Banner

Angajatele de la Sensiblu si-au permis sa ma acuze ca sunt un parinte iresponsabil

Tweet this

Domnul Stana Razvan s-a adresat Senatorului Urban Iulian si Asociatiei www.asistentapentruconsumatori.ro cu urmatoarea sesizare, care a fost trimisa spre solutionare catre Sensiblu:

---------- Forwarded message ----------
From: razvan stana <razvan.stana@yahoo.com>
Date: 2010/6/17
Subject: Rugaminte
To: iulian.urban@gmail.com







Stimate domnule senator,

Ma numesc Stana Razvan,domicilez in Timisoara si as dori sa va semnalez o situatie pe care o consider grava legata de profesionalismul si pana la urma calitatea umana a unor angajati ai farmaciei Sensiblu,Iulius Mall Timisoara.

In data de 15.06,ora 20:15,am intrat in farmacia respectiva pentru a cauta produsul EPITRIM,produs dupa care alergasem toata ziua,fiind necesar fetitei mele de 18 luni intr-o infectie virala.

Fericit ca il gasesc am dorit sa-l si cumpar,dar mi s-a solicitat reteta.

Cu 2 luni in urma luasem tot de la Sensiblu produsul similar SUMETROLIM FARA NICIO PROBLEMA.

De aceasta data cele 2 angajate Alexoiu Oana si Plesoianu Alexandra au decis sa intre intr-o polemica cu mine pe teme medicale si sociale in loc sa imi ofere ajutor.

Desi am explicat ca produsul este recomandat si prescris de medicul specialist pediatru al copilului,desi am implorat oferind alternative,ex.sa aduc a doua zi reteta,angajatele au fost inflexibile,prevalandu-se de asa zisul regulament al companiei(care se pare este facultativ din moment ce am luat produse SIMILARE fara reteta),si mai ales manifestandu-se in cel mai cinic mod cu putinta,amintidu-mi de comunism:nu pot,nu vreau,nu,nu,nu!!!!

Copilul avea 39 grade febra si vomita inconntinu,dar am fost nevoit sa sun doctorita care a fost mai mult decat amabila,m-a asteptat in oras oferindu-mi imediat reteta cu pricina.

Intors in farmacia am constatat ca produsul cu pricina costa FANTASTICA SUMA DE 4,75 RON,fiind clar ca este un produs minune si mai ales foarte special....

Semnaland companiei,am fost pus in legatura cu directoarea zonala care mi-a oferit o intalnire.

Nici vorba de scuze desi am trimis 3 mailuri companiei,nici vorba,deocamdata de vreo sanctiune la adresa celor 2 angajate.

Mai mult,am avut surpriza sa constat ca angajata Plesoianu NU ESTE FARMACISTA DESI EA A FOST CEA MAI VEHEMENTA IN A MA CONTRA in incercarea de a cumpara produsul.

Mai mult ambele domnisoare au insinuat ca suntem IRESPONSABILI!!!!! sa oferim copilului produsul FARA RETETA!!!!!.

Limbajul si atitudinea folosita de cele doua a fost jignitor,batjocoritor,lipsit de orice inclinatie catre client,de orice respect si pana la urma intelegere umana.

Am decis sa semnalez acest caz si OJPC TIMIS,asteptand doar sa vedem in ce mod va intelege compania Sensiblu sa stinga acest conflict.

Suntem 2 parinti responsabili,oferim copilului nostru conditii excelente de viata si in primul rand ii oferim toata dragostea de care suntem capabili,fetita fiind,ca pentru orice al parinte,lumina si sensul existentei noastre.

Cum este posibil ca doua angajate Sensiblu sa faca aprecieri la adresa calitatii noastre de parinti,mai ales intr-o situatie de maxim stres pentru noi?

Cum este posibil ca angajatele sa se comporte ca pe vremurile pe care le credeam demult apuse?

Va rugam respectuos sa ne ajutati in popularizarea acestui caz si daca considerati necesar sa ne indrumati catre toate autoritatile competente ale statului unde am putea reclama cazul in sine.

Personal m-am gandit sa reclamam la Colegiul Farmacistilor si la Ministerul Sanatatii,va rugam dati-ne un sfat.

Va multumim anticipat,

O zi placuta,

Cu deosebita stima,

dr.Stana Razvan


--


---------------------------- Original Message ----------------------------
Subject: Adresa ref. probleme client/ Sensiblu TM
From:    "Urban Iulian" <iulian.urban@senat.ro>
Date:    Fri, June 18, 2010 10:01 am
To:      veronica.burlacu@adpharma.ro
Cc:
------------------------------
--------------------------------------------






Buna ziua,



Trimit prezenta adresa ca urmare a sesizarii de mai jos, cu privire la
anumite probleme ce au aparut in relatia dvs. cu acest client.Va rog sa
luati toate masurile necesare pentru ca problemele acestui client sa fie
solutionate.

Apreciez un raspuns scris din partea dvs. in legatura cu aceasta situatie.




Reclamati abuzurile la adresa office@asistentapentruconsumatori.ro sau la adresa Senatorului : iulian.urban@gmail.com

Redirectioneaza 2% pentru Asociatia www.asistentapentruconsumatori.ro


Afisari: 1692

18 Comentarii pana acum»

  1. aistentapentruconsumatori.ro said

    am June 18 2010 @ 12:45 pm

    Reclamati abuzurile la care sunteti supusi la office@asistentapentruconsumatori.ro

    Lupta noastra a celor de la Asociatia http://www.AsistentaPentruConsumatori.ro se duce impotriva abuzurilor la care sunt supusi consumatorii romani.
    Pentru asta avem nevoie ca voi, sa ne scrieti despre fraudele sau abuzurile la care sunteti supusi de catre comercianti sau autoritati.
    Noi preluam sesizarile voastre si ne luptam pentru ca drepturile sa va fie recunoscute.

    TOT CE AI DE FACUT ESTE SA NE SCRII LA ADRESA office@asistentapentruconsumatori.ro

  2. vrajitorul.eu said

    am June 18 2010 @ 12:46 pm

    INTRATI PE http://www.vrajitorul.eu/ – Magia afacerii dvs.
    informatii utile >> http://www.vrajitorul.eu/aplicatia/aplicatia.html

  3. frmarian said

    am June 18 2010 @ 1:31 pm

    Poatre ar fi trebui sa le intrebati ce var recomanda pentru problema dv asa poate gaseau o solutie sa va ajute nu sa faca acheta inutila. In orice reclama daca suferiti de pe urma unui medicament se spune intraba medicul sau farmacistul iar ele cred ca nici macar nu ereau farmaciste. Ele trebuia sa va intrebe ce simtome are copilul si macar sa va dea un calmant un sfat ce sa faceti in acest caz pina rezolvati cu reteta.

  4. Buduru said

    am June 18 2010 @ 4:39 pm

    La 39 de grade, cu varsaturi permanente, ar fi trebuit sa fiti la cea mai apropiata UPU, nu sa va certati cu farmacistele, indiferent cat de neispravite au fost!

  5. KKK said

    am June 18 2010 @ 6:52 pm

    sunteti o mama iresponsabila si emailul trimis la dl senator nui decat o chestie de revenge :D

    se suna medicul de urgenta la 39 febra!!! medicul nu conteaza e amabil sau nu trebuie sa intervina pentru ca asta e meseria sa da daca sunteti prea proasta si va certati cu alte proaste prin farmacii asta este!

  6. x said

    am June 19 2010 @ 9:26 am

    Felicitari. In afara de Sumetrolim, va mai pot sugera cateva antibiotice pe care sa le dati unui copil fara prescriptie de la medic. Ca sa-i ajutati microbii sa capete rezistenta la antibiotice. Si dupa aia sa faceti plangere la cel de sus ca are infectii rezistente si plangere contra medicilor ca nu-l salveaza. Inca o data felicitari, sunteti un parinte inconstient.

  7. Radu said

    am June 21 2010 @ 9:10 am

    Mie mi se pare stupid sa te plangi ca farmacistii nu au incalcat regulamentul si nu si-au riscat licenta de libera practica. Cum ziceau si antevorbitorii, copilul ar fi trbuit sa fie in spital la simptomele pe care le avea. Faptul ca cineva v-a dat inainte acelasi medicament fara reteta nu inseamna decat ca nu toata lumea respecta regulile. Faptul ca ati asteptat pana in ultima clipa ca sa luati medicamentul, nu e tocmai responsabil…

  8. qwert said

    am June 21 2010 @ 11:40 am

    Pt dl. Stana Razvan
    regretabil incident,dar :
    parerea dvs despre conditiile excelente pe care le asigurati copilului sunt contrare parerii mele de neglijenta…
    1.un copil care varsa este in pericol de deshidratare ce nu poate fi controlat de grija dvs. aceasta e prima urgenta
    2. cum administrati un medicament oral cuiva care varsa continuu?
    3. medicamentul ce vi se parea atat de important NU este un antiviral. Coroborand cu punctul 2., ati pierdut timp si energie intr-o discutie stupida, in loc sa mergeti la spital.
    mai reflectati, buna intentie si devotamentul nu sunt suficiente intotdeauna.

  9. cineva said

    am June 21 2010 @ 12:37 pm

    Faptul ca in spitalele romanesti intri cu o boala si iesi cu 3 (daca mai iesi viu!) si daca treci de experimentele medicale/farmaceutice de jdemii de euro facute pe pacienti fara acordul lor sau al parintilor este de asemenea un fapt demn de luat in seama…care impinge parintii la astfel de tratatamente fara reteta…
    Sau poate nu vorbesc de Romania ? :)

  10. Mladin Dorian said

    am June 21 2010 @ 2:18 pm

    cineva… are 100% dreptate.

  11. qwert said

    am June 21 2010 @ 3:01 pm

    @cinva si @mladin dorian

    simplificand, e naspa si periculos la spital, lasa ca imi imbolnavesc eu copilul ca stiu eu mai bine ce ii trebuie…
    voi generalizati ca asa e la moda, sa dai din gura, critic,ca asta o poate face oricine cu mintea odihnita.
    daca in spitale este chiar asa cum ziceti voi — nu de la tv,ca acolo oricum este coprofagie la greu – ce ati facut voi, personal, pentru o societate mai buna, mai prietenoasa si mai sigura?

  12. Cristi Doru said

    am June 22 2010 @ 1:45 am

    Stimare domn doctor,
    dc tot sunteti medic stiti cu siguranta ca exista un nomenclator de produse umane publicat de Ministerul Sanatatii unde sunt inregistrate toate medicamentele din Romania: cele care se elibereaza in farmacie pe baza de reteta si cele care nu se elibereaza pe baza de reteta.
    Epitrim este de fapt clasicul biseptol, este un chimioterapic de uz general, nu un antiviral.
    Referitor la incident: de ce n-ati sunat din farmacie medicul sa vorbeasca cu angajatele, era un caz de urgenta si cu siguranta ar fi inteles. De ce vorbiti de incompetenta angajatelor si nu spuneti nimic de medic? Ati scris ca medicamentul era recomandat si prescris de medic, dar atunci unde era prescriptia???
    Eu personal va consider un parinte iresponsabil, in conditiile in care copilul meu ar fi avut 39 febra m-as fi dus imediat la spitalul de pediatrie, nu m-as fi plimbat prin farmacii…Vina este si a medicului pentru ca trebuia internat copilul, la peste 39 febra poate face convulsii copilul si situatia devine mai grava, ati fi putut deveni asasinul propriului copil!! Si atunci cine ar fi fost vinovat? Farmacistul care v-a dat medicamentul fara reteta. Conform legii, farmacistului i s-ar fi luat avizul de libera practica (deci toti anii de scoala s-ar fi dus in zadar) si ar fi fost acuzat pentru omor din imprudenta, ar fi facut inchisoare. Ganditi-va la aceasta situatie si puteti sa-i multumiti farmacistei de acolo si ca lectie pentru viitor, cel putin cand e vorba de sanatatea copilului dvs, sa va asigurati ca aveti un act la mana cand e vorba de astfel de cazuri.
    Din punctul meu de vedere, farmacista si-a facut datoria, a respectat deontologia. Si eu merg in mall la acea farmacie si sunt acolo fete dragute si serviabile, care sunt atente cu mine de fiecare data cand cumpar ceva.

  13. ALEXANDRU EUGENIA said

    am June 22 2010 @ 4:45 pm

    In 26 de ani de activitate am invatat,printre multe alte lucruri care se predau doar la scoala vietii,ca un pacient,intotdeauna are un motiv intemeiat atunci cind face o reclamatie.Cele mai multe plingeri au ca punct de pornire inabilitatea celor care se afla in spatele ghiseului de a media un conflict.Farmacistele sau asistentele au obligatia profesionala de a consilia cit mai bine pacientii,fara a le creea inutil un stres suplimentar.
    Stiti cite astfel de situatii se intimpla zilnic,in farmaciile din Romania?
    Aproximativ 1/2 dintre pacientii si clientii unei farmacii achizitioneaza produse fara reteta.Cite reclamatii se fac zilnic?
    Niciuna sau aproape.
    Ma bucur ca acel copilas este sanatos chiar daca profesionistele de la acea farmacie nu si-au adus contributia,chiar daca parintii au reactionat exact ca un…parinte si nu ca un medic.

  14. stana razvan said

    am July 18 2010 @ 8:38 am

    Multumesc tuturor pentru aprecieri.
    Daca ati fi citit cu atentie a-ti fi vazut ca am facut cam tot ce ne povatuiti.
    Am sunat doctorita,care s-a oferit sa vorbeasca cu farmacistele,NU AM FACUT SCANDAL CI AM PLECAT IMEDIAT DUPA RETETA CU CARE M-AM INTORS SI AM CUMPARAT MEDICAMENTUL.

    Ma bucur ca parem iresponsabili pentru unii din cititori,in fond este o tara libera.
    Multumesc ca ma invatati de biorezistenta la medicamente,multumesc ca imi spuneti ca produsul era antibiotic,pentru mia oara EPITRIM NU ESTE ANTIBIOTIC,!!!!etc….
    Nu este un antiviral,dar combate infectiile asociate,chiar trebuie sa imi dovedesc cunostiintele medicale?
    Si costa 4,75 ron,si am adus reteta in 30 min!!!!!!

    INTELEGETI!!!NU DESPRE ASTA ESTE VORBA…

    Sunt sigur ca nu trebuie sa ma justific si nici sa conving pe nimeni,dar doare sa vezi cum esti jignit…fara sa ai vreo vina.

    Comentati desi nu ati fost acolo,nu ati vazut ce s-a intamplat,nu cunoasteti situatia…

    ATI CITIT INSA CA MEDICAMENTUL A FOST PRESCRIS DE MEDICUL CURANT AL COPILULUI,CARE A SI ELIBERAT RETETA IMEDIAT DUPA INCIDENT?

    Stiti ca medicul curant,medic primar pediatru,a vizitat copilul de doua ori in doua zile?
    Absolut toata conduita terapeutica a fost supervizata strict de medicul curant?
    ATI CITIT CA AVEAM UN MEDICAMENT SIMILAR IN CASA,ELIBERAT FARA RETETA TOT DE SENSIBLU,TOT LA PRESCRIPTIA MEDICULUI,IAR COPILUL VOMA TOCMAI LA ADMINISTRAREA ACESTUI PRODUS(AVAND O DOZA MAI MARE 6 ML FATA DE 3 ML LA Epitrim)

    Stiti ca daca mergeti la UPU,sau unde mai doriti cu copilul i se prescrie un antitermic si esti trimis acasa?

    Este foarte usor sa vorbesti de pe margine,sa emiti pareri si sa dai sfaturi intr-o situatie despre care nu sti multe,care pana la urma nu te intereseaza si de care esti detasat total.

    Singurul raspuns este copilul nostru fericit,sanatos,plin de veselie,care vorbeste,canta si ne implineste viata.

    Parerile altora …..

    In incheiere as dori sa mai spun ca inclusiv compania ADPHARMA a considerat atitudinea umana a farmacistelor intolerabila.
    Sunt de acord ca legal ele au fost acoperite,dar faptul ca nu au oferit nicio solutie ce va spune?

    Puteau sa sune un sef pentru a lamuri si detensiona situatia,puteam sa ma roage sa aduc reteta mai tarziu,CEEA CE AM SI FACUT,puteam sa-mi ofere un medicament similar,PUTEAU SA OFERE MINIM RESPECT!!!!

    Stiti ca nu au folosit nicio formula de politete?

    Faptul ca nu au avut nici cea mai mica reactie de compasiune,de intelegere a unei situatii mai mult decat delicate ce va spune?

    As putea sa continui mult,dar sincer dorim sa lasam in urma acest incident.
    Fiecare are adevarul sau pe care il apara uneori cu prea multa indarjire.

    NU POT DECAT SA DORESC SA NU SE INTAMPLE NIMANUI CEEA CE NI S-A INTAMPLAT NOUA!!!

    Cam atat,
    Tuturor celor ce au comentat le dorim salutari si zile placute,
    Cu stima,
    Stana Razvan

  15. dana said

    am November 13 2010 @ 12:08 pm

    De ce se elibereaza fara reteta la majoritatea farmaciilor acest Sumetrolim ? daca tot este inclus in categoria antibioticelor? Cunosc o gramada de parinti care administreaza acest sirop copiilor, in usoare raceli, fara a mai consulta medicul.

  16. Roxana said

    am November 15 2010 @ 2:06 am

    Daca ati fi fost intr-adevar doctor asha cum v-ati semnat la sfarsit, ati fi stiut ca asistentele de farmacie nu elibereaza retete . Eventual prin pozitia dvs de doctor ati fi gasit un echialent terapeutic la acest medicament in cazul in care nu vi l-au oferit asistentele.Cat despre parinti iresponsabili , nu este suficient sa ii oferiti copilului dragoste si confort, este nevoie si sa fie protejat .Credeti ca acel medicament se da pe reteta degeaba?

  17. Zoltan said

    am January 14 2011 @ 11:10 pm

    Stimate domnule Stana
    Vad ca va deranjeaza ca a-ti fost jignit…………..Dar va puneti oare problema cat a-ti jignit dumneavoastra????????? Si eu sunt de acord cu antevorbitorii mei : doamnele de la farmacie si-au facut datoria(si inca foarte corect)(trebuie sa recunoastem ca nu si-au facut-o cele care au eliberat inainte Sumetrolimul…dar se pare ca atunci a-ti fost multumit si nu a-ti plouat in stanga si-n dreapta cu reclamatii..). Ca doamnele nu au gestionat foarte corect situatia..sunt de acord…dar se pare ca nici dumneavoastra nu a-ti fost chiar usa de biserica: tonul pe care-l folositi chiar si acum pare a unui om care le stie pe toate si care considera ca este buricul Pamantului(adica sunteti unic si nimeni nu se ridica la degetul mic al dvs.)
    Si am o micuta intrebare :
    Daca sunteti medic (presupunem ca stiti legile din Romania cu privire la eliberarea medicamentelor) de ce nu a-ti scris dumneavoastra din start o reteta ???? Sau in momentul in care a-ti plecat de acasa a-ti fost atat de sigur pe chestia aia cu buricul Pamantului ca nu conta legea???
    Si mai o micuta intrebare: ce fel de medic sunteti…si unde profesati ?? ca asa curios as fi sa va vad cum va tratati dvs pacientii??? Oare sunteti atat de binevoitor si plin de blandete si dorinta de a pune in aplicare tot ce a-ti invatat de la nenea Hipocrate? Daca a-ti fi asa corect cum cereti de la altii ,ar merge si sistemul nostru sanitar altfel si nu am mai fi obligati sa ne facem analizele la vecinii unguri.
    Parerea mea ar fi sa va uitati intai in ograda dvs si la locul dvs de munca , iar dupa ce faceti o mica evaluare a modului cum va purtati dvs cu cei din jur (ma refer la pacienti , daca tot sunteti medic)sa va duceti sa va cereti niscavai iertare de la acele doamne…(pana nu sare compania respectiva sa va dea in judecata pentru reclama negativa (eu unul asa as face) )
    Iar ca parinte RESPONSABIL cum va caracterizati ….as zice sa va vedeti de copil (apropo va doresc sa fie sanatos si sa creasca mare si frumos) si sa mai lasati reclamatiile la o parte ca o sa ajungeti ca mosii aia care alta treaba nu au decat sa caute acul in carul cu fan , numai sa aiba cu ce sa-si umple timpul liber…

  18. claude said

    am September 14 2011 @ 9:02 am

    Buna ziua tuturor,tocmai vroiam si eu sa fac o sesizare,cand am dat peste aceasta,si comentariile care sunt de prisos, in primul rand copilul fusese vazut de un medic pediatru si daca era nevoie de spitalizare….domnul nu mai era in farmacie. Iar in spitalele din Romania, daca ajungi, pleci cu alte 3 boli acasa, nu mai fac nici o referire la atitudinea asistentelor, medicilor, subliniez nu toti, depinde peste cine dai, cum e norocul.Adica nu ai ce face in situatii critice,dar daca stateam in spital de cate ori ar fi trebuit, pai un gandacel sigur duceam acasa, stresul la care eram supusa cand vedeam ca nu erau in stare asistentele sa ia sange unui copil de 3ani si tot incercau unde se putea(desi fara probleme a fost in alte unitati private),la ecografie ai “luau ca pe cartofi, stiti cum se sorteaza cei pentru export”.Fara o discutie cu parintele care insotea copilul….nimic,o explicatie, chiar daca ne depasesc anumiti termeni ,nu avem cunostintele necesare, sunt solutii de a explica unui parinte orice diagnostic,imagine ecografica…in sfarsit.Eu am achizitionat si augumentin fara reteta din farmacie, deci banalul epitrim!PROBLEMA E CU NOI OAMENI BUNI, DACA NOI NU FACEM CEVA ,NU SE VA SCHIMBA NIMIC IN ACEASTA TARA EXTRAORDINARA DAR CU OAMENII CARE SUNT! ACEST DOMN A SESIZAT O PROBLEMA DE ATITUDINE UMANA, CHIAR PROFESIONALA,SI VOI SEMNANDU-SE CU DOCTOR DEJA ATI DAT ALTE CONOTATII,INTERPRETARI NEGATIVE CARACTERULUI DUMNEALUI.DACA E SA NE LUAM DUPA SPUSELE D-NULUI ZOLTAN, PAI ISI LUA DOMNUL CE AI TREBUIA DE LA LOCUL DE MUNCA ,NU? MULTE SUNT DE SPUS DAR N

Comment RSS · TrackBack URI

Lasa un comentariu

Nume: (Obligatoriu)

eMail: (Obligatoriu)

Site:

Comentariu:



Urban Clean