Este constitutional ca un copil de sase ani sa fie muscat de caini ? pentru asta nu are nimeni timp sa protesteze
Un copil de sase ani din localitatea timiseana Checea a ajuns, vineri, la Spitalul de Copii din Timisoara in stare grava dupa ce a fost muscat de o haita de caini, transmite Mediafax. Potrivit reprezentantilor institutiei medicale, starea micutului este grava si el va fi supus unei interventii chirurgicale. Baietelul are muscaturi pe tot corpul.
Reamintim ca magistratii Curtii Constitutionale au decis, miercuri 11 ianuarie, la cererea parlamentarilor USL ca Legea referitoare la cainii comunitari, care prevede ca eutanasierea animalelor fara stapan se va putea face dupa ce autoritatile locale vor consulta populatia, este neconstitutionala.
Imi aduc aminte cand am promovat aceasta lege in Senat ca am spus mereu ca un asemenea caz, reeditare a unei alte nenorociri produsa pe o fetita de sase ani din Constanta acum doi ani, se va produce, dar primeam amenintari de la romanii "iubitori" de animale!
Probabil topaie de bucurie si acum cei 2 sefi ai USL pentru victoria de la curtea constitutionala pe legea maidanezilor...
E bine pentru ei ca desi actioneaza impotriva intereselor cetatenilor se pare ca lumea e dispusa sa-i voteze.
Numai in pielea micutului si a parintilor lui sa nu fii..Niciun cuvant de la marii "iubitori" de caini care nu ingrijesc niciun caine, dar spun ca USL a facut bine ca a atacat legea la CCR.As vrea sa stiu ce explicatii au aici ~iubitori ~ animalelor cei care se opun legi eutanasierii cainilor fara stapan. Ce explicatii vor da ei copilului sau parintilor.
Cât timp nu se va responsabiliza societatea în privința „protejării” câinilor, adică aceste asociații lătrătoare, care-și protejează de fapt veniturile grase, să răspundă penal și material pentru ce fac „protejații” lor, nu rezolvăm nimic.Toți cotarliștii să plătească pentru mizeria făcută de câini, pentru zgomotele nocturne și pentru toți cei mușcați ,pentru microbii răspândiți și atunci să-i vedeți! Cât despre tovarășii Ponta si Crin care au obtinut la CCR declararea legii ca fiind neconstituționala, nici că am auzit ceva mai penibil.Păi atunci toate abatoarele sunt neconstituționale și, păzea, doamnelor și domnilor, nu cumva să mai asasinați vreo găină din bătătură că este ...curat neconstituțional!
Eu am o idee mai buna: daca e neconstitutional sa fie inlaturati cainii salbatici din orase, atunci si tigrii, leii, babuinii, crocodilii si restul de lighioane au aceleasi drepturi fundamentale. Inseamna ca trebuie sa le dam drumul de la gradina zoologica, pentru ca au dreptul constitutional de a trai (fara sa plateasca taxe si impozite ca rapanosii de oameni!) in orase si sa se hraneasca cu noi dupa bunul plac! Cu ocazia asta, propun infiintarea si unor ong-uri gen pisi pisi, leu' leu', rino rino, croco croco, etc care sa se ocupe cu sterilizarea si dat drumul inapoi pe strada a lighioanelor aferente.
foto:http://storage0.dms.mpinteractiv.ro
Reclamati abuzurile la adresa office@asistentapentruconsumatori.ro sau la adresa Senatorului : iulian.urban@gmail.com
Redirectioneaza 2% pentru Asociatia www.asistentapentruconsumatori.ro































asistentapentruconsumatori.ro said
am February 23 2012 @ 9:39 pm
Lupta noastra a celor de la Asociatia http://www.AsistentaPentruConsumatori.ro se duce impotriva abuzurilor la care sunt supusi consumatorii romani.
Pentru asta avem nevoie ca voi, sa ne scrieti despre fraudele sau abuzurile la care sunteti supusi de catre comercianti sau autoritati.
Noi preluam sesizarile voastre si ne luptam pentru ca drepturile sa va fie recunoscute.
TOT CE AI DE FACUT ESTE SA NE SCRII LA ADRESA office@asistentapentruconsumatori.ro
vrajitorul.eu said
am February 23 2012 @ 9:39 pm
INTRATI PE http://www.vrajitorul.eu/ Magia afacerii dvs.
informatii utile >> http://www.vrajitorul.eu/aplicatia/aplicatia.html
SECURITATEINTERNA.RO said
am January 21 2012 @ 5:38 pm
http://www.urbanviorel.ro/2012/01/21/razboiul-informational-si-generatia-tanara/
http://www.urbanviorel.ro/2009/09/24/cainii-vagabonzi-afecteaza-si-locuitorii-din-comunele-limitrofe-bucurestuilui/
http://www.urbanviorel.ro/2009/06/11/o-haita-de-30-de-caini-maidanezi-ataca-oamenii-in-doamna-ghica/
http://www.urbanviorel.ro/2009/02/12/suntem-lasati-sa-ne-chinuim-si-sa-murim-precum-cainii-medicii-numara-mortii/
SSP said
am January 21 2012 @ 5:52 pm
http://www.evz.ro/detalii/stiri/un-baietel-de-sase-ani-sfasiat-de-o-haita-de-caini-medicii-ii-dau-sanse-minime-de-suprav.html
Adrian Lazarescu said
am January 21 2012 @ 7:53 pm
Pentru cei care inca nu au aflat, dar fac comentarii de prisos: la PROTV la stiri au anuntat ca acei caini sunt cu detinator, au stapan si apartin de domeniul respectiv, un fost CAP. Proprietarul lor va raspunde penal conform legilor in vigoare. Educatoarea care trebuia sa aiba grija de acel copil atita timp cat inca nu se prezentase nimeni din familia lui sa-l ia acasa va raspunde de asemenea in fata legii. Caz simplu ca buna ziua!
stoica n said
am January 21 2012 @ 8:01 pm
@ Adrian Lazarescu :daca era copilul tau nu mai vorbeai asa lejer amice ! dar Dumnezeu te vede, ati devenit inumani si abjecti
Dumnezeu sa ajute pe acel copil si familia lui, insa din cate am inteles de la presa e intr=o stare critica, si ca el au fost si sunt multe cazuri, pacat ca nu le prezinta presa asta de scandal pe toate
VANZARI SAMSUNG GALAXY said
am January 21 2012 @ 10:14 pm
Ce sa mai vb….. avem o conducere de c**at
Mony said
am January 21 2012 @ 10:37 pm
@Stoica …Adrian Lazarescu a prezentat cazul expus in mass media si nimic mai mult.Nu este nimic aici uman sau inuman ci mai nult ma ingrozeste faptul ca acesti ‘viermi’ PDL-listi inca va manipuleaza si voi nu va dati seama.Da, a fost un accident nefericit, dar daca il calca masina, sau daca profita vreun nemernicsi il viola?Era mai bine?Stiti cati copii sunt calcati zilnic pe trecere de pietoni?Invatati odata pentru totdeauna sa va feriti de manipulatori.
Cosmin said
am January 21 2012 @ 10:46 pm
DUMNEZEULE!!! Serios, opriți-vă din scris, domnule senator! Nu faceți decât să re-demonstrați CÂT de șui se vorbește și se scrie în Parlamentul României!
Cum adică “iubitori ~ animalelor”??? Dacă nu aş avea eu însumi blog, poate nu aş cunoaște că o prostioară, după ce o scapi pe monitor, o poţi corija, DACĂ LE AI CU LIMBA ROMÂNĂ ŞI REALIZEZI GAFA! Ia încercați, pe o coală A4, de sus până jos: IU-BI-TO-RII! Hai că merge, deși e mai lung decât “viermi”…
Când scrieți “Cât timp nu se va responsabiliza societatea în privința „protejării” câinilor, adică aceste asociații lătrătoare, care-și protejează de fapt veniturile grase, să răspundă penal și material pentru ce fac „protejații” lor, nu rezolvăm nimic”, orice cititor, năucit, înțelege că trebuie responsabilizată… societatea… sau asociațiile lătrătoare? Nu, ele nu trebuie responsabilizate, ele trebuie să răspundă!!! Chin mare cu scrisul, nu domnule senator?
Of… tot nu e gata: “Cu ocazia asta, propun infiintarea si unor ong-uri gen pisi pisi, leu’ leu’, rino rino, croco croco, etc care sa se ocupe cu sterilizarea si dat drumul inapoi pe strada a lighioanelor aferente”! Vaaai de mine! Daţi-i modify fuguţa! Și scrieți mai întâi “înființarea şi A unor ONG-uri…”, mama lui de articol, iar apoi articulați încă două cuvinte: “datUL drumulUI…”. Pe bune, cum aţi luat bac-ul?
PS. Așa… on-topic. Antonescu nu poate fi “tovarăş” cu nimeni, nu de alta, dar nu a fost membru PCR. Despre Ponta nu știu, dar la revoluție avea 17 ani… Ar fi fost un comunist precoce… Băsescu o fi fost?
VIOREL URBAN said
am January 21 2012 @ 11:24 pm
pentru Cosmin
Te-as ruga sa nu mai invoci divinitatea pentru niste lucruri de acest gen, ci sa redirectionezi gandurile bune si rugaciunile pentru salvarea acelui copil, asta daca ai suflet ! Daca vi aici doar sa te iei de Iulian, sa te dai expert in limba romana ATUNCI NU ITI MAI PIERDE TIMPUL CU NOI, INFERIORII. Omule si eu gresesc de multe ori cand scriu, cand ma pronunt, TU NU GRESESTI? Esti apostrofat de fiecare data? Iti face placere sa fi apostrofat si corectat la virgula ? OK!! A gresit, recunosc ca gresesc si eu si probabil voi mai gresi! Te face mai fericit acum? Ce legatura are gravitatea continutului de la acest articol cu examinarea textului si a greselilor de ortografie, etc etc???
Copilul ala este in stare grava si baba se piaptana. Scuza-ma insa sincer dasta suntem unde suntem ca popor si ar trebui sa meditam la acest lucru.
In rest scuteste-ma cu Antonescu si Ponta, sincer nu cadeti in penibilitate!! Ok nici astia de acum de la putere nu sunt fete mari dar M-AM SATURAT SA INLOCUIM UN RAU CU ALT RAU, CHIAR DACA MAI MIC OK?! Get a life, nu astia sunt solutia. Si ar trebui sa vezi cine erau liderii actualelor partide PNL, PSD [ex PSDR, PDSR si asa mai departe] TOT EX SAU ACTUALI SECU , asta daca nu o stiai pana acum.
Respect pe oamenii care protesteaza, nu respect insa sa fim luati in bascalie si sa ne ofere unii solutii tot de intoarcere in socialism cu fata umana, gata cred ca ne-au ajuns atatia ani.
Sper sa nu fiu si eu injurat, nu de alta insa am vazut ca asta e o practica a sustinatorilor USL. Si mai vorbesc ca Ii jignesc altii…
stoica n said
am January 21 2012 @ 11:29 pm
@ Mony said
Amice scuteste-ma cu manipularea. Ce vorbesc eu si ce debitezi tu, sincer ai inteles ce am scris??? Vorbiti de manipulare, va spun eu ca manipularea e de la toti astia, bine au zis aia PDL=USL =aceeasi mizerie !!!!!!!!!!
as mai adauga si UDMR, PRM, PNG, etc etc, ce dracu bai ma luati cu politica voastra de duzina???
Adrian amicul sa citeasca ce am scris si sa nu mai bata campii, ca daca era micutul lui nu mai era asa de filozof si deconectat…asta daca tine la copilul sau…
daca il calca cu masina, si ala cu masina e de la PSD,PNL,USL,dracu sa-i ia cu numele lor..tot scapa, tot gasesc ei ceva — vezi in pana mea Carmen paunescu, huidu, etc etc etc!!
Cainii astia trebuie luati de pe strazi sau eutanasiati, sau adoptati toti de catre ONG-isti si gata frate, ce o mai lalaim.
si inca ceva : daca mie mi-ar omora o jivina copilul cred ca m-as duce dracu dar i-as lua cu mine si pe cainii astia imputiti ! viata omului , mai ales a unui copil e infinit mai valoroasa decat a unei javre , sa fie clar.
bafta
Cosmin said
am January 22 2012 @ 2:26 am
Domnule Viorel (bărbatul familiei),
Un Senator este un model in societate. Ca model, trebuie să nu scuipe pe jos, să ajute bătrânele să travrseze strada și alte nimicuri de genul ăsta. Inclusiv să vorbească și să scrie șngrijit.
Un Senator (remarcați, vă rog, cum folosesc apreciativ majuscula!) își asumă inclusiv postura – ingrată, e drept – de a fi în colimatorul opiniei publice. E o haină grea, pe care o îmbracă oricine cere, prin vot, să REPREZINTE o comunitate. În consecință, eu, în calitate de VOTANT nu “îmi pierd timpul” cu un inferior, ci îl apostrofez pe cel care mă reprezintă (măcar) din punct de vedere retoric PROST. Așa e în democrație, fi-r-ar, votantul are și alte drepturi în afara celor de a da ca tâmpitul cu ștampila. Soarta copilului (pe care o deplâng…) nu face însă obiectul apostrofărilor mele. Pur si simplu, de câteva zile încerc să îl conving pe domnul Senator ca e un SLAB vorbitor/scriitor de limbă română. După ce voi avea succes în acest demers, mai vorbim…
Alte precizări:
1. În meseria mea, domnule Viorel, sunt in colimator in FIECARE seara și nu, nu greșesc.
2. Nu “mă dau expert în limba română”, pur și simplu o vorbesc corect. Semantica dumneavoastră e periferică.
3. Ați folosit greșit termenul “penibil”, înlocuindu-l cu “penibilitate”. Ca fost votant al lui Traian Băsescu, vă atrag atenţia că ŞI de asta place Antonescu: vorbeşte îngrijit.
4. Apelul în argumentare la “EX SAU ACTUALI SECU” (remarc argoul redundand) este nostimă: păi domnul Senator ne tot amenința cu ei parcă, nu?
5. “Vi aici” se scrie cu doi “i”…
6. “Dasta” nu l-am găsit în DEX.
7. Mă acuzați pe nedrept de o practică a jignirilor. Cred că, după ce mi-ați sugerat că aș fi penibil (sau, poate, “penibilitos”, din câte ați scris), eu sunt cel care ar trebui să se simtă jignit.
Adrian Lazarescu said
am January 22 2012 @ 3:03 am
Repet, la stirile PROTV, a spus clar, CAINII NU ERAU MAIDANEZI, SUNT CU DETINATOR, acela va raspunde penal conform legilor in vigoare pt faptul ca NU S-A ASIGURAT CA ACEI CAINII SA NU PARASEASCA INCINTA domeniului respectiv. In ce priveste educatoarea de la gradinitia, va raspunde la randul ei pt neglijenta in serviciu. CE ESTE ASA DE GREU DE INTELES CA ACEST CAZ ESTE SIMPLU CA BUNA ZIUA? Poate dl senator Urban, MARE AVOCAT, are alta parere? NU MAI INCERCATI SA MANIPULATI OPINIA PUBLICA CU STIRI DEFORMATE, CU INFORMATII SCOASE DIN CONTEXT!
NU MA INTERESEAZA CAINII MAIDANEZI, NU MA INTERESEAZA PDL, CI DOAR ADEVARUL!!!!!
george said
am January 22 2012 @ 6:37 am
Sunt 4 solutii ca oamenii sa nu mai fie muscati de caini maidanezi:
1Adoptia obligatorie
2Eutanasia
3Adapostirea in adaposturi mari
4Adapostirea in adaposturi la bloc
Ar mai fi binenteles pedepsirea cu inchisoarea a celor care abandoneaza sau isi pun cainii sa muste oamenii.
Important e ca cetatenii ce nu doresc caini agresivi pe strazi ,cat si cei muscati,sa se implice,sa se uneasca,sa se asocieze.
Altfel nu vad o rezolvare a acestei situatii.Solutii sunt.Vointa sa fie.
mircea said
am January 22 2012 @ 9:36 am
Bai, “vierme”. Te mai numesti si “avocat” si nu ai minime cunostinte ca puterea judecatoreasca este suprema in Romania.
Daca te consideri “vatamat” de aceasta decizie fa plangere la Curtea Europeana. Ce te opreste? S-au, daca nu ti-o face Udrea tu nu stii sa o faci.?
Intrebarea mea pentru tine (pentru capul tau patrat) este: Este constitutional ca un copil de 6 ani sa fie calcat de o masina, sa fie violat si ucis, sa fie…?
Si daca esti mai atent, in gandire ca in altceva nu cred ca poti fi, crezi ca muscatura de caine este mai grava decat “calcatul de masina”.
Bai, incultule, vierme, imbecilule, nevroticule, etc, invective ale PDL,aveti cacatul la nas si cat de curand veti dispare din viata publica si va legati de lucruri neesentiale si netrebuincioase poporului Roman.
Gabi said
am January 22 2012 @ 10:22 am
Nu domnule Urban, nu este constitutional ca un copil de sase ani sa fie muscat de caini. Poate daca in loc sa promovati o lege penibila si stramba ati fi luat in considerare recomandarile specialistilor in aceasta problema, conducerea acelui CAP ar fi fost obligata (ca si restul populatiei) sa isi sterilizeze cainii, sa ii microchipeze. Astfel nu se mai ajungea la o ditamai haita, iar omul stiindca ca acei caini sunt microcipati pe numele lui era mult mai grijuliu, si nu ii lasa sa umble haihui pe afara. Astfel genul asta de tragedie putea fi evitata.
Cum va dovedi cineva ca acei caini erau ai CAP-ului ? N-are cum … din pdv juridic nu au cum. Si uite asa toti cainii din tara asta cand e sa fie tras cineva la raspundere sunt de fapt maidanezi, si mereu se gasesc niste latrai penibili sa comenteze. Sa va intre bine in cap OMUL este cel VINOVAT … fara exceptie, mereu.
VIOREL URBAN said
am January 22 2012 @ 11:21 am
pentru Cosmin:
Am inteles, esti o fiinta mult superioara. Te felicit si iti doresc din tot sufletul sa candidezi si sa ajungi PARLAMENTAR [remarca, am scris tot cu majuscule] si iti doresc sa te exprimi tot ingrijit cand iti vei lua injuraturi, va fi amenintata familia, mama, etc si cand frigiderul va fi umplut de carne.
Balcanismul, caterinca si toate cele o sa te determine sa cedezi iti garantez eu, daca nu ma crezi inseamna ca nu stii despre ce vorbesti. In alta ordine de idei, ok recunosc ca semantica mea e periferica si nu am folosit cuvinte din dictionar, este fericit acum? Din pacate gandirea ca il alegi pe Antonescu, acest fals si ipocrit care a lipsit de atatea ori din sedintele Senatului [e vorba de chiul da, verifica te rog sedintele de plen si vezi de cate ori NU A FOST PREZENT la sedinte, sfidand poporul si pe alegatori] fiindca ..vorbeste ingrijit spune totul despre noi ca alegeri pe care le facem, uneori extrem de nefericite.
Nu uita ca aceasta lipsa de preocupare – inclusiv fata de drama acestui copil – este un lucru care va apasa inclusiv pe societatea civila, adica pe noi. Iar daca ai fi urmarit initiativele legislative ale lui Iulian ai fi remarcat ca a incercat sa faca mult mai mult decat Antonescu, Ponta sau altii CARE AU CHIULIT ZILE INTREGI DE LA SEDINTELE PARLAMENTULUI.
Credeam ca suntem sinceri, insa spui doar ce iti convine. Cand o sa am nevoie de un om care vorbeste ingrijit o sa apelez la un profesor de limba romana, insa nu il voi alege intr-o functie de conducere din aceasta cauza. Iar legat de faptul ca nu gresesti…aduce a lauda de sine si parca batranii spuneau ca nu e bine sa te lauzi tu si trebuie sa fim modesti.
Cu asta termin acest dialog, este clar ca esti pornit cu USL-ul in frunte si vezi doar rosu in fata ochilor.
Iti doresc sa nu ai un copil muscat de caini si care sa fie in asemenea situatie critica, caci atunci vei vedea cat de mult ati gresit, tu si altii care nu vedeti padurea de copaci.
ssp said
am January 22 2012 @ 11:51 am
Copilul de 6 ani, sfasiat de o haita de caini, sufera de sindromul Down – nu a putut cere ajutor :
http://stirileprotv.ro/stiri/actualitate/copil-de-6-ani-sfasita-de-o-haita-de-caini-sansele-de-supravietuire-minime-cine-raspunde.html
http://www.evz.ro/multimedia/video/detalii-video/video/un-baietel-de-sase-ani-sfasiat-de-o-haita-de-caini-medicii-are-sute-de-muscaturi.html
Ingrid said
am January 22 2012 @ 1:20 pm
Daca nu ati fi avut interesul sa traiti din omoratul cainilor, se adopta de mult legislatia pentru identificare, inregistrare , sterilizare, responsabilizare a cainilor cu si fara stapan. Dar voi PDL (leprele)versus noi viermii ati distrus industria Romaniei pe care ati transformat-o in fier vechi si ati pus in loc industria cainilor strazii mizand pe milostivenia cetatenilor care pe banii lor au hranit sau hranesc cainii,iar voi marii destepti veneati sa mancati banii din bugetul destat omorand cainii, dar tot la voi ajung si banii din asa zisa lor protectie. O fi fost un scenariu care mult timp a functionat in SUA, dar si acolo lumea s-a desteptat si nici romanii nu sunt mai prejos cu inteleptirea decat ei.
Ingrid said
am January 22 2012 @ 1:29 pm
Nu stiu din ce neam va trageti toti astia ce formati PDL (leprele) , dar romani sigur nu sunteti. Va sta capulnumaila smechereala si nemunca, plus furtul muncii altora. Uite aici dovezi ale esecului politicii unora dintre statele SUA cu omoratul cainilor si de fapt si pe ei ca si pe voi nu i-a interesat sa rezolve ci sa fure pe spinarea cainilor, prostind populatia zeci de ani. GATA, GATA, GATA pentru toata lumea. Americanii au omorat zeci de ani, cainii nu au disparut, oameniimuscati nu au disparut, dar miliardele de dolari din bugetul de stat au disparut in buzunarele baietilor destepti. Ei uite ca omenirea s-a despeptat si nu mai merge. Asa ca mai puneti-va pofta in cui !
VEZI:
Cainii strazii si motivele PDL&co pentru adoptarea modelului ineficient din SUA !
http://dogbitelaw.com/dog-bite-statistics/dog-bite-statistics.html
EN:
“The most recent official survey, conducted more than a decade ago, determined there were 4.7 million dog bite victims annually in the USA. A more recent study showed that 1,000 Americans per day are treated in emergency rooms as a result of dog bites. In 2010 there were 34 fatal dog attacks in the USA. Most of the victims who receive medical attention are children, half of whom are bitten in the face. Dog bite losses exceed $1 billion per year, with over $300 million paid by homeowners insurance.”
RO+completari:
“Iata o statistica din SUA cea mult prea slavita de PDL cum ca ar fi rezolvat problema cainilor si a muscaturilor de caine prin eutanasie:
-4,7 milioane de persoane sunt muscate de caini anual in SUA
-1000 americani ajung la urgenta ZILNIC ca rezultat al muscaturilor de caine
-in 2010 – 34 americani au murit ca urmare a muscaturilor de caine
-peste 12 milioane de caini sunt ucisi anual in SUA
Toate acestea se intampla in SUA pentru ca NU este in stare sa aplice un program de sterilizare in masa, unitar la nivelul tuturor statelor, nu au fost in stare sa educe populatia (asta ca tot se intreba Dl. Atanasoaei la ce foloseste educatia si de ce ar fi nevoie sa ne educam populatia sa se poarte civilizat cu animalele) si au aplicat un program ineficient de eutanasie care in niciun caz nu a oprit abandonurile.
Cu totul alta este situatia in tarile cu adevarat civilizate, cum ar fi Germania, Italia, UK, unde NU se eutanasiaza, dimpotriva isi educa populatia, obliga la sterilizare din momentul in care pun piciorul in cabinetul veterinar, iar cainii sunt microcipati, iar in cazul in care este abandonat, proprietarul plateste o amenda usturatoare.
Tot in SUA, FBI a prelucrat datele obtinute ca urmare a unui studiu efectuat in puscarii si a rezultat ca peste 70% dintre cei care au comis un viol, o crima, o talharie sau abuzuri asupra femeilor si copiilor au maltratat sau ucis cu sadism un animal in copilarie sau adolescenta.
Asta nu inteleg cei care nu aplica legea cand un astfel de abuz asupra animalelor este comis, ba mai mult se incurajeaza astfel de comportamente.
Daca asa arata o tara civilizata si acesta este exemplul oferit de PDL, ne intrebam ce doreste PDL de fapt sa obtina si spre ce doreste sa ne conduca. De mentionat este faptul ca in 2003-2004, in perioada in care eutanasia cainilor era in floare in Romania a fost si momentul in care au fost inregistrate cele mai multe atacuri asupra oamenilor. Nu credem in coincidente, mai ales cand studiund statisticile din alte tari care au rezolvat problema prin sterilizare si mai ales cand vedem cazurile Oradea sau Cernavoda, unde numarul de muscaturi s-a redus si de 300 de ori.
Ce doreste mai exact PDL? Pentru ca este evident ca nu doreste nici reducerea numarului de caini (altfel ar apela la masuri eficiente, in speta sterilizarea si prevenirea abandonului) si nici reducerea numarului de muscaturi (dupa cum dovedeste si statistica din SUA, tara laudata de PDL ca eutanasiaza si este foarte bine).
Concluzia este ca PDL doreste solutii “eficiente”(ineficiente) ca in SUA, adica cresterea numarului de muscaturi de caine motiv pentru care sa fie ucisi milioane de caini !
Se pare ca se urmareste reinstaurarea practicilor barbare din trecutul indepartat in care
hingherii sa fie platiti la pielea de caine predata! Se urmareste continuarea metodei de
“stîrpire a cîinilor de prisos” !
Exista o paralela ingrozitoare in aceasta metoda cu consecinte criminale si vremurile oribile in care oamenii erau considerati “unelte vorbitoare”, cu exceptia putinilor norocosi care se nasteau in clasa stapanilor?
In timp ce in lumea civilizata este deja un fapt unanim acceptat conform caruia animalele se bucura de acelasi privilegiu de a fi fiinte sensibile, ca si Homo Sapiens, in Romania se
preseaza cu toate mijloacele statului roman pentru exacerbarea erorii utilitarismului in cele mai aberante forme ale sale! Distanta dintre Romania si viata culturala a oamenilor din lumea
civilizata devine tot mai mare, pe masura ce Romania se afunda sub talpa grea a unor politruci de tipul celor din anii ‘50!
.
stoica n said
am January 22 2012 @ 1:33 pm
@ Ingrid said
bai daramatule pe cine faci tu lepre ma ? vrei sa ne jignim , daca da te invit pe lista de comentarii de la protv si evz, sa-ti dau acolo niste placinta proaspata dobitocule
iar bagati politica, mai activisti infecti ai partidelor de rahat?? bai asta , mars de aici cu politica ta de rahati, daca as fi fost moderator as fi pus o pancarta mare pe site : Fara activisti de partid de rahat ale partidelor si mai de rahat
cine a vandut bai tara? privatizari au avut loc pe timpurile fiecarui regim, inclusiv PDSR, PNL, dracu sa-i ia cu denumirile lor de cacati ambalati ; dar sunteti niste activisti imputiti, voi si aia de la mitingul astora cu ponta si antonescu mescu , niste gainari din latrina asta de politica
inteleptirea la romani?????? bai tu compari SUA cu Rromania prietene???? esti tampit de-a binelea, hai sictir sa-ti iei banii de la partidul care te pune sa bati campii
locul cainilor – a se citi mai sus – nu este pe strada ca sa muste nevinovati sau chiar sa-i omoare ! si oricine spune ca viata unui caine = viata unui copil este un cretin, Ii doresc sa-i adopte pe toti cainii de pe strada si sa-i creasca in bloc sau la curte dar sa-i ia de pe strada
tampitilor cu animalele voastre care schilodesc copii !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
george said
am January 22 2012 @ 1:36 pm
Vad ca nu e mentionat nicaieri faptul ca majoritatea muscaturilor din USA sunt facute de cainii cu stapan.Nu are nici o treaba cu cainii fara stapand de la noi.Numarul mare de muscaturi se datoreaza faptului ca multi americani sunt atat de inculti incat se mira cand sunt muscati de proprii caini.Ii rasfata prea mult.A se vedea emisiunea de pe Discovery Cezar si cainii.Acolo veti observa ca americanii nu au nici cea mai vaga idee cum sa dresezi un caine.Si ei au aceasta conceptie paguboasa ca fiecare caine e un fel de Lassie ,ceea ce duce la incidentele de mai sus.Cainii eutanasiati in USA sunt cainii cu stapan.Stapanii se plictisesc de ei si ii duc sa fie “adormiti”.Apoi isi iau alti caini ,mai la moda.
Ingrid said
am January 22 2012 @ 1:38 pm
Avocatul Iulian Urban a ibogatit-o pe actrita Monica Ghiuta cu 3000 euro pentru rolul jucat al femeii muscate de caini.
Intra-devar aluatul unui om cu astfel de apucaturi catre crima ,minciuna,provocare, etc nu arata a crestin.Pe undeva ne inspiri mila domnule, dar nu te vom lasa sa nu ne lasi sa traim conform proverbului !
Tot cand s-a dat publicitatii problema cu copilasul muscat, care fusese lasat nesupravegheat de educatoare (aspect decare dumneata nu te preocupi de loc; adica e normal sa umble copiii minori nesupravegheati)a fost un nou nascut abandonat afara in frig.
Asta nu e o problema ,taote relele facute de omul dotat cu constiinta sunt normale;
Toate cazurile de copii abuzati dumneata nu le vezi nu le auzi; Ti se pare normal ca o fetita de 3 ani si fratele ei mai mare sa aiba sifilis si sa fie abuzati sexual de unchiul lor; si asta este doar ultimul caz dat publicitatii dintre miile de cazuri. Dar dumneata poate ai acasa CDuri cu acte de pedofilie, ca doar la protectia copilului lucreaza indivizi care au mii de filme cu pornografie infantila si dumnaeata ii sustii ca doar daca ise bani dumitale iti place. JENANT !
SSP said
am January 22 2012 @ 1:39 pm
Ingrid eu nu sunt lepra, precum nu sunt PDL
dar tu sigur esti activist de partid si iti urez un :du-te si canta la alta masa rapid si eficient fiindca o dai in balarii
adopta tu toti cainii si lasa-ne in durerea noastra, dar nu ne insulta inteligenta cu aberatiile astea manipulante K?
get a life, eu si altii nu stiu cum as reactiona daca mi-ar ataca copilul niste javre infecte insa sigur nu as filozofa precum desteptul de lazarescu de mai sus, ala ori e gay ori nu stie ce inseamna sa ai un copil in spital dupa ce a fost muscat de niste nenorociti de caini
inca ceva , ca uitasem: cati caini ai adoptat tu si altii care sustineti ca sa stea cainii pe strazi si sa muste oameni? Ipocritilor!
si da are dreptate stoica, lasati-ne cu partidele voastre !
DZ said
am January 22 2012 @ 1:43 pm
http://www.urbanviorel.ro/index.php?s=ipocritii
http://www.urbanviorel.ro/2010/07/23/romania-inconstientilor-latrailor-si-plangaciosilor/
http://www.urbanviorel.ro/2010/07/20/dezinteresul-pentru-chestiuni-serioase-este-rege-absolut/
Ingrid said
am January 22 2012 @ 1:46 pm
@ STOICA; ESTI MATA CUMVA CELEBRUL AVOCAT ?! PAI AM ZIS CA SUNTEM INTRE CEI FARA DE CARACTER: PLEBEA SUNT VIERMII,CITAT DIN DOMNUL URBAN, IAR VOI SUNTETI ECHIVALENTUL POLITIC AL VIERMELUI PLEBEU, ADICA LEPRELE; ADICA DOAR VOI SA VA EXPRIMATII FARA CARACTER , IAR NOI NU; SI NOI CA SI VOI , CONFORM LEGILOR FIZICII, LA ACTIUNE EXISTA SI REACTIUNE .
VIERMELE INGRID CATRE LEPRA STOICA DIXIT !
stoica n said
am January 22 2012 @ 1:48 pm
@ Ingrid said
ai probleme psihice, trateaza-te !!!!! si inca repede, s-ar putea sa suferi de turbare acuta, te-o fi muscat vreo javra
si ai grija la limbaj!!!! tembeli ce sunteti cu javrele voastre cu tot
Ingrid said
am January 22 2012 @ 1:48 pm
@SSD; DACA NU ESTI LEPRA NU TE ADUNA CU CINE NU SEMENI ! TE ADUNI , SEMENI ! “PARTIDUL” MEU ESTE CEL CRESTIN, DAR PARTIDUL TAU CRED CA ESTE SECURITATEA !
Cosmin said
am January 22 2012 @ 2:38 pm
Domnule Viorel (bărbatul familiei),
V-am postat deja un punct de vedere referitor la Antonescu și Ponta, pe un post mai nou al fratelui dumneavoastră, deci nu o să reiau. Tot nu înțeleg de unde până unde obsesia asta cu cei doi, mai ales că aici discutam, inițial, despre un copil și un animal, apoi despre gramatica română.
O precizare: NU îmi doresc să ajung parlamentar din două motive:
1) Mi-am format în ultimii 21 de ani o părere groaznică despre această categorie socio-profesională;
2) Nu cred că am abilitățile politice necesare. Sunt destui ageamii în lumea asta!
VIOREL URBAN said
am January 22 2012 @ 5:49 pm
Desigur Cosmin, e mult mai usor sa nu te implici dar sa arunci cu rahat si sa critici. Romanul e nascut haiduc si e frate cu codru…
Vad ca nu spui nimic de absentele lui Crin, Ponta, etc. Cred ca e cazul sa intrerupem discutia, e clar ca nu vrei sa discutam pe lucruri concrete si te rog , daca tot nu vrei sa te implici si sunt pe lume multi ageamii – vad iarasi un ton superior si cu mult peste alti muritori de rand – sa te gandesti ca daca nu te implici, habar nu ai cum este sa fi injurat, atacat, hulit TOTAL AIUREA. Nu uita ca am incercat sa port o discutie sincera, insa nu sunteti sinceri. Vedeti doar ce va convine.
Aici pun punct acestei conversatii, nu are rost.
Adrian Lazarescu said
am January 22 2012 @ 9:53 pm
Mai bine comentati la fel de mult la alte probleme mai grave prin care trece tara. Va place la toti sa va manjiti cu rahat pe problema cainilor, dar cand vine vorba de alte stiri, mult mai importante, nu vad la fel de multe comentarii. Sigur, printre voi sunt uni care sunt special platiti pentru a posta numai la astfel de subiecte,adica despre cainii strazii. Aveti probleme cu capul si uni si altii. Eu cand am comentat, de fapt mai mult am citat o alta sursa de stiri, adica PROTV, care culmea, din cate am observat ei nu fac elogii cainilor maidanezi, tocmai ei au reusit sa dea stirea pina la capat, adica sa precizeze contextul real al situatiei. Adica, e vorba de un copil cu probleme grave de sanatate, ce trebuia obligatoriu supravegheat, pt asta va raspunde educatoarea, acei caini aveau detinator, conform legilor in vigoare persoana respectiva va trebui sa raspunda pt neglijenta de a-i fi lasat nesupravegheati. E vorba de un caz in care legea trebuie sa fie aplicata. Ce oare nu intelegeti cu toti, astia de luati apararea animalelor si ceilalti care nu le aveti la suflet? Ce faceti voi aici e tembelism curat. Arunca unul momeala, si toti sariti ca pestii s-o prindeti si sa va bateti pe ea! Tipic romanesc! Dl. senator Urban stie foarte bine ca am dreptate dar dinsul prefera astfel de certuri pe blogul sau, provocate de fiecare data prin OMISIUNE INTENTIONATA DE INFORMARE IN DETALIU ASUPRA CAZULUI PE CARE IL PREZINTA. Si acum va pun intrebarea, daca ar fi legalizata eutanasia cainilor, cu ce l-ar fi ajutat pe bietul copil acest aspect? Cainii au sarit pe el din curtea domeniului respectiv probabil in momentul cand l-au simtit pe drum. Cu toata legalizarea eutanasiei, acei caini atita timp cat erau in curtea respectiva nu ar fi fost posibil sa fie eutanasiati, iar daca dupa producerea tragicului eveniment acest lucru s-ar intampla, adica sa fie eutansiati cu ce repara situatia? Totusi, de ce dl Urban omite cu buna stiinta sa informeze corect despre cazul respectiv pe cititorii blogului sau?
Cosmin said
am January 22 2012 @ 10:51 pm
Domnule Viorel (bărbatul familiei),
Mă surprinde să văd că puneți punct unei discuții care a decurs în termeni – consider eu – civilizați. Dacă vă uitați la postările mele, ele NU conțin NICIUN apelativ injurios și NICIO insultă. Deci nu văd de unde opinia conform căreia am arncat cu… ce afirmați dumneavoastră.
Pe de altă parte, aduc vârsta pe care o aveți ca argument în afirmația hazardată conform căreia nu știu ce înseamnă să fii hulit pe nedrept. Nu cunoașteți NIMIC din biografia mea și nu aveți de unde ști că/dacă am fost vreodată atacat într-un atare mod. În plus, tot nu cred că vreuna dintre acuzele mele au fost nedrepte: fratele dumneavoastră scrie și argumentează jalnic. Și am demonstrat-o, de fiecare dată, punctual, la obiect și fără dejecții verbale.
Repet însă, este întristător să remarc cum un tânăr din această societate, care se pretinde a fi implicat, nu are cultura dialogului, pe acre îl consideră inutil în absența unor opinii comune…
VIOREL URBAN said
am January 22 2012 @ 11:37 pm
Pai Cosmine, fiindca tu stii varsta mea si alte detalii iti spun ca ti-a scapat o informatie : nu-mi place sa lungim o discutie inutila precum nu-mi place sa ma iei la misto cu greselile mele – pe care LE-AM RECUNOSCUT, SPER SA FI IN EXTAZ – legate de limba romana. Desigur ca te-ai legat de un lucru pueril, dar el exista ca si problema. Pe de alta parte , inteleg ca vrei o medalie fiindca nu ai scris injuraturi, dejectii verbale si alte chestii de genul asta? Ti-as raspunde cel mai ok astfel : nu ma cunosti, nu stii mare lucru despre mine insa vad ca deja iti faci impresii legate de eu tanarul si tu perfectul care nu greseste la limba romana..
Iti urez dialoguri interesante cu profesori doctori in limba romana , ca eu sunt prea prost si gresesc mereu. Si va mai intrebati de ce generatia actuala are aceste probleme, ei bine daca VREI RESPECT INVATA SA OFERI RESPECT. Nu am retinut cati caini ai adoptat tu, pe cati ai ajutat dezinteresat si alte nimicuri de acest gen, ca vad ca la aruncatul cu parerea esti expert. Si o rugaminte : citeste alta data informatia corecta legata de subiectul “viermi”, ca altfel te voi crede in activist infocat de partid care imi da lectii de romana in vreme ce vrea sa ma considere un tampit care nu a citit despre Iliescu &co
Nu sunt cu niciun partid dar consider ca nici tu nu esti in stare – ai si zis ca nu vrei sa te implici intr-o functie publica – sa intelegi ca doar stand pe margine si aruncand cu pietre nu schimbam nimic. Deci ma retrag, cel mai destept cedeaza.
Mira said
am January 23 2012 @ 3:34 am
Domnule Urban….esti cel mai prost si la propriu si la figurat SENATOR DIN LUME…asta e treaba unui senator ? sa tina statistica muscaturilor de caini ? Dumneata conusti rolul si atributiile CURTII CONSTITUTIONALE ? Crezi ca legile se scriu dupa ureche..cum viseaza omul noaptea , PAC a doua zi scrie o lege…? Pai legislatura e LAUTARIE ? Se pare ca DA….Cred ca este cel mai INEPT partlament din istoria Romaniei…. Du-te domnule la scoala sau mai bine studiaza Constsitutia ROMANIEI…si nu mai umple internetul cu aberatii…nu s-a facut destul de ras Romania cu acest guvern de toata izbelistea ? Si pentru alegeriile viitoare. cascati bine si ochii si urechilor, voi electoratul…si puneti INTREBARI DE VIATA candidatilor si care cum sa da in spectacol cu mahala dati-l la o parte…AJUNGE. E timpul ca Romania sa fie guvernata de oameni cu cultura…Ar trebui cerut tuturor candidatilor sa recite pe din afara Constitutia Romaniei….Halal…
Dan said
am January 23 2012 @ 6:27 am
Mai bine veniti cu solutii pentru ca oamenii sa nu mai fie muscati.Injuraturile nu duc nicaieri.
Cora said
am January 23 2012 @ 7:32 am
Recititi domnul Urban toate postarile, de o suta de ori, de o mie de ori si, daca tot mai sunteti in Parlamentul Romaniei, propuneti o initiativa legislativa, ca acesta este un drept al dvs ca Parlamentar, ca cei care lasa cainii in strada, nu castreaza catele,etc., sa fie pedepsti, gasiti cum si in ce fel ca doar sunteti advocat.
Ps. Am vazut o postare ca va invita la studiul gramaticii. Nu va strica, lasati infatuare.Pana murim tot invatam
“Sucesuri”
George Lascarescu said
am January 23 2012 @ 9:26 am
Informatia e incorecta, lamentarea nu are sens: cainii erau ai unei ferme, fermierul va fi tras la raspundere, pe langa ceilalti vinovati.
Din Adevarul:
George Lascarescu said
am January 23 2012 @ 9:26 am
Din nu stiu ce motiv, citatul din Adevarul nu a intrat mai sus. Iata-l:
„La 12.30 trebuia să îl ia soacră-mea, care a întârziat vreo 10-15 minute. Educatoarea a văzut că nu îl aşteaptă nimeni, l-a dus înapoi în clasă şi l-a lăsat nesupravegheat, iar el a plecat pe jos. A mers vreo doi kilometri, în direcţia opusă casei, până la o fermă, unde l-au atacat cinci câini”, a povestit tatăl copilului, Cosmin Doboşan. Bărbatul povesteşte micuţul a fost dezbrăcat complet şi sfâşiat de câini. „Pe o rază de 20 de metri pătraţi au fost numai haine. A fost pur şi simplu sfâşiat”, a mai spus Cosmin Doboşan. Acesta a mărturisit că va depune plângere împotriva educatoarei şi a proprietarului fermei pentru a se face dreptate.
Andra said
am January 23 2012 @ 9:48 am
Bah Nea’Urban….ce dracu cauta MUCOSUL ala de 6 ani de zile singur?…cainii aia aveau stapan nu?Din cate stiu eu un parinte responsabil isi duce plodul la scoala pana invata singur sa traverseze o strada , pana invata intradevar ce sunt pericolele…ca daca am un copil il duc naibii la scoala pana la 20 de ani daca e atat de prost incat nu reuseste singur.Ce dracu da-ti vina pe caiinii aia? cand parintii sunt responsabili si educatorul…!!normal ca “bestiile” strazii mediatizate sunt vinovate ca pe un copil il calca masina, ca un copil este prins de nebunii orasului(violatori, pedofili,gasti,betivi, drogati) tot cainii sunt de vina….tot cainii sunt vinovati ca in spitale e asa cum e. ca parlamentul e asa cum e, ca romania e in faliment.Si te mai gandesti ce explicatii dai tu parintilor sau copilului?…bai frate …parintilor alora…aia trebuiesc castrati sa nu mai reproduca daca nu stiu sa aibe grija de plozii pe care ii cresc…intai educa populatia si apoi ocupa-te de caini…De asta e avortul legal…nu esti in stare sa cresti un copil sa fii responsabil nu fa copii, ca sa nu recurgi la gestul extrem …folosesti prezervative sau anticonceptionale …!!!!si adevaratele bestii sunt oamenii , nu poti judeca un animal dupa actiunile lui dar pe om da!!!sa traiesti bine basistule!!
Andra said
am January 23 2012 @ 10:05 am
Normal ca aveau stapan…si cele mai multe cazuri de muscaturi nu se intampla din cauza cainilor strazii ci a celor cu stapani …iar ei se duc la spital si declara ca au fost muscati de maidanezi ca sa plateasca mai putin sau deloc…asa se face de ani de zile…e deja o moda!!!!
Iulia said
am January 23 2012 @ 10:11 am
Ce va mai place sa bateti campii, domnule senator! Cainii aceia aveau un stapan, iar copilul nu trebuia sa fie lasat nesupravegheat, la varsta de 6 ani, sa nu mai vorbesc de faptul ca era un copil cu nevoi speciale! Iresponsabilitatea in Romania a fost incurajata si ridicata la rang de arta, in primul rand de catre voi, cei care “guvernati”. In nici o tara din Europa nu ai voie sa lasi un copil nesupravegheat si neinsotit, pana cel putin la varsta de 10 ani. Si educatoarea si stapanul cainilor trebuie sa raspunda, si, potrivit ultimelor stiri, asta se va si intampla, asa ca, asa cum deja ne-ati obisnuit, iar ati nimerit cu oistea-n gard.
Denisa said
am January 23 2012 @ 10:50 am
Nu ti-e rusine si nu va e rusine? Ati adus tara asta in sapa de lemn, ati cerut si ati semanat moarte in jurul vostru!!! Nu ti-e rusine sa mai scoti capul din pamant? Pai, atatia ani de cand guvernati haotic, de ce n-ati facut nimic. De ce n-ati adoptat masuri cu adevarat eficiente?? Pentru voi doar moartea e o rezolvare??? V-a aruncat Europa in obraz, v-a spus-o raspicat societatea civila, v-a batrut obrazul chiar presedintele Curtii Constitutionale. Dar ce sa pricepeti voi? N-aveti capacitatea si nici inteligenta necesara. Ce sa rezolvati voi? Cum sa ganditi masuri efeciente cand mintea voastra sta doar la furaciuni? Pai legea care impunea sterilizarea a fost tinuta 3 ani in sertarul sulfinei barbu? Pai asa v-a preocupat pe voi sa rezolvati problema? Ce bani sa mai deturnati daca se rezolva, ce mai foloseati in campanie? Sunteti primii vinovavati de suferintele acestui copil. In toti anii astia mii de caini nu se mai nasteau, nu mai erau abndonati, deci nu mai avea cine sa ia locul celor pe care ati avut grija, in toti anii astia, sa-i ucideti in continuare(ca firmele de ecarisaj aveau nevoie de miliarde alocate, tot din bani publici. Ce daca legea interzicea eutanasia? Voi ati continuat s-o practicati, stiti prea bine asta si ai tupeul sa vii si sa faci pe fata mare? Nu-ti e rusine, caci nu stii ce e aia!Dar, din fericire, a venit vremea platilor!!!
Angel said
am January 23 2012 @ 12:06 pm
@ Urban-Suburban,oamenii deja protesteaza, impotriva celor care poarta vina pentru aceste intamplari,prin amanarea adoptarii unei legi NORMALE pentru o tara NORMALA(cum Romania nu este de cand e condusa de voi…sau mai corect,incepand dupa revolutie,si culminand cu PDL-ul).O lege normala e o lege ca a tuturor tarilor normale,si prevede sterilizarea si returnarea cainilor fara stapan, recensamantul populatiei canine CU SI FARA stapan,sterilizarea si monitorizarea animalelor cu stapan(sterilizare pt cei fara valoare chinologica,iar in cazul refuzului sterilizarii celor cu stapan,obligarea la plata unei taxe mari).
Asa se rezolva problema animalelor fara stapan,Urbane,nu latrand la luna,cum faceti voi,portocalii.Oamenii deja va urasc,nu vezi? Nu mai merge nici cu cainii…vi s-a infundat.Sper sa primiti ce meritati.
Ildiko Badescu said
am January 23 2012 @ 12:13 pm
Doar eu dau solutii de peste 16 ani, dar nimeni nu vrea sa le asculte pentru ca deja e foarte clar ce industrie s-a dezvoltat pe seama cainilor strazii din Romania; NU VREM ACEASTA INDUSTRIE IN ROMANIA CHIAR DACA ACEASTA MANIPULARE A FUNCTIONAT UN TIMP DE…IN SUA, SI ACOLO OAMENII AU INCEPUT SA SE DESTEPTE;
PENTRU CINE DECLARA CA VREA REZOLVAREA PROBLEMEI AM O INTREBARE :Sa se rezolve cu adevarat problema cainilor strazii sau sa curga sangele shiroaie ?
Deci cei care sunteti la putere si guvernati ori aveti alte interese, ori nu va pricepeti sa rezolvati. Exista solutii civilizate pe tot mapamondul, solutii pe care oamenii vostri, sa zicem, nu sunt capabili sa le aplice. In acest caz nicio problema, venim noi, care stim ce trebuie facut !
vezi si Scrisoarea deschisa (trimisa in decembrie ‘11)
SESIZARE SUB FORMA DE SCRISOARE DESCHISA CATRE PRESEDINTELE ROMANIEI,
Buna ziua,
Stimate domnule Presedinte, revin cu o noua sesizare privind problema cainilor strazii si anume imi pun problema daca se doreste cu adevarat rezolvarea problemei sau se vrea doar sa shiroiasca sangele cainilor ucisi, dupa cum s-a mai intamplat intre 2001-2008, experiment incercat in Romania, dar fara rezultatele scontate, obtinandu-se in schimb risipirea banului public ; De ce sa se repete un experiment inutil si risipitor de bani publici ?
In attachment (la emailul trimis) exista un document in care chiar Dvs. aveati o solutie cand ati candidat prima oara pentru Primaria Bucuresti; Daca acea solutie s-ar fi aplicat de atunci, sigur rezultatele ar fi fost cele scontate si anume solutionarea civilizata in 2 ani !
Tot in attachment sunt si documentele multor organizatii si persoane, publicate in presa sau depuse catre autoritati in ultimii 11,5 ani neluate in seama sau ramase fara raspuns de cele mai multe ori, plus Declaratia scrisa nr.26/ 2011 de la Parlamentul Europei .
Cu respect mentionez ca stiu ca dl. Sebastian Lazaroiu considera ca romanii isi doresc un tatuc; posibil sa fie adevarat si asta sa fi rezultat din studiile facute de dansul, dar cred ca isi doresc ca acel tatuc sa fie unul care sa ii duca spre o democratie autentica, evolutie si civilizatie si nu catre involutie si lipsa de civilizatie, abrutizare si tot ce poate fi mai rau !
Inca o data va rog sa nu promulgati votatul proiect de lege PLx 912/ 2007, deoarece e clar ca nu se va rezolva problema si va intreb si pe Dvs. daca credeti ca este cazul sa se rezolve cu adevarat problema cainilor strazii sau din nou sa curga sangele shiroaie ?
(Punctele contestate la PLx 912/2007/ ultima varianta, al carei continut schimbat este total fata de varianta votata de Senat):
1. eutanasia animalelor sanatoase(intre 2001-2008 s-a eutanasiat si nu s-a rezolvat, deoarece locul unui caine ridicat au aparut alti caini abandonati.); legislatia nu e unitara ci da directive sa se apeleze la consultarea populara !
2. interzicerea ingrijirii cainilor pe domeniul public;
3. solicitarea de taxe pentru adoptie; se ofera posibilitatea de a adopta doar 2 caini (e clar ca pe saracia asta nu are nimeni bani de taxe);Dimpotriva, ar trebui sa se stimuleze de catre stat adoptarea cainilor si nu sa se risipeasca banii de catre “ecarisajele” statului/ primariilor care de-a lungul timpului au dovedit ca nu sunt capabile de o organizare serioasa a acelor adaposturi si de cele mai multe ori, sunt insalubre, adevarate focare de infectie, iar hrana, medicamentele, etc.sunt furate de personal !
4. acordul vecinilor pentru adoptia cainilor strazii;
5. solicitarea de documente justificative pentru adoptia cainilor strazii cum ar fi: declaratie de venit, declaratie de spatiu, etc.)
DISCUTAND CU DIVERSI CUNOSCUTI, PERSOANE RESPECTABILE, CU REZULTATE IN PROFESIA LOR DE ALTFEL, AM AJUNS LA CATEVA CONCLUZII: IN ROMANIA EXPERIMENTUL OMULUI MULTILATERAL DEZVOLTAT A REUSIT: TOT ROMANUL SE PRICEPE LA ORICE SI DE MULTE ORI LA NIMIC, DAR ARE “SOLUTII” PENTRU TOATE SI AVEM CA EXEMPLU REZOLVAREA PROBLEMEI CAINILOR STRAZII;
ROMANUL MULTISPECIALIST A PRELUAT SOLUTIA PORTOCALIE SI CATE UNUL ZICE: “DA DOM’LE SA-I OMOARE”;
AM INTREBAT SI EU DACA AU AUZIT CA AU MAI FOST OMORATI INTRE 2001-2008 SUTE DE MII , ACTIVITATE PENTRU CARE S-AU CHELTUIT (SUBTILIZAT/ RISIPIT, ?) SUTE DE MILIOANE DE EURO, IAR CAINII SUNT IN CONTINUARE PE STRADA; CICA AU AUZIT !
ATUNCI I-AM INTREBAT, DAR PANA LA URMA CE VRETI : SA SE REZOLVE PROBLEMA SAU SA CURGA SANGELE SHIROAIE ?
AICI S-AU INCURCAT, PENTRU CA EI TRAIAU CU IMPRESIA CA DACA SE OMOARA , SE SI REZOLVA !
CEA MAI MARE MANIPULARE VOITA SAU NU, ESTE CEA CU CAINII STRAZII LA CARE AU AJUNS SA REACTIONEZE SI PERSOANE APARENT BUNE PROFESIONISTE IN DOMENIUL LOR, DAR FARA COMPETENTE IN ALTELE, INCAPATANATE TOTUSI SA OFERE SOLUTII IN ORICE PENTRU CA ASA I-A INVATAT COMUNISMUL !
OAMENII CU O VIZIUNE GLOBALA GENERALA SUNT FOARTE RARI SI NICAIERI IN TARILE DEMOCRATICE NU MAI EXISTA PE SCARA LARGA OM CU PRETENTII CA SE PRICEPE LA TOATE (DE FAPT, APROAPE LA NIMIC);
RASPUNSUL GENERAL A FOST CA OAMENII VOR CA PROBLEMA SA SE REZOLVE SI NU SA CURGA SANGELE SHIROAIE !
SOLUTIILE CARE REZOLVA PROBLEMA SUNT REGASITE IN RECOMANDAREA OMS, RECOMANDAREA PE, CONVENTIA EUROPEANA PENTRU DREPTURILE ANIMALELOR (RATIFICATA PRIN LEGEA 60/2004), DECLARATIA 26/2011, ADOPTATA IN PE, DAR COALITIA DE LA GUVERNARE NU LE VREA ! DE CE ? OARE PENTRU CA SUNT SOLUTII CIVILIZATE CARE REZOLVA PROBLEMA, IAR COALITIA NU VREA SA O REZOLVE SI VREA SA CURGA SANGELE SHIROAIE, CONFORM MODELULUI OFERIT DE UNELE STATE AMERICANE, UNDE CAINII NU AU DISPARUT DESI SUNT OMORATI DE ANI SI ANI DE ZILE (DAR PARE O BUNA OPORTUNITATE DE SUBTILIZAT BANI PUBLICI) !
IN EPOCA IN CARE OMUL ZBOARA IN COSMOS, EXISTA SI O SOLUTIE RAPIDA, FOARTE SIMPLA PENTRU ROMANII SPERIOSHI CARE VAD IN CAINE UN PERICOL SI ANUME SA ISI ACHIZITIONEZE SAU SA LI SE OFERE DE CATRE AUTORITATI FLUIERE CU ULTRASUNETE, MODELUL CARE ALUNGA CAINII (ATENTIE, EXISTA SI MODELUL CARE ATRAGE CAINII) !
SUNT PROBLEME DE VIOLENTA FOARTE GRAVE CARE NU POT FI CONTRACARATE NICI MACAR CU UN FLUIER CU ULTRASUNETE SI ANUME, FURTURI, CRIME , VIOLURI, RAPIRI, ABUZAREA COPIILOR, ETC. !
PENTRU ACESTEA CINE SE VA SESIZA CU VEHEMENTA, PENTRU CA PANA ACUM PARCA NU S-A PREA SESIZAT NIMENI ???
Cu stima,
Denisa said
am January 23 2012 @ 1:00 pm
http://xnici.wordpress.com/2012/01/21/spune-da-vietii-in-piata-universitatii/
E bine sa cititi ce scrie aici si poate asa va face si urban. Dar nu stiu daca”-piata-universitatii-” din link nu-i va da fiori reci si nu-l va face sa vada negru in fata ochilor
lehamite said
am January 23 2012 @ 8:51 pm
Primul impuls a fost sa ma revolt: cum mama naibii e asta avocat, cand nu stie sa scrie corect romaneste, cu alte cuvinte e semianalfabet? Cum sa fii parlamanetar si sa nu stii ca superior n-are grad de comparatie si sa scrii o fraza ca asta (am ales una la intamplare): “As vrea sa stiu ce explicatii au aici ~iubitori ~ animalelor cei care se opun legi eutanasierii cainilor fara stapan”, care COLCAIE de greseli gramaticale? Dupa ce m-am calmat, mi-am dat seama ca numai astfel de bipezi a impus PDL-ul, incepand cu EBA si terminand cu alte fufistine cu minte putina si tupeu imens.
Lasand la o parte ‘nimicurile’ astea, mai lasa-ne cu gargara ieftina in care te jelesti ca iti pasa de copii. De ce n-ai venit sa te smiorcai cand acum ceva vreme un copil a fost torturat si apoi omorat de o asistenta meternala, de ce n-ati facut ceva sa imbunatatiti legea asistentei sociale. Sau ai carait ceva si atunci si nu te-am auzit noi? AAAA, NU VA IESEA NIMIC DIN AFACEREA ASTA, NU? Asa cum va iese din ‘afacerea maidanezul’ pe care ati avut grija sa o faceti prospera prin mizeria de lege pe care ati vomitat-o recent. De ce sa ascultati voi de unii mai destepti ca voi (ma refer la OMS) care a urlat pana a obosit care sunt solutiile sa scapam de caini in cativa ani. Voi vreti profit, nu sa scapati de caini. Din punctul meu de vedere, tu si ceilalti eutanasiaci sunteti vinovati pt ce a patit copilul, pt ca ati votat o lege care duce la inmultirea lor. Ipocritilor!
Rodica Sandulescu said
am January 23 2012 @ 9:35 pm
Vreti sa eutanasiati si cainii cu stapan???
Mihnea Columbeanu said
am January 24 2012 @ 12:36 am
Suburbanule, tu, pentru care românii ce-si revendica democratic drepturile sunt niste “viermi”, mai ai obraz sa vorbesti, obranzicatura portocalie ce esti? Si nu esti numai nesimtit, esti si lejer aerian. Ce legatura are CONSTITUTIA, desteptule, cu incidentele cauzate de inconstienta unor oameni – ca supraveghetoarele indolente sau detinatorul iresponsabil care-si lasa cainii pe strada? Chiar nu stii, sau doar te faci, din motive propagandistic-demagogice, ca faradelegea pe care v-a eutanasiat-o C.C.R., dupa ce aproape un an am luptat neobosit impotriva ei, se referea la CAINII FARA STAPAN, nu la cainii cu posesor (inconstient)? Ambele ipoteze sunt valabile – e lucru stiut si ca mârlamentarii habar n-au de legile pe care ar trebui sa le creeze, si ca mint de ingheata apele. In cazul de fata, nu faci decat sa-ti reversi furia veninoasa si impotenta pentru ca lupta noastra si decizia C.C.R. v-au taiat conducta de fonduri frauduloase pentru campania electorala de anul asta (adevarata menire a nelegiuirii pe care o puseserati la cale). Ei bine, am o veste buna pentru tine, ascaridu’ lu’ tata: nu conteaza. Chiar nu conteaza! Cu sau fara bani deturnati din raposata “afacere maidanezul”, tot v-ati dus pe copca. Bye-bye, pedelepre – fie-va tarana… asa cum o meritati!
…Si o imagine cat o mie de cuvinte! https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/p480×480/403736_366864323339778_100000486407634_1530950_731007647_n.jpg
“Sunt un vierme subURBAN
Ma hranesc doar din CIOLAN
Si am fost, de cand ma stiu
Un LIMBRIC PORTOCALIU…”
Dan said
am January 24 2012 @ 5:16 am
Ce facem cu maidanezii? Solutii exista insa trebuie aplicate.Iata cateva sugestii:
solutia 1-trebuie facute adaposturi cu GARD la fiecare bloc;astfel cainii nu vor mai putea ataca oamenii ,iar Primaria scapa de cheltuielile cu mancarea
solutia2-eutanasierea pana cand numarul cainilor poate fi manageriat prin alte mijloace
solutia 3-campanie media pentru ca oamenii sa nu mai abandoneze caini si sa adopte(chiar si cei din tari straine)
solutia 4-bagati in puscarie toti cei care abandoneaza caini pe domeniul public sau instiga cainii sa atace oamenii
solutia5-inregistrarea tuturor cainilor cu stapan,urmata de castrarea lor
solutia 6 -despagubirea cu 10000 euro a fiecarui cetatean muscat de un caine.
ildiko said
am January 24 2012 @ 3:04 pm
Solutia 6 este periculoasa, toti cioroii si nu numai, se vor lasa muscati de caini pentru despagubire.
Mihnea Columbeanu said
am January 24 2012 @ 4:17 pm
Un program coerent, bazat pe experienta altor tari, si pe studii de specialitate, exista. Include masurile 1, 3, 4, 5, plus altele, nementionate in mesaj. Prin aplicarea lor coerenta si responsabila, problema s-ar rezolva rapid. Eutanasierea se aplica exclusiv in cazul cainilor irecuperabili (bolnavi in faza terminala, etc., sau de o agresivitate incorijibila, confirmata prin expertiza etologica, si care ar depasi numarul de locuri din adaposturi).
Initial, Plx 912/2009 fusese votata de senat intr-o asemena varianta. Dar Comisia de Administratie Publica a C.Dep., in loc s-o propuna la vot ca atare (sau cu eventuale ameliorari), a tinut-o in sertar doi ani, dupa care a denaturat-o complet, pana la forma inacceptabila respinsa de C.C.R. De ce? Fiindca interesul P.D.L. era acela ca, prin false eutanasieri (ucideri brutale si gratuite), sa deturneze fonduri pentru campania electoral, totodata asigurand perpetuarea problemei (si, implicit, a sursei de bani furati). Ei bine, NU LE-A MERS! Acum, dupa ce-i eutanasiem la vot, vom conlucra cu viitorul parlament pentru ca problema sa se rezolve cu ADEVART, prin mijloace EFICIENTE si UMANE.
luci said
am January 24 2012 @ 4:20 pm
Eu zic sa-i adopte ildiko pe toti si sa ne scape de ei, sa-i creasca aceasta persoana si sa ne lase strazile fara cainii astia turbati !
Si sa nu ma luati cu gingasele fapturi care au viata, ca va doresc sa va muste maidanezii ca pe victimele din ultimii ani si sa va faceti injectii peste injectii, sa stati in spitale si sa va fie cei dragi la limita nebuniei fiindca datorita la asociatii gen CUTU-CUTU si alti dementi [care nu adopta ei nici 60% din cainii astia pe care-i apara] am ajuns de rasul Europei!!
Nicaieri in Germania, Franta ca sa nu mai zic de Monaco, Elvetia, etc nu exista caini pe strazi care sa muste anual atatea persoane !
Luati si adoptati toti cainii si sa muste in acelasi timp, dezaxatilor .
Mihnea Columbeanu said
am January 24 2012 @ 7:33 pm
Femeie, incearca sa scoti macar o IDEE ORIGINALA SI SERIOASA, nu doar clisee inepte si rasuflate. Te anunt ca cei mai multi dintre noi luam maidanezi cu nemiluita, le gasim stapani sau chiar ii tinem noi, adesea peste capacitatea locuintei – dar sunt prea MULTI, desteapto, fiindca viermii portocalii n-au vrut sa pervina raspandirea lor, cum am aratat mai sus! Si, BA DA, te voi lua cu “gingasele fapturi care au viata”, fiindca si pe mine, si pe multi dintre noi, ne-au muscat destul maidanezi de-a lungul anilor – dar, spre deosebire de tine, avem atata minte incat sa vedem realitatea in ansamblul ei. Prin urmare, din partea Asociatiei Cutu-Cutu, pe care ai insultat-o, te anunt ca toate epitetele pe care ni le-ai adresat te reprezinta pe tine si pe talâmbul din poza de sus. Totusi, am o veste buna: nu sunteti primii sub-oameni de teap asta, dar cu siguranta sunteti ultimii! Putrefactie usoara, in lada de gunoi a umanitatii, bai deseurilor!
DPP said
am January 24 2012 @ 10:10 pm
Adminul de site ar face bine sa intervina si sa nu mai lase pe toate aceste persoane cu exprimare grosiera si de hazna sa umple paginile de comentarii !
Fa-ti bai nene treaba ca o sa ajunga o latrina blogul asta.
admin said
am January 24 2012 @ 10:12 pm
@ Mihnea Columbeanu
Daca nu iti controlezi vocabularul si continui sa jignesti te voi bloca ! Vezi ca m-am saturat de injuraturile, amenintarile si cuvintele voastre urate ! Deci ori va controlati si va exprimati civilizat, ori la revedere si n-am cuvinte !
Mihnea Columbeanu said
am January 24 2012 @ 10:33 pm
Nici o problema! Pot spune adevarul, chiar mai incisiv, folosind cel mai elevat limbaj – mie îmi convine, pentru ca ma reprezinta, dar ma tem ca destinatarii vor oscila între incapcitatea de a întelege continutul ideatic, si nedumerirea cu privire la adresanti – cu alte cuvinte, nu se vor regasi…
…Solicit, totodata, indicarea concreta a acelor optiuni lexicale ale mele considerate indecente – ca sa ma pot conforma. Daca este cumva vorba de termeni ca “dementi” si “dezaxatilor”, promit ca-i voi evita, înlocuindu-i cu expresii academice.
Cu multumiri anticipate,
Mihnea aka Pitbull
Ingrid said
am January 25 2012 @ 5:36 pm
@stoica
Pe asta o stii: CINE SPUNE ALA E ! Deci tu esti cu problema; Iti dai arama pe fata , am inteles, esti un securist acoperit si cu dosarul facut disparut, iar daca auzi o vorba inteligenta nu suporti si ca securistii pe vremuri vrei sa bagi omul la balamuc.
Dar stii cum e : cine sapa gropa altuia cade singur in ea, asa ca ti-a venit vremea; Suferinta usoara !
Iulian Urban a demisionat din PDL; asteptam rezultatele schimbarii de atitudine, gandindu-ne ca dansul e un om de onoare, dar a trebuit sa se supuna regulamentelor interne ale PDL care l-au obligat sa se dezbrace de caracter !
Mihnea Columbeanu said
am January 26 2012 @ 12:07 am
Demisia de azi m-a surprins placut.
Acum, n-ar strica si niste justificari privind dedesubturile textului de sus, care a generat aceste discutii. Si voi fi gata sa-mi ajustez perceptibil atitudinea – chiar prezentand scuze!
Dan said
am January 27 2012 @ 7:35 am
A fost fortat sa demisioneze de mafiotii din pdl.