Imi pot pastra catelul in apartament daca vecinii directi nu sunt de acord ?

Tweet this

Doamna Cosma Angelica s-a adresat Senator Urban Iulian si Asociatiei www.asistentapentruconsumatori.ro cu urmatoarea sesizare:

\"From: PROEXCON S.R.L.
Date: 2010/6/2
Subject: Reclamatii pentru un caine
To: office@asistentapentruconsumatori.ro
Cc: angi_ognean@yahoo.com

Buna ziua!
Ma numesc Cosma angelica, sunt din Tg.Mures si ma confrunt cu o mare problema.
Pentru mine este o mare problema pentru ca se pare ca sunt nevoita sa-mi duc catelul din apartament, din cauza unui vecin senil.
Mi-a facut multe reclamatii la politia comunitara si acestia mi-au zis ca nu am de ales trebuie sa fac ceva cu cainele pentru ca Hotararea de consiliu cere ca vecinii directi sa fie de acord cu cainele si acesta sta sub apartamentul meu.
Sunt foarte suparata ca trebuie sa ma despart de el, toti ceilalti vecini sunt de acord numai acesta nu.
Este o persoana foarte dificila si are probleme de sanatate, ceva neurologic si nu am cu cine ma intelege.
Nu stiu daca am sorti de izbanda, din pacate noi nu avem nici un drept , ma refer la cei care iubesc animalele si vor sa le ingrijeasca.
Daca cineva are o solutie il rog sa mi-o spuna, nu stiu ce sa fac, plang pentru catelul meu , are 11 luni si este foarte atasat de noi.
Este ca un membru al familiei. Multi nu inteleg acest lucru, dar este extraordinar sa ai grija de un animal, sincer il iubesc si tinem foarte mult la el .
Va multumesc.



---------- Mesaj redirecţionat ----------
De la: Horea Sangeorzan <avocat@asistentapentruconsumatori.ro>
Data: 2 iunie 2010, 16:36
Subiect: ASISTENTA PENTRU CONSUMATORI - Cosma Angelica
Către: office@proexconmures.ro
Numar iesire: 8436/02.06.2010

Stimata doamna Cosma,

Cu referire la problema dumneavoastra, va informam ca unde este lege, nu conteaza parerile personale.

Insa, chiar si exercitarea unui drept poate fi abuziva. Deci, aveti posibilitatea sa contestati parerea respectivei persoane.

Daca sunteti sanctionata in vreun fel, atacati in instanta procesul verbal, facand plangere contraventionala.
Iar impotriva acelei persoane, direct, ati putea sa luati ceva masuri - ati avea dreptul sa-l actionati in instanta, sa reclamati faptul ca abuzeaza de dreptul sau si va cauzeaza prejudicii morale si materiale.




Reclamati abuzurile la adresa office@asistentapentruconsumatori.ro sau la adresa Senatorului : iulian.urban@gmail.com

Redirectioneaza 2% pentru Asociatia www.asistentapentruconsumatori.ro


Afisari: 1769

43 Comentarii pana acum»

  1. asistentapentruconsumatori.ro said

    am June 3 2010 @ 2:42 pm

    Reclamati abuzurile la care sunteti supusi la office@asistentapentruconsumatori.ro

    Lupta noastra a celor de la Asociatia http://www.AsistentaPentruConsumatori.ro se duce impotriva abuzurilor la care sunt supusi consumatorii romani.
    Pentru asta avem nevoie ca voi, sa ne scrieti despre fraudele sau abuzurile la care sunteti supusi de catre comercianti sau autoritati.
    Noi preluam sesizarile voastre si ne luptam pentru ca drepturile sa va fie recunoscute.

    TOT CE AI DE FACUT ESTE SA NE SCRII LA ADRESA office@asistentapentruconsumatori.ro

  2. vrajitorul.eu said

    am June 3 2010 @ 2:43 pm

    INTRATI PE http://www.vrajitorul.eu/ – Magia afacerii dvs.
    informatii utile >> http://www.vrajitorul.eu/aplicatia/aplicatia.html

  3. Buduru said

    am June 3 2010 @ 4:36 pm

    Eu cred ca hotararea consiliului e neconstitutionala.
    Atacati-o in instanta!
    Atata timp cat platiti cota de intretinere pentru catel, iar acesta nu tulbura linistea vecinilor, aveti dreptul sa-l pastrati in apartament.

  4. ady said

    am June 3 2010 @ 5:17 pm

    ba romanilor v-ati tampit!!!!

    cum pula mea sa hotarasca altii pe proprietatea ta? cine e consiliul ala? ce cota de intretinere? natie de handicapati astia sunt romanii,merita sa fie slugile europei!!! sa-i scuipe toti in gura!!! pai daca asa merge treaba o sa hotarasca consiliul ala sa vina altii sa va futa nevestele! asta e romanul,mentalitate de sluga,asta merita sa fie!!! cine pizda mamii lor sunt vecinii directi de-mi fac aia program pe proprietatea mea? sau politia comunitara? ce constitutie are jegul asta de tara de tigani daca proprietatea nu e garantata? sa fi venit aia la usa mea ca reanimarea vedeau pentru mult timp.
    Doamana Angelica,as dori sa stiu cum va pot contacta,nu de alta dar o sa incerc sa-mi fac drum pana in orasul dvs sa rup vreo doua trei maxilare de comunisti!!!

  5. JIJINHO said

    am June 3 2010 @ 6:27 pm

    vecinii astia sunt unguri banuiesc !!!sau niste mosi si babe vizoristi si procesomani(comunisti)

  6. Marcel said

    am June 3 2010 @ 7:42 pm

    Astia sunt romanii niste javre,si-au facut case sa tina cainii in ele.

  7. dan@ said

    am June 3 2010 @ 8:15 pm

    popor de sclavi va meritati soarta…. auzi la iei … consiliul decide pe proprietatea mea ….. jegosilor .. nu aveti coloana vertebrala … lasilor

  8. cineva said

    am June 3 2010 @ 8:59 pm

    @ady
    In ciuda limbajului “colorat” ai totusi mare dreptate! Proprietatea e proprietate si la noi din cauza osanzei comuniste nu s-a ajuns insa la esenta ei …mai e de sapat …
    Acuma ce te faci cu vecinul care sta zilnic cu bormasina in priza dimineata si noaptea ? Sau de barul de sub tine ? Tot de proprietate vorbim si acolo ? Sau atunci tre sa vina militzia ?
    Sau cand ai tupeul si nesimtirea sa consideri “proprietate” un loc de parcare pe care dai 60ron/an si sa-i mai si distrugi masina “nesimtitului” care parcheaza pe “locul tau” ? :)

  9. Dani said

    am June 3 2010 @ 9:37 pm

    Nu trebuie sa va faceti griji!!!!

    Teoretic, vecinul are dreptate, dar practic in tara asta LEGILE NU CONTEAZA, nu se aplica.

    Cel mult puteti primi o amenda, o contestati, si mergeti inainte pe acest drum. Ma indoiesc ca vecinul va avea nervi si bani ca sa tina pasul, sa va dea in judecata etc….

    Va mai puteti lua 3 pitbuli agresivi, care sa il terorizeze pe vecin, si nici atunci nu va poate face practic nimic.

    Sigur, daca luati in serios legile de doi bani din Ro, si doriti sa fiti mai catolici ca Papa, sau aveti mustrari de constiinta, sacrificati-va catelul. Daca nu, o amenda sau un proces vi se vor area floare la ureche. Totul depinde cat de mult va iubiti catelul.

    Iar daca e intr-adevar ca un membru al familiei, ganditi-va ce ati face daca individul v-ar impune, sub un motiv oarecare, sa va mutati chiar Dvs din propria casa. Ati ceda fara lupta, sau v-ati zbate pt interesul propiu?????

  10. dan@ said

    am June 3 2010 @ 10:54 pm

    romania este populata de un popor de lasi si sclavi…adica de romani… prosti,idioti,inculti,handicapati,redusi mintali,retardati,pupincuristi,slabi,fricosi,si multe altele,care isi merita soarta,merita sa fie scuipati in fata de ultimii oameni de pe planeta … va doresc o bomba nucleara peste frumoasa rromania

  11. cineva said

    am June 3 2010 @ 11:02 pm

    Bun, pai hai s-o zicem p’aia buna: cum s-ar fi rezolvat intr-o tara tara civilizate problema catzeilor de apartament.
    Jos la intrarea in bloc ar fi existat o placa pe care scria cam asa: NO PETS ALLOWED IN THIS BUILDING !!!
    Cam aici s-ar fi sfarsit povestea de mai sus. Fara happy-end
    pentru iubitorii urbani de animale (care atunci cand se termina “iubirea arzatoare” le “elibereaza” in haitele maidanezilor care ne rup pe strada!!)
    Acolo oare (SUA, Israel) cand vine ghertzoiul roman are TUPEUL sa conteste vreo lege sau vreun regulament ? Sau fereasca D-zeu sa vina politzaiul la usa si sa sara la el ? Pai nu mai iese din puscarie cu caiine cu tot !!
    Aicea facem de toate dom’le ca suntem “jmekeri de jmekeri” , ftem legea, ftem politia, la noi acasa ne kkam pe legi si facem ce vrem! Si acolo nu stim decat sa dam cu limba ca sa ne fie bine!
    NEAM DE SLUGOI FARA PIC DE VERTICALITATE CARE NE KKAM ACOLO DE UNDE MANCAM!

  12. corcodel said

    am June 3 2010 @ 11:03 pm

    frate eu ma intreb de ce intotdeauna cei care iubesc animalele trebuie sa ceara consimtamantul celorlalti sa aiba un animalut in casa. De ce nu am schimba asta si cei care nu au sa ne ceara noua voie sa nu aiba … Eu cred ca ar trebui sa ii dam in judecata pe toti imbecilii de au senzatia ca pot atenta la dreptul meu de proprietate. daca eu vreau un kk in mijlocul casei imi pun ca de e acasa mea, muncita si platita de mine, la care platesc intretinere cat nu face…. Ce parca vecinii cer voie sa dea cu bormasina sambata la ora 8 dimineatza sau pe la 2-3 la pranz? Ce conteaza ca unii avem copii mici care la ora aia dorm, ei nu mai trebuie sa ceara voie la nimeni. Daca eram la UK aia ii dadeau in judecata pe motiv de incalcarea dreptului la proprietate si discriminare etc etc si culmea ar fi avut si castig de cauza…. dar la no numai neamurile proaste obsedatii de tot felul, hotii, cioflingarii etc au dreptate si noi ceilalti trebuie sa inghitim.

  13. alkm said

    am June 3 2010 @ 11:14 pm

    1 daca ceilalti vecini sunt de acord si ii convingeti sa faca o adunare generala a proprietarilor prin care sa nu fie interzis sa ai animale in casa vecinul de jos nu poate face nimic
    2 in alta ordine de idei decibelii produsi de un latrat de catelus nu cred ca sunt peste limita admisa
    3 si pana la urma dani are dreptate…nu trebuie sa va faceti griji…nu au ce sa va faca…si cred ca asa este si normal
    daca ai un copil mic care urla nonstop si deranjeaza un vecin asta inseamna ca trebuie sa il dai? sigur ca aceasta comparatie poate parea imbecila pentru cineva care uraste cainii, dar pt mine atitudinea acestui vecin este la fel de stupida…

  14. Ioan said

    am June 4 2010 @ 12:10 am

    Si mie mia esplicat un militian ca daca vecinu face foc de plastic si ma omoara cu fumu nu e tulburare de ordine public? ca care vrea face ce vrea la el in curte!
    La modul serios: daca vecinii sunt asa de “nedemocrati” incat nu-i suporta latratul cainelui, este libera sa se mute de acolo.

  15. xXx said

    am June 4 2010 @ 6:58 am

    iuliane, cred ca ar trebui sa incepi cenzura frate ca se injura pe blogul asta ca in satra aia “care iti place tie” la fel de mult cat imi place mie!
    Acum ptr iubitorii de animale la bloc – v-ati gandit sa va mutati la curte? pentru ca, stimabililor, LIBERTATEA UNUI INDIVID SE EXTINDE PANA ACOLO UNDE NU INCALCA LIBERTATILE CELORLALTI, inclusiv dreptul la liniste. Ca e caine, manea, bormasina, dereglat mintal – aceiasi poveste. Iar comparatia cu copilul mic e stupida total.
    In alta orine de idei – nu am “fericirea” de a avea in bloc latratoare, iar la curte tin 2, ca mai toti vecinii. Dar merg in vizita la un verisor si sa vezi fericire cand la 5 dimineata incep sa latre “animalutele alea 2 scumpe de deasupra” care te trezesc instantaneu, iar cretina lor de “mamica” se lauda ca ea nu aude nimic ca doarme cu dopuri in urechi, ca-ti vine sa chemi hingherii ptr ea.

  16. aspida said

    am June 4 2010 @ 7:19 am

    La bloc, sa ai caine e un chin si pentru animal si pentru stapanul lui.
    La bloc, e imperios necesar sa se respecte niste reguli minime de buna convietuire. Cine vreti sa stabileasca acele reguli? Locatarii implicati. Daca exista asemenea reguli emise de primarie, blocatarii trebuie sa le respecte si sa le puna de acord cu dorintele lor de comun acord. Si, pentru respectarea acestora, politia poate fi solicitata sa arbitreze, atunci cand sunt încalcate.
    Toti ne uitam cu gura cascata si invidie la civilizatia celor din vest. Civilizarea aceea s-a stabilizat in sute de ani si presupune respectarea unor reguli de convietire. Care reguli, în unele cazuri, sunt de-a dreptul stupide (sa nu tragi apa la wc dupa o anumita ora, pentru ca deranjezi linistea celorlalti, spre exemplu, undeva, prin Germania, peretii fiind prea subtiri si tevile „cânta“! ;) )
    La curte e cu totul altceva.
    Când voi locui la curte îmi voi lua un câine, fara discutie, pentru ca, o curte fara câine e pustie!

  17. apocas said

    am June 4 2010 @ 8:46 am

    un copil mic plange mai mult decat latra un caine de apartament si sunt caini care nu latra de loc – caine mut, dar exista solutia izolatiilor cu polistiren expandat

    si, intradevar exista blocuri unde scrie “fara copii mici” (erau si cu “fara negri”dar s-a renuntat pt ca e discriminare) dar intelegerea asta este facuta inaite de a se muta noul vecin

  18. Radu said

    am June 4 2010 @ 9:13 am

    In plus pentru @cineva: Desteptule, fazele cu no pets allowed le vezi in america in blocurile proprietate a unor persoane/firme in care toti locatarii sunt chiriasi, iar proprietarul stabileste regulile(cum e si norma). Nu mai vorbiti din auzite sau din filmele americane vazute. Hotararea de consiliu local e cat se poate de ilegala. Daca maine iti spune consiliul local ca trebuie sa gazduiesti un om al strazii ce faci? Dar daca apar cladirile cu “no kids allowed”? In alta ordine de idei, daca ar baga o hotarare cu “no idiots allowed” jumate din tara ar dormi pe strazi. Te mai miri de ce dracu merge tara asta asa……

  19. JP said

    am June 4 2010 @ 10:01 am

    Daca ai un caine care sta linistit, sau care latra din cand in cand: OK.
    Daca ai un caine care face ca lupu’ la 3 dimineata (cum au vecinii mei) mars cu el din bloc.
    Eu daca urlu la 3 dimineata vine politia sa imi dea amenda?
    Au ajuns cainii sa aibe mai multe drepturi ca mine, din cauza unor “sensibili” ca voi, care nu ar arunca o felie de paine unui copil, dar pupa un caine in fund toata ziua.

    Limbaj obscen, alienare generala …

  20. primar said

    am June 4 2010 @ 10:04 am

    Exista inca o varianta decenta !!!! Persoana de mai sus se muta la o casuta mica-mica si tine catelul in curte!

  21. Radu said

    am June 4 2010 @ 10:06 am

    Sau vecinul se muta la un azil mic unde nu-l deranjeaza nimeni.

  22. Adi said

    am June 4 2010 @ 11:27 am

    Au dreptate cei ce spun ca romanii sunt prosti si slugi.
    Cine p….mea este consiliul care sa decida pe proprietatea mea?
    Atata vreme cat respect drepturile animalolor nimeni nu imi decide ce sa tin in casa. Dar la ce legi absurde se dau, gen te cauta politia in casa daca esti bolnav, nu ma mir ca ajugem in situatii din acestea. Sa ne iubim animalele si sa fim fortati sa le abandonam.
    De ce nu iesim in strada???

  23. KKK said

    am June 4 2010 @ 11:28 am

    doua comentarii

    1 nu este obligat nimeni sa va suporte javra daca vreti animal(e) mutativa la casa pb dvs mai departe pentru ca desi proprietatea e proprietate nimeni nu are dreptul in a deranja pe ceilalti

    2 la statul in comun ar trebui sa se interzica ciinii de talie mare

    3 va asigur ca daca va luati o pisica/pasare/pesti/hamsteri/etc nu avea nimeni nimik sa va reproseze da cum la noi se obisnuieste sa isi ia lumea pitbull, rotweiler, ciobanesti, husky si multe alte rase ce nu au ce cauta in apartamente(+ ca le chinui ptru ca aceste animale au nevoie de spatiu), au miros, deranjeaza cu latratul, trebuie scosi afara si de multe ori din vina stapanilor fac in scara blocului etc sunt complet deacord ca NU AVETI VOIE CU CIINI LA BLOC… dc nu intrebati dc nu aveti voie cu oi/magari/cai in apartament?

  24. KKK said

    am June 4 2010 @ 11:29 am

    adica 3

  25. Radu said

    am June 4 2010 @ 12:28 pm

    Pai magari sunt destui. In plus eu de ar trebui sa va suport puradeii? Ca doar fac galagie si ma deranjeaza si nu ai voie sa deranjezi pe nimeni.

  26. cineva said

    am June 4 2010 @ 1:32 pm

    @Radu
    Mesajele alea cu NO PETS ALLOWED sunt puse in urma hotararii si votului majoritar (50% + 1) a locatarilor blocului, scarii etc. Daca insa tu esti “jmeker de jmeker” si te pishi pe legile societatii si pe decizia majoritatii, ei chestia asta in unele tari (nu Romania) pur si simplu NU TINE!
    Si ca roman, acolo, stii ce te asteapta numai daca te gandesti sa incalci legea! Aicea stiind ca “melitzeanul de carter” e un papagal care ii mai dai si o palma daca “t’enerveaza” normal ca trecem orice limita …

  27. xXx said

    am June 4 2010 @ 2:09 pm

    acum m-am enervat
    vad ca tot posteaza un cretin absolut si onanitst pe deasupra o comparatie intre copii si caini
    si nu te grabi sa ma injuri si tu pana nu vezi exact ce inseamna cele 2 cuvinte in dex

  28. xXx said

    am June 4 2010 @ 2:10 pm

    pardon, onnist

  29. xXx said

    am June 4 2010 @ 2:18 pm

    onanist

  30. xXx said

    am June 4 2010 @ 2:22 pm

    de la nervi…
    din cauza lui Radu asta, care nu are treba cu copii, ca el nu a fost mic
    nuuu, el e iubitor de caini, mananca seminte in fata blocului ca poate rasare floarea in mijlocul asfaltului, mai arunca si punga si doza de bere pe jos ca sa aiba ce matura femeia de servici dimineata, ca de-aia ia salar

  31. ALEXANDRU EUGENIA said

    am June 4 2010 @ 7:23 pm

    Am trecut si eu printr-o astfel de experienta,dar catelul meu a scapat nevatamat si si-a pastrat integral purecii pentru ca judecatorul i-a cerut vecinului sa dovedeasca faptul ca purecii dumnealui proveneau de la catelul meu.

  32. ALEXANDRU EUGENIA said

    am June 4 2010 @ 7:45 pm

    Problema ridicata de doamna cu catelul impreuna cu comentariile postate m-au incurajat sa va destainui situatia dificila in care ma aflu.Avem o casuta si citiva pomi fructiferi.In fiecare an ii ingrijesc cu multa daruire,ii curat,ii stropesc,dar nu pot scapa de musita,gindaci,ciuperci si chimicale toxice care imi imbolnavesc ficatul pentru ca vecinii mei nu isi stropesc niciodata pomii.
    Ce ar trebui sa fac?
    Sa-i dau in judecata sau sa renunt eu la gradina si la pomi,taindu-i?

  33. Cristina said

    am June 4 2010 @ 11:01 pm

    Proprietatea privata e garantata in Constitutia tarii, la fel ca si dreptul la viata, sanatate,…O persoana poate avea in propria locuinta orice doreste, atata vreme cat nu deranjeaza alti cetateni. Daca cineva are un caine sau un elefant in apartament, dar care mentine orele de liniste, si care nu murdareste spatiile comune si nu pune in pericol siguranta cladirii (ex. elefant prea greu si topaitor) nu poti face nimic. In cazul politiei cu discutia, se contesta amenda in Judecatorie sau Tribunal, dupa caz. Nici nu ai nevoie de avocat. Citeste partile din Constitutie, in special cele referitoare la dreptul de proprietate. Nerespectarea Constitutiei tarii, sau hotarari eronate, care incalca legea tarii pot ajunge si la Curtea de la Haga (iar cel care are dreptate poate face si bani frumosi)Totodata cumpara o carte de drept civil (preferabil Codul Civil cu explicatii si adnotari)si cauta si niste proceduri juridice referitoare la proprietatea privata si cea comuna.

  34. Cristina said

    am June 4 2010 @ 11:08 pm

    Cat despre Radu: are dreptate. Nici mie nu imi face placere sa ascult zilnic, si uneori si noaptea chiraielile copiilor si oracaielile infantilor. Si astea stim sigur ca imi incalca dreptul la liniste, odihna, somn…Cum ar fi sa ne ducem sau sa dam telefoane la politie de fiecare data toti cei care avem ca vecini urlatori si urlatoare de zi si de noapte, copii si/ sau adulti?
    Primar, KKK si XXX: Toti 3 v-ati gasit: de ce oare nu se poate sa avem bucuria de a locui in cartiere distincte, fara a avea neplacerea de a ne incrucisa drumurile? Un carier pentru iubitorii de animale, si unul pentru cei ca voi: si scris mare la intrare, ca fiecare sa stie unde isi cumpara casa sau apartament.

  35. timisorean1 said

    am June 7 2010 @ 11:46 am

    “ALEXANDRU EUGENIA said

    am June 4 2010 @ 7:45 pm

    Problema ridicata de doamna cu catelul impreuna cu comentariile postate m-au incurajat sa va destainui situatia dificila in care ma aflu.Avem o casuta si citiva pomi fructiferi.In fiecare an ii ingrijesc cu multa daruire,ii curat,ii stropesc,dar nu pot scapa de musita,gindaci,ciuperci si chimicale toxice care imi imbolnavesc ficatul pentru ca vecinii mei nu isi stropesc niciodata pomii.
    Ce ar trebui sa fac?
    Sa-i dau in judecata sau sa renunt eu la gradina si la pomi,taindu-i?”

    tu intelegi ce spui?

  36. ALEXANDRU EUGENIA said

    am June 7 2010 @ 2:15 pm

    @timisorean1
    Eu am descris o situatie reala si am cerut sfaturi.Nu inteleg raspunsul tau si nici pe cel al Cristinei.Voi nu ati auzit de buna credinta?

  37. cineva said

    am June 7 2010 @ 9:38 pm

    Ce-mi place…la noi stam de balicareli de mahala despre “dreptul la proprietate” “libertati cetatenesti” si cand ajungem in strainatate nu stim cum sa fim sclavii alora de acolo!
    Chiar daca fac pe nasul nostru, ne zic tigani si ne umilesc…induram TOTUl ca ..deh acolo LEGEA E LEGE si nu se sta la taclale.
    Ca politist cred ca as fi descarcat cateva incarcatoare de teasere pe zi in jmekeri de jmekeri din astia cu dulaii cat vitzeii in bloc si fara botnita si care se kaka (si ei si caiinii lor) in nasul tuturor vecinilor si a oamenilor civilizati…
    Tovarashi, atat va spun…aveti mare noroc ca nu ati vazut cum se comporta un politist insultat din orice tara civilizata …

  38. ALEXANDRU EUGENIA said

    am June 8 2010 @ 10:41 pm

    @cineva
    Am inteles punctul dvs. de vedere,dar cu pomii ce fac?
    Astazi am primit cel mai ciudat telefon.
    Un profesor de sport din com.Rusetu,judetul Buzau a incercat sa ma santajeze la telefon.Subiectul are legatura cu proprietatea comuna.
    Inainte de Paste m-am hotarit sa fac o surpriza placuta locatarilor unui ghetou ceausist,din comuna amintita.Am pus gresie,am varuit,am pus usi si geamuri noi,am vopsit,am pus lampa cu senzori de noapte,am pus broaste noi la usi,scrumiera de perete pentru cei care aruncau mucurile pe jos,am adus o bancuta,protejindu-i in acest fel pe sparpagatorii de seminte,etc.Lucrarea cea mai importanta a constat in inlocuirea unui planseu de beton care era desprins in proportie de 80% existind riscul sa cada in capul locatarilor.Planseul disputat apartinea unui locatar al carui balcon se afla situat chiar deasupra intrarii in bloc.Nu am cerut acordul locatarilor,nu le-am pretins nici un leu,respectivele amenajari fiind un cadou,iar lucrarile s-au facut in holul de intrare,care este un spatiu folosit in comun.
    Profesorul,este proprietarul/chiriasul planseului deteriorat,inlocuit cu unul nou.Pentru ca nu i-am cerut acordul pretinde ca i-am deteriorat balconul si cere despagubiri,in caz contrar,amenintind ca va minji peretii proaspat varuiti si vopsiti.Problema nu consta in acordarea despagubirilor,ci in faptul ca tocmai am acordat un avans unei firme specializate pentru a amenaja si spatiul din fata ghetoului.Aici urmau a fi construite un foisor,o gradina si un spatiu de joaca pentru copii.Totul gratis.
    Ce ar trebui sa fac?

  39. cineva said

    am June 8 2010 @ 11:41 pm

    Stimata doamna A.E.,
    Cand proaspat iesiti din comunism dupa 89 am vazut capodopera lui Zefirelli, Iisus din Nazaret multe scene mi-au ramas cu adevarat intiparite in minte ca oricarui crestin. Si zic aici despre vindecarile miraculoase ale ologilor si orbilor din nastere.
    Socant sau ciudat ar parea pentru unii de ce Mantuitorul ii intreba de fiecare data inainte de a-i ajuta pe acesti nefericiti daca este VOINTA lor sa se faca bine! E adevarat ca nu cred ca fi existat in vremea Lui unii care sa fi raspuns negativ dar in zilele noastre putem spune: DA exista asemenea ABOMINATII UMANE care isi bat joc de efortul si generozitatea crestina a unor oameni…
    Cand eram mai mic ma intrebam adesea de ce Iisus nu a vindecat TOTI nefericitii care erau in vremea aceea caci nu cred sa-I fi fost cu neputinta… Dar apoi am realizat cat de important este SA CERI, “Cere si ti se va da, bate si ti se va deschide”.
    Adica acel act minimal de VOINTA care sa vina din partea napastuitului sau defavorizatului …
    “Greseala” (desi nu ati gresit cu absolut nimic …) dvs. aici este ca trebuia sa-i intrebati si tatonati multa vreme pe locatari daca VOR cu adevarat sa-i ajutati , sa-i puneti sa decida in vot majoritar si sa semneze acte ca totul se face GRATUIT si ca nu exista alte pretentii pentru cele facute prin efortul dvs.
    Avortonul uman care isi bate joc de efortul dvs. (si care socant mai este si profesor pe deasupra!) ar trebui aratat cu degetul comunitatii de catre preot si toti cei care vor binele …
    In antichitate era omorat cu pietre, acuma a scapat …

  40. dexter said

    am October 17 2010 @ 11:45 am

    bataie tata ca nu mai mere cu vb buna in tara asta ,numai de par si ciomag ..atat respect vax ,sau sotul sa aiba grija de nevastasa ,,adica”" se intelege un , si atunci sa rezolvat problema ,<< o sa ia bataie de la nevastasa ,sau nare sa mai vada mancare……..

  41. doina said

    am November 6 2010 @ 10:58 am

    Bun…acum am primit si eu reclamatie de la vecina sub mine, ca am 2 caini care indraznesc sa calce pe parchet si sa latre la usa atunci cand suna…cum ma pot apara?
    Mentiune: cainii mei sunt cu valoare chinologica.
    Vecina a invocat probabil linistea publica.Astept raspunsuri urgent de la cei care ma pot sprijini cu un sfat.
    Multumesc

  42. Maria said

    am November 15 2010 @ 1:00 am

    Buna seara,
    am si aceeasi problema. In timp ce eram plecat la servici,(lucrez de la 9 la 17 )vecina mea mi-a aruncat in balcon un bilet in care scria sa fac ceva cu cainele sa nu mai latre ca are copil mic. Ar putea sa imi faca ceva rau? Cainele meu nu latra decat daca aude miscari prin fata usii de la intrare sau daca aude cainii de afara.

  43. KidFlo said

    am November 22 2010 @ 9:33 pm

    Ce dREPTURI are o persoana cand ma injura pe propietatea mea?

Comment RSS · TrackBack URI

Lasa un comentariu

Nume: (Obligatoriu)

eMail: (Obligatoriu)

Site:

Comentariu:



Urban Clean