Basescianism sau ralierea la puncte de vedere care suna dureros pentru multi romani ?

Tweet this

M-am intalnit cu un membru PDL. Cu un ton iritat acesta mi-a reprosat ca prin discursul meu public creez deservicii grave PDL.
Pentru ca, in primul rand, trebuie sa inteleg la cei 35 de ani ai mei, ca sunt suficient de necopt politic ca sa inteleg ca PDL " nu isi permite sa faca politica de dreapta" pentru ca se bate alaturi de PSD si PNL pe voturile unui electorat de stanga, format din pensionari , asistati social si bugetari, carora daca nu le promiti pomeni sociale, si le vorbesti de munca, nu te voteaza. Mi-a mai spus apoi ca discursul meu public suna a basescianism, iar tot mai multi lideri PDL cred ca Basescu a innebunit, si ca prin aparitiile lui publice care vorbesc de faptul ca romanii sunt tot mai coplestiti de ideea de a trai pe spinarea statului prin nemunca, acesta bate campii si aduce deservicii grave PDL. Partid care s-ar putea astfel sa decida in 2012 sa ma rada pe pe lista celor desemnati sa candideze la alegerile parlamentare din 2012. Mi-a mai spus ca Basescu si cei care sustin idei pure de dreapta, cei care le spun romanilor verde in fata cum arata ei in realitate ca natiunea, constiinta, vor pierde intrucat romanilor le place sa li se spuna cat sunt de frumosi, destepti, inteligenti si sa le fie "recunoscute" meritele prin faptul ca statul roman [ adica indirect mediul privat ] trebuie sa le ofere "sansa" de a se pensiona la 25 de ani, sau eventual dupa doar 1-2 luni de munca, sa li se dea ajutoare de somaj de vreo 3-4 ori mai mari decat salariul, pentru cel putin 10 ani.....
Presedintele Basescu este in postura policianului eliberat de interesul electoral. Isi permite sa spuna adevaruri pe care alti politicieni , chiar de buna credinta , nu le pot spune daca vor sa primeasca voturi la urmatoarele scrutinuri. Eu nu vreau sa fiu reales parlamentar in 2012 si de aceea imi permit sa am o libertate de exprimare si o pozitie critica la adresa clasei politice, sau libertatea de a nu canta in struna celor care fac politica de stanga, atat in PSD cat si in PDL sau PNL doar pentru ca romanii au devenit un electorat de stanga, carora discursurile de dreapta le provoaca dureri de cap sau furie, mai ales cand aud de cuvinte gen "munca" sau " nu pomenilor sociale".  Este foarte bine ca electoratului i se spune unde se afla economia Romaniei. Putem sa deducem cine suntem, unde suntem, unde este locul nostru. Lupta presedintelui cu realitatea politica mizera actuala este admirabila. Efectele imediate vor fi mici. Clasa politica va face tot posibilul sa isi conserve un status-quo avantajos , impiedecand innoirea asa cum au facut la legea ANI . Vor folosi media pentru a injecta ura, pasiunea, presentimente in mintea electoratului . Deja s-a creat o masa critica de telespectatori - votanti , la care nu mai lucreaza logica, nu exista indoieli, nu functioneaza discernamantul . Din pacate la forta mediatica a celor doua televiziuni este foarte mare si nu exista contrapondere. Iesirile presedintelui chiar daca nu pot schimba fundamental mersul politicii in Romania incurajeaza politicienii onesti ( minoritari intre care ma regasesc si eu) care fac politica din convingere si nu din interes de capatuiala .
Vrem nu vrem ne convine nu ne convine in tara asta nu mai sunt bani pentru ca produsul realizat cumulat cu nenorocirile naturale este mai mic decat consumul si vrand nevrand va trebui sa strangem cureaua. De vina? De vina suntem toti pentru ca am cam uitat gustul muncii si unde intorc capul nu aud decat: Vreau sa ies la pensie! Va veni vremea cand ne vom intreba: Luna asta mi-or veni ceva bani? De vina este presiunea constanta a liderilor de sindicat asupra tuturor guvernelor care au cedat prea usor in fata insistentelor acestora.De vina sunt prea desele campanii electorale in numele carora se fac tot felul de danii dintr-un sac tot mai gol. De vina suntem noi parintii care nu concepem decat ca odraslele noastre musai trebuie sa fie doctori si ingineri deci sefi si nu cumva sa fie muncitor sau lucrator in agricultura. Si toate vinele acestea si multe altele....
Stau sa ma gandesc la solutii : de exemplu,  de ce sa nu se modifice sistemul pensiilor in felul urmator: cati bani se strang intr-o luna din cotizatii, aceia se impart la numarul de puncte de pensie care trebuie platite in luna respectiva si, astfel, valoarea punctului de pensie se calculeaza de la sine.
Nu ar mai fi nici deficit si nici excedent. Fiecare pensionar ar primi o pensie de cuantum usor variabil, dar proportionala cu numarul de puncte de pensie avute.
Problema este nu de fixatie,ci cat se poate de reala. Numarul de pensionari ( creat artificial de guvernele anterioare, incapabile de un plan de redirijare a fortei de munca catre alte domenii pe care ei ar fi trebuit sa le creeze, in urma desfiintarii celor vechi) este muuult mai mare decat numarul celor care contribuie la acest fond de pensii.
In plus sistemul de pensionare este complet gresit. Este dupa modelul caritas, in opinia mea.
In sensul ca pensia este mai mare uneori , si de cat a castigat individul, darmite cu cat a contribuit la fondul de pensii. Si daca jumatate din pensionari au lucrat o medie de 20-30 de ani, si asteapta sa primeasca o pensie de la stat pe o perioada de 30-40 de ani dupa, DE UNDE ??? Te-ai intrebat??
Fa un exercitiu de imaginatie, si inchipuie-ti ca acest fond de pensii este bugetul familiei tale. Si in fiecare luna, consumi de 1,5 ori mai mult decat acumulezi. Vezi in curand ca nu iti ajunge, ok? Imprumuti pe la neamuri, etc.. dar si asa peste inca cateva luni vezi ca nu iti ajunge. Ce faci, in continuare cheltui fara sa zici nimanui ca nu mai este de unde??? Sunt mai multe variante: muncesti mai mult, sau ii rogi pe toti membrii familiei sa munceasca mai mult si mai serios, sau.. iti vinzi casa ( vezi Rosia Montana acum, si ce s-a vadut pe nimic inainte active ale acestei tari). Dar daca nu faci nimic cu acesti bani, si in continuare ii consumi.. gandeste-te ce se intampla cu tine si familia ta. Ei numesc faliment.
Stiti de ce sunt socialist-egoisti multi din pensionatii anticipati din Romania ? Pentru complacerea intr-un sistem si lipsa de efort pe care o fac ei pentru a intelege dificultatile unui sistem in care pensiile le sunt finantate de un numar din ce in ce mai redus de salariati. merita sa aiba o pensie, dar asta chiar cu pretul de a-si ingropa inainte de vreme copiii si nepotii care muncesc pentru a le plati lor pensiile respective sau care vor munci dupa aceea ca sa plateasca imprumuturile facute ca sa acopere deficitele de la bugetul asigurarilor sociale?
Cresterea TVA cu 5% nu e mare lucru. Cu cat m-a atins pe mine? Cu aproape nimic. Voi cumpara tot din acei bani pe care-i aveam si inainte dar cu 5-10% mai putin. Ce inseamna asta? Nu voi mai lasa resturi in farfurie.
Partea buna la marirea TVA e ca lasa o mica presiune economica pe toata populatia, decat o presiune mult mai mare pe o parte a populatiei.
Partea proasta e ca scade consumul, dar consumul oricum scadea cam tot cu atat avand in vedere ca se taia 15% din veniturile a 6 milioane de pensionari.
Normal ca nu ne convine sa tinem in spate pe cei 10-20% de pensionari orbi si cu carnet de sofer sau pe cei pensionati anticipat la 35 de ani. Masurile socialiste+coruptia din ultimii ani ne-au adus unde suntem si inca tot nu v-ati dat seama ca socialismul nu ajuta lumea pe termen mediu si lung, ci creaza dezastre economice si paradoxal, dezastre sociale. Daca am fi avut in ultimii 20 de ani doar guverne cu adevarat de dreapta acum depaseam Polonia sau Cehia la economie.




Reclamati abuzurile la adresa office@asistentapentruconsumatori.ro sau la adresa Senatorului : iulian.urban@gmail.com

Redirectioneaza 2% pentru Asociatia www.asistentapentruconsumatori.ro


Afisari: 631

17 Comentarii pana acum»

  1. cmp said

    am July 9 2010 @ 5:02 pm

    păi da’ valorile făcute la televizor sunt exact ceea ce criticăm noi acum .. cum adică …? Dacă nu iese la televizor valoarea noastră căutată şi după care tânjim nu mai e valoare?

    Eu zic să uităm de TV atunci când chiar căutăm valori, căutăm în locul greşit din păcate.

    Aşi căuta faptele valoarea profesională etc … TV de la sine le va promova, dar să fim sinceri , nu avem aşa ceva .. oricât a-m vrea să credem că prin nu ştiu eu ce cotloane ale societăţii noastre există valori dar mor acolo dinlipsă de bani pt. TV.

    hmm … valorea e valoare oriunde ar fi ea …

  2. Liviu said

    am July 9 2010 @ 5:02 pm

    Romanii vor mita, nu principii!Ei(noi) vor pensii, evaziune, spaga!E o mentalitae foarte greu de schimbat si …din pacate, se va face doar biologic !Si lent, foarte lent!
    In plus, un partid are nevoie de finante pentru organizare, imagine, promovare!La noi, majoritatea oamenilor “cu finante” provin din nomenclatura si sunt legati ombilical de actuala clasa politica!
    Apoi, apare pasivitatea oamenilor de “bine”, care prefera sa stea deoparte de un sistem mizer in care si-ar sacrifica o gramda de ani pt un ideal ipotetic!
    Apoi urmeaza promovarea unui nou partid!intr-o presa care manipuleaza non stop, profund corupta si avand cu totul alte interese decat agenda publica, va fi foarte greu sa te faci auzit!
    Sunt cateva variante de Internet/ retele de socialiyare, blogguri, insa grupul tinta este unul destul de restrans si care nu participa la vot!
    Sunt multe cauzele si le-am analizat in mai multe ocazii.Am ajuns la singura solutie -formarea unei miscari civice, care sa capete amploare intr-o perioada scurta de timp, sa vina cu un mesaj revolutionar si care in timp sa se transforme in partid-un Fidesz daca vrei!

  3. Petre said

    am July 9 2010 @ 5:03 pm

    1. Nivelul general de etica, moralitate, corectitudine al poporul roman este extrem de scazut. In afara de cativa care au trait sau vizitat tari din occident, majoritatea nu aceste concepte si nu le inteleg. Ei apreciaza oamenii pe care-i inteleg si de aceea politicienii fac ceea ce masa larga apreciaza. Mint tot timpul pentru ca stiu ca stiu oamenii nu pun pret pe adevar. Iau masuri care pe termen scurt le aduc voturi decat masuri cu efect pe termen lung pentru ca stiu ca s-ar putea ca maine sa nu mai fie la putere si asta conteaza inzecit mai mult decat binele general pe termen mediu-lung.
    2. Nu exista un nucleu de intelectuali romani cu principii solide si o moralitate decenta care sa produca oameni politici seriosi. Acest nucleu a existat in tari ca Polonia si Cehia. Pentru multi , pare surprinzator ca Polonia a rezistat crizei, dar pentru cei care au minime cunostinte despre intelectualitatea poloneza, istoria poloneza si atitudinea intelectualitatii lor in timpul comunismului, nu e ceva surprinzator. Toate aceste trasaturi au efecte in etica afacerilor, politica, economie.
    3. Romanii nu au respect pentru munca, nu-i respecta pe cei de langa ei si nu stiu sa lucreze in echipa. Asta este evident la toate nivelele , inclusiv la nivel de guvern. Fiecare ministru face si spune ce-l taie capul. Unii vor sa faca reforma, altii nu vor sa faca reforma. Scopul comun care ar trebui sa fie binele general nu exista. De exemplu Blaga tot afirma ca in MAI nu se pot face reduceri de personal. Si totusi Romania are 100.000 de jandarmi care sunt platiti mult mai bine ca profesorii si medicii. Ar trebui sa fie un obiectiv comun al intregului guvern cresterea nivelului de educatie si sanatate al populatiei dar nu se intampla asa.

  4. Dracowar said

    am July 9 2010 @ 5:04 pm

    Nenorocitii astia din cele 4 partide s-au asigurat ca nu vor mai avea niciodata concurenta, pana la sfantul asteapta, in momentul in care au modificat legea electorala. Au crescut pragul pt intrarea in parlament, numarul de adeziuni si de filiale minime pentru inregistrarea unui partid. Ultimul exemplu este al PNG-ului(nu comentez becalul), care nu a reusit sa treaca pragul electoral, desi are destul de multi primari si consilieri locali.
    Apoi, “cei de buna credinta, meseriasii onesti – marea tacuta ” NU EXISTA. Orice meserias cand incepe o lucrare, primul lui gand e “de unde sa mai trag si eu ceva”, exact ca politicienii care il reprezinta ;)
    Nu uitati de asemenea, ca noi suntem o tara in care poate 30% din populatie se spala, invata carte, plateste taxe si nu voteaza. Zic 30% ca sa spun jumatate din cei de la oras, desi cred ca e cam mult.
    Restul conationalilor nostri dragi NU se spala (ultimii in Europa la consum de sapun, in conditiile in care in mediul urban consumul e aproape de media UE), NU invata carte (ba chiar isi bat copiii care se duc la scoala in loc sa plimbe gasca), NU platesc nici o taxa (dar iau venit minim, subventii si spaga electorala) dar ei VOTEAZA.
    Matematica ne arata ca nu putem invinge sistemul acesta. Daca la alegerile viitoare vom avea o prezenta fantastica la vot si vom avea si un partid de oameni noi pe care sa il alegem, el nu va putea obtine mai mult de 15-20% pt ca acesti alcoolici lenesi ce impanzesc tara vor vota din nou cu cei ce le dau un rachiu si un mic gratis.

  5. Alin said

    am July 9 2010 @ 5:05 pm

    Aici din pacate e o alta problema. Si anume cea a “raului cel mai mic”.

    Da,aveti dreptate, insa nimeni nu se astepta ca pd-l sa fie o fecioara gata in sfarsit sa faca ce trebuie.

    Sunt perfect convins ca intreaga clasa politica, indiferent de etnie (vezi ungurul frunda gata oricand sa apere coruptii romani si unguri deopotriva) sau convingeri teoretice (vezi iubirea pnl-psd), este de fapt o mare mocirla comuna.

    Toti provin din nomenclatura comunista, pornind de la iliescu care macar e sincer, si terminand cu leapra antonescu, mare lider liberal dar profesor de istorie comunista.

    Ori aici, problema lui basescu este si va fi mereu, cum sa faci ca din gu.noaiele astea care se perinda la guvernare, sa scoti niste masuri si pentru oameni, sau pentru economia reala (nu cea a lor, de tip “dau tun si fug”).

    Iar intre un pd-l care o si da in bara extrem de urat, dar mai si incearca o reforma si o clica comunisto-penala care “era mai bine pe vremea lui ceausescu”….ghici ce aleg in continuare (sau ma rog, ma abtin).

    Si intre noi fie vorba, care e alternativa :

    1. Ponta ? Procurorul comunist care ar desfiinta si maine DNA, ANI, sau ar amputa SRI-ul?

    2. Antonescu? Profesorul repetento-chiulangiu care urla ca parlamentul e ignorat, dar el se duce la 0.92% (ZERO PUNCT NOUAZECI Si DOI LA SUTA !!!) din dezbateri? (adica 3 din 327, adevarul.ro dixit)

    Hai sa fim putin realisti.

  6. Eu gandesc said

    am July 9 2010 @ 5:06 pm

    D-le Urban aveti dreptate si va sustin.
    Ce nu se intelege este ca RO a ajuns intr-o fundatura, nu Basescu. Base de bine de rau mai e presedinte cit mai e apoi dupa o pauza prelungita se poate retrage in vreo comisie europeana. El omul nu cred sa aiba probleme majore, ci mai degraba problemele noastre ca popor – neseriozitatea, consumul exagerat, bascalia, neincrederea, lenea, samd.
    Sint in articol o gramada de afirmatii cu care eu nu sint de acord, incit nici nu are rost sa le repet. Tot ce vreau sa spun si sa constat e divizarea imensa din societatea romaneasca si asta nu datorita lui Base ci datorita modului complet diferit de gindire dintre unele paturi sociale si altele. Nu Base a generat asta si nici macar nu e rezultatul a ceva, ci el se afla democratic la mijlocul societatii romaneste, intre tonele de asistati sociali ce nu vad altceva si Romania activa ce doreste cu totul altceva. Societatea romaneasca e cea care va fi invinsa daca va fi un invins, nicidecum Base. Romanii vor pierde daca-i ceva de pierdul, nicidecum Base. Prea multi il vad doar pe el, care de bine de rau spune pe nume unele lucruri, lumea uitind sa-si analizeze propriile actiuni, dorinte si nazuinte. Daca au.
    Noroc ca RO e la marginea UE ca daca ar fi pe alt continent am vedea ceva de genul tarilor latino-americane cu falii mari in societate: unii asistati social si altii cu garduri pazite cu arma in jurul viloaielor. Iar asta fara sa fie generat, sustinut sau schimbat de Basescu, oricit ar trimbita altii altfel.

  7. George said

    am July 9 2010 @ 5:18 pm

    Ciordeala este sport national la romani

    La nivelul multinationalelor din România se fura sute de milioane de euro pe an, iar în cel mai rau caz cei vinovati sunt dati afara discret, nu înainte de a li se plati câteva salarii compensatorii pentru a se musamaliza totul. Opinia apartine lui George Butunoiu, managing partner al firmei cu acelasi nume si unul din cei mai cunoscuti experti în resurse umane din România. “În firmele multinationale, riscul de a pati ceva semnificativ daca esti prins furând – si aici vorbesc de sume mari, nu de fleacuri – e aproape zero. În cel mai rau caz esti dat afara din firma, foarte discret si poate si cu niste salarii compensatorii. Regula de baza în astfel de situatii este sa nu se afle pe piata si în presa, indiferent cât de mare ar fi paguba”, a declarat pentru Gândul Butunoiu.

    Mai mult, unele multinationale recurg chiar la introducerea furturilor în bugetele anuale si fac “calcule sofisticate” cu sumele pâna la care este mai rentabil sa treaca cu vederea pierderile datorate furturilor, decât sa porneasca anchete interne, care presupun, la rândul lor, noi cheltuieli.

    Sefii directi au cel mai mare interes sa musamalizeze totul, ca sa nu li se reproseze ca nu au stiut sa protejeze eficient interesele firmei. În plus, cu cât valoarea pagubei din cauza furtului este mai mare, cu atât risti mai putin. De multe ori, când pagubele nu sunt mari, aceste furturi sunt tolerate mult timp dupa ce sunt descoperite, dintr-un calcul simplu si cinic: “ce am avea de pierdut si ce de câstigat în fiecare varianta”, adica implicatiile si costurile totale ale unor actiuni directe asupra hotului – costul înlocuirii, imagine etc.- versus valoarea pagubei, dupa cum arata Butunoiu.

    El este de parere ca, de departe, cel mai mult se fura la achizitiile de servicii si de produse. “Cumperi la un pret mai mare si furnizorul îti da o parte din bani în contul personal, faci o lucrare de constructii si îti renoveaza si tie casa pe gratis – sau, mai bine zis, platit de firma etc. Lista e fara sfârsit si imaginatia hotilor la fel”, explica expertul în resurse umane. El a dat si un exemplu personal. “Mie mi s-a propus odata – printr-un intermediar – un contract pentru un serviciu aproape fictiv de 200.000 euro daca le dau înapoi 60.000 euro cash”, a explicat Butunoiu.

    Alte metode prin care unele firme multinationale sunt prejudiciate sunt legate de folosirea abuziva a bunurilor si resurselor companiei în interes personal, fenomen caracterizat ca fiind cvasigeneralizat, la fel ca si umflarea deconturilor cu cheltuieli fictive sau la preturi nereale.

  8. BOMBA: Ministru PDL: “Tot mai multi lideri PDL cred ca Basescu a innebunit”. Iulian Urban acuzat de “basescianism” | Victor Roncea Blog said

    am July 9 2010 @ 5:57 pm

    [...] Iulian Urban Blog Posted in Colimatorul, Documentare, Top News « Dupa Basescu si Elena Udrea se razboieste pe internet cu Manipularea TV. Cum se pierd razboaiele mediatice: unii cu tunurile (Realitatea – FNI), altii cu prastia, de “dupa bloguri” You can leave a response, or trackback from your own site. [...]

  9. studenta said

    am July 9 2010 @ 7:01 pm

    Munca !!! Asta imi doresc si eu. Sa muncesc in Romania dupa ce termin facultatea, nu sa merg sa am grija multi ani de babe in Italia ca sa nu mai stau cu chirie in oras cu un salariu de 420 RON net si chiria 150 de euro pe garsoniera. Nu vreau pomeni de la stat, dar as fi vrut ca statul sa aiba un plan pentru mine, nu sa ma lase sa investesc timp si bani in facultate ca sa plec apoi din tara, asa cum au fost nevoiti majoritatea prietenilor mei care au absolvit deja. Daca in urma cu 2 ani, inainte sa intru la facultate, statul mi-ar fi indicat domeniile in care se cauta specialisti, nu ajungeam in aceasta situatie. Facultatilor nu le pasa ca piata nu mai are nevoie de o anumita specializare, le pasa doar de profit. Tata la varsta mea, in comunism, isi construise deja o casa, iar statul i-a oferit un loc de munca la fabrica si cursuri de specializare gratuite. Eu trebuie sa merg sa am grija de babe in Italia pana la 30 de ani ca sa strang suficient cat sa imi permit o casa si o masina. Vrea Base sa mergem la munca ? Sa imi arate unde castig suficient in Romania sa platesc chiria si sa ma intretin, iar eu plec in directia respectiva cu viteza luminii. Daca nu mai vreti pomanagii, atunci oferiti locuri de munca rezonabile si taiati ajutoarele de la stat celor care refuza sa munceasca.

  10. ildiko said

    am July 10 2010 @ 10:10 pm

    Suntem iar in campanie electorala?

  11. altCINEVA said

    am July 11 2010 @ 2:39 pm

    …Si, in definitiv, daca cunoasteti aceste grave aspecte care SUNT REALE si care SE PERPETUEAZA parca fara limita, DE CE NU FACETI CEVA CARE SA IMPIEDICE ACEASTA INVOLUTIE DISTRUCTIVA si EXTREM DE PERICULOASA pentru viitorul natiei ROMANE, domnule senator Urban?

    Stiti ca noi, in micimea noastra, o parte din populatia aceasta cu care va faceti planul la toate actiunile ce cer ONESTITATE si PROFESIONALISM, CUNOASTEM ACESTE ASPECTE SI LE SIMTIM PE PIELEA NOASTRA, insa, fata de domnia-voastra, NU AVEM NICI O URMA DE PUTERE DE A SCHIMBA CEVA?

    Stiti ca IN ACEST SCOP VA VOTAM PE DUMNEAVOASTRA, cei in care mai avem o urma de speranta ca ar putea schimba ceva IN BINE, CU ADEVARAT?

    De ce, dupa ce ajungeti la PUTERE, traduceti INCREDEREA si SPERANTELE noatre intr-o NEPUTINTA care, de fapt, mascheaza niste INTERESE DE GRUP, si nu mai tineti cont ABSOLUT DELOC de INITIATIVELE CU CARE ATI PLECAT LA DRUM, INDIVIDUAL? DE CE NU LUPTATI PENTRU ELE, cu mintea? Aveti nevoie de noi? Doar spuneti-ne si am toata convingerea ca pentru cauze NOBILE, oamenii ar fi in stare de acte incredibile, IN FOLOSUL NATIEI…

    Dar, asta stiti si dumneavoastra…

    Tragic este ca dupa ce ajungeti ACOLO, tot ce se reliefeaza este MULT ZGOMOT si PANICA, gratuite si strile… In timp ce anii se scuuuurg, in defavoarea noastra, dar…IN FAVOAREA INTERESELOR de grup si, in plan imediat vecin, PERSONALE!

  12. apocas said

    am July 11 2010 @ 2:47 pm

    domnu iulian, candidati ca independent si apoi mai vedeti

  13. dudu said

    am July 11 2010 @ 3:48 pm

    In calitate de pensionar (patron “scapatat” de prea mult “ajutor” guvernamental . . .) va spun ce cred eu :
    - Basescu va fi cel mai hulit/injurat presedinte al acestei tari, in veacul vecilor . . . Nu m-as mira sa asitam, cit de curind, si la miscari de strada, cu bite si pietre, mult mai revolutionare decit cele petrecute in Decembrie 1989 . . . pe ici, pe colo
    - PDL va “ramine” (caci totusi se va rupe, nimic nefiind vesnic . . ) ca cel mai nenorocit partid al tarii asteia . . .in fapt o mare sleahta de profitori, hoti, incapabili etc. etc.
    V-am sugerat demult, sa-i parasiti, daca realmente vreti binele tarii asteia !

  14. vrajitorul.eu said

    am July 12 2010 @ 11:18 am

    INTRATI PE http://www.vrajitorul.eu/ – Magia afacerii dvs.
    informatii utile >> http://www.vrajitorul.eu/aplicatia/aplicatia.html

  15. asistentapentruconsumatori.ro said

    am July 12 2010 @ 11:18 am

    Lupta noastra a celor de la Asociatia http://www.AsistentaPentruConsumatori.ro se duce impotriva abuzurilor la care sunt supusi consumatorii romani.
    Pentru asta avem nevoie ca voi, sa ne scrieti despre fraudele sau abuzurile la care sunteti supusi de catre comercianti sau autoritati.
    Noi preluam sesizarile voastre si ne luptam pentru ca drepturile sa va fie recunoscute.
    TOT CE AI DE FACUT ESTE SA NE SCRII LA ADRESA office@asistentapentruconsumatori.ro

  16. atreides said

    am July 14 2010 @ 1:40 am

    ”electorat de stanga, format din pensionari , asistati social si bugetari” Bai nene, de unde ai scos mata chestia asta ca bugetarii sunt de stanga? Poate la voi acolo la partidul de rahat stanga si dreapta au alte semnificatii decat alea uzuale, lucru care de altfel v-a si permis sa treceti peste noapte de la stanga la dreapta. Iar basescu sa devina dintr-un comunist nenorocit (”Ce blestem o fi pe poporul asta…” stii povestea) apostolul dreptei in Romania. Ce haos trebuie in capatanile portocalii, vai mama voastra.

  17. Othelo said

    am July 14 2010 @ 8:43 am

    Consecintele acestei guvernari se intrevad a fi catastrofale nu doar in plan economic si social dar si politic. Se va ingrasa iar peste masura PSD, partidul care a instituit primul jaful national in Romania. Si asta pe fondul unor evenimente internationale ingrijoratoare: criza economico-financiara care nu da semne reale ca s-ar sfarsi,din contra se acutizeaza in mai toate tarile, un posibil razboi in Iran care se va generaliza, o criza a alimentelor etc.

Comment RSS · TrackBack URI

Lasa un comentariu

Nume: (Obligatoriu)

eMail: (Obligatoriu)

Site:

Comentariu:



Urban Clean