Banner

Ploaie de reclamatii la adresa ENEL facute de locuitorii din Balotesti

Tweet this

Catre: Autoritatea Nationala de Reglementare in domeniul Energiei
Adresa:
Str. Constantin Nacu nr.  3, Bucuresti, Sector 2, Cod postal 020995, ROMANIA
Tel:  021-3112244  021-3112244 ;   021-3278100  021-3278100
Fax: 021-3124365
E-mail:
anre@anre.ro

Referitor:

Contract furnizare energie electrica nr 3904-2269435-2 / 10.08.2006, incheiat cu Sucursala de Distributie si Furnizare a energiei electrice ILFOV, Filiala de Distributie si Furnizare a Energiei Electrice ELECTRICA MUNTENIA SUD– date de identificare: CUI 14956844, J 40/10417/22.10.2002, reprezentata legal prin Dr ing Dan Florin TICU (director) si ec Luciana Banulescu (contabil sef), numita in continuare “Furnizor”

RECLAMATIE

Subsemnata Vintila Raluca Ioana, posesoare, cu domiciliul in str Ion IC Bratianu nr 122, loc Balotesti, jud Ilfov, in calitate de Consumator,

Prin prezenta va informez:

- conform art 4, alineat b) din contract, furnizorul are obligatia “sa asigure parametrii de calitate ai energiei electrice furnizate in conformitate cu standardul de performanta”;

- furnizorul nu a respectat si nu respecta in mod frecvent prevederile contractuale (art 4, alineat b);

- in mod constant si frecvent in ultimii doi ani,  sunt intreruperi in alimentarea cu energie electrica; energia electrica furnizata nu respecta parametrii stabiliti in standardul de performanta, respectiv: frecventa si tensiune;

- in urma masuratorilor facute cu instrumente de masura autorizate metrologic, am constatat ca tensiunea (U) existenta in reteaua electrica este maxim 180V c.a., cu o abatere de ~20% (conform art 2. din contract, livrarea energiei electrice trebuie facuta cu tensiune electrica de alimentare _JT 220V =+/- 10%)

- deoarece puterea consumatorilor electrocasnici (P) este constanta (respectiv P=UI, unde I este intensitatea curentului), in conditiile de tensiune redusa, va creste intensitatea curentului; aceasta crestere a curentului conduce la supraincalzirea bobinajelor si a elementelor semiconductoare din componenta aparatelor electrocasnice, avand ca efect arderea lor.

- de asemenea, datorita tensiunii scazute, apar urmatoarele deranjamente:

- transformatorul de aprindere al aragazului electric nu mai da scanteie;

- centrala termica se opreste din functionare;

- aparatele electrocasnice se ard (in prezent, am televizorul ars);

In privinta celor mai sus mentionate, am depus nenumarate reclamatii la Furnizor, atunci cand au putut fi inregistrate(de multe ori sunt neluate in seama, la telefon raspunde un robot care ne anunta “defectiune”, astfel incat nu putem discuta fizic cu nimeni si deci nu se poate inregistra reclamatia);

Din reclamatiile inregistrate dar nu numai, va supun atentiei urmatoarele date:


  • reclamatia nr 679176/18.10.2010 – ora 19,58 – tensiune scazuta

  • observatie /19.10.2010 – ora 07,40 – curent oprit

  • observatie /25.10.2010 – ora 13,10 – curent oprit

  • observatie /26.10.2010 – ora 13,42 – curent oprit

  • observatie /28.10.2010 – ora 10,28 – curent oprit

  • reclamatia nr 704881/19.11.2010 – ora 18,45 – tensiune scazuta

  • observatie /22.11.2010 – ora 11,12 – curent oprit

  • observatie /22.11.2010 – ora 18,10 – tensiune scazuta

  • reclamatia nr 708311/23.11.2010 – trei caderi de tensiune – tensiune scazuta

  • observatie /01.12.2010 – ora 11,25 – curent oprit

  • observatie /02.12.2010 – ora 12,20 – curent oprit

  • reclamatia nr 731182/09.12.2010 – ora 19,40 – tensiune scazuta

  • observatie /21.12.2010 – ora 19,45 – tensiune scazuta


*notele de mai sus sunt constatate aleator, in fapt tensiunea este mereu mai mica decat normal; in ceea ce priveste intreruperile de curent, de obicei furnizorul transfera telefonul pe robot, astfel incat nu mai poti inregistra reclamatia;

* la toate reclamatiile inregistrate mi s-a comunicat ca se trimite echipaj la fata locului, ca voi fi sunata etc, si acest lucru nu s-a intamplat; mai mult, problema tensiunii scazute nu a fost rezolvata in nici unul dintre cazurile amintite;

Fata de situatia prezentata, va rog sa interveniti la furnizor in vederea rezolvarii cresterii tensiunii in retea.

Precizez ca am un bebelus de nici 7 luni, si nu am avut curent nici macar in noaptea aducerii acasa din spital, la nastere (31 mai 2010). Aceste intreruperi de curent si scaderi de tensiune sunt nepotrivite prin prisma anotimpului rece, imi creaza daune de sanatate si daune materiale. Sunt purtatoare de ochelari de vedere, si seara este greu sa prepar hrana bebelusului in conditii sigure; de asemenea, functionarea sterilizatorului este imposibila, ca si aceea a aragazului. Intreruperea curentului apare aproape zilnic, uneori pe durata mare de timp (5-6 ore), astfel incat temperatura in casa scade sub limita permisa pentru sanatatea copilului si adultilor (nu avem sobe, ci numai incalzire prin centrala termica).

Cele reclamate mai sus se pot constata prin trimiterea unui specialist al dumneavoastra, care, impreuna cu reprezentantul furnizorului  sa efectueze masuratori la punctele de racord la retea ale locuintelor de pe strada Ion IC Bratianu, Balotesti, Ilfov.

Va rog trimiteti specialistul dvs la furnizor pentru verificarea bilantului puterilor instalate pe strada Ion IC Bratianu, loc Balotesti-Ilfov, si pe transformatorul de alimentare a consumatorilor; fie acest transformator este sub-dimensionat, fie treapta de tensiune nu este reglata corespunzator (pe inalta/joasa tensiune). Verificarea se va face in prezenta subsemnatei, cu insemnarea constatarilor intr-un Proces-Verbal, din care un exemplar va rog sa imi fie inmanat sub semnatura.

In situatia in care nu se reglementeaza aspectele amintite in termenul legal, rog sa dispuneti masuri de sanctionare a furnizorului.

De asemenea, va rog sa aveti amabilitatea de a ma informa in mod oficial, in termenul legal, despre modul de solutionare a situatiei prezente. In cazul nesolutionarii, va rog sa ma instiintati de aceasta, pentru a ma adresa in continuare altor foruri competente.

Cu stima,        Data: 22.12.2010

Raluca I. Vintila

*va rog respectuos sa imi transmiteti pe e-mail numarul de inregistrare al acestui document




Reclamati abuzurile la adresa office@asistentapentruconsumatori.ro sau la adresa: iulian.urban@gmail.com

Redirectioneaza 2% pentru Asociatia www.asistentapentruconsumatori.ro


Afisari: 4951

15 Comentarii pana acum»

  1. asistentapentruconsumatori.ro said

    am November 30 -0001 @ 12:00 am

    Lupta noastra a celor de la Asociatia http://www.AsistentaPentruConsumatori.ro se duce impotriva abuzurilor la care sunt supusi consumatorii romani.
    Pentru asta avem nevoie ca voi, sa ne scrieti despre fraudele sau abuzurile la care sunteti supusi de catre comercianti sau autoritati.
    Noi preluam sesizarile voastre si ne luptam pentru ca drepturile sa va fie recunoscute.
    TOT CE AI DE FACUT ESTE SA NE SCRII LA ADRESA office@asistentapentruconsumatori.ro

  2. vrajitorul.eu said

    am November 30 -0001 @ 12:00 am

    INTRATI PE http://www.vrajitorul.eu/ Magia afacerii dvs.
    informatii utile >> http://www.vrajitorul.eu/aplicatia/aplicatia.html

  3. Victor said

    am December 22 2010 @ 9:29 pm

    Domnule Senator de Ilfov, tot judetul face zilnic reclamatii nenumarate catre ENEL datorita reteleidezastruoase si a indolentei si nepriceperii oamenilor meniti s-o administreze.
    Deci nu doar Balotestiul, dar se pare ca judetul e prea mare uneori.

  4. Ploaie de reclamatii la adresa ENEL facute de locuitorii din Balotesti | Ilfovul nostru said

    am December 23 2010 @ 12:32 am

  5. serban stefan said

    am December 28 2010 @ 10:58 pm

    Buna ziua,
    Nu stiu la ce fel de societate a concesionat statul roman, distributia de energie electrica,care isi bate joc de poporul roman.Nu mi-a fost dat in toata viata,ca la o societate sau la o institutie, sa fiu tratat cu atata disgratie, sa fiu atat de injosit.Am intrat in relatie cu aceasta firma, din anul 2008,cand am solicitat bransamentul la reteaua electrica.Ar trebui sa consum pagini intregi pentru a descrie cate drumuri si pe la cate centre ale ENEL in Bucuresti,pentru ca in final sa-mi fie rezolvata cererea in luna ian. 2010.Nu mai vorbesc de intreruperile de energie si de promtitudinea cu care s-a intervenit in intervalul ian.- dec. 2010.La inceput de iarna am fost nevoit ca pentru incalzire, sa instalez o centrala electrica, fapt pentru care am solicitat in data de 16.09.2010, inlocuirea contorului, cu unul care sa inregistreze consumul pe doua zone orare(zi, noapte).De la aceasta data pana azi sunt plimbat de la centrul din b-dul Iuliu Maniu la cel din b-dul Timisoara, fara sa aflu unde se afla spre rezolvare cererea mea.

  6. badea cartan said

    am January 31 2011 @ 6:06 pm

    talos cornel fura si vinde energie in orasul urziceni si judetul ialomita

  7. badea cartan said

    am January 31 2011 @ 6:09 pm

    se pare ca la centrul de distributie din urziceni talos cornel vinde energie impreuna cu acolitii sai ca si cand enel ar fi societatea sa personala.

  8. badea cartan said

    am January 31 2011 @ 6:11 pm

    oare cand se va sesiza onducerea reala a enel sa faca o ancheta impotriva acestor persoane care livreaza energie si isi umplu propriile buzunare cu bani din aceasta escrocherie ?

  9. badea cartan said

    am January 31 2011 @ 7:43 pm

    o sa ia cineva masuri impotriva acestei fraude la urziceni ?

  10. badea cartan said

    am February 1 2011 @ 7:59 pm

    alo
    ii baga cineva la puscarie pe cei care fura curent la enel urziceni?

  11. badea cartan said

    am February 8 2011 @ 6:57 pm

    ma oameni buni talos cornel vinde energie electrica in tot judetul ialomitz

  12. serpentess said

    am February 14 2011 @ 6:01 pm

    se pare ca lucrurile decurg normal

  13. magdalenaioana said

    am February 14 2011 @ 6:05 pm

    la balotesti trece trenul printre munti

  14. grosu laurentiu said

    am April 10 2012 @ 3:44 pm

    Buna ziua

    Dupa nenumarate sesizari la ENEL MUNTENIA va supun su dvs atentiei urmatoarea situatie:
    (acesta fiind ultima sesizare catre enel la care ca si la restul nu am primit nici un raspuns si nici atat sa se remedieze aspectele semnalate.

    Ma numesc Grosu Laurentiu Gheorghe am un contract de furnizare a “serviciilor” “oferite” de societatea dumneavoastra pe adresa Jud Giurgiu, Comuna Comana, Sat Vlad Tepes (ulita 1 loc consum 13 cum figureaza la dvs in evidente) sau Strada Sisulestilor nr 694 cum e in perioada de fata.
    NEMULTUMIRILE AR FI URMATOARELE:
    1. Am avut sesiazara cu numarul 10505034
    in care va aduceam la cunostiinta urmatoarele aspecte:
    a. fluctuatii fregvente (la 2-3 minute ale tensiunii fregventei) in retea lucru care ne afecteaza echipamentele electrocasnice.
    b. intreruperi fregvente de scurta durata (2-3 minute) si lunga durata culminand in ultima perioada cu 14-16 ore functionale din 72 ore ( zilele de 30, 31 martie, 1 si 15 aprilie 2012).
    c. toate aceste aspecte doar pe aceasta strada.
    Mi sa raspuns in data de: Miercuri, 2 November 2011, 8:37
    cu urmatorul refren:

    “Buna dimineata,
    Stimate Domnule Grosu,
    Referitor la reclamatia dumneavoastra inregistrata cu numarul 10505034/08.07.2011, privind desele intreruperi in serviciul de furnizare a energiei electrice, va mentionam faptul ca operatorul de distributie a efectuat verificari in teren la locul dumneavoastra de consum. Am primit informatia conform careia, locul dumneavoastra de consum este alimentat din Linia Electrica Aeriana 20 kv Pietrele. Pe aceasta linie electrica au fost intalnite intreruperi de scurta durata cauzate de prezenta pasarilor si a vegetatiiei inalte, care au favorizat intreruperile electrice, urmare a actionarii reusite a instalatiilor de protectii si automatizari de tipul reanclansare automata rapida (RAR). Conform informatiilor primite de la operatorul de distributie, in perioada mentionata de dumneavoastra au fost intalnite 22 de incidente, ce au avut durata intre 0.3 si 2 minute. De asemenea, incidentele cu o durata mai mare de intrerupere a energiei electrice, s-au datorat lucrarilor de mentenanta realizate pentru modernizarea linilor electrice din zona dumneavoastra, in special in zona statiei de distributie Prundu.
    Operatoul de distributie depune eforturi pentru a elimina cauzele care au dus atat la intreruperile cu durata mica de intindere, cat si pentru cele care afecteaza o perioada mai mare de timp furnizarea serviciului de energie electrica. In acest sens, sunt in stagiul de finalizare diferite proiecte cu o serie de firme specializate in curatarea vegetatiei inalte si in montarea de dispozitive de tinere a pasarilor la distanta de izolatoarele suport din linia de electricitate.
    Ne cerem scuze pentru transmiterea raspunsului catre dumneavoastra cu întarziere, aceasta situatie fiind datorata operatorului de distributie, deoarece nu a respectat termenele scadente pentru formularea unui punct de vedere fata de aspectele sesizate de dumneavoastra. SC Enel Energie Muntenia SA regreta disconfortul creat si va asigura de efortul sustinut pe cate îl depune pentru a oferi o rezolvare la doleantele clientilor nostrii.
    Cu stima….
    Situatia descrisa persistand si in momentul de fatza
    2.La nenumaratele sesizari facute telefonic de mine si vecinii mei (anexez imediat lista) ni sa raspuns cu nesimtire ca asta e si navem ce face, asteptati, in alte locuri sunt si mai multi care stau fara curent si nu se plang, iar la faptul ca vom merge la OPC sau va vom da in judecata ca parte civila operatorii dumneavoastra ne-au raspuns cu textul “fiecare face ce vrea”.
    3. NU ESTE NORMAL CA O FIRMA DE MARIMEA DVS SA AIBA ASEMENEA ATITUDINE DE NEPASARE FATZA DE CLIENTI CHIAR DACA ESTE SINGURUL FURNIZOR AL ACESTUI SERVICIU IN ZONA. La fel cum nu este normal ca in urma unei sesizari sa nu ajunga nimeni in locatia cu problema sa se asigure ca este functional serviciul sau nu.
    4. Asteptam un termen precis de remediare al acestor defectiuni (legal de 30 de zile) urmand ca la prima problema asemanatoare sa va actionam in instanta)
    5. In aceasi ordine de idei mi se pare normal ca la remedierea problemei semnalate cineva sa se asigure ca la clientii care au semnalat defectiunea serviciul este functional, nu am primit nici macar un telefon de confirmare in urma celor 8-10 sesizari facute la fiecare deranjament ) nici eu personal si nici unul din clientii afectati de aceaste probleme fregvente.
    6. Ar fi frumos din partea dvs daca macar la al doielea telefon primit sa puteti oferi un interval care sa se si respecte de remediere si nu texte de genul: asta e, vom vedea, de ce va agitati, sau ca in alta parte sunt si mai multi care nu au, sau e dreptul dvs sa ne reclamati ca oricum tot asta e se va remedia cand se v-a putea.
    7. nu este normal ca aceasi defectiune sa apara pe aceasi strada si doar acolo intro zona modernizata iar “DORELUL” care se prezinta sa remedieze sa nu fie instare sa remedieze pentru mai mult de 4 – 5 ore dupa care sa revenim iar ca nu functioneaza si sa repetam segventa asta 3 -4 zile la rand.

    Asteptam un raspuns clar si la obiect din partea dvs urmand ca in termen de 10 zile sa ne adresam OPC considerand ca de anul trecut incercam suficient sa rezolvam pe cale amiabila, dupa care ne vom adresa unei instante competente in vederea solutionarii problemelor si a platii daunelor aferente.

    Grosu Laurentiu
    0745 587 883

    Anexez cum am promis lista clientilor afectati de aceasta problema:

    Nume – cod client

    sisu florea – 20284130
    ciobanu dumitru – 20284185
    manea nicolae – 20284695
    gusa petre – 20284453
    ghita mihai – 20284546
    tabacaru maria – 20284648

    cod client:

    20284086
    20284081
    20284084
    20284112
    20284137
    20284087
    20284133
    20284135.

    ( Daca este nevoie revin in cele 10 zile cum am promis cu lista completa a clientilor afectati avand in vedere ca la dvs nu stie nimeni niciodata ce zone nu merg poate o sa va fie de folos).

    In speranata unei rezolvari macar dupa 1 an de zile a problemelor mentionate….

    Cu multa stima
    Grosu Laurentiu.

  15. costica said

    am January 24 2014 @ 1:13 pm

    au trecut deja patru ani de cand talos cornel director la enel urziceni taie spanzura fura etc si nimieni nu ia nici o masura mai mult tine in functie nepoti bolnavi (cazan hadrian , stan cosmin ,marcu marin , frunza consatantin etc ) si se pare ca imparte banii cu fanizzi ca altfel nu era tinut in functie un om de ultima speta ,un sperjur , un om care se cladeste zi de zi numai pe frauda si hotie fiind dus in spate de oamnei care nu fac altceva decat sa faca cum dicteaza el acest mare director ,om de nimic care a facilitat furturi de energie la diferite magazine chiar si la comandantul politiei dascalu viorel care detine numai aparatura de incalzire electrica (centrala electrica , boilere electrice ,etc ).Acesta e angajatul dumneavoastra onest domnule manager giussepe fanizzi

Comment RSS · TrackBack URI

Lasa un comentariu

Nume: (Obligatoriu)

eMail: (Obligatoriu)

Site:

Comentariu:



Urban Clean