Sucurile dietetice pot provoca atacuri de cord si accidente vasculare
Ethan A. Huff
NaturalNews
18 Februarie 2011
http://www.infowars.com/drinking-diet-soda-linked-to-causing-heart-attack-stroke/
Consumul a una sau 2 sticle de Coca-Cola Light in fiecare zi ar putea determina aparitia unui atac de cord, accident vascular cerebral, sau a unui alt eveniment cardiac major, sugereaza noile cercetari recent prezentate la Conerinta Internationala pe teme medicale cu acent pe atacurile vasculare, a Asociatiei Americane de sprijin pentru bolnavii de inima, in Los Angeles. O echipa de la Universitatea din Miami (UM) Scoala de medicina Miller, au descoperit ca persoanele care beau regulat sucuri dietetice sunt de 61% mai predispuse decat altele sa aiba o problema majora la inima.
Hannah Gardener, un epidemiolog de la UM si principalul autor al studiului, alaturi de colegii ei, au intervievat mai mult de 2.500 de locuitori din Manhattan privind alimentatia si stilul de viata. Ei au evaluat, de asemenea, sanatatea participantilor, inclusiv tensiunea arteriala si nivelul colesterolului, facand comparatii. Dupa luarea in considerare a factorilor relevanti, echipa a constatat ca sucurile dietetice, in special, sunt legate de bolile de inima.
Bautori de sucuri obisnuite, pe de alta parte, nu au demonstrat un risc crescut de evenimente cardiace in urma studiului, ceea ce ilustreaza faptul ca vinovat este un element specific sucurilor dietetice. Iar o analiza simpla, de bunul simt, indica faptul ca singura diferenta majora intre sucul dieetic si cel obisnuit este utilizarea indulcitorilor artificiali cum este aspartamul.
Dar cercetatorii au tinut sa specifice ca nu sunt siguri care ingredient (e) ar putea fi de vina. In afara sugestiei ca, probabil, alti factori din afara sunt implicati – concluzie tipica ce indica neutralitatea in multe studii- nu s-a sugerat nici macar o data ca aspartamul ar putea fi cauza numarului crescand de probleme de inima.
In mod amuzant, atunci cand s-au referit la posibilii factori cauzatori de probleme din sucurile dietetice, cercetatorii au sugerat ca, de fapt, colorantul caramel, un alt ingredient popular adaugat la sucuri pentru a le da o culoare maro, ar putea fi cauza. O astfel de declaratie este surprinzatoare din partea unor oameni de stiinta despre care se presupune ca sunt si educati, intrucat culoarea caramel este, de asemenea, adaugata la sucurile normale. Si daca bauturile carbogazoase comune nu au demonstrat aceleasi riscuri sporite, culoare caramel nu este aditivul vinovat in acest caz.
Indiferent cat incearca autoritatile sa se invarta in jurul problemei, aspartamul, precum si zaharina, sucraloza, neotamul si alti aditivi artificiali utilizati in produsele alimentare, sunt daunatoare pentru sanatate. Aspartamul, in special, care se face folosind o enzima modificata genetic, este legat aparitia nasterii premature, a bolilor de rinichi, a leziunilor de organe, leziunilor nervilor, a cancerului si a mortii premature.
(http://www.naturalnews.com/027491_a ... ).
Reclamati abuzurile la adresa office@asistentapentruconsumatori.ro sau la adresa Senatorului : iulian.urban@gmail.com
Redirectioneaza 2% pentru Asociatia www.asistentapentruconsumatori.ro































asistentapentruconsumatori.ro said
am February 23 2012 @ 4:44 pm
Lupta noastra a celor de la Asociatia http://www.AsistentaPentruConsumatori.ro se duce impotriva abuzurilor la care sunt supusi consumatorii romani.
Pentru asta avem nevoie ca voi, sa ne scrieti despre fraudele sau abuzurile la care sunteti supusi de catre comercianti sau autoritati.
Noi preluam sesizarile voastre si ne luptam pentru ca drepturile sa va fie recunoscute.
TOT CE AI DE FACUT ESTE SA NE SCRII LA ADRESA office@asistentapentruconsumatori.ro
vrajitorul.eu said
am February 23 2012 @ 4:44 pm
INTRATI PE http://www.vrajitorul.eu/ Magia afacerii dvs.
informatii utile >> http://www.vrajitorul.eu/aplicatia/aplicatia.html
Sucurile dietetice pot provoca atacuri de cord si accidente vasculare | Ilfovul nostru said
am March 1 2011 @ 10:22 pm
[...] Pe larg: http://www.urbaniulian.ro/2011/02/28/sucurile-dietetice-pot-provoca-atacuri-de-cord-si-accidente-vas... [...]
donnie said
am March 2 2011 @ 10:10 am
toate sucurile in general sunt niste otravuri…iar cele dietice la care zice ca e sugar free este mai rau ca,contin aspartam si este mai rau decat zaharul care se dizolva in sange insa apartamul se depune pe peretii vaselor de sange si in tim optureaza vasele si de aici incep belelele…
Emanuel said
am April 9 2011 @ 9:15 pm
Cel mai sanatos suc este cel care ti-l prepari singur in bucatarie.
Sucurile dietetice pot provoca atacuri de cord si accidente vasculare | www.RevistaNaturista.ro said
am February 5 2012 @ 12:22 am
[...] SURSA Trimite si prietenilor: [...]