Banner

Cand sunt bun si cand jigodie ? Este absolut penibil modul in care presa face rating mintind cu nerusinare

Tweet this

In mod evident sunt singurul vierme din Romania.
Mi se pare absurd faptul ca presa din Romania, in majoritatea ei covarsitoare, nu este interesata decat de rating, decat sa vanda stirile de doi bani, sapand adanc la radacina luciditatii consumatorului de TV.
Daca nu am avut nici un fel de probleme cu minciunile de doi bani emanate de Antena3, iRealitatea sau Jurnalul National, totusi cand am vazut in seara de 22 ianuarie 2012 ca pana si PROTV a cazut in patima audientei de doi bani, afirmand MINCINOS ca eu i-am facut viermi pe cei din Piata Universitatii, imi dau seama ca sunrem pierduti.
Este inadmisibil si incalificabil sa nu ai banala curiozitate ca jurnalist, sa nu te uiti ca eu acest post l-am scris la 13 ianuarie 2012 cand nu avusese loc nici un protest la Piata Universitatii si mai ales ca m-am referit acolo la un miting organizat la... Targu Mures.
http://www.urbaniulian.ro/2012/01/13/mentalitate-de-viermi-care-nu-vor-absolut-nimic-dar-se-plang-de-tot-ce-i-inconjoara/
Repet macar de la reporterii de la ProTV ma asteptam sa nu goneasca dupa senzational tip DDD calcand in picioare orice umbra de profesionalism.
NU m-am referit NICIODATA la protestatarii din Piata Universitatii pentru ca nu aveam cum sa o fac intrucat nu avusese loc nici o manifestatie in Piata Universitatii, nu incepuse nici un protest acolo. Sunt de acord total cu dreptul celor protesteaza in Piata Universitatii sa isi exercite pasnic acest drept constitutional.
Nu ma poate acuza NIMENI ca
1. nu mi-am facut treaba ca legiuitor in Parlamentul Romaniei
2. ca am fost vreodata acuzat de acte de coruptie, trafic de influenta, chiulangism
Nimic nu a contat pentru lasul de la Jurnalul National care nu au avut curajul sa semneze acest material din 15 ianuarie 2012 sa isi scrie numele si prenumele [ http://www.jurnalul.ro/politica/urban-iulian-pdl-proteste-arafat-viermi-601463.htm ] in care, schimband sensul verbelor din "suntem" au scris "sunt" din "meritam" au scris " merita" si au aruncat-o pe piata intr-un mod las si nesimtit.  Ce sa mai zic de cei de la Click  care au dat-o direct in balarii spunand ca eu imi doresc ca cei din Piata Universitatii sa moara  [ http://www.click.ro/news/bucuresti/Senator-PDL-Romanii-mentalitate-viermi-moara-spitale_0_1322267856.html ] ?
Oricum in acest moment, adevarul este [ ca le place celor de la Jurnalul, Antene, Realitate, Protv] ca
1. murim in spitale
2. suntem umiliti de medici pe banii nostri
3. platim CAS-uri ca sa nu primim nimic in spitale si sistemul sanitar romanesc
4. platim preturi uriase la medicamente ca sa-i imbogatim pe smecherii ce capuseasa sistemul medical.
5. avem soarta d-lui Lazarescu
Ce este miciuna stimati jurnalisti dorinici de audienta din tot ce am spus mai sus ? Ca unul nu a combatut aceste lucruri ?
Sigur ca sunt extrem de dezamagit de cei care au trecut prin furcile caudine ale sistemului sanitar romanesc si care nu au scos un cuvant cand jurnalistii de doi bani au facut audienta si bani falsificand grosolan o realitate si afirmatii facute de mine. Este mai bine si mai frumos sa induceti in eroare romanii ? Sa le spuneti ca i-am facut viermi , si atunci ce se va intampla ?
Nu vom mai muri in spitale cu zile ?
Nu vom mai fi umiliti pe banii nostri?
Vom plati CAS si vom primi inapoi servicii medicale ca in Vest ?
Vom avea medicamente mai ieftine ?
Si stiti ce este mai rau in toata aceasta mizerie semanata de unii jurnalisti ?
Nu inteleg cand sub bun si cand jigodie ?

1. Eram prost de bun anul trecut pe vremea asta cand am propus amendamentele care au eliminat prin Proiectul Codului Civil articolele care aduceau atingere libertatii de exprimare a presei, care se refereau la dreptul la replica asa cum cerut aceste organizatii media ? Pentru cei cu memoria scurta cititi aici http://www.urbaniulian.ro/2009/05/14/ong-urile-din-mass-media-au-cerut-si-obtinut-eliminarea-dreptului-la-replica-din-codul-civil-drept-multumire-anunta-ca-basescu-si-urban-trebuie-sa-infunde-puscaria/.
Eram prost de bun atunci cand aceste organizatii media grupate in Coalitia Opriti Codurile au gasit un sprijin in persoana mea pentru apararea drepturilor ziaristilor  [ pentru cei cu memoria scurta cititi aici http://www.urbaniulian.ro/2009/03/17/prevederile-referitoare-la-viata-privata-protectia-datelor-cu-caracter-personal-respectul-datorat-persoanei-decedate-si-dreptul-la-replica-si-rectificare-ingradesc-libertatea-presei/ ] ; Eram dragi organizatii media prost de bun atunci cand am clamat faptul ca prin Proiectul Codului Civil se urmarea sa se puna botnita presei si invit pe cei lasi, patetici sau cu memorie scurta sa citeasca aici http://www.urbaniulian.ro/2009/03/11/botnita-presei-noul-cod-civil-va-obliga-jurnalistii-sa-plateasca-daune-pentru-informatiile-gresite/ sa vada cum m-am lupta si certat cu profesorii mei de la Facultatea de Drept , cu propriul partid pentru drepturile lor ?

2. Unde erau aceste "organizatii media" atunci cand ziaristii ale caror interese pretind ca le reprezinta au fost cenzurati ? Pentru cei cu memoria scurta cititi aici http://www.urbaniulian.ro/2009/08/04/ma-simt-razbunat/ sa vedeti cum organizatiile media fata de cenzura impusa la Cotidianul, si-a manifestat doar "ingrijorarea" si nu a CONDAMNAT asa cum face acum cand se refera la amendamentul meu ?

3. Unde erau aceste "organizatii media" cand ziaristii erau dati afara pe motiv ca nu scuipa intr-o anumita directie asa cum am scris aici http://www.urbaniulian.ro/2009/10/01/ziarist-roman-hartuit-si-fortat-sa-demisioneze-intrucat-refuza-infierarea-lui-basescu/ ? Erau preocupate sa sustina un partid sau altul in campania electorala ? asta inseamna intregritate, verticalitate si corectitudine ?

4. Unde erau aceste "organizatii media" atunci cand sute de ziaristi de la ZIUA, GARDIANUL sau alte publicatii care au dat faliment, au ramas pe drumuri, cu credite la banci , vazand cum li se naruie sperantele puse in branduri de renume ale presei romanesti ? Unde erau sa ia atitudine si sa CONDAMNE faptul ca aceste sute de ziaristi au ramas pe drumuri tocmai din cauza intereselor pe care sefii lor le aveau in zona politica si economica, interese pe care le vor mai departe ascunse si ferite de ochii lumii ?

5. Unde erau aceste "organizatii media" care pretind ca mor de grija ziaristilor [ care v-ar surprinde sa aflati ca NU se simt reprezentati de ele ] cand Transparency International a dezvaluit ca presa din Romania este perceputa la cel mai coborat nivel in topul coruptiei din istoria ei ? ASA DE SCURTA VA ESTE MEMORIA ?

4 iunie 2009 Transparency International: Mass-media intra in topul institutiilor corupteTransparency International: Mass-media intra in topul institutiilor corupte
Ziua, 4 iunie 2009
Mass-media a intrat pentru prima oara in topul anual al institutiilor corupte, cu o nota de 3,4 dintr-un maxim de 5, dupa partidele politice (4,3), Parlament (4,3), Justitie (4,2) si mediul de afaceri (3,8). "Politicile editoriale vadit partizane, care afecteaza increderea sunt de vina pentru aceasta perceptie", a explicat Alistar. Barometrul, realizat in colaborare cu Gallup, este singurul sondaj de opinie la nivel global referitor la coruptie si a fost realizat pe un esantion de 73.132 de persoane din 69 de tari intre octombrie 2008 si februarie 2009.
http://www.ziua.ro/display.php?data=2009-06-04&id=254091

Mai pe romaneste si ele, organizatiile media care acum ma condamna,  au cerut sa se faca declaratii de interese [ fara sa fie ingrijorati de in fapt nimeni nu a dat doi bani pe o asemenea recomandare si ma refer aici la greii din jurnalismul romanesc nu la miile de ziaristi tineri care trudesc la umbra celor care nu le permit sa se afirme ] , dar daca cere si altcineva atunci nu e bine. Mai ales ca eu am propus ca aceste declaratii de interese sa fie doar depozitate la ANI fara ca jurnalistii sa poata fi anchetati, cercetati ?
Cel mai tare citat mi se pare :
"In spiritul transparentei, dar si pentru recastigarea credibilitatii media, organizatiile semnatare au derulat in ultimii ani o serie de activitati menite tocmai sa creasca transparenta industriei media."
Nu mai spuneti! Acum cativa ani presa si televiziunile erau in topul credibilitatii alaturi de BOR si armata. Acum sunt colegi de clasament cu parlamentul in topul coruptilor. Frumoase activitati pentru transparenta si "recastigarea credibilitatii media" ati mai intreprins! Ipocrizie sa se numeasca acest lucru ?
De ce ar fi o problema intr-o simpla declaratie de interese ? Atentie, nu de avere ! Atentie fara ca ANI sa poata controla sau sanctiona ! Pur si simplu un exercitiu de TRANSPARENTA ? Care ar fi problema ? Ia sa vedem ... agent de influenta, "formator de opinie" ( depinde a cui!), lobby mascat, presiuni punctuale pe diverse situatii, interese in zona politiva si economica, presiuni in taberele politice.. vezi arestari cu tam- tam, procese civile cu "cantec" si, bine inteles, eterna noastra politica... cu aliante, mezaliante , cumetrii etc.
In afara de jurnalismul de supravietuire, ca sa citez un editorialist, altceva...zero.Ca simplu consumator de presa vreau si eu o ancheta/emisiune serioasa, cu dovezi nu cu "sugestii", si care sa depaseasca turul pantalonilor. Puterea presei implica responsabilitate, implica si educatie, cultura, bun simt. Alunecarea partizana doar spre "rating" si scandal adica spre frivole castiguri financiare se traduce in ziare inchise, posturi TV si radio care isi inceteaza emisiunile asa ca.... pregatiti-va de somaj ! Iar noi cei care ar trebui sa fim aparati de coruptia politicienilor de o presa puternica si independenta , vom fi supusi pierzaniei !

Cine s-a speriat cu adevarat ? In nici un caz miile de jurnalisti tineri care muncesc pe rupte dar nu au loc in redactii de greii care fac orice numai jurnalism independent si impartial nu. CATI JURNALISTI ADEVARATI, CARE FAC ANCHETE CARE AU DUS LA CONDAMNARI ATI VAZUT PROMOVATI SAU SCOSI IN FATA ROMANILOR ?
Seara ii vedem la televizor pe acesti grei. Ne rad in nas cu un aer de superioritate pe care doar Jay Leno il mai afisează. Sunt băietii de casă, sau mai bine spus jurnalistii aflati in solda unor politicieni. Sunt promovati pentru că meseria lor este să manipuleze. Să dezinformeze. Unul dintre ei, poate cel mai semnificativ din această categorie, se laudă că a făcut milioane de euro din presă. In conditiile in care, in afară de "Li­bertatea“, niciun ziar nu este pe pro­fit, vă dati singuri seama cum s-au inmultit dolăreii si euroii in buzunar .

Intre timp, ziaristii adevarati , tinerii care acced in aceasta meserie  sunt anuntati pe capete ca sunt pusi pe liber de sefii lor deja imbogatiti tocmai din interesele si traficul de influenta facut impreuna cu politicieni, fara preavize fara nimic fara sa li se respecte nici macar drepturile elementare inscrise in Codul Muncii. Salariile sunt tot mai mici, iar cei mai buni ziaristi din presa se gandesc tot mai serios sa plece. Asta e, barca se scufunda DAR MACAR SA ISI ASUME CINEVA ODATA RASPUNDEREA . Asa ca eu cred ca aceste "organizatii media" au multe alte lucruri cu care sa demonstreze ziaristilor ca le pasa de viitorul lor, decat sa condamne faptul ca li se cere sa depuna DECLARATIE DE INTERESE .

http://www.urbaniulian.ro/2010/02/02/declaratiile-de-interese-ale-jurnalistilor-am-primit-deja-73-de-e-mailuri-cu-injuraturi/

foto: radicalexcellence.com




Reclamati abuzurile la adresa office@asistentapentruconsumatori.ro sau la adresa Senatorului : iulian.urban@gmail.com

Redirectioneaza 2% pentru Asociatia www.asistentapentruconsumatori.ro


Afisari: 466

23 Comentarii pana acum»

  1. asistentapentruconsumatori.ro said

    am February 23 2012 @ 7:50 pm

    Lupta noastra a celor de la Asociatia http://www.AsistentaPentruConsumatori.ro se duce impotriva abuzurilor la care sunt supusi consumatorii romani.
    Pentru asta avem nevoie ca voi, sa ne scrieti despre fraudele sau abuzurile la care sunteti supusi de catre comercianti sau autoritati.
    Noi preluam sesizarile voastre si ne luptam pentru ca drepturile sa va fie recunoscute.
    TOT CE AI DE FACUT ESTE SA NE SCRII LA ADRESA office@asistentapentruconsumatori.ro

  2. vrajitorul.eu said

    am February 23 2012 @ 7:50 pm

    INTRATI PE http://www.vrajitorul.eu/ Magia afacerii dvs.
    informatii utile >> http://www.vrajitorul.eu/aplicatia/aplicatia.html

  3. subtitle said

    am January 22 2012 @ 11:46 pm

    Fratilor, asta e blog basist sau liber cugetator? Cum se face ca aici posteaza un vierme si vreo doi ciumpalaci care pupa neconditionat. Luati o pauza si mai respirati si voi!
    Ar trebui sa precizezi care parte a mass-mediei e corupta. Cea in care alti ciumpalaci isi varsa scursurile pe bani publici?
    E prea tarziu. Manipularea nu mai prinde!

  4. Raven said

    am January 23 2012 @ 6:56 am

    Altul care nu stie sa se exprime. Daca aia care scriu pe blogul asta sunt viermi si ciumpalaci , tu ce esti fraiere ? Rosu pana-n maduva oaselor ? Sau vreun mitic care i se pare ca numai Bucurestenii e destepti ? restul nu conteaza ? Sper ca ai observat ca aia care sunt contra folosesc un limbaj de ultima speta !!! Oare asta e nivelul lor de cultura ? Se pare ca da spun eu .

  5. Arici pogonici said

    am January 23 2012 @ 10:01 am

    De ce doar B1 este singurul post proguvernamental in timp ce RTV, Realitatea, Antenele, OTV sunt contra? Nu spun nimic de TVR si Prima pt ca nu le urmaresc.
    De ce se intampla inca toate porcariile enumerate mai sus in sistemul sanitar, cand sunteti la putere de atatia ani? N-ati putut schimba nimic? Schimbati doar cativa oameni cu mentalitati invechite. Daca aveti cu cine.

  6. marian said

    am January 23 2012 @ 10:22 am

    Iulian n-ai dreptate , cine reformeaza sanatate , invatamintul?
    Ce face corpul de control de ce nu cauta unde se duc bai nostri daca ne gandim ca taxa pe viciu din tigari, acize conbustibili, taxe si impozite pe case, salari unde se duc bani de ce nu sunt transparente licitatiile. Parca ereai un militant al transparentei unde este acea transparenta. Ziceai de transportul din Ilfov cu ce mergem in ziua de astazi tot cu cutiile de Maxi Taxi, utilitati unde sunt licitatiile pentru apa curenta si canalizare stam tot la hazna si put. O sa traiti bine unde in mormant poate asta a vrut sa zica Basescu. nici tu nu mai esti ce ai fost Iulian . Daca mai ti minte ca-ti spuneam ca te molipsesti nu credeai. Spunemi te rog la ce-mi trebui si casa de sanatate si minister de sanatate?

  7. marian said

    am January 23 2012 @ 10:23 am

    Ai vre-o idee cat incaseaza statul pe taxa de viciu din tigari zilnic?

  8. marian said

    am January 23 2012 @ 10:27 am

    Mai propun ceva , scaderea salariilor la parlamentari cu 50% directionati bani catre sanatate invatamint, fara masini sa mearga cu trenul sau cu transportul in comun, nu la hotel inchiriate garsoniere, fara sofer la senatori deputati ,fara bufet subventionat, cum acolo costa mai puti iar inalta parte mai mult.

  9. subtitle said

    am January 23 2012 @ 3:10 pm

    Frate Reaven, eu imi asum conditia de “vierme”, asa cum zice senatorul. Tu? Esti un pupin… fruntas?

  10. Al tau vierme said

    am January 23 2012 @ 4:12 pm

    Ai inceput sa minti pe fata, incepi sa devii un adevarat politician cu toate relele. De ce? Pentru ca nu te-ai referit la cei din Piata Universitatii, te-ai referit la cei care s-au strans in fata la Cotroceni. Nu-i chiar asa mulu timp sa crezi ca am uitat sau ne crezi timipti ca Udrea. Apropo, acum ca Arafat a venit inapoi la cererea pinguinului, este ca ai gresit ca ai spus ca e incompetent, ca a facut afaceri nu stiu de care?

  11. VIOREL URBAN said

    am January 23 2012 @ 4:18 pm

    pentru Al tau vierme

    Articolul este mai vechi deci nu avea cum sa se refere la ceva care la momentul ala NU EXISTA , sau cel putin nu exista in dimensiunea noastra! Acum daca vreti iar sa dati in Iulian ca voi sunteti numai cu cearta si minciuna, spor.

    Poti sa ai propria opinie insa nu si propriul adevar . Adevarul este unul singur.

    In loc sa jigniti si sa fiti rai mai bine cititi o carte, informati-va.

  12. Dan said

    am January 23 2012 @ 9:25 pm

    Domnule Iulian Urban ,
    Recunosc ca sunt o persoana care va apreciaza, mai mult, consider ca PDL nu merita sa fie primul partid care incaseaza nemultumirile populatiei in conditiile in care nu poate fi acuzat de privatizari frauduloase si a avut multe initiative anti-coruptie atacate furibund de opozitie (referitor la confiscarea averilor, imunitatea parlamentarilor, inamovibilitatea justitiei, raspunderea ministeriala, etc).
    De asemenea, eu consider masurile de austeritate ca fiind necesare fara alternativa.
    Nu numai televiziunile dar si opozitia apasa pedala de acceleratie a prostiei, ultimele exemple sunt para la CE si discursul a la Hitler de azi a lui Antonescu (si continutul dar mai ales tonul).
    Recordul prostiei ramane acuzatia de dictatura iar solutia in mintea lor este probabil readucerea PSD-ului la putere care a organizat mineriade “democratice”.
    Si eu, ca simplu cetatean, resimt iadul mediatic din Romania dar din fericire fata de dvs. eu imi pot permite sa ma detasez partial.
    Sunt deosebit de surprins ca in Romania oamenii nu realizeaza ce ii asteapta, scadenta statului social este aproape, la fel ca in toata Europa.
    Acum ies in strada incitati de televiziuni (daca era problema saraciei, trebuiau sa iasa masiv cand s-a taiat 25% nu sa danseze pinguinul), dar este posibil ca in cateva luni, cel tarziu anul viitor, sa aiba motive temeinice din cauze de intarzieri/neplata pensii si salarii bugetare.
    Parca mi-as dori ca atunci sa fie la putere USL si ei sa fie luati la rost pentru instrainarea firmelor rentabile si sa ceara de la ei venituri mai mari.
    Atunci nu vor fi doar cateva sute si s-ar putea sa devina cu mult mai violenti, iar cand televiziunile le vor spune ca totul este minunat deoarece USL este la putere, am o vaga banuiala ca se va simti miros de ars dinspre aceste sedii.

  13. nabru said

    am January 23 2012 @ 10:25 pm

    @Dan
    … sterge-te la gura de atata kkt cat ai lins de pe curul PDL-ului… sau o sa ai si tu soarta cruda a plesuvului

  14. PetruS said

    am January 24 2012 @ 12:28 am

    Prin schimbarea lui Baconschi se vede ca si tu esti pe faras. A gresi e omeneste, dar a persista in greseala este diavoleste. Las-te singur de rahatul in care te-ai bagat, ca esti depasit de situatie. Te sfatuiesc, asa demn cum esti, sa-ti dai demisia si sa pleci parlamentar in Germania sau Franta sau in USA sau Japonia, ca aici nu te intelege nimeni, iar acolo vor intelege toti cata minte ai si te vor pune …..in fata sutului.

  15. mihai said

    am January 24 2012 @ 1:45 am

    Daca te tine hai maine in piata universitatii , oricum nu te mai voteaza nimeni !!!!!!!!!

  16. MRS said

    am January 24 2012 @ 9:09 am

    Nu ma voi referi daca sau nu ai jignit pe romani(desi eu cred ca da) ci la alte aspecte.
    -Arafat a fost =reevaluat=, deci cum ramane cu “incompetenta” sa, “afacerile”sale dubioase, etc?
    Nu cumva ai participat(poate fara sa vrei) la demonizarea unui OM care a facut bine dar pe care a ajuns sa-l urasca cel mai dusmanos individ din Romania, adica bese?
    -Cum ramane cu “reforma sanatatii”?
    O mai sustii?
    Ai vazut ca pana si bese a dat inapoi…deci era doar in interesul mafiei sale.
    -Ce parere ai de scuza lui boc/bese cum ca au fost =prost informati= despre Arafat si =Legea reformei in sanatate=?
    Acesta scuza nu suna “ca dracu”?
    Nu crezi ca ar fi o scuza rusinoasa si pentru un copil de gradinita?

    O zi buna.

  17. Author : nabru (IP: 109.98.230.81 , 109.98.230.81) said

    am January 24 2012 @ 10:19 am

    Author : nabru (IP: 109.98.230.81 , 109.98.230.81)
    E-mail : nabru@yahoo.com
    URL :
    Whois : http://ws.arin.net/cgi-bin/whois.pl?queryinput=109.98.230.81
    Comment:
    urbane… am armat… degetul mi-e pe tragaci… scoate-ti chelia… glontul de pe teava te vrea… si curand o sa-l primesti… uita-te mai des in spate…

  18. Dan said

    am January 24 2012 @ 11:11 am

    Problema e ca PDL s-a gandit sa faca reformele la sfarsit de mandat.Daca le facea la inceputul mandatului alta era situatia.
    Mai sunt cateva luni si pedeleii se tem ca o sa ajunga la inchisoare dupa alegeri ca Julia Timosenko in Ucraina.Au doar doua solutii .Ori baga tiparnita in functiune si ii lasa pe uslasi cu barca gaurita dupa alegeri pentru ca furia populatiei sa se reverse asupra acestora.Sau cheama armata ,anuleaza alegerile si fac o dictatura de dreapta cativa ani.

  19. Toxina a fost eliminata de corpul sanatos al politicii | Urban Iulian said

    am January 25 2012 @ 4:54 pm

    [...] Cand sunt bun si cand jigodie ? Este absolut penibil modul in care presa face rating mintind cu neru… (171) [...]

  20. Oana said

    am January 25 2012 @ 6:04 pm

    Tot nu ati inteles. Este de apreciat ca ati demisionat, desi daca va doriti cu adevarat sa faceti ceva bun, retragerea nu este solutia. Asta numai timpul va arata.

    Doar ca…la fel cum este dreptul celor din Piata Universitatii sa protesteze, tot asa este si al celor din Targu Jiu. Iar protestul nu a fost, din cate am inteles impotriva reformarii sanatatii si impotriva acelor puncte care ar fi afectat sistemul medical de urgenta, ceea ce este o diferenta si nu va da dreptul de a ii face “viermi”, indiferent care au fost motivele Dvs. Oricum stim ca presa cauta senzational, iar partidele, PDL-ul in speta acum, cauta tapi ispasitori care sa calmeze spiritele, fara sa inteleaga ca oamenii nu mai vor praf in ochi si ca este nevoie de o schimbare in profunzime, de o curatenie generala a clasei politice.

  21. Oana said

    am January 25 2012 @ 6:16 pm

    *Targu Mures, scuze.

  22. Ioana Moldovan said

    am January 25 2012 @ 6:46 pm

    Domnule Urban, va faceti ca nu intelegeti. Ati insinuat ca celor care protesteaza le convine sistemul actual din sanatate, ca suntem de acord cu mafia din spitala s.a.m.d, ca de aceea facem noi miting. Cum puteti sa spuneti asta?! Va legati de final, care n-are nicio legatura cu JIGNIREA PROPRIU ZISA adusa romanilor, pe care i-ati acuzat ca se complac in mizeria actuala din sanatate. Finalul e unul tipic pentru un senator roman, doar zilnic oamenii politici arunca cu dejectii intre ei. Nu ma intereseaza ce probleme aveti cu domnul Voiculescu, acelea vi le rezolvati in privat, ati jignit lumea printr-o incercare de a distorsiona mesajul celor care au iesit in strada. Trebuie sa fii inconstient sa nu-ti doresti reforma sistemului de sanatate, insa de-a dreptul idiot sa accepti sa fie facuta de unii dintre colegii d-voastra. Reformati-va d-voastra in cadrul partidului si dupa sa aveti pretentia sa reformamti Sanatate sau cooptati oameni profesionisti.

  23. Neamt Sergiu said

    am January 25 2012 @ 7:41 pm

    Tinere senator (nu o spun cu condescendenta, ci cu o usoara ironie, deoarece a fost considerat acest lucru un merit), lucrul pentru care se pare ca nu vrei sa-l intelegi legat de aceea polemica legata de “viermi” este NU ca nu dorim reformarea legii sanatatii in care se moare cu zile, ci modul in care (el) Presedintele a incercat sa ne bage pe gat o lege produsa in laboratorul lui, impotriva opiniilor exprimate de d-nul Arafat, un specialist care are un cuvant de spus si de care trebuie tinut seama. Modul in care ai pus problema a fost
    “aut Cezar, aut nihil”. Sustinand fara nici un fel de judecata legea lui Basescu ai considerat in mod gresit ca noi nu ne dorim modernizarea sistemului medical din Romania. Ne dorim asta foarte mult, insa vrem deasemenea ca specialistii in care avem incredere sa se implice si sa elaboreze o lege corecta. Afirmatia care m-a deranjat cel mai tare a fost “FAC MITING CA NU VOR SCHIMBAREA SISTEMULUI ACTUAL PRIN NOUA LEGE”, o afirmatie corecta ar fi fost “FAC MITING CA NU VOR SCHIMBAREA SISTEMULUI CU ORICE LEGE”. La urma urmei cine elaboreaza legi in tara asta ? Presedintele ? Guvernul sau Parlamentul ? Cel mai simplu ar fi sa admiti ca “Am gresit sustinand o lege de care habar n-aveam”.

Comment RSS · TrackBack URI

Lasa un comentariu

Nume: (Obligatoriu)

eMail: (Obligatoriu)

Site:

Comentariu:



Urban Clean