Banner

Cum mai trateaza cadrele didactice copiii

Tweet this

Doamna Corina s-a adresat Senatorului Urban Iulian si Asociatiei www.asistentapentruconsumatori.ro cu urmatoarea sesizare:


\"From: Corina Corina
Date: 2010/6/15
Subject:
To: office@asistentapentruconsumatori.ro


lucrez in invatamant de aproape 20 de ani, si am vazute destule abuzuri din partea cadrelor didactice; ca parinte si pers.didactic auxiliar in invatamant(secretara) nu accept sa se vorbeasca urat copiilor.
spre exemplu : a) prof.de religie sa le dea copiilor cu cartea in cap
b) prof.de matematica si romana ,sa-i jigneasca facandu-i handicapati.
sunt multe astfel de cazuri in invatamant, dar va garantez ca niciodata directorul unei unitati de invatmant nu va da dreptate parintelui. se trece clasa numai daca dai bine ( Bani). examenele se iau cum se iau.
chiar daca nu inteleg foarte bine lectia, profesorul trebuie sa-i trateze pe toti cu acelasi respect si sa aiba rabdare ca toti cei care nu inteleg sa invete.
in incheiere as dori sa va multumesc pentru timpul acordat.
in invatamant sunt foarte multe nereguli.






---------- Mesaj redirecţionat ----------
De la: Horea Sangeorzan <avocat@asistentapentruconsumatori.ro>
Data: 17 iunie 2010, 09:08
Subiect: ASISTENTA PENTRU CONSUMATORI - Corina Corina
Către: corina37baby@yahoo.com
Numar iesire: 8902/ 17.06.2010




Catre Corina,


Cu privire la mesajul dumneavoastra, va informam ca l-am primit. Aveti dreptate, sistemul de invatamant are destule probleme.

Copilul trebuie sa aiba curaj si incredere sa spuna acasa daca i se intampla ceva neplacut la scoala.

Iar parintele trebuie sa isi apere copilul, nu trebuie sa se dea batut. Pentru inceput, se poate face plangere, dar scrisa, la conducerea scolii.
Apoi, se face plangere scrisa si la inspectoratul scolar judetean si chiar si la Minister.
Si le trimiteti pe toate prin posta, recomandate cu confirmare de primire - sa aveti dovada ca ati contactat oficial aceste persoane/institutii.

Fapta unei persoane (profesor, director de scoala) de a cere bani pentru a-si face datoria, pentru a ajuta pe cineva sa treaca un examen, sa promoveze clasa - sunt fapte grave de coruptie.
Ati putea sa le atrageti atentia ca aceste fapte se pedepsesc cu inchisoare, poti ajunge dupa gratii si pentru 50 de lei. Iar o condamnare penala nu este ceva de glumit.

Puteti merge la Procuratura, faceti plangere scrisa si cereti ajutor in aranjarea unui flagrant.

Iar faptele de violenta impotriva minorilor - chiar si o palma usoara, sunt tot infractiuni. Profesorul/invatatorul/suplinitorul nu are dreptul sa atinga copilul, daramite sa-l loveasca.

Ca parinte, trebuie sa arati copilului ca nu va este frica, si ca il sustineti si aveti incredere in el. Mai mult de jumatate din educatie copilul o primeste acasa.




Reclamati abuzurile la adresa office@asistentapentruconsumatori.ro sau la adresa Senatorului : iulian.urban@gmail.com

Redirectioneaza 2% pentru Asociatia www.asistentapentruconsumatori.ro


Afisari: 955

23 Comentarii pana acum»

  1. obiectiva said

    am June 17 2010 @ 1:58 pm

    cum trateaza STATUL ROMAN cadrele didactice, asa trateaza si aceste cadre didactice cetatenii romani, elevi….ca .. pe niste animale.

  2. obiectiva said

    am June 17 2010 @ 1:59 pm

    SUNTEM ANIMALE INTR/O FERMA A ANIMALELOR.. apropo, domnule Urban, ati votat PRO sau CONTRA motiunii din 15 iunie 2010????

  3. obiectiva said

    am June 17 2010 @ 1:59 pm

    sunteti pe lista rusinii???

  4. asistentapentruconsumatori.ro said

    am June 17 2010 @ 2:52 pm

    Reclamati abuzurile la care sunteti supusi la office@asistentapentruconsumatori.ro

    Lupta noastra a celor de la Asociatia http://www.AsistentaPentruConsumatori.ro se duce impotriva abuzurilor la care sunt supusi consumatorii romani.
    Pentru asta avem nevoie ca voi, sa ne scrieti despre fraudele sau abuzurile la care sunteti supusi de catre comercianti sau autoritati.
    Noi preluam sesizarile voastre si ne luptam pentru ca drepturile sa va fie recunoscute.

    TOT CE AI DE FACUT ESTE SA NE SCRII LA ADRESA office@asistentapentruconsumatori.ro

  5. vrajitorul.eu said

    am June 17 2010 @ 2:52 pm

    INTRATI PE http://www.vrajitorul.eu/ – Magia afacerii dvs.
    informatii utile >> http://www.vrajitorul.eu/aplicatia/aplicatia.html

  6. AlbuSibiu said

    am June 17 2010 @ 3:48 pm

    Corina37baby@yahoo.com. Asta spune totul despre “specificul” pretinsului cadru didactic si a posibilei sale obraznicaturi de odrasla. Se trece clasa doar daca dai bani? Hai sa fim seriosi! La cate nulitati ajung sa aiba diplome de studii superioare (de fapt, toate nulitatile!) ne mai putem pune probleme privind ciclul gimnazial si liceal, unul mai mult decat facil si cu note umflate, tocmai pentru a nu-si pune profesorii parintii in cap?!? Examenele
    de intrare la liceu si facultate erau sfinte, erau competitie directa. Asa e doar o alta forma de “balcanism”.
    Si , apropo de absolventii de nimic, dintre aceste nulitati se vor alege profesorii de maine. Cei cu adevarat valorosi nu vor accepta niciodata salariile mizere din invatamant si sa fie troaca de porci ale unor asemenea specimene si ale “printisorilor” lor. Macar INCA mai sunt profesori valorosi in sistem, mai ales cei in varsta, probabil exact aceia care nu tolereaza orice rasfaturi.

    Oare ce-ati vrut sa demonstrati de fapt prin acest articol? Ca cei din invatamant merita sa aiba taieri salariale si mai mari de 25%?!?

  7. EU_UE? said

    am June 17 2010 @ 6:47 pm

    pai ce altceva ar putea demonstra cu acest articol (probabil fabricat la comanda portocalie).
    dar despre cadrele didactice jignite de elevi si de parintii acestora ce ne puteti spune?
    padure fara de uscaturi nu exista.
    iar la remuneratiile date de statul roman e de mirare ca mai functioneaza sistemul de invatamant ca educatie trebuie facuta de acasa intai si abia la scoala.
    jenant!

  8. laura said

    am June 17 2010 @ 7:33 pm

    sa inteleg ca AlbuSibiu si EU_UE? sunteti profesori, invatatori, cadre didactice? aveti perfecta dreptate, educatia incepe de acasa dar daca un elev jigneste un cadru didactic asta se intampla pentru ca acesta din urma ii permite. fara nici un fel de suparare. sunt de partea culturii si a educatiei, dar din nefericire, la ce se intampla in momentul de fata in scoli, ma refer atat ca si atitudine a parintilor precum si la indiferenta anumitor profesori….sa nu ne miram daca peste cativa ani ne vor conduce reprezentanti mult mai jalnici decat aceste exemplare (fara calificativ) de acum. referitor la salarii? sunt din privat si, sincer am obosit sa platesc taxe si de fapt nu stiu pentru ce…cultura nu… sanatate nu…. de fapt nimic. nu cred nici pe departe ca este cea mai buna hotarare a celor portocalii…dar sincer….cand s-a introdus forfetarul nu am vazut nici un profesor sa faca greva….sau cand s-au redus veniturile la privati ….nu v-ati gandit ca se va ajunge acolo unde nu mai putem sa suportam acel procent?……no comment.
    din nefericire in Romania inca nu se plateste pentru rezultate, se plateste doar pentru functie si relatii.

  9. Enache said

    am June 17 2010 @ 8:10 pm

    “chiar daca nu inteleg foarte bine lectia”

    Nu inteleg foarte bine lectia? Femeie, sunt retardati de`a binelea! In afara de feisbuc, celulare, mall si haine stralucitoare, nu mai au habar de nimic nimic. Daca m`ai vedea, sunt un handicapalau notoriu care adora bautura si faptele rele…da` cu minim 5 sa stii ca am trecut. Spaga n`am dat in viata mea…deci nu ma lua ca vai, trebuie tratati egal. Nu am fost niciodata egali…

    Matale mai tre` sa inveti de gene, de adn…d`astea..sa te prinzi in final ca NU toti pot fi sefi. Stiai ca nu devii destept? Te nasti asa…pe parcursul vietii doar te imbunatatesti :)

  10. Csaba said

    am June 17 2010 @ 11:53 pm

    @ Obiectiva
    Esti varza!
    Fiindca un profesor ALEGE sa lucreze in conditiile in care lucreaza. Daca se simte umilit, la capsuni. Daca nu-i ajung banii, la capsuni, daca NU-I CAPABIL sa invete pe elevi, poate fi sofer pe masina directorului scolii sau ABSOLUT ORICE isi doreste sa fie!
    Cu totii stim ca aleg meseria asta cu speranta ca statul le va rezolva toata viata problemele si ca ¨e bine sa muncesti pentru guvern¨. Ei bine, in ziua de azi nu exista ninio scuza pentru cei frustrati in meseriile pe care le practica, ei alegand s-o faca si avand prilejul sa plece daca nu le place. Dar nu pleaca, prefera sa numeasca ¨idioti¨ pe cei care ar trebui sa-i invete sa scrie. Si daca nu pleaca… din ce cauza nu pleaca: bani degeaba si fara sa fie responsabilizati pentru crunta lipsa de rezultate.

  11. Carmen Amza said

    am June 18 2010 @ 12:03 am

    Singurele masuri pe care pot sa le ia cadrele didactice, ca sanctiuni, sunt:
    -o nota mica atunci cand elevul nu stie
    - scaderea notei la purtare pentru abateri disciplinare

    Credeti ca vine cineva, parinte adica, sa ofere foloase necuvenite?
    Or ameninta cu tranferul elevului, ori cer parintii sa le fie batut copilul, ca pe vremea lor, cand era mai multa disciplina.
    Cui ii convine sa fie tranferat un elev, acum cand se face repartizarea fondurilor per elev?
    Cui ii convine sa isi piarda slujba maltratand un copil?
    Poate celor care nu se mai pot controla.

  12. Un roman said

    am June 18 2010 @ 8:55 am

    Privati (care construiesc case si blocuri care se darama, sosele care nu tin 6 luni, ofera servicii mizerabile etc) contra bugetari (care iti ofera aceleasi servicii mizerabile etc), bugetari contra privati, romani contra romani. Ce tara jalnica ! Asa se si explica de ce nu progresam ca nivel de trai, de civilizatie etc sau cum spune guvernul progresam cu semnul minus (adica spre epoca de piatra).

  13. aliada said

    am June 18 2010 @ 9:09 am

    @ OBIECTIVA “cum trateaza STATUL ROMAN cadrele didactice, asa trateaza si aceste cadre didactice cetatenii romani, elevi….ca .. pe niste animale”.
    hei, draguta, te-ai angajat in invatamant ca iti placea ceea ce faceai, invatai copiii cu drag, sau sa treaca timpul ca leafa vine si sa “aiba grija ” statul de tine? ia aminteste-ti
    Sunteti culmea !!!!!!!!!!!!!
    In tara asta chiar nimeni nu mai isi alege meseria ptr altceva decat ptr bani si favoruri? si va mirati de ce nu merge nimic?! Atunci duceti-va naibii in strainataturi ca v-asteapta niste dosuri sa le spalati!!!!!!!!!!!!!

  14. AI GRIJA DE COPII said

    am June 18 2010 @ 1:25 pm

    Casrele didactice ar trebui sa fie bine pregatite si la curent cu evolutia societatii: http://www.itcmedia.info/ai-grija-de-copii/

  15. ALEXANDRU EUGENIA said

    am June 18 2010 @ 1:28 pm

    O alternativa ar fi invatamintul online.
    Un PC costa mult mai putin decit un profesor,iar copilul este protejat.In cel mai nefericit caz,un calculator “suparat” ar putea sa-l dojeneasca,sa-i faca morala,in nici un caz,nu l-ar lovi monitorul in cap.

  16. obiectiva said

    am June 18 2010 @ 1:50 pm

    @da… sunt varza.. chiar murata… @Alexandru Eugenia.. ma fetito, tu de socializare si societate ai auzit?? eu de aia trimit copilul la scoala. ca sa nu devina un psihopat in fata monitorului…ca de pe gugal,, si vanghelie, si toata familia basescu are ce invata! la scoala se face EDUCATIE, dar, multi parinti culeg capsuni sau lucreaza la firme zi lumina pe 700 de lei… si, din clasa a IV, copiii jandarmilor sunt.. EMO!!!! ar trebui sa nu o intereseze pe invatatoare. ar trebui sa nu ii avertizeze… pana se sinucide elevul.. stiti ceva? pe mine ma doare in pix…dar, e bine sa vezi dincolo de oglinda.

  17. obiectiva said

    am June 18 2010 @ 1:51 pm

    NU sunt cadru didactic…

  18. obiectiva said

    am June 18 2010 @ 3:07 pm

    sunt o PARIA… un SPAM!

  19. AlbuSibiu said

    am June 18 2010 @ 3:56 pm

    Csaba, mi-e rusine ca sunt concetatean cu tine, ca sunt egal cu tine. Asadar profesorul este doar un lenes, unul ce se complace in aceasta postura fiindca ii este frica de munca adevarata?!?! Recunosc in asta cat respect ai tu fata de ei si fata de ceea ce ar fi trebuit poate sa te invete. Asadar statul nu trebuie sa rezolve problemele salariatilor sai? Pai si atunci ce sa faca? Sa stea, ca de aia e stat!? Uitati cu totii ca statul si structurile sale sunt de fapt coloana vertebrala a celorlalte ramuri. Ce s-ar alege de privat daca nu ar fi conectat mereu la coloana statala? Ce ati face voi, privatilor, daca totul ar trece peste noapte, la privat? Sa platiti serviciile medicale si de educatie la ADEVARATA LOR VALOARE, adica sa fiti ca americanii, terorizati de costurile pe care aceste servicii CALITATIVE le implica. Ce ati face daca pentru a obtine un certificat, o adeverinta sau orice alt act birocratic ar trebui sa platiti? Sau daca Politia ar cere, da, taxa de protectie! Ca doar cu asta e ocupa! Ia sa auzim! Statul trebuie sa existe si, mai ales, sa se ocupe in a-si alege cel mai buni functionari! Fiindca doar cu o populatie EDUCATA, SANATOASA si cu speranta intr-un trai tihnit la batranete poti merge mai departe. Altfel suntem doar animale de povara. Adica dobitoci. Si, uite, priviti in jur (inclusiv in oglinzi): nu-i asa ca e plin de dobitoci?!

    Nu, nu sunt profesor, sunt lucrator in domeniul privat si sunt doar fiu de profesori. Stiu foarte bine ce inseamna si ce a insemnat consumul parintilor mei pentru elevi, stiu foarte bine cat timp au investit pentru a se realiza profesional, pentru a fi apreciati si a-si face treaba mai bine decat oricare alt angajat la privat…Asta pentru a fi acum jigniti de … cine?!?! Cu ce drept sunt ei bagati la gramada cu alte exemplare didactice ? Cu ce drept sunt judecati dupa exceptii, dupa cei care ar fi trebuit sa nu apara niciodata in sistem? De ce au aparut? Fiindca valorile au plecat, nu, nu la capsuni ci la mult mai bine. Au luptat, s-au realizat, s-au autoexilat si acum produc bunuri pentru alte state, care au stiut sa-i respecte, pe ei, ca oameni si ca valori. Adevaratii capsunari sunt insa printre noi, sunt cei care arunca mereu cu noroi, atat de mult si atat de des incat chiar nu mai e loc de niciun model in Romania. Nu spun sa va fie rusine, fiindca asta ar fi imposibil, spun doar sa fiti judecati candva, de cineva, dupa mintea si apucaturile voastre. Undeva, candva, trebuie sa fie si o dreptate, trebuie sa fie si o ierarhie cinstita!

  20. ildiko said

    am June 23 2010 @ 9:52 pm

    AlbuSibiu
    Ai dreptate cu exceptia unui lucru: daca nu ar fi statul privatul nu ar mai trebui sa obtina/declara/depuna/plateasca…. 10000000….. de hartii… In rest e OK.

  21. alina said

    am June 24 2010 @ 8:13 am

    nu mi se pare normal ca un profesor care trebuie sa dea dovada de moralitate , care trebuie sa “educe” un elev sa vorbeasca asa copiilor indiferent de cati bani castiga; mie daca nu-mi convine ceva la munca mi se transmite ca daca nu-mi convine sunt libera; nu sunt vinovati copiii ca munca profesorilor nu este platita cum trebuie; imi trimit copilul sa invete nu sa fie umilit si batjocorit; ma intreb ce mai invata el de la un profesor care il jigneste?! ce fel de exemplu da un profesor unui elev cand vorbeste urat?! nu contest faptul ca munca profesorilor trebuie remunerata pe masura, dar asta nu inseamna ca trebuie sa accept sa-mi jigneasca copilul; pana la urma nu ma intereseaza frustrarile lor pentru ca nici pe ei nu ii intereseaza frustrarile mele de parinte; in scoala am primit si eu jigniri din partea profesorilor cu toate ca am fost o eleva care invata bine si nu jignea profesorii; cu toate astea am fost facuta secatura si alte apelative de genul asta, dar atunci eram prea mica sa realizez lucrurile astea;

  22. Csaba said

    am June 25 2010 @ 4:49 am

    @ Albu Sibiu
    Egal nu esti cu mine, dovedesti prin gandire ca esti superior, evoluat. Eu, ca neardelthalian spun doar ca: daca un profesor este frustrat de tratamentul ce-l primeste de la angajatorul sau, in acest caz – statul roman, nu are dreptul moral sa maltrateze fizic sau psihic copiii. Sunt tatal unei fetite de 5 ani si crede-ma, nu as fi incantat ca educatoarea ei sa-i spuna ca-i tampita intr-un moment de refulare a frustrarilor ei.
    Si nu am zis ca profesorii sunt lenesi, e o meserie nobila, demna de respect, insa nu si cei care o aleg pentru un loc caldut cu putini bani, dar siguri. Nu numai profesorii, TOTI angajatii la stat ar trebui sa plece sa munceasca in strainatate macar 2 ani, inainte sa injure angajatorul fiindca nici macar nu stie de ce… a auzit ceva la TV, un agitator interpreteaza acel ceva cum ii convine si hop si angajatul public (incluzand profesorii) ba in greva, ba protestad……… tati, nu le place munca lor asa cum e….. nu-i obliga nimeni s-o continue. Se frustreaza ei, imi frustreaza copilul ce merge sa invete sa scrie, nu dansul pinguinului, si cel platit din munca mea si a altor parinti, ii spune ca-i un copil tampit, incapabil, etc, doar fiindca salariul nu-i ajunge…. E platit, mult, putin, bine, rau, sa-mi invete copilul sa scrie, nu sa-i spuna de ce nu e capabil sa invete…
    nu???

    Nu trebuie sa-ti fie rusine ca esti concetatean cu mine, nu esti. Traim in tari diferite, in lumi diferite. Eu muncesc, tu aperi pe incompetenti.

  23. Eu said

    am January 6 2011 @ 11:14 pm

    Aveti dreptate doamna dar la ce profesori avem. Dumnezeu cu mila.

Comment RSS · TrackBack URI

Lasa un comentariu

Nume: (Obligatoriu)

eMail: (Obligatoriu)

Site:

Comentariu:



Urban Clean