Am facut reclamatii la RDS si am fost tratata ca ultimul om

Tweet this

Doamna Elena  s-a adresat Senatorului Urban Iulian si Asociatiei www.asistentapentruconsumatori.ro cu urmatoarea sesizare, care a fost trimisa spre solutionare catre ANPC, ANCOM, RDS-RCS:

---------- Forwarded message ----------
From: MIROIU Elena
Date: 2011/3/23
Subject: RECLAMATIE-RDS RCS
To: office@asistentapentruconsumatori.ro


Buna  ziua , ma numesc ELENA,  si am o RECLAMATIE  de facut in legatura cu SERVICIILE SI COMPORTAMENTUL   celor de la firma  RDS-RCS,  am fost  saptamina trecuta sa platesc serviciile pe care le am de la dinsii si am cerut delatii despre FACTURA  de la casierie, nu au vrut sa mi dea prea multe detalii avind un comportament foarte ironic , nu am platit ne avind atitia bani, ieri am fost din nou suma crescuse cu 70 ron , AM CERUT DIN NOU DELATII  despre factura binenteles ca am foste repezita si tratata ca ultimul om ptr, ca cer asa ceva suma fiind de 160 ron, am cerut CONDICA DE RACLAMATII  nu au vrut sa mi o dea cerindu mi buletinul de identitate am aratat buletinul ca sa arat ca sunt cea in cauza si mi sa smuls din mina si retinut de  DOAMNA BRAILEANU SIMONA  de la RDS – RCS- aflat pe SOS. OLTENITEI,  platim serviciile chiar daca nu beneficiem de ele fiind intrerupte, de 1 an cind am icheiat contractul mi sa spus ca mi se de telefon mobil rds nu mi sa dat amindu ma mereu si spunindu mi ca nu au, NU ESTE POSIBIL SA FIM TRATATI ASA ATITA TIMP CIT TREIAESC DIN BANII NOSTRI, VA ROG RESPECTUOS SA LUATI MASURILE CUVENITE ,SI ASTEPT UN RASPUNS PROMP.

ADRESA MEA ESTE : STR, PANSELELEOR NR.3 BL.173 SC 2 AP 35,

Contabil

---------------------------- Original Message ----------------------------

Subject: Interpelare ref. RCS-RDS

From:    "Urban Iulian" <iulian.urban@senat.ro>

Date:    Wed, March 23, 2011 10:18 am

To:      clienti@rcs-rds.ro

relatii_cu_publicul@ancom.org.ro

reclamatii.bucuresti@anpc.ro

Cc:

--------------------------------------------------------------------------

Buna ziua,

Stimati Domni,

Plecand de la sesizarea de mai jos, va solicit avand in vedere

dispozitiile legale, sa demarati o investigatie vizand aceste nereguli

semnalate de cetatean.

Va solicit sa imi comunicati in scris atat demararea investigatiei cat si

rezultatul anchetei desfasurate si sanctiunile aplicate.




Reclamati abuzurile la adresa office@asistentapentruconsumatori.ro sau la adresa: iulian.urban@gmail.com

Redirectioneaza 2% pentru Asociatia www.asistentapentruconsumatori.ro


Afisari: 10141

85 Comentarii pana acum»

  1. asistentapentruconsumatori.ro said

    am November 30 -0001 @ 12:00 am

    Lupta noastra a celor de la Asociatia http://www.AsistentaPentruConsumatori.ro se duce impotriva abuzurilor la care sunt supusi consumatorii romani.
    Pentru asta avem nevoie ca voi, sa ne scrieti despre fraudele sau abuzurile la care sunteti supusi de catre comercianti sau autoritati.
    Noi preluam sesizarile voastre si ne luptam pentru ca drepturile sa va fie recunoscute.
    TOT CE AI DE FACUT ESTE SA NE SCRII LA ADRESA office@asistentapentruconsumatori.ro

  2. vrajitorul.eu said

    am November 30 -0001 @ 12:00 am

    INTRATI PE http://www.vrajitorul.eu/ Magia afacerii dvs.
    informatii utile >> http://www.vrajitorul.eu/aplicatia/aplicatia.html

  3. nom de plume said

    am March 23 2011 @ 1:58 pm

    “MIROIU Elena PANSELELEOR NR.3 BL.173 SC 2 AP 35″… hmm, ms ca mi-ai spus. Da o adresa de e-mail, un nr de tel nu a lasat?

  4. Lady said

    am March 23 2011 @ 4:35 pm

    Doamna, nu vreau sa va stric iluziile, dar si eu am fost in situatia dvs. Asa vorbesc cu toti clientii stiind ca, este f greu sa incheiem contractul cu ei si profita din plin. Sunt niste hoti nenorociti si din pacate, nimeni nu le face nimic.

  5. Claudiu said

    am March 23 2011 @ 4:56 pm

    Asta este….ati vrut servicii ieftine, doar nu credeati ca sunt si calitative…

  6. Ignorance is bliss said

    am March 24 2011 @ 10:24 pm

    domnu’ Claudiu cap de pluta ..

    indiferent ca este ieftin sau scump se defineste tot serviciu ..
    si contractul tot contract ..

    ignorantu’ vietii .. sigur cocalar de mall cu dinti auriti si dacie Logan tunata ..

  7. Am facut reclamatii la RDS si am fost tratata ca ultimul om | Ilfovul nostru said

    am March 24 2011 @ 10:55 pm

  8. Enache Vlad said

    am March 24 2011 @ 11:21 pm

    Da` cine va pune ma naivilor sa va duceti la RDS? Ei exista pt. ca voi ati ales asta! V`o meritati pe deplin!

  9. sfatuitorul de profesie said

    am March 25 2011 @ 10:01 am

    sunt niste animale cei de acolo ! merita strinsi d egit pina nu mai au aer in ei !

  10. Roxana said

    am March 30 2011 @ 11:45 am

    Cei de la RDS sunt niste tapinari…ceva asemanator am patit si eu chiar saptamana asta. Am primit sambata o factura de 2309 lei noi, perioada de facturare fiind febr 20101-febr 2011. Nu mi-a venit sa cred, eu n-am mai vazut factura de telefon ppe un an de zile. Am sunat la relatii cu clientii si mi s-a spus ca timp de un an nu mi-au fost procesate convorbirile de pe Digi mobil, si de-abia acum s-a descoperit. De asemenea, mi-au spus sa-mi fac cont pe pagina lor de internet si acolo imi voi vedea toate facturile si convorbirile. Asa am si facut si am vazut ca in desfasurator apar convorbiri de pe nr de mobil, deci au fost procesate. Deci ce-i asta, hotie la drumul mare, nu? Jecmaneala pe fata. Am depus o reclamatie la sediu, si mi s-a spus ca intr-o luna cel tarziu voi primi rezultatul…care, s-o spunem pe-aia dreapta sigur va fi in favoarea lor. Dar nici o problema, sunt hotarat sa merg si la protectia consumatorului.

  11. Roxana said

    am March 30 2011 @ 11:47 am

    *hotarata

  12. anca said

    am March 30 2011 @ 9:33 pm

    Dna roxana va inteleg nemultumirea dar totusi cand ati vorbit 1 an de zile la telefon,credeati ca vorbiti gratis? ati reclamat situatia de cand ati vazut ca nu nu vi se factureaza nici o convorbire?
    de fapt problema romanilor este ignoranta si “bagatu sub presh” adica ceva de genu,daca ii fraieresc pe aia e ok…acu cand a venit si plata…nenorocitii aia …
    Este adevarat ca a fost greseala lor si ca serviciile lasa de dorit dar un an de zile v-ati facut ca ploua vorba aceea…

  13. Claudiu said

    am April 8 2011 @ 12:54 pm

    Anca, nu este normal sa factureze retroactiv si daca nu gresesc este chiar si ilegal..
    Acum doar nu credeati ca o sa mearga Roxana sa-i verifice daca au habar sa factureze..nu cumva este treaba lor sa se asigure??

    Ptr:Ignorance is bliss
    Cocalara e mata aia proasta ca te-a facut
    Probabil esti vreunul dintre cretinii care se bucura la tot ce este ieftin si apoi este nemultumi..faci umbra pamantului..idiotule..

  14. Ana-Maria said

    am June 16 2011 @ 12:23 pm

    Daca ai devenit clientul lor te trateaza ca pe un gunoi, si daca vrei sa renunti la serviciul lor te jupoaie de bani.

  15. enache iulian said

    am July 6 2011 @ 12:09 am

    Firma rds este o firma de banditi. Am semnat un contract cu ei pt niste servicii pe o suma destulde mare pe luna si nu s-au tinut de cuvant. eu am cerut fibra optica in casa iar ei mi-au tras un fir normal de net ca la toata lumea si nu mai spun ca nici nu mergea cum trebuie si cum am cerut in contract si le-am spus ca sant dispus sa platesc doar ce-am consumat si acum vor banii bineinteles pe care eu nu vreau sa-i dau pt niste servicii in primul rand necorespunzatoare fata de contract si pe care nici nu le-am mai folosit dupa doua luni ca nu ma ajuta cu nimic. In schimb prob e ca am contract pe un an si oamenii vor banii pe un an de zile. ordinarii vor acum sa ma dea in judecata

  16. catalina said

    am July 12 2011 @ 11:12 am

    situatia sta in felul urmator desi din pacate d-na Elena nu a comunicat asta celor unde a depus reclamatia:nu a retinut nimeni actrul de identitate al d-nei dimpotriva a inceput sa arunce cu hartiile de pe birouri si sa ameninte verbal pe toata lumea iar cand a venit politia (de la care de altfel a si primit amenda!)a devenit isterica bruscand pe unul dintre politistii veniti la fata locului.
    am fost martora fiind atunci in casierie si cunosc personalul de ceva ani (nu toti angajatii sunt ironici unii chiar dau dovada de profesionalism!!!!!! si chiar nu sunt vinovati si incearca sa faca ceva!)

  17. petroman ioana said

    am July 14 2011 @ 1:46 pm

    Buna ziua.
    Ma numesc Petroman Ioana cnp 2581012400239, str,.Rimnicu Sarat, nr. 13, bl.19, sc3, ap.124, sector 3, Bucuresti.
    Am facut o reclamatie in data de 07.07.2011, nr. reclamatie 2260195807, sun in fiecare zi la reclamatii clienti si nu s-a rezolvat nimic pana acum.
    Va rog sa urgentati situatia pentru ca am nevoie de acest serviciu.
    Va multumesc anticipat

  18. petroman ioana said

    am July 14 2011 @ 1:47 pm

    Buna ziua.
    Ma numesc Petroman Ioana cnp 2581012400239, str,.Rimnicu Sarat, nr. 13, bl.19, sc3, ap.124, sector 3, Bucuresti.
    Am facut o reclamatie in data de 07.07.2011, nr. reclamatie 2260195807, sun in fiecare zi la reclamatii clienti si nu s-a rezolvat nimic pana acum.
    Va rog sa urgentati situatia pentru ca am nevoie de acest serviciu. Astept raspuns urcent pentru remediere situatie.
    Va multumesc anticipat.

  19. cata said

    am August 5 2011 @ 11:42 am

    Am facut un contract cu RDS sa-mi bage net. si mai sunt 4 zile si se fac 3 luni .In contract este mentionat ca se va monta in maxim 3 luni. Ce e de facut ?

  20. liliana said

    am August 11 2011 @ 1:11 pm

    De ce nu se rezolva nimic? RDS-ul este patronat de Miliardarul orădean Zoltan Teszari. Dati o cautare pe net si aflati de unde nepasarea (ca sa n-o numesc altfel)…

  21. Silviu Tupea said

    am September 22 2011 @ 10:30 pm

    Buna ziua,
    Sant abonat la RCS-RDS, locuiesc in Braila si am facut o cerere ptr serviciul de televiziune in format HD.
    Au trecut mai mult de 4 luni de cand ma tot rog de ei sa vina si sa-mi instaleze serviciul respectiv.
    Chiar dupa atata timp spun ca nu detin decodoare desi pe pagina lor oferta exista bine-mersi de foarte mult timp. Chiar nu avem deloc legi in tara asta ??!! sau Protectia Consumatorului are Internet si TV acasa moca de la RDS ca asa se practica la noi in Romanica tara lu’ Papurel Voda ??!!!!

  22. soglu viorel said

    am September 24 2011 @ 11:16 pm

    Serviciile de net sunt foarte foarte slabe la RDS si nu mai vorbesc de service unde este o coada interminabila in fiecare zi.
    In primul rind netul se intrerupe din 5 in 5 minute si acest fenomen se intimpla de la instalare.
    A doua problema :in contract scrie de telefonul mobil pe care acum trebuie sa il platim ca sa intram in posesia lui
    A treia problema este legata de sticul acela de net .
    Baiatul cel tinar de la service spune ca functioneaza la el pe calculator dar in realitate acest stic ramine blocat si nu numai pe calculatorul meu.Dupa ce stai la rind la service de iti vine rau 4 ore esti trimis la plimbare

  23. geta tolbaru said

    am November 14 2011 @ 1:00 pm

    Eu am avut contract cu firma rds-rcs si in momentul cand am vrut sa ma debransez ( sa reziliez contractul ) nu mai pot scapa de ei. imi pun conditia sa faca cererea titularul de contract, cand a mers titularul au spus ca se primesc cereri numai intre 1 si 5 ale lunii, daca a mers in aceasta perioada au spus ca mai am patru lei de platit , daca am platit acesti patru lei, au spus ca mai trebuie sa platesc inca o luna ca am intrat in luna urmatoare, normal , daca pot primi cererea numai intre 1 si 5 , mai platesti inca o luna degeaba , apoi ca nu mai este valabila cererea din luna anterioara si trebuie alta luna viitoare intre 1 si 5 …… si tot asa … incat eu una nu mai stiu cum sa fac sa scap de aceste facturi … poate ma sfatuieste cineva ca simt ca innebunesc … e ca-n filmele cu prosti … cred ca e un cosmar .

  24. vasile said

    am November 24 2011 @ 9:34 am

    Sint abonat de 6 ani si de cate ori am avut probleme au venit destul de repede.Problema ar fi ca dupa 6 ani vin cu aceleasi decodoare care din punct de vedere functional lasa de dorit.Iata la ce ma refer.Cand tie lumea mai draga apare tabelul cu nota 10, sau cu nota 9.Trebuie sa schimbi canalele si sa te intorci de unde ai plecat ca sa vezi in continuare.Dupa ce se incalzeste conserva o ia razna adica se schimba canalele unul dupa altul fara sa pui mana pe telecomanda si trebuie inchis di spate,repornit si cu oarecare sanse sa functioneze.Decodoarele cu care vin sa iti schimbe unul defect sint INFECTE adica MIZERABILE,decodoare din care ies un miros oribil,curge PAMANT sau sant pline de JEG.Cred ca ar trebui ia exemplu de la cei de la Romtelecom care la intrventii tehnice dau dovada de profesionalism iar aparatura inlocuita este daca nu noua este CURATA.

  25. dragos said

    am December 6 2011 @ 10:30 pm

    buna , eu sunt revoltat pentru ca in fiecare seara imi cade internetul la ora 10:30 fix , parca cineva face misto de mine

  26. PENA MARIN said

    am December 7 2011 @ 10:57 am

    AM SEMNAT UN CONTRACT PENTRU INSTALARE INTERNET LA LOCUL DE MUNCA IN BD. ALEX. LAPUSNEANU NR. 15(LICEUL DE ELECTOTEHNICA SZI TELECOMUNICATII)-CONSTANTA.
    NR. CONTRACTULUI ESTE 9419008539/18.10.2011.
    NU S-A DERANJAT NIMENI PANA IN PREZENT, PENTRU A-MI SPUNE MACAR CEVA, CUM ARFI, DE EXEMPLU: NU AVEM CONDITII SAU NU AVEM PERSONAL SUFICIENT. DAR, IN SCIMB M-AM DERANJAT EU FACAND O ESIZARE TELEFONICA LA CARE AM PRIMIT SI UN NR. INREGISTRARE, INSA PE CARE L-AM IGNORAT, CREZAND CA AM DE-A FACE CU OFIRMA SERIOASA SI , ASA CUM O SPUNE-TI- LIDERI IN DOMENIU-
    MAI OAMENI BUNI VOI CHIAR VRETI SA FACETI AFACERI ? EU, SINCER CRED CA NU, FIINDCA ALTFEL PANA ACUM IMI SI LUATI BANII PE O LUNA. DAR EU CRED CA SUNTETI PREA SATUI SI NU VA MAI INTERESEAZA AFACERILE ASTEA MINUSCULE DE CATIVA ZECI DE LEI/LUNA.
    EU VREAU INTERNET FIINDCA AM NEVOIE SA LUCREZ CU NISTE ELEVI, NU CA SA MA JOC.
    VA ROG SA-MI DATI UN RASPUNS FERM-DA- SAU-BA- CU INSTALAREA CA SA STIU DACA APELEZ LA ALT OPERATOR CARE NU ESTE LIDER PE PIATA, DAR ESTE SERIOS.
    VA UREZ NUMAI DE BINE,
    CU STIMA PROF.ING. PENA MARIN

  27. irina said

    am December 18 2011 @ 12:51 pm

    Eu vreau antena 2 inapoi.Sa le fie rusine pentru faptul ca l-au scos.Pur si simplu ma uitam la antena 2 intr-o zi si se opreste dintr-o data aparand in locul ei Rtv un program fara nimic important.Din 70 de programe cate sunt ,mai mult dintre jumatate fara nici un folos,in toate limbile existente si inexistente,fara macar o traducere sau ceva,tocmai antena 2 au trebuit sa o scoata care este un program foarte cautat si la care ma uitam frecvent? Ce am ajuns acuma sa fim bataia de joc al lor ? Sa aleaga ei la ce programe sa ma uit si la care nu? Au dat dovada de o neseriozitate si nesimtire iesita din comun.Am inteles ca nu pot sa mai vad programul decat daca imi cumpar decodar. Ce prostie mai e si asta? Nu e de ajuns ca platesc si asa pe luna destul de mult sa mai platesc si pentru prostia asta? RUSINE DE 100000 DE ORI! Sper sa se remedieze situatia cat mai repede posibil.

  28. gurita costel said

    am December 27 2011 @ 6:42 pm

    rcs-rds o firma extraordinara de luat teapa care mai puteti incheiati contractul cu ei pina nu e prea tirziu niste tepari ar trebui facut ceva de organele abilitate inpotriva lor noi platim servicii nu facem donatii la rcs-rds

  29. gurita costel said

    am December 27 2011 @ 6:47 pm

    ce credeti voi abonati rcs-rds nu e mai ieftina o furculita de aluminiu pe post de antena decit un serviciu scump si incorect al acestei firme rcs-rds

  30. Daniel said

    am January 3 2012 @ 11:37 am

    Eu m-am abonat in Martie 2011 la abonamentul Digi Net Fiberlink 2 pentru ca mi s-a promis internet pe stick gratuit. Nu l-am primit nici pana acum dupa 10 luni. I-am tot sunat si mi s-a raspuns ca nu il au pe stock si ca eu platesc pentru serviciile care le ofera. Eu nu beneficiez de viteza marita pentru ca folosesc internetul prin Wi-Fi care nu merge mai mult de 52MBps, deci platesc in plus 10RON/luna degeaba.
    Am observat ca mint foarte mult in privinta asta. Odata am fost la agentia unde platesc serviciile RDS si o doamna mi-a spus ca domnul care se ocupa de distributia stickurilor de internet nu este acolo si ca ea stie ca stick-uri vin la cateva saptamani si au fost acolo stick-uri cu o saptamana in urma. A doua zi cand am vorbit cu domnul respectiv mi-a spus ca nu au avut stick-uri de multe luni

  31. Patrik said

    am January 3 2012 @ 7:55 pm

    dragos said

    am December 6 2011 @ 10:30 pm

    buna , eu sunt revoltat pentru ca in fiecare seara imi cade internetul la ora 10:30 fix , parca cineva face misto de min
    ———————————————————–
    ciudat mie imi cade intre orele 18:00-21:00

    adica intre orele astea ma astept sa cada pentru 10-20 minute minim si mai tine uneori cate 1 ora.

  32. Marin Eugenia said

    am January 13 2012 @ 1:42 pm

    Da si eu de 5 ani ma rog de ei sa-mi dea accesul la cateva posturi prin satelit ,pe care le-am platit mereu ,fiind incluse in pachtul pt. care am optat (si ma refer la posturi importante Antenele 1-2) si in fiecare an sunt de 2 ori ,imi multumesc ,o zi buna dar de facut nu fac nimic decat sa-mi ia banii in fiecare luna.Daca 2 saptamani sunt plecata din oras si nu deschid televizorul ,chiar daca e platit pe 1 an ei iti dezactiveaza cartela ,cand te intorci si deschizi televizorul ,nu ai semnal suni la ei de 150 de ori ,baga robotul ,intrun sfarsit cand dai de cineva te rogi cu cerul si pamantul sa dea drumul la semnal ,evident ca dureaza 2-3 zile si aceeasi situatie ,doar la posturile care au ei chef .De exemplu in momentul acesta abonamentul meu este platit pana in august 2012 si pe televizorul meu apare semnal slab sau lipsa semnal ….sa nu-i omori?

  33. Monica said

    am January 24 2012 @ 1:54 pm

    RDS – culmea tupeului!
    Mi-am facut abonament in Decembrie la ei la Fiberlink2 doar pentru ca ofereau stickul de internet mobil.
    Mi-au spus ca pot sa-l ridic de la o agentie in capatul celalalt de Bucuresti. Am fost pana acolo si mi s-a spus ca tocmai ce se terminasera de 15 min. Apoi am facut nenumarate sesizari la “asistenta” si mi s-a spus ca nu sunt pe stoc si ca ma vor contacta ei cand mai aduc.
    Azi am facut o ultima incercare on-line. De data asta raspunsul a fost ca pot sa cumpar stickul din magazinele lor, desi ei prin contract trebuiau sa mi-l ofere gratuit.
    M-am interesat cat ma costa rezilierea. Casiera de la RDS mi-a spus initial ca 500 de lei, apoi 300 de lei (pentru o luna de internet lent “la oferta”)… dupa ce am facut plangere suma a scazut la 150 de lei (instalarea (existenta deja la locatie) + 2 luni – ca am venit dupa 5 ale lunii)
    Trista experienta…

  34. DOBRE gianni said

    am March 4 2012 @ 10:38 am

    Buna ziua,
    Detin un abonament BAZA + ,iar firma rds a considerat sa elimite HBO din programele receptionate in sistem analogic ,fara sa anunte sau sa trimita o instiintare.In momentul de fata platesc acest abonament dar nu receptionez programele pentru care platesc.
    Am solicitat informatii la relatii cu clientii si mi-au recomandat:
    1-sa-mi achizitionez decodor de la ei;
    2-sa-mi cumpar alt televizor care sa receptioneze ,,digital”
    3-sa-mi caut alt operator.
    Acum nu pot sa trag decat o singura concluzie,,servicii ieftine ,servire proasta ” ,iar pentru cei care doresc incheierea unui contract de cu RDS-RCS ,cautati si alte oferte..NU RECOMAND.

  35. ecaterina.pistol said

    am March 19 2012 @ 9:47 am

    de 3 ani am fost client rds dar anul trecut din mai au inceput sa umfle facturile net nu mai aveam nu pot nici suna l;a ei finca nu aud am mers personal sau facut ca nu ma aude.am cerut rezilierea contractului debransare de la cablu nici un rs am tot ast in oct nu am mai platit neavind internet dar in ianuarie am primit factura de3 mil vechi platesc si cer din nou reziliere nu aud nimic imi mai cer o suma de bani mam debransat singura si s la upc .rds continua sami trimita facturi si somatii desi nu mai am internet de anul trecut din oct .este cea mai neserioasa firma din oras si sper ca cei in drept vor lua masuri .angajatii firmei sant fte neseriosi cu persoanele cu handicap.

  36. anca said

    am March 29 2012 @ 2:01 pm

    Buna tuturor,
    In cursul zilei de azi primesc un telefon de la rds precum ca am de platit o factura incepand cu 2010 pana in prezent…in conditiile care eu m-am mutat definitiv din localitate din 2010. Cand le-am precizat ca nu am cum sa platesc o factura de care servicii nu am beneficiat, cum poate sa ma sune dupa doi ani si sa minta ca m-au tot sunat si mi-a trimis facturi la domiciliu, si sa caute cererea de reziliere a contractului, a inceput sa ma ameninte si sa tipe ca ma dau in judecata …la final mi-a inchis telefonul in nas spunandu-mi ca ne vedem in instanta. Bla bla-uri care lasa de dorit serviciile rds-ului. Ideea e ca multi suntem cei ce ne plangem, insa cineva trebuie sa faca ceva, sa zicem… o campanie online impotriva serviciilor inselatoare si de abuz a telecomunicatiilor rds sau ceva.. Astept idei si pareri!

  37. rusen constantin said

    am April 2 2012 @ 5:46 pm

    am sesizarea cu nr 2267550102 din data de 252\2012 si vad ca nici pana azi034\2012 nu sa rezolvat nimic.Domnilor vreti sa intrati in cartea recordurilor sa e nesimtire din partea unor angajati?va rog remediati defectiunea!!!!!!!

  38. Cristian said

    am April 11 2012 @ 3:23 pm

    Am incheiat contractul cu rds acum 3 luni.A trebuit sa astept o luna pana au venit sa traga firele si toate alea…De 3 luni inca astept sa aduca acele decodoare si stick-uri.M-au trimis de la un sediu la altul,dar nimeni nu avea nici unul nici altul.Sunt niste mincinosi.

  39. rusen constantin said

    am April 20 2012 @ 6:50 pm

    Bravooo ati reusit sa mai scoateti din grila de programe inca 3 programe (antena 1 antena 3 si euforia).Ce aveti de gand?VI se pare normal pentru ca eu platesc pentru aceste programe!!!!

  40. gavril alexandru stelea said

    am April 21 2012 @ 10:40 am

    NENOROCITII ASTIA FAC CE VOR.MA INTRIGA FAPTUL CA BAGA PESTE GRILA ANTENA 1 SAMBATA DIMINEATA EMISIUNI IN LIMBA MAGHIARA CAND SUNT FILME BUNE SAU ALTE EMISIUNI D INTERES GENERAL .LOCUIESC IN JUD.MURES MUN SIGHISOARA. NU AI CUI SA-I RECLAMI .AROGANTA SI DISPRETUL FATA DE CLIENT SUNT LA MAXIM.SE BAZEAZA EI PE CEVA ?..GUVERNANTII NU AU NICI UN AMESTEC ? SUNTEM IN CAMPANIE ELECTORALA POATE VIN NISTE BANI CA SA-I MAI SCOATA DIN RAHAT PE ASTIA DE LA RDS.ASA NE TREBIUE CA NOI AM AVUT OPERATOR LOCAL TV SI NET FIRMA TELESON SIGHISOARA DAR NU NE-A CONVENIT AM SPUS CA VIN HOTII ASTIA CU FIBRA SI PRETURI BUNE. AS INCHEIA SPUNAND CA ORICUM NU SE REZOLVA NIMIC DAR M-AM MAI RACORIT SI EU. SA AUZIM DE BINE ! dar nu prea cred ,TRAIM IN ROMANICA.

  41. Georgeta said

    am April 22 2012 @ 3:31 pm

    Eu am semnat contractul cu RDS de curand valoarea contractului e de 75euro deoarece am nevoie de banda mare viteza si mi au promis ca o sa am dupa numeroase teste,constat ca am net de ,,cartier,,,,pastrez ca dovezi toatre testele facute maine ma duc sa reziliez contractul cu ei,astazi mi au inchis telefonul am trimis nenumarate emails nu se face nimic angajatii sant aroganti,cei care au venit prima data sa instaleze au pus firele gresit nu au schimbat cablurile vechi dupa aceea unii au zis ca nu masina de gaurit si au pus firele sum usa a trebuit sa platesc pe cineva sa le monteze normal sa pot inchidfe usa este o experienta dureroasa si vreau sa reziliez contractul cine ma poate ajuta cu aceasta problema?multumesc anticipat

  42. doneci veronica said

    am April 22 2012 @ 4:20 pm

    donilor va rugam sa va respectati clieti dumneavoastra ,nu iera corect sa ne infomati si pe noi cind scoateti programele antena 1 daca neoi tot platim pentru iele va mutumesc

  43. dumitru gheorghe said

    am April 22 2012 @ 4:25 pm

    nu sinteti o firma serioasa ati scs, gsp1,nu lati mai bagat inapoi si acum antena 1 bani stiti sa ii incasati aceiasi suma

  44. Un fraier, abonat la RDS said

    am April 26 2012 @ 12:38 pm

    Companie de rahat, servicii de rahat. Preturile sunt ok, dar pt cat platesti atat si primesti. Angajatii de la Serv Clienti, niste nesimtiti si incompetenti. Am gresit eu la inceput, ca nu mi-am platit factura la timp. Normal, m-au deconectat rapid. Dupa ce am facut plata, nu am mai fost reconectat. De 3 zile, sun incontinuu la ei sa ma reconecteze si primesc acelasi raspuns: “In cel mai scurt timp posibil”. Daca nu ar detine monopol, compania asta ar fi muritoare de foame.

  45. Georgeta said

    am April 27 2012 @ 9:21 am

    Din nou eu deci nimeni nu ma poate ajuta,aseara si dimineta abia am putut sa dechid pagina sa citesc emails le am trimis email la tehnic si au zis ca ei nu pot sa ,,ping,,ruter ca nu e setat,a fost setyat de un tip de la ei si ca ei dau viteza si banda din contract la 75euro?ma duc sa reziliez contractul sa vedem

  46. Georgeta said

    am April 27 2012 @ 11:33 am

    Am fost la RDS SI VREAU SA REZILIEZ contractul si mi au zis ca nu pot sau daca chiar vreau platesc pentru tot anul va rog sa ma ajutati multumesc

  47. laur said

    am May 1 2012 @ 8:04 pm

    faceti netul aal sa mearga odata pt totdeauna RETARDATILOR ca mi se intrerupe din 5 in 5 secunde nici pe mess nu ma pot conecta ca nu apuc banditi imputiti

  48. lorena said

    am May 9 2012 @ 9:32 am

    o greseala imensa am facut cand m/am schimbat de la o alta firma ca sa fac contract CU RDS…de cand m am mutat a avut numai probleme cu internetul si cablu tv.
    RUSINE RDS PT CA LUATI NISTE BANI PE CARE NU/I MERITATI…O COMPANIE DE 0 LEI CARE PACALITI OAMENII :(

  49. felicia said

    am May 24 2012 @ 11:04 am

    Am scris..si?…am facut sesizari si reclamatii si degeaba.RDS este stat in stat..face ce vrea si cum vrea..nimeni nu le poate face nimic.

  50. MATEI ION said

    am June 21 2012 @ 6:35 am

    AM CREZUT CA ESTE O FIRMA SERIOASA DAR M-AM INSELAT.DE 2LUNI MA CHINUIESC SA INTRU IN POSESIA UNUI STIK DE INTERNET MOBIL SI NU REUSESC.ASTA INSEAMNA NEPASARE SAU BATAIE DE JOC.

  51. MATEI ION said

    am June 21 2012 @ 6:41 am

    Am crezut ca este o firma serioasa dar m-am inselat.De 2luni ma chinuiesc cu telefoane si mers la caseria rcs rds pentru un stik de internet mobil.Nu am reusit sa intru in posesia lui nici acum.Asta inseamna nepasare sau BATAIE DE JOC

  52. anonim said

    am June 28 2012 @ 4:42 pm

    dupa ce ca miati intrerupt cablu imi mai taiati si din programe va multumesc pentru ce miati facut acum din 112 programe nu mai am decat 78 oricum va multumesc pentru ce miati facut

  53. Anda said

    am July 5 2012 @ 7:24 pm

    am si eu o reclamatie de facut:
    azi ati schimbat toate canalele tv. si programul I.D. nu mai este!va rog sa-l rebagati inapoi pt ca il urmaresc foarte mult!
    sper din suflet sa-mi cititi acest comentariu!!!

  54. Viorel said

    am August 3 2012 @ 11:37 pm

    Asta e o firma de cacat. baga in contracte niste clauze inseletoare, iti flutura in fata niste canale, dar dupa o perioada de timp iti scoate canalele cele mai bune si te pune sa le platesti suplimentar. La buzau sunt mana in mana ca cei de la OPC, care primesc mita de la RCS pt a solutiona in favoarea lor sesizarile

  55. Luiza said

    am August 3 2012 @ 11:40 pm

    Cei care aveti contracte in delurale, iar RCs va pune sa platiti suplimentar pachetul Discovery( care le-ati avuin abonamemt) faceti sesizari ca nu v-au instiintat in scris cu treizeci de zile inainte. Ei schimba din mers regula jocului. Fac publicitate inselatoare. Renuntati la bonamente

  56. izzzy said

    am November 4 2012 @ 8:20 pm

    Am RDS si prin cablu si prin usb dar ambele merg la fel, la usb nu dowloadez nimic si la sfarsit de luna nu mai pot nici naviga, despre cel cu cablu navigarea este c…t,dupa 5 mimute si poti naviga

  57. nana said

    am November 9 2012 @ 8:12 pm

    nu va inteleg intrerupeti cablu iar mai tarziu nu mai merge cablu?ce faceti voi de fapt?va bateti joc de noi?
    daca nu platesc la timp opriti cablu,iar eu care va platesc la timp nu pot sa ma uit la tv.sunteti niste nesimtiti care nu aveti macar bunul simt sa raspundeti la telefon.

  58. cristi said

    am December 3 2012 @ 6:19 pm

    singura nemultumire a mea si nesimtire a celor dela rds,e aceia ca am facut abonamentul pe o anumita grila de programe si acuma e cu totul alta ,din care am niste programe care nusi au rostul au scos toata grila de discovery si miau bagat unguri si italieni rusine ,cai cand vine ziua de plata trimeteti factura

  59. florin said

    am December 3 2012 @ 8:28 pm

    cristi acum o ora i-am sunat pe hotii astia sa le spun ceeace ai scris si tu…am luat pachet extra de mai multi ani tocmai ca sa am toate programele de discovery si animal planet si azi ce sa vad grozavie…lipseau toate si in schimb erau bagate niste porcarii gen digi world…am un sentiment imens de frustrare si suparare zici ca te fura pe fata hotii astia ,cum spuneam am sunat la ei si dupa juma de ora de asteptare mai ia unul ca cica in urma unor neintelegeri….mai frate astia sint nesimtiti de-a pururea merita dacti in judecata dar stim prea bine ce inseamna proces in romania…ne-au umplut de bozgori cred ca sint vre o 7 programe..or avea de gind sa ne maghiarizeze cu japca…nu e cinstit frate chiar asa hotie pe fata si nimeni nu se sesizeaza…daca va uitati pe site ul lor au un comunicat de presa auzi motiv…au grija de buzunarul nostru sa nu ne fure discovery….ce hoti patetici rcs rds hoti

  60. client prost said

    am December 15 2012 @ 2:58 pm

    Astia chiar sunt timpiti de la rds-rcs azi am fost sa intreb de ce au scos dicovery si tv 1000 si au zis ca asa au hotarit ei si asta este si am zis ca pentru posturile alea eu am venit ca ma interesau dar asta este asa au hotarit ei,adica sa platesc este singura mea datorie la ei si daca vor ei pot scoate orice din grila si eu sa platesc in continuare si am mai zis si de box-ul digital si de 1 an de zile m-au dus cu vorba ca nu au si acum il aveau si am luat si eu ca fraerul si ce sa vezi daca am revenit nu il mai pot lua inapoi decit dupa 1 luna ca nu mai pot face modificari in calculator si nu au vrut sa faca nici rezilierea contractului pentru ca pe luna asta au operat deja in calculator si asta este.
    In consecinta desi sunt liber de contract fata de ei sunt obligat sai mai suport inca 1 luna si ceva pentru ca au ei politica interna de kkat si eu sunt un cetatean EUROPEAN tot de kkat ORICUM SINGURA SOLUTIE ESTE O RECLAMA NEGATIVA ORIUNDE SI ORICUM este singura solutie sa le dau peste nas si sa ramina cu citi clienti am adus eu la RDS-RCS .

    Reply

  61. anola said

    am December 16 2012 @ 10:23 am

    Buna tuturor,si eu am o experienta interesanta cu RDS,in luna noiembrie m-am dus la sediul lor din Satu Mare,pentru ca sa-mi explice cineva de ce am facturi de 160-180 ron lunar,normal cum am calculat trebuia sa am in jur de 100-110 ron.Doamna de la sediu a verificat exact ce servicii active am si mi-a zis pe langa altele ca platesc lunar cu 10 roni in plus (internet pe telefom mobil),fiindca acest serviciu imi este gratuit din momentul in care am trecut pe pachetul de internet FIBER LINK2,ceea ce imi este activat de 18 luni.Am facut o sesizare la RDS,intreband de ei cum e posibil sa lase sa plateasca un client 18 luni in plus suma de 18*10 ron ,de ce nu se poate face automat modificarea facturii pentru avantajul clientilor si daca este posibil sa-mi returneze suma respectiva…
    Raspunsul oficial era ca este obligatia clientului sa ceara modificarea contractului,ei nu poate modifica si nu sunt obligati sa atentioneze clientii in caz de supraplata.
    Deci pe scurt ATENTIE verificati contractele voastre, pentru ca nu cred ca sunt singurul care am platit in plus pentru RDS,si niciodata sa nu asteptati sa va anunte ei,pentru ca acest lucru nu se va intampla niciodata.Sunt o firma cu sens unic,nimic avantajos pentru clienti doar ce-i avantajos pentru ei!

  62. gun said

    am December 22 2012 @ 5:15 pm

    de o saptamana nu merge digi.ii tot sun intr-una,si de fiecare data spun ca vin sa-l repare in 48 de ore.inca n-au ajuns,poate la ei a venit sfarsitul lumii

  63. Mircea said

    am January 20 2013 @ 1:20 pm

    In data de 29.12.2012, neputând să folosesc serviciul de internet prin cablu al RCS-RDS, am încercat să folosesc stick-ul pentru internet mobil furnizat tot de către această firmă, şi am constatat că nici acesta nu funcţionează, drept pentru care am sunat la serviciul de asistenţă clienti, la *777. Acolo mi-a răspuns un angajat al RCS-RDS de la care am aflat cu stupoare că acest dispozitiv a fost blocat de catre RCS-RDS deoarece în baza de date a RCS-RDS nu se regăsesc documentele (procesul verbal de predare-primire) din care să reiasă ca eu am dreptul să folosesc dispozitivul respectiv.
    Angajatul respectiv al RCS-RDS mi-a spus că, deoarece aceste documente nu se regăsesc în baza de date a RCS-RDS , este necesar să merg începând cu data de 03.01.2013 la orice reprezentanţă RCS-RDS, cu stick-ul mobil asupra mea, reprezentanţă unde mi se vor întocmi şi documentele necesare pentru a îl putea folosi! Persoana respectivă nu ştia că eu am deja documentele care atestă faptul că am dreptul să îl folosesc, dar pornea de la premisa ca acestea nu există, sau că dispozitivul în cauză a fost procurat în alt mod decât cel legal, adică de la RCS-RDS!
    În data de 03.01.2013 m-am deplasat la reprezentanţa RCS-RDS din hypermarket-ul Auchan cu stick-ul şi documentele aferente acestuia asupra mea. Acolo i-am expus unei angajate a RCS-RDS de acolo toată tărăşenia. Angajata respectivă a verificat dacă seriile de pe stick şi de pe cartela acestuia corespund cu cele înscrise în acte, şi a constatat că acestea corespund, a verificat şi actele prezentate de mine aferente acestui dispozitiv, şi a constatat că nu sunt probleme, a scanat aceste acte, le-a trimis către forurile superioare, şi mi-a făcut şi o sesizare cu nr. 2272986131 / 03.01.2013 către forurile sale superioare.
    Din acel moment am crezut că lucrurile vor începe să se mişte, dar m-am înşelat.
    Am sunat pe 04.01.2013 tot la *777, unde mi-a răspuns un alt angajat, care mi-a spus că solicitarea cu numarul de mai sus a fost primită şi că este urgentată spre a fi rezolvată.La întrebarea mea: „ Eu cu ce sunt de vină că vă lipsesc aceste acte?”, dânsul mi-a răspuns că: „Aveţi dreptate, vom cerceta de aceste acte nu se regăsesc şi la noi, şi vom face o anchetă să vedem cine este de vină, şi vă asigur că solicitarea dvs. este trimisă spre soluţionare în regim de urgenţă”.
    În data de 05.01.2013 am sunat din nou, şi mi s-a spus ceva asemănător. Am zis: „Hai că mai aştept!”
    Pe 06.01.2013 nu am mai sunat, că era weekend!
    Am sunat din nou pe 07.01. 2013, şi am început să constat ca mi se răspunde cu aceleaşi tipuri de răspunsuri stereotipe şi anume: “Problema dvs. este dată spre rezolvare în regim de urgenţă…..vă va suna cineva când va fi rezolvată….”
    Numai amânări, amânări, şi iarăşi amânări. La insistenţele mele către persoana din paragraful anterior pentru a mă pune în legătură cu altcineva, un şef sau o altă persoană din RCS-RDS de la un alt departament (de preferat tehnic sau comercial) care să îmi poată spune o dată certă şi reală de rezolvare a problemei mele, interlocutorul meu mi-a răspuns că nu poate face acest lucru deoarece aceasta este treaba serviciului de Relaţii cu Clienţii al RCS-RDS, drept pentru care o înţeleg pe persoana respectivă, pentru că prin natura serviciului său nu are voie să facă acest lucru.
    Însă, mai înţeleg şi altceva din rolul serviciului Relaţii cu Clienţii şi anume:
    – tergiversarea şi amânarea rezolvării unor neajunsuri interne în RCS-RDS, până când acestea vor fi rezolate într-un mod convenabil RCS-RDS-ului, nicidecum în sprijinul clientului;
    – punerea pe drumuri a clientului cu jalba în băţ (actele în băţ) pentru a dovedi că acesta are dreptul de a folosi un produs care i-a fost oferit de RCS-RDS spre a-l folosi în mod gratuit;
    – protejarea altor departamente din RCS-RDS de „durerile de cap” cauzate de discuţiile cu clienţii;
    – ascunderea faptului că RCS-RDS nu este o firmă flexibilă, ci una rigidă, mai ceva ca una de stat. La firmele de stat funcţionarul se ascunde în spatele unui orificiu de 20×20 cm., pe cand la dvs. se ascund în spatele serviciului Relaţii cu Clienţii.
    Domnilor şefi de la RCS-RDS, într-o firmă privată normală, nemulţumirile clienţilor sunt dirijate către serviciile direct implicate (tehnic sau comercial). Astfel, serviciile respective iau legătura cu clientul, află nemulţumirea acestuia şi îi oferă acestuia o dată sigură de rezolvare astfel încât firma respectivă să se încadreze în termenul legal de rezolvare.
    Apropo, termenul legal de rezolvare a unei probleme tehnice este de 48 de ore. La dvs. cât este acest termen? Vă întreb pentru că, după ce documentele respective au fost verificate de către angajata dvs. de la reprezentanţa dvs. din Auchan, şi au fost scanate şi trimise către dvs. tot de catre dânsa în data de 03.01.2013, nu trebuia decât să daţi câteva click-uri cu mouse-ul pentru a introduce acele acte în baza dvs. de date şi problema era rezolvată demult! Ori, iată că am ajuns în data de 20.01.2013 şi nu s-a rezolvat nimic!
    Poate că acum se va rezolva ceva!

  64. Flory said

    am February 21 2013 @ 8:04 pm

    Astia sunt nebunii fratilorrrr!!!! Am platit de luni factura pe un An si ñu mi-au dat drumu Nicu acumula!!!!

  65. Bacoy said

    am February 23 2013 @ 10:52 pm

    Niste nenorociti… NU recomand sa luati internet sau TV de la RDS si RCS …sunt tepari

  66. Ghionoiu said

    am March 28 2013 @ 6:12 pm

    Ce se intampla cu RDS ne arata cat de importanta este puterea… pentru ca astia au devenit foarte puternici, s-au inconjurat de avocati foarte buni si nu ai ce la le mai faci.
    Te pun sa semnezi repede un contract, cu tot felul de clauze scrise minuscul, iar daca le ceri contractul sa-l citesti iti spun ca ei nu au timp de “lecturare”.
    Astia profita ca la noi in Romania consumatorul are drepturi care-i sunt tot timpul incalcate, iar cei care ar trebui sa le rezolve problemele ivite dupa incalcarea drepturilor, se fac frate cu mafiotii, iar cetateanul ramane cu banii dati si cu buza umflata…
    ANPC-ul nu mai are nicio utilitate in tara asata, asa ca nu vad de ce mai functioneaza, platiti fiind din banii nostri…

  67. Soroti Iulian said

    am March 28 2013 @ 6:22 pm

    Bravo “Ghionoiu”; asa e!!!

    Si eu am o problema cu cei de la RDS/RCS. Cand am dat drumul la tv mi s-a cerut sa fac un update de soft pt decodorul Humax 2. Dupa ce am facut-o nu mai pot aranja programele in ordinea pe care o doresc. Ce pot sa zic? Mi-au stricat tot confortul pe care il aveam in fata televizorului. Dupa o zi de stres la munca trebuie sa ma stresez si acasa cand caut programele pe care vreau sa le vad. Am sunat la ei si imi prezentau treaba asta ca si cand mi-ar face o favoare (ceea ce m-a enervat si mai mult). Si cum pe analog se vede de tot rahatul, voi merge maine sa reziliez contractul pentru cablu tv, ca oricum meciurile pe care vreau sa le vad(doar alea importante) le pot vedea si pe net

  68. Atemporala said

    am April 12 2013 @ 12:35 pm

    Eu sunt una dintre consumatoarele fericite care au reusit sa rezilieze contractul cu ei. Dupa niste peripetii demne de filme, desigur.Dupa ce ca 2 saptamani am stat fara internet si am tot facut sesizari la ei mi se zicea ca “maine” o sa ne deplasam sa va reparam. Si dupa 3 saptamani de prosteala pe fata m-am dus la ei decisa sa reziliez contractul.M-au plimbat pe la 5 cladiri si o mie de ghisee pana mi-a luat cineva cererea, in care, desigur am trecut la motive ca din vina lor doresc sa reziliez contractul.Si pentru ca nu am putut sa stau linistita, avand un presentiment, dupa cateva zile iar m-am dus la ghiseul respectiv sa vad ce s-a intamplat cu cererea. Ei bine, nici macar nu a fost trimisa la departamentul care se ocupa cu asta. Am facut scandal si am fost trimisa sus, la un birou, unde un domn m-a informat ca deja e gata factura si pentru luna viitoare si ca daca totusi doresc sa reziliez contractul sa trec la motive ca ma mut si nu mai doresc serviciul respectiv, altfel sa-mi iau adio de la reziliere si sa platesc si factura care e pe drum. In tot acest timp internetul nu mergea, desigur.Am rescris cererea, am ignorat furia pe care o simteam si asa am reusit sa scap de ei. SA nu va zic ca peste vreo luna, cand eu deja aveam servicii de internet de la Romtelecom si toate erau bune si frumoase, seara pe la ora 8 au sunat niste oameni cum ca sunt de la Rds si au venit sa repare internetul. Le-am zis sa dispara repede ca nu stiu ce le fac. Sfatul meu este sa nu va incurcati cu ei, au servicii ieftine, e usor sa te incurci cu ei, dar scapi greu :-)

  69. Simona said

    am May 3 2013 @ 12:17 pm

    Eu am fost foarte multumita de serviciile rds&rcs pana pe 1 mai cand am ramas fara internet. Pe 17 aprilie am incheiat un act aditional de schimbare a adresei si n-au venit nici pana azi (3 mai) sa imi instaleze internetul. Cand am sunat de 2 ori la call-center, mi-au zis ca abia pe 7 mai incep activitate. In acest timp am pierdut 106,5 RON pentru ca, neavand acces la internet, nu am putut anula o comanda facuta la emag si de asemenea pierd bani in fiecare zi deoarece am platit o pagina pe un magazin online si nu pot onora comenzile si raspunde intrebarilor clientilor.
    Dupa sarbatori incep sa-mi caut alt provider. E bataie de joc cu ei. Daca apuci data de 1 a lunii urmatoare fara a fi platit serviciile primite, cum deschizi netul, cum te avertizeaza ca n-ai platit si ti se va suspenda contractul.
    Fara cuvinte.. Chiar nu ma asteptam din partea RDS-ului, de care, dupa cum spuneam, chiar am fost foarte multumita.

  70. Radu said

    am June 20 2013 @ 8:34 pm

    Sunt student in Bucuresti(din Tg Jiu) si utilizez Digi Stick pentru internet.A mers perfect pana anul trecut prin vara.De atunci se bloacheaza mereu..merge 1 saptamana normal si apoi brusc o saptamana, doua mai am doar 13 kbp…nici in anii 80 nu cred ca exista viteza asta ,,formidabila”..cand am incercat la ei sa le semnalez problema desi reprezentatul respectiv a vazut clar ca nu mergea singura explicatie a fost ca nu merge ,,celula”(nu are legatura cu stickul respectiv)…si asta a fost tot.Eu nu platesc sa NU MEARGA ,,celula”..nu stiu ce e si nici nu imi pasa..vreau doar sa mearga pentru a-mi rezolva treburile de la facultate.mi-au sugerat ca il pot schimba daca achit o taxa de 66 de euro pentru ca stick-urile respective nu sunt ale lor si inchiriate.E foarte ciudat.cum sa fie inchiriate daca ei le distribuie..e foarte greu sa ai internet cu 13 kbp..sper sa pot posta acest comentariu

  71. R Razvan said

    am July 17 2013 @ 7:46 pm

    RECLAMATIE

    Buna ziua,

    Numele meu este Rosu Razvan (cod client RDS: 35301340) si am contract pentru “internet business” incheiat cu SC RCS & RDS SA (sediu social: Bucuresti, sector 5, str. Dr.Staicovici nr.75, forum 2000 Building, faza I, et.2 – J40/12278/1994, RO 5888716) prin Ana Maria Ionita (in calitate de reprezentant vanzari – cod agent:8256) din data de: 30.10.2012 (nr. 9419009494).

    Motiv reclamatie: Nerespectarea termenilor contractuali

    In data de 27.06.2013 am incercat sa vorbesc cu dna Anamaria Ionita (angajat rds care se ocupa de contractul meu), atat telefonic (avea telefonul inchis), cat si mergand la sediul rds Constanta (era plecata pe teren cu telefonul inchis), pentru a face un transfer de locatie (m-am mutat in alta zona). Am reusit sa dau de dna Ionita in data 28.06 (telefonic) si am stabilit ca in data de 01.07.2013 pentru a semna toate actele necesare mutarii. In data de 01.07, m-am deplasat la sediul rds Constanta pentru semnarea actelor dar dna Ionita nu era la munca, una din colege mi-a transmis ca este libera si ca o pot suna sa reprogramez semnarea actelor, aceasta colega spunandu-mi ca nu ma poate ajuta. Am incercat acest lucru, dar dna Ionita avea iar telefonul inchis. In data de 02.07 am sunat din nou si am reusit sa o “prind” la munca, m-am deplasat si am semnat actul de mutare (act aditional nr 1/ 02.07.2013). Am intrebat cat va dura pana vor venii sa imi instaleze serviciul la noua locatie si mi-a raspuns ca pana in data de 05.07 vor veni cu siguranta, lucru care nu s-a intamplat. In data de 05.07. am sunat tot eu la dna Ionita si am intrebat daca vine cineva, m-a asigurat ca se intereseaza si revine cu un telefon, lucru care nu s-a intamplat. In data de 08.07 am sunat din nou la dna Ionita si am rugat o sa imi spuna cand vine cineva sa imi instaleze serviciul. M-a asigurat ca se intereseaza la serviciul tehnic si va reveni ulterior cu un telefon, nici de aceasta data nu s-a intamplat. Am sunat tot eu si mi-a spus ca s-ar putea sa dureze 3,4 saptamani pana la activarea serviciului in noua locatie. Am intrebat-o cum putem rezolva problema ivita (1 luna fara serviciul de internet pentru care avem contract) si mi-a spus ca pot sa reziliez contractul daca vreau dar trebuie sa platesc si factura pe luna in curs (adica sa platesc luna iulie fara ca eu sa beneficiez de serviciul contractat). Am incercat sa-i explic ca nu este vina mea, ba chiar ca nu vreau sa reziliez contractul ci vreau serviciul pe care l-am contractat, dar singura solutie pe care a gasit-o a fost aceasta ca eu sa reziliez contractul si sa platesc luna in curs fara sa beneficiez de serviciul contractat, lucru pe care il consider strigator la cer. Am contactat in nenumarate randuri serviciul clienti business al RDS dar nu am obtinut nici un rezultat. Ma duc cu vorba din zi in zi, desi in contract se specifica ca raspunsul din partea lor ar trebui sa vina in 24 ore. Am trimis si reclamatie scrisa la RDS in data de 09.07 si tot fara succes. Suntem deja in data de 17.07.2013 si nimeni nu imi ofera nici un raspuns, nici o solutie. Ca drept urmare voi inainta aceasta reclamatie la toate autoritatile ce pot solutiona aceasta problema, mai mult voi actiona si in instanta aceasta societate daca nu voi primi o rezolvare multumitoare.

  72. csampar margareta said

    am July 26 2013 @ 9:23 am

    am si eu o intrebare la dumneavoastra daca nu merge sticu-l ce trebuie sa fac in priivinta asta si daca vreau sa iau alt stic cum trebuie sa procedez

  73. Sanda Wallace said

    am September 11 2013 @ 11:20 am

    Sunt complet dezamagita de serviciile cu clientii de la RCS-RDS.
    Am sunat pentru ca tatal meu, care este plecat din tara are o intarziere de plata de 40.14 lei si eu am primit un email, in care am toate datele, dar nu si IBAN-ul ca sa pot face plata. Sun frumos la ei si raspunde o doamna (nu i-am retinut numele) care foarte draguta, imi da codul IBAN pentru a face plata, dar cand sa fac plata aflu ca este gresit….intentionat sau nu, nu pot sa stiu.
    Sun iar la ei si raspunde BOGDAN MARIES. Ii explic situatia, ii spun ca nu sunt clientul lor, dar vreau sa fac o plata, si nu cer informatii confidentiale, doar IBAN-ul…el raspunde ca un robotel ca nu poate sa imi dea informatii confidentiale….de 7 ori acelasi lucru pana ma enervez si cer sa vorbesc cu seful lui si el…continua…este bataie de joc!!!…nu este posibil asa ceva…te aduc in pragul disperarii!…tu vorbesti una si ei se prefac ca nu te aud!..pana la urma mi-a inchis telefonul!!!

    Daca si IBAN-ul este informatie confidentiala, si nu vor sa te lase sa faci o plata…este caraghios!…dar de oprit serviciile stiu foarte bine!! si de aplicat penalizari.

  74. RDS-RCS si modul cum isi trateaza clientii (ce-i mai au) | adspedia.ro said

    am October 7 2013 @ 7:11 pm

    [...] caut sa vad daca RDS-RCS are ceva optiune sa rezolve problema. Am mai vazut cazuri de situatii naspa la RDS, dar m-am gandit ca sunt prea vechi ca sa mai conteze acum si ca sigur baietii s-au [...]

  75. negut ionel said

    am October 26 2013 @ 3:45 pm

    buna ziua

    pe strada seneslav voievod n28 nu este cablu tras de la caseta dar in schimb primesc factura de plata pentru serviiciile prestate
    ce parere aveti ?

  76. ANA said

    am November 6 2013 @ 3:01 pm

    VA ADUC LA CUNOSTINTA CA UN SALARIAT AL RCS-RDS PE NUMELE LUI DAN POPA CARE LOCUIESTE PE STR GRIGORE TOCILESCU 55 SEC 5 INSTALEAZA CABLU INTERNET CUNOSTINTELOR SI RUDELOR LUI BINEITELES FARA CONTRACT IN STR ALEXANDRU DONICI NR22 LA FAMILIA PARASCIV SI VECINILOR
    CONSIDER CA AR TREBUI SA FACE-TI CEVA IN ACEST SENS DEOARECE ACEASTA SITUATIE ESTE DE MAI MULTI ANI

    DORESC SA IMI FIE PROTEJATA INDENTITATEA
    IN SPERANTA CA VE-TI REZOLVA ACEASTA SITUATIE VA MULTUMESC

  77. sirboiu marin said

    am February 11 2014 @ 7:25 pm

    am facut de mai multe ori sesizari in legatura cu un decodor mi s/a schmbat pe data de 27 .01.2014 si a functionat pina la data de 2.02.2014 am revenit cu o noua sesizare a venit depanatoru si la inlocuit si a functioant doar 3 ore ,intrebindul de ce a raspuns ca nu este vina lui el pune ce primeste adica decodoare reconditionate eu sunt foare nemultumit deoarece platesc lunar chirie le decodoare si dumneavoastra nu investiti in decodoare asa ca o sa va pierdeti abonati nu este posibil o sa fac plingere si la opc

  78. mirela daniela said

    am March 11 2014 @ 6:09 pm

    trebuie sa fim mai multi sa mergem la OPC si pt.abonamentele care le-am facut, acum daca nu ai decodor si ai 2,3 televizoare vezi analogic chiar daca platesti ab.29lei ; iti dau decodor cica este gratis –minciuna ordinara nu este gratis ; toate ab.lor sunt analogice 25lei , vrei digital +5 lei si pentru fiecare TV dai 5 lei sa vezi digital. Normal daca dai 29lei grila de programe trebuie sa fie la fel cu o mica dif.de 3-4 canale si pachet HBO (decodor) si pe toate TV cate ai in casa trebuie sa vezi la fel—-deci jegurile astea penale ne impun sa avem 1TV!!!!!!

  79. eugenia filip said

    am May 10 2014 @ 1:09 pm

    Dar de factura de 41000 pe o luna ati auzit ?

  80. fat dorina said

    am May 27 2014 @ 6:35 pm

    as vrea sa stiu de cat timp are nevoie super compania rcs-rds sa instaleze internet in satul danesti jud maramures .nu mi-ati raspuns la reclamatia in scris .v-am bagat opc-ul pe gat.parca am fi pe himalaia nu in romania secolului xxi urmeaza ziarele. pe curand!

  81. lili said

    am July 1 2014 @ 2:24 pm

    de pe data de 20.06.2014 am incheiat un contract de telefonie mobila plus achizitionare de smsrtphone, nu am intrat in posesia telefonului deoarece nu-l aveau pe stoc, m-au asigurat ca comanda pt achizitionarea telefonului se va solutiona in interval scurt , ceea ce nu s-a intamplat nici pana in ziua de azi. plus faptul ca de 3 zile nu am semnal pe acel numar nou contractat, dar sms cu valoare factura tel au trimis. incerc tot de 3 zile sa iau legatura cu departamentul tehnic sa aflu cauza lipsei semnal retea,si nu pot fi contactati deorece au doar ton de ocupat…
    Deci sa recapitulam platesc un abonament de tel mob pe care nu-l pot folosi, nu exista semnal de retea, cumva asta se numeste prostie, hotie ,mizerie si nu mai stiu in ce mod sa denumesc un sistem inputit pe care noi consumatorii trebui sa-l suportam . vreau sa iau masuri si

  82. lili said

    am July 1 2014 @ 2:26 pm

    smartphone

  83. ana said

    am July 16 2014 @ 4:25 pm

    Am întâmpinat o problema după ani de zile din 2011.cand sa merg sa returnez stik digi surpriza sa îmi spună ca nu e aceea seria ca nu e de la ei.

  84. Izabela said

    am July 30 2014 @ 4:47 pm

    De 3 saptamani am probleme cu cei de la RDS..m-am mutat la o alta adresa si am facut cererea pentru mutare. Mi s-a spus ca va dura 3-4 zile lucratoare si au trecut 3 sapt de atunci..Ieri am fost la o audienta si mi s-a spus ca sunt probleme cu contractul (pachetul are alt pret acum) si din cauza asta nu a venit nimeni sa faca instalarea. A trebuit sa astept 3 sapt ca sa mi se spuna asta desi eu am sunat zilnic sa verific situatia..Azi ma duc la un alt punct RCS si le spun ca vreau sa reziliez contractul care oricum expirase pe 2 iulie 2014 si au refuzat spunand ca se va face modificarea si voi si sunata azi pana in ora 6. Este ora 6 din nou nu am fost contactata de cineva de la compania lor. Lucrez de acasa si mi se pare o bataie de joc..nu pot sa imi termin lucrarile pentru ca nu am net ceea ce inseamna ca nu am nici bani. Nu mai stiu ce sa fac:(

  85. andrei sb said

    am September 10 2014 @ 3:56 pm

    Sunteti deacort sa dam rds jos de pe piata ptr toti comentatori.

Comment RSS · TrackBack URI

Lasa un comentariu

Nume: (Obligatoriu)

eMail: (Obligatoriu)

Site:

Comentariu: