Declaraţiile uluitoare ale senatorului Urban în legătură cu ucigaşul din Norvegia stârnesc reacţii
"Nu Breivik a comis atentatul, ci actualii lideri care conduc în UE!", a scris ieri Iulian Urban pe blogul său. Senatorul PDL a explicat că declaraţiile sale au fost interpretate greşit, dar şi le menţine. Reacţiile nu au întârziat să apară,
Membrii opoziţiei nu întârziat cu reacţiile. Europarlamentarii PSD au cerut, de altfel, PDL-ului să explice dacă acele afirmaţii exprimă poziţia partidului, considerându-le "iresponsabile şi cu puternice valenţe fascistoide". "Prin astfel de manifestări, PDL se apropie de extrema dreaptă, mai ales în contextul în care nu este este pentru prima dată când membri ai PDL exprimă opinii cu caracter fascist sau xenofob!", subliniază europarlamentarii PSD într-un comunicat de presă.
"După 30-40 de ani încep să apară în toate ţările din vestul Europei tot felul de fenomene: în Elveţia se fac referendumuri prin care se decide să se desfiinţeze minaretele musulmane, în Franţa se adoptă o lege prin care să se interzică portul vălului islamic burka", şi-a explicat Urban poziţia la Realitatea TV. Oamenii aceia care au fost primiţi în Europa şi în numele multiculturalismului li s-a spus că pot să trăiască după religia lor, în momentul de faţă se confruntă cu restricţii, iar politicienii în acest moment câştigă voturi pe spinarea lor învrăjbindu-i pe europenii nativi împotriva acestor imigranţi. De exemplu în Franţa partidul de extremă dreapta a lui Le Pen creşte în sondaje spunându-le francezilor că nu mai sunt bani pentru bugetul apărării, sănătăţii sau educaţiei pentru că statul francez întreţine imigranţi musulmani şi magrebieni. Ori de aici şi până la apariţia unor nebuni, dezaxaţi care omoară oameni precum cel din Norvegia nu este decât un pas", a declarat pedelistul.
"Eu asta am spus că în momentul de faţă Europa trebuie să se decidă: fie continuă să accepte acest multiculturalism, fie se decide că în momentul de faţă multiculturalismul a dispărut şi atunci oamenii ăia trebuie să ştie ce să facă. (...) Asta este problema: nu poţi să schimbi regulile jocului din mers: nu poţi să inviţi la tine la masă o persoană care ştii că mănâncă cu mâna şi după o jumătate de oră o dai afară de la masă pentru că mănâncă cu mâna", a opinat el.
Urban a arătat că îşi menţine afirmaţia că politicienii europeni au o parte din vină pentru manifestările anti-imigraţie. "Sunt foarte mulţi oameni din alte ţări care sunt influenţaţi de aceste idei venite din zona politică, care pot să acţioneze la fel, aici este marele pericol. Din punctul meu de vedere, atâta timp cât Europa s-a declarat templul corectitudinii politice, atâta timp că am fost învăţaţi să-i tolerăm pe musulmani, pe chinezi, pe evrei, pe romi,cu religia lor, cu cutumele lor, nu putem să schimbăm regula jocului, pentru că dacă schimbăm regula jocului din mers îi provocăm pe acei oameni. Dacă îi învrăjbim pe europeni împotriva acestor imigranţi ne vom trezi că vom avea o Europă care e un cazan cu pulbere", a subliniat senatorul PDL.
Întrebat dacă va scoate de pe blog postarea pentru care a fost atât de criticat, Urban a răspuns că nu. "Sunt convins că politicile de imigraţie actuale din UE sunt greşite şi ori îi asimilăm pe aceşti imigranţi, ori căutăm alte politici, altfel Doamne fereşte or să se întâmple alte asemenea episoade", a conchis el.
Citeste mai mult pe REALITATEA.NET: http://www.realitatea.net/reactii-dupa-declaratiile-uluitoare-ale-eurodeputatului-urban-in-legatura-cu-ucigasul-din-norvegia_857135.html#ixzz1TUxBKrsV
Reclamati abuzurile la adresa office@asistentapentruconsumatori.ro sau la adresa Senatorului : iulian.urban@gmail.com
Redirectioneaza 2% pentru Asociatia www.asistentapentruconsumatori.ro































asistentapentruconsumatori.ro said
am February 23 2012 @ 3:02 pm
Lupta noastra a celor de la Asociatia http://www.AsistentaPentruConsumatori.ro se duce impotriva abuzurilor la care sunt supusi consumatorii romani.
Pentru asta avem nevoie ca voi, sa ne scrieti despre fraudele sau abuzurile la care sunteti supusi de catre comercianti sau autoritati.
Noi preluam sesizarile voastre si ne luptam pentru ca drepturile sa va fie recunoscute.
TOT CE AI DE FACUT ESTE SA NE SCRII LA ADRESA office@asistentapentruconsumatori.ro
vrajitorul.eu said
am February 23 2012 @ 3:02 pm
INTRATI PE http://www.vrajitorul.eu/ Magia afacerii dvs.
informatii utile >> http://www.vrajitorul.eu/aplicatia/aplicatia.html
Mariana Maftei said
am July 29 2011 @ 3:40 pm
D-le Urban,
Va felicit pentru pozitia adoptata vizavi de atentatul din Norvegia. Va admir cu atat mai mult cu cat in ciuda atacurilor la persoana d-voastra, v-ati mentinut pozita. Nu multi au curaj sa exprime cea ce gandesc. Si ceea ce e adevarat de altfel. Ascunsul dupa degete a devenit un sport mondial, si cand cineva incearca sa spuna lucrurilor pe nume, se incearca punerea lui la colt.
Nu sunt o admiratoare a PDL-ului, dar d-voastra sunteti o exceptie.
Va urmaresc activitatea si va apreciez!!!
Mariana
archaeus said
am July 29 2011 @ 8:18 pm
Eu nu va felicit pentru pozitia dumneavoastra pentru ca dovedeste lipsa de diplomatie si in acelasi timp este doar o abureala.
Asa cum am spus si in alt comentariu este evident ca respectivul NU ERA un fundamentalist crestin ci asa cum pozele o demonstreaza avea stranse legaturi cu masoneria (gradul 3) si fiind cavaler Templier. De altfel si uniforma pe care o poarta la proces are insemnele acestor tristi cu alura si mentalitate de ev Mediu. Cred ca dovedeati cu adevarat curaj daca spuneati aceste lucruri. Sunt de acord ca politicienii vechi si-au atras voturi prin promovarea multiculuralismului iar cei noi prin negarea lui, insa in acest caz este vorba de un atac al unui dement mason impotriva crestinilor. Prin urmare la dumnevoastra vad doar o iesire in public pentru reclama si in nici un caz un aparator al adevarului
Nicolae Daramus said
am July 30 2011 @ 9:31 am
Buna ziua!
Dati-mi un semn.
Aveti o pozitie limpede si buna.Mentineti-o cu calm si rabdare.
Romania nu e pregatita pentru adevaruri de niciun fel!
Multumesc.
Gand bun si lumina!
Nicolae R. Daramus
Mai jos puteti citi pozitia mea fata de cauzele atentatelor din Norvegia:
http://www.jurnalul.ro/opinii/editorial/terorismul-individual-si-marea-teroare-i-585955.html
eu said
am July 30 2011 @ 11:56 am
Acum am auzit de d.nul Iulian Urban cititnd presa din norvegiana.Vreau sa zic ca numai cine traieste inafara tarii natale poate intelege clar si concret ceea ce vrea sa zica d.nul Urban. Eu traiesc de 2 ani in Norvegia si pana acum nu reusesc sa ma adaptez si integrez in aceasta societate total paralela cu Romania.Oriunde si oricand esti privit ca un strain …ceea ce nu inseamna acelasi lucru ca acasa unde strainul e privit de ,,jos in sus,,…aici strainul e privit de ,,sus in jos,,.Adica ei se considera mai buni decat orice strain vine aici…ceea ce nu e nici pe departe asa realitatea.E o poveste ca aici totul e ca la carte ,ca aici e democratia la care viseaza toti,ca aici totul e bine, ca aici toti au drepturi egale…s.a.
Cand s-a intamplat tragedia din 22 toti strainii de aici au ramas blocati…pt ca au crezut ca un strain a facut ceea ce s-a intamplat si erau constienti ca daca era asa..din secunda 2 viata lor era in pericol.Multi straini au zic ca nu au avut curaj sa iasa din casa pana nu au aflat ca a fost un norvegian.Deci..deja numai conta religia lui,orietarea lui…nimik….conta numai faptul ca era norvegian.Ce concluzie se poate trage dupa aceasta situatie?? Ca lumea abia asteapta un pas gresit din partea unui strain pt a exploda.Toti norvegienii au avut curajul si taria sa afirme ca le-a fost mult mai usor sa accepte faptul ca toata teroarea asta a fost creata de ,,unul de-al lor,,.
Ce inseamna asta?? Ce trebuie sa inteleaga strainii din afirmatiile astea??
Concluzia mea e una:TEROAREA NU ARE NATIUNE,RELIGIE,CULOARE,VARSTA..TEROAREA POATE FI ORICAND ORIUNDE,CREATA DE ORICINE!!!
baboi said
am July 30 2011 @ 4:05 pm
Am citit si am auzit comentarile unor persoane avizate din spatiul politic.Din puntul de vedere al meu personal,dvs.va plasati in afirmatii cu caracter general generind confuzie ptr.cititorul neavizat.Realitatea ne pune in fata evidentei si anume ca faptuitorul este unul(juridic trebuie stabilita incadrarea).Cauza care sta la baza actiunii este complecsa,trebuie analizata viata individului de cind sa nascut pina in prezent(biografia personala),ca sa putem trage anumite conluzii(evaluare psihicamentala).Marele invatat din antichitate SOLOMON zicea” ca fiecare arata cum gindeste”.Mediul politic in care dvs.va etalati talentul este nociv,presarat cu multi analfabeti diplomati,descalificati profesional,care isi urmaresc numai interese strict personale.Mentalul dvs.navigheaza pe un ocean al desnadejdei si al viitorului imprevizibil.
cbabeanu said
am July 31 2011 @ 7:31 am
Este de domeniul evidentei ca milioanele de asiatici, musulmani si africani care au navalit in Europa in ultimii ani nu au adus cu ei nici prosperitate, nici democratie si nici stabilitate pt ca provin din tari care nu au cunoscut niciodata in istoria lor valorile democratiei . In Paris sau in Londra exista cartiere intregi in care ai senzatia ca esti in lumea araba sau in Africa.
Europa occidentala risca sa-si piarda identitatea culturala si crestina daca afluxul de imigranti va continua . Numai un imbecil poate crede ca acceptarea pasiva a zeci de milioane de musulmani, asiatici sau africani nu are consecinte negative pt Europa ; istoric vorbind, aceeasi orbire a liderilor Europei occidentale a permis caderea Bizantului si infiltrarea definitiva a asiaticilor ( turci ) pe continent , ascensiunea lui Hitler sau Stalin, macelurile demne de evul mediu produse la destramarea Iugoslaviei, etc.In urma cu doar citeva zile, mii de musulmani defilau pe strazile Londrei zbierind ca vor sa instaureze Sharia !!! Si asta in tara care a inventat parlamentarismul si justitia moderna….
Raven said
am July 31 2011 @ 9:39 am
Felicitari si de la mine pentru ca sunteti printre putinii care au curajul sa spuna ce gandesc – in cazul acesta sa constate doar adevarul – Societatea de azi este ca in povestea “Hainele noi ale imparatului”. Nimeni nu are curaj sa spuna ceea ce vede. Sunt atatea probleme grave dar din pacate nu vrem sa le admitem chiar daca toti le vedem. O mare parte din presa comenteaza afirmatiile dumneavoastra , in loc sa prezinte adevarul despre atentatorul acela.( un mason, pro-iudeism si pro-homosexualism) Nu ar trebui sa ne puna asta niste semne de intrebare ?
eu said
am July 31 2011 @ 12:55 pm
Vreau sa fac un mic comentariu la postarea d.nului ,,cbabeanu,,.Sa nu uitam ca primul alfabet din lume a fost facut intr-o tara araba si anume Syria. Sa nu uitam ca in sec XIX cand Europa isi omora oamenii de stiinta la ordinele preotilor de la acea vreme care se considerau atotputernici,tarile arabe traiau in civilizatie.Sa nu uitam ca exista dovezi pana in ziua de azi asupra ,,prosperitatii si civilizatiei arabe,, …un singur exemplu e Spania care are atata arhitectura facuta de arabi,care are nume de cladiri si strazi din acaea vreme.
Europa a deschis usa asiaticilor si africanilor ,din interes.Atunci nu putem spune ca au ,,navalit,,.Ei au fost chemati si incurajati sa vina prin ,,ofertele,, care li se propuneau.Aceasta situatie e pana in ziua de azi.Daca europenii nu-i vroiau..nu le ofereau atatea ci ii constrangeau prin legi.Ceea ce nu a facut-o ,ba din contra au legi prin care incurajeaza .
Acum sa fim realisti si sa avem taria de a recunoaste ca de-a lungul vremii s-a vazut si s-a demonstrat ca europa nu are nevoie de asiatici si africani pt a avea probleme.Europenii pursange au si ei talentul lor de a face probleme,crime,s.a
Sa nu uitam in primul rand ce fel suntem vazuti noi romanii in strainatate…asta ca numai vb de altii si sa ne uitam ,,sub nasul nostru,,.Din cauza unora..suntem toti bagati in aceeasi oala si concluzia e una,,romanii sunt…si romanii fac..,,.Noua ne convine aceasta situatie? NU.Cum ar fi sa vina si altii si sa zica ,,romanii au navalit in europa si fac numai probleme,fura,dau in cap,omoara,nu aduc prosperitate…,,.Asa e si cu asiaticii si africanii veniti in europa.Unii aduc prosperitate,altii cunosc valorile democratiei mai bine decat un european,dar…nu inseamna ca toti sunt la fel.Asa cum nici noi nu suntem.Pai daca vine un asiatic,un african si un european la noi in tara,si da peste un analfabet din buricul bucurestiului….oare ce concluzie trag? Si din pacate..nu e doar unul in buricul bucurestiului.Ca sa numai zicem prin tara,sau pe la sate.Dar ce?? Ne batem cu pumnii -n piept ca suntem europeni…nu venim din africa sau asia.
Eu zic sa fim constienti in fiecare secunda e realitatea care ne-nconjoara,de realitatea din care venim,si sa nu ne mai umflam in pene aiurea si sa consideram ca suntem buricul pamantului…pt ca realitatea a dovedit si o dovedeste ca majoritatea acopera minoritatea.Cu alte cuvinte…minoritatea celor cu carte,stiinta,cultura,celor seriosi si cinstiti e acoperita de ,,restul,,.Pt asta nu putem lua piatra si arunca in altii stiind ce e langa noi.
Alt exemplu e America care a luat pamantul indienilor!Asta e uitata?Cate crime fac americanii 100% americani?cati adolescenti au intrat in scoli si au inceput sa traga la nimereala?cati americani isi omoara proprii copii sau ii infometeaza??cate tragedii si nenorociri se intampla acolo fara nici o participare a vreunui strain??Si restul lumii inca mai zice,,America …pamantul viselor,,.Chiar e de-a rasu’ plansu’.
Ideal ar fii ca fiecare sa stea in tara lui si sa numai fie nevoit sa plece ca sa poata manca o paine.Ca pana la urma 98% din cei plecati nu vor sa se imbogateasca.Vor doar siguranta zilei de maine ,o viata mai putin stresata,si putina fericire.Toate aceste ,,banale,, dorinte la ora actuala nu le poti avea acasa din cauza sistemului care efectiv ,,te obliga,, sa pleci.Ceva de genul ,,eu atat iti pot da.vrei mai mult..cauta in alta parte,,.Pai e cineva care e plecat si nu sufera ca nu e pe pamantul lui,intre ai lui,vorbind limba lui?Toti romanii care sunt plecati au frustrarea asta.Indiferent cat de realizati sunt inafara tarii(printre ei ma numar si eu).
Visez la ziua in care printr-o minune toti romanii din afara ne-am intoarce in tara cu toate cele bune vazute si invatate in strainatate si am trai linistiti cu un presedinte si un parlament care intr-adevar si-ar iubi si proteja oamenii.
Acum ma simt tradata de sistem.
eu said
am July 31 2011 @ 3:35 pm
Revin sa mai fac o mica precizare. Cum putem trece ,,neobservat,, atitudinea europei fata de straini si sa nu vedem ca europa tanandu-se de mana cu america intra peste tari din asia si africa din interes pt petrol s.a???
Ori facem pe prostii…ori chiar suntem.Ne place sa privim lucrurile numai din ,,unghiul,, in care ne convine.
Darius Stan said
am August 1 2011 @ 9:31 am
Aveti dreptate sa semnalati cine si mai ales cine are interes sa produca aceste situatii de anomalie. Eu personal, de multa vreme as fi dorit sa vad pe cineva sa aiba curaj sa spuna ceva despre realitatea distrugatoare . Cineva care sa sparga intunericul disensiunilor create de catre cei putini impotriva celor multi.
Incursiuni in toiul amintirilor viitorului
Ca noi toti ceilalti m-am nascut cu “speranta” ca voi traii intr-o lume lipsita de negura neamplinirilor, pentru ca am raspuns chemarilor ” celor ce stiau ” si puteau sa-mi daruiasca din cunoasterea lor pentru reusita pe mai departe.
Traiesc cu dorinta ca invatatura primita sa poata fi aplicata creand rodul impliniri celor ce m-au daruit. Traiesc cu dorinta ca invatatura primita de a primii un simplu si uman “multumesc ” pentru a aduce bucuria in sufletele noastre.
Ca fiecare fiecare dintre noi avem insa “regrete” ce ne urmaresc pe parcursul intregii vieti.
Regretam faptul ca, lumea in care ne-am nascut nu este intocmai ca cea din povestile copilariei. Idealurile nemplinite ale vremurilor noastre despre care credeam ca puteau schimba lumea. Idealuri despre care vor mai vorbi probabil generatiile urmatoare ce vor primii la fel ca si noi speranta traiului intr-o lume mai buna.
Speranta ca peste milioane de ani , lumea va fi gata sa asculte invatatura si sa ingroape pentru vecie securea rautatilor incepand sa creada in armonia cunoasterii.
Domnule ambasador, domnilor profesori stimati colegi, va rog sa aveti puterea sa va bucurati de noi totii asa cum am fi facut-o daca am fi reusit. Daca am fi reusit sa schimbam intrega societate umana.
Revolutia Culturala Mondiala
Traim in era asa zisei mondializarii. Informatiile devin din ce in ce mai abundente, devin cantitative. Tehnologiile avanseaza fulgerator. Timpul se comprima. iar noi suntem tentati sa culegem in graba informatiile de la suprafata.
Suntem generatia analgezicilor, a grabitilor in van si a solutiilor de moment. Practic nu mai suntem in stare sa luam decizii rationale, pentru ca nu dispunem de o cunoastere suficient de performanta de prelucrare a informatiilor.
iata de ce arta comunicarii conteaza astazi mai mult ca nicicand. Ea poate servi mai bine echilibrarii interesului puterii acolo unde puterea poate conduce spre realizari. Din acest context putem percepe viitorul asteptat ca pe un paradox al valorilor la care se raportau cei din generatia noastra . Pentru ca :
- Noile generatii vor fi ca hipnotizate, ce vor fi ajutate sa descopere refugiul in noi droguri prin care se vor dezvolta industrii reinventate ce vor deriva din Ind. Farmaceutica si Chimica.
Se vor acutiza si se va pune mare accent pe noile modalitati de inrobire avand la baza multiculturalismul sexual si muzica cu inductie subliminala.
- Prin asa zisul concept Entertainment in general, vom constata atat o “indobitocire” a noii generatii.
- Logica, practica erudita, practica autodidacta va fi transpusa ca o maladie de genul alzheimer ca si o manifestarea dementa cu caracter progresiv. Incercarea de a retine cat mai multe, va fi dovada unui privitimism autistic fiind de cele mai multe ori primul semn ingrijorator al bolii .
Acestea vor fi cateva din cea ce ne rezerva Revolutia Culturala Mondiala.
Realizarile arma societatilor
In fiecare an mi-am propus sa fac un exercitiu de imaginatie in care sa regasesc peste timp si sa constat daca traectoria previzionata a fost corect apreciata sau dinpotriva, eronata. Anul trecut am invatat sa identific indicatorii de baza pentru a intelege sau a face diferenta dintre binele si raul existent in lumea noastra. Proiectul de fata doreste sa evidentieze regula de baza a socetati prin care este analizat conceptul binelui si al raului social.
Poate ca ar trebui sa incep cu o marturisire. Materialul de fata s-a nascut din curiozitatea pentru tot ceea ce priveste lumea, gandirea sociala, fundamentele pe care sunt construite relatiile internationale, politica si diplomatie mondiala.
Ani, apoi decenii de-a randul, am urmarit evenimentele ce se petreceau pe marea scena a lumii, de atatea ori derutante.
Dupa ce am citit cate ceva despre doctrine si curente politice, am inceput sa vad in spatele lor jocurile de interese, sa sesizez pozitiile de putere, sa judec aranjamentele facute la lumina zilei si sa surprind din manifestari aparent banale continutul si sensul celor stabilite departe de ochii publicului. Recunosc ca am fost uimit de multele oportunitati, unele majore, ce erau pierdute de unele societati in favoarea altora.
La inceput am fost intrigat sa vad cata lipsa de orizont si de imaginatie se etalau in campul strategiilor adoptate, cat de adanci erau, de multe ori, discrepantele dintre realitati si perceptii.
Pe urma m-am revoltat cand am vazut nonsalanta si cinismul cu care mari protagonisti ai politici isi prezentau interesele egoiste drept cerinte ale „comunitatii “, precum si frecventa cu care cei mici si mijlocii erau siliti, sub presiunea celor puternici, sa adopte pozitii care, pe fond, le contraziceau interesele si nazuintele.
Multa vreme am contemplat jocurile sociale de la adapostul necunoasterii.
Recunosc si sunt un fericit ,ca am avut prilejul sa cunosc mai bine proportiile discrepantelor dintre actorii principali ai societatilor, invatand de la profesorii mei puncte de vedere sau strategii prin care orice societate poate fi condusa.
In fine, am putut simti, pe viu, tensiunea dintre stiinta si practica din lucrarile unor oameni care se ocupau de problemele securitatii in relatiile mondiale.
Am putut astfel vedea mari oameni politici ai vremurilor in postura de negociatori reputati la lucru, precum si limitele stiintei atunci cand aceasta se incumeta sa intre pe taramul realitatii, dar si potentialitatile unui dialog onest si purtat cu buna credinta intre cunoastere teoretica si practica reala .
Asemenea implicari in realitati m-a ajutat sa privesc cu alti ochii literatura de specialitate, pe care n-am incetat s-o urmaresc, precum si informatia curenta asupra evenimentelor mondene.
Efectul cumulat al meditatiei asupra practicii sociale si reflectarii ei in cunoastere este regasita in prezentul material …
Pentru inceput, as dori sa fiti informati de unele lucruri stiute in societatea noastra corect lasand depatre conexiunile din lumea sociala de zi cu zi.
As dori sa fiti constienti de faptul ca ne aflam existenta intr-o societate ca carei risipa in crescenta depaseste puterea de imaginatie umana. Aceasta risipa a intregului resurselor existente, a tuturor oportunitatilor de progres se fac in numele umanitatii si deci este vorba de o risipa din motive umanitare. Logica acestei societati risipitoare se numeste scala de valori.
Inovatia
Se spune ca omul s-a desprins din restul animalelor folosind inteligenta si inovatia. Si astazi inovatia este rasplatita oriunde in lume. Doar ca numai in unele state inovatia este premiata, iar in alte state inovatia reprezinta o incercare de nesupunere impotriva celor ce guverneaza. Deci, este o crima.
Sau altfel, se spune, ca un om a ridicat o piatra si apoi a aruncat-o asupra vanatului si asa a inceput vanatoarea utilizand arme. Aceleasi arme erau utilizate impotriva grupurilor de oameni ce veneau sa le fure prada sau vanatul vanatorilor. Asa au inceput luptele pentru supravietuire ale grupurilor.
Apoi un altul a inventat prastia. Asa au inceput razboiele si comertul cu armament…..Pentru unii comertul cu armament este un act licit iar pentru altii este un act illicit. In ambele situatii comertul cu armament inseamna creditul in putere.
Diferente conceptuale
De pilda se spune in cartile sacre ale oricaror culturii ( religii ) cum este un pacat sa ucizi. Este corect sa incerci sa controlezi cumva instinctul diabolic al unor indivizi. Deci ca individ este pacat sa ucizi. Dar atunci cand societatile intra in conflict moartea unui inamic devine un act de onoare.
Daca un om ucide mai multi oameni se numeste criminal in serie, iar atunci cand societatile se confrunta decimand populatii intregi, atunci aceste acte sunt considerate realizari. Realizari, se numesc si in cazul formelor de reorganizare, restructurari ale societatilor economice .
In fapt acestea sunt fereastrele prin care principial reusim sa ne vedem in viitor chinuiti de durerea dependentei. Sau altfel spus, acestea sunt crimele economico sociale ce genereaza noi afaceri care sunt de succes. Somajul , saracia, moartea prin infometare, uciderea rolului unui individ intr-o societate
ucid drepturile de a visa sau a gasi oportunitatea zilei de maine. Si toate acestea se intampla doar din motive umanitare si doar pentru ca altii sa poata inregistra realizari.
Realitatile maladive ale dezvoltarii
In lume sunt oameni ce se imbonlavesc. Boala sprijina medicina, industria farmaceutica, industria chimica, spitalele..etc. Daca oamenii s-ar gandi sa eliminam majoritatea bolilor ar insemna sa eliminam de asemenea anumite profesii. In acest caz in logica sociala este mai benefic sa concepem mai multe boli pentru ca populatiile societatilor sa poata fi sub control. Cel ce detine controlul inseamna ca poate masura. Daca poti sa masori poti si impartii. Asa a aparut impartirea inegala a beneficiilor.Pentru cei multi s-a decis sa urmeze calea suferintei, iar pentru altii, decidenti s-a impartit beneficiul de pe urma suferintelor celor multi.
Principiul refractar in favoarea conceptului economic
Conform principiului refractar “Cel ce poate in mic, poate si in mare” se poate observa cum inteaga logica sociala nu este inpresionata de realizarile marunte , individuale si mai degraba de poentialul la scara mare.
De pilda, in mare majoritate noi oamenii simpli ne bucuram de o realizare, o reusita in plan individual necesitand un efort din partea unui singur individ chiar daca serbarile manifestarile de bucurie sunt exercitii prin acuplarea la grup.
Marile realizari ale societatilor sunt realizate prin acuplarea la efort a tuturor membrilor grupului iar beneficial cuantificat fiind alocat doar unui individ sau unui grup restrans de indivizi. Pentru acest principiu s-a trecut in cultura oricarei credinte “ Crede si nu cerceta”.
Sa tragem foloase din daunele altora
Oamenii mor mai devreme sau mai tarziu si cu totii suntem constienti de acest fapt, doar ca unii trag foloasele de pe urma mortii sau mentinerii artificiala in viata a altora. Pentru unii este o tragedie, iar pentru altii momentul in care incep sa isi ofere serviciile in scopul beneficiilor personale.
Toata lumea cunoaste faptul ca organismele vii regenereaza avand o dinamica permanenta. Societatile sunt adevarate exemple ale regenerarii perpetue.
Plecand de la principiul renasterii si teama oamenilor conduse catre inevitabil
“alesi societatilor” oamenii de afaceri ne conduc catre disperare. Subcultura, intoxicarea cu retete de succes, programele de stiri, documentare comandate creaza artificial dependentei. In acest caz se conduc masele catre dependenta utilizarii tot mai des la tot felul de gadgeturi. Aceste instrumente conduc catre un mai bun control al celor multi.
Mai elogvent este cazul propus de Maiorul CIA, Ralph Peter de distrugere a reactiilor maselor prin subjugarea subiectilor prin bombardare continua cu informatii, programe documentare, mesaje subliminale transise prin media.
Cartea marelui strateg Sun TZU ne invata despre practica oamenilor in jocul puterilor
Iata o pilda exelenta. Generalul Shao si-a pierdut viata intr-o batalie din secolul al III-lea. A izbucnit o lupta apriga pentru putere intre fiii acestuia. Kao a hotarat sa se foloseasca de acest prilej pentru a da lovituri zdrobitoare fratilor Yuan. Oastea condusa de el a atacat Wuheng, unde fugisera fratii Yuan si a cucerit tinutul.
Fratii, disperati, au plecat in Liaodong impreuna cu trupele ce le mai ramasesera pentru a gasi un adapost la Gongsun Kang, sef local. Consilierii lui Kao l-au indemnat pe acesta sa porneasca imediat o expeditie in Liaodong ca sa-i captureze pe fratii Yuan.
Kao a ras in hohote.
El a stiut si a afirmat ca in cateva zile Gongsun Kang ii va trimite capetele fratilor Yuan drept pentru care s-a intors cu oastea in orasul Xuchang si a asteptat linistit evolutia situatiei.
Gongsun Kang stia foarte bine ca fratii Yuan aveau in permanenta ambitia de a ocupa Liaodong si ca de data aceasta au venit la el sa ceara adapost ca niste caini vagabonzi din cauza ca nu mai puteau tine piept ofensivei lansate de Kao. El nu voia sa intre in conflict cu cel mentionat, cel mai puternic om pe acele vremuri. De aceea la inceput a vrut sa-i refuze pe fratii Yuan. Se gandea in acelasi timp insa ca daca in etapa urmatoare Kao va ataca Liaodong, nu era chiar asa de rau daca-i primea pe fratii Yuan ca sa poata opune in comun rezistenta ofensivei inamicului. Dar cand a aflat ca Kao s-a intors la Xuchang, fara sa manifeste nici o ostilitate fata el, Gongsun Kang s-a razgandit. a dat ordinul ca fratii sa fie ucisi si capetele lor sa fie trimise in tabara lui Kao in semn de prietenie. Kao, care cunostea perfect starea psihica a lui Gongsun, a reusit sa nimiceasca inamicii periculosi fara sa piarda niciun ostas, pur si simplu.
Dr. Darius Stan
eu said
am August 1 2011 @ 9:28 pm
Concluzia mea despre viata …e ca totul e relativ.De ex. citesc o carte…indiferent despre ce.La sfarsit am o parere.Pozitiva sau negativa.Indiferent de parerea pe care o am ii fac ,,jocul,, autorului.El a stiut de la inceput ca cititorul oricum va avea o parere.Acea parere o va impartasi prietenilor.Prietenii la randul lor vor avea de ales intre a cumpara acea carte sau a se multumi cu povestirile spuse.Ideea e ca o masa de oemeni incep sa se gandeasca si sa discute despre un subiect.Despre o concluzie trasa dupa citirea unei carti.In acest fel autorul isi atinge scopul dorit.In ultimii ani au aparut din ce in ce mai multe publicatii despre subiecte cat mai ,,inteligente,, care chipurile ,,deschid mintea oamenilor,,…sau ii trezesc din ,,somn…din amorteala,,.
Intrebarea mea fireasca e ,,cum de aceste persoane atotstiiutoare,detinatoare de secrete,puteri,si imaginatie cu mult peste nivelul muritorilor de rand….nu sunt in stare sa faca mai mult decat sa scrie???,,
In schimb sunt foarte pricepute in a -i impinge pe restul in fata.Cumva se folosesc de majoritate,de multime,pt ca la sfarsit sa ridice laurii???
Eu consider ca toate acestea sunt destul de evidente.Manipularea e peste tot.Media se afla pe primul loc.Cica …daca cineva iti repeta constant ca esti prost…intr-o zi ajungi sa crezi ca e chiar asa.
Noi toti suntem si vom fi din ce in ce mai condusi…mai manipulati.Problema asta nu noi o putem rezolva.E suficient sa se ,,razvrateasca,, cineva de sus.S-a dovedit ca noi astia multii nu facem nici cat degetul mic a-l ,,unuia mare,,.
Lumea tipa,se revolta,demonstreaza,protesteaza,isi da foc,face greva foamei…si???A fost cineva care a schimbat ceva in urma acestor ,,manifestari disperate,,??A..poate a schimbat canalul pe un film porno.
Si nu e nici o diferenta intre tarile bogate,sarace,corupte,s.a. ..lumea iese,protesteaza,isi exprima punctul de vedere,dar asta nu inseamna ca se schimba ceva.
Ceva de genul…,,sa va ia mama naibii,sunteti niste nenorociti…si o voce din fundal zice:altceva mai ai de zis? bine,pa,,.
Ne amagim,ca un narcoman,ca traim in democratie,libertate,libera exprimare,ca putem manifesta…dar de fapt toate astea nu sunt nici pe departe permise 100%.E doar o impresie a noastra.
Si atunci vii si zici ca nu e nici o diferenta daca faci sau nu faci nimic,daca zici sau nu zici nimic….pentru ca tot ,,aceia,, zic cat si cum trebuie sa fie.
E ca in zicala,,cainii latra ,ursul trece,,!
Radu Poenaru said
am August 2 2011 @ 1:12 am
Va felicit pentru taria de a spune lucrurilor pe nume.
Sper sa va mentineti determinarea in ciuda atacurilor ce vor veni.
Nu credeam ca mai exista astfel de politicieni in Romania.
Bravo.
cristiana pricop (cristianas43) said
am August 5 2011 @ 1:23 pm
despre mantuire
http://agonia.ro/index.php/author/23304/cristiana_pricop
am avut o revelatie cu 10 ani in urma
si, dupa asta,
am inteles Ideea principala a Bibliei
complet diferit de toate religiile lumii
Biblia vorbeste despre o Separare Finala (Judecata de Apoi)
intre “cei buni” si “cei rai”
si am primit intelegerea
ca aceasta separare nu va fi INTRE categorii diferite de oameni
unii “buni” si altii “rai”
ci va fi o separare INTERIOARA in fiecare suflet, in fiecare individ
(care va fi vindecat de boala pacatului
si va ramane numai esenta sa divina, chipul si asemanarea lui Dumnezeu)
astfel noi, toti oamenii, (fiecare barbat si fiecare femeie)
vom fi mantuiti, salvati,
si vom merge in Imparatia cerurilor
noi toti vom merge ACASA
exact opusul a ceea ce actualele religii predica
ps- ceea ce trimitem noi in lume. gandurile, vorbele si faptele noastre creaza lumea in care traim- daca vrei o lume mai buna- solutia nu e sa comiti crime ci ” sa fii tu schimbarea pe care o doresti in lume”- (Ghandi)- “ceea ce vrei sa-ti faca tie oamenii- fa-le tu lor mai intai” -Iisus: ” ce tie nu-ti place altuia nu-i face”- proverb romanesc-
nu poti astupa o gropa sapand mai adanc in ea, nu poti trai intr-o lume mai buna facand elogiul violentei
legionaru said
am August 6 2011 @ 10:53 pm
Felicitari d-le Urban,sunteti unul dintre putinii politicieni romani care are curajul de-a spune lucrurilor pe nume,si sunt sigur ca,chiar daca va dau afara din partid,vor fi foarte multi cei care va vor vota la viitoarele alegeri,inclusiv pentru parlamentul european!La fel ca mine,cred ca sunt foarte multi cei care ar dorii sa ajungeti la Strasbourg,eventual s-o inlocuiti pe EBA,pentru a exprima nemultumirea milioanelor de cetateni europeni,vis a vis de politica tembela a ipocritilor politicieni europeni[in special cei de stanga],care vorbesc despre o Europa unita,dar ingradesc accesul romanilor pe piata muncii[printre altele...],si-n acelasi timp permit intrarea a milioane de primitivi fanatici din Asia si Africa…asfel visul urmasilor “profetului satanei”de cucerire a Europei crestine se va reliza foarte curand,[de data asta fara razboaie]daca nu se stopeaza avalansa de emigranti,din afara Europei!Absolut toti musulmanii,inclusiv cei asa zisi moderati urasc occidentul,si-n loc sa se integreze in tarile civilizate,superdezvoltate din Europa,care le ofera prosperitate si un trai decent,vor sa-si impuna regulile si traditiile lor primitive!Daca mahomedanii zic ca se inchina aceluiasi D-zeu[care se numeste Iehova] ca noi,crestinii,de ce nu intra sa se roage in bisereicile crestine,care oricum sunt aproape goale in vest,si de ce trebuie sa se cheltuiasca atatia bani publici[de-ai crestinilor si ateilor europeni]pentru a se construii atatea moschei?As fi tare curios sa aflu cate biserici crestine sau construit in tarile musulmane,in ultimii 50 de ani…caci occidentul sa umplut de un soi de palate tiganesti cu turnulete…Iar,despre oribilul spectacol oferit prin vestul Europei civilizate,de catre primitivii fanatici,urmasi ai “profetului diavolului”care se ploconesc lui alah[cu fata spre celalalt zeu pedofil de la Mecca] in straiele alea care-i proteja de furtunile de nisip,in pustietatile tarilor din care provin,ce sa mai zic… Parafrazand imnul Romaniei,cred ca ar trebuii schimbat imnul Europei in;TREZESTE-TE EUROPA CRESTINA!!!
legionaru said
am August 8 2011 @ 11:40 pm
Cel care semneaza”eu”deci tu musulmanule sau ce-i fi,si care ai scris mai multe articole,bati campii,dezinformezi lumea “inteleptul” lui peste prajit…in primul rand,Siria nu era tara araba pana in secolul al VIII-lea,cand au invadat intregul orient apropiat[pana in India],urmasii “profetului satanei”,la fel ca tot nordul Africii,fiind cucerit de primitivii fanatici arabi,care au ajuns pana in sudul Frantei cu intelepciunea lor criminala…Spaniolilor le-au trebuit aproape 800 de ani,sa-i scoata afara din tara lor,pe urmasi “profetului pedofil”!Ce civilizatie aveau arabii in secolul XIX,cand intregul orient apropiat,dupa caderea Bizantului,prin pierderea treptata a teritoriilor vechiului imperiu roman a decazut odata cu cuceririle arabe si otomane de mai tarziu…Ai auzit ceva despre revolutia industriala,unde sa intamplat,si-n ce secol,desteptule?Cat despre Spania,inainte de cucerile primitivilor urmasi ai “profetului criminal”avea o civilizatie mult mai avansata,in urma cu aproape 1000 de ani,cand au trecut pe-acolo romanii[poporul spaniol e nu popor latin ,nu harap]si-au construit atatea lucruri utile[drumuri,arene,apeducte,bai publice,etc]nu doar niste palate in care sa se destrabaleze urmasi “profetului pedofil”cu mii de femei!!!Si…reveniti la zilele noastre,de ce vin sa studieze in Europa crestina,fanaticii urmasi ai “profetului talhar”,inclusiv in Romania,si de ce fug cu miile[sunt milioane de primitivi fanatici in occidentul Europei]din “paradisul islamic inapoiat”,iar ajunsi aici,in Europa crestina,supercivilizata,democratica si prospera,de ce vor sa-si impuna “traditiile”si apucaturile lor primitive de care au fugit din tarile lor inapoiate?
eu said
am August 12 2011 @ 5:55 pm
E de-a rasu’plansu’ sa vezi pe un rasist antiislamist care se semneaza ,,said,,.Ha…ha..ha..
Daca despre mine zici ca induc lumea in eroare,despre tine pot spune ca esti propra-ti eroare.Cred ca ai citit informatiile de la dreapta la stanga.Deaia e ,,furtuna desertului,, in capul tau,in mintea ta,in gandurile tale.Nu trebuie sa fii asa inversunat asupra nimanui daca te consideri un crestin.Nu trebuie sa urasti cu atata pofta daca esti cu adevarat crestin.
Bea un pahar de apa rece inainte de a mai posta un mesaj.
eu said
am August 12 2011 @ 11:17 pm
PS:Primul atentat in America a fost facut de un american 100% ,crestin 100%….ramane sa afli singur in ce an si locul exact unde s-a intamplat.
Ca sa numai vb de cati adolescenti americani crestini 100% …si nu numai adolescenti,intra in scoli,universitati si camine studentesti si deschid focul asupra elevilor si profesorilor.
In Irlanda pana in ziua de azi isi scot ochii protestantii si catolicii.
In Spania crestinii de la ETA fac atentate si omoara oameni nevinovati doar pt ca ei considera ca trebuie sa stea lucrurile intr-un anumit fel.
Un politist crestin 100% a omorat 1 mie si de pers. in Mexic…nici numai conteaza din ce motive.
Mafia italiana…care nu e nici musulmana si nici nu are ceva in clin sau in maneca cu islamul..cati oameni a omorat de-a lungul timpului??
Nazistii…nu erau musulmani…si totusi cati oameni au omorat??
Evreii..pana in ziua de azi omoara copii si nu numai in Palestinia.
Ca sa numai zic de ,,cireasa de pe tort,, atentatul din Norvegia.Facut de cine??? de un crestin 100%.
S.a…s.a…exemple negative din frumoasa Europa,care a aratat clar si concret ca nu are nevoie nici de musulmani nici de islamisti pt a comite astfel de fapte.
Asa pt informatia ta…civilizatia Egiptului are nici mai mult nici mai putin de …8000 de ani.
Cifra 0 a fost descoperita de arabi.
Ce-a mai importanta carte de medicina a fost scrisa de un arab.
Si astea sunt doar cateva ex din miile care au existat,exista si au fost demonstrate.
Cat despre Spania…daca nu era multumita ,,civilizatia spaniola,, de ceea ce facuse arabii,nu pastrau pana in ziua de azi inclusiv nume de strazi.
Ca un bun crestin ce esti ar trebui sa stii ca nu e lasat de la Dumnezeu sa injuri sau sa jignesti alti profeti sau alte religii.
Pt cultura generala,afla ca musulmanii nu injura nici de Dumnezeu (asa cum o fac crestinii cu toata gura), nici de fecioara Maria (asa cum o fac crestinii),nici pe profetul Isus (numai in RO cate injuraturi sunt la adresa profetului..),pt ca un musulman are frica de Dumnezeu sa faca asa ceva.
Concluzia e ca ura,inversunarea si rautatea,nu duc nicioadata la ceva bun!
Dumezeu sa-ti lumineze mintea crestinule si sa-ti dezghete inima !