Cu plecaciune de la un vierme din politica

Tweet this

Dupa ce doua zile am fost bombardat cu mii de injuraturi din mediul virtual, de la oameni care nu au citit ce am scris eu, ci au fost manati de articole de doi bani si rastalmaciri scrise de ziarele lui Felix, ceea ce pot sa fac este un bilant si sa trag o concluzie
Bilantul arata, pentru oricare dintre cei care m-au injurat [ si constat cu surprindere ca 65% erau injurii de la profiluri de FB de femei!!!  ] ca in acesti ani de mandat la Senat, am fost intre primii 3 la prezenta, initiative legislative depuse, legi adoptate, activitate parlamentara.
Mereu m-am luptat cu sistemul pentru ca in Senat am mers ca sa schimb ceva, eu NEFIIND politician, ci unul dintre voi, ca voi care a sperat ca se poate urni ceva. FALS.
Cu cat incerci sa faci mai mult si mai bine cu atat esti mai injurat.
Cati dintre cei care mi-au aruncat insulte au avut rabdarea sa citeasca ce am spus eu ? In primul rand am spus ca ne meritam soarta pentru ca nu vrem sa se intample nici o schimbare , pentru ca de 22 de ani votam acesti tembeli la primarie, la parlament,...cum are omul mai multe dosare penale, cum este omul implicat pana la gat in spagi, punem botul si il votam iar apoi ne plangem ca este vai de soarta noastra. Pe care insa ne-o facem cu mana noastra atata de grea. Nu am jignit pe nimeni, am spus doar ca astia suntem noi cu totii si daca ne este greu sa recunoastem adevarul verde in fata, atunci putem sa spunem ca de fapt suntem cei mai destepti, frumosi, muncitori  dar la ce ne ajuta sa ne mintim pe noi si sa lasam asta ca mostenire copiilor nostri ?
Recunosc ca in politica m-am simtit mereu ca un vierme in undita.
Grav nu este neaparat ca te lupti cu morile de vant, ca nu prea ai cu cine in politica sa schimbi ceva, insa constat acum ca grav este ca nu ai nici pentru cine.
Mandatul de parlamentar sau primar este , in opinia mea, un act de punere la dispozitia natiunii a ceea ce stii tu sa faci mai bine, este un act de sacrificiu, nu un prilej de furt si imbogatire asa cum s-a intamplat in ultimii 22 de ani. Insa nu a fost suficient, asa ca atunci cand ziarele sau publicatiile opozitiei au denaturat sensul a ceea ce am spus eu, s-a pornit jihadul injuraturilor de la tineri, femei, oameni in toata firea care au pe FB poze cu copii lor mici. Asta inseamna ca din pacate, tot ce am incercat sa fac in acesti ani de mandat se termina cu o mare de scuipati. Putini mi-au luat apararea, restul fiind orbiti de ura, si culmea impotriva mea care am refuzat sa fac parte din sistemul mafiot al acestor partide politice, fiind dese momentele cand am spus ca prefer un PDL mai mic si mai curat , fara corupti decat un partid mare gen PSD ticsit de penali si corupti. Nu a contat, si ziadul infamiei a fost destinatia mea. Mi-am facut dusmani in sistem pentru ca am luat apararea celor care acum ma injura.
Urez tuturor celor care m-au injurat, celor care nu le-au pasat, sa isi voteze in 2012 acei parlamentari si primari pe care-i merita, care sunt dupa chipul si asemnarea lor,
Mi-e unul mi-a ajuns, si dupa aceasta experienta raman cu gandul la ceea ce a spus Petre Tutea despre unii romani. Cu siguranta ca mafiotii din USL vor ajunge iar acolo unde si-au dorit, la fel cum se catara acesti nemernici in absolut toate partidele politice romanesti. Nu merita sa vii din viata "civila" sa intri in politica si sa ai naivitatea sa crezi ca daca vrei sa lupti cu sistemul , cei de acasa te vor aprecia. Dimpotriva , atunci te injura mai abitir. Ca sa nu mai spun ca nu va fi nimeni din politica solidar cu tine, mai ales atata timp cat refuzi , asa cum am facut eu, sa intru in gastile care se invart in toate partidele politice si care au jefuit aceasta tara.

Documentati-va inainte sa va apucati sa injurati ca la usa cortului. Mi-ar fi rusine sa am profil de femeie pe FB si sa injur la modul la care au facut-o multi de vreo 3 zile incoace http://www.newsiasi.ro/v2/eveniment/45-stirea-zilei/23470-vezi-cit-de-mult-a-chiulit-parlamentarul-din-colegiul-tau-cine-sint-cei-mai-eficienti-deputati-si-senatori-de-iasi.html




Reclamati abuzurile la adresa office@asistentapentruconsumatori.ro sau la adresa Senatorului : iulian.urban@gmail.com

Redirectioneaza 2% pentru Asociatia www.asistentapentruconsumatori.ro


Afisari: 1327

117 Comentarii pana acum»

  1. asistentapentruconsumatori.ro said

    am May 26 2012 @ 3:16 am

    Lupta noastra a celor de la Asociatia http://www.AsistentaPentruConsumatori.ro se duce impotriva abuzurilor la care sunt supusi consumatorii romani.
    Pentru asta avem nevoie ca voi, sa ne scrieti despre fraudele sau abuzurile la care sunteti supusi de catre comercianti sau autoritati.
    Noi preluam sesizarile voastre si ne luptam pentru ca drepturile sa va fie recunoscute.
    TOT CE AI DE FACUT ESTE SA NE SCRII LA ADRESA office@asistentapentruconsumatori.ro

  2. vrajitorul.eu said

    am May 26 2012 @ 3:16 am

    INTRATI PE http://www.vrajitorul.eu/ Magia afacerii dvs.
    informatii utile >> http://www.vrajitorul.eu/aplicatia/aplicatia.html

  3. Andrei said

    am January 16 2012 @ 5:13 pm

    Primesc in continuu pe internet invitatii de la toti dubiosii sa iesim, sa protestam. Sa cerem ce? Sa vina Antonescu si Ponta pe niste cai albi? Adica sa-i sprijin pe cei mai inconstienti si mafioti politicieni care exista la ora asta in Romania??!

  4. Marin said

    am January 16 2012 @ 5:13 pm

    Sa fim seriosi, e o mineriada cu alti actori dar aceeasi organizatori.
    Minerii au fost inlocuiti de ultrasi, pensionari militari de lux, revolutionari cu 46 milioane de lei renta viagera si bineinteles membrii PSD si PNL! Tot violenti, tot galagiosi, tot de cea mai proasta calitate. Disperarea ca doar 0,001% au iesit in strada, ii face pe USL sa dea ordine pentru escaladarea violentelor, indiferent ce declara Antonescu, proaspat sculat din somn inainte de ora 12.
    De azi cred ca vor incepe sa se subtieze din ce in ce mai mult iar la sfarsitul saptamanii vor fi doar cativa, printre care Ponta, proaspat intors de la raliul de la Monte Carlo si cu dor de vendetta!
    Vreau voturile celor care nu vor aceste mineriade orchestrate de aceeasi Iliescu, Nastase, Vantu, Voiculescu, Hrebenciuc sau Mitrea!!!

  5. rit said

    am January 16 2012 @ 5:14 pm

    E un grup statuar in fata TNB care simbolizeaza personajele lui Caragiale. Acum au ajuns pe peluza, spre strada:

    “Grupuri de tineri stau la marginea peluzei din fata Teatrului National si povestesc unii altora cum s-au luptat cu jandarmii duminica noaptea”
    (Si da-i si lupta, si da-i si lupta !)

    “Manifestantii striga “Nu suntem ultrasi!”"
    (Ce sunteţi d-voastră, mă rog? Vagabonţi de pe uliţă? nu… Zavragii? nu… Căuzaşi? nu… D-voastră,
    adică noi, suntem cetăţeni, domnule, suntem onorabili…)

    “O parte dintre revolutionari au inceput sa strige “Vrem indemnizatiile inapoi!”"
    (Famelie mare… renumeraţie după buget mică…)

    Pacat ca nu mai e Nenea Iancu… Ce mai comedii ar fi scos din politica de azi !

  6. 370 said

    am January 16 2012 @ 5:14 pm

    “O parte dintre revolutionari au inceput sa strige “Vrem indemnizatiile inapoi!”, dar au fost admonestati de colegi, care le-au spus ca mitingul nu trebui canalizat spre nemultumirile lor.” _ nu-i asa?? Asta va doare pe voi, ce Arafat, Calafat sau Malafat….indemnizatiile, aici e buba!!

  7. Filip said

    am January 16 2012 @ 5:14 pm

    e intrebarea mea pentru toti cei care ma cheama sa dam jos guvernul, sa-l ardem pe basescu: Si dup’aia ce facem? Alegeri? Intre cine si cine?

    Pontonescu? Becali? Poate Dan Diaconescu..

  8. Hitler said

    am January 16 2012 @ 5:18 pm

    Eu nu vreau sa schimbe guvernul din tara mea niste dezaxati cu cagule pe cap.
    Daca se va valida asa ceva, voi pleca din tara asta, este clar ca romanii sunt sinucigasi ca natie. Nu vreau sa ofer copiilor mei un asemenea mediu, de ipocrizie si minciuna duse la culmi nebanuite.

    Si inca mai sunt cateva milioane care nu vor asta.

    Legat de asta, exista alegeri unde poti sa mergi sa votezi.
    Alegeri cu bubele lor, normal, din pacate toti manipulatii si dezinformatii si sarcaii cu duhul au drept de vot, dar asta e alta discutie … e o parere strict personala.

    Si apropo de dictatura, halal dictatura in care majoritatea televiziunilor sunt conduse de urmariti penal pentru devalizarea economiei. Si care televiziuni improasca ura si mizerii impotriva tuturor celor care nu sunt cu ei, avand tinta pe “dictatorul asta nenorocit” …

  9. Dacul said

    am January 16 2012 @ 5:18 pm

    250 insi in oras sunt proteste? oras de 300 mii de oameni? nu cred……
    de ce vorbesti in numele meu? nimeni nu isi doreste? poate eu imi doresc, de unde stii tu?
    vreti democratie doar cand e vorba de voi?
    daca ar fi dictatura tu nu ai putea scrie aici, asta e clar.
    uite, eu, dezamagit sau nu, vreau sa imi asum ce am votat, si sa schimb asta, daca vreau la alegeri, nu cand vreti voi. cam asta e democratie.
    cea mai simpla definitie a democratie, dar si cea mai elocventa: ” individul isi poate exercita toate drepturile, pana la granita drepturilor celorlalti indivizi”
    din ce stiu, eu am dreptul sa: fiu reprezentant de cei pe care i-am ales, bine sau rau, sa circul liber in piata, oricare ar fii ea, am dreptul sa nu fiu reprezentat, si sa nu se vorbeasca in numele meu de catre Ponta si Antonescu, de Maior de la Brasov. nu as vrea sa vb in numele meu nici boc sau base, insa, asa cum e in democratie, daca i-am ales, pe perioada mandatului lor, ei au dreptul.
    in plus, 1500 de oameni, din tot bucurestiul, 400 din brasov etc, nu pot sa imi stabileasca mie viitorul.
    acum, va rog, incepeti injuraturile, din fericire pentru mine, cyber-pietre nu sunt, altfel sunt sigur ca ati fi aruncat
    PS protesteste in 41 de orase? haha, alba 200, bistrita 300, continui? daca iasa femeile de serviciu de la primarie in pauza de tigara, sunt mai multi.

  10. Future said

    am January 16 2012 @ 5:19 pm

    1000-2000 de persoane nu reprezinta populatia. Presedintele si Guvernul actual au castigat prin vot democratic exprimat de libertatea poporului de a-si alege liderii, conform legii cei care au castigat puterea prin vot au un mandat de 4 respectiv 5 ani ( pt presedinte ). Acesti oameni aflati la putere au fost alesi de majoritatea poporului roman cu drept de vot si dintre cei care au dorit sa-si exprime acest drept democratic. Asadar acestia trebuie sa ramana la putere pana la noi alegeri si cu asta basta. Sigur se pot face proteste sau manifestari e dreptul lor dar s-o faca legal fara sa incalce drepturile altor oameni.

    Si acum daca eu sunt de acord cu schimbarea legii sanatatii si impotriva acestor proteste.. trebuie sa ies si eu in sa dau foc si sa distrug magazine? Ca deh, si eu am dreptul la protest. Daca tu iti permiti sa arunci cu pietre eu de ce nu as arunca? Cei de acolo nu ma reprezinta si nu au dreptul sa vorbeasca in numele meu. Nu au dreptul sa atenteze la libertatea mea. Libertate inseamna sa faci ce vrei fara a incalca libertatile celorlalti. Acum, asa zisi protestatari imi incalca dreptul de a circula prin respectivele zone. Incearca sa imi incalce dreptul de a spune da sau nu unei legi.

  11. Mimi said

    am January 16 2012 @ 5:21 pm

    Din ce am vazut la Halene la manifestatie erau numai pensionari, someri, “revolutionari”, oameni fara studii, care au convingerea ca prin caderea guvernului va curge mierea peste ei.
    Daca astia pot schimba un regim atunci meritam un Crizat, un Victorel, un Bombonel.
    Nu avem posibilitatea sa alegem oameni buni, ci doar pe cei mai putin rai,
    Nu am vazut niciun lider al opozitiei (de frica oare?)
    In 2013 o sa vada ca schimbarea ne baga intr-o groapa si mai mare si ar fi cazul sa ne mai oprim din sapat.

  12. ady zyn said

    am January 16 2012 @ 5:33 pm

    Daca scrie PDL pe tine, poti sa fi salvat oameni de la inec si sa-ti fi donat toti rinichii in scop caritabil. Cand multimea are nemultumiri si e zgandarita cum trebuie, trece peste orice… Mintea maselor n-are ratiune.

  13. Felicia said

    am January 16 2012 @ 5:34 pm

    Domnule Urban, sunteti si dv. un pedelist de esenta, pentru ca, in loc sa vedeti hotia gigantica practicata de putere, inclusiv de UDMR, va impiedicati de media lui “Felix”. Obsesia pedelista este contagioasa si dauneaza grav ratiunii! O alta deprindere inradacinata in constiinta pedelistilor este: altcineva e de vina! Mereu! La nesfarsit! Dar voi aveti toate parghiile de conducere in tara! Degeaba?!? Atunci, PLECATI!!! Asa a facut mereu Zeul vostru, care ba n-avea consiliu (la Primarie), ba nu-l lasa Tariceanu, pe Surdu il impiedica presa, ca si de dv. Dar aveti: tv.B1, TVR-urile multe platite din bani publici, EvZ, R.L., si multe bloguri care traiesc din firimiturile aruncate tot din buget!
    Andrei Said, nu ca sa vina Ponta sau Antonescu, ci ca sa fie pedepsiti HOTII si NEMERNICII care au dus tara de rapa! De-aia! Criminalii trebuie pedepsiti neaparat! Dar romanii trepanati nu au in conceptie pedepsirea vinovatilor, ci sunt doar rutinati!

  14. Muncitorul said

    am January 16 2012 @ 5:34 pm

    Cine vorbeste pe la Antene si irealitati .Diversi domni cu surse de venit incerte,actori,ziaristi acre se invita unii pe alti,analisti politici,pshihologi la moda,fosti ministi,fosti ziaristifosti si actuali securisti.Adica oameni care nu contribuie cu nimic la plusvaloarea de care are nevoie econobia romneasca.Ca sa aiba deunde platii bugetarii si pensionari.Cei din privat stiu cum sta treaba cu munca cu finantarea cu concurenta pe piata cu lupta de zi cu zi intr-o economie primitiva mostenita de la sitemul comunis inapta de a face fata concurentei mai versatilor europeni sau ieftinilor chinezi.Muncitorii cu gura de la televiziuni care nu au produs in viata lor decat opinii de care nu are nevoie nimeni.Astia sunt cei care au pretentia sa formeze opinia publica.Niste lenesi neproductivi care isi dau aere de CNN .Oameni inutili.Niste ciutaci si niste ciuvici.

  15. alegatorul said

    am January 16 2012 @ 5:37 pm

    Propuneti pe cineva mai bun si va sustin cu toate fortele. Dar nu veniti cu Crinisor si Pomnta si cu USL sau DDD ca astia au aratat deja cate parale fac.

  16. razvan said

    am January 16 2012 @ 5:37 pm

    pun in carca lui Basescu, ca de, el era presedinte, sau cand sunt facuti responsabili Base si PDL pentru chestii de genul coruptia si tiganii interlopi. Da, bai, nene, asa e, dupa ce a venit la putere Basescu au scos capul clanurile tiganesti si au aparut oficiali corupti. Pana atunci, aveam o administratie nemteasca, iar singurele infractiuni erau furturile de flori din parcuri si spargerile date la bibliotecile publice!
    Cat despre bugetul CNAADNR, asta a fost in ultimii sapte ani de vreo 10 miliarde de euro. Din care bechtel (contract semnat de prietenul tau Nastase) a primit 1,2 miliarde de euro. Iar din restul 8,8 miliarde s-au construit, in mandatul lui Basescu si cu precadere in timpul mandatelor ministrilor Transporturilor pusi de PDL, 180 km de autostrada, alti 94 fiind foarte aproape de finalizare (deci au inghitit cea mai mare parte a banilor necesari) si s-au reabilitat peste 1.200 km de drumuri nationale. La asta se adauga cheltuiielile de ihntretinere curenta, deszapezire etc. Nu zic ca nu se fura la CNADNR, dar ma deranjeaza cifrele false.

  17. coc said

    am January 16 2012 @ 5:38 pm

    Astia de la USL sunt minciuna intruchipata.Inca din prima zi de dupa alegeri au boicotat orice lege si au excelat la “parasit sala”.Apoi au inceput sa se planga de numarul mare de ordonante de urgenta.

    Deci liberalii:
    Au refuzat intrarea la guvernare la invitatia PDL.
    Au torpilat sistematic adoptarea oricarei legi.
    Au parasit sala cu brio de cele mai multe ori.
    Au chiulit cu brio prin Crin Antonescu.
    Au propus alternative pline de continut:
    Jos Basescu
    Jos Boc.
    Au intrat “la stanga” langa PSD.
    Adrian Severin “ring a bell?
    Adica hai sa nu mai votam persoane si defecte ci fapte.
    -Jos chiorul,jos piticul,jos blonda! .De parca asta conteaza.

  18. saniuta said

    am January 16 2012 @ 5:43 pm

    Mahalaua violenta si inepta care s-a bagat in fata in piata Universitatii nu reprezinta Romania toata, in Romania sunt si oameni care voteaza cu PDL, UNPR, UDMR sau alte partide mai mici, de altfel din cauza asta nici USL nu reprezinta nici macar 50% din electorat !

  19. marra said

    am January 16 2012 @ 5:48 pm

    ,,Urez tuturor celor care m-au injurat, celor care nu le-au pasat, sa isi voteze in 2012 acei parlamentari si primari pe care-i merita, care sunt dupa chipul si asemnarea lor,
    Mi-e unul mi-a ajuns, si dupa aceasta experienta raman cu gandul la ceea ce a spus Petre Tutea despre unii romani.”
    Cred ca marele Tutea se rasuceste in mormant daca se stie citat de un asa vierme

  20. @marra said

    am January 16 2012 @ 5:50 pm

    Dat tu fa muisto, stii ce a zis Tutea? sau crezi ca este vreun tip de prezervativ?

  21. Muie Felix said

    am January 16 2012 @ 5:51 pm

  22. Muie Felix@Marra said

    am January 16 2012 @ 5:59 pm

    Mare vita mai esti, postaca de serviciu a lui Ponta.Acestea sunt dirijate de cei care doresc sa ne intoarcem spre MOSCOVA. Si acest lucru il fac cu ajutorul opzitiei: PONTA SI ANTONESCU. Nu a dorit Geoana sa ne intoarca spre Moscova daca ajungea?
    Romanilor, nu va dati seama ca acesti huligani nu actioneaza de unii singuri? De ce nu-i aresteaza? Jandarmii de ce nu i-au asrestat duminca seara cind vandalizau Bucurestiul? Nu observati ca totul este facut sa destabilizeze tara? Opriti huliganii din Bucuresti! Daca nu Tara va cadea intr-un HAOS total/ Reitingul de tara va cobori la minim. OPRITI HULIGANII!!!!!

  23. Curaj said

    am January 16 2012 @ 6:01 pm

    Cine are imagini si filmari realizate cu cei ce au distru pana si trotuarele, sa aiba demnitatea si curajul sa le transmita organelor de drept si televiziunii, astfel incat sa se stabileasca autorii .Nu este permis pentru nici-un motiv sa se ajunga la vandalism si sa fie supusi riscului vietii si linistii localnicii oricarei localitati . Oricare motiv am avea sa protestam nu inseamna rezolvarea problemelor distrugand bunuri culturale , cladiri si localuri publice. Tot ce a fost facut pana acum apartine unui popor si nu unor rau facatori ca sa nu ii numim mai aspru. I concluzie ei au distrus ei sa plateasca si sa repare rapid ce au facut. nNu exista mila sau scuze sau iertare pentru dezastrul facut..

  24. Spaga la miting said

    am January 16 2012 @ 6:01 pm

    am trecut mai devreme cu taxi prrin fata teatrului nationa, un “domn” bine, gras, cu ceafa lata si frumos imbracat le dadea bani… asa mi s-a parut… la milogii si leprele care se adunasera in piata universitatii, toti in afara de cel care impartea bani aratau ca niste cersetori… aia nu erau oameni normali care protestau.

  25. Un roman dintre multi said

    am January 16 2012 @ 6:10 pm

    Problema domnule meu e urmatoarea:

    PDL a avut TOOOATE parghiile puterii plus un presedinte cu 2 mandate. Ce vede omul de rand: nivel de viata mai prost ca inainte, mult mai prost, costuri din ce in ce mai mari, coruptie la nivelele cele mai inalte, nepotisme duse la extrem, propaganda stupida si idioata PDLista, inotixicarea mesajului public cu tot felul de non-valori aservite puterii. Pe nimeni nu intereseaza ca ati fost unul dintre cei mai activi parlamentari, atata timp cat sustineti un partid care in constiinta majoritatii (cred ca cunoasteti cifrelele sondajelor de opinii in ultimi 2 ani) e SINGURUL vinovat pt declinul economic si social. Si e inutil ca ati facut 2-3 lucuri bune cand per total totul merge mai prost.

    Si inca ceva, la inceput a fost probabil simpatica ideea unui presedinte jucator, dar a devenit ingrijorator cum un presedinte, intr-un stat care se considera democratie parlamentara nu mai exista un prim ministru (si Boc e o marioneta, nu om cu sira spinarii) sau parlament, face si drege ce il taie pe el capul, si capul il taie din ce in ce mai prost.

    Ca sa inchei, vina e a sistemului creat si sustinut de PDL, din care faceti parte.

  26. geo said

    am January 16 2012 @ 6:15 pm

    Amice, esti idiot !

    Tara fierbe de ura la adresa presedintelui sfidator si abject, care ia masuri privind-u-i pe toti fara sa se consulte cu nimeni, iar tu te grabesti sa-i iei apararea lui si clicii lui din care ( cum altfel ? ) faci si tu parte !
    E de inteles de ce pui curu’ pentru el.
    Noua insa, ne-a ajuns !
    PSD a furat cu mult mai putin ca voi si ne-a tratat cu mult mai mult respect.
    V-am votat insa regret din suflet ! Sunteti niste intelectuali cu suflete de mujici !

  27. geo said

    am January 16 2012 @ 6:24 pm

    “privindu-i”

  28. mergem_inainte said

    am January 16 2012 @ 6:46 pm

    Domnule Senator, nu sunteti singur. Mai suntem cativa – chiar daca nu ‘om fi formand o majoritate – care va sustinem si va apreciem in tacere !
    Foarte probabil ca valul de ura va continua sa creasca si va deveni urias in zilele urmatoare, asa ca o abordare corecta, rationala – poate si discreta – a tuturor celor ce declaram nu strica. Conspectati doar fapte si evitati interpretarile personale pana cand situatia se va mai limpezi.
    Cu respect !

  29. gripa said

    am January 16 2012 @ 7:01 pm

    Hotul striga ”prindeti hotul”

    Cred ca parinti tai sunt foarte tristi de cand au constatat ca au un retardat la usa si ca numai pui de pupaza le aduce. In loc sa pui mana sa muncesti ceva in parlament, ca te platim de pomana, trebuie sa vii pe postul tv sa jignesti poporul roman, din care, din pacate faci parte. Sunteti o banda josnica de hoti care va plangeti toata ziua de coruptie, dar uitati sa spuneti ca de fapt sunt hoti vostri. Te-a pedepsit rau divinitatea, sa fii purtatorul unui singur neuron si ala in concediu pe viata, si sa umbli liber pe strada. Crezi ca daca te-ai bagat in costum si ti-ai legat o cravata la gat, ai devenit si domn? Nu. Categoric nu. Ai ramas acelas mojic fugit de la munca de la tara, sa devii trantor de oras ca si colegii tai. Lumea nu a iesit in strada pentru legea sanatati, atata nu ai priceput (nu avem pretentia sa pricepi), a iesit de satula ce este de reforma voastra care nu se mai termina de 20 de ani. Voi ca parlamentari si guvernanti nerusinati, v-ati plans de salarii, in loc sa cereti si voi ca cei din alte tari sa va fie micsorate, ca sa vedem si noi ca sunteti solidari. Ati reusit performanta de a va rezerva un loc in lada de gunoi a istoriei. Udrea a dezvoltat turismul cu adevarat, dar numai pe cel politic. Voi stapaniti nu guvernati, si mai mult nu aveti majoritate si legimitate cum crezi agramatule. unpr ul nu a intrat legal in parlament, ca atare, se impune de urgenta anticipatele, pentru ca nu mai reprezentati pe nimeni. Seful tau, boc (era sa scriu muc) cel mic, alt biped cu o jumate de neuron, vine sa ne spuna ca a retras legea sanatati si ca vrea dialog. Care dialog? Monologul vostru nu se numeste dialog. Credeti ca restul tarii este din caruta cu prosti si numai voi sunteti cei destepti? Va inselati amarnic. Statisticile va contrazic in totalitate, realitatea la fel va contrazice. Populatia este la limita si voi aveti orbul gainilor. boc nu vede ca lumea o duce foarte rau de cand cu guvernarea portocalie. A trecut timpul dialogului, a venit timpul anticipatelor. Stiu ca iti este greu sa nu te mai vezi vreodata prin caldurica din parlament, e greu al naibi sa nu mai iei bani de pomana. Si a mai venit un timp la care voi nu va ganditi. A venit timpul sa fiti dati in judecata pentru genocid, subminarea economiei, incalcarea constitutiei, furtul lui anastase, si multe alte infractiuni. Se impune scoaterea partidelor etnice in afara legi. Aducerea in tara a valutei pe care voi ati depus-o in banci straine ca sa va asigurati, si reducerea atributiilor presedintelui, ca sa nu se mai ajunga la dictatura. Reducerea numarului de trantori in guvern si parlament. Rapoarte de guvernare la finele fiecarui an. Respectarea promisiunilor din campanie, incalcarea lor sa duca automat la autodemitere. Asa ca iuliane tata, du-te acasa, nu mai umbla pe strazi cu trotineta.

  30. Gerbeldir said

    am January 16 2012 @ 7:03 pm

    NU RENUNTA DLE URBAN! fii stoic si rabda acolo, nu toti te injura sau nu te inteleg!
    PS: si tine seama de faptul ca lumea nu prea stie ce se discuta in sedintele voastre, in proiectele prezentate, in cele spuse prin activitatea dv in plen. Tv urile ne-au scos ochii cu desfiintarea smurdului si gata, all hells break loose! Mai fa un interviu, mai apari la tv sa lamuresti un pic lucrurile pt ca lumea nu intelege! Rabdare!

  31. giku said

    am January 16 2012 @ 7:09 pm

    Ceva lipseste din toate declaratiile dumneavoastra domnule Urban. Umanitatea. Ar mai fi ea si compasiunea fata de niste fiinte umane cu nimic inferioare persoanei dumneavoastra. Ati ajuns in parlament de pe urma voturilor primite de la “viermi”. Si salariul va este platit tot de ei.
    E mult prea deranjant dispretul fata de oameni.

  32. gripa (IP: 79.119.155.111 , 79-119-155-111.rdsnet.ro) said

    am January 16 2012 @ 7:16 pm

    gripa (IP: 79.119.155.111 , 79-119-155-111.rdsnet.ro)

    URL :
    Whois : http://ws.arin.net/cgi-bin/whois.pl?queryinput=79.119.155.111
    Comment:
    Hotul striga ”prindeti hotul”

    Cred ca parinti tai sunt foarte tristi de cand au constatat ca au un retardat la usa si ca numai pui de pupaza le aduce. In loc sa pui mana sa muncesti ceva in parlament, ca te platim de pomana, trebuie sa vii pe postul tv sa jignesti poporul roman, din care, din pacate faci parte. Sunteti o banda josnica de hoti care va plangeti toata ziua de coruptie, dar uitati sa spuneti ca de fapt sunt hoti vostri. Te-a pedepsit rau divinitatea, sa fii purtatorul unui singur neuron si ala in concediu pe viata, si sa umbli liber pe strada. Crezi ca daca te-ai bagat in costum si ti-ai legat o cravata la gat, ai devenit si domn? Nu. Categoric nu. Ai ramas acelas mojic fugit de la munca de la tara, sa devii trantor de oras ca si colegii tai. Lumea nu a iesit in strada pentru legea sanatati, atata nu ai priceput (nu avem pretentia sa pricepi), a iesit de satula ce este de reforma voastra care nu se mai termina de 20 de ani. Voi ca parlamentari si guvernanti nerusinati, v-ati plans de salarii, in loc sa cereti si voi ca cei din alte tari sa va fie micsorate, ca sa vedem si noi ca sunteti solidari. Ati reusit performanta de a va rezerva un loc in lada de gunoi a istoriei. Udrea a dezvoltat turismul cu adevarat, dar numai pe cel politic. Voi stapaniti nu guvernati, si mai mult nu aveti majoritate si legimitate cum crezi agramatule. unpr ul nu a intrat legal in parlament, ca atare, se impune de urgenta anticipatele, pentru ca nu mai reprezentati pe nimeni. Seful tau, boc (era sa scriu muc) cel mic, alt biped cu o jumate de neuron, vine sa ne spuna ca a retras legea sanatati si ca vrea dialog. Care dialog? Monologul vostru nu se numeste dialog. Credeti ca restul tarii este din caruta cu prosti si numai voi sunteti cei destepti? Va inselati amarnic. Statisticile va contrazic in totalitate, realitatea la fel va contrazice. Populatia este la limita si voi aveti orbul gainilor. boc nu vede ca lumea o duce foarte rau de cand cu guvernarea portocalie. A trecut timpul dialogului, a venit timpul anticipatelor. Stiu ca iti este greu sa nu te mai vezi vreodata prin caldurica din parlament, e greu al naibi sa nu mai iei bani de pomana. Si a mai venit un timp la care voi nu va ganditi. A venit timpul sa fiti dati in judecata pentru genocid, subminarea economiei, incalcarea constitutiei, furtul lui anastase, si multe alte infractiuni. Se impune scoaterea partidelor etnice in afara legi. Aducerea in tara a valutei pe care voi ati depus-o in banci straine ca sa va asigurati, si reducerea atributiilor presedintelui, ca sa nu se mai ajunga la dictatura. Reducerea numarului de trantori in guvern si parlament. Rapoarte de guvernare la finele fiecarui an. Respectarea promisiunilor din campanie, incalcarea lor sa duca automat la autodemitere. Asa ca iuliane tata, du-te acasa, nu mai umbla pe strazi cu trotineta.

  33. SESIUNE_de_PUPAT_in_CUR said

    am January 16 2012 @ 7:21 pm

    Salutare baseilor!!! Vad ca v-ati incolonat la pupar in fund…ba da pupaciosi mai sunteti!! Nu credeam vreodata ca in viata asta ca un limbric asemenea lui Iulian asta, va fi atat de mult pupat in fundulet!! Ce sa zic?!! Toata “stima” pt voi basei pupaciosi ce sunteti !! Gata mi-am dat seama : Voi sunteti viermii lui Urban !!

  34. 79.113.128.93 said

    am January 16 2012 @ 7:26 pm

    Author : SESIUNE_de_PUPAT_in_CUR (IP: 79.113.128.93 , 79-113-128-93.rdsnet.ro)
    E-mail : sugeti@yahoo.com
    URL :
    Whois : http://ws.arin.net/cgi-bin/whois.pl?queryinput=79.113.128.93
    Comment:
    Salutare baseilor!!! Vad ca v-ati incolonat la pupar in fund…ba da pupaciosi mai sunteti!! Nu credeam vreodata ca in viata asta ca un limbric asemenea lui Iulian asta, va fi atat de mult pupat in fundulet!! Ce sa zic?!! Toata “stima” pt voi basei pupaciosi ce sunteti !! Gata mi-am dat seama : Voi sunteti viermii lui Urban !!

  35. vlad tepes said

    am January 16 2012 @ 7:28 pm

    abia astept sa mai vii pentru voturi ,cheliosule zici ca tii cu romanii mie sila cand aud pdl vb .a mintit iliescu,constantinescu dar mai mari mincinosi ca la pdl nu am vazut.noi toti suntem niste prosti voi vreti sa bagati binele in romani si noi suntem contra . bai chelie hai sa facem schimb iti dau eu bojdeuca mea si da-mi tu casa ta si salariul tau+afacerile(curate sau ne).ti-as da si salariul meu dar nu mai am asa ceva ,am pareza la mana stg si cu toate astea doctorilor le este frica sa imi de-a pensie de boala.pdl rusine ,rusine,rusine!!! abia astept sa votez cu mana asta oloaga o sa pun votul!!!! sa plecati si sa va mai vad in parlament cand am s-o vad iar pe mama moarta in ‘86.

  36. Jenica said

    am January 16 2012 @ 7:33 pm

    Noi suntem viermi,dar tu ce esti,un cacat cu ochi?
    Viermii astia te-au ales sa stai acum in cocotat acolo unde esti,esti la fel de retardat ca toti cei care conduc acum tara.
    Stiu ca nu va aparea acest mesaj,dar macar imi spun opinia vis-a vis de voi cei din fruntea tarii,asta pana la alegerile care vor veni….

  37. Cosmin said

    am January 16 2012 @ 7:36 pm

    Domnule Urban,

    Ieri vă acuzam că sunteți certat cu limba română, azi remarc o altă imensă polemică a domnie-voastre: cea cu bunul-simț. “Mandatul de parlamentar sau primar este , in opinia mea, un act de punere la dispozitia natiunii a ceea ce stii tu sa faci mai bine, este un act de sacrificiu, nu un prilej de furt si imbogatire asa cum s-a intamplat in ultimii 22 de ani.” A încerca să ne convingeți că a fi politician e totuna cu a fi martir, mi se pare o insultă adusă nouă, celor care va disprețuim neînjurându-vă ca la ușa cortului, în spațiul virtual. Am fost în Piața Universității (ca și acum 21 de ani…), nu pentru a da cu pietre, nu pentru a profera injurii-gen “javră ordinară”, ci pentru a “da la număr”. Aș fi preferat infinit un marș al tăcerii, deși îmi amintesc cu neplăcere că ironia tăcută a protestului de acum câțiva ani de pe treptele Ministerului Finențelor (cea cu borcanele-pușculiță) a fost contemporană cu taierea a 25% din salariile bugetarilor sau cu cele patru zile de concediu fără plată din acel decembrie.
    Să vă vând un pont: politicianul bun și onest este nu cel care afirmă că a intrat în latrină pentru a se sacrifica, ci cel care își recunoaște interesul personal în demersul în cauză, pe care însă îl subsumează interesului GENERAL. Ceea ce dumneavoastră, cei de la putere, n-ați prea făcut-o.

    P.S. Penibiluțe rău comentariile favorabile dumneavoastră. În egală măsură cu înjurăturile abjecte care v-au fost adresate…

  38. Cosmin said

    am January 16 2012 @ 7:39 pm

    Și încă ceva: bărbătește era să răspundeți punctual acuzelor aduse, nu… eseistic. Mai ales că “Mandatul de parlamentar sau primar este , in opinia mea, un act de punere la dispozitia natiunii a ceea ce stii tu sa faci mai bine, este un act de sacrificiu, nu un prilej de furt si imbogatire asa cum s-a intamplat in ultimii 22 de ani”!

  39. Roman Cinstit said

    am January 16 2012 @ 7:42 pm

    Esti un vierme.
    Boule, poate ai fost votat de cineva care acum este in Piata Universitatii si moare de foame.
    Sper sa te duci dracului cu tot PDL-ul tau
    Nu degeaba se spune ca esti gay.

  40. Roman Cinstit (IP: 89.46.82.133 , 89.46.82.133) said

    am January 16 2012 @ 7:48 pm

    Author : Roman Cinstit (IP: 89.46.82.133 , 89.46.82.133)
    E-mail : romancinstit@nenorocitule.ro
    URL :
    Whois : http://ws.arin.net/cgi-bin/whois.pl?queryinput=89.46.82.133
    Comment:
    Esti un vierme.
    Boule, poate ai fost votat de cineva care acum este in Piata Universitatii si moare de foame.
    Sper sa te duci dracului cu tot PDL-ul tau
    Nu degeaba se spune ca esti gay.

  41. vlad tepes (IP: 86.121.142.235 , 86-121-142-235.rdsnet.ro) said

    am January 16 2012 @ 7:51 pm

    Author : vlad tepes (IP: 86.121.142.235 , 86-121-142-235.rdsnet.ro)
    E-mail : tepes666@yahoo.com
    URL :
    Whois : http://ws.arin.net/cgi-bin/whois.pl?queryinput=86.121.142.235
    Comment:
    abia astept sa mai vii pentru voturi ,cheliosule zici ca tii cu romanii mie sila cand aud pdl vb .a mintit iliescu,constantinescu dar mai mari mincinosi ca la pdl nu am vazut.noi toti suntem niste prosti voi vreti sa bagati binele in romani si noi suntem contra . bai chelie hai sa facem schimb iti dau eu bojdeuca mea si da-mi tu casa ta si salariul tau+afacerile(curate sau ne).ti-as da si salariul meu dar nu mai am asa ceva ,am pareza la mana stg si cu toate astea doctorilor le este frica sa imi de-a pensie de boala.pdl rusine ,rusine,rusine!!! abia astept sa votez cu mana asta oloaga o sa pun votul!!!! sa plecati si sa va mai vad in parlament cand am s-o vad iar pe mama moarta in ‘86.

  42. MARIAN said

    am January 16 2012 @ 9:03 pm

    Imi pare rau domnule Urban, va plangeti de pomana ca sunteti injurat pe nedrept.Pentru Buftea nu ai facut nimic, eu care v-am votat (consider ca am gresit total)! Anul asta este exclus sa mai puna cineva de pe strada HORIA,STIRBEY, AGRICULTORI, INDEPENDENTEI, CRISAN SI VIILOR stampila de votat pe dumneavoastra, partidul care l-am agrat acum 8 si 4 ani. Nu sunteti buni manageri pentru ca nu aveti oameni cu studii in domeniu si chiar doriti sa ne fiti model?Voi aveti bani, noi desi avem studii superioare suntem traitori de pe o zi pe alta chiar daca muncim(si cand folosesc pluralul ma refer la mine, sotie, baiat si toti suntem ingineri) de la 8.00 pana la 19.00.
    Ma uit in Buftea si vad ca 98% din oameni o duc greu, decat unii ca dumneavoastra o duc bine si sa nu imi spuneti ca sunteti cel mai destept om din Romania.Am avut onoarea sa va cunosc si mi-am schimbat impresia din bine in foarte proasta la adresa dumneavoastra.
    Ma roaga bunica mea sa iti comunic ca ne-ai inchis spitalul(partidul tau) si ne-a murit cineva drag.Va pomenim in fiecare seara, sincer va rog nu mai ne plictisiti in Buftea!
    Lasa poezia, uitata-te in jurul tau si observa ca voi din PDL, UDMR, UNPR SUNTETI FIINTE EXTRAORDINARE SI DE ACEEA VA DORIM LA 30.000 KM DE NOI!
    BUNA SEARA!

  43. nevinovatul said

    am January 16 2012 @ 9:14 pm

    Nene Urban, ia o pauza si du-te de te-mpusca in locul de unde scoti ideile astea “trase de par”! Parol, dar esti dus rau cu pluta…

  44. Ovesea Nicolai said

    am January 16 2012 @ 9:18 pm

    Dialogul sincer si deschis este singura solutie ,fara dialog NU VOR PUTEAFI GASITE SOLUTII REALE

  45. florin said

    am January 16 2012 @ 9:33 pm

    Mm matii de vierme…cat as da sa iti intalnesc fata aia muista…ce pumni in muie ai lua, numai viermi ai vedea…MORTULEEEE ti se apropie inmormantarea!!!!!!!!!!!!

  46. Jean Paul Nicko said

    am January 16 2012 @ 9:36 pm

    Carpele pedeliste isi sug p.u.l.aaa. intre ele si vad ca se simt si bine!!!Mai rasfirat baieti!

  47. ion oarecare said

    am January 16 2012 @ 9:39 pm

    Sa-mi bag pula in ma-ta, bai Iuliane! Eu si toti cei care au iesit in stada zilele astea. Esti penibil bai jegule, ai fost si ai ramas un nemernic! Du-te si spanzura-te bai muistule!

  48. pericle said

    am January 16 2012 @ 9:41 pm

    Domnule SUBurban,
    Tupeul este caracteristica unui mediocrului cu veleitati. Va veni cat de curand timpul cand, privindu-te in oglinda, vei avea surpriza sa vezi… un vierme. Mai e putin!

  49. Chioru said

    am January 16 2012 @ 9:45 pm

    Ce ai tu mai special decat noi care ne-am saturat sa fim mintiti?
    Suntem muritori de rand care suntem bagati in seama numai cand trebuie sa votam! Esti crestin? In fata lui dumnezeu suntem toti egali! Ai plecat din popor sa il slujesti! Teoretic esti in slujba mea, in slujba unui vierme! Practic il slujesti pe baselu si partidul! Bai, asculta de la mine partidul fara popor nu exista. Termina cu aroganta asta! Speri ca baselu sa moara ca stalin? Probabil ca asa o sa moara, arogant, mitoman hot si criminal!

  50. Chioru said

    am January 16 2012 @ 9:55 pm

    Si pentru ca uitasem: pdl+usl=mizerie

  51. CRISTI BORCEA said

    am January 16 2012 @ 10:08 pm

    jeg imputit,,noi suntem viermi__-??cacat de muste,,,o sa termini agatat de lustra,,terminat de 2 bani,,,o sa te ajungem in curind,,,,

  52. Google Chrome said

    am January 16 2012 @ 10:08 pm

    O sa muriti portocaliilor toti la fundu lui Basescu,si el in chinuri ! !

  53. atitudine corecta said

    am January 16 2012 @ 10:20 pm

    Domnule Urban,

    Nu va scriu pentru a va insulta, nu va doresc rau, moartea sau alte neajunsuri. Am o sigura intrebare: daca aveti coloana vertebrala(fata de noi viermii) de ce ati retras articolul de pe blog? Nu cumva nu aveti nici macar minima decenta de a sta langa ideiile si replicile pe care le faceti.

    Cu stima,

    Un alegator

    P.S. Mi-ar placea sa primesc un raspuns din partea dvs.

  54. @atitudine corecta said

    am January 16 2012 @ 10:23 pm

    Am primit 5800 de injuraturi de la oameni care nu au citit acel articol dar care pentru ca a zis jurnalul national si cotidianul nu stiu ce, au preferat sa ma injure in loc sa citeasca ce am vrut sa spun/ Nu este normal pentru unii care spun ca vor sa vada ceva schimbat in tara asta

  55. Stefana said

    am January 16 2012 @ 10:30 pm

  56. @vlad tepes said

    am January 16 2012 @ 10:33 pm

    first – sugi pula
    second – Foarte interesant aceste revolutii, romanii se pricep sa organizeze bine aceste maifestatii, mai putin cu organizarea muncii si promovarea inteligentei romaneste. Toata lumea face politica ( si fotbal) si critica fiarte bine. Asta este un pas inainte spre socialism, profitati de ocazie, Iliescu este in in viata si daca moare va lasa urmasii din familie, pacat ca Tovarasul sa dus ca el avea familie desteapta….si o sotie foarte academiciana…
    In spatele acestor “mafifestati contra regimului” nu guvernului, sunt cei ce vor “ciolanul”cat mai repede .ca se pare ca a mai rams ceva de furat, vezi gasca Iliescu/Nastase , ei stau acasa cuminti si coordoneaza totul prin telefon….Bravo Natiune!

  57. @marian din buftea said

    am January 16 2012 @ 10:34 pm

    Pai jegule, nu erai tu ala care vroiai sa stai langa pula lui Pistol si a lui Nelutu Stoica ?
    stii ce sint vitele alea din Piata Universitatii ?
    Da e reactia normala :
    -a unor oameni carora zi de zi de 6 ani incoace li se spune cat de rau o duc , si ca vinovatul e unul singur( cel mult 2)
    - a unor oameni carora li s-au taiat din salarii din cauza crizei generata de toate guvernele de pana acum
    - a unor oameni care vor sa scape de puscarie
    -a unor oameni care si-au pierdut din privilegiile nedrept optinute

  58. Otto said

    am January 16 2012 @ 10:34 pm

    Trebuie sa fim vigilenti. Candva, niste romani patrioti si curajosi si-au dat viata pentru caderea comunismului si pentru libertatea noastra de a exista si a gandi.

    Orice regim ar veni (in caz ca lumea se incapataneaza sa dea jos PDL-ul), el trebuie sa fie democrat si liberal (ca sa nu fie neindreptatiti cei ce se spetesc cu munca, in beneficiul lenesilor si asistatilor social pe nedrept).

    Orice ar fi, fostii comunisti si securisti nu trebuie sa mai ajunga la putere. Jos USL! Ei ar trebui eliminati complet de pe scena politica romaneasca. Sunt cele mai mari vulpi posibile.

    Oamenii inteligenti ar trebui sa se organizeze si ei cumva, sa faca o pagina de Facebook, un cont de Twitter, etc. Sa nu ne cada biata tara din lac in put!

  59. SMD said

    am January 16 2012 @ 10:35 pm

    Tu si cu neamul tau sunteti niste viermi ma idiotule. PDL-ist imputit, pana mai nu stiu cand tipai in gura mare ca nu stiu ce fac cei de la PSD sau PNL, si acuma voi ce faceti ma nesimtitilor?.Tin sa iti atrag atentia ca sunt un “vierme” de profesor care “lucreaza” 18 ore pe saptamana ca asa spune marlanul ala de basescu, si care da bani din buzunar pe langa salariu, ca sa ajunga la scoala unde preda, pentru ca imi place meseria pe care o fac. Asta ca sa va invatam carte si dupa aceea sa va bateti de noi.

  60. Spori said

    am January 16 2012 @ 10:35 pm

    Cred ca ceea ce se intampla in Bucuresti e o aberatie, o prostie care va face mult rau Romaniei. Cum sa strigi “Libertate” in anul 2012, cand exista atata libertate in tara asta??? Asta e strigator la cer. Ma deranjeaza ce se intampla, nu e deloc normal dar la urma urmei poate e spiritul miticilor de a-si distruge propriul oras. Cat de dobitoc sa fi sa faci ce fac acesti “protestatari”? NU inteleg de ce nu se intra in ei la prima miscare gresita cu tunurile de apa, cu gloante de cauciuc, gaze lacrimogene si tot ce trebuie pentru a stopa aceasta plaga ce se intinde asupra tarii.

  61. Bai vitelor useliste said

    am January 16 2012 @ 10:36 pm

    Dragi romani,

    Va rog din suflet sa nu mai asemanati Revolutia din ‘89 cu ceea ce s-a intamplat in weekend.

    Cei de atunci au fost martiri, nu huligani ! Au luptat cu piepturile goale, s-au pus in fata tancurilor. Aceia chiar reprezentau Romania, spre deosebire de haimanalele de acum.

    Sa fiti iubiti.

  62. cristi said

    am January 16 2012 @ 10:36 pm

    pomanagii, scandalagii, gata sa va vindeti pe o punga de orez …scoala iliescu & co din anii 90. sunteti che guevara-isti ce isi vor pensiile de 2000 lei lunar !! unde sunt jandarmii sa trimita nesimtitii astia la culcare ?? ca de munca nu le arde!

  63. stefan said

    am January 16 2012 @ 10:38 pm

    tovarasii uslasi incep sa puna aplicare planul de avarie. sunt disperati. vor sa acapareze emisiunile tv sa faca audienta, ca sa se vada cat de “rau” o duce romanul…ce lipsa de libertate, domne, ce ti-e si cu dictatorul asta de Basescu…am vazut aseara ce lipsa de libertate este in Romania…si ce dictatura feroce…la cum se sminteau derbedeii aia decerebrati aseara…e dictatura nu gluma…jenant, dragi tovarasi comunisto-securisti din opozitie…nu mai suportati opozitia, aveti nevoie de acces la banuti, s-au consumat “rezervele” din era Tradiceanu, nu-i asa? banii din deficitul bugetar nu mai ajung?

  64. la puscarie cu usl said

    am January 16 2012 @ 10:38 pm

    De libertate se plang astia? As fi inteles sa se planga de saracie, de coruptie, de infrastructura proasta, dar de libertate… care, paradoxal, mi se pare ca este chiar mai multa decat ar fi cazul. Avand in vedere ca aceste scandari de “libertate” au cam fost auzite pe la toate manifestatiile de prin tara, stau si ma intreb cat de “spontane” sunt aceste proteste si in ce masura se incearca acreditarea ideii (lansata de Ponta) cum ca Basescu ar fi un fel de Ceausescu… sa-i intrebe, de exemplu, un reporter pe acei “protestatari” de ce li se pare lor ca n-ar fi suficient de liberi – as fi foarte curios sa aud un raspuns…
    Noi, cei de la USL, propunem urmatoarele masuri legislative:
    1. Masinile si oamenii civilizati sa nu mai umble prin centru, acesta sa apartina exclusiv huliganilor.
    2. In zonele cu caini, oameni sa nu mai iasa din case iar strazile sa apartina exclusiv maidanezilor.
    3. Cea mai bine platita slujba sa fie cea de protestatar.
    4. Singurele posturi TV permise sa fie Realitatea TV si Antena 3.

  65. succa said

    am January 16 2012 @ 10:39 pm

    manifestatia facuta cand a fost suspendat base s-a desfasurat pe trotuar iar base in persoana a venit si a cerut ca lumea sa se duca acasa. asa face un om politic responsabil. exemplu mai bun nu puteai sa aduci. ai tai iubiti au instigat oamenii dar nu au venit in piata.
    aia nu au rupt nimic si nu s-au batut cu nimeni. si au iesit 2-3 ore. tp o chestie ce s-a intamplat in ziua aia. voi iesiti neanuntati pt ceva ce s-a aintamplat acum 2 ani.
    ce se intampla de vineri incoace este altceva.
    dreptul la protest este una, autorizare pt protest este alta.
    ce-ar insemna sa fac eu zilnic protest in fata blocului tau fara autorizatie pe motiv ca latra cainii? eventual aduc si niste petarde sa ma fac bine auzit.
    legea nu este deloc neconstitutionala. constitutia spune ca ai drept la protest, si autoritatile sunt obligate sa-ti ofere autorizatie. eventual dirijeaza traficul, va apara de-o contramanifestatie. nu degeaba se cere autorizatie. se cere si pt protectia celor ce protesteaza.
    ce-nsemna in we daca ieseau si sustinatorii lui base la universitate? o dadeam in raboi civil?
    nu mai asculta latrinele fara sa te informezi, una este dreptul alta este sa anunti.
    e ca la servici. ai drept la concediu de odihna dar trebuie sa anunti din timp sefului cand ti-l iei. priceput domnule “revolutionar”? :|

  66. falsi studenti said

    am January 16 2012 @ 10:41 pm

    Pacat ca stii atat de putine despre lucruri si fapte, pacat de oameni care vor sa va deschida ochii ( istoricii acestei tari) muncesc in zadar. Ce fabulezi tu aici e doar prostia unui om dezinformat si ignorant. Si sunt multi ca tine in Romania noastra. Ne-am invatat ca la tv. S-a uitat sloganul NU MINTITI POPORUL CU TELEVIZORUL. Atunci stundenti erau studenti nu teribilisti cu LIKE pe FACEBOOCI. Studentii de azi stiu mult prea putin de studentii de atunci. Sunt ZERO

  67. Muie Ponta said

    am January 16 2012 @ 10:41 pm

    Tu nu ma reprezinti pe mine si nici gloata de vite mici cornute din piata nu ma reprezinta.Vrei schimbare…astepta alegerile si voteaza atunci cu cine vrei tu…Gigi, Irinel, Vadim….ai de unde alege. Pana atunci mergi, te rog, acasa si nu-mi complica mie existenta doar pentru niste tigani au chef de scandal si niste dezaxati ies afara sa-si planga vietile ratate. Pentru actiuni importva ordinii publice as da amenzi de la 5000 de euro in sus pana cand tote stricaciunile ar fi acoperite din banii de amenzi. Sa-i lase fara casa iar parintii sa plateasca faptele copiilor needucati.
    Atat timp cat majoritatea este afectat intr-un mod negativ de catre o minoritate – nu este vorba de democratie. Asta deja este anarhie – iar o oranduire asa zis democratica nu ar trebui sa tolereze asemenea manifestari.
    Respect

  68. senator Mircea Andrei said

    am January 16 2012 @ 10:45 pm

    APEL LA RATIUNE PENTRU CEI CARE AU PIERDUT-O

    din-punctul-meu-de-vedere, (2012-01-16 21:16:27)

    APEL LA RATIUNE PENTRU CEI CARE AU PIERDUT-OMăreşte imaginea

    Am urmărit ca şi dumneavoastră violenţele extreme produse în seara zilei de 15 ianuarie 2012. Ele amintesc de mineriade şi de o epocă pe care o credeam depăşită. Ca şi atunci finalul a fost vandalismul şi o proastă imagine în exterior. Din păcate şi acum s-a produs deja acest rezultat. Constat cu revoltă că partidele politice din opoziţie, PSD şi PNL încearcă să îşi atingă interesele electorale împingând societatea societatea civilă către violenţă

    USL-ul vrea haos pentru că o situaţie de stabilitate ca cea care deja se întrevede pentru anul în curs nu-l avantajează. Se încearcă manipularea societăţii civile. Dacă vor mitinguri politice să şi le asume şi să nu manipuleze cetăţenii.

    Ştiu că oamenii acestei ţări sunt nemulţumiţi de standardul de viaţă. Personal, regret măsurile care au redus nivelul de trai al fiecăruia dintre dumneavoastră, dar cu toţii trebuie să fim de acord că noi, ca ţară, azi când vorbim, nu mai suntem în pericolul şi dezechilibrele economice în care se află Italia, Portugalia, Irlanda sau Grecia – ţări cu resurse mult mai mari decât noi. Şi acest lucru se datorează sacrificiilor pe care cu toţii le-am făcut.

    Violenţa şi interesele PSD şi PNL nu vor distruge această stabilitate, dar vor păta cu lipsa de civilizaţie imaginea noastră, a tuturor.

    Mă adresez în special cetăţenilor din judeţul Argeş. Stimaţi concetăţeni, de un an şi jumătate, de când sunt preşedintele PDL Argeş, am luptat să ridic nivelul judeţului, sa aduc fonduri şi am reuşit, aşa cum a fost cazul Transfăgărăşanului, reabilitat complet anul trecut, al zecilor de milioane de euro aduse la primăriile din Argeş pentru şcoli, grădiniţe centre de permanenţă, canalizări, alimentări cu apă sau asfaltări, microbuze şcolare si ambulanţe.

    Am la dumneavoastră o singură rugăminte! Înainte de a urma manevrele PSD şi PNL vă rog să vă gândiţi la faptul că aceşti oameni au condus neîntrerupt judeţul vreme de 21 de ani. Dacă sunteţi nemulţumiţi de distrugerea industriei argeşene, de lipsa infrastructurii, de lipsa condiţiilor din casele dumneavoastră, eu sunt cel care vă îndeamnă să ieşiţi în piaţa publică şi să protestaţi.

    Am către dumneavoastră un mesaj de dialog. Contactaţi-mă pe această adresă de Facebook şi dacă sunteţi preocupaţi de soarta judeţului sunt gata, aşa cum am făcut-o şi până acum, să purtăm discuţii organizate pe toate componentele societăţii civile.

    Al dumneavoastră, cu consideraţie,

    senator Mircea Andrei

  69. @geo said

    am January 16 2012 @ 10:49 pm

    Sa ma pis pe mortii tai de vita proasta

    Tu intelegi cuvantul “DICTATURA”?

    Cati ani ai?

    Ai incercat vreodata sa-ti faci lectiile la focul de la aragaz?

    Dar sa prinzi loc la pui tacam o data pe luna pe care sa-l intinzi in vreo 5 mancaruri, dupa ce ai stat 8 ore ca sa-l iei pe cartela?

    Dar sa traiesti permanent cu senzatia ca esti urmarit, ascultat, pana si de vecini, prieteni, etc?

    Dar sa fii scos drept sclav la manifestari grandioase dedicate “conducatorului iubit”, la alegererea caruia n-ai avut nici un cuvant de spus?

    ATI LUAT-O RAZNA, ROMANI!

    Sa nu cumva de “prea mult rau” sa va alegeti cu adevarat un dictator. Sanse ar fi, istoria e blestemata sa se repete, mai ales in tara asta.

  70. Bogdan said

    am January 16 2012 @ 10:52 pm

    Iulian, daca ai un asemenea tupeu, vino in Piata Universitatii! Vino si explica-le oamenilor de ce sunt viermi. Lasule!

  71. andrei said

    am January 16 2012 @ 10:57 pm

    Cand am votat PDL in 2004 si 2008, a fost un vot pentru schimbare “vierme”. Am 42 de ani, pregatire postuniversitara si astept de 20 de ani sa se schimbe ceva in bine. Sa-ti spun ca am salariu de 1600 ron si traiesc de azi pe maine, iar tu vrei sa-ti plang de mila ca te-ai luptat ca un leu cu sistemu’? Esti un bou. Voi, care ati mintit cu mana pe Biblie, ati fost cea mai mare dezamagire. Si colac peste pupaza, ma trezesc azi ca ma faceti si “vierme” sau “mahala inepta”, sau cine stie cum altfel. Iti repet ce ti-am spus si aseara: o sa te ascunzi in gaura de sarpe si o sa negi ca Petru ca ai fost pedeleu.

  72. Andreea Popa said

    am January 16 2012 @ 11:01 pm

    Acum, domnule senator, ales de noi, ne mai faci si idioti! Sunt o femeie cu cont pe facebook si ti-am comentat articolul precedent, pe care, ca un las, l-ai sters. Daca sunt femeie cu cont pe facebook, ce? Nu pot sa comentez? Nu sunt suficient de inteligenta? Ei, afla ca sunt o femeie cu cont pe facebook, suficient de isteata sa-ti citeasca mizeria de articol pana la capat. Si am citit-o chiar de doua ori, ca nu-mi venea sa cred ca un ales al poporului isi face alegatorii viermi!!! Si acum o dai la intors, ca de fapt si tu te simti tot vierme. Cum te simti tu, te priveste. Nu inseamna ca suntem si noi la fel. Pastreaza-ti agresivitatea pentru procese. Noi nu te-am ales ca sa ne certi, ci ca sa ne reprezinti. E suficient ca avem un presedinte care ne cearta si ne goneste din tara…

  73. Anda said

    am January 16 2012 @ 11:01 pm

    Comentariul dl (?) Urban: “Bravo Basescu. A anuntat ca dupa ce medicii impreuna cu romanii care au facut miting la Targu Mures nu vor ca nimic din ceea ce se intampla acum in sistemul medical romanesc sa se schimbe, a cerut premierului sa retraga legea sanatatii. Foarte bine. Ne meritam soarta.
    Meritam sa murim cu zile in spitale.
    Meritam sa fim umiliti de medici
    Meritam sa platim CAS-uri ca sa nu primim nimic
    Meritam sa platim preturi uriase la medicamente ca sa-i imbogatim pe smecherii ce capuseasa sistemul medical
    Meritam sa avem soarta d-lui Lazarescu.
    Nu vi se pare dubios ca desi medicii se plang ca vor sa plece din tara pentru ca nu au conditii decente de lucru, DAR FAC MITING CA NU VOR SCHIMBAREA SISTEMULUI ACTUAL PRIN NOUA LEGE ? Nu vi se pare de-a dreptul idiotesc faptul ca romanii se plang de 22 de ani ca mor cu zile in spitale, de mafia din sistemul medical care le-a scumpit medicamentele, ca sunt victimele malpraxisului, dar FAC MITING CA NU VOR SCHIMBAREA SISTEMULUI ACTUAL PRIN NOUA LEGE ? Nu cumva suntem niste viermi care isi merita soarta, si asta pentru ca majoritatea dintre noi ne lasam indusi in eroare de dejectiile din haznalele Antenelor via USL?”, scrie Urban pe blogul personal.”
    Tocmai m-am intors de la protest. Majoritatea striga: “Jos Basescu”! Multi din jurul meu isi declarau nemultumirea fata de marlania si aroganta dl Basescu, de genul “Ghici ghicitoarea mea…”. Nu vrea sa intru in teoria conspiratiilor politice, cum ca Ponta si Antonescu au pus la cale mitingurile. Important este ca oamenii sunt in strada. Si dvs cum aplanati situatia? Cu astfel de declaratii sau ca dl Baconschi http://ziarero.antena3.ro/article/view/id/11118.
    Nu sunt pro manifestatii in strada destabilizatoare, dar cand citesc astfel de afirmatii care demonstreaaza lipsa de respect fara de oameni, promit ca ies si maine in strada si-mi mai anunt si toti amicii!
    Sunteti in stare sa va asumati raspunderile pt gestionarea proasta a legilor sau nu?
    Ma nemultumeste cumplit nepromulgarea modificarii de lege a audiovizualului de catre dl Basescu, votarea in Senat a modificarii legii minelor, prin care nu se respecta dreptul la proprietate (senatori PDL si PSD) si multe altele, dar nu mai continui. Ce sa mai spun de cazurile de coruptie care apar in fiecare zi in presa?
    Norocul meu face ca am fost mereu tratata cu profesionalism in rarele cazuri cand am avut nevoie de ingrijire medicala, asa ca renuntati va rog la populisme de genul “Meritam sa fim umiliti de medici”!!! Oamenii au iesit in strada sa sustina participarea oamenilor competenti la formularea reformei in sistemul de sanatate, cum este dl Raed Arafat. Avem cativa oameni de valoare pe care ii inlaturam de la dezbateri prin cererea in public a demisiei.
    In acest context, nu va e rusine sa denigrati pe cei care au iesit in strada. In mod cert ca nu, doar sunteti politician!

  74. Google Chrome (IP: 89.121.136.34 , 89.121.136.34) said

    am January 16 2012 @ 11:05 pm

    Author : Google Chrome (IP: 89.121.136.34 , 89.121.136.34)
    E-mail : google_chrome22@yahoo.com
    URL :
    Whois : http://ws.arin.net/cgi-bin/whois.pl?queryinput=89.121.136.34
    Comment:
    O sa muriti portocaliilor toti la fundu lui Basescu,si el in chinuri ! !

  75. CRISTI BORCEA (IP: 93.112.74.27 , mobile-3G-dyn-BU-74-27.zappmobile.ro) said

    am January 16 2012 @ 11:06 pm

    Author : CRISTI BORCEA (IP: 93.112.74.27 , mobile-3G-dyn-BU-74-27.zappmobile.ro)
    E-mail : allyatt66@yahoo.com
    URL :
    Whois : http://ws.arin.net/cgi-bin/whois.pl?queryinput=93.112.74.27
    Comment:
    jeg imputit,,noi suntem viermi__-??cacat de muste,,,o sa termini agatat de lustra,,terminat de 2 bani,,,o sa te ajungem in curind,,,,

  76. Gigi becali said

    am January 16 2012 @ 11:07 pm

    demisia

  77. Gigi becali said

    am January 16 2012 @ 11:09 pm

    plecati de la putere. Ati dat gres. Gata. Aveti demnitate si plecati. Macar atat. Nu distrugeti tara asta si mai rau.

  78. pericle (IP: 188.27.119.61 , 188-27-119-61.rdsnet.ro) said

    am January 16 2012 @ 11:11 pm

    Author : pericle (IP: 188.27.119.61 , 188-27-119-61.rdsnet.ro)
    E-mail : ionescu_marian@yahoo.com
    URL :
    Whois : http://ws.arin.net/cgi-bin/whois.pl?queryinput=188.27.119.61
    Comment:
    Domnule SUBurban,
    Tupeul este caracteristica unui mediocrului cu veleitati. Va veni cat de curand timpul cand, privindu-te in oglinda, vei avea surpriza sa vezi… un vierme. Mai e putin!

  79. ion oarecare (IP: 79.114.108.41 , 79-114-108-41.rdsnet.ro) said

    am January 16 2012 @ 11:12 pm

    Author : ion oarecare (IP: 79.114.108.41 , 79-114-108-41.rdsnet.ro)
    E-mail : sdabskda@jsdakbs.com
    URL :
    Whois : http://ws.arin.net/cgi-bin/whois.pl?queryinput=79.114.108.41
    Comment:
    Sa-mi bag pula in ma-ta, bai Iuliane! Eu si toti cei care au iesit in stada zilele astea. Esti penibil bai jegule, ai fost si ai ramas un nemernic! Du-te si spanzura-te bai muistule!

  80. Jean Paul Nicko said

    am January 16 2012 @ 11:12 pm

    Completare:carpele pedeliste si carpele useliste isi dau muie reciproc pe acest site de cacattt….propun sa-l luati la tinta pe ex-piratu’si sa i-o dati cu aroma de whiskyyy!!!!!

  81. Jean Paul Nicko (IP: 78.96.115.111 , 78.96.115.111) said

    am January 16 2012 @ 11:13 pm

    Author : Jean Paul Nicko (IP: 78.96.115.111 , 78.96.115.111)
    E-mail : nickocond2@yahoo.com
    URL :
    Whois : http://ws.arin.net/cgi-bin/whois.pl?queryinput=78.96.115.111
    Comment:
    Carpele pedeliste isi sug p.u.l.aaa. intre ele si vad ca se simt si bine!!!Mai rasfirat baieti!

  82. florin (IP: 86.104.72.76 , 86.104.72.76) said

    am January 16 2012 @ 11:15 pm

    Author : florin (IP: 86.104.72.76 , 86.104.72.76)
    E-mail : z0rr02oo5@yahoo.com
    URL :
    Whois : http://ws.arin.net/cgi-bin/whois.pl?queryinput=86.104.72.76
    Comment:
    Mm matii de vierme…cat as da sa iti intalnesc fata aia muista…ce pumni in muie ai lua, numai viermi ai vedea…MORTULEEEE ti se apropie inmormantarea!!!!!!!!!!!!

  83. avram cristian said

    am January 16 2012 @ 11:37 pm

    domnule iulian, acesti viermi ,din balotesti te au votat te au sustinut si acum ne faci viermi? am crezut ca faci ceva pentru aceasta comuna ca asa te laudai,dar nu ai facut nimic.,mai ai putin si ajungi si iar o sa te rogi de viermi sa te voteze precum acum 4ani ,oricum psd va ajunge la putere!semnat cristi CRAP cel mai fara frica vecin al tau .ne intilnim la sala.

  84. AAA said

    am January 16 2012 @ 11:41 pm

    Un exemplu de “informare CORECTA”, ca la carte, a latrinei 3, irelitatea tv sau haznaua cotidianul:IULIAN URBAN A SPUS:”Asta inseamna ca(…)se termina cu o mare de scuipati(…) tuturor celor care m-au injurat, celor care nu le-au pasat…”Deci domnilor usl-inosi voi ce intelegeti de aici fara sa cititi articolul???Ca sunteti niste prosti, care va lasati manipulati in cel mai jegos mod de acesti usl-inosi care stiu doar sa fure.Domnule Iulian Urban nu va lasati,luptati in continuare impotriva scursurilor societatiiCei care va injura , cel putin din punctul asta de vedere sunt niste asistati sociali pe nedrept, care sunt suparati ca nu mai primesc pensia pe nedrept.Sau sunt suparati ca-i pune statul la munca ca sa-si ridce ajutorul social.SUCCES IN CONTINUARE!!!!

  85. Alexandra Istudor said

    am January 17 2012 @ 12:04 am

    Ieri spuneai:
    Urban Iulian
    ALATURI DE TRAIAN BASESCU

    O sa fie 10000 de oameni
    IN Piata Universitatii in 28 ianuarie 2012 la 19:30
    Atunci o sa se vada ca de fapt 90% din romani vor reforma in sanatate si lichelele USL-iste care platesc membrii de galerii sa bage jandarmi in spital vor ramane cu restul de 10%.
    Toti romanii care s-au saturat sa plateasca degeaba un sistem clientelar si mafiot din sanatate, care vor spitale civilizate, care nu vor sa mai dea spagi in spitalele romanesti , sunt asteptati in 28 ianuarie 2012.
    Eu am primit mesajul de sustinere pentru presedinte si ma declar de acord cu el, si voi fi acolo
    See Translation
    LikeUnlike · · Share · Yesterday at 7:33pm ·

    AZI te-ai cam razgandit spui ca:
    “Mandatul de parlamentar sau primar este , in opinia mea, un act de punere la dispozitia natiunii a ceea ce stii tu sa faci mai bine, este un act de sacrificiu, nu un prilej de furt si imbogatire asa cum s-a intamplat in ultimii 22 de ani. ”

    DE ce te ai razgandit brusc? De ce ai postat textul ala mizerabil in care erai PDL-ist convins..daca consideri ca in ultimii 22 de ani s-a furat?
    CAT TUPEU ZACE IN TINE!!!!!
    Iar voi cei care ati dat like la mizeria asta de text…cititi tot ce a postat insecta asta si dupa o sa vedeti ca nu e chiar asa victima cum vrea sa para.

  86. fuckliberalism said

    am January 17 2012 @ 12:34 am

    VIERMII SUNT TOTI CEI CE ISI CER DREPTURILE SAU CEI CARE II MANACA DE VII CU RECUPERARILE DE CREEANTE

  87. Viermele Roman said

    am January 17 2012 @ 12:54 am

    Ca de la vierme la vierme, iti spun, prietene, tu esti mancat!

  88. Elena Goia Sandru said

    am January 17 2012 @ 1:11 am

    Nu intentionez sa va injur, nu mi-as permite,au fost momente in care v-am admirat, dar trebuie sa recunosc ca, am fost surprinsa de reactia d-voastra ! Daca ar fi fost doar atat, dar aceasta este mai mult decat o gafa :,,constat acum ca grav este ca nu ai nici pentru cine!”

  89. Ultras said

    am January 17 2012 @ 1:22 am

    Mai Marin si Rit sau Saniuta ,habar nu aveti cine e acolo si vorbiti din fata laptopului,vorbesti de mineriada si gandesti ca un miner,eu aveam 16 ani cand ma alergau incultii aia cu batele.Cum ii catalogati pe aia care ziceti ca nu au ce cauta acolo si sunt toti golani,asa pot sa presupun si eu de voi ca nu va baga nevestele in seama,sau va curge berea pe langa gura.Eu am fost acolo si sunt oameni de TOATE categoriile de la aia cu 2 clase la cei cu doctorat.Si nu s-a propus sa vina USL sau alti lideri,ci schimbarea TOATALA a clasei politice. SA TRAITI BINE!

  90. oana said

    am January 17 2012 @ 1:29 am

    iti doresc din tot sufletul si cu toata fiinta mea sa mori in cele mai groaznice chinuri mancat de viermi in cel mai infect loc posibil si nici macar sobolanii sa nu roada din tine. tot asa! si iti mai doresc vreo 15 reincarnari succesive in gandac de balegar.
    cu dragoste, o persoana cu drept de vot!

  91. leelee said

    am January 17 2012 @ 1:31 am

    am citit pana la partea cu facutul politivian ca sa fii in slujba celorlalti prin abilitatile si cunostintele tale.. era sa zic ca un pusti de cartier: WOW ce tare, frate!:) nu stiu ce ai zis si ce au zis antenistiic a ai zis fiindca viata e prea scurta sa imi pierd timpul cu barfe si dat la gioale intre shnapani; dar.. din asta am pricepit cam ce vrei sa transmiti si cam.. cui; pe mine oricum nu ma prind astfel de texte:) nu cred ca am rabdare sa explic.. dar cred ca multa lume intelege ce spun; nenorocirea e ca nu cred nici ca astia sunt politicienii pe care ii meritam; eu consider ca merit unii mai buni; asteptam extraterestri.. dintre cei de azi, de toate culorile.. toti sunt la fel, nici matale nu pari sa faci deosebirea.. si ce tare a fost sa recunosti ca de douajdoi de anisori incoa` doar se fura..

  92. nuconteazanumele said

    am January 17 2012 @ 1:45 am

    am avut mai multe impulsuri violente citind mizeria asta de site, dar…”fara violenta”, nu?! Sunt un ,,vierme” care se ducea spre piata sa protesteze (pasnic). Am fost luat la bataie de jandarmi fara nici cel mai mic motiv si am mai observat alte cazuri similare. As putea spune ca si voi, care vorbiti atat de lejer de “huligani”, sunteti tampiti, dar o sa ma rezum la a presupune ca v-ati spalat capetele cu talk-show-uri de la RTV sau Antena 3.

  93. Vasile Barbulescu said

    am January 17 2012 @ 2:33 am

    Ce zici de asta domnule senator?
    Parlamentului European a hotărât, luni, sancționarea României față de măsurile violente aplicate manifestărilor din centrul Capitalei.
    http://www.dcnews.ro/2012/01/parlamentul-european-sanc%C8%9Bioneaza-romania-la-pachet-cu-ungaria/comment-page-1/#comment-1927
    Parerea mea:
    Sa-l promovam pe Base ca LIDER MONDIAL (UL) iesirii din criza:
    Like The Economist, ptr. cea mai buna traducere in engleza a sloganului preferat de romani: “Get out, you miserable dog!”
    http://www.economist.com/blogs/easternapproaches/2012/01/rioting-romania

  94. ioana said

    am January 17 2012 @ 2:55 am

    Eu am fost la protest trei zile la rand.

    Nu sunt dezaxata, am un loc de munca stabil si am studii superioare.

    Nu am fost platita de nimeni.

    Nu sustin nici un partid politic, nici puterea, nici opozitia.

    Am iesit sa protestez impotriva:

    -abuzurilor in luarea deciziei publice, de la nivel local si national, din executiv, legislativ, si culmea presedentie.

    - lipsei consultarii si a transparentei – legile 52 si 544 sunt incalcate constant

    - negocierii intereselor publice in detrimentul cetatenilor

    - incompetentei in luarea deciziei publice

    Si mai ales, am iesit ca sa sustin dreptul oamenilor la libera exprimare.

    In ciuda faptului ca acest protest este neautorizat, consider ca era si cazul ca oamenii din Romania sa iasa in strada ca sa isi apere drepturile si sa devina constienti de responsabilitatea lor de cetateni.

    Nu sunt de acord cu violentele, si de altfel nu imi plac.

    Ca mine sunt multi in piata.

    As vrea sa-i rog pe cei care nu au fost la protest sa nu mai emita opinii despre cine sunt protestatarii. Veniti acolo, vedeti cu ochii vostri, priviti oamenii, nu din masina, in trecere ci fata in fata, pentru ca altfel exprimati numai idei imprumutate, abstracte.

  95. @AVRAM CRISTIAN din Balotesti said

    am January 17 2012 @ 3:23 am

    In primul rand Avram Cristian tu nu ai votat nici in 2008 cu pdl ci cu psd
    In al doilea rand vezi ca la gradinita unde invata si fetele tale, totul este facut de primarul pdl actual iar scoala cea noua se ridica in Balotesti numai pentru ca senatorul Urban a adus banii in comuna Balotesti; sa iti fie rusine ca gandesti ca un las

  96. @Andreea Popa said

    am January 17 2012 @ 3:40 am

    Sa-mi explice si mie cineva ce se intampla, va rog!
    Ca eu la televizor am vazut pentru vreo 2 ore, doar astazi, vreo 20 de retardati care erau revoltati pentru ca:
    n-au libertate
    n-au loc de munca
    n-au sistemul potrivit pentru sclavageala
    (despre sanatate, n-am auzit pe nimeni)
    n-au casa si stau cu parintii
    n-au dreptul sa se duca pe stadion cu festile, ca altfel ii baga la puscarie ani buni
    n-au copii
    n-au plasma in dormitor
    n-au locuri de munca in strainatate
    n-au respectul care li se cuvine
    n-au rosia montana libera
    n-au fost la revolutie acum 22 de ani, ca nu erau nascuti
    n-au varsta sa cumpere bautura si tigari din magazine

    Deci eu cand aud toate astea simt ca ma sting incet. Bai oamenilor, dar voi stiti ce inseamna libertate? Stiti ce inseamna democratie? Stiti ce inseamna capitalism? Stiti pentru ce au murit niste prosti acum doua decenii?
    Aveti idee ca voi protestati pentru exact opusul la ceea ce au protestat prostii aia, aveti idee ca va doriti exact ceea ce au urat cel mai tare mortii aia? COMUNISMUL? Aveti idee ca ati putea sa aveti tot ce vreti voi, daca ati vrea cu adevarat?

    N-aveti idee, ca daca aveati, parintii si bunicii vostri nu-l votau pe iliescu de 3 ori.

  97. @Andrei pupinkuristul uslist said

    am January 17 2012 @ 3:42 am

    De cateva zile tara fierbe, oamenii ies in strada si cer demisia guvernului. Ies oameni nemultumiti, cica, de masurile de austeritate impuse de guvern. Printre ei se mai amesteca si huligani – efectul lor aici.

    Revenind la cei care protesteaza pasnic, stau si ma intreb ce-i mana pe ei in lupta ? Ce-au voit acel popor ?

    Din ce vad eu acestia vor doar ca actualii guvernanti sa plece; ii considera singurii vinovati pentru faptul ca oamenii o duc din ce in ce mai greu.

    Mai ieri o domnisoara scria despre cum parintii ei au plecat din tara ca sa-i poata asigura ei un trai mai bun si despre cum ea nu va pleca niciodata din tara careia ar vrea sa-i sarute trotuarele. Ei bine ai mei n-au plecat din tara, au facut tot ce au putut muncind chiar si cate 2-3 norme ca sa-mi poata asigura mie si fratelui meu ceea ce avem nevoie ca sa ducem o viata buna. N-au afaceri si lucreaza la stat, iar reducerea salariilor i-a lovit din plin. Cu toate astea ei nu s-au gandit sa iasa in strada, nu pentru ca ar fi neinteresati ci pentru ca gandind rational asta nu e o solutie daca ii dai pe cei de acum jos, pe cine altcineva vei pune in loc mai bun.
    http://messire.wordpress.com/2012/01/16/romania-protesteaza/

  98. Cristina said

    am January 17 2012 @ 8:39 am

    Va cam plangeti de mila domnu’Urban.
    Usor patetic si lacramos discursul dumneavoastra.
    Daca sunteti Quijotele care sustineti ca sunteti schimbati tonul discursului si poate va mai crede cineva.
    Cu plecaciune de la un vierme care plateste taxe si impozite.

  99. Raven said

    am January 17 2012 @ 8:53 am

    NU va lasti domnule Urban, in tara asta mai sunt si persoane care stiu sa vorbeasca corect, sa se exprime corect , si sa nu puna botul la tot ce li se serverste la Antene. Nu va lasati intimidat de toate persoanele frustrate!

  100. GOGÂIE said

    am January 17 2012 @ 9:19 am

    Raven are dreptate. Nu toți pun botul la Antene, mulți pun botul la o muie servită de PDL.

  101. Pantera roz said

    am January 17 2012 @ 9:36 am

    Nimeni nu neaga faptele constructive facute de tine. Sunt normale, firesti, nu acte de bravura. Rusine celor care nu fac la fel.
    Dar eu te acuz ca:
    - ai uitat promisiunile electorale printre care reducerea fiscalitatii.
    - ai votat la ordinul partidului, impotriva propriilor idei pe care le promovai pe blog;
    - ai sustinut protejarea membrilor de partid corupti (Riti, Gutau, etc)
    - ai uitat complet de locuitorii din celelalte localitati din Ilfov in afara de Buftea si alte 2-3 despre care ai vorbit permanent.
    - nu recunosti stangaciile (ca sa fiu amabil) actualei clase de conducatori, inclusiv deraierile verbale ale basescului…
    - ai facut bani din contracte cu statul, alaturi de multi altii din PDL, ca numai asta-i “mana-n lupta” politica pe cei mai multi.
    - nu recunosti nici 1% adevar in criticile de multe ori indreptatite care se aduc actualei puteri.
    Nu fii orb, recunoaste ca s-a facut mult mai putin decat s-a promis, in unele domenii – nimic, Recunoaste ca nivelul general de trai a scazut in timpul guvernarii PDL&Co.
    Recunoaste lista lunga de minusuri….

    Am spus-o mereu, actuala opozitie nu e in nici un caz o alternativa pozitiva pt tara, pt popor. Sunt si ei o gasca de corupti si incompetenti. Suntem dezamagiti de toti.

  102. gelu said

    am January 17 2012 @ 10:02 am

    De toaaaata jena !! Un senator tre’ sa fie o persoana respectata, demna, un model pentru societate. Daca senatorii Romaniei numara pe blog injuraturile pe care le iau de la alegatori si se razbuna publicandu-le I.P.-urile, inseamna ca nu isi cunosc nici menirea, nici ce se asteapta de la ei.

  103. Miraj said

    am January 17 2012 @ 10:31 am

    Domnule Urban, dumneavoastra sunteti ca aceia din bancul in care mai multi copii sunt intrebati la scoala, in prima zi de scoala de dupa vacanta, ce fapte bune au facut…Fiecare a spus ca a ajutat o batrana sa treaca strada. Profesoara, uimita, i-a intrebat cum se face ca toti au facut acelasi gest frumos , la care copiii au raspuns ca a fost necesar acest lucru intrucat batrana nu avea intentia sa traverseze… Faptul ca dumneavoastra v-ati simtitMEREU ca un vierme in undita-in politica- nu va da dreptul sa extindeti autoaprecierea si asupra celorlalti cetateni.Pe de alta parte, din aceeasi fraza care va apartine, deduc faptul ca nu aveati ce cauta in politica.A! daca spuneati ca v-ati simtit precum pestele in apa, se schimba situatia!
    V-am citit postarea. Si nu sunt de acord cu dumneavoastra! Stiti de ce? Pentru ca in acesti ani de mandat,”de punere la dispozitie si de sacrificiu”, cum ati spus, nu ati facut nimic bun pentru tara!Ati sprijinit o putere corupta! V-ati adus contributia la felul in care arata in acest moment tara! Ce vedeti astazi pe strada este statul reformat! Uneori am senzatia ca nu cunoasteti semnificatia cuvantului reforma, asa incat va fac trimitere la dex: esenta acestui cuvant consta in schimbarea in BINE a unui sistem! Unde vedeti dumneavoastra binele in ce se intampla in tara, domnule Urban? Da, stiu, exista in ultimul timp o incercare de a defini statul ca un cumul de institutii, o entitate ale carei interese nu trebuie sa corespunda cu acelea ale populatiei peste care guverneaza, concept pe care vad ca vi l-ati insusit cu brio. Dar stiti ceva, domnule senator? Cei pe care dumneavoastra ii considerati viermi, prin extrapolarea propriilor dumneavoastra simtiri sunt OAMENI! Eu nu stiu daca viermii au sentimente, simtiri, idealuri, dorinte…sperante…Oamenii au! Si toate aceste dorinte, sperante au fost calcate in picioare de cei care sunt claditi dupa chipul si asemanarea dumneavoastra.
    Cu adanc dispret,
    Miraj

  104. marian said

    am January 17 2012 @ 11:16 am

    Salut Iulian nu-mi place ca uni in loc sa spuna pasul corect aplica injuraturi. Respectul de sine inseamna sa-ii respecti pe ceilalti. Eu am crezut ca o sa fie mai mare transparenta unde se duc bani nostri dar se pare ca nu , speram la controale mai amanuntite la firmele de maxi taxi , sa respecte licenta ca ultimul sa plece la ora 00.00 asa cu este si pe siteul CJIlfov , le-am trimis mail daca este adevarat si n-a raspuns nimeni , ti-am forardat si tie mesajul si tot nici un raspuns.Ar fi multe de spus nerealizate.

  105. unu said

    am January 17 2012 @ 12:10 pm

    De ce nu va dati demisia din Parlament daca nu ati reusit sa faceti ceea ce ati dorit? E prea caldut locul? In PDL e caldut si bine…Nu?

  106. Andreea said

    am January 17 2012 @ 3:11 pm

    Eu aveam un respect enorm pentru persoana dumneavoastra. Pentru ca intradevar ajutat oamenii intr-un mod eficient. Insa mi se pare de prost gust ca v-ati implicat in acest scandal. Cel mai urat este ca ati recurs la vorbe urate, iar apoi va mirati domnule, de ce le primiti inzecit. Credeti ca mai conteaza cate legi ati initiat? daca ati fost sau nu prezent? conteaza doar ca va coborati la nivelul acestor injurii pe care, noi, romanii le-am auzit in multe feluri, insa de la persoane pe care cei mai multi dintre noi nu dam doi bani.
    Ar trebui ca cei din politica sa ne reprezinte. Domnul Basescu folosea la inceputul mandatului cuvantul “tigan” intr-un mod foarte neplacut, dumneavoastra ii numiti pe cei ce protesteaza…”viermi”. De aici ne dam seama cat de mult va iubiti poporul in slujba caruia sunteti, si care va plateste salariile. Poate oamenii nu vor sa traiasca intr-o tara condusa de politicieni de acest fel.

    De fapt, sunteti ca niste copii rasfatati. Credeati ca toata lumea va iubeste? Pai…..nu! Si daca nu, atunci haide sa ii hulim, iar apoi sa ne plangem ca suntem jigniti la randul nostru. Daca asta nu merge, ne laudam ca pana acum am fost activi si am dat randament….tot pentru ei! Ce nenorociti! cum pot fi atat de nerecunoscatori?

  107. Ionut said

    am January 17 2012 @ 8:57 pm

    Dl. Urban fiti tare, nu bagati in seama toti … , va veni ziua in care PSD si PNL ii va pune la colt si vom avea atunci ce vor face, nu se vor putea impotri pentru ca vor veni minerii si de data asta nu ii vor bate ii vor f…

  108. Mihai ILIE(student) said

    am January 19 2012 @ 12:49 am

    Esti un hoit imputit…e pacat ca multi se lasa manipulati de vorbe de cacat..am vazut eu insumi cum ai facut pe oamenii ce au iesit in strada,pe studentii ce au iesit in strada “niste viermi”…tu-mi zici mie vierme ma oligarhule(pariez ca nici macar nu stii ce inseamna) si apoi vi si spui ca nu e asa…vreau o schimbare,vreau sa simt speranta,nu pe toti spunand ca totul e in zadar ca va fi ca inainte..oameni buni speranta e cea care niciodata nu ne-o vor lua,asa ca luptati studentii va sunt alaturi..si tineti minte NU LUPTAM SA VINA ALTII LA PUTERE SI SA ISI BATA IAR JOC,CA ASA VOR PATI SI EI…TRAIASCA ROMANIA

  109. Picu said

    am January 19 2012 @ 1:53 am

    D-le Iulian, in toata abureala asta patetica e si un adevar care v-a scapat fara sa vreti. Citez: “In primul rand am spus ca ne meritam soarta pentru ca nu vrem sa se intample nici o schimbare , pentru ca de 22 de ani votam acesti tembeli la primarie, la parlament,.”

    Deci, inclusiv tembelii din PDL?

    “[...]Mandatul de parlamentar sau primar este , in opinia mea, un act de punere la dispozitia natiunii a ceea ce stii tu sa faci mai bine, este un act de sacrificiu, nu un prilej de furt si imbogatire asa cum s-a intamplat in ultimii 22 de ani.”

  110. Mihai ILIE(student) (IP: 141.85.0.122 , p22.eregie.pub.ro) said

    am January 19 2012 @ 10:44 am

    Author : Mihai ILIE(student) (IP: 141.85.0.122 , p22.eregie.pub.ro)
    E-mail : ily_sin_mike@yahoo.com
    URL :
    Whois : http://ws.arin.net/cgi-bin/whois.pl?queryinput=141.85.0.122
    Comment:
    Esti un hoit imputit…e pacat ca multi se lasa manipulati de vorbe de cacat..am vazut eu insumi cum ai facut pe oamenii ce au iesit in strada,pe studentii ce au iesit in strada “niste viermi”…tu-mi zici mie vierme ma oligarhule(pariez ca nici macar nu stii ce inseamna) si apoi vi si spui ca nu e asa…vreau o schimbare,vreau sa simt speranta,nu pe toti spunand ca totul e in zadar ca va fi ca inainte..oameni buni speranta e cea care niciodata nu ne-o vor lua,asa ca luptati studentii va sunt alaturi..si tineti minte NU LUPTAM SA VINA ALTII LA PUTERE SI SA ISI BATA IAR JOC,CA ASA VOR PATI SI EI…TRAIASCA ROMANIA

  111. Vierme said

    am January 21 2012 @ 3:54 am

    Ba nene daca spui ca ai facut multe initiative in parlament, mai fa una tio, cu dizolvarea lui, si interzicerea partidelor care sau perindad pe la conducere, adica: FSN=PS+USL+PD+PDL+PNL SI NU IN ULTIMUL RAND UDMR care fara el nu se putea fura.
    Asa ca, vierme, te intreb ca parlamentar, unde sunt?:
    -justitia
    -procurori
    -politia
    -mai exact te intreb avem asa ceva in Romania?
    Ba vierme, fara astea 3 daca nu functineaza corect se alrgr prafu de viermii aia din creerul tau ala alterat si mancat de viermi, da-ti demisia daca mai ti-a ramas ceva creier……

  112. PetruS said

    am January 22 2012 @ 10:20 pm

    “Nu cumva suntem niste viermi” asa parca ai scris in celebrul articol. Si raspunsurile au fost ca nu suntem. Doar tu esti vierme, pt ca nu produci nimic, doar mananci din banii publici.Ai exagerat cu afirmatia citata si asta ma face sa-mi aduc aminte cum au fost impartiti soldatii la debarcarea din Normandia: destepti, prosti, harnici, lenesi, iar apoi i-au impartit astfel, destepti si harnici, desptepti si lenesi, prosti si lenesi, prosti si harnici. Tu dle Urban cred ca aici intri, esti prost si harnic. Dai inainte sa se vada!

  113. badescu said

    am January 24 2012 @ 9:06 am

    Buna ziua!
    Ba, nene esti dus de tot!! Cum poti ma, sa vorbesti asa, de semenii tai! Pai crezi ca va mai voteaza cineva! CDR, scrie pe voi …. Nu este posibil asa ceva! Du-te dupa Baconschi, prietene!
    Just burn !!

  114. Cerchez Duiu said

    am January 24 2012 @ 1:46 pm

    ” celor CARE nu le-aU pasat “. Doamne fereste-ne de asemenea avocat si politician semianalfabet. “celor carora nu le-a pasat”,panarama de ” ‘telectual” care te apuci sa citezi din marele Tutea. Pai cum dracu sa-l citesti (dara sa-l mai si intelegi) pe Tutea,cand tu esti aproape analfabet In doar juma’ de rand ai comis 2 faulturi grave la adresa limbii romane. Sa-ti fie rusine..Macar pune pe cineva care a facut pe bune clasele in care s-a predat gramatica, sa scrie in locul tau. Cat despre cat te-ai sacrificat pt. tarisoara..hmmm. Se poate sa fi facut si ceva bun…dar detest mai mult semianalfabetii precum urban iulian(nu din greseala am scris cu litere mici initialele ) decat pe cei ca florin salam sau vali vijelie( a nu se intelege ca ascult manele). Incearca macar sa scrii corect in limba romana, indiferent daca ai dreptate sau nu, indiferent daca scrii tampenii sau nu.

  115. Mirel Curea said

    am January 24 2012 @ 2:56 pm

    Citez din dumneavoastra: “Nu am jignit pe nimeni, am spus doar ca astia suntem noi cu totii”.
    Daca prin “noi cu totii” intelegeti multimea formata din familia dumneavoastra, din prietenii si apropiatii dumneavoastra, din colegii dumneavoastra de partid, etc. n-am caderea a va contrazice. Va si ii stiti mult mai bine!
    Cand, insa, treceti la generalizari, va expuneti. Odata injuraturilor si inca odata derizoriului.

  116. MALIN VERES said

    am January 25 2012 @ 5:40 pm

    VIERMELE suprem a demisionat din PDL.Ma intreb de ce:pentru ca face rusine partidului sau pentru ca afacerile obtinute prin politica PDL merg bine chiar si fara a mai fi senator?
    http://bugetaripoliticasiprostitutie.blogspot.com/2012/01/iulian-urban-dat-coltu.html
    “Aici imi permit sa dau un copy-paste dupa dl.MIREL CUREA :) ):
    Citez din dumneavoastra: “Nu am jignit pe nimeni, am spus doar ca astia suntem noi cu totii”.
    Daca prin “noi cu totii” intelegeti multimea formata din familia dumneavoastra, din prietenii si apropiatii dumneavoastra, din colegii dumneavoastra de partid, etc. n-am caderea a va contrazice. Voi stiti mult mai bine!
    Cand, insa, treceti la generalizari, va expuneti. Odata injuraturilor si inca odata derizoriului.

  117. Victor B said

    am January 25 2012 @ 8:09 pm

    Numai ‘telectuali anonimi pe aici. Se impunea o cenzură a comentariilor obscene, inclusiv alea obscen de retardate.

Comment RSS · TrackBack URI

Lasa un comentariu

Nume: (Obligatoriu)

eMail: (Obligatoriu)

Site:

Comentariu:



Urban Clean