Banner

Ce or fi vazut “stire-bomba” cei de la iRealitateaTV intr-o discutie nefardata despre problema tiganilor expulzati din Franta

Tweet this

M-am amuzat teribil cand am citit modul in care RTV a inteles sa " analizeze " aici [ http://www.realitatea.net/urban-repatrierea-tiganilor-pe-bani-e-o-prostie-a-francezilor-nomazii-nu-au-ce-cauta-in-europa_734261.html ] modul in care am discutat, direct, fara ascunzisuri, despre problema tiganilor expulzati din Franta . Eu spuneam aici [ http://www.urbaniulian.ro/2010/08/20/prostia-la-nivel-comunitar-familie-de-6-tigani-1-000-euro-avion-gratis/ ] ca francezii nu castiga absolut nimic procedand astfel, nici ei, nici Europa, nici tiganii si nici Romania.
De fapt singura care pierde este ca de obicei Romania, intrucat este asociata pe nedrept cu imaginea esecului de ansamblu a autoritatilor franceze ce nu sunt in stare sa faca fata provocarii de a aplica legea atunci cand cetateni ai altor tari din UE comit infractiuni pe teritoriul lor.
Nomazii, sunt acea parte a etniei tiganesti din toata UE care pur si simplu refuza sa se integreze, refuza sa ocupe locuri de munca, si pun in umbra eforturile tiganilor care fac eforturi pentru a se integra in societatea europeana.Cat despre trimiterea lor in India....binenteles ca acest lucru este imposibil, insa nu inseamna ca nu avem voie sa discutam si sa analizam aspecte care tind sa devina extrem de grave.
De altfel chiar la BBC s-a produs un documentar pe tema modului in care tiganii au fost expulzati din India .Sugerez celor de la iRealitateaTv sa solicite in numele trustului, de la BBC, reportajul (de o ora) realizat pentru Discovery Channel, despre tigani.
Acestia sunt aratati in material ca fiind  o entitate cu o structura genetica aparte (diferita de poporul indian hindus). Datorita obiceiurilor acestora, pentru prima data in istorie maharajahii din nord-vestul Indiei, s-au unit, semnand un tratat pe baza caruia i-au expulzat pe tigani, nemaipermitandu-le sa se intoarca in teritoriul respectiv......Acolo aflam astfel originea primei expulzari a partii din etnia tiganeasca denumita "nomazi". Poate ca scotand nasul din Click si Cancan cei de la iRealitateaTv vor avea ocazia sa invete ceva istorie ca sa inteleaga fenomenul in ansamblul lui, daca vrem sa gasim solutii. Daca se doreste ca experimentul nefericit Burgelandroma sa nu se repete la cote care sa duca la discriminarea crunta a tiganilor [ cititi aici http://de.wikipedia.org/wiki/Burgenlandroma ] . Solutii se vor gasi doar daca se vor pune cartile pe masa, daca se va renunta la ideea de discriminare a acestora in sensul victimizarii lor. Ceea ce face acum Franta este sa dea tonul unei isterii prostesti care nu are decat rostul de a creste in popularitate imaginea presedintelui francez. Franta nu doreste rezolvarea problemei ci dimpotriva acutizarea ei.



Într-un interviu exclusiv pentru “Evenimentul zilei”, George Schopflin, una din cele mai importante figuri ale spaţiului public occidental, vorbeşte despre eşecul strategiilor actuale de integrare a etnicilor romi, avertizând că “discriminarea pozitivă” şi “corectitudinea politică” vor înşuruba definitiv minoritarii la periferia societăţii construite de majoritari.
Europarlamentarul George Schopflin atrage atentia ca problemele etniei rome nu se vor rezolva daca minoritarii continua sa duca o existenta semi-nomada, in saracie si ignoranta.
“Din păcate, foarte mulţi romi nu vor mai mult decât existenţa actuală, una absolut disfuncţională din punctul de vedere al majoritarilor. Romii trebuie să se schimbe dacă vor integrare”, susţine George Schopflin în discuţia avută cu EVZ.

Interviul lui Schopflin ar trebui trimis presei din intreaga UE si ca material de studiu pentru mai marii UE de la Bruxelles….Ar trebui sa fie un referat care sa stea la baza elaborarii unor reglementari si norme ale UE privind strategia abordarii problematicii etnicilor tigani in care sa fie interzisa acordarea de fonduri speciale pentru tigani si discriminarea pozitiva privind respectarea stricta a regulilor comunitatilor si a legilor tarilor in care traiesc …
“Romii sunt cei care trebuie sa se schimbe”. O afirmatie, teoretic, corecta. Practic, dpdv “Political Correctness”, va fi etichetata drept “rasista”, “discriminatorie”, iar din punctul meu de vedere este (aproape) o utopie. Eventual, cu masuri de coercitie, cu sanctionarea prompta si exemplara a numeroaselor comportamente inadecvate si a actelor antisociale ( furt, inselatorie, crima)…Daca lucrurile ar sta altfel si cazurile de “neadaptare sociala” ar apartine unei “minoritati”din cadrul etniei respective, “majoritatea” si-ar fi impus propriile masuri de coercitie, de sanctionare, de “integrare”. Din pacate, multe asociatii, organizatii etc. existente care “sprijina integrarea romilor” si “lupta impotriva discriminarilor” nu fac decat sa consume fonduri (de unde provin ele?) si sa stimuleze (direct sau indirect) parazitismul si criminalitatea.
Ocuparea abuziva si ilegala a unui spatiu,teren public ,cersetoria ,munca ilegala la negru ,nemaivorbind de furt,talharie ,santaj,camatarie ,atentate la siguranta in comunitate etc ar trebui sanctionate clar si fara toleranta conform legilor din tara respectiva ,in cazul etnicilor tigani de oriunde ar proveni acestia la fel ca in cazul infractiunilor comise de orice alta etnie din Europa …..tiganii trebuie tratati ca cetateni egali in fata legilor si normelor impuse de tari,UE si comunitati ….egali cu ceilalti cetateni…..
Tiganii sunt inzestrati cu ratiune ,sunt fiinte umane ca si celelalte fiinte umane de pe pamant ….trebuie tratati fara discriminare in raport cu ceilalti cetateni ..in prezent etnicii tigani sunt tratati ca fiinte speciale carora le trebuie tratamente diferentiate fata de ceilalti cetateni …pe modelul bolnavilor incurabili,handicapati ..ceea ce liderii tiganilor integrati in sistemul oficial al regimurilor,puterii ca reprezentanti ,incurajeaza si intretin aceasta stare de spirit in interiorul politicului dar si a etniilor tiganesti….si de care profita liderii lor, politicienii dar pierd masiv tocmai etnicii tigani ….
Pe acest palier de gandire privind problematica etniei tiganesti nu exista perspectiva de integrare a tiganilor in comunitati ….Tratatarea separata si speciala ,acordarea de fonduri speciale pentru etniile tiganesti nu fac decat sa incurajeze si sa perpetueze aceasta problema a tiganilor …
De ce etnia tiganeasca ar fi “speciala ” si discriminata pozitiv fata de celelalte etnii care traiesc in spatiul european si in Romania ..etnia ungureasca,turca ,lipovineasca ,ukraineana etc etc …?Nu exista nici o motivatie logica ..reala…
Este hilar cum primeam sfaturi sa avem grija de Tiganii de la Francezi si acum confruntati cu aceeasi problema hop gasesc ei solutia.
Comentariile extremiste sau abjecte nu fac cinste rasei umane. Problema tiganilor este europeana si incet-incet, Europa trebuie sa o admita, nu sa o plaseze de la unii la altii. Victimizarea tiganilor este o gresala si in final ii ajuta sa ceara/cerseasca mai mult si mai multe. Tiganii sunt mentinuti sa traiasca intr-o societate paralela, feudala chiar de “nobilii” lor, care ii organizeaza/exploateaza dar si de administratia/politica oficiala, care tolereaza aceasta ierarhie, pe care o considera doar o gluma. Acum apare o alta “casta”, cea a tiganilor scoliti, care chipurile ii reprezinta, care le justifica apucaturile si care se “implica” in problemele etniei, urmarind sa gestioneze programe (de fapt sume cat mai mari) in “sprijinul” integrarii lor. Oricand un tigan va prefera sa cerseasca intr-o tara bogata decat sa cerseasca sau sa munceasca intr-o tara saraca. Libera circulatie, care nu i-a avut in vedere in mod special, se potriveste in cazul lor 100%. Obiectiv, asa stau lucrurile. Restul sunt vorbe sau injuraturi.
Oare de ce Austria nu a fost invadata de tiganii romani? Austria are tiganii ei,dar sunt integrati (de ex. in Hartberg). De fapt au fot cateva incercari de invadare prin anii 90,dar au esuat…sa fie greaua limba germana de vina sau Austria fiind o tara mica tiganimea nu se putea misca in voie…!?!?




Reclamati abuzurile la adresa office@asistentapentruconsumatori.ro sau la adresa Senatorului : iulian.urban@gmail.com

Redirectioneaza 2% pentru Asociatia www.asistentapentruconsumatori.ro


Afisari: 999

15 Comentarii pana acum»

  1. BBC said

    am August 23 2010 @ 5:21 pm

    Gypsy Child Thieves 1 of 5 – BBC This World Documentary recorded 19.02.2010 “This World” investigates the growing problem of Gypsy children being forced into a life of crime in the award winning documentary by presenter Liviu Tipurita, “Gypsy Child Thieves”. Accross Europe thousands of children are being forced under the streets to beg and steal. They come from the poorest community in Europe the Romanian Gypsies. The documentary begins with a historical review and looks at the situation in Madrid, Spain and Milano Italy, both from the side of the authorities and from inside the Romani community, an follows the lead back to its source both within the structure and to Romania. For more information, see http://www.gypsyadvice.com/gypsynews/labels/Liviu%20Tipurita.html . For a list of related documentaries, see http://www.imdb.com/name/nm2267009/

  2. Aici este materialul de pe BBC despre nomazi said

    am August 23 2010 @ 5:29 pm

  3. marian said

    am August 23 2010 @ 5:43 pm

    Sunt de acord cu tine. Tot ce ai scris mi se pare de bun simt, lasand deoparte politica. Pana la urma adevarul trebuie spus. Felicitari!

  4. Dovada manipularii problemei legate de tiganii romani sau cum Europa, se foloseste periodic de Romania si tiganii romani sa isi umple buzunarele | Urban Iulian said

    am August 23 2010 @ 5:49 pm

    [...] romani sau cum Europa, se foloseste periodic de Romania si tiganii romani sa isi umple buzunareleCe or fi vazut “stire-bomba” cei de la iRealitateaTV intr-o discutie nefardata despre pr…Dependentii de junk food prefera sa rabde de foame, decât sa mânce alimente sănătoase- a [...]

  5. Victor said

    am August 23 2010 @ 9:06 pm

    IReaitatea…? Oare cat e Irealitate in tot ce apare pe post?
    Noul pumn al presedintelui e tot o Irealitate?

    Sa revenim, tiganii nu merita nici o atentie. Merita expulzati in India, la mama lor, sau pe o alta planeta, eventual fara atmosfera.

  6. vrajitorul.eu said

    am August 24 2010 @ 12:36 pm

    INTRATI PE http://www.vrajitorul.eu/ – Magia afacerii dvs.
    informatii utile >> http://www.vrajitorul.eu/aplicatia/aplicatia.html

  7. asistentapentruconsumatori.ro said

    am August 24 2010 @ 12:37 pm

    Lupta noastra a celor de la Asociatia http://www.AsistentaPentruConsumatori.ro se duce impotriva abuzurilor la care sunt supusi consumatorii romani.
    Pentru asta avem nevoie ca voi, sa ne scrieti despre fraudele sau abuzurile la care sunteti supusi de catre comercianti sau autoritati.
    Noi preluam sesizarile voastre si ne luptam pentru ca drepturile sa va fie recunoscute.

    TOT CE AI DE FACUT ESTE SA NE SCRII LA ADRESA office@asistentapentruconsumatori.ro

  8. RADIO EREVAN said

    am August 24 2010 @ 4:34 pm

    Pai … li s-au intors TOTI reporterii …

  9. Ce or fi vazut “stire-bomba” cei de la iRealitateaTV intr-o discutie nefardata despre problema tiganilor expulzati din Franta | Ilfovul nostru said

    am August 24 2010 @ 6:43 pm

    [...] Interviul lui Schopflin ar trebui trimis presei din intreaga UE si ca material de studiu pentru mai marii UE de la Bruxelles….Ar trebui sa fie un referat care sa stea la baza elaborarii unor reglementari si norme ale UE privind strategia abordarii problematicii etnicilor tigani in care sa fie interzisa acordarea de fonduri speciale pentru tigani si discriminarea pozitiva privind respectarea stricta a regulilor comunitatilor si a legilor tarilor in care traiesc … “Romii sunt cei care trebuie sa se schimbe”. O afirmatie, teoretic, corecta. Practic, dpdv “Political Correctness”, va fi etichetata drept “rasista”, “discriminatorie”, iar din punctul meu de vedere este (aproape) o utopie. Eventual, cu masuri de coercitie, cu sanctionarea prompta si exemplara a numeroaselor comportamente inadecvate si a actelor antisociale ( furt, inselatorie, crima)…Daca lucrurile ar sta altfel si cazurile de “neadaptare sociala” ar apartine unei “minoritati”din cadrul etniei respective, “majoritatea” si-ar fi impus propriile masuri de coercitie, de sanctionare, de “integrare”. Din pacate, multe asociatii, organizatii etc. existente care “sprijina integrarea romilor” si “lupta impotriva discriminarilor” nu fac decat sa consume fonduri (de unde provin ele?) si sa stimuleze (direct sau indirect) parazitismul si criminalitatea. Ocuparea abuziva si ilegala a unui spatiu,teren public ,cersetoria ,munca ilegala la negru ,nemaivorbind de furt,talharie ,santaj,camatarie ,atentate la siguranta in comunitate etc ar trebui sanctionate clar si fara toleranta conform legilor din tara respectiva ,in cazul etnicilor tigani de oriunde ar proveni acestia la fel ca in cazul infractiunilor comise de orice alta etnie din Europa …..tiganii trebuie tratati ca cetateni egali in fata legilor si normelor impuse de tari,UE si comunitati ….egali cu ceilalti cetateni….. Tiganii sunt inzestrati cu ratiune ,sunt fiinte umane ca si celelalte fiinte umane de pe pamant ….trebuie tratati fara discriminare in raport cu ceilalti cetateni ..in prezent etnicii tigani sunt tratati ca fiinte speciale carora le trebuie tratamente diferentiate fata de ceilalti cetateni …pe modelul bolnavilor incurabili,handicapati ..ceea ce liderii tiganilor integrati in sistemul oficial al regimurilor,puterii ca reprezentanti ,incurajeaza si intretin aceasta stare de spirit in interiorul politicului dar si a etniilor tiganesti….si de care profita liderii lor, politicienii dar pierd masiv tocmai etnicii tigani …. Pe acest palier de gandire privind problematica etniei tiganesti nu exista perspectiva de integrare a tiganilor in comunitati ….Tratatarea separata si speciala ,acordarea de fonduri speciale pentru etniile tiganesti nu fac decat sa incurajeze si sa perpetueze aceasta problema a tiganilor … De ce etnia tiganeasca ar fi “speciala ” si discriminata pozitiv fata de celelalte etnii care traiesc in spatiul european si in Romania ..etnia ungureasca,turca ,lipovineasca ,ukraineana etc etc …?Nu exista nici o motivatie logica ..reala… Este hilar cum primeam sfaturi sa avem grija de Tiganii de la Francezi si acum confruntati cu aceeasi problema hop gasesc ei solutia. Comentariile extremiste sau abjecte nu fac cinste rasei umane. Problema tiganilor este europeana si incet-incet, Europa trebuie sa o admita, nu sa o plaseze de la unii la altii. Victimizarea tiganilor este o gresala si in final ii ajuta sa ceara/cerseasca mai mult si mai multe. Tiganii sunt mentinuti sa traiasca intr-o societate paralela, feudala chiar de “nobilii” lor, care ii organizeaza/exploateaza dar si de administratia/politica oficiala, care tolereaza aceasta ierarhie, pe care o considera doar o gluma. Acum apare o alta “casta”, cea a tiganilor scoliti, care chipurile ii reprezinta, care le justifica apucaturile si care se “implica” in problemele etniei, urmarind sa gestioneze programe (de fapt sume cat mai mari) in “sprijinul” integrarii lor. Oricand un tigan va prefera sa cerseasca intr-o tara bogata decat sa cerseasca sau sa munceasca intr-o tara saraca. Libera circulatie, care nu i-a avut in vedere in mod special, se potriveste in cazul lor 100%. Obiectiv, asa stau lucrurile. Restul sunt vorbe sau injuraturi. Oare de ce Austria nu a fost invadata de tiganii romani? Austria are tiganii ei,dar sunt integrati (de ex. in Hartberg). De fapt au fot cateva incercari de invadare prin anii 90,dar au esuat…sa fie greaua limba germana de vina sau Austria fiind o tara mica tiganimea nu se putea misca in voie…!?!? Pe larg: http://www.urbaniulian.ro/2010/08/23/ce-or-fi-vazut-stire-bomba-cei-de-la-irealitateatv-intr-o-discu... [...]

  10. cbabeanu said

    am August 25 2010 @ 9:21 am

    “Fardarea” problemei tiganilor nu face decit sa perpetueze problemele pe care le creaza aceasta etnie incapabila sa se integreze in societatea civilizata. Franta, care ni-i trimite inapoi pe tigani, era pina mai ieri unul din criticii acerbi ai Romaniei care chipurile ar refuza sa-i integreze.Returnarea tiganilor din Franta confirma implicit realitatea incapacitatii acestei etnii de a trai dupa normele vietii civilizate. Totusi ce este de facut ?

  11. Ion Budai Deleanu said

    am August 25 2010 @ 12:43 pm

    Tiganii (fie ei romi, domi, sinti, manouches, etc., pt ca doar ignorantii cred ca tiganii sunt doar ‘romii’) sunt nomazi a caror origine se gaseste in India si Pakistanul de astazi.
    Faptul ca provin din clanuri tribale migratoare nu i-a ajutat sa inteleaga valorile culturii si civilizatiei europene.

    Valorile familiale tiganesti par diametral opuse sau rareori in armonie cu cele promovate de societatile europene.
    La tigani nu pare sa existe respect pt munca, pt ceea ce romanii numesc ‘gospodarire’ sau pt educatia scolara a copiilor.
    Ceea ce produce generatie dupa generatie de ratati si de inutili social. Nu exista nici un fel de castiga pentru societatile europene pt faptul ca accepta milioane de tigani pe teritoriile lor.

    Daca tiganii ar fi fost dificil de ‘integrat’ sau ‘asimilat’ doar in Romania sau Ungaria, puteam vorbi de probleme ale acelor state/popoare.
    Dar tiganii s-au dovedit complet refractari la valorile de munca si educatie scolara peste tot in Europa, in orice tara au ajuns.

    Vesticii, care dadeau est-europenilor, cu aroganta, lectii de morala si de ‘anti-rasism’ in privinta tiganilor, acum nu stiu cum naiba sa-i expulzeze mai rapid si ii considera o etnie criminogena.

    Banii pt ‘proiecte de integrare’ se duc de fapt in buzunarul a sute de ONG-uri-parazit care traiesc din acest adevarat business ‘umanitar anti-rasist’. Fara nici un fel de rezultate valabile, dupa ani si ani de tentative.

    Asa zisa ‘cultura’ a tiganilor e de fapt principalul obstacol in acceptarea si integrarea lor in spatiul de civilizatie europeana.

    Daca nu renunta la abandonul scolar, activitatile infractionale si dispretul fata de munca si civism, tiganii vor continua sa fie niste non-europeni.

    Integrarea nu e o solutie, e de fapt perpetuarea problemei.
    Asimilarea e necesara, doar prin ea se poate lupta contra stigmatizarii si diferentierii etnice si rasiale.
    Un tigan care refuza europenizarea ramane un corp strain in Europa. Locul sau e in India !

  12. Dprin said

    am August 25 2010 @ 12:43 pm

    lumea in care traim a fost facuta de oameni care au domiciliul stabil, au o meserie stabila, au salariu, multi au casa, platesc impozite, au asigurari pe casa, pe masina, pe propria viata, au construit si sustin un sistem democratic bazat pe legi scrise, au un parlament ales, au guvern votat de parlament si multe…. evident ca lumea in care traim este facuta pentru astfel de oameni…..

    acum avem o problema: ce facem cu cei incompatibili cu aceasta lume? platim din munca noastra pentru ca ei sa traiasca altfel?

    dar mergem si mai departe. cum ar arata lumea pe care “neintegratii” ar construi-o daca ar putea decide numai ei. am fi noi compatibili cu lumea lor? am putea sa traim normal intr-o astfel de lume ipotetica?

    evident ca nici noi n-am fi compatibili cu o lume facuta de ei. de ce n-am fi compatibili? pai n-am avea masini, case moderne dotate cu tot comfortul, n-am avea avioane comerciale sa calatorim in toata lumea, n-am avea internet si atitea mijloace de telecomunicatii, de socializare, de raspindire a informatiilor si culturii…..

    in cazul concret, noi n-am mai putea trai fara cele enumerate mai sus dar EI POT TRAI FARA TOATE ACESTEA….nu este simetrie, lumea lor fata de lumea noastra…..

    solutia este ASIMILAREA fortata pentru ca altfel o sa platim tot mai mult pentru respectarea “culturii” lor nomade…..

    olandezii au incasat-o cel mai rau: le-au creat conditii minoritarilor lor asemanatoare cu cele din tarile de origine. rezultatul a fost catastrofal: cei discriminati pozitiv nu numai ca nu s-au compatibilizat cu lumea civilizata din olanda dar s-au izolat, s-au “baricadat” in lumea lor si acum se intorc contra societatii olandeze. cam asa este in toata europa iar europa este in deruta deoarece solutia este asimilarea fortata care este contra “political correctness”-ului…..

    mai repede sau mai tirziu europa va trebui sa decida: se sinucide cultural (si nu numai) sau asimileaza fortat pe minoritari….

  13. Muie RealitateaTV said

    am August 25 2010 @ 12:44 pm

    Eu chiar nu vad de ce trebuie acceptati atata timp cat normele lor sociale si educatia lor spun: sa furi, sa inseli, sa minti, sa cersesti, sa faci mizerie in jurul tau, sa strici ceea ce au facut altii, sa nu te speli, etc. Atata timp cat “cultura” lor are acest tip de reguli care sunt contradictorii cu normele sociale ale celorlalte etnii, nu vad de ar trebui sa-i acceptam noi pe cei care pun in practica aceasta “cultura”. Am auzit tot felul de idei traznite de genul “tiganii sunt diferiti si trebuie acceptati asa cum sunt”. Aici este vorba despre lucruri fundamentale, nu despre culoare etnica sau varietate culturala. Nu inteleg de ce trebuie sa pierdem atata timp, energie, si sa ne uzam nervii tot revenind asupra unor probleme care au solutii foarte simple. Ceea ce m-a iritat in comentariul tau este mai ales finalul “Daca toti gandim ca rromii trebuiesc eradicati, atunci cu ce suntem mai buni decat Hitler?” De unde si pana unde asa ceva? Faptul ca doresc ca toti cei printre care traiesc in aceasta tara si pe acest continent sa respecte regulile de baza ale convietuirii civilizate, nu are nimic de-a face cu “eradicarea”. Societatea moderna are mijloace simple de coercitie pentru cei care nu respecta legile si regulile de convietuire, trebuie doar consecventa in aplicarea lor.

    Am cunosctu tigani perfect integrati care respecta toate regulile, nu se simt deloc asimilati, si ma bucur sincer pentru ei. Din pacate, marea majoritate a tiganilor continua sa promoveze un mod de viata care ne strica noua viata, atenteaza la valorile si la traditiile noastre, iar cu asta nu pot sa fiu de acord.

  14. Nica said

    am August 25 2010 @ 12:44 pm

    De cand este obligatia unei societati sa integreze idividul ?
    Lucrurile stau exact invers,si cine se pretinde sociolog trebuie sa stie.
    Individul este obligat sa se integreze in societate.
    Si ce este aia identitate culturala in cazul tiganilor ?
    Sa vagabondeze ?sa fie nomad in permanenta?,sa nu se duca la scoala ?sa nu se califice intr-o activitate utila societatatii ? sa cerceasca ?sa traiasca din furat?
    Cine trebuie sa le dea conditii numai lor si nu tuturor cetatenilor?
    Dar si cand au de toate,cand au bani multi,nu li se da o destinatie corecta,civilzata.
    Isi fac case cu sute de turnulete afisand o arhitectura si un stil de viata de prost gust.Asta este identitatea lor culturala.
    Citind istoria tiganilor si istoria evreilor,doua extreme,m-am convins din ce in ce mai mult cata dreptate are BIBLIA.
    Unii care nu vor sa respecte cele 1o porunci,sa asculte CUVANTUL LUI DUMNEZEU-tiganii-care ajung sa traiasca in promiscuitate,scotocind in gunoaie, si fara sens in viata,fug de educatie si scoala,traind la cele mai joase niveluri ale societatii si evreii care asculta CUVANTUL LUI DUMNEZEU,se dedica scolii si studiului de mici (explicabil prin numeroasele premii Nobel),fiind la varful societatii,gasind mereu sensul vietii reale.

  15. Iosif said

    am August 25 2010 @ 12:44 pm

    Atata timp cat “cultura” tiganilor implica furtul si refuzul de a contribui la bunul mers al societatii rezulta implicit ca este necesara existenta unei alte comunitati (noi, ceilalti) de la care sa poata fura – direct sau indirect.
    Prin urmare, daca chiar doresc sa-si pastreze obiceiurile eu sunt de acord sa o faca EI INTRE EI (in circuit inchis, daca doriti) si, vorba basmului, sa traiasca linistiti pana la adanci batraneti!
    Altfel spus, din partea mea sunt liberi sa se fure intre ei (dar doar intre ei), sa se omoare intre ei (dar, din nou, doar intre ei) si sa-si construiasca o economie complet independenta, in regatul lor… si cine stie, poate deschidem ambasada :)

Comment RSS · TrackBack URI

Lasa un comentariu

Nume: (Obligatoriu)

eMail: (Obligatoriu)

Site:

Comentariu:



Urban Clean