Studiul ADA confirma pericolele apei cu fluor, in special pentru copii
Ethan A. Huff
Natural News
21 Octombrie 2010
http://www.prisonplanet.com/ada-study-confirms-dangers-of-fluoridated-water-especially-for-babies.html
Promotorii apei fluorizate insista ca aditivul chimic este bun pentru dinti, dar stiinta spune altceva, inclusiv printr-un nou studiu publicat în Jurnalul Asociatiei Dentare Americane, care confirma fluorura ca fiind o substanta toxica care chiar distruge dintii, si in special pe cei ai copiilor alfati in dezvoltare si ai nou-nascutlor.
Cand oamenii sunt expuşi la niveluri excesive de fluor din surse cum ar fi apa potabila, produse alimentare si bauturi si chiar pasta de dinti inghitita accidental, adesea rezulta o afectiune cunoscuta sub numele de fluoroza dentara. Absorbtia interna de fluor in dinti, in timp poate determina smaltul sa se pateze si sa se decoloreze, rezultatul final fiind deteriorarea dintilor prin putrezirea de la interior spre exterior.
Dr. Steven Levy, Doctor in chirurgie dentara, si echipa sa au descoperit în timpul studiului lor ca "fluorul administrat in timpul fiecaruia dintre primii patru ani (din viata unui copil) este, individual, semnificativ legat de fluoroza pe incisivii centrali, primul an fiind mai important." Ei au continuat avertizand ca "preparatele pentru sugari reconstituite cu apa avand o concentratie ridicata de fluor pot oferi 100-200 de ori mai mult din substanta decat laptele matern sau laptele de vaca."
Cu alte cuvinte, copiii mici au cel mai mare risc de afectare severa a dintilor din cauza fluorului, in special cei cu varsta de sase luni sau mai mici, o varsta la care barierele hemato-encefalice ale copiilor nu s-au format pe deplin. Chiar si ingestia unor niveluri reduse cauzeaza depozitarea directa de fluor in dinti, creier si alte tesuturi si organe ale corpului, cauzand nu doar fluoroza, ci si tulburari cerebrale si ale sistemului nervos, afectiuni ale rinichilor si oaselor.
Si Asociatia Dentara Americana (ADA) cunoaste, inca din 2006, faptul ca expunerea la fluor cauzeaza fluoroza dentara, dar grupul nu a facut nimic pentru a avertiza pe cei 200 de milioane de americani care traiesc in comunitati cu apa fluorizata sa evite utilizarea acesteia la sugari si copii mici. Multi stomatologi inca recomanda pentru copii si adulti nu doar sa bea apa cu fluor, dar chiar sfatuiesc parintii sa adauge picaturi de fluor in apa potabila a copiilor lor in cazul in care familia traieste in zone nefluorizate sau beau apa din puturi private.
In 2006, un studiu publicat in „The Lancet” identifica fluorura ca "o substanta neurotoxica" ce provoaca leziuni cerebrale severe. Consiliul national de cercetare (NRC) a scris ca "este evident ca fluorurile au capacitatea de a interfera cu functiile creierului si corpului prin mijloace directe si indirecte."
Aproximativ o luna mai tarziu, un alt studiu publicat în „Perspective privind sanatatea mediului” a gasit o legatura definitiva intre aportul de fluor si reducerea nivelului IQ-ului, indicand inca o data ca aportul de fluor produce daune cognitive.
Cercetatorii de la Universitatea Harvard au identificat o legatura intre fluor si cancerul osos. Publicat la 14 ani dupa ce a inceput, studiul a constatat ca cele mai mari rate de osteosarcom, o formă fatala de cancer osos, se intalnesc la populatiile ce beau apa fluorurata. Constatarile au confirmat pe cele ale unui studiu guvernamental desfasurat anterior, in 1990, al unor sobolani tratati cu fluorura.
Deoarece fluor este prezent in majoritatea retelelor municipale de aprovizionare cu apa din America de Nord, este absurd sa sugerezi parintilor sa evite sa o dea copiilor lor mici.
Cum ar putea parintii sa o evite, cu exceptia cazului in care ar instala un sistem complex de filtrare a apei in intreaga casa? Si chiar daca familiile ar instala un astfel de sistem, fluorura se gaseşte in tot felul de produse alimentare si bauturi si este absorbita prin piele de fiecare data cand oamenii se spala pe maini sau fac dus cu apa cu fluor. Poate ca acestea sunt cateva dintre motivele pentru care ADA nu a spus nimic despre problema, in ciuda constatarilor.
Pur si simplu nu exista nici un motiv legitim pentru a fluoriza apa. Prin asta se drogheaza fortat o o populatie intreaga cu o substanta cancerigena. E adevarat ca nu exista nici o modalitate eficienta de a o evita in totalitate si nimeni nu stie cat de multa este ingerata sau absorbita zi de zi, deoarece expunerea este prea larg răspândita pentru a putea fi calculata. Totusi presiunea politica si falsele argumente stiintifice au continuat sa justifice fluorizarea apei in majoritatea oraselor mari, in ciuda muntilor tot mai mari de dovezi care demonstreaza pericolele sale.
Reclamati abuzurile la adresa office@asistentapentruconsumatori.ro sau la adresa Senatorului : iulian.urban@gmail.com
Redirectioneaza 2% pentru Asociatia www.asistentapentruconsumatori.ro































asistentapentruconsumatori.ro said
am May 26 2012 @ 4:46 pm
Lupta noastra a celor de la Asociatia http://www.AsistentaPentruConsumatori.ro se duce impotriva abuzurilor la care sunt supusi consumatorii romani.
Pentru asta avem nevoie ca voi, sa ne scrieti despre fraudele sau abuzurile la care sunteti supusi de catre comercianti sau autoritati.
Noi preluam sesizarile voastre si ne luptam pentru ca drepturile sa va fie recunoscute.
TOT CE AI DE FACUT ESTE SA NE SCRII LA ADRESA office@asistentapentruconsumatori.ro
vrajitorul.eu said
am May 26 2012 @ 4:46 pm
INTRATI PE http://www.vrajitorul.eu/ Magia afacerii dvs.
informatii utile >> http://www.vrajitorul.eu/aplicatia/aplicatia.html
Victor said
am October 22 2010 @ 10:07 pm
Apa trebuie sa contina H2O! Atat! Dar pentru ca nu exista bani si interes pt o purificare adevarata, administratiile admit ca in apa sa existe clor, fluor, magneziu, si multe alte “lucruri” mai mult sau mai putin sanatoase. Clorul e cancerigen, dar se curata apa cu el. Apoi ne miram ca suntem bolnavi…
Toata lumea ar trebui sa se doteze cu purificatoare de apa. O mica investitie pt sanatate.
Victor said
am October 25 2010 @ 9:15 pm
Si pasta de dinti contine fluor. Si face tot atata bine cat toate chimicalele din alimentele actuale din magazine. Exista pasta de dinti fara fluos, pe baza de plante, dar nu toata lumea stie sa caute la “Plafar”.
Studiul ADA confirma pericolele apei cu fluor, in special pentru copii | Ilfovul nostru said
am October 25 2010 @ 10:32 pm
[...] Pe larg: http://www.urbaniulian.ro/2010/10/22/studiul-ada-confirma-pericolele-apei-cu-fluor-in-special-pentru... [...]