Banner

Şobolanii hrăniţi cu alimente nesanatoase transmit riscul de cancer la mai multe generaţii de pui

Tweet this

Ethan A. Huff

NaturalNews

14 Iulie 2010

http://www.prisonplanet.com/rats-fed-junk-food-pass-down-cancer-risk-through-multiple-generations-of-offspring.html

Un studiu recent al Centrului medcal al Georgetown University a ajuns la concluzia că ceea ce mananci poate afecta şi sănătatea copiilor si nepoţilor, chiar dacă acestia mânca sănătos. Sonia de Assis si colegii sai au observat ca soarecii hraniti cu alimente pline de grasime, nesanatoase, transmit riscul de cancer la puii lor şi apoi la puii acestora.

Studiul, care a fost prezentat la Asociatia Americana pentru Cercetarea Cancerului din Washington DC, ilustrează faptul că o dietă ce abunda in grasimi poate contribui efectiv la "modificări epigenetice ale ADN-ului", ce reprezinta modificari moştenite in structura ADN-ului. În esenţă, un pui poate moşteni modificările de AND pe care le dezvolta parintii, ca urmare a dietelor nesănătoase şi a altor factori de mediu.

De asemenea, concluziile par să explice de ce boli precum cancerul la san au o probabilitate mai mare de manifestare pe anumite linii de familie şi pe altele nu. Dacă modificările epigenetice ale ADN-ului altereaza gene ca BRCA1 şi BRCA2, atunci acest lucru ar explica de ce unele persoane sunt mai predispuse decât altele sa dezvolte anumite boli degenerative.

"Credem că pot exista alte cauze care nu sunt de natura genetica, ce pot influenta aparitia cancerului de sân", a explicat de Assis, ca răspuns la concluziile studiului.

Şi perspectiva lui de Assis se justifică prin descoperirile studiului.

Potrivit Breastcancer.org, doar aproximativ 20-30% din femeile diagnosticate cu cancer de san au un istoric familial de cancer mamar. Aceasta înseamnă că restul de 70-80% trebuie să dezvolte boala din alte motive decât cele pur şi simplu genetice.

Dacă părinţii unei persoane, sau bunicii acesteia, au avut o dieta bogata in produse alimentare pline de chimicale de-a lungul vieţii lor, atunci modificările ADN-ului, care probabil au avut loc în organele lor, pot fi transmise mai departe copiilor lor. Chiar dacă ei înşişi nu au dezvoltat un cancer, va exista o probabilitate mai mare ca proprii lor copii sa-l dezvolte, in baza constatărilor studiului.

In cazul in care urmasii au diete cu alimente nesanatoase,  carora le lipsesc elemente nutritive adecvate, antioxidanţi, vitamine şi alte componente necesare  vieţii normale, atunci copiii lor vor fi chiar mai predispuşi decât au ei la a dezvolta boli degenerative, precum cancerul.

Totusi dieta dumneavoastră personala şi opţiunile privind stilul de viaţă sunt încă factorii principali in a dezvolta sau nu o boală degenerativă. Chiar daca parintii si bunicii au avut dietele nesănătoase toată viaţa lor, nu înseamnă că trebuie să va imbolnaviti. O dieta puternica, sănătoasa şi o activitate fizica regulata vor face minuni pentru sanatatea dumneavoastra.




Reclamati abuzurile la adresa office@asistentapentruconsumatori.ro sau la adresa Senatorului : iulian.urban@gmail.com

Redirectioneaza 2% pentru Asociatia www.asistentapentruconsumatori.ro


Afisari: 966

3 Comentarii pana acum»

  1. vrajitorul.eu said

    am July 20 2010 @ 11:01 am

    INTRATI PE http://www.vrajitorul.eu/ – Magia afacerii dvs.
    informatii utile >> http://www.vrajitorul.eu/aplicatia/aplicatia.html

  2. asistentapentruconsumatori.ro said

    am July 20 2010 @ 11:01 am

    Reclamati abuzurile la care sunteti supusi la office@asistentapentruconsumatori.ro

    Lupta noastra a celor de la Asociatia http://www.AsistentaPentruConsumatori.ro se duce impotriva abuzurilor la care sunt supusi consumatorii romani.
    Pentru asta avem nevoie ca voi, sa ne scrieti despre fraudele sau abuzurile la care sunteti supusi de catre comercianti sau autoritati.
    Noi preluam sesizarile voastre si ne luptam pentru ca drepturile sa va fie recunoscute.

    TOT CE AI DE FACUT ESTE SA NE SCRII LA ADRESA office@asistentapentruconsumatori.ro

  3. Şobolanii hrăniţi cu alimente nesanatoase transmit riscul de cancer la mai multe generaţii de pui | www.RevistaNaturista.ro said

    am February 5 2012 @ 2:00 am

    [...] SURSA [...]

Comment RSS · TrackBack URI

Lasa un comentariu

Nume: (Obligatoriu)

eMail: (Obligatoriu)

Site:

Comentariu:



Urban Clean