Romtelecom refuza rezilierea contractului desi eu am facut cerere

Tweet this

Doamna Mihaela s-a adresat Senatorului Urban Iulian si Asociatiei www.asistentapentruconsumatori.ro cu urmatoarea sesizare:

---------- Forwarded message ----------

Date: 2011/7/12
Subject: reclamatie Romtelecom
To: iulian.urban@gmail.com
Cc: Bucurescu Mihaela

Ma numesc Bucurescu Mihaela Mirela , domiciliata in Bucuresti , sector 6 str. Drumul Taberei nr. 138, bl. 715 , sc. A, ap. 18, va expun nemultumurea mea si va rog sa ma ajutati. Am avut un contract cu Romtelecom pentru servicii telefonie ( nr. 0214134576) si internet, de la data de 24.04.2009 pe o perioada de 2 ani deci pina in 30.04.2011, cind ar fi trebuit sa mi se intrerupa furnizarea serviciilor daca eu nu le mai solicit prelungirea , dar nu este asa , de ce ? ; eu nu pot sa inteleg cum isi permit sa ma oblige sa continui colaborarea , daca eu am semnat cu dinsii un contract ferm. In aceasta perioada modemul care mi-a fost data pentru internet s-a defectat in februarie 2010 , am tot facut sesizari dar nu m-a bagat nimeni in seama, am incercat sa reziliez contractul si mi-au spus ca trebuie sa platesc aparatul plus reducerea pe care am avut-o la abonament ceea ce ar fi fost in jur de 870 lei, ceea ce nu puteam suporta asa ca am platit in contiunuare abonamentul fara a putea beneficia de servicii. Cind se apropia data expirarii contractului (30.04.2011) pe data de 04.04.2011, am cerut telefonic rezilierea contractului si pe partea de telefonie cit si internet, dar ce sa vezi surpriza am fost sunata de trei, patru ori ca sa ma faca sa ma razgindesc le-am spus clar ca nu vreau sa mai am de a face cu Romtelecom si nu vreau sa mai beneficiez de contractele lor . Ma trezesc dupa 2 luni ca mi-au taiat doar partea de internet iar pe telefonie nu si nici nu vor sa accepte ca nu este vina mea si sa verifice inregistrarea din acea zi (pentru ca apelurile se inregistreaza) si sa plateasca cea sau cel care a gresit, se poate vedea clar ca eu am desfiintat aparatul din casa si ca de la data aceea nu a mai existat nici un apel dat sau primit pe acel numar de telefon . Pentru ca am facut sezizarea in 29.06.2011, mi-au spus ca abia pe data de 29.07.2011, mi se va intrerupe abonamentul. Nu mi se pare corect va rog din suflet sa ma ajutati , eu am probleme locomotorii sunt pensionata medical si am o pensie de 930 de lei si nu imi pot permite sa platesc 40,4 lei abonamentul telefonic , cit au fost copii acsa m-au ajutat ei dar acum ei au plecat fiecare la casele lor, si sunt numai eu cu sotul care este foarte bolnav cu 2 accidente vasculare cerebrale, epilepsie, diabet si altele , etc.


---------- Mesaj redirecţionat ----------
De la: Avocat@APC <avocat@asistentapentruconsumatori.ro>
Data: 20 iulie 2011, 08:39
Subiect: Re:

Către: a
Numar iesire: 21588/20.07.2011

Catre Bucurescu ,

Buna ziua,
Stimata Doamna  Mihaela Mirela ,

Referitor la solicitarea dumneavoastra,faceti o cerere prin care reziliati contractul datorita decesului parintilor. O depuneti cu nr de inregistrare.
Nu trebuie sa va sperie nici toate clauzele din contract, mai ales daca sunt dintre acelea care incalca prevederile Legii 193/2000 actualizata.(cu privire la clauzele abuzive din contractele dintre comercianti si consumatori).
faceti o plangere la Protectia consumatorilor si apoi sa va adresati instantei.




Reclamati abuzurile la adresa office@asistentapentruconsumatori.ro sau la adresa: iulian.urban@gmail.com

Redirectioneaza 2% pentru Asociatia www.asistentapentruconsumatori.ro


Afisari: 6044

19 Comentarii pana acum»

  1. asistentapentruconsumatori.ro said

    am November 30 -0001 @ 12:00 am

    Lupta noastra a celor de la Asociatia http://www.AsistentaPentruConsumatori.ro se duce impotriva abuzurilor la care sunt supusi consumatorii romani.
    Pentru asta avem nevoie ca voi, sa ne scrieti despre fraudele sau abuzurile la care sunteti supusi de catre comercianti sau autoritati.
    Noi preluam sesizarile voastre si ne luptam pentru ca drepturile sa va fie recunoscute.
    TOT CE AI DE FACUT ESTE SA NE SCRII LA ADRESA office@asistentapentruconsumatori.ro

  2. vrajitorul.eu said

    am November 30 -0001 @ 12:00 am

    INTRATI PE http://www.vrajitorul.eu/ Magia afacerii dvs.
    informatii utile >> http://www.vrajitorul.eu/aplicatia/aplicatia.html

  3. lady said

    am July 21 2011 @ 7:28 am

    cine da raspunsurile astea la probleme, si asa scurte si de neinteles, nu se oboseste sa citeasca cu atentie macar? “rezilierea contractului datorita decesului parintilor”? nu a murit nimeni, d-na reclamanta are pensia mica si nu mai vrea abonament la telefon fix. cine a murit?

  4. nom de plume said

    am July 22 2011 @ 3:23 pm

    Da contractele le cititi putin, inainte sa le semnati? Ati auzit de prelungire tacita?

  5. Romtelecom refuza rezilierea contractului desi eu am facut cerere | Ilfovul nostru said

    am July 22 2011 @ 7:11 pm

    [...] Ma numesc Bucurescu Mihaela Mirela , domiciliata in Bucuresti , sector 6 str. Drumul Taberei nr. 138, bl. 715 , sc. A, ap. 18, va expun nemultumurea mea si va rog sa ma ajutati. Am avut un contract cu Romtelecom pentru servicii telefonie ( nr. 0214134576) si internet, de la data de 24.04.2009 pe o perioada de 2 ani deci pina in 30.04.2011, cind ar fi trebuit sa mi se intrerupa furnizarea serviciilor daca eu nu le mai solicit prelungirea , dar nu este asa , de ce ? ; eu nu pot sa inteleg cum isi permit sa ma oblige sa continui colaborarea , daca eu am semnat cu dinsii un contract ferm. In aceasta perioada modemul care mi-a fost data pentru internet s-a defectat in februarie 2010 , am tot facut sesizari dar nu m-a bagat nimeni in seama, am incercat sa reziliez contractul si mi-au spus ca trebuie sa platesc aparatul plus reducerea pe care am avut-o la abonament ceea ce ar fi fost in jur de 870 lei, ceea ce nu puteam suporta asa ca am platit in contiunuare abonamentul fara a putea beneficia de servicii. Cind se apropia data expirarii contractului (30.04.2011) pe data de 04.04.2011, am cerut telefonic rezilierea contractului si pe partea de telefonie cit si internet, dar ce sa vezi surpriza am fost sunata de trei, patru ori ca sa ma faca sa ma razgindesc le-am spus clar ca nu vreau sa mai am de a face cu Romtelecom si nu vreau sa mai beneficiez de contractele lor . Ma trezesc dupa 2 luni ca mi-au taiat doar partea de internet iar pe telefonie nu si nici nu vor sa accepte ca nu este vina mea si sa verifice inregistrarea din acea zi (pentru ca apelurile se inregistreaza) si sa plateasca cea sau cel care a gresit, se poate vedea clar ca eu am desfiintat aparatul din casa si ca de la data aceea nu a mai existat nici un apel dat sau primit pe acel numar de telefon . Pe larg http://www.urbaniulian.ro/2011/07/20/romtelecon-refuza-rezilierea-contractului-desi-eu-am-facut-cere… [...]

  6. raspuns said

    am November 25 2011 @ 10:00 pm

    de cand a intrat in vigoare acea lege, legata de reziliere, toti abonatii au impresia ca pot rezilia oricand
    se poate rezilia fara etf (taxa de reziliere) DOAR in cazul in care nu ati beneficiat de o reducere (la abonament, echipament etc) si ati platit serviciile la pret integral.
    cat despre problema doamnei de mai sus, chiar daca contractul a expirat, conform legii, intreruprea serviciilor se face cu un preaviz de 30 de zile de la depunerea cererii (telefonic sau mai nou doar scris), apoi sunteti contactati de un angajat al companiei care poate veni in ajutorul dumneavoastra
    daca ati asculta si ofertele opratorului, cu siguranta veti gasi una convenabila, sau puteti renunta.

  7. cosmin said

    am December 1 2011 @ 3:46 am

    Nici eu nu sunt multumit de produsele romtelecomului desi mi-am facut contractul de 2 luni. ce pot sa fac ca sa reziliez contractul?

  8. dam said

    am December 22 2011 @ 8:23 pm

    si eu sunt intro situatie asemanatoare !
    mie mia exprirat contractul de 3 luni si acum am sunat la ei sal reziliez si mi sa zis sa fac o cerere si sa o trimit pe e-mail sau fax
    am trimis chiar 2 si nimik,cum ar trebui sa arate acea cerere|?

  9. VB said

    am January 16 2012 @ 12:45 pm

    Catre ce mail ar trebui sa trimit cererea de reziliere?
    Care e nr. de fax unde trimit cererea de reziliere?

  10. Claudiu said

    am January 20 2012 @ 8:04 pm

    Buna.
    De curand am cerut si eu rezilierea contractului cu romtelecom si pot sa va spun ca acest lucru se face printr-o cerere scrisa trimisa prin mail la:rezilieri@romtelecom.ro.In cerere trebuie sa specificati: cod facturare,copie carte identitate,serviciile la care renuntati motivul precum si un nr de telefon mobil la care sa puteti fi contactat.Cererea se poate trimite si prin posta dar nu am retinut adresa.
    Sper sa va fie de ajutor.
    Succes.

  11. dumbrava marynel said

    am May 3 2012 @ 9:03 pm

    cum anchid si eu contractu la romtelecom de internet daca mia expirat contractu

  12. dumbrava marynel said

    am May 3 2012 @ 9:06 pm

    daca mia expirat contractu de internet romtelecom cum fac sa al scot adica cum al anchid trebuie sa trimit vro cerere ceva

  13. costelnic said

    am May 4 2012 @ 7:23 am

    De ce nu pot instiinta , repet, instiinta nu cere,domnilor de la romtelecom ca nu mai doresc continuarea colaborarii cu dumnealor din momentul expirarii termenului din contract, decit cu 30 de zile inainte de expirare caci altfel nu imi va fi luata in considerare ? !!!!!!!!!!!!

  14. todor mihaela said

    am August 27 2012 @ 5:51 pm

    va rog frumos nu mai am posibilitate sa platesc factura romtelecom pentru ca am o pensie mica a copilui de 300 de lei si nu mai am .posibilitate de a plati facturile copilu meu este cu handicap de gradul 1 are paralizie cerebrala si antarziere mintala va rog frumos sa veniti la domiciulul meu si sa va loati ce va apartine ca ieu nu mai pot sa va mai platesc va rog sa mi se aprobe cererea mea cu respect todor mihaela va rog nu mai ami trimiteti facturi ca nu mai platesc

  15. todor mihaela said

    am August 27 2012 @ 6:42 pm

    va rog frumos sa veniti la domiciliul meu sa va loati ce va apartine pentru ca nu mai am posibilitate saplatesc facturile ca ieu am un venit de 300 delei am un copil bonlav cu handicap de gradul 1 si nu mai pot sa va mai platesc facturile va rog sa veniti la gottlob nr 303 jud timis la todor mihaela va multumesc

  16. stanici petru said

    am February 14 2013 @ 3:06 pm

    buna ziua sunta abonat la Romtelecom voce ,telefonie fixa si mobila.internet si tv vreau sa inchei acest contract din motive personale sunt din com pesac jud Timis nr 745 CNP 1920821352301 TM 855200 nr telefon la care ma puteti contacta 0761555663 as dori cat mai repede sa ma puteti rezolva .Va Multumeasc

  17. acasandrei floarea said

    am February 24 2013 @ 4:18 pm

    buna ziua sunt abonata dumneavoastra la internet telefon fix si dolcce antena.va rog anticipat sa-mi rezolvati cererea mea urmatoarele sunt:referitor la internet si telefon fix vreau sa nu mai fiu abonata cu internetul si telefonul sa raman doar cu antena dolce pentru ca am o stare financiara foarte grea.cnp.2780205072624 nr.0762919288 sunt din comuna hudesti satul baranca jud botosani va rog frumos sa ma ajutati cu cererea pe care am facuto va multumesc.

  18. duca elena said

    am September 19 2013 @ 12:28 pm

    vreau rezilierea contractului internet

  19. duca elena said

    am September 19 2013 @ 12:31 pm

    vreau rezilierea contractului internetva rog frumos nu mai vreau internet sa ma ajute cineva va rog

Comment RSS · TrackBack URI

Lasa un comentariu

Nume: (Obligatoriu)

eMail: (Obligatoriu)

Site:

Comentariu: