Cetatenii propun o lege prin care ,familiilior sarace, sa li se interzica sa aiba mai mult de un copil; ce parere aveti ?

Tweet this

Cetatenii propun o lege prin carefamiliilior sarace sa li se interzica sa aiba mai mult de un copil; ce parere aveti ?

---------- Forwarded message ----------
From: Sorin T.
Date: 2011/3/25
Subject: initiati un proiect lege de limitare a nasterilor in familiile sarace
To: iulian.urban@gmail.com

D-le senator Urban
Vedem la mai toate emisiunile de ştiri, ca şi în apeluri umanitare că familii care trăiesc în sărăcie extremă dau naştere multor copii, condamnaţi să moară de foame şi să ducă mai departe sărăcia multiplicată piramidal. De cele mai multe ori aceste fabrici de plozi au ca unică sursă de venit ajutoarele de naştere şi alocaţiile copiilor, deci cu cât au mai milţi cu atât suma e mai mare. Vedem cum neamul ţigănesc se înmulţeşte fără număr, şi fie că trăiesc în sărăcie lucie, fie că afişează un lux care nu poate fi justificat de venituri legale se înmulţesc pe rupte şi alimentează următoarele generaţii de interlopi (chestia cu ţiganii nu trebuie pusă pe tapet explicit ca sar organizaţiile antidiscriminare). În consecinţă, legea ar stipula că o familie cu venituri legale de sub, să zicem, 1.000 lei / lunar si care nu are în proprietate o gospodărie, terenuri sau afaceri care să poată susţine creşterea şi educaţia copiilor nu poate avea mai mult de un copil. Femeilor din aceste familii să li se planteze gratuit sterilet şi să intre în programe de educaţie igienică şi contraceptivă. Nu va fi un proiect popular, va stârni un val de proteste, insă acestei ţări îi lipseşte o politică, o strategie demografică pe termen lung. În state ca Germania, nu poţi cumpăra nici un câine dacă nu ai o cameră amenajată sau un coteţ încalzit în curte şi nu devedeşti că poţi susţine financiar creşterea unui animal de companie.

Succes!




Reclamati abuzurile la adresa office@asistentapentruconsumatori.ro sau la adresa Senatorului : iulian.urban@gmail.com

Redirectioneaza 2% pentru Asociatia www.asistentapentruconsumatori.ro


Afisari: 653

27 Comentarii pana acum»

  1. asistentapentruconsumatori.ro said

    am February 23 2012 @ 7:54 pm

    Lupta noastra a celor de la Asociatia http://www.AsistentaPentruConsumatori.ro se duce impotriva abuzurilor la care sunt supusi consumatorii romani.
    Pentru asta avem nevoie ca voi, sa ne scrieti despre fraudele sau abuzurile la care sunteti supusi de catre comercianti sau autoritati.
    Noi preluam sesizarile voastre si ne luptam pentru ca drepturile sa va fie recunoscute.
    TOT CE AI DE FACUT ESTE SA NE SCRII LA ADRESA office@asistentapentruconsumatori.ro

  2. vrajitorul.eu said

    am February 23 2012 @ 7:54 pm

    INTRATI PE http://www.vrajitorul.eu/ Magia afacerii dvs.
    informatii utile >> http://www.vrajitorul.eu/aplicatia/aplicatia.html

  3. Seba said

    am March 28 2011 @ 1:58 pm

    Este un idiot care propune asa ceva. Daca ai 1500 de lei, faci un copil si-ti scade apoi salariul? Stupid!

  4. Gogu Bran said

    am March 28 2011 @ 2:22 pm

    Ar fi o initiativa laudabila…bineinteles ca trebuie incurajati cei ce isi pot permite 2-3 copii, iar cei care toarna fara sa gandeasca si apoi ii exploateaza sau ii arunca, condamnati sa lucreze in folosul comunitatii la orfelinate si alte centre de reeducare…

  5. de acord. said

    am March 28 2011 @ 3:38 pm

    Eu una as sustine un asftel de proiect. Nici eu nu am salariul mare si am si copii. Insa ma uit la ceilalti copii lasati in voia sortii, fara casa, fara masa, fara haine si mancare, fara minimum de supravieturire, care stau la mila statului care le taie laptele praf. Copii nu sunt de vina ca se nasc, adultii sunt cei ca sunt incostienti.
    Doamna Seba, ia mai cugetati putin in adancul fiintei dumneavoastra.
    O familie, sot/sotie, fara un venit min de 10 mil/luna, fara nici un fel de adapost din ce poatei intretine un copil? Sau va pomeniti ca mergeti dumneavoastra sa ii adoptati.

  6. Dya said

    am March 28 2011 @ 4:11 pm

    Seba, daca ai fi citit cu atentie articolul, ai fi vazut ca se refera la familiile care “traiesc in sărăcie extremă si dau naştere multor copii”.

    De cele mai multe ori, acesti oameni au un nivel de educatie scazut si provin din medii defavorizate. Insa prin interzicerea procrearii li se incalca in mod abuziv drepturile stabilite prin Constitutie. De ce intotdeauna ne limitam la “a interzice”!? Nu este mai eficient sa educam si sa ajutam? Exista alte multe modalitati de a stopa cresterea numarului de copii in astfel de familii (planning familial, furnizarea de prezervative gratuite). Costa, bineinteles!, dar ne ajuta sa evoluam ca popor, sa ne (auto)educam. Insa, am fost invatati sa fim indiferenti, sa ii ignoram pe cei care nu au avut o sansa.

  7. Cris said

    am March 28 2011 @ 6:25 pm

    Ce ne facem atunci cu familiile care stiu ce inseamna planningul familial, dar fac 8-10 copii ca sa aiba pe cine trimite la cersit si furat?
    Pentru Dya: a fost la ProTv intr-una din emisiunile Romania Te Iubesc, una dedicata betivilor (Bautura la Romani sau ceva de genul)…unde, o tanara mama din mediul rural cu 8 copii in batatura era intrebata de reportera despre metode contraceptive, respectiv folosirea prezervativului. Raspunsul il gasesti acolo, este genial!

  8. Cetatenii propun o lege prin care ,familiilior sarace, sa li se interzica sa aiba mai mult de un copil; ce parere aveti ? | Ilfovul nostru said

    am March 28 2011 @ 10:04 pm

  9. Eugen Eutanasiu said

    am March 28 2011 @ 10:16 pm

    Eu am o solutie mai eficienta decat Sorin T., una mai generala, pe aceeasi linie: sa-i eutanasiem pe toti cei incapabili sa se intretina singuri sau sa fie intretinuti direct de familie. Cam multi pensionari, handicapati, asistati social, nu ? De ce sa se chinuie saracii pe lumea asta ? De ce sa ne incurce pe noi astia tineri ? De ce sa aiba politicienii nopti nedormite din cauza unora care fac umbra degeaba pamantului si ne papa noua banii de la buget ? Sunt convins ca daca am reduce cu 50% numarul lor am avea in cateva luni sute de km de autostrazi…

    ATI INNEBUNIT ?!

    In loc sa va revoltati ca exista ATATEA familii sarace, ca sunteti calariti de 20 de ani de toate jegurile, ca va pleaca doctorii, ca in spitale va ia dracu, ca scolile sunt sub orice critica, ca pleaca tinerii si se fac robi in Italia si Spania si nu o sa fie cine sa poarte rahatul de sub voi la azil, voi gasiti solutii din astea ? Peste 20 de ani o sa ajungeti minoritari la voi in tara printre arabi, chinezi si indieni care se pare ca se descurca cu mai putin de 2$ pe zi. M-am saturat sa aud ca nu sunt bani pt a creste copiii. Nu sunt pt ca se fura. Se fura intr-un hal de neimaginat.

    Tara asta are mii de hectare nelucrate. Putem hrani zeci de milioane de oameni (nu o zic eu, o zice ONU) si voi vreti sa credem ca nu sunt solutii si ca trebuie sa interzicem nasterile ? Pana acolo am ajuns ?!

    Inainte sa mai scoateti porcarii din astea mai bine ati sta sa intelegeti pe ce lume traiti: demographicwinter . com.

  10. Doru said

    am March 29 2011 @ 7:44 am

    Ma minunez domnilor, asa ceva nu le-a trecut prin cap nici lui stalin sau lui hitler.Nu vedeti ca si China incearca sa isi scimbe politica din cauza problemelor aparute in urma unor masuri asemanatoare.
    Orice populatie fie ei si tigani sau cum s or numii au dreptul sa fie stapani in tara noastra daca noi romanii nu am stiut si inca nu stim sa ne nastem proprii copii,si i-am avortat ,statistic 20 milioane din 90 pana azi. Cinste si mantuire celor care nu-si ucid pruncii!
    Sa nu-i judecam pe cei saraci caci ei sunt calea noastra catre cer.
    Daca credem cu adevarat ca Dumnezeu exista sa ascultam si sa credem cu tarie in cuvantul Domnului Iisus in evangelia dupa Matei cap6 (Nu vă îngrijiţi pentru sufletul vostru ce veţi mânca, nici pentru trupul vostru cu ce vă veţi îmbrăca; au nu este sufletul mai mult decât hrana şi trupul decât îmbrăcămintea?
    26 Priviţi la păsările cerului, că nu seamănă, nici nu seceră, nici nu adună în jitniţe, şi Tatăl vostru Cel ceresc le hrăneşte. Oare nu sunteţi voi cu mult mai presus decât ele?
    27. Şi cine dintre voi, îngrijindu-se poate să adauge staturii sale un cot?
    28. Iar de îmbrăcăminte de ce vă îngrijiţi? Luaţi seama la crinii câmpului cum cresc: nu se ostenesc, nici nu torc.
    29. Şi vă spun vouă că nici Solomon, în toată mărirea lui, nu s-a îmbrăcat ca unul dintre aceştia.
    30. Iar dacă iarba câmpului, care astăzi este şi mâine se aruncă în cuptor, Dumnezeu astfel o îmbracă, oare nu cu mult mai mult pe voi, puţin credincioşilor?
    31. Deci, nu duceţi grijă, spunând: Ce vom mânca, ori ce vom bea, ori cu ce ne vom îmbrăca?
    32. Că după toate acestea se străduiesc neamurile; ştie doar Tatăl vostru Cel ceresc că aveţi nevoie de ele.
    33. Căutaţi mai întâi împărăţia lui Dumnezeu şi dreptatea Lui şi toate acestea se vor adăuga vouă. )
    Pace si mantuire!

  11. Dya said

    am March 29 2011 @ 8:28 am

    Cris nu am afirmat ca ar sti si ce este sau cum se foloseste ci ca exista metode ce pot fi promovate. Ar putea fi ajutati, invatati, initiati, din orice punct de vedere.

    Iar totul tine de educatie, de cultura, de bun simt.
    Cunosc o astfel de familie, cu 6 copii. In total 8 persoane care traiesc din ajutorul social intr-o camaruta care sta sa se darame. Doi dintre copii au ajuns pana la facultate insa au trebuit sa renunte pentru ca nu aveau cum sa se intretina. Acum au plecat din tara pentru a munci si pentru a-si ajuta familia, desi, nici acolo nu mai e roza situatia. Ceilalti patru copii sunt sub 12 ani, abia au ce manca intr-o zi (noroc de iaurtul si cornul de la scoala – daca se dau) dar sunt cei mai buni din clasa. Mama lor, are 50 de ani, insa are o cultura si o educatie desavarsite. Lucru care nu se poate spune despre multi dintre cei care ne conduc ;)

  12. Seba said

    am March 29 2011 @ 12:44 pm

    AM INEBUNIT CU TOTII? DUPA CE CA LE-A FOST LUAT TOTUL, CA SOCIETATEA LE IA BANII DE PENSIE AI PARINTILOR LOR, LE IA LOR IMPOZITE SI NU LE DA NIMIC IN SCHIMB, NU-I AJUTA CU NIMIC, VREI SA LE IEI SI DREPTUL DE A AVEA COPII? SUNTEM DEMENTI CU TOTII? ATUNCI SA FACEM O SOCIETATE IN CARE, PRIN LEGE, SA AIBA DREPT DE VIATA NUMAI COPIII DE BANI GATA!
    Nu ai cum prin lege sa interzici un drept natural!
    Marea majoritate a oamenilor de valoare ai natiunii noastre de-a lungul istoriei noastre s-au nascut si au crescut in conditii grele.

    RASPUNSUL AR FI MAI DEGRABA ACESTA:
    http://antiiluzii.blogspot.com/2011/02/zeitgeist-iii-mergand-inainte.html

  13. Gogu Bran said

    am April 1 2011 @ 6:45 am

    pai sigur….nu avem bani, nu avem case, nu avem serviciu…dar hai sa facem o liota de copii, cresc singuri uitandu-se la soare, eventual se hranesc prin fotosinteza.Asa drept natural sa ai dumneata!Eu nu le-as face asa ceva copiilor mei. Daca imi permit sa-i fac, atunci ii fac pt. a le oferi tot ce-i mai bun in viata, nu sa-i condamn la saracie si lipsuri.Din saracie provin toate racilele omului…proasta educatie, bolile, furturi…asa ca teoria cu sa facem copii, ca vedem noi dupa aia cu ce-i crestem, merge la prosti, nu la oamenii cititi. Dar de astia au ramas putini pe aici, asa ca nu-i niciun pericol…la tot mai multi copii!!!!

  14. Dan said

    am April 1 2011 @ 11:49 am

    Cetatenii propun o lege prin care familiilior sarace sa li se interzica sa aiba mai mult de un copil; ce parere aveti ?

    ———- Forwarded message ——-
    From: Sorin T.
    Date: 2011/3/25
    Subject: initiati un proiect lege de limitare a nasterilor in familiile sarace
    To: iulian.urban@gmail.com

    Domnule Urban permite-ti cu o intrebare? Nu cumva incercati sa ne manipulati sau poate doar ne incercati… ?Ce e cu titlul acesta
    (Cetatenii propun …..),Care cetateni?…..Sorin T. de la care ati primit mailul vorbeste in numele unei organizatii sau doar in numele lui? Va rog nu mai aruncati cu titluri de acest fel …ca stiu ca sunteti senator nu ziarist? Toate bune!

  15. valentin ciocoiu@Dan said

    am April 1 2011 @ 4:32 pm

    Pai si Sorin asta nu este cetatean bah ? nu are dreptul sa propuna o lege ? numai tu si mata sunteti destepti ?

  16. rastoaca olivia said

    am April 1 2011 @ 6:41 pm

    nu este corect , dar mai bine le-ar interzice relatiile sexuale !
    de acolo ies sarcinile si problemele.

  17. Seba said

    am April 2 2011 @ 11:47 am

    Pentru Sorin T., Cris, Gogu Bran, Rastoana Olivia si ceilalti care sunt de acord cu aceasta initiativa – am un mesaj de impacare:
    Va rog sa vedeti filmuletul de mai jos (despre cauzele infertilitatii) si apoi sunt de acord cu orice parere ati avea, fiinda e bine ca orice om sa aiba o parere dar sa fie una macar putin documentata. Meritam macar sa stim ce se intampla cu noi:

    http://theworld-we-live-in.blogspot.com/2010/08/adevaruri-stiute-dar-ascunse.html

  18. A said

    am April 2 2011 @ 12:03 pm

    Cum se poate explica mai bine un fenomen decat simplificandu-l pentru a fi usor de digerat?
    Acest profesor suedez explica modificarile demografice cu ajutorul cutiilor de la IKEA.
    Ce poate fi mai simplu?
    DEMOGRAFIA ASA CUM NU ATI MAI VAZUT-O…

    De la Subtitles available in… alegeti Romanian (in limba romana):

    http://www.ted.com/talks/lang/eng/hans_rosling_on_global_population_growth.html

    http://www.ted.com/talks/lang/eng/hans_rosling_shows_the_best_stats_you_ve_ever_seen.html

  19. Gogu Bran said

    am April 3 2011 @ 12:47 pm

  20. Adrian said

    am April 6 2011 @ 9:44 pm

    dece sa interzicem? Nu mai dam ajutoare! Cred ca e suficient! Si asa la ora asta ne cam depasesc tiganii ca nr la noi in tara. La ce ajutoare da statul din banii nostrii nu merita sa muncesti! Aia mari “produc” si pt aia mici vine de la stat! Prost sa fie ala care munceste in romanica

  21. Unu simplu said

    am April 7 2011 @ 7:26 am

    Io zic ca ar fi mai bine sa educam decat sa interziem.
    Nu toti oamenii saraci sunt saraci pentru ca sunt lenesi, la fel cu niciun pulitician nu este pulitician pentru ca este destept.

    Idiotul care o propus asa ceva, este probabil un fel de “gogaie” (cu “g” mic) al “creativitatii”.

    De ce sa nu intetrzicem incultilor sa intre in pulitica?! De ce sa nu interzicem securistilor sa intre in pulitica?! De ce sa nu interzicem infractorilor sa intre in pulitica?! PENTRU CA NU NE DUCE MINTEA!!! Bine ca ne duce mintea la propuneri imbecile!

    Si, ma rog, monsericilor, cum o sa verificati voi cine cati copii face?! Puneti contoare la fofoloanca femeilor?! O sa va convina sa stati la coada la dat declaratii de venituri ca sa faceti un copil, nu?! Sau o sa faceti copii “doar cu buletinul”…

    Mare iti e, Doamne, gradina, si prostimea nu are bariera!

  22. Obsy said

    am April 7 2011 @ 10:37 am

    Mare este Romania ! Si nu ma mir ca traiesc atatia Idioti in ea! Priviti doar in jur ! Asa ne trebuie daca astea sunt solutiile “asa zis”promovate de “cetateni”- citeste cretini, idioti, inculti, etc.

  23. Andy said

    am April 12 2011 @ 12:08 pm

    Cred ca este mult mai normal si omenesc ca o familie sa nu aiba mai mult de un copil decat sa se caute solutii, cum ar fi razboaiele sub toate formele lor, pentru a se reduce numarul populatiei pe glob. Pentru asta insa este nevoie de putina gandire, educatie etc lucruri care lipsesc majoritatii populatiei de pe glob. Pana le vom capata, pentru a deveni constienti, vom continua sa ne “mancam” intre noi pentru supravietuire.

  24. Cristina said

    am April 14 2011 @ 8:18 pm

    Cred ca ideea cu sterilete sau mijloace contraceptive gratuite la alegere pentru femeile cu venituri mici, precum si educarea sexuala prin clase speciale (cu forta daca nu se poate altfel) pentru absolut toti cetatenii Romaniei ar fi niste initiative demne de grija Statului pentru cetateni. Pentru familiile care nu pot creste PROPRIUL COPIL facut dupa ce au fost educati sexual si au primit contraceptivele de rigoare, statul ar trebui sa le ridice drepturile parintesti. (Nu ma refer la familiile care au avut nenorocul unor accidente care nu le mai permite luxul financiar de a avea copii – aici statul ar trebui sa acorde sprijin familiei sa se repuna pe picioare). PS: PEDEAPSA CU INCHISOAREA PENTRU PARINTI CARE ISI PUN COPII MINORI SA SE “CASATOREASCA” SI SA FACA COPII AR FI EXTREM DE UTILA, CA SI TRATAREA PERSOANELOR CARE FAC COPII SUB VARSTA MAJORATULU SA FIE CONSIDERATI ADULTI “DE FACTO” .

  25. Cristina said

    am April 14 2011 @ 8:24 pm

    ps: nu poate exista o lege in stat care sa fie corecta daca se refera la impunerea in patul cetateanului. Responsabilitatea parintelui pentru intretinerea copilului e una, si intratul Statului in patul cetateanului e alta.

  26. Vlad Tepes said

    am May 29 2011 @ 10:06 pm

    AUZITI MAI ratatilor…astia care , cum da unu cu o piatra in balta, sariti sa va dati cu parerea…nu mai bine va terminam pe voi?…si progeniturile voastre?…ca sa scapam de idioti…
    Decit sa va dati cu parerea despre citi copii, oameni, etc. au voie sa traiasca, sa apara sau sa dispara de pe pamint…nu mai bine va ginditi, cum dracu facem sa scapam de BANI si urmarile lor nefaste?
    Timpitei!!!!Face omul 2 copii ca are cu ce sa-i creasca…e dat afara de la munca si alta nu mai gaseste…traieste greu…ce faceti mai dementilor?…il impuscati?, ii impuscati copii?…sau ce dracu de hotarire idioata luati?

    Doamne apara si pazeste tara asta de RETARDATI cu vena plina de mondializare si TV…
    Ucigava toaca de nemernici…

  27. Andreea Rapciuc said

    am September 2 2011 @ 1:36 pm

    Li se interzice…adica, daca femeia ramane insarcinata cu al doilea copil, va fi obligata sa avorteze??

    Cunosc cazuri de familii sarace cu multi copii dar au de toate! sunt oameni credinciosi si ii ajuta Dumnezeu.

    Clar nu sunt de acord cu aceasta initiativa!

Comment RSS · TrackBack URI

Lasa un comentariu

Nume: (Obligatoriu)

eMail: (Obligatoriu)

Site:

Comentariu:



Urban Clean