Nu mai votati idiotii care va promit ajutoare, asistenta sociala si va indeamna la nemunca

Tweet this

Inainte sa va las sa cititi ce a spus azi Lazea, si cred ca are dreptate, inteleg sa fac un apel la toti romanii cu drept de vot.
Traim aceste vremuri oribile, si cred ca greul abia incepe , din cauza noastra. Am preferat sa alegem de 20 de ani numai idioti in primarii, consilii locale, judetene, parlament, guvern, si in special pe cei care ne promiteau mai mult.
Ala care ne aducea galeata, puiul electoral, care ne promitea pensii mai mari, salarii ciclopice, asistenta sociala si ne indemna la nemunca era cel ales. Tin si acum minte cum in campania electorala din 2008 cand ma duceam sa vorbesc cu oamenii, mi se spunea " Lasa domne' vorbaria; tu ce ne dai ca ala de trecu' mai devreme mi-a lasat un kil de faina si unu' de orez; tu dai ceva sau nu ? ca daca nu dai nimic poti pleca". Asa s-a nenorocit tara asta. Suntem principalii vinovati.
Uninominalul a fost datator de sperante dar a nascut si monstri; S-a ajuns astfel ca din disperarea de a castiga alegerile, un candidat la Parlament sa promita lucruri aberante, gen asfalt pe strazi, canalizare, adica lucruri pe care NU le poate face un parlamentar; Pentru ca el a vazut ca urechile si mintile inguste astea vroiau sa auda si asta le dadeau; de aia arata in acest hal actuala asa-zisa clasa politica.
Cati dintre romani ar vota un candidat care ar spune " Va promit ca voi da legi care vor obliga la munca; va promit ca veti trai mai bine, daca veti munci; va voi taia din ajutoarele sociale pentru ca vreau sa ne schimbam cu totii atitudinea fata de munca" ? Ei bine daca nu vom face acest lucru vom muri cu totii innecati in propria noastra emanatie....

"Fiscalitatea scăzută este arma săracului. Când o ţară n-are nimic de oferit investitorilor străini se luptă prin fiscalitate, prin impozite mici. O ţară care are şi altceva în afară de arma săracului oferă şi altceva investitorilor: o populaţie educată, o infrastructură şi alte lucruri. Săracul oferă impozite mici.  Dacă vrem să persistăm în modelul acesta şi să ne luptăm cu alţi săraci... foarte bine, dar să nu cerem pe partea cealaltă un stat asistenţial care să ne facă drumuri şi poliţie. Noi plătim cât plătim şi avem pretenţia de a avea cheltuieli de la buget de genul pe care le face Ungaria", a explicat economistul şef al BNR Valentin Lazea.

Lazea spune că populaţia ar trebui să înveţe două lecţii extrem de importante: "Prima lecţie care ştiu că nu va fi ascultată este feriţi-vă de cadourile politicienilor, mai ales de cele făcute în perioade electorale. Atunci când veţi vedea oameni ce se bucură în piaţa publică, aruncând cu căciulile de bucurie, înseamnă că ceva nu e în regulă. Cineva, mai târziu, va trebui să plătească pentru bucuria respectivă. Puneţi de-o parte bani albi pentru zile negre. Este cu totul şi cu totul nerealist să mizăm pe termen lung pe o pensie decentă de la stat, de pilonul 1", a spus Lazea.




Reclamati abuzurile la adresa office@asistentapentruconsumatori.ro sau la adresa Senatorului : iulian.urban@gmail.com

Redirectioneaza 2% pentru Asociatia www.asistentapentruconsumatori.ro


Afisari: 748

33 Comentarii pana acum»

  1. Buduru said

    am June 4 2010 @ 3:54 pm

    Am ajuns aici, pentru c-am votat PDL in 2008!
    D’aia am ajuns aici!
    Daca votam PNL, ar fi fost greu, dar nu in halul asta!
    Cata ipocrizie: “…si cred ca greul abia incepe…”.
    Bine’nteles! Cu masurile astea, greul nu se va termina niciodata!
    Ati face bine sa va asigurati ca veti guverna o vesnicie!
    Altfel, avand in vedere ceea ce faceti acum, veti fi judecati pentru subminarea economiei nationale si genocid!

    “Fiscalitatea scazuta e arma saracului” – asta e din putul gandirii! Fiscalitatea trebuie sa fie cu atat mai scazuta cu cat populatia e mai saraca. Daca maresti fiscalitatea pe o populatie saraca, ajungi unde-a ajuns Romania acum!
    Asa ca, Lazea a spus ca Pamantul e rotund!
    Si toti PDL-eii au fost “cuprinsi de admirare”- vorba poetului!
    “-Cata profunzime! Auzi, domn’e! E rotund! N-as fi crezut asa ceva”

  2. VIOREL URBAN said

    am June 4 2010 @ 3:59 pm

    @ buduru

    nu ai inteles nimic, ai creierul spalat

    ce genocid am facut eu sau Iulian ??? terminati cu aberatiile astea ca deja ati depasit orice limita cu tampeniile astea !
    uita-te pe site sa vezi cat s-a luptat Iulian pentru legi mai bune , corectitudine si un trai mai normal si cinstit insa vad ca iar ne iei cu PNL si altii care au mai fost si au facut ce au facut, adica totul pentru ei, 1-2% pentru mine sau altii ca mine

    distrati-va cu aberatiile si propaganda servita la tv de unele trusturi media care au milioane de euro neplatite datorii la stat [ANAF] insa dau lectii si urla ca e criza

  3. Buduru said

    am June 4 2010 @ 4:33 pm

    Oi avea eu creierul spalat, da’ tu il tii, pe-al tau, separat, in formol!

  4. cineva said

    am June 4 2010 @ 4:34 pm

    Mi se pare mie sau in plina “criza”, azi dimineatza am vazut “covorashe de vopsea” in statiile RATB din Secktor 6 cu inscriptia tembela “Treceti pe la trecerea de pietoni!”. Oamenii contrariati nici nu indrazneau sa calce pe proapata si minunata inscriptie inutila ….
    Pe aici printr-un post de acu cateva zile ma plangeam ca primariile de sectoare nu au UN KIL de vopsea sa faca marcajele de la parcarile publice pentru a separa spatiile ocupa de masini fiindca parcheaza lumea de-a valma si raman gauri mari , neocupabile, intre masini!

    Dar se pare ca nenea Poterash nu are UN KIL de vopsea ci are TONE de vopsea de aruncat si bani de spart pe imbecilitatii “rutiere” ca cea de mai sus!
    In calitate de “coleg PDL” acest individ chiar nu i se poate bate obrazul ??

  5. KKK said

    am June 4 2010 @ 5:00 pm

    oameni buni sunteti copii mai… nu este nici o problema in a da pensii si salarii atata timp cat se fura dar cu masura! cand a fost psd a furat maxim cand a fost cdr si mai si cand a fost psd din nou au vndut tot ce sa putut si cand a venit pnl au dat ce le scapasera psdistilor(pertrom, elecrica,romgaz etc) acum pdlistii neavand ce fura au facut credite si au indatorat tara pe 10000000 ani si au furat creditele cand o sa vina cine o veni mai departe gasesc ei ce sa fure si tot asa… poate senatorul Urban nu fura da daca e singur atunci se agita degeaba in groapa de noroi ca vinovati is toti pana la un punct. NU sunt deacord in schimb cu ultimul trend al sau ca populatia e de vina ca au votat pomeni… toti au dat pomeni si nu sunt deacord cu sintagma munca munca munca… cum am muncit asa si voi munci dar IN NICI UN CAZ nu voi deveni sclavul nimanui sa platesc mai stiu eu ce impozit sau datorie fictiva la banca/telefon/companie/stat… asa ca sa stati si sa asteptati din p asta de vedere.

    Dle Urban daca nu vreti sa raspundeti f bine dar problema consta in INEFICIENTA sistemului monetar in sine si spunetimi va rog de ce ar trebui un om sa dea banii inapoi unei banci cand acea banca a produs banii prin sistemul fractionar in baza altor depozite din aer??? cu ce drept vin ei sa execute silit o proprietate cand ei au oferit la randul lor o proprietate falsa/ilegala/artificiala???

    Raspundeti-mi va rog la aceasta intrebare. Ah si mai raspundetimi la o intrebare cu ce drept colecteaza statul banii daca un proces il castiga cine are “dreptate” politia apara infractorii, sunt verificati numai cei fraieri si corecti, ne forteaza sa mancam numai mancare plina de toxine, nu reglementeaza pretul alimentelor in tara, reglementeaza preturile energiilor(gaz petrol electric)dupa cum au chef companiile care le ofera(fostele privatizari), ni se fura proprietatea de pe strazi si apoi ni se cere taxa sa o recuperam(ridicatu de masini), ni se ofera vaccinuri care sterilizeaza/omoara oameni ca sa nu plateasca statu pensii si mai am… mai vreti? cu ce drept pretinde clasa politica taxe si impozite… daca traiam dupa legile din vechime pai nu erau atatea tepushe pentru cati pretendenti pentru ele ar fi fost

    Va rog sa imi raspundeti daca puteti… precizez din nou ca exceptia face regula

  6. ALEXANDRU EUGENIA said

    am June 4 2010 @ 5:46 pm

    Interesant articol.
    Acesta ne face sa ne punem intrebari din categoria:”A fi sau a nu fi”.
    Am un coleg care este convins de faptul ca Romania nu poate fi salvata decit prin metode total neortodoxe,de genul celei de a nu permite sa voteze decit cetatenii cu un anumit grad al IQ-ului.
    Ne invirtim intr-un cerc vicios,votul nostru este influentat de dorinta de a scapa de saracie,dar pentru ca suntem idioti,cei alesi sunt aidoma noua sau poate ca suntem prea destepti pentru a vota niste politicieni isteti care ne-ar obliga sa muncim.
    Nu ca ne-ar fi rusine de munca,dar sa te spetesti pentru a-i imbogati pe altii…
    @VIOREL URBAN
    Nu va suparati,dar am o dilema.
    Cu cine se lupta d-nul senator,cu noi sau cu sacalii,colegi de parlament?

  7. cineva said

    am June 4 2010 @ 7:10 pm

    Bun, nu-i mai votam! :)
    DAR CU ASTIA DE ACUM CE FACEM ? Asta e marea intrebare!

  8. FCD fun said

    am June 4 2010 @ 8:25 pm

    p-astia de acum ii judecati in 2012 (alegerile sunt inainte sau dupa 21 decembrie,sau cand era “sfrasitu’ lumii” ? :) ). din pacate lumea a ajuns sa tina minte de la un “toc-shou” la altul.pomenea cineva mai sus de iq ;profesorul de istorie din liceu mi-a spus ca in opinia lui nu ar trebui sa voteze toti prostii , problema e ca nu stiu daca aia cu iq mare se pricep la politica …

  9. cineva said

    am June 4 2010 @ 9:45 pm

    Nu stiu cum sta treaba cu IQ-ul dar atata stiu …ca un cizmar a condus 20 de ani o tara si a lasat URME in istorie prin ce a realizat iar o armata de “intelectuali” tot in 20 de ani dupa el au adus tara la DEZASTRU …
    Manolescu, Plesu, Liiceanu, Patapievici etc. etc. ..toata hoarda asta de intelectualitate reala sau de carton cum o fi ea …a putut sau poate salva tara de la dezastru ? Inca mai credeti in vrajeala ca intelectualitatea salveaza tara dupa batjocura din 89 incoace ?
    Multi dintre “intelectualii” numiti mai sus nu stiu cum sa faca contracte cat mai pagubitoare si cum sa dea la straini aurul romanesc din Rosia Montana.
    “Muntii nostri aur poarta, noi cersim din poarta-n poarta”

  10. ildiko said

    am June 4 2010 @ 10:17 pm

    Lazea o fi toba de finante, dar in psihologia maselor este underground. Astfel cugetarile lui sunt distorsionate si le tratez cu rezerve …..

  11. goagalache said

    am June 5 2010 @ 8:51 am

    primul pas in rezolvarea unei probleme este recunoasterea faptului ca ai o problema, iar noi nu vrem sa recunoastem ca avem o problema, altii sunt de vina, guvernul, bancile, fmi-ul, ue, americanii, incalzirea globala, numai noi nu si nu!

  12. cineva said

    am June 5 2010 @ 10:19 am

    Sa ne intelegem asupra unor definitii

    liberalism = videm tara la bucata si sclavizam bruma de forta de munca pe care o mai avem plantatiilor straine dijmuite bine de ex-securistii nostri.

    conservatorism = pomeni electorale, asistente sociale, subventii protectii, deduceri etc etc. + AFACERI CU STATUL favorizate de pozitia ocupata

    Cand notiunile de mai sus isi vor recapata sensul din vremea lui Eminescu, eventual poate prin adaugarea in fatza a prefixului “national-” avem sansa unei relansari economice.

  13. antiignorantu said

    am June 5 2010 @ 10:22 am

    legile femosan … – VINDECAREA NARCOMANILOR si celor DEPENDENTI de ZAHAR RAFINAT ETC.-MEDICINA ISIHASTA-CALUGARII – ptr. orice exista solutii OPTIME dar GUVERNUL si PARLAMENTUL inca NU VOR …

  14. ALEXANDRU EUGENIA said

    am June 5 2010 @ 11:58 am

    @cineva
    Dintre cele cinci definitii ale liberalismului, prezentate in DEX am ales-o pe cea mai apropiata timpului nostru istoric.
    IBERALÍSM s.n. 1. Doctrin? care, opus? socialismului ?i dirijismului, proclam? principiul noninterven?iei statului în economie, în rela?iile economice existente între indivizi, grupuri sociale sau na?iuni; promoveaz? ideea libert??ii economice, a liberului schimb, a liberei concuren?e etc. 2. Atitudine de îng?duin?? excesiv? fa?? de gre?elile altora. – Din fr. libéralisme.
    Daca veti gasi o singura lege promovata de catre liberali,care sa aiba la baza acest principiu,va promit ca voi inghiti MO in care s-a publicat,fila cu fila.
    Prin conservatorism inteleg acea trasatura de caracter,comuna celor aflati la putere,de a conserserva ceea ce au furat,doar pentru ei si familiile lor.

  15. goagalache said

    am June 5 2010 @ 12:36 pm

    sunt de acord cu “cineva” si cu A.E.

  16. cineva said

    am June 5 2010 @ 1:05 pm

    Dupa cum vedeti ambele notiuni (liberalism si conservatorism) sunt golite de sensul lor istoric si au capatat noi “intelesuri”.
    Romania, tara aberatiilor politice in care:
    - cei “de stanga” fura statul de-l indoaie, fac “marea privatizare” si sunt cei mai mari imbogatiti capitalisti(!!)
    - cei “de dreapta” ii urmeaza pe cei de mai sus in general iar o mica fractiune a ajuns in situatia sa se gandeasca la masuri socialiste(!!)
    - partide de stanga PURE (din alea cu portretele lui Marx si Engels in sala) nu au mai existat deloc dupa ‘89 (desi toate statele europene AU asa ceva!)
    - conservatorismul in sensul lui istoric de aparare a nationalitatii si traditiilor nu mai exista si nici nu cred sa fi existat dupa 89 (PRM si PNTCD au o doctrina si o activitate atat de slaba incat ar fi fost mai bine sa nu existe deloc, deoarece ca si UDMR au fosta DOAR masa de voturi flotante …).
    Cand vom ramane cu:
    - 2-3 partide
    - 2-3 publicatii majore.
    - 2-3 televiziuni.
    ..atunci e semn ca romanii s-au apucat DE MUNCA si politica nu mai mai e doar un mijloc de a fura pe orice cale si sub orice nume.
    Semnul bipolaritatii politice e un semn de santate economica sociala si indirect, politica. Putem vedea asta la toate statele europene.

  17. ion said

    am June 5 2010 @ 5:56 pm

    A.Nu inteleg de ce nu am primit un pct de vedere de la dl I Urban la cele citeva propuneri transmise. B. Vor cei ce conduc sa faca ordine in tara asta? daca da, pai atunci sa inceapa cu: 1.elaborarea unor OG, OUG sau proiecte de guvern care sa loveasca in tot ce fura si-si creaza avere in mod ilicit; 2. parlamenta
    rii sa puna fundul la treaba (nu sa se uite in timpul dezbaterilor la fundul unor parasute)si sa legifereze astfel de legi; 3.sa se treaca URGENT la schimbarea/imbunatatirea constitutiei pt ca,dupa cum vedeti,toate institutiile menite a face ordine in tara asta au regulamente si oameni “iliescieni”-dar nu numai- care nu vor sa faca teaba : niste hoti de miliarde(nu le dau numele)sint bine mersi,ne dau si lectii de economie capitalista iar niste mosi si babe stau la pirnaie pt un petic de pamint; un politist ce ajuta infractorii e judecat in libertate(chiar daca a acoperit niste asasini)iar un individ ce bate un hot e la pirnaie. Bani in tara asta sint girla chiar daca muncesc 5 milioane pt 21 miloane de oameni.4. sa se schimbe codul muncii care descurajeaza angajarea si incurajeaza munca la negru:pai daca cineva are un servici de baza si mai gaseste ceva de lucru,de ce trebuie sa mai plateasca(si el si angajatorul la al2lea loc de munca)toate contributiile?daca vrea sa plateasca pensia si OBLIGATORIU impozitul pe venit. 5.sa se impoziteze averile,legal,curat,pe fata 6.sa se permita aducerea banilor tinuti de romani in strainatate punindu-se un impozit pe ei; 7.toti banii scosi din tara,de banci sau firme straine,sa fie impozitati 8.pensiile sa fie acordate pe principiul contributivitatii si pt perioade pina in 1989 si dupa (ai fost ministru la ceausescu sau garda de corp,cit ai platit la pensie,proportional sa primesti); marii destepti din curtea constitutionala sa gindeasca legal si nu dupa interesele lor.9. toti primarii,ministrii,sefii de agentii,spitale,tribunale,
    ….sa fie obligati sa posteze la sfirsit de an raportari clare si inteligibile privind modul in care s-au cheltuit banii in anul anterior; 10.finantarea partidelor sa se faca stict din cotizatii si donatii si nu de la buget (pt ce sa platesc eu niste smecheri care se plimba cu 2 pistoale agatate de git si cu 2 parasute linga el si fac pe nebunii pe strada-am avut un conflict cu papitoiul C Dumitrescu de la psd in urma cu ceva ani pe str selari); 11.sa se termine cu masini pt toti cretinii si puturosii si cazari la hoteluri superluxoase;vor masina de firma,sa-si cumpere.
    Dle senator I Urban, de cite ori v-ati intilnit cu cetatenii din colegiu? le-ati transmis ,in mod explicit,modul de a gindi si actiona al guvernului? Intrebarea e adresata dv dar ea e valabila pt toti parlamentarii:inainte de alegeri mama doamne ce dragoste pt alegatori si apoi,pauza. Bun,aveti acest site,va agitati,incercati ceva! Dar nu e suficient si sinteti putini cei care faceti ceva. Cum va sprijina primarii din partidul dv sa puneti in practica promisiunile facute alegatorilor?Nu va sprijina. Si atunci, a iesit ce a iesit:O MARE PORCARIE IN CARE OAMENII MODESTI SAU MEDII TREBUIE SA-I TINA PE CEI BOGATI;NU E CORECT SI CINE STIE CE VA FI;MULTI PD-LISTI CLOCESC TRADAREA SI OMORIREA (FIZICA SI POLITICA)A CELUI CE I-A AJUTAT SA AJUNGA UNDE SINT.DAR UITA CA SI IUDA S-A SPINZURAT PT PUMNUL DE ARGINTI PRIMIT PT TRADAREA LUI IISUS. Sinteti tinar dl senator,puteti face lucruri bune,faceti-le! si raspundeti la materialele ce le primiti (era o chestie legat de o suspendare pt care va agitati multi dar fara folos)

  18. ghita said

    am June 5 2010 @ 6:38 pm

    de acord , dar nici idioti ca boc sau nesimtiti si nesimtite ca placinta, videanu etc.

  19. goagalache said

    am June 5 2010 @ 7:35 pm

    @cineva, am un amendament, bipolaritatea sa fie cu doar 2 partide, altfel pana si asta va fi “originala”.

  20. ALEXANDRU EUGENIA said

    am June 6 2010 @ 12:31 am

    “Cand vom ramane cu:
    - 2-3 partide
    - 2-3 publicatii majore.
    - 2-3 televiziuni.
    ..atunci e semn ca romanii s-au apucat DE MUNCA si politica nu mai mai e doar un mijloc de a fura pe orice cale si sub orice nume.”

    Eu as continua aceasta lista cu…
    -2-3 ore de program
    Nici nu am avea nevoie de mai multe pentru ca am fi prea rupti de munca pentru a mai casca gura la TV.
    @cineva
    Ma bucur ca l-ati readus in atentie pe “cizmar”.
    Cred ca ar fi bine,sa repetam acest exercitiu ori de cite ori tindem sa ne cramponam de trecut.De ce este atit de important sa ne reintoarcem la doctrinele istorice,cu atit mai mult cu cit,poporul,cetatenii,alegatorii,nu au fost iubiti de catre politicieni – conducatori,niciodata.
    Nu pledez pentru renuntarea la politica,ci doar pentru modernizarea acesteia.Sunt atit de multe capete luminate in Romania,incit ar fi un adevarat dezastru sa nu fie folosite.
    De ce trebuie sa ne limitam la doar doua doctrine,de dreapta si de stinga?
    De ce nu,centru-stinga?
    Sa facem o analogie intre religie si politica(cele doua avind multe puncte in comun).Religia ne invata ca viata a fost creata de catre o putere divina.Aceasta idee sta la baza tuturor religiilor lumii.Difera doar modul in care ne este prezentata.
    In cazul doctrinelor politice ar trebui sa fie cam la fel,doar ca spre deosebire de religie,politica ar trebui sa ne recreeze Raiul, aici,pe Pamint.

  21. cineva said

    am June 6 2010 @ 12:34 pm

    Politica…Raiul ??
    Pilat din Pont a lasat totul la “judecata boborului” si numele lui n-a ajuns prea frumos in istorie …
    Cei care au scris Protocoalele (legi de mii de ori mai aplicabile si mai clare decat Constitutia Romaniei) stiu bine si au stiut dintotdeauna ca singurul mod de a avea ordine si prosperitate economica este fie MONARHIA fie DICTATURA.
    Prezidentialismul, parlamentarismul si iluzia ca “boborul” se poate conduce singur, fara ca sa existe cineva nascut, crescut si educat pentru a conduce cu autoritate sunt drumurile spre dezastru si sclavizarea globala. Jidanii au obtinut asta in Europa in mai putin de 300 de ani, iar acum au si vor avea sub talpa lor financiara fiara americana care nu va muri pana ce nu va creste Asia la dimensiunile ei militare si economice.

    Noi,romanii, suntem capabili sa ne conducem singuri cu oamenii nostri ?
    Asta e intrebarea la care eu raspund cu un NU hotarat cata vreme Carol I si Ferdinand de Hohenzollern raman cei mai buni conducatori si care au definit notiunea de .. Romania. Adica cei mai buni ROMANI!

  22. ALEXANDRU EUGENIA said

    am June 6 2010 @ 3:41 pm

    @cineva
    Aveti dreptate,dar numai pina la un punct.
    Monarhia este in plin proces de modernizare.A fost o necesitate impusa de contextul general.Eu sunt o mare admiratoare a reginei Elisabeta a-II-a,dar sunt putini cei care si-ar dori reinstalarea monarhiei in Romania.
    Dictatura ar putea fi o solutie potrivita pentru vremurile tulburi pe care le traim,dar nu ne-ar permite,”coana Europa”,ca sa-l citez pe Mircea Dinescu.
    Nu poporul trebuie sa conduca,dar el are cel putin minima obligatie sa-si creasca si sa-si educe o mina de oameni care sa nu faca altceva decit sa conduca.Daca poporul nu este capabil sa-si creeze o pepiniera de cadre, poate sa recurga la alternativa importului de creiere.
    Si asa ne-am intors de unde am plecat,adica la intrebarea dvs.”DAR CU ASTIA DE ACUM CE FACEM ?”

  23. cineva said

    am June 6 2010 @ 4:37 pm

    Incep sa ma gandesc tot mai mult la Suedia… Nu e nici dictatura, e socialism si nimeni nu moare de foame dar nici nu se simte sclav batut cu biciul…
    Cum de pot gandi nordicii astia asa ? Cum de nu-si bat joc si nu distrug educatia si sanatatea considerandu-le “neproductive” ci dimpotriva, de importantza strategica ?
    Ce ne-a dat Europa in ultiimii 200 de ani incat sa-i respectam aberatiile si ONG-urile lui Sorosh mai presus decat institutiile si credinta noastra de 2 milenii ? N-am fost umiliti de-ajuns de tratatele ei mizeraible?? Am intrat in UE doar ca se mergem la munca mai usor in afara …mentalitate de sclav….

    Oricare ii vom aduce la putere atat timp cat vor sta in orbirea banului obtinut din vanzarea tarii si a intereselor ei se vor purta ca si cei din ultimii 20 de ani. Cata incredere poti avea intr-un om care zi de zi scuipa pe “cele sfinte” (cinste,onoare,adevar) invatate de la parinti si bunici? Sau poate unii parinti “moderni” nici nu isi mai bat gura cu asa ceva? Iadul e insuficient de intunecat pentru cine isi invata stramb copiii!!

    Cand nu poti face ceva pentru eternitate sau posteritate, faci pentru pantece … zicea un filosof…
    Ce facem cu cei de acum ? Grea intrebare …. Ii avem, buni, rai si tre sa merge cu ei pana la (un) capat ..care o fi el.
    Dar intai de toate TREBUIE sa le taiem funia cu care sunt legati de interesele straine! Sau poate si-o taie singuri .. si si-o pun de gat!…

  24. KKK said

    am June 7 2010 @ 6:39 pm

    vad ca dl Urban nu a avut timp sau dorinta in a raspunde

    foarte interesant

  25. PDL - managerul risipei bugetare said

    am June 8 2010 @ 12:03 pm

    De ce administratorii acestui sit nu vorbesc nimic despre RISIPA BUGETARA?

    Nu spun nimic de masinile de lux cuparate din bani publici, de lucrari inutile pe strazi: marcaje pietonale inutile, 2 randuri de borduri; nimic despre majorarile de salarii facute de catre primari inclusiv PDL in ultimele 2 luni, nimic despre deplasarile aiurea prin strainataturi, nimic despre tonele de combustibil consumate de masinile ministerelor si ale tuturor institutiilor bugetare inclusiv in week-end la mare, la munte…nimic despre RISIPAAAAAAA administrata de guvernul Boc.

    De asemenea, nimic despre afacerile facute de catre parlamentari si ministri PDL cu banii statului. Hai sa vorbim si despre asta.

  26. ALEXANDRU EUGENIA said

    am June 8 2010 @ 7:28 pm

    @Nu sunt administratorul siteului,dar cred ca nu este nici un impediment care sa ne opreasca sa vorbim.Am doar doua propuneri:
    1.sa discutam doar pe baza de probe.
    2.sa discutam doar prin comparatie de cifre,adica cit a risipit fiecare dintre cei care au fost la conducere.
    Sincer,nu as vrea sa reluam,ca papagalii,ceea ce ne vind televiziunile.

  27. Victor said

    am June 9 2010 @ 8:17 am

    @Eugenia
    Toate guvernele au risipit copios banii statului. Toti politicienii au facut afaceri cu banii statului, ca d-aia s-au angajat bugetari cu salarii mici, ca sa controleze “sacii” de bani.

    Problema este ca Boc spune ca e criza si trebuie sa strangem cureaua, afirma ca face economii, dar vedem achizitii ilogice si scumpe, vedem masinile institutiilor bugetare in parcare la hipermarket duminica, le vedem si la Sinaia sau la mare…, vedem cum in constructii fac afaceri doar firme ale unor politicieni, in timp ce ceilalti dau faliment.
    Vedem cheltuielile ministerelor in care apar tone de combustibil consumat/masina!!!!
    Se deconteaza bonuri mai mult decat se merge efectiv. Masinile nu au GPS, nu le urmareste nimeni, nu au foi de parcurs etc, lucruri obligatorii pt firmele private.
    In fine, guvernul actual risipeste cu o mana si ia de la pensionari cu cealalata mana! Aici e problema.
    Impozitul forfetar a ucis 120000 de firme fara a creste incasarile la buget!!! Iar Dl Urban a votat aceasta lege si o considera sanatoasa, chiar daca sunt firme care platesc impozit mai mare decat veniturile.

  28. ALEXANDRU EUGENIA said

    am June 9 2010 @ 7:48 pm

    @Victor
    Daca nu il chema Boc,crezi ca situatia ar fi fost alta?
    Din cite stiu eu,sunt in Romania institutii specializate in control.
    De ce sa nu raspunda ei pentru faptul ca nu-si fac datoria.
    Am tot scris pe acest blog si voi mai scrie,sa fie pedepsiti cei vinovati,adica cei care comit fapta.Parca asa ar trebui sa functioneze sistemul in tara noastra.Dr.Ciomu a platit personal pentru greseala lui.Nu am auzit sa-si fi dat demisia ministrul sanatatii pentru castrarea unui pacient.
    Ti se pare normal ca urmatoarea firma sa nu plateasca impozit pe profit?
    http://apt1.mfinante.ro/site/contribuabili/link.jsp?body=/bilant.do

  29. Victor said

    am June 9 2010 @ 8:43 pm

    @Eugenia
    Omul ala “castrat” de Ciomu i-a cerut daune materiale nebunului. N-a primit nimic!

    Ti se pare normal ca parlamentul sa voteze o lege prin care sterge datorii ale companiilor de stat catre statul roman in valoare de 8,3 miliarde de euro???
    Ca apoi statul roman sa spuna ca nu are bani si avem nevoie de credite cu dobanzi, pe care le platim printr-o fiscalitate excesiva, sau prin alte credite pe care le va face anul viitor? Asta in timp ce in aparatul bugetar e coruptie si risipa de bani…

  30. goagalache said

    am June 10 2010 @ 11:48 am

    @victor, atentie marita. ciomu si-a recapatat dreptul de libera practica, asa ca … scapa cine poate …

  31. ALEXANDRU EUGENIA said

    am June 10 2010 @ 8:31 pm

    In primul rind doresc sa-mi cer scuze pentru faptul ca am folosit acel exemplu si numele domnului doctor.Ideea era ca in acest caz,s-a dat un verdict si persoana vinovata a fost sanctionata.
    Victor,
    Mi-ai raspuns la intrebari cu alte intrebari.Nu cunosc cazul/cazurile prezentate de tine pentru a formula un punct de vedere corect.
    Ofera-ne mai multe date!

  32. Victor said

    am June 11 2010 @ 10:01 am

    @Eugenia

    Bun exemplu ai dat legata de Ciomu.

    Tocmai a fost obligat sa plateasca daune materiale. A declarat ca i se va retine din salariu timp de 150 ani. Ce dragut. Si asta pentru ca el este angajat la STAT! Statul ca angajator plateste oameni care distrug vieti prin activitatea lor profesionala. Dragut, nu-i asa?

  33. ALEXANDRU EUGENIA said

    am June 12 2010 @ 6:59 am

    @Victor
    Cred ca trebuie sa incheiem acest dialog care duce…nicaieri.
    Medicul pe care l-am mentionat nu este angajat la stat,cel putin al statului roman.Uneori,chiar daca stii care sunt rotitele din interiorul unui mecanism si cunosti exact cum functioneaza acesta,ai doar doua posibilitati de a-l face cunoscut(mecanismul)in functie de ceea ce urmaresti.Astfel,daca doresti sa il vinzi si sa vinzi cit mai mult,il prezinti corect,fara greseala,dar exista si situatia inversa.Cam acesta este modul in care ne sunt prezentate stirile,in media.

Comment RSS · TrackBack URI

Lasa un comentariu

Nume: (Obligatoriu)

eMail: (Obligatoriu)

Site:

Comentariu:



Urban Clean