Banner

Declar raspicat : NU voi vota pentru ca Istoria si Geografia sa se predea in maghiara; Comisia Juridica din Senat a eliminat privilegiile platite din bani publici pentru invatamantul privat

Tweet this

Senatul este Camera Decizionala la proiectul de lege L344/2010 - Proiect de lege - Legea educaţiei naţionale .
Si vreau sa fiu extrem de transant pentru ca eu nu ma dau dupa gard.
Nu sunt de acord ca maghiarii sa invete in limba materna Istoria si Geografia Romaniei.
Astazi 08 iunie 2010 la Comisia Juridica din Senat s-a dezbatut acest proiect de lege http://webapp.senat.ro/sergiusenat.proiect.asp?cod=15061&pos=0&NR=L344&AN=2010
La dezbateri au venit din partea Ministerului Educatiei, un secretar de stat ...ungur....! Complet nepregatit si care era fix paralel cu textul legii.
Marturisesc ca am sustinut amendamentele formulate de senatorul Grebla pentru ca erau de bun simt; si ma refer la cele care vizeaza eliminarea subventionarii de catre statul roman a invatamantului particular superior; De ce sa platim noi din buzunar bunastarea facultatilor particulare gen Spiru Haret ?
L-am intrebat de exemplu pe secretarul de stat UDMR de ce trebuie ca Primaria Voluntari sa subventioneze cu 50 % pretul abonamentului pe transportul public local pentru cei care isi dau copii la invatamant privat la Scoala Americana ?
Adica un cetatean care gaseste 20000 de dolari pe an ca sa isi scolarizeze copii la Scoala Americana, are pretentia ca Primaria Voluntari sa inteleaga ca nu are 40 ron pentru plata unui abonament lunar ? Sa va mai spun ca dl. secretar de stat UDMR habar nu avea cat costa un abonament RATB, dar asta este alta poveste.
Ca atare am ras toate aceste chestiuni din lege; Cine vrea sa investeasca in invatamant privat, nu are de ce sa cerseasca bani  de la statul roman adica de la contribuabili. Nu le putem finanta la infinit bunastarea.Nu avem bani sa bagam in scolile de stat care se prabusesc pentru copiii nostri insa avem bani sa le dam lor ?
Legat de invatamantul in limba maghiara, si pentru dorinta UDMR sa se invete Istoria si Geografia Romaniei in maghiara.
L-am intrebat pe secretarul de stat Kiraly, de ce pot sa invete de exemplu Biologia in maghiara si nu pot sa invete Istoria Romaniei ? Nu mi-a dat un raspuns elocvent ci doar bajbaieli cu drepturile lor ca minoritate...Asa ca am votat alaturi de senatorii care au propus eliminarea din proiectul legii educatiei nationale a invatarii Istoriei si Geografiei Romaniei in limba materna a minoritatii maghiare.
Adica sa ne intelegem bine.
Pe de o parte asa cum scriam aici http://www.urbaniulian.ro/2010/06/08/si-au-batut-joc-de-munca-noastra-la-codul-de-procedura-civila-m-am-abtinut-sa-votez-aceasta-forma-a-cpc/, parlamentarii UDMR nu rateaza nici un moment sa saboteze nu neaparat aceasta guvernare, insa voteaza chiar impotriva interesului romanilor, asa cum s-a intamplat in cazul faptului ca nu mai poti face recurs daca nu platesti sume uriase de bani catre avocati [ ca doar dl. deputat Mate sau dl. senator Frunda sunt avocati de succes... ] ; Nu doar ca ungurii de la CNCD [ Haller Istvan , Gergely Dezideriu.. ] ma condamna pentru ca discriminez minoritatile pentru ca le-am oferit locuri de munca [ vezi aici http://www.urbaniulian.ro/2010/06/02/tiganii-m-au-biruit-tapalaga-a-devenit-idolul-tiganilor-dupa-ce-maghiarii-si-pedelistii-din-cncd-au-hotarat-ca-senatorul-gagiu-nesimtit-urban-i-a-discriminat-pe-tigani-avand-un-discurs-anti-tigane/ ] , insa noi ce sa facem ?
Sa ne calcam pe constiinta pentru ce ? Pentru cine ? Pentru unii care atunci cand este vorba de interesul lor, tipa ca darama Guvernul [ si abia-i astept sa deschida scandalul aici!! ] iar cand este vorba de sustinere, isi bat joc de noi ?
Mai vreti si alte exemple ale "loialitatii" UDMR ? Iata :
- http://www.urbaniulian.ro/2010/05/13/bataie-de-joc-udmr-si-psd-acorda-in-plina-criza-salarii-si-sporuri-uriase-pentru-avocatul-poporului/
- http://www.urbaniulian.ro/2010/05/05/adevaratul-conducator-al-romaniei-udmr-santajeaza-guvernul-consecinta-legea-ani-trantita-in-senat/
- http://www.urbaniulian.ro/2010/04/15/daca-udmr-considera-parlamentul-unicameral-si-pragul-electoral-de-10-ca-fiind-tendinte-dictatoriale-iar-legea-pensiilor-proasta-ce-mai-cauta-in-guvern/




Reclamati abuzurile la adresa office@asistentapentruconsumatori.ro sau la adresa Senatorului : iulian.urban@gmail.com

Redirectioneaza 2% pentru Asociatia www.asistentapentruconsumatori.ro


Afisari: 703

24 Comentarii pana acum»

  1. Dan Tanasa said

    am June 8 2010 @ 5:08 pm

  2. obiectiva said

    am June 8 2010 @ 7:20 pm

    cred ca veti pati ca si cu articolul din codul de procedura civile.. cu recursul DOAR prin avocat….

  3. Anton Pann said

    am June 8 2010 @ 7:35 pm

    Domnule Urban va multumesc!

    Sunteti unul dintre putinii politicieni de catre care ma simt reprezentat cu adevarat. Cat despre politicienii unguri, as accepta si scaderea salariului cu 50% daca as sti ca se ia o pozitie ferma si demna in privinta obrazniciei lor.

  4. Familia Rusu said

    am June 9 2010 @ 4:34 am

    Felicitari ! Eu as VOTA ca sa paraseasca Total politica si sa se duca-n masa de jigodii , caci bine zicea tata de ei, o natie de dusmani ai poporului roman, nici ca exista. Putini stiu de comportamentul lor cu ai nostrii semeni, incepind din vama romana si pina-n Austria…Sa se voteze exact reversul legislatiei lor fata de natia noastra ! Nimeni, nici o minoritate nu a dat dovada de atita obraznicie si tupeu ! Asa cum zicea colegul de mai sus, as dona 50 % din tot ce am, numai sa-i vad pusi in tepele lui Vlad ! Oare cind ne vom trezi de a iesi in strada pt inlaturarea ungurimii de la guvernare ? Poate cind vor apare in centru statuile lor si cind se va vota invatarea limbii maghiare obligatoriu…Romani din toate colturile tarii, TREZITI-VA !!! Sintem 50 % deja sub ocupatie !

  5. lt. col. Thobescu Theodor said

    am June 9 2010 @ 5:43 am

    V? mul?umim domnule senator Iulian Urban.

    Exist? ?i un parlamentar – singurul – care îi ap?r? pe ROMÂNI.

    Dumnezeu s? v? ajute.

  6. visan valentin said

    am June 9 2010 @ 8:10 am

    Stimate Domnule Senator

    Eu v-as ruga sa studiati daca in conformitate cu Constitutia Romaniei si legislatia in vigoare ,UDMR are dreptul sa existe ca formatiune politica , sa stea in PARLAMENTUL ROMANIEI si sa primeasca finantare de la BUGETUL DE STAT AL ROMANIEI ca fiind asociatie de interes NATIONAL.
    Daca nu ,atunci va rog sa intreprindeti toate demersurile legale pe care le considerati necesare pentru reglementarea NORMALA a celor de mai sus.
    Cu deosebita stima,

    unul din sustinatoruii dvs.

  7. sos said

    am June 9 2010 @ 8:10 am

    Domnule senator,
    poate n-ar fi rau sa va amintiti ca udmr nu este partid politic, deci nu poate beneficia, legal, de nici un drept al partidelor politice.
    Este o organizatie a unei minoritati, ca oricare alta, deci ar trebui sa-si gaseasca locul alaturi de acestea.

    Masuri ?

  8. raresr said

    am June 9 2010 @ 10:14 am

    sa mearga la ei in tara si sa isi predea in ce limba vreau ei, mi se pare jenant ca vreau ce vreau ei la noi in tara, ne lasam calcati de toti in picioare, va urma sa trebuiasca sa invatam noi ungureste. Imi este rusine ca traiesc in tara asta de “rahat” mai bine zis oamenii care ne reprezinta sunt de rahat.

  9. vrajitorul.ro said

    am June 9 2010 @ 11:37 am

    INTRATI PE http://www.vrajitorul.eu/ – Magia afacerii dvs.
    informatii utile >> http://www.vrajitorul.eu/aplicatia/aplicatia.html

  10. asistentapentruconsumatori.ro said

    am June 9 2010 @ 11:37 am

    Reclamati abuzurile la care sunteti supusi la office@asistentapentruconsumatori.ro

    Lupta noastra a celor de la Asociatia http://www.AsistentaPentruConsumatori.ro se duce impotriva abuzurilor la care sunt supusi consumatorii romani.
    Pentru asta avem nevoie ca voi, sa ne scrieti despre fraudele sau abuzurile la care sunteti supusi de catre comercianti sau autoritati.
    Noi preluam sesizarile voastre si ne luptam pentru ca drepturile sa va fie recunoscute.

    TOT CE AI DE FACUT ESTE SA NE SCRII LA ADRESA office@asistentapentruconsumatori.ro

  11. KKK said

    am June 9 2010 @ 12:12 pm

    nationalismul… ce concept spalator de creier… moldovenii au indurat de la rusi de 100 de ori mai rau decat am indurat de la unguri si totusi acolo se inteleg oamenii mai bine intre ei caci departe de politica si concepte naziste nu tot oameni suntem? Dar cine vrea sa va controleze stie prea bine ca motoul e divide and conquer caci e mult mai usor in a va inrobi cand sunti fracturati ca societate si nu uniti.

    indobitocirea si brainwashingu la cote maxime

  12. cineva said

    am June 9 2010 @ 1:31 pm

    KKK, crezi ca maghiarilor din Romania li se rupe de UDMR ? Sunt casatorii maghiaro-romane, romano-maghiare de mai bine de 500 de ani si nu-si mai da nimeni cu toporul in cap pe chestia asta in Ardeal… Ceangaii din Moldova de ce nu sunt reprezentati de UDMR ?
    Parerea mea este ca UDMR urmareste in Romania ALTE INTERESE decat cele ale minoritatilor ci anume interese de SABOTAJ MASONIC. Nu vezi ca belesc orice lege si intentie de normalitate si bun simt ?

  13. Napocanews said

    am June 9 2010 @ 1:34 pm

  14. Haiduc said

    am June 9 2010 @ 1:35 pm

    Iulian Urban este unul dintre putinii politicieni romani care mai iau atitudine la toate marsaviile ce se intampla in tara noastra. Un barbat cu coloana vertebrala de care avem nevoie. Dumnezeu sa-l tina in putere.

  15. I said

    am June 9 2010 @ 1:36 pm

    Cred ca in momentul de fata nu ungurii sunt cei mai mari dusmani ai tarii ci tiganii care ne vor devora intr-o zi pe viu, pe noi toti, rata natalitatii este f mare, iar in orasul nostru este focar de Hepatita virala tip A, din cauza lor
    De asta ce ziceti!
    Te urici in autobus iar 75% din calatori sunt tigani, mergi pe strada fiecare al zecelea om e tigani. Ce doriti sa ne conduca ei pe noi ? Pe ei le doriti in parlament?

  16. KKK said

    am June 9 2010 @ 1:45 pm

    @I nai inteles nimik… iti meriti soarta

  17. Tot Dan said

    am June 9 2010 @ 2:53 pm

    Obligatia (cel putin formala) de a invata cele 2 materii in limba romana era siun instrument prin care copii maghiari mai invatau putina romana.
    Am fost de curand intr-un sat din Harghita, Ciumani, la o familie de maghiari (din spusele gazdei in sat nu traia niciun roman), sa zic asa in interes de afaceri. Oameni educati, de toata isprava, cu care m-am inteles foarte bine si la care m-am simtit foarte bine.Aveau o fetita in clasa a doua, care nu stia o boaba romaneste. Am ramas masca, nu a stiut sa-mi raspunda la intrebarea “cati ani ai”. Tatal ei mi-a confirmat ca nu stie DELOC romana, si asa erau toti copii in satul ala.
    Nu mi se pare normal ca un copil la aproape 9 ani , care traieste in Romania sa nu stie deloc limba romana, sa nu fie in stare sa poarte o discutie simpla. E aberant, si fie si numai din acest motiv legea asta e aberanta

  18. I said

    am June 9 2010 @ 3:00 pm

    KKK! aceasi soarta vei avea si tu, si daca crezi ca nu am inteles nimic, te inseli amarnic

  19. A3 said

    am June 9 2010 @ 3:50 pm

  20. cbabeanu said

    am June 9 2010 @ 7:23 pm

    Agitatia asta cu invatarea istoriei in ungureste se datoreaza PDL care sta “capra” in fata UDMR pt a fi sprijiniti in Parlament. Miine, daca UDMR le va cere PDL-istilor sa-si necinsteasca mamele, PDL va fi de acord, doar-doar vor ramine la putere….

  21. politicianul said

    am June 10 2010 @ 8:03 am

    Majoritatea cetatenilor romani de nationalitate maghiara doresc invatarea limbii oficiale pentru viitorul copiilor acestora!Este logic si normal ,considera ei, altfel intervine izolarea si marginalizarea.Extremistii(si o mare parte din populatia rurala care in parte nu cunosc aproape de loc limba romana)nu doresc si in parte nu pot ajuta copii sa invete limba oficiala pe care nici ei nu o cunosc!Invatamantul rural in Harghita si Covasna este atat de deficitar si formal, privind insusirea limbii romane incat la absolvirea celor 10 clase majoritatea elevilor nu cunosc nici macar 10% din fondul principal de cuvinte al limbii romane!De ce? Notele la limba romana sunt formale,manualele nu se axeaza pe cuvintele uzuale,multi parinti nu-si pot ajuta copii,unii invatatori sau profesori cunosc superficial limba romana si o predau elevilor in mod formal,notele sunt stimulative sau formale!Asa ca trageti concluziile…

  22. ALEXANDRU EUGENIA said

    am June 10 2010 @ 8:09 pm

    Domnule senator,
    Va respect prea mult si de aceea nu pot sa nu va atrag atentia asupra faptului ca aveti consilieri care va servesc niste idei anacronice,care nu au legatura cu politica europeana si nici cu realitatea,la care,fie ca vrem,fie ca nu,trebuie sa ne adaptam.
    Cunoasteti aceste politici?
    http://www.elearning.ro/index.php?id_categ=12
    In situatia in care vom trece si noi la invatamintul online,cum veti aplica legea dvs?
    Veti proceda precum chinezii,cenzurind internetul?
    Lasati copii,indiferent de etnia lor,sa-si aleaga singuri limba in care vor sa invente!

  23. ALEXANDRU EUGENIA said

    am June 10 2010 @ 8:12 pm

    De ce exista in Bucuresti scoli cu predare in diverse limbi,germana,engleza,spaniola?
    Ce au in plus acesti copii fata de cei care au avut nesansa sa se nasca intr-o alta zona a tarii?

  24. ildiko said

    am June 10 2010 @ 9:25 pm

    Stiu sa vorbesc/citesc/scriu in limba romana nu datorita celor doua materii invatate in limba romana.
    Scopul adevarat este pierderea din memorie a toponimiilor, numelor etc… maghiare.

Comment RSS · TrackBack URI

Lasa un comentariu

Nume: (Obligatoriu)

eMail: (Obligatoriu)

Site:

Comentariu:



Urban Clean