Scandalul burqa din Franta, corectitudinea politica si de ce “discriminatii” trebuie sa se supuna legii

Tweet this

O avocata franceza in varsta de 60 de ani i-a smuls valul de pe fata unei femei musulmane in ceea ce politia locala a descris ca fiind primul caz de acest fel produs in Franta, transmite Telegraph.co.uk.
De ce sunt de acordu cu legea, si chiar si cu avocata frantuzoaica ?. Ca strain in Franta, trebuie sa respecti legea locala. Acesta e un principiu international de drept, si se aplica peste tot in lume, inclusiv la arabi. Voi credeti ca daca te duci in Iran, si prientena ta ar merge in pantaloni scurti si maieu pe strada, si v-ati saruta in vreun parc, nu v-ar aresta pe loc? Si credeti ca daca i-ati spune cadiului ca asa e obiceiul in Romania, si voi va supuneti obiceiului din Romania, asta v-ar scuti de puscarie si biciuire publica? Nu, nu v-ar scuti.
Asa ca e clar: se aplica legea locala. Cine vrea burqa, o poarta in tariele in care e permisa de legea locala.
Recapituland, mi se pare de bun simnt ca atunci cand intri in casa mea sa-mi respecti regulile. Daca la tine acasa te "scapi" in bucatarie, nu as vrea sa faci asta si la mine, nu as permite asta doar de dragul "politically corectness"-ului ... Pardon! Vrei jungla? Fugi in jungla! Vrei "altceva"? Poarta-te "altfel"!
Parerea mea este ca acest incident este o rabufnire. Lumea s-a cam saturat de mofturile si ifosele de orice natura a asa zisilor discriminati. Uiti-va in jurul vostru si judecati : daca pui un tigan sa isi plateasca impozitele la stat - e discriminat, daca un majoritar face acest lucru - nu respecta legea, daca pui un tigan sa isi plateasca spitalizarea pentru ca nu plateste nicio taxa in directia aceasta - e discriminat, daca un majoritar sta in spital, in salon, langa mirosurile pestilentiale ale unui tigan - e normal, daca pui un tigan sa se branseze legal la reteaua de energie electrica - e discriminare, pentru un majoritar acelasi lucru inseamna puscarie, daca .... si am putea continua astfel de exemple. Lucrurile acestea au inceput sa le simta si occidentalii pe pielea lor. Au crezut ca e gluma si in Romania nu exista toleranta. Uite ca nu e chiar asa. Iar diferenta dintre tiganii nostri si alte rubedenii de-ale lor de prin Africa sau Asia nu e mare. Iata de ce oamenii de rand din Europa incep sa isi piarda firea!
Foarte interesanta stirea aceasta! Ceea ce demonstreaza inca o data ce discriminate sunt blandele si pasnicile comunitati non-europene, in special arabii, negrii si tiganii de pe tot cuprinsul Europei si ce rasisti pot sa fie albii!
Dar mai sunt si alte stiri, tot din Franta!
Spre exemplu, in acest week-end in Grenoble, comunitatea araba a "organizat" un mic razboi civil. Un grup de arabi au atacat politia cu arme de foc, au dat foc la aproximativ 60 de autoturism parcate pe strazi. Si toate astea fiindca acum cateva zile un arab ce jefuise un cazinou a tras in politie iar politia a ripostat si l-a ucis pe acel arab. Comunitatea araba s-a simtit lezata si au atacat politia cu arme de foc.
Sau - tot in aceste zile, si tot in Franta - un grup de tigani francezi (nu romani!) au atacat, tot cu arme de foc, politia franceza. Si - schimb de exeperienta interculutarala - au dat si ei foc la cateva masini.
Sau, acum cateva saptamani, in Stockholm, capitala Suediei, un grup de tineri arabi au ars din temelii o scoala publica si - evident - au atacat politia. Toate astea fiindca la o petrecere, un adolescent arab a avut niste altercatii la acea petrecere. S-a suparat, s-a dus la el in cartier, si-a luat gasca de arabi si au dat foc la scoala. A ars din temelii.
Sigur, aceste intamplari amintite de mine mai sus, sunt doar niste incidente absolut minore, nici nu se pot compara cu grozavia facuta de aceasta avocata!
Si fara indoiala ca presa este impartiala si absolut corecta politic! Stirea asta cu avocata e importanta, dar faptul ca au loc lupte de strada intre politie si arabi care trag in plin in politie e o stire absolut insinifianta! Sau ca arabii dau foc la masini in oras, chiar e ceva banal! Apropos de Suedia. Stiu ca in cartierele populate exclusiv doar de arabi, turci,negri si alte natii de genul asta salvarea intra doar insotita de politie.
Ce frumoasa e corectitudinea politica!
Celor care nu cred in acest lucru le-as sugera sa faca o vizita in Arabia Saudita, spre exemplu, si apoi sa ne impartaseasca despre drepturile si obligatiile pe care le au strainii acolo.




Reclamati abuzurile la adresa office@asistentapentruconsumatori.ro sau la adresa Senatorului : iulian.urban@gmail.com

Redirectioneaza 2% pentru Asociatia www.asistentapentruconsumatori.ro


Afisari: 947

14 Comentarii pana acum»

  1. Munteanu said

    am July 19 2010 @ 4:30 pm

    După ce mămica-camicaze îl înfăşoară p-ăl mic în şapte calupuri de TNT şi se urcă-n avion, metrou, autobuz, tren sau intră-n mall şi se detonează acolo, ca gazdă laşi la o parte problemele de înţelegere faţă de sensibilităţile minorităţii şi-i bagi în mă-sa pe toţi, nu le convine, să se care-n paradisul din care-au plecat şi să-şi ia în ceruri enşpe mii de-ai lor, să-şi poarte apoi burqua şi să se bată cu pietre sus pe norişori cât le pofteşte sufleţelul lor fundamentalist.

  2. JIPA said

    am July 19 2010 @ 4:32 pm

    Nimeni nu este impotriva musulmanilor, ci in a stilului lor de a cultiva si exporta intoleranta, violenta, si in general a mentalitatii retrograde a acestora. Daca au ales sa locuiasca intr-o tara civilizata, atunci nu numai sa beneficieze de oportunitatile oferite ( democratie autentica, libertate, toleranta, prosperitate) ci trebuie sa si respecte natiunea respectiva. Unul din cele mai elementare forme de respect, este sa accepti civilizatia in forma ei completa, nu numai ce-ti convine tie.
    Nu poti sa ai tupeul, sa vii intr-o tara democratica, si sa-ti aduci toate cele 5 neveste pe care le tratezi sub orice forma de demnitate umana, pe cei 20 de puradei pe care ii educi tot dupa traditiile tale retrograde , sa te hranesti din ajutorul social ( ca ei trebuie sa te hraneasca, nu? ca doar este democratie) insa sa nu renunti deloc la viata tribala.
    Si nu uita de atentatele care au socat Spania in urma cu cativa ani.. cine le-a facut??

  3. antiignorantu said

    am July 19 2010 @ 4:38 pm

    acum serios…. femeile in FRANTA ce cauta cu aia pe fata ??? sa plece in tarile lor cu fetele asa ….

  4. cineva said

    am July 19 2010 @ 8:23 pm

    “Invazia” musulmana in tarile vest europene este o diversiune masonica pregatita cu multi ani in urma menita a accentua conflictele interreligioase/etnice si aversiunea crestinilor fata de islamici. Pur si simplu jidano-americanii nu au chef sa lupte singuri cu islamul ….de aici vine totul.
    Vai de cei ce-si vor pierde capul in aceasta diversiune si instigare la ura! Eu nu inteleg cu ce te derajeaza pe tine ca crestin ca ala se roaga si ca femeile loar poarta voal atat timp cat isi are locul lui in societate si isi vede de treaba. Da in cap la cineva ? Incalca vreo lege ? Asta e chiar pierderea echilibrului mental pentru care crestinismul s-a facut cunoscut in lume!
    Ce putem zice de tiganii nostri atunci care incalca toate legile posibile, nu muncesc, fura, nu platesc taxe, ne omoara pe drum cu masinile si ne intoxica cu muzica data la maxim etc. etc.

  5. asistentapentruconsumatori.ro said

    am July 20 2010 @ 10:55 am

    Reclamati abuzurile la care sunteti supusi la office@asistentapentruconsumatori.ro

    Lupta noastra a celor de la Asociatia http://www.AsistentaPentruConsumatori.ro se duce impotriva abuzurilor la care sunt supusi consumatorii romani.
    Pentru asta avem nevoie ca voi, sa ne scrieti despre fraudele sau abuzurile la care sunteti supusi de catre comercianti sau autoritati.
    Noi preluam sesizarile voastre si ne luptam pentru ca drepturile sa va fie recunoscute.

    TOT CE AI DE FACUT ESTE SA NE SCRII LA ADRESA office@asistentapentruconsumatori.ro

  6. vrajitorul.eu said

    am July 20 2010 @ 10:55 am

    INTRATI PE http://www.vrajitorul.eu/ – Magia afacerii dvs.
    informatii utile >> http://www.vrajitorul.eu/aplicatia/aplicatia.html

  7. Ciuly said

    am July 20 2010 @ 1:41 pm

    in loc sa fi bagat legea aia cu burca & shit, mai bine bagau ceva de genul: esti prins cu violente in grup de 2 ori, ti se retrage cetatenia si esti expulzat, pierzand orice sanse de a mai primi viza de orice natura in tara respectiva (am zis 2 ori ca sa admitem ca odata esti luat de val. dar daca si a doua oara esti luat de val, ori esti complet idiot, stiindu-te cu musca pe caciula, ori o cauti cu lumanarea). cei prinsi fara viza vor presta 3-6 luni de munca in folosul comunitatii si apoi expulzare.
    si ma refer la asta la nivel european.

    apoi sa vezi civilizatie. ooo, dar nu. asa ceva nu se poate ca doar orice miuzerabil si dobitoc are drepturi, si inca mai multe decat noi restul. la fel cu mviolatorii si pedofilii au mai multe drepturi decat victimele.

    ceea ce-mi aduce aminte. daca prind un violatorul asupra faptului si-i tai penisul, se cheama “dezarmare”? Pentru ca eu vad o arma ca fiind un “ceva” cu care faci rani grave unei alte persoane, ori ranile psihologice lasate de un violator sunt foarte grave si persista pe toata viata victimei, deci din acest punct de vedere as zice ca penisul este o arma cand e atasata unui violator/pedofil, la fel cum pumnul este o arma in bratul unui boxer in afara ringului. uite o perspectiva noua asupra “auto-apararii”.

    concluzionand, un om va incerca intotdeauna sa eludeze legea, atata timp cat costul eludarii (incluzand riscurile traduse ca si cost) este mai mic decat costul respectarea legii. ca e vorba de taxe/impozite, ca e vorba de acte de violenta/vandalism/etc.

    Adevarul e ca nimeni nu vrea defapt sa rezolve problemele. Interesele ascunse in spatele diverselor probleme cumuleaza beneficii individuale mult prea mari.
    In fond, oriunde te uti vezi doar interesul fata de putere/control, care se imbina intr-un cerc vicios cu puterea banului.

    Uite, doar azi citeam ca finantele romanesti se chinuie sa adune 400 de mil de euro prin titluri de stat care cine credeti ca o sa le ia? bancile. Si in aceste conditii, cum sa bage statul niste legi serioase in zona financiara care sa fie de partea consumatorului cand pe de alta parte e presat mai tare de banci? Mai lasa cate o chichita sa transpire, sa inchida gura platitorului de taxe, pe care oricand il poate executa silit ca deh, are suportul constitutiei, si in rest sprijina bancile ca doar are interes acolo.

    Toata planeta ar trbeui regandita cu toate sistemele ei ca lucrurile sa fie “normale”. Sweet dreams are made of these…

  8. apocas said

    am July 20 2010 @ 2:47 pm

    femeia carei i s-a smuls valul ca si cea amendata de un politist pt ca ea conducea cu val, sunt cetateni francezi, cred chiar nascute in franta;
    adica sunt la ele acasa, in tara lor si cum ziceati, in tara lor fac ce vor daca nu agreseaza pe ceilalti.

    eu am prins perioada cand muncitori indignati taiau cu foarfeca blugii tinerilor cosmopoliti,
    era prin anii ‘60.
    minijupa era interzisa si nici pe litoral nu aveai voie in pantaloni scurti, clasa muncitoare veghea!!

    nu poti expulza un om din tara lui, zice legea.

    italienii au fost mai subtili , au interzis si motociclistii mascati dar nu si schiorii care poarta cagule si ochelari fumurii!!!

    logica francezilor este ca aceste femei sunt asuprite de familiile lor si vor sa le elibereze dar nimeni nu le a intrebat daca nu cumva o fac de buna voie – nu toate, unele.

    nu sunt fan burka si nici fan arab dar asa incep toate, inclusiv hitlerismul si comunismul

  9. observator said

    am July 20 2010 @ 5:41 pm

    A-ti ascunde fata intr-o lume plina de pericole pentru cetatean este o sfidare. Si asa sint nenumarate acte de violenta, dar-mi-te daca mai exista sansa de a te masca ziua in amiaza mare. Si eu repet ideea:trebuie respectate regulile casei in care ai intrat.In intimitatea comunitatii, in locasurile de cult specifice, etc., sint de acord cu traditiile mostenite, dar in societatea civila in care convietuiesc mai multe traditii, trebuie respectata legile societatii la care ai accesat.

  10. GOGU said

    am July 20 2010 @ 8:03 pm

    Asa cum spunea si autorul, va invit sa va giugiuliti putin cu nevasta in Dubai, pe toti astia care va intrebati ce are cutare cu aia de poarta rahatul ala pe fata sau cu alte tampenii musulmane si apoi sa va intrebati de ce ei nu va inteleg asa cum asteapta de la altii sa-i inteleaga pe ei…Acolo faci puscarie pentru ca iti pupi nevasta pe gura in restaurant si voi vorbiti ca noi ( europenii) suntem magari ca nu le respectam obiceiurile in prispa noastra.Dar ei de ce n-o fac?Reapectul trebuie sa fie reciproc.

  11. ina said

    am July 20 2010 @ 9:03 pm

    “Voi credeti ca daca te duci in Iran, si prientena ta ar merge in pantaloni scurti si maieu pe strada, si v-ati saruta in vreun parc, nu v-ar aresta pe loc? Si credeti ca daca i-ati spune cadiului ca asa e obiceiul in Romania, si voi va supuneti obiceiului din Romania, asta v-ar scuti de puscarie si biciuire publica? Nu, nu v-ar scuti.” asta era intr-un comentariu pe Hotnews, nu va apartine.

  12. ina said

    am July 20 2010 @ 9:06 pm

    sunt total de acord cu ce spuneti, dar am mai auzit astea pe hotnews, nu in articol, la comentariile unor oameni destepti.
    Ar fi trebuit sa scrieti “preluat de pe…”, ca nu e frumos.

  13. vlad said

    am July 20 2010 @ 11:56 pm

    Cum foarte bine a remarcat apocas, legea a fost data impotriva unei traditii religioase, nu impotriva arabilor. Nu totii musulmanii sunt de nationalitate araba. Sunt si francezi get-beget care au religie musulmana. Si sa interzici prin lege o manifestare a traditiei este un lucru periculos. Maine-poimaine vor interzice in contrapartida purtarea cruciulitelor(apropos, la liceul turc din Bucuresti, profesorilor li s-a spus acest lucru verde in fata). Si vor gasi si un motiv, fiti siguri. La fel de bine pot spune ca daca imi las barba si port ochelari de soare, inseamna ca imi ascund trasaturile fetei si sunt terorist. De ce sa nu am libertatea de a ma masca? Pai cate femei ar ramane in casa daca le-am interzice sa se mai machieze :)

  14. daniela said

    am July 22 2010 @ 12:11 pm

    Consider ca este foarte normala reactia femeii “din majoritatea” franceza. Statutul de rezident sau azilant sau tolerat intr-o zona civilizata a lumii, presupune sa respecti locul acela, din punct de vedere legal, civic, social si uman. Altfel, de ce ai mai fi plecat din zona de bastina spre acele locuri?! Pentru ca reprezinta o “oaza” de drepturi! Dar si drepturile vin “obligatoriu” insotite si de responsabilitati! Altfel, Pamantul ar fi o interminabila jungla. Ca femeie, ma intreb de ce femeile musulmane nu s-ar simti mai libere si mai respectate, comportandu-se ca femeile din tara de adoptie?! Se simt ele oare bine in spatele atator “obstacole” de zdrente si masti de “tainuire” a drepturilor pentru care au luptat atatea generatii de femei?! Educatia se face in familie, iar cele care educa si formeaza copiii sunt …femei!!! Cred ca n-au invatat nimic din istoria omenirii, dar la toate manifestatiile de protest sunt primele care tipa pentru drepturile femeilor musulmane. Oare ele apartin altei “specii” de femei?! Raspuns afirmativ!!!

Comment RSS · TrackBack URI

Lasa un comentariu

Nume: (Obligatoriu)

eMail: (Obligatoriu)

Site:

Comentariu:



Urban Clean