Tokes pastorul cu talente de salon care are misiunea sa-i tina ocupati pe prostii din Romania si Ungaria
Vicepresedintele Parlamentului European Tokes Laszlo a pledat joi, la Baile Tusnad, pentru autonomia Tinutului Secuiesc si spus ca, daca va fi nevoie, maghiarii trebuie sa iasa in strada si sa adopte modelul catalan, anunta Agerpres. Declaratiile liderului maghiar vin dupa ce Curtea de Justitie de la Haga a decis ca proclamarea independentei provinciei Kosovo nu a incalcat dreptul international.
Tokes s-a dus in Parlamentul European si s-a apucat de terfelit Romania pe care pretinde ca o reprezinta. Insa noi ne-am saturat de opiniile lui pur si simplu iar cine cine vrea tinut secuiesc sa se duca in Ungaria sa-si ceara cetatenie maghiara si pasaport si sa traiasca fericit pana la adanci batraneti. 
Tokes de abia asteapta sa i se intample ceva ca sa pozeze apoi in victima sau fie transformat in mare erou maghiar, el se compara cu Petofi Sandor si Adi Endre, dar nu le ajunge nici la degetul mic.
Ii doare pe unguri de autonomie cum ma doare pe mine o masea sanatoasa.
Astea sunt talente de salon pentru a deturna atentia de la adevarata "cucerire a Ardealului": cea economica .
Ungurii stiu ca cine domina economia are cele mai multe beneficii, ce rost are sa se mai incarce si cu terenul aferent (mai ales ca Har-Cov este un tinut parasutat in mijlocul Romaniei)? Insa unul trebuie sa dea din gura sa nu-i dezamageasca pe capsomanii lor care viseaza la "Marea Ungarie" ca sa uite ca urla foamea in ei.Din pacate ceea ce face Tokes, mai exact ceea ce i se permite sa faca, nu are decat rolul de a destabiliza un climat politic si social si asa in deriva in Romania si deopotriva in Ungaria.
La romani nationalismul si xenofobia exista si se fac simtite prin fapte si in comportamente cotidiene. In schimb, patriotismul nu exista decat la nivel declarativ. Mai mult, nici macar la nivel declarativ nu exista constant, ci doar in fata unor stimuli de gen pavlovian, fara indoiala: ni se scoala patriotismul abia cand ni se arunca un anumit os de ros; in rest ni se rupe de patriotism si injuram cu foc tara in care am avut nesansa de a ne naste.
Tara asta pe care o injuram, e facuta din noi! Esti prea ocupat sa-ti pese? Urla foamea in burta ta?
Ce este atat de greu in a lua in calcul de exemplu ecuatia urmatoare :
NU CUNOSC RESEMNAREA!
REFUZ SA GANDESC CU STOMACUL!
SUNT MANDRU CA SUNT ROMAN!
Ce au in comun cele 2 cazuri? Kosovo si Tinutul Secuiesc ?
In Kosovo drepturile albanezilor au fost reduse in perioada de dinainte de independenta - in Romania drepturile maghiarilor au fost imbunatatite constant.
In Kosovo sarbii i-au dat afara din scoli pe albanezi - in Romania secuii pot face tot ciclul educational in maghiara.
In Kosovo sarbii le-au inchis ziarele, radiourile si televiziunile albanezilor - in Romania maghiarii au multe ziare, radiouri, televiziuni locale si emisiuni in maghiara pe postul national.
In Kosovo sarbii i-au dat afara pe albanezi din slujbele de la stat - in Romania nu e cazul, UDMR a fost in cele mai multe guverne de dupa 1996
etc..
In Kosovo sarbii au omorat cateva mii de civili - in Romania nu s-a intamplat si nu se va intampla asa ceva
Serbia avea un regim autoritar care nu respecta drepturile minoritatilor - Romania este o democratie care respecta drepturile minoritatilor
Pana la urma maghiarii ce ies pe strada pt autonomie sunt (ca si la noi de altfel) turma care merge dupa pastor. Iar pastorii (din nou, ca si la noi) au alta agenda decat cea ce o prezinta. Mi se pare ORIBIL ca au drept de guvernare, nu sunt de acord ca un cetatean ce URLA ca nu e roman si vrea autonomie sa reprezinte interesele tarii mele in Parlamentul European, e strigator la cer.
N-ar fi amuzant sa-i vedem pe baietii astia, ca tot dau ei exemplul Kosovo, atat de drag lor, cum sarbatoresc autonomia si pe urma, dupa ce se va termina sampania, sa-si dea seama ca frigiderul e gol ? Vreau sa stiu cum vor supravietui 2 judete, printre cele mai sarace din Romania, de capul lor, fara ajutor de la statul care le-a dus in spate 80 de ani. Vreau sa-i vad incolonati frumos la ambasada Romaniei din Sf. Gheorghe, asteptand viza de tranzit. Vreau sa vad cum or sa se descurce cand vor trebui sa plateasca din bugetul local politie, armata, pompieri, medici, maturatori, etc. N-ar fi amuzant?
Draga domnule Tokes oricine doreste autonomie are mai intii stabilitate economica. Nu va mai lipiti precum cocosatul de gard de Catalonia - regiunea cea mai dezvoltata economic a Spaniei. Catalanii aduc bani la bugetul Spaniei , nu traiesc din ajutoare si din pomeni de la stat. Flandra- regiune a Belgiei care doreste autonomie, este si ea zona cea mai industrializata si aducatoare de venit la buget a Belgiei. Tinutul Secuiesc din care UDMR-istii au taiat aproape toate padurile, din ce intentioneaza sa se finanteze dupa autonomie ? Daca asteaptati pomeni de la Uniunea Europeana va asigur ca nu le va primi , sunt alte prioritati !
Nu cred ca Ungaria este peste Romania ca civilizatie. Ne dam noi cu stangul in dreptul ca ar fi. Pur si simplu e vorba de pozitie geografica si de nivel de trai. Tarile din Estul Europei ar fi trebuit sa faca o Uniune a tarilor est europene inainte de o posibila intrare in UE. Ar fi avut sens, economic vorbind eram la nivel apropiat, iar investitorii ne trateaza ca un bloc unitar. O moneda unica si granite libere, cu ceva libertati de circulatie in UE si politici comune pe alocuri ar fi fost de preferat unui statut de membru de mana a doua in UE. Si sincer cred ca am fi progresat mai repede impreuna, statele est europene - Ungaria, Bulgaria, Serbia, Croatia, Grecia, Ucraina, Moldova... Avem multe in comun, ar trebui sa ne aparam mai mult si sa tinem unii la altii, din nefericire insa suntem dezbinati.
Cred ca cei care sunt atat de aprigi in afirmatii nu-au calcat in viata lor in "secuime", vorbesc numai din auzite. Maghiarii de rand sunt manipulati de liderii lor politici, cum de altfel majoritatea romanilor sunt manipulati si spalati pe creier la antene sau irelitateatv . Ei au aceleasi griji ca si romanul de rand: cum sa-si duca traiul mai departe. Nu-i intereseaza daca sunt in Romania , Ungaria sau in tinutul Secuiesc. in schimb au lucru pe care nu l-am intalnit la multi romani(nu asi vrea sa generalizez) se revolta daca sunt furati sau mintiti.
Pe de alta parte tarile si natiunile mari isi fac dreptatea cu Portavionul ....Haga este pentru popoare care isi ascund frica, teama sau lipsa de curaj ori demnitate in spatele unor chestiuni gen " nu vrem domne' conflict cu nimeni, inghitim orice porcarie din partea oricui..." ......Englezii cand au avut disputa teritoriala cu argentinienii si-au trimis portavioanele sa recucereasca insulele Falkland....Noi ne umilim in fata Ucrainei si plangem pe la inalta poarta pentru o bucata de stanca sau ne uitam neputinciosi cum ucrainienii dau drumul la baraje si inunda Moldova, ori ne fac praf Delta cu Bastroe si avem binenteles eterna disputa teritoriala cu Ungaria...... Tari mici, natiuni mici, solutii mici !
Intre timp, sa incercam sa nu mai fim o vesnica povara si problema pentru UE, sa exportam stabilitate, justitie, organizare si coerenta in UE nu sa stea aia permanent cu ochii pe noi sa nu carecumva sa ne sinucidem de 1 Decembrie cu FuraDan(Voiculescu, Ion Popescu, Diaconescu, etc).
Sa incercam sa terminam o autostrada, sa facem si medicina in spitale, nu doar eutanasii si autopsii, sa nu mai uimim lumea cu miliardarii nostri facuti la apelul de seara (chiar si in sensul apevist al termenului), sa nu mai asteptam de la stat totul, sa incetam sa ne plangem de mila si sa incercam sa fim cat mai independenti individual daca vrem o Romanie comuna independenta, sa consumam mai mult sapun si pasta de dinti si mai putina bere, vin sau tuica, sa ne respectam valorile si sa incercam sa cream o anume meritocratie in Romania care sa permita creierelor autohtone sa reziste in tara. Doar existenta si implicarea acestor creiere in viata cetatii, in business si in politica ne va feri de soarta de care ne temem.
Altfel, cohortele de nulitati care se calca pe picioare si se inghesuie la placinte, dar care nu au pic de responabilitate in momente grele pentru tara, si care au furat sau vandut tot ce se putea vinde (banci , petrol, apa, paduri) si au fugarit din tara cea mai mare parte a romanilor cu verticalitate nu vor avea nicio ezitare in a vinde Romania fie si la metru patrat acelora care le dau lor mai mult. Si nu am fi nici primul si nici ultimul popor penalizat de istorie astfel.
PS - Ma intreb vazand acum reactia europarlamentarului PDL Cristian Preda fata de declaratia lui Tokes....Pai cum a ajuns el vicepresedinte al PE ? NO COMMENT !!!! Ca sa nu se darame sandramaua de la guvernare in care UDMR ne santajeaza in permanenta, unde s-a ajuns ca adoptarea legii ANI sa fie conditionata de ei de raderea din functii a incomozilor Macovei sau Georgescu care au cutezat sa verifice averile maharilor maghiari din Parlamentul Romaniei s-a mers pe o forma de compromis jenanta pentru PDL.....
Decizia a fost susţinută de delegaţia română în PPE, formată din 11 eurodeputaţi PDL şi 3 UDMR. Sa nu indraznim macar sa ne ascundem sub pres greselile....Vai de mama noastra de slugoi am ajuns sa ne autocalcam in picioare....fanariotii au fost domni si patrioti pe langa ce traim noi in vremurile prezente.... in fond pe vremea fanariotilor s-au asfaltat si pavat cu piatra primele strazi ca noi stateam in mocirla ca Shrek si culmea ne mai si placea.
--
Urban I. Iulian
Senator de Ilfov
Grupul Parlamentar al PDL din Senat
foto:www.1235.ro
Reclamati abuzurile la adresa office@asistentapentruconsumatori.ro sau la adresa Senatorului : iulian.urban@gmail.com
Redirectioneaza 2% pentru Asociatia www.asistentapentruconsumatori.ro































Ca said
am July 23 2010 @ 5:35 pm
Eu sunt de acord cu autonomia .Sa trimita de la Budapesta vreo 200.000 de unguroaice trupese pt flacaii nostri si sa mai puna si Boc vreo 50.000 de euro prin prima casa si bem aldamasul.
Mircea said
am July 23 2010 @ 5:36 pm
POPA TOKES NU SE SIMTE BINE AM MAI AUZIT SI APROPIATI DE-AI MEI CA VOR AUTONOMIE ,SI TOT CAM CA CEA DIN KOSOVO ,ACESTI RA HATI AU TARATE IN LOC DE CREIER IN PRIMUL RAND VANOVATI DE TOATA TREABA ASTA ESTE CLASA NOASTRA POLITICA CARE VREA DOAR CIOLANUL NU SI CE SE INTAMPLA IN JURUL NOSTRU IAR UNGURII CU DOUA CETATENII NE CONTROLEAZA TARA SI RAPORTEAZA TOT CE SE INTAMPLA BA LA UNGURI BA LA UE . NE STA BINE FRATILOR BINE CA SUNTEM ROMANI ,URLA PROSTIA DIN NOI SI NE MIRAM OARE CE SE INTAMPLA
Gyuri said
am July 23 2010 @ 5:36 pm
Eu sunt roman dar imi este rusine de aceasta cetatenie.Daca Ungaria ar dori sa ia Transilvania cu conditia ca romanii care doresc sa scape de “defectul” de a fi roman sa poata trece cu trup si suflet la unguri, eu nu am nimic impotriva.Poate asa o sa vedem strazi mai bune, nivel de trai ridicat.M-as lepada oricand de jegul de patrie care se numeste Romania.
antiignorantu said
am July 23 2010 @ 5:53 pm
tokes nu merita atentie ….
gigi said
am July 23 2010 @ 7:24 pm
GYURI PLECA DRACU DIN TARA ASTA… CINE MATA TE TINE SA STAI AICI…DU-TE IN UNGARIA SA SE PISE AIA PE TINE
radu andrei said
am July 23 2010 @ 8:16 pm
http://www.napocanews.ro/2010/07/ue-a-vandut-romania-acum-ne-zambeste-parsiv-prin-tokes-laszlo.html
radu andrei said
am July 23 2010 @ 8:28 pm
” Vreau sa stiu cum vor supravietui 2 judete, printre cele mai sarace din Romania, de capul lor, fara ajutor de la statul care le-a dus in spate 80 de ani”
Raspuns: http://www.curentul.ro/2010/index.php/2010072246435/Social/In-judetul-Covasna-numarul-tentativelor-de-sinucidere-a-crescut-alarmant.html
se pare ca promisiunea cu autonomia “ii lasa reci” pe locuitorii din Covasna …din pacate, la propriu…
ildiko said
am July 23 2010 @ 9:08 pm
Ar fi trebuit sa ramana pastor.
LastChance said
am July 23 2010 @ 9:23 pm
voiculescu un turnator la securitate, si ciorditor comunist, isi permite sa ceara destituirea unui presedinte al romaniei ales democratic, daca inghitim si asta ne meritam soarta
Victor said
am July 23 2010 @ 9:55 pm
Natiunea romana!
Cati eroi ai neamului s-au jertfit ca Romania sa fie recunoscuta ca Natiune!
Raul de azi din Romania il aduce numai reprezentantii(politicienii) nostri alesi prin vot democratic, vot pe care romanii de rand isi bat joc de el.
Politicienii vin la putere si pleaca de la putere!
Milioanele de romani asteapta la fiecare schimbare sa se produca schimbarea schimbarii! Asteptarea este in van, pentru ca ce propun unii desfac ceilalti.
Ia imaginati-va sa fie sef al statului un monarh iluminat care sa traga la raspundere guvernele si ministri pentru grselile evidente pe care le fac.
Azi, daca un ministru face o greseala, putin ii pasa. Presedintele ales il apara.Monarhul l-ar chema imediat la ordine si l-ar obliga sa-si dea demisia, pentru ca el, ministrul, este obrazul Romaniei si nu al Presedintelui.
Concret, sunt pentru Monarhie, ca in toate tarile cu monarhie din Europa.
Dar nu cu actuala monarhie din Romania, care s-a compromis in trecut(n-a fost de acord sa traga macar un foc de arma cand am pierdut Basarabia, Bucovina si o parte din Transilvania in 1940)si a fost compromisa si de regimul comunist, regim care ne-a crescut pe cei nascuti din 1947 incoace.
Dupa mine, in prezent, ne conduce politicienii care au facut scoala la “Stefan Gheorghiu”.
Brandul “Monarhia salveaza Romania”, incepe sa devina real.
Doamne apara romanii din Romania!
antiignorantu said
am July 23 2010 @ 10:30 pm
http://www.realitatea.net/ungaria-vrea-autonomie-culturala-teritoriala-pentru-maghiarii-din-romania-tusnad_724902.html – pregatiti armata cu CAP !
munhanne said
am July 23 2010 @ 11:20 pm
mai da-l in PM de ungur ca numai rahaturi scoate pe gura aia. daca vrea autonomie sa se duca la el acolo de unde e. mama lui de bozgor. face el legea in tara noastra??????
PericleII said
am July 24 2010 @ 6:58 am
Domnule Urban,se vede ca n-ati fost in Ungaria…Spuneti “Nu cred ca Ungaria e peste Romania ca civilizatie”.
Daca o sa vizitati acea tara, veti avea ocazia sa vedeti autostrazi si in general drumuri rutiere in foarte buna stare, veti vedea curatenie absolut peste tot,pe malurile raurilor sau ale Dunarii nu veti vedea mormane de gunoaie,iarba e cosita in toate curtile.Si toate astea vi le spune spune un roman care s-a saturat de promisiunile polticienior.Pana cand nu se va pune la punct un sistem functional de aplicare de amenzi pentru nesimtiti, eu zic sa tacem rusinati…
Liviu said
am July 24 2010 @ 7:52 am
SUBSCRIU 100% ! Domnule Senator aveti darul si talentul sa puneti punctul pe i si sa spuneti lucrurilor pe nume. Felicitari !
Eu sunt mandru ca sunt roman.
Chiar daca prefer patriotismul moderat unui nationalism extremist, voi fi primul in linia intai unde cu arma in mana ma voi bate pentru drepturile si pamanturile noastre.
Imi asum riscul sa cad la datorie pe front in timp ce ,,smecherii” din linia a doua vor bea sampanie si vor semna tratate de pace.
Din pacate nu cred sa am sansa aceasta pt ca acum razboaiele se poarta pe frontul economic.
Nu vedeti cum se reface Imperiul Habsburgic ?! Si nu numai ! Este mult mai eficient.
Consider ca noi nu suntem urmasii ,,romei” ci ne tragem din Dacii Liberi !
Sa fim uniti si sa nu uitam vorbele poetului :
,,
“Din zei de-am fi coborâtori,
C-o moarte toţi suntem datori.
Totuna e dac-ai murit
Flăcău sau moş îngârbovit,
Dar nu-i totuna leu să mori
Sau câine-nlănţuit!”
Liviu said
am July 24 2010 @ 7:55 am
“Din zei de-am fi coborâtori,
C-o moarte toţi suntem datori.
Totuna e dac-ai murit
Flăcău sau moş îngârbovit,
Dar nu-i totuna leu să mori
Sau câine-nlănţuit!”
atreides said
am July 24 2010 @ 12:03 pm
”Pai cum a ajuns el vicepresedinte al PE ? NO COMMENT !!!!” No comment? Pai hai sa comentez eu: a ajuns sprijinit de partidul vostru de rahat. Deci lasa mata ipocrizia, sunteti bot in bot cu Tokes asta, spalati-va cu el pe cap.
clarvazatorul said
am July 24 2010 @ 1:23 pm
cineva destept spunea ca marile ocupatii teritoriale se fac cu leaganul. Iar acest razboi au pierdut romani, cum au pierdut si ungurii mai de mult. Daca suntem atenti la ce se intimpla in vest de pilda cu legea privind voalul burqa, atunci ne dam seama ca de altundeva vin problemele reale care ne asteapta.
Cindva mari poporului roman sau adunat si au decis ca mai bine le pun laoparte mandria proasta si au chemat pe “strainul” Carol I de Hohenzollern-Sigmaringen sa-i fie rege si sa ne construiasca o tara.
Deci lasati in pace trecutul si sa ne apucam de ziua de azi sa avem sanse pentru viitor.
Malin said
am July 24 2010 @ 2:14 pm
Domnilor politicieni !
Ce ar fi in primul rand sa faceti voi mai putina politica si sa puneti voi primi osul sa scoateti tara asta din necazurile pe care le are in ultimii 50 de ani. Daca voi acolo la nivel inalt o sa faceti in asa fel ca acesti cetateni naivi ai acestei tari sa o duca mai bine si vor fi respectati pentru votul pe care l-au dat, atunci si ei vor devenii patrioti si se vor mandri cu tara lor. Dara pana cand acesti cetateni nu vad decat faptul ca sunt furati ziua in amiaza mare, ca oricat ar munci si oricati bani ar da la stat politrucii tot nu au deajuns, afaceri in tara asta pot sa faca doar cei care au pile la organele de conducere, indiferent ca sunt la nivel de primarii si pana sus in guvern, acest popor nu are de ce sa fie patriot. Credeti-ne ne-am saturat de balivernele pe care le spuneti in fiecare ora, in fiecare zi si foarte concetrat la fiecare alegeri. Vrem sa o ducem si noi oamenii de rand mai bine in tara asta si atunci vom fi si patrioti. Cum poate sa doarma linistit domnul PRESEDINTE cand la alegeri ne-a facut urarea: “SA TRAITI BINE” iar acum ne intreaba: “MAI TRAITI ?” In aceste situatii este cam greu sa fii patriot, mai ales ca unii romanii au mai citit istoria acestei tarii si au vazut cam ce viata au avut cei care au incercat sa fie patrioti. De ce credeti oare ca acum ar avea o soarta mai buna patriotii de azi? Cand schitele lui Carageale se potrivesc si azi ca o manusa cu politica facuta de guvernatii nostri?
Domnilor incepeti voi prima data si dati un exemplu, acolo la nivel inalt. Renuntati la viata de huzur si ajutatii sa traiasca si cei din clasa de jos iar atunci in mod sigur vor devenii toti romanii PATRIOTI. Pentru voi care aveti venituri colosale din sudoarea oamenilor care produc in tara asta este usor sa vorbiti de patriotism, ar trebui sa faceti schimb cu cei care au 2 someri in famile si 2 pensionari si pe urma sa mai discutam despre acest subiect.
In legatura cu Tokes Laszlo, voi l-ati pus acolo voi sa-l schimbati, noi oricum nu credem ca a fost ales acolo in mod democratic.
Noua Dreapta@atreides said
am July 24 2010 @ 2:57 pm
Bai labagiule, a votat dl. Urban in PE pentru Tokes ? Nu vezi in gura matii de vita proasta ce esti ca senatorul Urban este singurul care atrage atentia asupra santajului jegurilor de unguri ? Mortii matii de comunist
Noua Dreapta@atreides II said
am July 24 2010 @ 2:58 pm
Iti aflam noi Ip-ul si te vizitam sa iti aratam noi comentarii
Csaba said
am July 24 2010 @ 5:07 pm
O singura observatie la un articol destul de bun: nivelul de trai creste odata cu nivelul de civilizatie.
Din cauza asta Egipt, India si alte tari sunt si vor fi inca 3000 de ani ¨in curs de dezvoltare¨. Romania e si ea pe lista tarilor ce are nevoie intai sa se ridice din autohipnoza ca sa vada lumea asa cum e, dupa care sa decida unde vrea sa se situeze…
Ungurii, chiar si putin potenti economic, au ales, in 1956 partea in care vor sa fie, si din acel punct au inceput sa creasca. A fost momentul in care o tara mai putin industrializata decat Romania a refuzat mizeriile comnismului si acum, dupa 50 de ani sunt la o distanta ce pe zi ce trece se adanceste atat ca civilizatie, cat si ca nivel de trai. Pacat. Romania poate mai mult. Ar trebui doar sa se interzica manelele si manelistii, politicienii la TV numai pentru 1 an. Dupa aceea ar fi putin probabil sa le mai lipseasca cuiva.
Adrian said
am July 24 2010 @ 9:46 pm
Domnule Urban, cine este vinovat pentru tupeul lui??? Nu partidele noastre iubite? cand PDL cand PSD care permanent au nevoie de UDMR pentru a avea majoritate! Desi au vazut toti ca UDMR tine cu puterea nu cu un partid tot sunt pupati in … cand e vorba de obtinerea procentelor.
Sincer, ca Sibian as vrea sa se desparta ardealul de restul tarii dar…. e doar un vis. As vrea sa existe republica Transilvania si va spun eu ca atunci UDMR nu ar mai face figuri din astea.
Vlad said
am July 25 2010 @ 1:04 am
Felicitari Domnule Urban pentru articol. Am insa cateva observatii. DE CAND ORGANIZAREA ROMANIEI SE FACE PE TINUTURI? Din cate stiu eu Exista judetele Harghita, Covasna etc. Nu “TINUT UNGURESC” (secui=ungur… in mentalul etnicilor unguri). Acest “TINUT” este pus in gura naivilor care il repeta fara sa constientizeze ca repetand la infinit acest termen il vor itroduce in mentalul populatiei ca fiind ceva real, repet “TINUTUL” este INVENTIE udmr. Scopul romanilor este sa refaca ROMANIA MARE, si sa prospere economic, vor castiga daca vor sti sa-si urmareasca interesele mai pragmatic, ca individ, ca natiune, ca tara. La fel cum scopul ungariei este ungaria mare. Romanii trebuie sa-si vada de interesele lor. SUNTEM O NATIUNE DE OAMENI INTELIGENTI SI PUNEM SA NE ATINGEM TELURILE.
Vlad said
am July 25 2010 @ 1:05 am
Trebuie sa va felicit domnule Urban pentru articol. Am insa cateva observatii. DE CAND ORGANIZAREA ROMANIEI SE FACE PE TINUTURI? Din cate stiu eu Exista judetele Harghita, Covasna etc. Nu “TINUT UNGURESC” (secui=ungur… in mentalul etnicilor unguri). Acest “TINUT” este pus in gura naivilor care il repeta fara sa constientizeze ca repetand la infinit acest termen il vor itroduce in mentalul populatiei ca fiind ceva real, repet “TINUTUL” este INVENTIE udmr. Scopul romanilor este sa refaca ROMANIA MARE, si sa prospere economic, vor castiga daca vor sti sa-si urmareasca interesele mai pragmatic, ca individ, ca natiune, ca tara. La fel cum scopul ungariei este ungaria mare. Romanii trebuie sa-si vada de interesele lor. SUNTEM O NATIUNE DE OAMENI INTELIGENTI SI PUNEM SA NE ATINGEM TELURILE.
ova said
am July 26 2010 @ 1:41 am
Stati linistiti ca toate astea sunt la nivel declarativ numai asa sa faca zarva si sa bata apa in piua, poate iese mujdei.
Nu cred ca vrea cineva autonomia tinutului secuiesc, este doar o utopie in capul de altfe plin de fluturi a lui Popa Prostu, ma refer la L. Tokes, de cand a ajuns mare scula in bascula in PE.
E doar o furtuna intr-un pahar cu apa, un balon de sapun toata chestia asta !
CSOKI said
am July 26 2010 @ 9:23 am
Foarte bine …. HAIDE TOKES … ! Hai ca se poate, ca si in alte locuri se poate ! De ce numai la noi nu ?
asistentapentruconsumatori.ro said
am July 26 2010 @ 11:19 am
Reclamati abuzurile la care sunteti supusi la office@asistentapentruconsumatori.ro
Lupta noastra a celor de la Asociatia http://www.AsistentaPentruConsumatori.ro se duce impotriva abuzurilor la care sunt supusi consumatorii romani.
Pentru asta avem nevoie ca voi, sa ne scrieti despre fraudele sau abuzurile la care sunteti supusi de catre comercianti sau autoritati.
Noi preluam sesizarile voastre si ne luptam pentru ca drepturile sa va fie recunoscute.
TOT CE AI DE FACUT ESTE SA NE SCRII LA ADRESA office@asistentapentruconsumatori.ro
vrajitorul.eu said
am July 26 2010 @ 11:19 am
INTRATI PE http://www.vrajitorul.eu/ – Magia afacerii dvs.
informatii utile >> http://www.vrajitorul.eu/aplicatia/aplicatia.html
http://tanasadan.blogspot.com/2010/07/vivat-prostia-evenimentul-zilei-in.html said
am July 28 2010 @ 3:07 pm
http://tanasadan.blogspot.com/2010/07/vivat-prostia-evenimentul-zilei-in.html