Banner

Cer sprijin Guvernului pentru adoptarea si in Romania a legii privind castrarea pedofililor!

Tweet this

---------- Forwarded message ----------
From: Urban Iulian <iulian.urban@senat.ro>
Date: 2010/6/9
Subject: Ref. sprijin adoptare lege
To: drp@gov.ro, dirrp@ms.ro, presa2@ms.ro, relatiipublice@just.ro, presa@just.ro
Cc: iulian.urban@gmail.com



Cer sprijin Guvernului pentru adoptarea si in Romania a legii privind
castrarea pedofililor!

D-le Prim Ministru EMIL BOC

Polonia este o revelaţie în cadrul UE şi chiar dacă a trecut prin momente
grele, ştie să se ridice cu demnitate şi să ducă o viaţă normală. Au
resimţit mai uşor criza pentru că au o elită în fruntea ţării. Privitor la
legea castrării chimice a violatorilor şi pedofililor, sunt perfect de
acord cu ea şi aş dori-o implementată şi în România.

Pedofilia NU respecta demnitatea umana! Nici violatorii!

Castrarea chimica obligatorie nu este pedeapsa, ci este o simpla metoda de
preventie a unei recidive.

Violurile, actele pedofilie lasa rani de nevindecat imping la sinucidere,
aduc drame grave in familii. Justitia are un rol minim expiator - ea preia
dorinta naturala de razbunare pentru ca, institutionalizata, ea sa nu
cauzeze un lant de tip vendeta. dar, cum am mai spus deja, legea poloneza
nu este decat de prevenire, iar nu de pedepsire.
Legea care prevede castrarea chimica a barbatilor care violeaza copii sau
membri ai familiei a intrat in vigoare in Polonia, anunta BBC. Legea a
fost propusa de Guvernul condus de Donald Tusk si aprobata de Parlament
inca din septembrie anul trecut.

Potrivit legii, barbatilor gasiti vinovati pentru pedofilie sau incest ar
urma sa le fie administrate,  medicamente care sa le diminueze dorinta
sexuala.

Polonia are, in prezent, cea mai dura legislatie impotriva pedofiliei din
intreaga Europa.

IN calitate de senator ales in Parlamentul National, cer pe aceasta cale
in mod oficial Guvernului Romaniei sa ma ajute in vederea elaborarii unei
legi similare celei din Polonia si in Romania. Cer ajutorul Ministerului
Sanatatii si Ministerului Justitiei pentru a crea cadrul procedural
medical si juridic care sa asigure implementarea acestei sanctiuni
complementare care se va dispune de instanta de judecata odata cu
pronuntarea irevocabila a hotararii de condamnare.




Reclamati abuzurile la adresa office@asistentapentruconsumatori.ro sau la adresa Senatorului : iulian.urban@gmail.com

Redirectioneaza 2% pentru Asociatia www.asistentapentruconsumatori.ro


Afisari: 956

42 Comentarii pana acum»

  1. cineva said

    am June 9 2010 @ 4:12 pm

    Ce castrare tataie?? Daca am fi o tara LIBERA si nu sluga jidano-masoneriei europene si americane (UE si NATO) am avea dreptul la PEDEAPSA CAPITALA! Asta inseamna liberatate nationala!

  2. Andrei said

    am June 9 2010 @ 4:18 pm

    Desi castrarea chimica mi se pare o masura mult prea blanda, este clar ca trebuie toleranta 0 pentru pedofili. Pe langa aceasta metoda prea blanda nu se poate da si inchisoarea pe viata ?

  3. Katun said

    am June 9 2010 @ 4:24 pm

    Moarte direct cu tortura inainte drept garnitura

  4. Metalshrine said

    am June 9 2010 @ 7:23 pm

    Si cine va stabili ca un om este pedofil sau violator? Justitia romana? :lol:

  5. Radu said

    am June 10 2010 @ 9:55 am

    Masuri de Evul Mediu in secolul XXI…..Foarte interesant. Nu e de mirare ca se duce de rapa tara lu’ peste. Maine-poimaine propunem arderea pe rug pentru vrajitorie si tortura ca modalitate de anchetare. Cred ca niste rotite in capul domnului senator au inceput sa o ia razna. Nu zic ca nu ar trebui pedepsiti exemplar, dar cred ca o pedeapsa suficient de mare cu inchisoarea, fara eliberare inainte de termen cum se practica la noi, ar fi suficienta. In plus castrarea nu va face nimic care sa-i impiedice sa faca mai departe acelasi lucru. Sa nu mai punem la socoteala faptul ca reprezinta o barbarie. Eu i-as inchide pentru un minim de 25 de ani fara eliberare inainte de termen. Nu mai propuneti cretinatatile astea…….

  6. gopo said

    am June 10 2010 @ 10:13 am

    @ Metalshrine
    Prima data ar trebui castrati astia. Chirurgical.

  7. JP said

    am June 10 2010 @ 10:39 am

    De acord.
    Nu ar fi mai bine pedeapsa cu moartea totusi?
    Eu as propune ceva nou pentru criminali/pedofili/etc:

    PEDEAPSA CU MOARTEA SI DONAREA DE ORGANE.

    Doar omorand un om care a luat o viata nu recuperezi viata pierduta, dar daca ii induci o coma si ii iei organele salvezi 10 vieti! Oricum, chiar daca ii inchizi existenta lor este una irosita. Nu mai bine salvezi niste vieti.

    @Radu – Omenirea in incercarea de a-si ingropa trecutul violent a dat in extrema cealalta. Nu mai ardem pe rug pe nimeni … dar ii protejam pe cei care ne ucid si ne violeaza copii. Mai usor cu drepturile omului va rog!

  8. gabitzu said

    am June 10 2010 @ 10:39 am

    Castrare chimica?!? Voi stiti cum sunt castrati porcii?!? Asa ar trebui si astia castrati.

  9. MONICA said

    am June 10 2010 @ 10:41 am

    @Radu said
    Si daca dupa 25 de ani de inchisoare, la vreo 40-45 de ani, cand se elibereaza, o ia de la capat??? si tu ai avea copii care ar putea sa cada prada unui astfel de descreierat???? cam ce ai zice???? nu ti-ar veni sa-i iei gatu’ de la glezne tu insuti???

  10. Bibi said

    am June 10 2010 @ 10:44 am

    Iulian, cred ca initiativa ta exprima dorinta multor cetateni. Putem discuta despre metode, dar sigur trebuie facut ceva. Eficient si ieftin pentru contribuabili. Cred ca raspunsul vine de la sine.

  11. aspida said

    am June 10 2010 @ 10:52 am

    JP:
    „@Radu – Omenirea in incercarea de a-si ingropa trecutul violent a dat in extrema cealalta. Nu mai ardem pe rug pe nimeni … dar ii protejam pe cei care ne ucid si ne violeaza copii. Mai usor cu drepturile omului va rog!“
    De acord…
    gopo said

    @ Metalshrine
    Prima data ar trebui castrati astia. Chirurgical.
    De acord…

    Închisoarea pe termen lung sau pe viata presupune niste costuri platite din buzunarul victimelor… ;)
    În plus… în timp vor interveni nu-stiu-ce directive de la coana Eu, care ajunge la concluzia ca nu doar homosexualitatea trebuie protejata sar si practicantii de perversiuni sexuale, eventual demonstrative…

    Asa, ceva pedepse exemplare (dupa model chinezesc = public!) ar reduce drastic pofticiosii de carne frageda… ;)

  12. Radu said

    am June 10 2010 @ 10:52 am

    Ne vine sa facem multe. Sa presupune ca trebuie sa putem si gandi inainte de a face ceva. Altfel cu ce esti mai bun decat ei?
    Trebuie facut ceva, dar nu asta e solutia. Cred ca ar trebui sa va documentati despre vendetele din Albania. Eu unul nu mi-as dori sa se ajunga acolo. Chestia cu ochi pentru ochi si dinte pentru dinte nu e niciodata un lucru bun. Mai repede s-ar uita putin mai de-aproape la retelele care aduc pedofilii aici pentru turism sexual. Si inca ceva pentru Monica. Daca te interesezi mai bine, ai s afli ca un contact sexual se poate realiza si dupa ce persoana a fost castrata. Iar ceea ce ii motiveaza pe pedofili sunt problemele mai mici sau mai mari psihice, probleme care nu dispar odata cu castrarea. In plus daca justitia ar functiona si puscaria ar fi pe bune, nu cred ca ti-ar mai arde ca dupa 25 de ani sa risti sa iei inca 25, sau, in cel mai rau caz, numarul celor care ar face asta ar fi foarte mic. Cat despre eliminat fenomenul 100%, ca la orice chestie de genul asta, ai mai multe sanse sa castigi la loto de 3 ori in aceesi zi.
    Personal consider pedofilii, la fel ca si violatorii si criminalii niste degenerati, dar violenta nu naste decat violenta.

  13. Radu said

    am June 10 2010 @ 10:54 am

    @aspida: Nimeni nu spune ca in puscarie trebuie sa stai degeaba poe banii statului. Personal, cred ca toti puscariasii ar trebui sa munceasca in perioada detentiei astfel incat, sa acopere cheltuielile pe care le face statul. 8ore/zi la munca, ca si la cei de afara.

  14. aspida said

    am June 10 2010 @ 10:55 am

    „… sar si practicantii de…“ = DAR si… etc.

    Eu as pleda pentru reintroducerea pedepsei capitale în multe dintre spete… si ati vedea ca s-ar mai împutina cazurile de viol + omor si celelalte…

  15. aspida said

    am June 10 2010 @ 10:59 am

    Radu,
    ai dreptate cu munca remunerata a puscariasilor…
    Dar… ai avea curajul sa scoti în lume violatori si sa fii convins ca nu recidiveaza?
    Pentru ca activitatile lucrative remunerate se presteaza si în afara zidurilor puscariei… ;)

  16. atotstiutorul said

    am June 10 2010 @ 11:04 am

    Sa-i dam pe mina lui Ciomu !

  17. Radu said

    am June 10 2010 @ 11:06 am

    Ma gandeam la genul de munci care se presteaza dintotdeauna…Ateliere in cadru puscariilor, tersamente de cai ferate si sosele si altele de genul asta. Sub supraveghere, normal. Aste se practica si acum, dar sunt chestii sporadice si practicate mai mult pentru spagile directorilor de penitenciar. Criminalitatea nu ar fi la nivelul la care este astazi in Rromania, daca justitia si politia ar functiona. Amintiti-va de epoca de aur. Cate furturi si violuri erau? Cate cazuri de pedofilie? Cate omoruri? Atunci exista o oarecare frica de autoritati fara astfel de pedepse cretine. Sa va mai intreb ceva…..Daca esti condamnat pentru asa ceva, nevinovat fiind si adevarul se afla ulterior? Au fost destule cazuri si in situatia asta pot fi multi dintre noi(nu ma refer la pedofilie, e la modul general). Ce se intampla dupa?

  18. Adrian said

    am June 10 2010 @ 11:11 am

    ca si masura impotriva pedofililor, icestuosilor, homosexualilor, violatorilor, zoofililor, etc. mi se pare corect; dar trebuie sa ne gandim inainte ca suntem in romania unde justitie nu exisa unde verdictele se dau dupa ureche si nu dupa fapte. Asta e singurul motiv pentru care nu sunt deacord cu pedepse alicabile imediat si care presupun mutilari ireparabile.
    Va rog sa va ganditi inainte domnule Urban ca vi se insceneaza Dvs asa ceva si dupa aplicarea urgenta a pedepsei se constata ca ups, a fost o greseala. Credeti ca o suma de bani va mai consoleaza???? Credeti ca e imposibil sa va treziti cu o asemena inscenare?
    Din pacate la noi orice pedeapsa trebuie gandita si in context!

  19. Radu said

    am June 10 2010 @ 11:15 am

    Se poate da, de exemplu puscarie pe viata sau pe un numar de ani urmand apoi supravegherea atenta a respectivului. Cu varianta pe viata, se elimina si pericolul reintoarcerii in societate. Desi cred ca dupa 25 de ani de detentie, nu prea iti mai arde…..si cred ca stiti cam ce viata au pedofilii in puscarie…

  20. vrajitorul.eu said

    am June 10 2010 @ 11:16 am

    INTRATI PE http://www.vrajitorul.eu/ – Magia afacerii dvs.
    informatii utile >> http://www.vrajitorul.eu/aplicatia/aplicatia.html

  21. asistentapentruconsumatori.ro said

    am June 10 2010 @ 11:16 am

    Reclamati abuzurile la care sunteti supusi la office@asistentapentruconsumatori.ro

    Lupta noastra a celor de la Asociatia http://www.AsistentaPentruConsumatori.ro se duce impotriva abuzurilor la care sunt supusi consumatorii romani.
    Pentru asta avem nevoie ca voi, sa ne scrieti despre fraudele sau abuzurile la care sunteti supusi de catre comercianti sau autoritati.
    Noi preluam sesizarile voastre si ne luptam pentru ca drepturile sa va fie recunoscute.

    TOT CE AI DE FACUT ESTE SA NE SCRII LA ADRESA office@asistentapentruconsumatori.ro

  22. Radu said

    am June 10 2010 @ 11:16 am

    Nu agreez homosexualii, dar atata timp cat sexul intre ei e consimtit, nu fac rau nimanui, asa ca e treaba lor. Acum 100 de ani ai fi fost condamnat si pentru masturbare, ceea ce iarasi e o tampenie. Sa nu exageram , totusi.

  23. Kaa said

    am June 10 2010 @ 11:42 am

    Pentru a inlatura o grava confuzie: “castrare=extirparea glandelor sexuale”, ceea ce nu are nici o legatura cu injectarea de substante chimice pentru a reduce libido-ul. Castrarea te lasa perfect capabil de indeplinirea unui act sexual.
    Cat despre subiectul in discutie… no comment. Mereu vor exista frustrati care isi doresc “razbunare” si mereu vor exista alti frustrati care isi doresc ocrotirea legii pentru orice marsavie in numele drepturilor omului. Niciodata insa in Romania nu va exista un sistem capabil sa gaseasca si sa aplice calea ratiunii.

  24. dan said

    am June 10 2010 @ 11:42 am

    Radule lasa-i frate ca in vremurile astea lumea vrea sange pe pereti nu educatie. N-ai vazut ce idei au? tortura :D , taieri de membre :D orice numa sange sa iasa ca frustrari sunt multe rau, bani putini, de politicieni nu te poti atinge :D macar un pic de circ acolo :D incet dar sigur din cauza incapacitatii conducerii statelor ne vom intoarce la evul mediu in materie de pedepse ptr a mentine frica in randul maselor.

  25. lt. col. Thobescu Theodor said

    am June 10 2010 @ 11:50 am

    V? sus?inem

  26. Raven said

    am June 10 2010 @ 12:22 pm

    Noi va susutinem , pacat ca nu va sustin si colegii dumnevoastra .

  27. Ilie Marian said

    am June 10 2010 @ 2:02 pm

    Iar vorbesti prostii.
    O idee tipica pentru stilul barbar al PDL-ului, nici nu ma mir ca vine de la tine, tu esti exponential pentru partidul asta.
    Nu ai dreptul sa te atingi de oameni, tot ce poti sa-i faci unui om e sa-l tii departe de societate. Daca Dumnezeu l-a facut pedofil, tot ce poate sa-i faca statul e sa-l tina departe de cetatenii lui, nu are dreptul sa se atinga nici macar de un fir de par de-al lui.

  28. VIOREL URBAN said

    am June 10 2010 @ 2:06 pm

    @ Ilie Marian

    Tu bati campii rau de tot .
    Daca s-ar intampla sa-i faca unuia din familia ta asa ceva [sau chiar viol + altele] nu ai mai fi asa filozof
    Invata de la tari precum America [vezi Texas si pedeapsa cu moartea] ca sa vezi cum reduci rata criminalitatii

    Insa vorbesti si tu aberatii. Dasta si suntem unde suntem.

  29. Ilie Marian said

    am June 10 2010 @ 2:30 pm

    Dar ce treaba ai tu cu Polonia si America, Viorel Urban?!

    Alea sunt tari cu particularitatile lor, cu oamenii lor cu obiceiurile lor. Pentru ce trebuie sa ne uitam noi peste gard si sa copiem de la unii si de la altii, noi nu putem sa gandim cu mintea noastra?!

    Cati pedofili ai vazut tu in Romania? Ti se pare ca sunt atat de multi incat alta solutie nu mai exista decat sa-i castram?

    Ai niste cifre ca sa vedem si noi din ce motiv e nevoie sa recurgem la astfel de solutii barbare?

    Mai oameni buni noi trebuie sa gandim cu mintea noastra, in functie de ce se intampla la noi in tara nu la altii. Poate la polonezi e cate un violator pe fiecare scara de bloc de s-a recurs la asemenea solutie injositoare pentru toata natiunea, dar la noi nu e cazul!

  30. alina said

    am June 10 2010 @ 2:44 pm

    TINAND CONT CA AM UN COPIL (FETITA) SI INTR-O ZI AR PUTEA SA PATEASCA CEVA(DESI NICI NU VREAU SA MA GANDESC LA ASA CEVA) , AS FI DE ACORD!
    DAR VA INTREB: TINAND CONT CA JUSTITIA ESTE CUM ESTE SI SE APLICA PROST, LEGISLATIA LA FEL DE PROST FACUTA; DACA DISTRUGI VIATA UNUI OM CARE SE DOVEDESTE MAI TARZIU CA NU EL A FOST VINOVATUL?!
    NU II DISTRUGI VIATA: CREAREA UNEI FAMILII SI ASA MAI DEPARTE?!
    SI CHIAR CREDETI CA INTRAREA IN VIGOARE A CASTRARII ACESTORA II VA IMPIEDICA SA NU O FACA, CHIAR CREDETI CA UN OM BOLNAV LA CAP (CACI ASTA SUNT PEDOFILII) SE VA GANDI DE DOUA ORI INAINTE SA FACA CEVA, SAU VA CITI LEGEA?!?
    CUM RAMANE CU ANALFABETII SI INCULTII? VOR STII EI SA CITEASCA LEGILE (NU CA AR CONTA)?
    EU PROPUN INCHISOARE PE VIATA CU IMPOSIBILITATE DE ELIBERARE!

  31. Radu said

    am June 10 2010 @ 3:53 pm

    @alina:
    Bine punctat si exact ceea ce am incercat sa spun si eu. Lipsa de educatie insa duce la adoptarea solutiilor extreme.
    Singura solutie viabila este inchisoarea…..
    Dupa cum spuneam, cautati pe net date despre vendetele din Albania care dureaza generatii intregi si vedeti unde se poate atinge.
    Pentru Urban, nu cred ca America este un exemplu de urmat. Daca stau si ma gandesc bine chiar ai criticat in nenumarate randuri legile cretine date si acolo.
    O intorci dupa cum iti convine exact ca orice poltitician.
    Voi sunteti o “specie” mai periculoasa decat toti pedofilii si violatorii la un loc.

  32. VIOREL URBAN said

    am June 10 2010 @ 4:05 pm

    @ Radu

    Esti pe dinafara, nu stii despre ce vorbesti.
    Comentezi despre justitie si alte lucruri, insa apoi zbieri ca nimic nu se face si ca suntem o specie mai periculoasa. Stai calm si mai invata de la natiile care au ajuns departe, nu cum am ajuns noi intr-o tara in care comentam si vorbim vorbe [nu ne intrece nici dracu ] in timp ce altii fac lucruri de care apoi ne minunam.
    Daca nu ai avea forte de ordine si armata [care aplica violenta cand e nevoie] nu ai mai fi asa filozof , ba chiar ai fi mai extrem decat aceste institutii.
    Nu o intorc deloc, nu exista padure fara uscaturi ! Trebuie insa sa luam niste lucruri bune de la toti !

    Hai gata ca deja nu are rost conversatia.

  33. Radu said

    am June 10 2010 @ 4:47 pm

    Atentarea la integritatea fizica nu o vad tocmai ca pe un lucru bun. Mai ales cand este adusa la rangul de lege. Politicienilor care mint si fura ce sa le facem? Cred ca e o problema mult mai grava. Eventual poate va ganditi la o forma de mutilare si pentru ei.

  34. apocas said

    am June 10 2010 @ 5:26 pm

    si cand se dovedeste eroarea judiciara ne cerem scuze si i-o pune iulian urban la loc?

    sau abea atunci ochi pentru ochi….

  35. zzz said

    am June 10 2010 @ 5:45 pm

    Problema e cu justitia in general, romana in special! Mai ales pt cei care propun pedeapsa capitala! De asta mi se pare o idee f. proasta..

  36. rastoaca olivia said

    am June 12 2010 @ 7:44 am

    sunt de acord cu legea propusa.
    sustin initiativa dumneavoastra!

  37. ALEXANDRU EUGENIA said

    am June 12 2010 @ 4:25 pm

    Sustin aceasta propunere,dar nu am incredere in justitie.

  38. zzz said

    am June 13 2010 @ 1:55 am

    pt Victor Urban: Daca America era tara de urmat intru totul, nu mai vedeam atat de dese citate luate de pe infowars, nu? Infowars, site ce incearca sa informeze si sa lupte impotriva cretinismelor de legi propuse de unii si de altii, ce ajung sa ingradeasca libertatile noastre. Doriti sa va dau citate infowars regasite pe blogul acesta unde legiutorii americani dau dovada de prea mult zel si acuza pe nedrept?

    Deci sa nu o intoarce nicicum si sa luam NUMAI lucruri bune!

    Cea mai cretina lege e cea a pedepsei capitale (ce se regaseste in Texas)!

  39. zzz said

    am June 13 2010 @ 1:57 am

    Erata: Pt Viorel Urban.

    Neintentionat.

  40. Cristina said

    am June 16 2010 @ 7:09 pm

    Cred ca este o masura dreapta si care ar fi de o reala protectie pentru societate.
    M-ar bucura aplicarea ei.

  41. jeni said

    am July 15 2010 @ 5:39 pm

    chiar si pedeapsa cu moartea este mica pentru acesti nemernici,dar ceva trebuie facut.

  42. AvocatNet: Castrarea chimica a pedofililor, adoptata tacit de Senat. Ziaristi Online: Felicitari, Iulian Urban! PS Roncea.Ro: Urmeaza Camera Deputatilor | Victor Roncea Blog said

    am November 28 2011 @ 3:35 pm

    [...] Justitiei. Pe blogul senatorului PDL se afla mai multe postari pe aceasta tema. Iata cateva: Cer sprijin Guvernului pentru adoptarea si in Romania a legii privind castrarea pedofililor! Cum putem stopa numărul pedofililor? Senatorii jurişti nu vor ca pedofilii să fie castraţi [...]

Comment RSS · TrackBack URI

Lasa un comentariu

Nume: (Obligatoriu)

eMail: (Obligatoriu)

Site:

Comentariu:



Urban Clean