Bill Gates spune ca vaccinurile pot ajuta la reducerea populatiei lumii

Tweet this

Mike Adams

NaturalNews
1 Octombrie 2010

http://www.infowars.com/bill-gates-says-vaccines-can-help-reduce-world-population/

Intr-o recenta prezentare la o conferinta TED, miliardarul Microsoft Bill Gates, care a donat sute de milioane de dolari pentru noi vaccinuri, vorbeste despre problema emisiilor de CO2 si efectele sale asupra schimbarilor climatice. El prezinta o formula de urmărire a emisiilor de CO2, dupa cum urmeaza: CO2 = P x S x E x C, unde:

P = Persoane / locuitori ai globului

S = Servicii/ persoana

E = energie/ servicii

C = CO2 / unitate de energie

Apoi, el adauga faptul ca, in scopul de a ajunge la 0 cu nivelul de CO2, "probabil unul din factorii acestei inmultiri ar trebui sa fie aproape de zero."

Ca urmare a acestei concluzii, Bill Gates incepe sa descrie modul in care primul numar - P (pentru persoane) - ar putea fi redus. El spune: "Lumea de azi are 6.8 miliarde de oameni ... numar ce va ajunge pană la aproximativ 9 miliarde. Acum, daca facem o treaba foarte buna cu noile vaccinuri, cu serviciile medicale, cu serviciile de sanatate reproductiva, am putea, cel mai probabil, sa reducem acest numar cu 10 sau 15%. "

Puteti urmari aceste afirmatii la: http://www.naturalnews.tv/v.asp?v=A ...

Reducerea populatiei lumii prin vaccinuri

Aceasta declaratie a venit din partea lui Bill Gates fara urma de ezitare, fara a se balbai sau a da vreun semn ca face o gresala de exprimare. Se pare ca a fost o parte deliberata si  calculata dintr-o prezentare bine dezvoltata si coerenta.

Deci, ce inseamna urmatoarea afirmatie a lui Bill Gates "daca facem o treaba foarte buna cu noile vaccinuri, cu serviciile medicale, cu serviciile de sanatate reproductiva, am putea, cel mai probabil, sa reducem aceste numere cu 10 sau 15%? "

In mod evident, aceasta afirmatie implica faptul ca vaccinurile sunt o metodă de reducere a populaţiei. La fel si "serviciile de ingrijire a sanatatii", despre care toti cititorii NaturalNews deja stiu ca sunt, de fapt "servicii de perpetuare a bolilor" si aduc mai multe prejudicii decat ajuta oamenii.

Cum pot fi utilizate vaccinurile in asa fel incat sa duca la reducerea populatiei lumii?

In cazul in care vaccinurile sunt utilizate in scopul reducerii populatiei, exista doar trei moduri reale in care acestea ar putea fi, teoretic, "eficiente" din punctul de vedere al celor care doresc sa reduca populatia globului:

1) Ar putea ucide oamenii incet, intr-un mod care trece neobservat, efectele aparand poate peste 10 - 30 de ani, prin accelerarea unor boli degenerative.

2) S-ar putea reduce fertilitatea si, prin urmare, rata natalitatii in intreaga lume ar scadea, reducand astfel populatia lumii pentru mai multe generatii succesive. Aceasta metoda prin care e provocata ”moartea lenta" ar putea parea mai acceptabila pentru oamenii de stiinta care doresc sa vada populatia mondiala in scadere, dar nu au destul curaj sa ucida oamenii direct, prin medicina conventionala. Exista deja dovezi ca vaccinurile pot provoca avorturi spontane (http://www.naturalnews.com/027512_v ...).

3) Vaccinurile ar putea creste rata de deces in cazul unei viitoare pandemii. Teoretic, eforturile de vaccinare pe scara larga ar putea fi urmate de o eliberare deliberata a unei tulpini de gripa extrem de virulenta, cu o rată de mortalitate ridicata. Aceasta abordare a vaccinurilor ca "arme biologice"ar putea duce la uciderea a milioane de oameni al caror sistem imunitar a slabit ca urmare a vaccinarilor anterioare.

Fundatia Bill si Melinda Gates

Poate ca nu intamplator, Fundatia Bill si Melinda Gates a canalizate sute de milioane de dolari in programe de vaccinare destinate oamenilor din intreaga lume. Unul dintre aceste programe este destinat cercetarii si dezvoltarii de "vaccinuri activate de sudoare", care ar putea utiliza nano-materiale cu invelisuri speciale pentru a transmite vaccinurile in organismul uman fara a utiliza injectiile.

Mai interesant, fundatia sa a investit, de asemenea, milioane de dolari in tehnologii de sterilizare care au fost numite solutii de "castrare temporara".

(Http://www.naturalnews.com/028887_v ...)

Se pare ca actiunile Fundatiei Gates sunt in totala concordanta cu formula pentru reducerea emisiilor de CO2 pe care a mentionat-o Bill Gates in discursul sau de la conferinta TED: CO2 = P x S x E x C.

Prin reducerea natalitatii (prin tehnologiile sterilizare) si cresterea penetrarii vaccinurilor catre intreaga populatie a lumii, scopul sau declarat de reducere a populatiei globale cu 10 pana la 15% ar putea fi atins in doar cativa ani.

Cine va ramane in viata? Oamenii inteligenti

Lucru interesant despre toate acestea este faptul ca aceasta campanie de reducere a populatiei la nivel mondial prin intermediul vaccinurilor nu  va avea impact asupra oamenilor care le vor evita in constient. Iar acei oameni sunt, in general, mai inteligenti decat media, oameni capabili, care au de fapt o capacitate sporita de a duce mai departe civilizatia umana prin analiza serioasa a lucrurilor.

In cazul în care umanitatea se va salva de la distrugerea proprie si va deveni o specie competitiva in univers, uciderea membrilor mai putin inteligenti ai societatii  ar putea parea, pentru cei ce conduc lumea, o abordare perfect rezonabila. Nu sunt de acord cu aceasta abordare, dar poate fi exact ceea ce gandesc ei.

Oricum, decizia de a primi un vaccin antigripal sezonier este, fara indoiala, o dovada ca ati picat un fel de test de IQ universal, indiferent daca demararea acestei testari este sau nu intentia reala a celor ce influenteaza lumea, cum e Bill Gates. Mai important, aceasta este si o tradare a propriei biologii, deoarece aceasta indica faptul ca nu aveti incredere in capacitatea propriului dvs. sistem imunitar de a va proteja chiar si de infectii usoare.

Incercati sa nu fiti printre cei 10 – 15% care sunt sacrificati prin intermediul programelor de vaccinare la nivel mondial!

Fiti sanatosi si intelepti si veti supravietui eforturilor de depopulare a lumii, care fac victime in randul ganditorilor conventionali ce nu au suficienta inteligenta cat sa puna la indoiala ce li se spune sa faca de catre propriile guverne corupte.




Reclamati abuzurile la adresa office@asistentapentruconsumatori.ro sau la adresa Senatorului : iulian.urban@gmail.com

Redirectioneaza 2% pentru Asociatia www.asistentapentruconsumatori.ro


Afisari: 2178

11 Comentarii pana acum»

  1. asistentapentruconsumatori.ro said

    am February 23 2012 @ 5:00 pm

    Lupta noastra a celor de la Asociatia http://www.AsistentaPentruConsumatori.ro se duce impotriva abuzurilor la care sunt supusi consumatorii romani.
    Pentru asta avem nevoie ca voi, sa ne scrieti despre fraudele sau abuzurile la care sunteti supusi de catre comercianti sau autoritati.
    Noi preluam sesizarile voastre si ne luptam pentru ca drepturile sa va fie recunoscute.
    TOT CE AI DE FACUT ESTE SA NE SCRII LA ADRESA office@asistentapentruconsumatori.ro

  2. vrajitorul.eu said

    am February 23 2012 @ 5:00 pm

    INTRATI PE http://www.vrajitorul.eu/ Magia afacerii dvs.
    informatii utile >> http://www.vrajitorul.eu/aplicatia/aplicatia.html

  3. anton said

    am October 5 2010 @ 8:43 pm

    nu se refera la vaccinurile normale…bil gates este adeptul vaccinurilor pentru sterilitate care ar putea ajuta anumite regiuni din lume (africa, india, bangladesh, etc) sa controleze explozia populatiei…ceea ce nu e o idee chiar nebuna…sunt zone in lume in care oamenii nu au bani de prezervative si fac 10 copii…

  4. Victor said

    am October 5 2010 @ 11:00 pm

    Are dreptate tampitu’.
    Gates asta…din ce lume face parte? Dintre elite sau dintre oamenii normali ai planetei. Il doare in spate de populatia lumii.
    Dar ce te faci cu guvernul BOC si criminalii sai ca Streinu Cercel care ne obliga sa ne vaccinam copiii ca altfel nu mai sunt primiti la scoli si gradinite…

  5. VIOREL URBAN said

    am October 6 2010 @ 12:22 am

  6. bogdan said

    am October 6 2010 @ 8:32 am

    eu cred k gates trage de fapt un semnal de alarma asupra modului tot mai exagerat de folosire al vaccinurilor si asupra practicilor “de buna credinta” pe care unii conducatori al omenirii le practica. vaccinarile din africa sunt genocid curat. unde sunt drepturile universale?…. inca o dovada k america nu este un model

  7. Simona said

    am November 10 2010 @ 3:23 am

    Anton: bun comentariu

    Victor:nu ma omor dupa personalitatea lui Gates ( ca mie imi place de fapt de Steve Jobs, caruia ii e rival), dar se vede ca faci o afirmatie gratuita in privinta lui, fara sa stii ce face omul asta pentru State si pentru populatia lumii in general. Eu iti garantez ca daca lasi la o parte ignoranta si te apuci de citit despre Gates, o sa afli ca doneaza o gramada de bani unor cauze nobile.
    De fapt, tot comentariul tau probabil se reduce la faptul ca ai avut si tu chef sa critici guvernul Boc, care de altfel nu face deloc subiectul discutiei de mai sus :)

    Bogdan: America nu o fi un model, dupa parerea ta, desigur, dar cu siguranta e cu mult inaintea tarii noastre, iti spun asta din proprie experienta. Poate are si America partile ei mai putin bune, dar deocamdata este de destul de multa vreme cea mai puternica pe plan mondial, asta nu o poate nega nimeni! Si Bogdan, despre ce drepturi “universale” vorbesti tu? Oricum, ca veni vorba de drepturi, cel putin ale omului, iti garantez eu ca in America sunt respectate! In Romania, vom avea nevoie de multa putere de convingere si multi ani sa schimbam mentalitatea inradacinata adanc in mintea Romanului.

  8. Simona said

    am November 10 2010 @ 4:52 am

    Nu stiu cine a hotarat ca un asemenea articol scris atat de prost are ce cauta pe pagina acestul website.

    In primul rand, daca asculti inregistrarea sau chiar daca citesti numai putin din ce spune Gates, realizezi ca afirmatia cu vaccinurile care ne-ar scapa de 20 % din populatie e facuta pe ton ironic.

    In prelegerea lui e vorba de reducerea de CO2 si zice clar ca unul dintre factorii inmultirii “probabil” ar trebui sa fie 0. Pai oameni buni, e evident tonul de gluma de aici, “probabilul” lui e de fapt ‘cu siguranta”, pt ca altfel nu se poate ajunge la CO2 =0. In toata prelegerea lui, el vrea de fapt sa sublinieze cat de greu ne este sa reducem CO2, aproape imposibil.

    Cu sensul acesta aminteste de sistemul sanitar, vaccinuri, etc si zice ca, in cel mai “bun caz”( if we do a really good job), se reduce populatia US cu 20%. Adica, daca nu ar fi fost pe ton ironic, cum ar fi spus “daca facem treaba buna”? Ca asta nu tine de “treaba buna”, nu?

    Pentru mine e clar ca autorul celor scrise mai sus a interpretat textul lui Gates asa incat sa poata scrie el un articol cu care sa faca valva pe internet. Dupa mine, articolul e forte prost scris, cu atat mai mult cu cat nu a avut nici baza reala si nici nu face referinta la vreun studiu, la numere concrete, la vreun exemplu, macar. Pur si simplu, speculatie de 2 bani!

    Dupa autorul articolului, afirmatia lui Gates “implica faptul ca vaccinurile sunt o metodă de reducere a populaţiei.”, idee sustinuta sus si tare de autor, fara argumente pro si contra, cum face un autor care se respecta si care isi face temele si se uita si prin statistici inainte sa se apuce sa scrie de la el din cap!

    Eu, fiind Toma necredinciosul si vroind sa ma conving, am citit putin despre vaccinuri in general si evident acum stiu mai multe despre ele decat autorul articolului.

    In primul rand, sunt de acord cu faptul ca, atunci cand e vorba de medicamente,sau in general orice produs de consum, e o chestie matematica faptul ca nu poti avea o marja de eroare de 0, deci e posibil ca, la un anumit procentaj de populatie, medicamentul/produsul respectiv sa dea vreun efect secundar sau mai stiu eu ce si oamenii chiar sa moara din aceasta cauza.

    E posibil ca omul sa aiba dreptate, dar atata timp cat face doar afirmatii fara sa dea macar un exemplu, nu mai multe, sa inteleg cum a ajuns la concluzia lui, eu nu am cum sa il iau in seama.

    Daca articolul ar fi spus: din x vaccinuri facute, y persoane s-au imbolnavit sau au murit sau mai stiu eu ce, atunci ar fi avut alta credibilitate.

    E drept, au fost semnalate cazuri in presa cu vaccinuri care au dat mai mult de furca decat sa ajute. Dar asta se intampla cu mai toate produsele, ati vazut cate “recall”-uri sunt in ultimul timp… :( E drept ca nici nu stii in cine si in ce sa mai ai incredere…Ati vazut ca pana si Whole Foods (lant faimos de supermarket in US cu produse organice, biologice) au avut probleme cand s-a descoperit ca vindeau carne de vita cu bacilul E. Coli .
    SI acum ce sa facem? De unde sa cumparam de-ale gurii? A incetat lumea sa cumpere de la Whole Foods? nU! Din ce cauza? Sunt prosti cei care cumpara de acolo? Dimpotriva, spun eu, sunt oameni care castiga in general mai mult decat media, deci sunt inteligenti, marea parte a lor, pt ca aleg sa manance organic, care e si asta o forma de prevenire/ocolire a unor boli.

    Tot o forma de prevenire/diminuare a unor boli e si vaccinarea, pe care eu o cred o masura inteligenta, de fapt. Se bazeaza pe acelasi principiu ca homeopatia, cel putin eu cu ea fac asocierea. Faptul ca unele vaccinuri nu mai sunt “safe” e posibil sa fie adevarat, dar de aici si pana la a nu te vaccina deloc e cale lunga. Ce s-ar fi facut omenirea pana acum daca nu am fi avut vaccinurile contra febrei tifoide, hepatita, MMR, DTAP, samd…
    Stii cate vaccinuri le-am facut alora mici pana acum? Vaccinuri pe care cu totii le-am facut cand am fost mici, fara exceptie. Daca nu le ai, nu te poti nici integra in societate, nu te poti inscrie la scoala, incepe munca, samd…

    Si daca tot vorbeste persoana respectiva de vaccinuri, hai sa zic si eu ceva, si anume ca eu sunt de parere ca de fapt, vaccinurile au ajutat la cresterea populatiei, nu la diminuarea ei. Si eu pot da si exemple si pot cita de pe site-uri ale organizatiilor de stat, gen CDC (US centers for disease control).

    Sa luam ca ex. DTaP , care protejeaza copilul/omul de tetanos, difterie si tuse magareasca.
    - Difteria: duce la paralizie si oprirea inimii si in 20 % cazuri deces.
    In 1920, inainte de inventarea vaccinului erau inregistrate in US mai mult de 175.000 cazuri pe an. In schimb, din 2000 pana acum, numai 5 cazuri au fost raportate. Deci numai de difterie au fost scutiti de la moarte 35.000 persoane pe an, din anul 1920 pana acum, persoane care au facut copii la randul lor, care au facut copii, samd…Daca in 1920 erau 175.000 cazuri la populatia de atunci, cate cazuri ar fi fost raportate la populatia de astazi? Nici nu mai amintesc de faptul ca difteria este contagioasa, si de nu am fi avut leac….chiar am pierdut sirul la cati morti ar fi fost.

    -Tetanos: are tot 20% mortalitate, in 1940 erau 500 cazuri, acum sunt in jur de vreo 50. Acelasi altgoritm ca mai sus, cine nu e deja convins sa faca singur socoteala!

    E nevoie sa mai continui? Poate ca da, pentru ca lumea se intreaba de ce nu a fost descoperita problema cu vaccinul rotavirus inainte sa fie administrat populatiei? Paul Iffit, un expert in boli infectioase explica faptul ca, inainte sa fie pus pe piata, un vaccin este testat pe zeci de mii de oameni, dar din cauza ca uneori rata unei reactii adverse poate fi foarte mica, de mai putin de 1 caz la 1.000.000 ( milion) de oameni, chiar cele mai minutioase si indelungate teste clinice nu pot detecta aceste reactii.
    Din aceasta cauza nu s-a descoperit problema cu vaccinul rotavirus decat dupa ce 900.000 copii l-au primit. Au fost semnalate 15 cazuri cu blocaj al intestinelor si vaccinul a fost imediat retras, in locul lui ramanand vaccinul RotaRix, care a fost dat la milioane de copii fara nici o problema. Acest vaccin a redus spitalizarea in US a 70.000 persoane pe an si reduce mortalitatea in tarile in curs de dezvoltare cu 2000 persoane pe ZI.

    Cu asta mi-am incheiat pledoaria! Sanatate tuturor!

  9. DZS said

    am November 10 2010 @ 10:31 am

  10. ina said

    am January 24 2011 @ 2:24 pm

    gates asta ar trebuie sa testeze vaccinul pe copiii lui si dupa ce or avea 30 anisa vorbeasca.

  11. alin said

    am November 5 2011 @ 2:16 pm

    asta este varianta moderna a lui hitler numai ca nu lupta cu arma in mana lupta cu seringa in mana..oare de ce nu se omoara intai bogatii astia ca sa dea un exemplu lumii ?crestinii nu vor accepta niciodata aceste mizerii ..imi este frica ca va incepe al 3 razboi mondial din aceste cauze intre crestini si pagani…mizerii de oameni acestia se cred dumnezeu pe pamant ei cred ca decid cine traieste si cine nu

Comment RSS · TrackBack URI

Lasa un comentariu

Nume: (Obligatoriu)

eMail: (Obligatoriu)

Site:

Comentariu:



Urban Clean