Banner

Francezii manipulati cu sondaje in problema expulzarii tiganilor . Le Parisien: 48% dintre francezi sunt de acord cu expulzarea tiganilor

Tweet this

Sondajul din Le Parisien arata ca exista mari diferente intre perceptiile electoratului francez de dreapta si cel de stanga.
In medie, 48% din electori aproba, insa centristii si liberal-conservatorii aproba in proportie de 70%, iar nationalistii (10-15% din electorat) chiar 83%.
In medie, 42% din electori resping masurile anti-tigani, dar socialistii proportie de 65%, iar comunistii (2% din electorat) chiar 83%.
E usor de observat ca stanga franceza, in ansamblu se opune majoritar expulzarii tiganilor cu cetatenii est-europene, in timp ce dreapta franceza face din asta un argument pentru a strange randurile.
Franta are proprii ei tigani, numiti 'gitans' sau 'manouches' cand sunt sedentari, si 'gens du voyage' (nomazi) cand tiganii se plimba cu caravane din loc in loc. Numarul lor este estimat la circa 300.000, Franta fiind unul din rarele state europene ce interzic prin lege statisticile etnice.
Si in Franta se manipuleaza in draci prin sondaje. Nu ca ar fi fals ca 48% au raspuns asa la intrebarea care a fost pusa, dar formulare intrebarii conteaza cel mai mult cand faci un sondaj. De exemplu cred ca am fi avut alt procent daca intrebarea ar fi fost formulata in modul urmator : sunteti de acord cu expulzarea tiganilor care costa X mii de euro pentru fiecare individ expulzat si nu-i poate obliga nimeni (conform legislatiei UE) sa nu se mai intoarca inapoi Franta ? Daca ar fi fost precizat persoanelor sondate ca marea majoritate a celor expulzati in trecut s-au intors si ca exista multi indivizi care au beneficiat de mai mult de 3 ori prima de intoarcere...va spun eu ca iesea altfel.
Cata ipocrizie pe francezii astia…
Trambiteaza sus si tare drepturile omului, libertatea de miscare, de exprimare, de a calatori, de a munci, iau pozitii ferme daca e sa te uiti urat la un caine, fac scandal daca nu incerci sa integrezi tiganii in societate, dar se spala pe maini cand e vorba sa aplice ei aceste lucruri.
Ne califica pe toti romanii ca tigani din cauza catorva grupuri  pe care, acum vad si ei, nu-i pot stapani, nu-i pot integra.
Pai eu zic asa: sa luam noi pozitie impotriva abuzurilor pe care Franta le aplica minoritatii tiganilor, pentru faptul ca ii discrimineaza si ii trateaza inuman, in afara sferei drepturilor si libertatilor omului, expulzandu-i gramada, ca pe animale, in loc sa le ofere posibilitatea de a munci, de a invata, de a se integra in marea familie europeana.

Si era sa uit ceva.
"Franta ofera 300 de euro de adult si 100 de euro de copil imigrantilor ilegali care accepta sa plece din aceasta tara. "
Nu ofera Franta nimic, exista fonduri alocate de UE fiecarei tari pentru "repatrierea imigrantilor ilegali", mai documentati-va din cand in cand inainte de a scrie articole:
http://europa.eu/legislation_summaries/justice_freedom_security/free_movement_of_persons_asylum_immigration/l14570_en.htm




Reclamati abuzurile la adresa office@asistentapentruconsumatori.ro sau la adresa Senatorului : iulian.urban@gmail.com

Redirectioneaza 2% pentru Asociatia www.asistentapentruconsumatori.ro


Afisari: 636

13 Comentarii pana acum»

  1. Dan said

    am August 26 2010 @ 3:46 pm

    Cred ca singura solutie ca sa-i integrezi ar fi ca generatiile actuale de copii de tigani sa fie crescute de altcineva, nu de parintii lor, si asta inca de la primii ani de viata. Binenteles aici vorbesc de tiganii fara ocupatie, cersetori si asa mai departe, pentru ca sunt constient ca exista si tigani “normali” sau integrati in societate.

    Pur si simplu cred ca asta e singurul lucru care ii poate dezvata de obiceiurile vechi care pentru ei sunt absolut normale, sa traiasca in mizerie, sa cerseasca, sa faca 20 de copii, sa plece dintr-un loc in altul, sa fuga de munca, si asa mai departe.

    Poti sa te dai peste cap cu integrarea si educarea: ce invata copilul acasa in 18 ani cat sta cu parintii, nu cred ca se dezvata nici cu 100 miliarde de euro.

    Stiu, cred ca pare o solutie ciudata si inumana, dar nu cred ca o sa functioneze altceva la un popor care de sute de ani nu a vrut si nu a reusit sa se integreze la fel cum au facut alte popoare migratoare.

  2. Viezure said

    am August 26 2010 @ 4:06 pm

    Franta are cel putin 3 milioane de tigani manush si gitane francezi nascuti acolo si probabil numai juma de milion sint nomazi prin franta si europa. Greseala Europei este ca nu aplica legea si lasa nomazii sa-si instaleze caravanele pe unde vor ei, si chiar sint ajutati de administratiile locale.
    In Canada este imposibil sa te asezi cu corturile sau caravane pe pamantul altora sau pe pamantul oraselor si satelor. Sint locuri speciale imprejmuite cu gard sau ziduri unde platesti cel putin 200 de dolari pe luna de caravana ca sa te asezi tu cu caravana, si sint legi interioare de liniste si civilizatie. Europa e o mare tiganie.

  3. Mercedesa said

    am August 26 2010 @ 4:06 pm

    Va fac si io o intrebare manca-ti-as: de ce se ia francejii aia da noi, ca nu facem nimica, ce, mai furam si noi niste cupru de la TGV, mai ciordim din buzunare de la boieri, mai ciordeles niste curent direct de la stalpi…in cateva cuvine sau mai exact si cu voia dumneavoastra…terorizam lumea. La Germania nu e loc, haules, ca vine garda si arunca cu cainii pa noi si ne trage cu bulanu peste ceafa, aca ca…raus de la Germania, tot mai bine e in Francia, Italia, Spania. Si fac o ultima intrebare: in totala sinergie a faptelor ce au astia cu noi daca dezbinam si noi Europa?!

  4. Bob said

    am August 26 2010 @ 4:07 pm

    in cateva secole romanii n-au romanizat tiganii ci rromii au tiganizat romanii.
    ce-i asa de greu de inteles. In 1946 li s-a dat Palestina evreilor. pana in 2020 toti romanii vor emigra iar Romania va ramane tara romilor.

  5. Popescu said

    am August 26 2010 @ 4:07 pm

    Nu sunt rasisist,dar sa fim bine intelesi.Fiecare popor este liber sa traiasca cum doreste in propria tara.Nu-mi comvine ca se reintoarce toata liota tiganeasca in Romania,cu “traditiile lor cu tot,dar sunt romani si sa-i mancam fripti !!!!!!!Astia de fapt nici nu trebuiau sa plece din tara.Numai cei care nu au fost in tarile civilizate,nu stiu cat suntem de marginalizati din cauza lor.

  6. Claudiu said

    am August 26 2010 @ 4:08 pm

    Incet-incet rezulta o concluzie interesanta: tiganii nu trebuie priviti ca o etnie, ci un mod de viata. Numerosi tigani se integreaza perfect si dispar in masa majoritarilor. Te si miri sa afli ca X ar fi tigan. Si constati ca asta nu te deranjaza iar pe el nu il descalifica. Asa si trebuie sa fie. Am putea vorbi de discriminare in Romania daca persoana X, respectabila, ar avea de suferit din cauza originii sale etnice. Spre lauda romanilor, asa ceva este exclus. Pe de alta parte, dintre majoritari, unii se apropie de comunitatea tiganilor si sfarsesc prin a se integra printre ei. Consecinta: numarul lor nu scade (ba chiar creste, prin efort biologic colectiv si sprijin social) iar stilul se perpetueaza si devin chiar mai adaptabili, prin infuzia de noi trasaturi si caractere. Deci, nu tiganii sunt problema Romaniei si a Europei, ci un anumit stil de viata, nepotrivit, vorba lui Bill Clinton. Asa ca, acestor personaje, care de mult nu mai sunt doar tigani, ar trebui sa li se aplice exact si nediscriminatoriu, legile care se aplica tuturor, spre binele intregii comunitati. Astept pareri civilizate.

  7. Alex said

    am August 26 2010 @ 4:08 pm

    Da, cred ca ai pus degetul pe rana; toti s-au lamurit cred ca asistam acum mai mult ca oricind la un fenomen NOCIV de tziganizare a RO! In loc ca noi sa-i integram pe ie, ei ne asimileaza/inghit pe noi, majoritarii vorbind.
    La treaba asta cred ca a contribuit negresit si discriminarea pozitiva cu care sint tratati, dar si o oarecare idealizare a lor (vezi lista nesfirsita de telenovele, filme, emisiuni lalaite…tot felul de dubiosi care ne sint prezentati zi de zi ca vedete decatre diverse TV, radio si reviste.

  8. Marin said

    am August 26 2010 @ 4:09 pm

    Este dezolant cand vezi pasivitatea, populatiei Romanesti fata de catre tigani si modul lor grotesc de convietuire! Peste tot in Romania am vazut romance get-beget ce mergeau de mina cu prietenii lor tigani, am vazut chiar nunti dintre romance si tigani! Barbati romani cu tiganci nu prea am vazut deloc! La fel cand se isca o bataie ceva, intre tigani si romani, romanii se caca pe ei de frica in fata tiganilor, nimeni nu are curaj sa le infrunte mafiile! Este pur si simplu uimitor, nimeni sau foarte putini romani din Romania au curajul sa infrunte tiganii cu bate, sabii si pistoale in mana, Stefan cel mare, Mircea cel Batran si Mihai Viteazu se sucesc in mormant! Ar fi bine sa facem ceva sa ne educam femeile, sa nu le mai permitem sa se casatoreasca cu tuciurii indiferent de natie(arabi, negritei, beduini etc)! In ritmul actual ii mai dau poporului Roman maxim 20-30 de ani de existenta ca stat, dupa 2040, vor exista numai ramasite ale acestui popor imprastiate prin lume! Trist viitor, TREZITI-VA DIN SOMNUL CEL DE MOARTE, DRAGI VALAHI!

  9. Cristina said

    am August 28 2010 @ 2:40 am

    Asculta Marine, cine esti tu sa educi pe cineva? Si cum iti permiti sa dai sfaturi altora? Orice femeie desteapta isi cauta perechea cu care sa isi faca copiii intre masculii Alfa, si nu jafuri betive, misogine si incapabile sa se intretina.(asta daca sunt femei, ca o tuta poate sta si langa nea Ciuruc sa-i faca plozi).
    Subscriu si eu parerilor lui Bob si Claudiu.

  10. badea said

    am August 28 2010 @ 6:57 am

    Trebuie facuta o organizatie non profit (ONG) care sa se ocupe de ‘intergarea’ (Italia, Franta) tiganilor proveniti din Romania. Restul este vrajeala. Trebuie sa luptam cu armele democratiei. Sa ne vaicarim ca francezii fac abuzuri sau sa ne exprimam bla bla nu merge. ONG cu bani de la UE ca sa plece toti tiganii de aici, sa se ‘integreze’ unde vor ei, unnde este mai bine decat in Romania. Mai ales ca romanilor le place sa primeasca bani fara sa faca nimic. Un astfel de ONG, nu prea face nimic pentru ca tiganii oricum fac ce vor ei iar UE oricum da bani.

  11. Flori said

    am August 29 2010 @ 2:49 am

    Nici mie nu imi convine ca trimit astia pe toti amaritii acasa pentru ca fiecare face ce poate sa traiasca si se spune ca omul e liber sa circule in Europa unde vrea , si nu este normal sa facem atia diferente intre oameni ca si noi romanii nu sintem intotdeauna usi de biserici , fiecare face ce poate ca sa traiasca asta e viata pe care toti avem dreptul sa o traim linistiti fara diferente e adevarat ca oamenii ar trebui sa se ajute intre ei si atunci nu ar mai ajunge la asa ceva desi acum dupa cum vedeti asta ne_a invatat Europa fiecare pentru el nu prea e bine.

  12. vrajitorul.eu said

    am September 1 2010 @ 3:18 pm

    INTRATI PE http://www.vrajitorul.eu/ – Magia afacerii dvs.
    informatii utile >> http://www.vrajitorul.eu/aplicatia/aplicatia.html

  13. asistentapentruconsumatori.ro said

    am September 1 2010 @ 3:18 pm

    Lupta noastra a celor de la Asociatia http://www.AsistentaPentruConsumatori.ro se duce impotriva abuzurilor la care sunt supusi consumatorii romani.
    Pentru asta avem nevoie ca voi, sa ne scrieti despre fraudele sau abuzurile la care sunteti supusi de catre comercianti sau autoritati.
    Noi preluam sesizarile voastre si ne luptam pentru ca drepturile sa va fie recunoscute.

    TOT CE AI DE FACUT ESTE SA NE SCRII LA ADRESA office@asistentapentruconsumatori.ro

Comment RSS · TrackBack URI

Lasa un comentariu

Nume: (Obligatoriu)

eMail: (Obligatoriu)

Site:

Comentariu:



Urban Clean