Mi se pare criminal să dai speranțe unor amărâți că ar fi contrar vreunei decizii CEDO ca statul să reducă pensiile, iluzie întreținută de indivizi direct interesați

Tweet this

Antenele, irealitatea si o gasca de politicieni de doi bani, urla pe tema unui asa-zis "precedent" prin care chipurile, in Letonia un caz de reducere a pensiilor ar fi fost sanctionat de Justitie; Fals, mincinos si grava dezinformare .
Bravo Doc pentru materialul de aici http://doc.hotnews.ro/istoria-unei-mistificari-cazul-akdeejeva-cedo-si-pensiile.html. Un material destinat pentru cei care se uita cu gura cascata la elucubratiile antenelor si realitatilor. CEDO recunoaste ca dreptul de proprietate (art 1 protocol no 1) este relevant si in ce priveste beneficiile asistentiale - de exemplu legate de pensii. Recunoaste cu alte cuvinte *dreptul* la pensie. Nu cuantumul ei. Nu conditiile puse de state pentru obtinerea ei, inclusiv cumulul pensie-salariu.

Istoria unei mistificari de presa: Decizia CEDO in cazul “Akdeejeva” si ilegalitatea reducerii pensiilor


de Doc Inventarul stricaciunilor politice

Miercuri, 2 iunie 2010, 13:24 Actualitate | Esenţial

Un mod foarte raspandit in care presa dezinformeaza, in efect, este prin jonglarea cu asumarea respectiv atribuirea unor afirmatii. Informarea ar trebui sa urmeze o regula destul de simpla: presa isi asuma afirmatiile a caror veridicitate e evidenta sau o poate confirma; pe celelalte le atribuie celor care le-au facut. Incalcarea regulii inseamna dezinformare. Sa dau un exemplu, legat sa zicem de un proces in justitie: intre titlul “X e nevinovat!” si unul intitulat “‘X e nevinovat!’ - spune avocatul lui” e o diferenta majora, vorbim de doua afirmatii complet diferite, scrie Doc, pe blogul lui.

Nici macar nu exista un motiv sa credem ca daca a doua e adevarata atunci prima are sanse mai mari sa fie, de vreme ce e rolul avocatilor sa isi apere clientii.

  • “CEDO: Diminuarea pensiilor este ilegala” (Money.ro, Realitatea.net)

  • “CEDO si CJUE: Pensia constituie un drept patrimonial. Diminuarea ei ar echivala cu o expropriere” (Mediafax)

  • “CEDO a impus Letoniei despagubiri la pensii recalculate in minus” (Pro TV)

  • “ATENTIE! CEDO a impus Letoniei despagubiri pentru pensiile recalculate in minus” (Antena1)


Patru titluri similare, patru titluri care dezinformeaza in acelasi mod. Informatia pe care acestea o transmit este ca CEDO a decis ceva in privinta diminuarii pensiilor. Or, jurnalistii nu au informatia asta. Ce au ei este o afirmatie facuta de altii, pe care insa jurnalistii … uita sa o atribuie. Ar fi trebuit sa citim “Consiliul legislativ spune ca…”, “Asociatiile de magistrati pretind ca” etc. Asta e informatia.

2. Sa trecem acum la sursa afirmatiei preluate de presa. CSM, AMR, Consiliul Legislativ, AMPR… Pe undeva jurnalistii ar putea invoca o scuza: institutie dupa institutie, oenge cu oenge, toti magistrati si oameni ai legii, toti foarte-foarte seriosi spun acelasi lucru, n-ar trebui sa le dam credit? Sa presupunem ca au totusi dreptate?

Ei, toti oamenii acestia seriosi ar trebui sa fuga sa se ascunda de rusine. Da, toti spun acelasi lucru. De ce oare? Verificati articolele, toate sursele se refera la un anume caz “Akdeejeva vs. Letonia” drept baza pentru afirmatia lor. Or, … NU exista un astfel de caz. Pot presupune ca cineva s-a grabit si a transcris gresit numele “Andrejeva”, careia CEDO i-a dat dreptate impotriva Letoniei. O greseala de transcriere este in regula.

Faptul ca niciuna din aceste institutii si persoane, niciun a(!) nu a sesizat-o inseamna ca nu au ajuns independent la aceeasi concluzie. Nici macar nu au cautat cazul, caci altfel si-ar fi dat seama imediat ca e o eroare. Au preluat toate opinia venita dintr-o singura sursa, cu tot cu greseala de transcriere pe care sursa respectiva a avut ghinionul s-o faca, cu alte cuvinte, fara o minima verificare. ONG-urile se pot face de ras pe barba lor, dar de la o institutie cum e Consiliul Legislativ ma astept la demisii.

3. Acesti oameni seriosi, presa si judecatori, nu au verificat cazul; dar acesta nu e un motiv sa n-o faca subsemnatul, la fel cum puteti sa o faceti oricare dintre voi cautand in baza de date a CEDO “Andrejeva” (nu “Akdeejeva”).

Cititi decizia de acolo si o sa descoperiti ca:

  • a) Dna Andrejeva nu a acuzat diminuarea pensiei, ci modul in care a fost calculata de la bun inceput. Mai precis faptul ca nu a fost inclusa perioada in care a lucrat in alte state ale URSS.

  • b) CEDO nu a decis ca i s-a incalcat dreptul la proprietate sau ca a fost expropriata, ci ca a fost discriminata in drepturile ei in raport cu ceilalti locuitori ai Letoniei.

  • c) In fine, citez din decizia CEDO un pasaj relevant:


“77. The Court has also held that all principles which apply generally in cases concerning Article 1 of Protocol No. 1 are equally relevant when it comes to welfare benefits (ibid., § 54). Thus, Article 1 of Protocol No. 1 does not guarantee as such any right to become the owner of property (see Van der Mussele v. Belgium, 23 November 1983, § 48, Series A no. 70; Slivenko v. Latvia (dec.) [GC], no. 48321/99, § 121, ECHR 2002-II; and Kopecký v. Slovakia [GC], no. 44912/98, § 35 (b), ECHR 2004-IX). Nor does it guarantee, as such, any right to a pension of a particular amount (see, for example, Kjartan Ásmundsson v. Iceland, no. 60669/00, § 39, ECHR 2004-IX; Domalewski v. Poland (dec.), no. 34610/97, ECHR 1999-V; and Janković v. Croatia (dec.), no. 43440/98, ECHR 2000-X). ”
(CEDO, Andrejeva v. Letonia)




Reclamati abuzurile la adresa office@asistentapentruconsumatori.ro sau la adresa Senatorului : iulian.urban@gmail.com

Redirectioneaza 2% pentru Asociatia www.asistentapentruconsumatori.ro


Afisari: 1285

61 Comentarii pana acum»

  1. dan said

    am June 2 2010 @ 3:14 pm

    asa si! grav e ca nu pricepeti ca va vrem terminati! plecati si zdrobiti! foarte putina lume mai asculta ce aveti de zis – ce sa mai vorbim de inteles. Time for talking is over – get the fuck out!

  2. antiignorantu said

    am June 2 2010 @ 3:32 pm

    ptr. romani ,….. ei au venit peste noi si ne-au jefuit prin metode speciale …. acum romanii se impotrivesc prin metode speciale … ai inteles ceva ? daca nu ? mediteaza , studiaza , asimileaza , citeste , etc. pana cand vei intelege … acest blog , internetul si librariile sunt pline de informatii utile … + CONTEAZA ce ai VAZUT si TRAIT in VIATA ETC. ….

  3. dd said

    am June 2 2010 @ 3:34 pm

    mortii mamii lor de pesedei, penelei cardasiti cu antene, realitati, ciutaci, firi, etc, etc. etc

  4. Muie Ciutacu said

    am June 2 2010 @ 3:40 pm

    Uite aici cum a prezentat denaturat Antena3 aceasta decizie a CEDO – http://www.antena3.ro/stiri/justitie/cedo-reducerea-pensiilor-ilegala_100643.html, citand alti idioti gusogenici, pe spalatorii de cadavre de la Financiarul

  5. Eug said

    am June 2 2010 @ 3:42 pm

  6. ionita nicolae said

    am June 2 2010 @ 4:02 pm

    1. d.le I.Urban, va faceti ca nu stiti de cerinta impusa de FMI guv. RO ca masurile adoptate se fie legale si constitutionale ?
    Tocmai pentru a nu face gafa guv. Letoniei , care a hotarat reducerea pensiilor, a pierdut la curtea lor const. si acum plateste banii din urma !
    Ce ziceti de asta , rog raspuns.
    2. art 53 invocat de dl prim – ministru este o grava eroare.
    - masura trebuie sa fie aplicata , PRINTRE ALTE CERINTE, FARA DISCRIMINARE , ori neafectarea sigurantei ec nat prin masura reducerii salariilor bugetarilor si a pensiilor afecteaza doar o parte a cetatenilor. Inca nu stiti cum reduceti salariile celor din comp. de stat!
    3. Rog sa comentati urmatorul text :
    Recunoasterea ca prin masurile de fata se continua masurile de austeritate incepute in noiembrie 2009 ridica o alta problema de principiu, strict legata de marja de apreciere a statului in aplicarea art 53 din Constitutie cu privire la restrangerea exercitiului unor drepturi. Aceasta a fost surprinsa cel mai bine in exact motivarea Deciziei nr. 1414/2009 a Curtii Constitutionale, intr-o formulare prin care se cere explicit Guvernului Romaniei, in considerarea art. 53 din Constitutie, sa deruleze masuri active de iesire din criza, si sa nu revina cu masuri legislative care sa repete actiunea de diminuare a veniturilor personalului din autoritatile si institutiile publice.
    Este partea din decizia Curtii Constitutionale care nu este citata in cuprinsul expunerii de motive a Guvernului Romaniei, omisiune pe care o intregim in cele ce urmeaza (sublinierile apartin CC):
    “Se impune subliniat insa faptul ca de esenta legitimitatii constitutionale a restrangerii exercitiului unui drept sau al unei libertati este caracterul exceptional si temporar ai acesteia. Intr-o societate democratica, regula este cea a exercitarii neingradite a drepturilor si libertatilor fundamentale, restrangerea fiind prevazuta ca exceptie, daca nu exista o alta solutie pentru a salvgarda valori ale statului care sunt puse in pericol. Este sarcina statului sa gaseasca solutii pentru contracararea efectelor crizei economice, printr-o politica economica si sociala adecvata. Diminuarea veniturilor personalului din autoritatile si institutiile publice nu poate constitui, pe termen lung, o masura proportionala cu situatia invocata de initiatorul proiectului de lege.
    Dimpotriva, eventuala interventie legislativa in sensul prelungirii acestei masuri poate determina efecte contrarii celor vizate, in sensul tulburarii bunei functionari a institutiilor si autoritatilor publice.” CC, dec. 1414/2009, p. 9.

    Dece dl Boc nu spune tot despre aceasta decizie 1414 ?Spune ce îi convine, normal, la fel interventia tv a secretarei de stat de la Min Justitiei care a spus numai ce convine guvernului !!

    4. O sa aveti curaj sa va uitati in ochii unui pensionar daca si prin votul d-voastra trece pachetul de legii criminale propus?
    Va face dreptate CC , dar atitudinea d.voastra nu se va uita in veci, si nu stiu in baza a ce mai puteti cere un vot la viitoarele alegeri. REFLECTATI

    Cu stima, un alegator care v-a dat votul!

  7. Iulian@Ionita Nicolae said

    am June 2 2010 @ 4:32 pm

    Ce legatura are ce ati scris cu faptul ca s-a derulat o manipulare ordinara a presei pe tema unui proces de la CEDO legat de pensii ?

  8. Buduru said

    am June 2 2010 @ 4:33 pm

    Da, domnule!
    Ar fi fost nevoie de o decizie a CEDO ca sa nu taiati 100 de lei din pensiile de 600 de lei!
    Asa e!
    Explicati-le asta batranilor din poza atasata!
    Mergeti in colegiu, uitati-va-n ochii lor si spuneti-le ca nu exista alta cale!
    Mintiti-i inca o data!
    Ati dovedit ca puteti s-o faceti!
    De fapt, e singurul lucru la care va pricepeti: minciuna!

  9. mircea said

    am June 2 2010 @ 4:42 pm

    Sunt curios ce raspuns ii dati D-lui Ionita Nicolae! In ce va priveste,ca prestatie politica,sunteti,cu foarte rare exceptii,jalnic,dand dovada de o obedienta dezgustatoare! Si asta, in conditiile in care spuneti ca aveti si copii. De ce-i expuneti oprobiului celor care-i cunosc datorita acestui comportament descalificant?

  10. Iulian Urban said

    am June 2 2010 @ 4:45 pm

    Raspunsul este unul cert : atata timp cat 20 de ani am votat cu totii inclusiv spartanul Buduru, pe acesti politicieni nenorociti care au promis pensii marite fara baza economica, ajutoare de somaj, indemnizatii, in paralel cu munca tot mai putina, am ajuns acum la acest fund al sacului.
    Raspunsul se gaseste in graficele de aici http://www.urbaniulian.ro/2010/06/01/statistici-socant-de-adevarate-doar-pentru-cei-care-vor-sa-vada-o-analiza-lucida-a-modului-in-care-ne-am-afundat-singuri-in-haznaua-actuala/ care arata ca ne-am facut-o cu mana noastra

  11. Ptr. Mircea said

    am June 2 2010 @ 4:50 pm

  12. Laur @Ionita Nicolae said

    am June 2 2010 @ 5:03 pm

    Pensiile nu au cum sa fie un drept din motiv ce ele nu au un fond de garantare in spate.

    Ele sunt practic doar ajutoare sociale. Si nu se poate pune problema ca, cumva ai “castigat” acest drept din moment ce cei spre care ai contribuit pe parcursul vietii nu sunt cei de la care ceri sa se ia. Practic noi am platit pensiile parintilor nostri in schimb noi cerem drepturi de la copii nostri?

    Cei care au gresit cel mai mult sunt cei din prima generatie care nu au asteptat 30 de ani sa contribuie, ci au cerut direct de la copii. Cred ca asta se intampla pe timpul comunismului sau cand au fost introduse pensiile de stat pentru prima data.

  13. Pensionarul vesel@Ionita Nicolae said

    am June 2 2010 @ 5:03 pm

    Sa traiasca dl Iliescu ca ne-a dat xase si terenuri in 1990.Practic toti pensioanrii romani avem casa noastar, nu platim chirie. In SUA sunt 5 milioane de rulotisti care stau in parcuri prin FLorida …

  14. Relu@Ionita Nicolae said

    am June 2 2010 @ 5:04 pm

    Care era contributia la fondul de pensii pe vremea lui Ceausescu? Va spun eu 3% iar acum pe undeva la 12% (angajat+angajator). Deci toti pensionarii care spun ca au cotizat la vremea lor pentru dreptul la pensie sa socoteasca cat au cotizat si restul sa-l dea inapoi. Apoi acele pensii speciale la magistrati, armata, politie etc. Personal eu nu cred ca o sa ma bucur mult de pensie daca voi iesi la 70 ani. Cunosc pensionati anticipati la 45 ani care o duc extraordinar. Pensia vine, mai lucreaza pe ici pe colo, sanatosi, voiosi ,nu tu stres, nu tu probleme… Halal Romanie !

  15. Ura voastra cea de toate zilele said

    am June 2 2010 @ 5:18 pm

    Ura voastr? cea de toate zilele
    1 Iunie 2010, 17:13 Spartakus in Opinii Font: +A -a

    Ura voastr? cea de toate zileleAm mai spus-o si o repet: Antenele au incetat sa functioneze ca un trust de televiziune si s-au transformat de mult intr-o scoala a propagandei desantate, a urii supreme. Toti cei care vin aici trebuie sa lanseze un mesaj de ura, avandu-i ca tinta pe Basescu, Boc, Udrea, Boureanu si in general pe oricine a stricat apele camarilei rosii din jurul lui Felix. Nu o fac, nu mai pupa emisiuni. Dar de obicei, asa ceva nu se intampla, pentru ca majoritatea realizatorilor – cu exceptia laudabila a lui Moise Guran, singurul care mai stie gustul deontologiei – se supun fara sa cracneasca ordinului. Prima portie de ura vine dupa-masa: de antreuri se ocupa Radu Tudor si Dana Grecu. Rareori mi-a fost dat sa vad o creatura mai agresiva decat aceasta din urma: leul in turbare, nevasta lui grizzly, Moby Dick, balena ucigasa, sunt hippioti cu flori in par pe langa ea. Ii admir sincer pe invitatii ei: oameni curajosi, care probabil si-au scris testamentul inainte si au vocatie de martir, pentru ca oricine incearca macar sa o contrazica este intampinat cu un potop de urlete, strigaturi, onomatopee, gesturi amenintatoare, eventual promisiuni de tigai in cap.

    Telespectatorul care rezista la aperitive trece apoi la felul unu: ciorba de emisiune realizata de Gabriela Vranceanu-Firea. Spre deosebire de Dana Grecu, care aduce a gorila lasata fara banana, Vranceanu-Firea este prefacut calma, precum sarpele Kaa. De obicei ea nu urla – incidentul de ieri cu Boureanu a fost doar exceptia ce confirma regula – ci prefera sa lanseze atacuri subtile si aluzii stravezii, privindu-si invitatii gales, cu ochi hipnotici si privire vicleana. Dar dincolo de urlete si de cuvintele soptite, ura si excesul de foliculina par sa le uneasca pe ambele doamne. Vine apoi emisiunea lui Gadea, un fel doi consistent, capabil sa aduca la saturatie un intreg neam de telespectatori deja isterizati de ura. Si, ca desert, bomboana pe coliva, limbajul colorat al lui Mircea Badea, baiatul geluit care rupe capete si sparge fe?e, limbaj agrementat cu doua flegme in capul oricarui presupus telespectator “portocaliu”. Pentru ca lui Felix nu i se pare suficient, toata noaptea supa, tocana de laturi si coliva spagatistului se mai distribuie o data, reincalzite, masochistilor dornici sa mai infulece o portie de ura. A doua zi, majoritatea telespectatorilor antenisti ar fi in stare sa ucida orice om de pe strada, daca li s-ar spune ca e “pupinbasist” ori “portocaliu”, chit ca respectivul e refugiat somalez sau negustor de espadrile in angro la Dragonul Rosu.

    Lasand gluma deoparte, ce a reusit trustul lui Felix in acesti ultimi ani mi se pare o performanta de care Goebbels sau Beria ar fi fost mandri: sa starneasca o ura totala, adesea ilogica si de cele mai multe ori absurda, impotriva oricui indrazneste sa gandeasca altfel. Milioane de oameni au fost indoctrinati cu ura de acesti “spin doctors” ai Antenelor, milioane de oameni au ajuns sa identifice tot raul din ultimii 20 de ani cu un singur om: Basescu. Milioane de oameni deschid, ca teleghidati, televizorul pe Antena 3, seara de seara, pentru a-si primi doza de ura, dupa care se manifesta zgomotos, injurand si blestemand pe toti cei injurati si blestemati de semanatorii de ura pe bani grei: Firea, Grecu, Ciutacu, Gadea, Stan, Badea.

    L-am recitit recent pe Orwell si am fost frapat de clarviziunea lui: “cele doua minute de ura” din romanul sau, 1984, cand intregul popor era obligat sa priveasca la televizor chipul lui Emanuel Goldstein, inamicul de moarte al Oceaniei (in cazul de fata Traian Basescu) s-au transformat in cele cateva ore de ura, la Antena 3. Nouvorba face parte acum din vocabularul ciutacilor, ciuvicilor si mahalagioaicelor de aici. Si oricine indrazneste sa aiba o opinie contrara se face automat vinovat de gand-crima si este executat in direct de nemilosii calai cu microfon. Acesti indivizi abjecti, care pentru un pumn de euro si-ar turna, dupa fericitul lor model, si rudele, acuzandu-le ca ar fi “portocalii”, imi provoaca o sila imposibil de exprimat in cuvinte. Dar orice ar zice ei, oricata ura ar inocula oamenilor fata de mine, de Lovin, Tolontan, Zoso sau altii care au curaj sa le zica adevarul in fata, nu ma vor face sa spun ce vor ei. Spartakus nu-l va iubi niciodata pe Marele Frate.

  16. Buduru said

    am June 2 2010 @ 5:42 pm

    Eu n-am cum sa fiu spartan.
    Spartanii foloseau munca sclavilor.
    Din acest punct de vedere, spartani sunt cei din conducerea PDL.
    Din alt punct de vedere, nu sunt. Spartanii isi omorau, la nastere, copiii cu probleme. Ii pastrau doar pe cei sanatosi. In aceste conditii, PDL-ul ar fi trebuit sa nu mai aiba conducere!

  17. Jamaican Nemuritoru said

    am June 2 2010 @ 5:59 pm

    Ba tu esti idiot?!
    Un drept in cuantum de 0 lei se cheama ca nu mai e drept.
    Ce plm esti asa batut in cap?!

  18. cbabeanu said

    am June 2 2010 @ 6:40 pm

    Dincolo de exercitiile juridice savante ale celor educati si dincolo de injuratutile pitecantropilor care scriu aici, fiecare dupa mintea si educatia lui, un lucru este cert .S-au sacrificat pensiile si salariile pt ca realmente nu mai sint bani ; de ce ? Obligatiile financiare ale PDL fata de clientii politici si fata de cotizantii din campaniile electorale sint atit de mari incit a fost necesara devalizarea bugetului national pt achitarea acestor obligatii .Pedelistilor de virf nu le pasa pt ca chiar daca vor fi aruncati la gunoi in viitoarele alegeri, le ramin banii…O singura teama au ei : nu cumva justitia sa devina adevarata si eficace si ,doamne fereste ,sa-i arunce dupa gratii !

  19. xxxxx said

    am June 2 2010 @ 6:57 pm

    ” Mi se pare criminal s? dai speran?e unor am?râ?i c? ar fi contrar vreunei decizii CEDO ca statul s? reduc? pensiile, iluzie între?inut? de indivizi direct interesa?i ”
    Acesta este titlul ales de dvs. domnule senator.
    Nu am notiuni aprofundate de drept ca si dvs. si nu ma pot pronunta asupra unui presupus verdict CEDO; dar va intreb daca nu vi se pare criminal actul prin care onor partidul pe care il sustineti ia de la gura celor care au muncit o viata si au construit tot ceea dumnealor au vandut sau si-au trecut “pe persoana fizica”?
    Eu personal am cotizat 38 de ani la bugetul pensiilor de stat, 18 ani pina in ‘89 si douazeci de ani dupa ‘89.
    Nu mai stiu procentul care era innainte de ‘89 dar cu certitudine dupa , procentul de contributie pentru conditii normale era de 27% in ‘90 si a ajuns pina la 31,5% in anul 2008.
    Cum adica sunt asistat social? Cum adica nu este un drept de proprietate? In acest caz sa mi se restituie sumele retinute si nu mai am nici o pretentie.
    Dar nu asta e problema ,ci faptul ca ati adus la nivel de arta(partidul-Basescu-PDL) invrajbirea categoriilor sociale ca sa nu se uite cu atentie la modul cum se devalizeaza bugetul tarii de catre protejatii de partid abonati la afaceri cu statul, nu-i asa?

  20. cineva said

    am June 2 2010 @ 7:44 pm

    CEDO are dreptate cu pensiile! Si la o adica legea e lege! Da aici in Romanica facem ce vrem…
    Taiem criminal pensiile cu 15% insa lasam neatinse “indeminzatiile de discriminat etnic” , “indemnizatiile de discriminat politic”, “indemnizatia de erou de revolutie” (10MII de indivizi!!) pomeni, subventii, scutiri de taxe si impozite, venituri de cumul pentru senatori/parlamentari care mai sunt si “profesori” si care mai au si firme etc. etc.

  21. suca said

    am June 2 2010 @ 7:59 pm

    fratilor, articolul nu se refera la faptul ca este sau nu corect sa scazi pensiile oamenilor amarati. ci se refera la DEZINFORMARE!!!

    comentati vis’a'vis de dezinformarea care se practica, nu schimbati subiectul. dezinformarea practicata de anumite trusturi de presa.

    NU AU VOIE sa dea o stire fara sa aduca si dovezi. toate articolele pe care le-am citit legat de acest aspect nu dadeau niciun link spre respectiva hotarare… de ce? toate hotararile CEDO sunt pe internet. nu este greu de verificat.

    nu exista zi de la dumnezeu sa nu ne minta. mai grav este ca inca mai sunt oameni care-i cred chiar si cand ii pui in fata faptului implinit. sunteti asa de spalati pe creier ca nu vreti sa recunoasteti nici cand e negru pe alb

    AU MINTIT INTENTIONAT!!! nu este o scapare.

  22. ildiko said

    am June 2 2010 @ 8:08 pm

    Criminal este ceea ce face si ce nu face acest guvern troglodit, emanatie pestinentiala al marinarului si al haitei lui ultraflamande.

  23. suca said

    am June 2 2010 @ 8:20 pm

    @ildiko acelasi vocabular precum cei de la antene. ce pot sa spun daca e sa vb de pestilential putem vorbi de basina in direct a unuia din idoli vostri tov felx :)

    intreaba-l pe el cum a ajuns milionar, sau pe altii de ii ti in brate, pe patriciu, sau pe nea slabiceanu.

    aia haita de ne-au furat tot.

  24. dan said

    am June 2 2010 @ 8:25 pm

    bai frate, constitutional sau nu, cedo sau nu, de un an jumate guvernul pdl boc nu a facut nimic… bai NIMIC intelegeti? orice dobitoc, analfabet sau cum vreti sa-i spuneti poate taia din salarii pensii etc… nu am inteles pana in ziua de azi ce faceti ca sa se relanseze economia? asta e intrebarea CE FACETI? sa va zic eu ce ar trebui: ar trebui ca tuturor celor care au facut averi din contracte cu statul cat timp s-au aflat la guvernare (PSD< PNL< PD-L) sa li se confiste averile si sa infunde puscariile (doamne ce frumos visez). ar trebui ca in momentul asta sa se interzica prin lege ca pe timpul unei guvernari membrii partidului de la guvernare sa nu aiba dreptul la contracte cu statul. ar trebui scazute tarifele la serviciile prestate de RA si dati afara oamenii de acolo care au salarii nesimtite pana la o limita a salariului cu 10-15% mai mica decat in mediul privat. cine dracu a pomenit ca la stat (chiar daca se numesc RA) sa fie salarii mai mari ca in mediul privat? daca sunt asa buni sa vina sa lucreze la patron. nu mai pot cu hotia din tara asta. e strigator la cer.

  25. xxxxx said

    am June 2 2010 @ 8:51 pm

    Si pentru ca onorabilul domn deputat si d-l suca said sunt oripilati de aceasta presupusa(nedovedita) minciuna ii intreb ce parere au despre guvenul ce-si permite sa ne informeze in marea lui marinimie ” ca ne-ar mai fi putut minti vreo sase luni?”
    De ce nu sar in sus si nu cer demisia guvernului pentru minciuna repetata? De ce nu fac nici un comentariu pe tema minciunii institutionalizate? Aud?

  26. suca said

    am June 2 2010 @ 8:52 pm

    @dan cum am explicat, o mai repet o data, este vorba de manipulare, nu despre ce face guvernul asta.
    este vorba de cei pe care ii credeti si nu verificati NIMIC din ce spun.

    inca un exemplu, s-a trambitat tot pe aceleasi televiziuni ca in plina criza udrea beneficiaza de cel mai mare buget5 miliarde de euro. s-a repetat la nesfarsit si lumea a crezut. dar de fapt acei bani nu erau de la buget, erau de la UE pt infrastructura. bani care nu-i are si daca vin sunt explusiv pt infrastructura.
    dar s-a mintit cu nerusinare.

    si cum propui sa le confisti averile celor imbogatiti de la stat? s-a furat cu legea in mana. iar constitutia noastra, intocmita de nenea iliescu, nu permite confiscarea verilor ilicite. veniti cu solutii viabile. de dat din gura putem da toti. dar hai sa nu dam fara rost.

  27. suca said

    am June 2 2010 @ 8:53 pm

    @xxxxx poti sa-mi explici unde este minciuna?

  28. dan said

    am June 2 2010 @ 9:07 pm

    domnu suca, ia sa se faca un referendum ptr modificarea constitutiei sa vedem cati ar vota ce am scris eu mai sus… la ora actuala te asigur ca toti pensionarii, toti bugetarii (aia marunti, nu stabii), toti privatii (aia corecti, nu aia care au afaceri cu statul) ar vota pentru… si iaca si cadrul legal.

    si inca o chestiune… tu ce solutii propui? ca sa ma opun pot si eu la tot ce zici tu apropo de dat din gura. si lasa-ma cu antenele si irealitatea ca nu ma uit la tv… la ora asta adica 22.00 inca sunt la birou si muncesc de la 0ra 7.00 AM – in mediul privat evident.

    ce manipulare fratioare ca forfetaru e acolo, furturile prin contracte cu statul sunt acolo, salariile nesimtit de mari sunt acolo… ce manipulare fratioare ca nu ma intereseaza mizeriile celor de la antene sau irealitati ca sa nu mai vorbim de labe1 tv.

    NUMAI HOTI… unde-i frate haiducia ca ma jur as arunca in aer toti politicienii…

  29. Buduru said

    am June 2 2010 @ 9:23 pm

    @suca

    Ai sofer?
    Daca nu, ia-ti!

    Art.44 alin. 8 din constitutie, spune ca averile dobandite LICIT nu pot fi confiscate, iar caracterul licit al acestora se prezuma.
    Cu alte cuvinte, statul e obligat sa aduca dovezi despre caracterul ilicit al averii, iar apoi o poate confisca.
    Eu, dac-as fi pensionar, cu vechime integrala si limita de varsta, v-as da in judecata pe articolul asta!
    Pensia este averea mea, provenita din contributia mea, pe care am lasat-o statului in grija.
    Daca statul poate dovedi ca este o avere ilicita, mi-o poate confisca, total, sau partial.
    M-am uitat si io pe decizia aia a CEDO!
    CEDO a obligat statul sa-i dea pensie si pentru vechimea din alta tara!
    Voi nu-i dati pensia nici pentru vechimea din tara!

    Televiziunile dezinformeaza, e adevarat!
    Articolul asta manipuleaza, e si mai adevarat!

    “Mi se pare criminal sa dai sperante unor amarati…”.
    Mie mi se pare criminal sa le luam pana si speranta!

  30. suca said

    am June 2 2010 @ 9:24 pm

    @dan da, si eu as vota o asemenea constitutie. problema e ca cei cu care vrei sa-i schimbi pe actualii guvernanti nu vor sa schimbe constitutia. iar eu asta nu pot sa inteleg. vrei ceva dar ii sustii pe cei care nu vor ce vrei tu. cum vine asta?

    ca solutie, salariu mediu de la stat nu trebuie sa depaseasca salariu mediu din privat. cresterile salariale la stat ar trebui sa se faca doar daca salariu mediu de la privat creste.

    iar aici tu ii sustii pe cei care au dat salariile astea nesimtite. cumnatul lui geoana este un exemplu cat se poate de graitor.

    acum astia vin si scad, daca ar scadea DOAR la cei cu salariile mari, legea n-ar trece de CCR pt ca este discrimitarie. asta este. astea sunt legile la noi.

    acest guvern incearca de nu stiu cand sa treaca legea care reglementeaza salariu bugetarilor. cine se opune sa nu iasa?

    ce vrei sa faca acest guvern. sunt de acord, sunt si astia incompetenti, dar mai misca ceva. ceilalti nu sunt incompetenti, sunt periculosi si ne aduc la sapa de lemn. crezi tu ca era capabil acest guvern sa aduca aceasta criza in 4 luni? nu vedeti ca peste tot este la fel si majoritatea iau aceleasi masuri?

    toti politicienii vor sa se imbogateasca cand ajung la putere. nu numai la noi in tara. este adevarat, la noi in tara depaseste orice imaginatie. mi-aduc aminte cum a castigat nevasta lui tariceanu un milion de eura la cabinetul ei notarial doar pt ca a pus stapila de notar pe contractul cu ford de acum 3 ani. dar atunci NIMENI n-a facut scandal. au tacut malc. crezi ca de nebun sunt impotriva lor?

    astia macar au interzis ca membrii partidului sa mai faca afaceri cu statul. am inteles, nu gasesc acum link-ul, ca vor sa extrapoleze interdictia pana la nivelul rudelor de gradul 4. ok, o sa zici ca au prieteni, si sunt de acord, dar e ceva. decat nimic este un pas. jurnalistii astia de ne arunca stiri mincinoase, ar trebui sa verifice toate contractele, de la licitatie pana la finalizare. indiferent ce partid este. dar nu fac asta decat daca este vorba de PDL. din aceasta cauza INCA ii mai apar pe astia de sunt la putere. pt ca nu ne spun ceva nou. nu doar PDL-ul s-a imbogatit de la stat.

    si eu lucrez la privat, nu stau pana la ora asta, dar si eu stau cu frica in san ca maine poimaine iar fac disponibilizari si poate de aceasta data nu mai scap. si ce pot sa fac? mai face metrorex o greva de solidaritate cu mine? ii doare in cur de mine sau de bugetarii necajiti. pe ei ii intereseaza altceva.

  31. xxxxx said

    am June 2 2010 @ 9:25 pm

    D-l suca ma refer la declaratia publica a ministrului de finante, cel mai in masura la ora actuala sa fie purtatorul de vorbe al guvernului in problema financiara.
    Dumnealui, d-l Vladescu a facut aceasta afirmatie.
    Sa inteleg ca intamplator v-a scapat aceasta luare de pozitie facuta in public?

  32. ildiko said

    am June 2 2010 @ 9:29 pm

    Suca
    Daca ai vedea mai departe de trei litere ai intelege ca porcariile comise de persoanele enumerate de tine nu coloreaza in roz pe cele savarsite de cei aparati de tine.
    De altfel m-am cam saturat de stilul securist de deturnare a atentiei si de acest nou limbaj de lemn cu mogulii, voiculescu, patriciu, pericolul comunist, salarii/pensii nesimtite. S-au demonetizat.
    La mine nu tine manipularea, gandesc singura …. si culmea… fara antene…

  33. suca said

    am June 2 2010 @ 9:33 pm

    @Buduru care-i treaba cu soferul?

    da, pensia este a ta, sunt absolut de acord cu ea, dar tot la fel pensia din 2007 era tot a ta inainte sa creasca punctul de pensie, nu?

    punctul de pensie asa cum creste cand creste economia, poate scadea cand scade economia. in 2004 de ce nu l-ati dat in judecata pe nastase ca nu va face punctul de pensie mai mare daca este dreptul vostru?

    nu inteleg, vrem toti doar sa creasca, nu conteaza de unde, dar cand scade nu ne punem problema: “Ba, dar acum cativa ani de unde a crescut?” exact ca sceneta aia de Caragiale:
    - pai si staul de unde plateste?
    - pai ce stiu eu, d-aia e sta, sa plateasca, nu?

    ai lasat pensia in grija statului, nu punctul de pensie. cred ca daca s-ar plati doar contributia la stat din timpul cat ai fost angajat ai primi si mai putin :) evident indexata doar cu inflatia. ai ramane surprins cat de mica ar fi.

    daca as fi acolo asa as face. da nene, atat ai platit, atat iti dau inapoi. sa nu mai vi sa ceri si altceva. este ok asa?
    este pensia proventia din contributia ta.

  34. suca said

    am June 2 2010 @ 9:34 pm

    @xxxxx n-am intrebat cine a spus-o ci am intrebat care-i minciuna. reciteste te rog…

  35. suca said

    am June 2 2010 @ 9:37 pm

    @ildiko felicitari, dar n-am inteles unde am incercat eu sa deturnez atentia…?

    eu nu apar pe nimeni, eu doar am semnalat la ce se referea articolul. tu ai incercat sa deturnezi atentia vorbind pe langa subiectul articolului doar doar lumea isi aduce aminte iar de micsorarea salariilor/pensiilor si uita de manipulare.
    asta este deturnarea atentie, nu ce-mi reposezi tu mie.

  36. dan said

    am June 2 2010 @ 9:38 pm

    suca… uite ca sunt de acord cu tine cam in toate privintele mai putin una… cum poti sa zici ca sustin pe cineva cand am zis clar ce le-as pune bomba sub dorsal tuturor politicienilor :D uite, ca sa fii tu fericit as incepe intai cu PSD-ul, apoi cu PNL-ul si apoi la sfarsit cu PD-L-ul (fara sa-i excludem pe independenti, extremisti, bla bla).
    si nu-mi zice mie ca au interzis in partid afacerile cu statul :D sa vii la brasov sa vezi frumusete de patinoar PD-List facut cu 12 mil de euro si valoarea lui e de 4 mil de euro :) ) pai acu, daca tot ies la suprafata magariile (si tine cont ca inca e guvernarea lor – astea trebuiau sa iasa abia in campanie si/sau dupa ce pierdeau puerea), sa vii la brasov sa vezi cine face in continuare asfaltari :) , cine are contractele de publicitate cu ratb-ul si cu electrica (pe stalpi) ce dracu ma – aia e manipulare :) sa vezi viceprimar in masina de 200.000 de euro cand acu 5 ani era muritor de foame in cartier :) (la brasov avem primar pdl de mai demult)… deci sa nu ma mai abureasca pe mine nimeni.

    in rest suntem de acord :)

  37. suca said

    am June 2 2010 @ 9:42 pm

    o alta manipulare cu patinoarul de la Brasov.

    de unde sti tu ca valoarea lui este de 4 mil?
    poti sa-mi demonstrezi?

    apoi iti aduc si argumentele necesare :)

  38. dan said

    am June 2 2010 @ 9:51 pm

    nu are sens sa intru in contraargumente acum cu tine… jeepanele, bmw-urile, mertanele, elicopterele zic totul.. si crede-ma astea se vad si nu-s facute din munca cinstita… de fapt sustin sus si tare ca 99% din cotractele cu statul sunt dedicatii deci FURT. ar trebui tratati ca infractorii de drept comun. explica-mi si mie cum mama dracului de toti marii afaceristi s-au imbogatit ghici din ce? contracte cu statul. 1 la 1000 a reusit in mediul privat exclusiv – si exemplul e Urban :)
    si ia zi… asfaltarile tot manipulare sunt? publicitatea tot manipulare e? da-o ma in mortii ei de treaba ca fac afaceri in brasov de 7 ani si ii stiu pe toti… incep sa cred ca esti indoctrinat rau suca :) nu vrei sa vezi mai departe de PD-L si linia de partid

  39. suca said

    am June 2 2010 @ 10:05 pm

    @dan, pe bune, faci o afirmatie si apoi schimbi subiectul neputand sa-l sustii cu argumente. trecem la asfalatari si publicitate… pai e frumos?

    tolontan, este un jurnalist bun, doar ca a pus botu prosteste sau patronul lui l-a obligat sa minta.

    comparatia care a facut Tolontan cu patinoarul de 4 mil din ungaria este aberanta. ala era deja construit 40% si s-a MODERNIZAT cu 4 mil. in plus. ala din Ungaria are 2700mp pe cand cel din Brasov are 8000mp. pai comparam mere cu pere?

    un patinoar asemanator cu cel din Brasov a fost ridicat in barcelona cu 26 mil de euro…

    d-aia zic ca voi credeti tot ce se arunca pe la televiziuni.

    sunt de acord cu tine, ca trebuie TOTI politicienii verificati cum au facut afaceri cu statul, dar nu sunt de acord cu minciuna.
    nu te contrazic, dar trebuie sa recunoastem ca la ora actuala impotriva PDL-ului este orchestrata o adevarata inchizitie. in 3/4 din cazuri se minte cu nerusinare. si ti-am dat azi doar 3 exemple. poti sa-mi explici de ce acest atac pornit impotriva lor iar cand erau ceilalti taceau malc?
    imi garantezi tu ca daca vine psd sau pnl la guvernare, aceste trusturi vor folosi aceiasi moneda? eu sunt sigur ca nu. am trait-o si pe vremea lui nastase si pe vremea lui tariceanu.

    n-am auzit o vorba cu ce-a facut tariceanu cu cei 3 miliarde de euro dupa vanzarea BCR-ului, dar ne mint ca Boc a terminat banii de la FMI cand defapt banii sunt in BNR ca rezerva valutara.

    se minte, se minte si iar se minte. cu o nerusinare incredibila.
    mi-e frica sa ma gandesc ce s-ar intampla daca preiau psd+pnl puterea in Romania…

  40. Buduru said

    am June 3 2010 @ 6:24 am

    @suca

    Scuze!
    Am crezut ca in spatele nick-ului e o persoana care stie despre ce-i vorba!
    Zilele trecute a fost un articol, pe-aici, in care se propunea ca numai parlamentarii carora le place bautura sa aiba dreptul la sofer personal! Am facut asocierea plecand de la licit/ilicit, considerand greseala o “alunecare de deget”!

    Nu sunt pensionar, deci nu sunt partinitor.
    Sistemul de pensii, asa cum a functionat pana sa se “inventeze” pensiile speciale, se baza, in mod cinic, pe teoria probabilitatilor, ca orice sistem de asigurari, din orice domeniu. Si anume, probabilitatea ca un asigurat sa nu apuce sa-si “manance” toata cotizatia era foarte mare, prin prisma varstei de pensionare si a sperantei de viata.
    D’aia acest buget al asigurarilor sociale a fost, multa vreme, excedentar!
    Asta pana in momentul cand am inceput sa dam pensii care, dupa numai un an, consumau toata cotizatia persoanei in cauza.
    Asa a ajuns BAS-ul pe deficit.

    Punctul de pensie a fost, la randul sau, o “inventie” nefericita, care a creat dezechilibre in sistem.
    Legarea punctului de pensie de salariul mediu pe economie, a fost o crima. Nu exista nicio legatura directa intre pensie si salariul mediu. Legatura indirecta se face prin inflatie.
    Eu sunt pentru restituirea contributiilor la valoarea actualizata!
    Sunt ferm convins ca doar cei cu pensii speciale ar avea de pierdut!
    Din pacate, asa ceva e imposibil.
    Nu sunt bani pentru asta.
    Adica, pentru cei care-au contribuit, nu sunt bani!
    Pentru “speciali”, in schimb, sunt bani!

  41. Victor said

    am June 3 2010 @ 9:32 am

    Asa e Iulian, nu-i criminal sa iei bani de la pensionari ca sa alimentezi risipa bugetara, e criminal sa le spui ca ar avea sanse sa nu li se ia banii. BRAVO!!!

  42. asistentapentruconsumatori.ro said

    am June 3 2010 @ 11:10 am

    Reclamati abuzurile la care sunteti supusi la office@asistentapentruconsumatori.ro

    Lupta noastra a celor de la Asociatia http://www.AsistentaPentruConsumatori.ro se duce impotriva abuzurilor la care sunt supusi consumatorii romani.
    Pentru asta avem nevoie ca voi, sa ne scrieti despre fraudele sau abuzurile la care sunteti supusi de catre comercianti sau autoritati.
    Noi preluam sesizarile voastre si ne luptam pentru ca drepturile sa va fie recunoscute.

    TOT CE AI DE FACUT ESTE SA NE SCRII LA ADRESA office@asistentapentruconsumatori.ro

  43. vrajitorul.eu said

    am June 3 2010 @ 11:10 am

    INTRATI PE http://www.vrajitorul.eu/ – Magia afacerii dvs.
    informatii utile >> http://www.vrajitorul.eu/aplicatia/aplicatia.html

  44. Ilie Marian said

    am June 3 2010 @ 12:04 pm

    Ba fraere ca sa intelegi si tu ca “nu i se garanteaza intr-un anumit cuantum” nu e totuna cu “i se poate taia cuantumul oricand” .

    Te mai dai si avocat da-te dreacu de prost

  45. VIOREL URBAN said

    am June 3 2010 @ 12:59 pm

    @ Ilie Marian

    Andrei de ce faci asemenea afirmatii ? Crezi ca este frumos sa vorbesti in halul asta cu noi ?

    Vezi ca ai intrecut orice limita !

  46. Ilie Marian said

    am June 3 2010 @ 1:38 pm

    @Viorel Urban:

    Voi ati intrecut orice limita, eu va arat doar pana unde ati ajuns.

    Pe voi nu va duce capul, orice indoctrinare are o limita dar voi in PD nu intelegeti ce spuneti si ce faceti, dati dovada de lipsa de discernamant la fel ca animalele.

    In iarna va uram pentru ce spuneati acum nici nu va mai urasc mi-e doar scarba de ce spuneti mi-am dat seama ca n-aveti minte.

    Toate au o limita, toata lumea va spune ca nu se poate ca nu e legal, ca nu e constitutional, ca nu e moral etc… voi o tineti pe a voastra si o intoarceti pe toate felurile ca sa iasa ca voi. Asta nu e semn de indoctrinare e semn de imbecilitate.

    Nu am alte cuvinte pentru voi, daca aveati ratiune si judecata puteam discuta cu argumente dar voi nu sunteti rationali voi in PDL va purtati ca oile alea care dau cu capul in gard.

    Cat despre tine personal, pentru ca acele cuvinte de mai sus ti le-am adresat vis-a-vis de opinia ta personala din acest articol, sa stii ca atata timp cat vei da dovada de lipsa de ratiune la modul la care procedezi acum, tot se va gasi cineva sa-ti spuna exact cum se cheama ceea ce faci. Eu sau altul. Si iti va spune si in fata instantei la fel fiindca nu exista alte cuvinte pentru atitudinea ta.

    Intelegi??? Nu mai sunt alte cuvinte pentru voi. Poate va trezeste Dumnezeu pe voi parlamentarii astia ai PD unul cate unul ca parca sunteti hipnotizati. Nici nu va dati seama unde ati ajuns, semanati leit cu Partidul Nazist si ca indoctrinare si ca metode, aproape si ca figuri!

  47. VIOREL URBAN said

    am June 3 2010 @ 1:46 pm

    @ Ilie Marian

    “Noi” care Andrei ?

    Eu nu sunt membru PD, confuzi foarte grav lucrurile. Nici nu cred ca stii cu cine vorbesti. Nu exista “noi” exista doar indoctrinarea si spalarea pe creier + bagarea tuturor in aceeasi oala ! NU SUNTEM NOI DE VINA PENTRU CE ZICI TU ACOLO INTELEGI ?

    Imbecili deci da Andrei? Asta ti-e nivelul adevarat ? Habar nu ai despre ce sau cu cine vorbesti.

    Hai da-i inainte cu dezinformarea si arunca vina pe noi ca doar atat stii, tu si altii.

  48. Ilie Marian said

    am June 3 2010 @ 2:11 pm

    @Viorel Urban:

    Arunc vina pe voi pentru ca v-ati demonstrat limitele competentei si totusi, in ciuda faptului ca nu aveti solutii pentru a conduce tara cum trebuie, voi va incapatanati sa ramaneti la putere.

    Indiferent ce ar fi facut altii, nu am cum sa arunc vina pe ei pentru ca voi ati candidat la alegeri si v-ati asumat situatia.

    Deci arunc vina pe voi si va spun ca daca nu aveti alte solutii decat taierea pensiilor atunci trebuie sa plecati de la guvernare si sa vina altii.

    Dar e incredibil ca s-a putut ajunge vreodata la o asemenea idee!! Cum sa indraznesti macar sa visezi noaptea ca poti taia pensiile oamenilor?!?!?!

  49. VIOREL URBAN said

    am June 3 2010 @ 2:19 pm

    @ Ilie Marian

    Ai un fix cu “voi”, esti doar un spalat pe creier.
    UIta-te sa vezi cate am facut si cat s-a luptat Iulian pentru oameni , spre deosebire de tine si altii ca tine care arunca vina pe altii.
    Ne bagi in aceeasi oala cu altii si asta arata ca nu stii nimic , doar comentezi, ceea ce este un lucru la moda in zilele noastre.

    Nu are bai nene cine sa vina si sa faca bani din piatra seaca ! Trebuie pus osul la treaba si toti cei care incita la revolutii, batai si alte tampenii de strada [in timp ce dam faliment cu totii] sa fie eliminati din societate !

    Ciuma rosie si altii cu ei au distru tara si acum ti=ai gasit sa ne gasesti pe noi ca sa arunci vina.

    Distractie placuta si faliment al tarii usor !

  50. Ilie Marian said

    am June 3 2010 @ 2:20 pm

    @Viorel Urban:

    “Imbecili”, te deranjeaza faptul ca asta cred despre voi??

    Pai uita-te si tu la televizor: vin profesori de drept si spun ca nu e legal ce faceti, vin sociologi, oameni cu reputatie in societate si spun ca nu e moral, vin judecatori si spun ca nu e constitutional, toata lumea vorbeste si spune ca e absurd ce vreti sa faceti, dar voi in continuare nu intelegeti!

    Explica-mi si mie ce cuvant mai potrivit exista in DEX pentru comportamentul vostru?!

    Cand iti spune un judecator ca nu e legal ce vrei sa faci trebuie sa ai discernamant limitat ca sa continui cu lucrul ala!

  51. Ilie Marian said

    am June 3 2010 @ 2:22 pm

    Voi = politicienii lipsiti de ratiune din PDL

    Considera ca vorbesc de Boc, Udrea, Basescu, etc…

  52. Ilie Marian said

    am June 3 2010 @ 2:24 pm

    Si stai linistit ca tara nu va da faliment fiindca PD-ul mai sta 2 ani la putere.

    Dupa aia vin unii capabili care vor pune din nou piatra pe piatra si vor reconstrui ce a stricat PD-ul.

  53. VIOREL URBAN said

    am June 3 2010 @ 2:31 pm

    @ Ilie Marian

    Bravo, sa reconstruiesti tu ce vrei…
    hai ca deja o dam in sf-uri

  54. Ilie Marian said

    am June 3 2010 @ 2:38 pm

    @Viorel Urban:

    Ok, nu ma mai cert cu tine fiindca nu are rost.
    Macar daca ai fi criticat putin masurile astea, dar de fapt tu incerci sa le gasesti justificare fortand textele hotararilor.
    Nu mai am ce sa mai spun, n-aveti decat sa faceti ce vreti si sa raspundeti pentru ce faceti.

  55. Buduru said

    am June 3 2010 @ 2:41 pm

    Acum am ajuns la piatra seaca! Mda!
    La-nceputul lui 2009, era o gaura de 4-5 miliarde de euro (spusa de Pogea, Boc & comp., nu de mine), lasata de PNL!
    Daca n-ati reusit sa acoperiti cele 4-5 miliarde cu 20 de miliarde imprumutate, atunci e de vina Burebista, c-a taiat viile si-a subminat exportul de vin!
    Nu va mai umpleti de penibil cu prostia asta!
    Lasti-l doar pe Boc s-o faca!
    La piatra seaca am ajuns pentru ca VOI (PDL-ul) ati guvernat prost!
    D’aia am ajuns la piatra seaca!
    V-am spus de-un an de zile ca masurile economice pe care le-ati luat (supraimpozitari in criza) sunt proaste si ne vor duce la piatra seaca! Da’, nuuuu! VOI ati fost mai destepti!
    Acum dati vina pe altii!
    Chiar si-acum exista alte solutii, mult mai bune!
    Asta, pe care-ati ales-o, cu taierea celor mai mici venituri, este catastrofala pentru economie!
    Forfetarul a redus veniturile firmelor mici, afectand, zic eu, vreun milion de oameni (cu frati, surori, nepoti, etc.).
    Rezultatul il vedem astazi: piatra seaca – spus de VOI, nu de mine!
    Acum, cu noul “forfetar”, veti afecta 5-6 milioane de oameni!
    E nevoie sa va mai spun ce se va-ntampla pe piata, cum va fi afectata economia?
    Praf si pulbere veti face tara asta, prin incompetenta voastra, a PDL-ului!

  56. VIOREL URBAN said

    am June 3 2010 @ 2:47 pm

    @ Ilie Marian

    nu justific nimic
    eu nu am facut nimic din ce zici, cred ca nu esti capabil sa realizezi cu cine vorbesti
    hai gata ca incep sa inteleg ca o tineti pe a voastra

  57. porcilescu eugen said

    am June 5 2010 @ 2:17 pm

    E absolut sinistru.

    S? facem urm?torul calcul (de dragul demonstra?iei, vom presupune c? tr?im într-o lume în care nu exist? infla?ie ?i în care pre?urile, salariile ?i taxele sunt înghe?ate la nivelul de acum).Gigel e un tân?r care tocmai se angajeaz?. Ca orice tân?r, salariul lui net de încadrare nu e nici prea prea, nici foarte foarte: s? presupunem c? e de 1100 de lei.Gigel are 23 de ani. Întrucât e criz? ?i criza va dura – s? presupunem! – mult? vreme de acum încolo, hai s? zicem c? în 2015 leafa lui Gigel va fi tot de 1100 de lei.Ia s? vedem îns? câ?i bani pl?te?te Gigel CAS-ul timp de 5 ani (adic? 60 de luni) la o leaf? mizer? de 1100 de lei. P?i la valorile actuale va pl?ti 491 de lei x 60 de luni, 29.460 lei.Ei, aici e buba. Gigel are numai 28 de ani ?i deja a pl?tit în contul statului toat? suma pe care statul i-ar returna-o în cazul în care ar ie?i la pensie la 65 de ani ?i ar mai tr?i înc? 3-4 ani, cât e speran?a de via?? a b?rba?ilor din România.Cum a?a? P?i s? facem un mic calcul. Dac? nu m? în?el pensia medie din România e undeva pe la 750 de lei. Din contribu?iile date statului pân? la 28 de ani, Gigel ar putea primi (presupunând c? timp de 37 de ani banii s?i vor sta undeva într-o valiz?, nu într-un cont care îi va multiplica m?car prin dobând?) o pensie medie timp de 29.460 lei /750, 39,28 de luni . Adic? peste 3 ani. P?i e numai bine, tanda pe manda: iese la pensie la 65 de ani, mai tr?ie?te 3 ani ?i la 68, dup? cum zic statisticile, moare! Totu?i, nimeni nu îi explic? lui Gigel, ?i nici nou?, ce se întâmpl? cu CAS-ul pe care Gigel îl pl?te?te între 28 ?i 65 de ani, adic? timp de 37 de ani . Adic? 444 de luni. Presupunând c? Gigel va r?mâne toat? via?a un tâmpit c?ruia nu i se va m?ri niciodat? salariul, asta ar însemna c? timp de 444 de luni va v?rsa în buzunarul statului înc? 444 x 491 lei, 218.004 lei . Destul de mult, dac? e s? m? întreba?i pe mine. ?i dac? Gigel, totu?i, e un ins dezghe?at, leafa i se va m?ri ?i cotiza?ia la stat va fi pe m?sur?. Unde se duc banii ??tia? Ce se întâmpl? cu ei? Cum e posibil ca dup? numai 5 ani de munc?, f?r? un salariu deosebit, orice tân?r s?-?i fi acoperit deja pensia medie pe care ar putea-o primi la b?trâne?e, înainte s? moar??

    De fapt, ce g?uri acoper? munca de o via?? a lui Gigel? ?i de ce trebuie Gigel s? munceasc? 37 de ani pentru ca banii lui s? se duc? în alt? parte decât în propria bun?stare de dup? pensionare? ?i cât crede?i c? mai poate rezista un sistem în care 5 ani munce?ti pentru tine ?i 37 de ani pentru o cauz? ne?tiut? de nimeni, în afar? de politicieni?

  58. ALEXANDRU EUGENIA said

    am June 8 2010 @ 11:43 pm

    @Ilie Marian
    Nu stiu cine sunteti si nici nu ard de curiozitate sa va cunosc,dar pentru ca v-am citit opiniile va rog sa-mi explicati urmatoarele:
    “Dupa aia vin unii capabili care vor pune din nou piatra pe piatra si vor reconstrui ce a stricat PD-ul”-cine sau ce va impiedica sa faceti acum,ceea ce va propuneti pentru viitor.
    Sa inteleg ca orgoliile sunt mai importante decit cetatenii pe care,de altfel,ii plingeti?
    Am ascultat,din curiozitate si ce au avut de spus liderii opozitiei.M-a ingrozit si m-a facut sa fiu sceptica, siguranta cu care incercau sa ne convinga de faptul ca ei sunt singurii detinatori ai adevarului suprem,ca ei detin secretul iesirii din criza ca si cum,ar mai fi trecut prin aceasta stare,intr-o alta viata.Este firesc ca si eu,muritor de rind,sa ma intreb cum este posibil,in conditiile in care acestia au stiut tot timpul ce trebuie facut,sa stea la televizor,bagind bani in buzunarele actionarilor media,in loc sa faca ceva cel putin pentru cei care i-au votat?
    Intre cei care incearca sa faca ceva si cei care taie frunza la ciini in direct la TV,este firesc sa am incredere in primii.

  59. ALEXANDRU EUGENIA said

    am June 8 2010 @ 11:54 pm

    @suca
    “ca solutie, salariu mediu de la stat nu trebuie sa depaseasca salariu mediu din privat. cresterile salariale la stat ar trebui sa se faca doar daca salariu mediu de la privat creste.”

    Mi se pare un non sens.Eu stiam ca salariile sunt confidentiale sau confidentialitatea este doar un mijloc prin care managerii isi protejeaza pilosii?

  60. muuieeeieeeeiee ciutacilor said

    am June 10 2010 @ 11:55 am

  61. toni said

    am June 14 2010 @ 6:40 pm

    parca niciodata nu s-a simtit ca acum in prezent incalcarea legilor si a Constitutiei.sunteti buni in asa ceva dar sper ca sa dispareti la urmatoarele alegeri.nu va doresc succes pentru ca nu aveti nevoie.o sa va duceti in groapa singuri.si poate atunci nu voi mai auzi de dvs.ca un renumit jurist pentru ca nici nu sunteti.

Comment RSS · TrackBack URI

Lasa un comentariu

Nume: (Obligatoriu)

eMail: (Obligatoriu)

Site:

Comentariu:



Urban Clean