Ma fut pe credinta voastra si pe familia voastra traditionala; sa arda pe rug toti popii si toti labagii din tara asta care isi spun crestini ortodocsi ; Toata familia o sa ti-o injunghiem, o sa-i scalpam, o sa iti sodomizam copii si iti vom da foc la casa, fututi mortii matii de varza ce esti, altadata sa respecti gay-ii

Tweet this

Cam asa arata mesajele de la gay, care demonstreaza cat de toleranti sunt ei fata de cineva care nu le respecta pararea !
Inteleg sa multumesc pe aceasta cale lui Cristi Rogozanu si lui Dan Duca pentru aceste atacuri la adresa familiei mele. Inteleg ca de dragul audientei a lansa mesaje de incitare la ura publica impotriva unui senator a devenit ceva banal la Realitatea Tv.
Primesc inclusiv mesaje SMS cu amenintari! NU asta este problema ci faptul ca, mi se spune ca nu trebuie sa am dreptul la o opinie in tara asta....
Cititi ca sa vedeti ce inseamna toleranta in opinia comunitatii LGBT

A new comment on the post #46643 "Au inceput manifestarile de prozelitism organizate de homosexuali, pedofili, lesbiene, zoofili si necrofili , adica exact ce-i lipseste Romaniei in timp de mare criza! Copiii nostri sunt in pericol !" is waiting for your approval
http://www.urbaniulian.ro/2010/05/17/au-inceput-manifestarile-de-prozelitism-organizate-de-homosexuali-pedofili-lesbiene-zoofili-si-necrili-adica-exact-cei-lipseste-romaniei-in-timp-de-mare-criza-copii-nostri-sunt-in-pericol/


Author : Leo cel Gay  (IP: 86.55.148.21 , 86.55.148.21)
E-mail : hardcandy_01@yahoo.com
URL    :
Whois  : http://ws.arin.net/cgi-bin/whois.pl?queryinput=86.55.148.21
Comment:
Esti varza, senatorule!
Mortii matii de carpa care doarme in parlament si are cea mai slaba prezenta, si nici o lege bagata dar stie sa se ia de drepturile gay-ilor. Esti cel mai slab senator, cel mai prost pregatit, cel care ia cei mai multi bani de la Senat adica cel mai nenorocit parlamentar vazut ever in Romania
La tine in catun asa te-or invatat sa judeci?
Sa ii adaugi pe toti care nu sunt ca tine, laolalta?
Ai cautat macar in dictionar sa vezi ce inseamna fiecare cuvant in parte??
Sa o fut pe maica-ta , sora-ta si sa le ingrop la groapa comuna.
RUSINE sa-ti fie mai dobitocule!
Slobozim-as pe familia si mormantu matii de chelios homofob . Toata familia o sa ti-o injunghiem, o sa-i scalpam, o sa iti sodomizam copii si iti vom da foc la casa, fututi mortii matii de varza ce esti; alta data sa respecti gay-ii; ma fut pe credinta voastra si pe familia voastra traditionala; sa arda pe rug toti popii si toti labagii din tara asta care isi spun crestini ortodocsi.
Va uitati la crucifix si faceti laba iar apoi urlati la noi ca sintem anormali. Noi macar ne iubim, dar voi va uriti intre voi.
Diseara iti venim de hac, Fa-ti testamentul ca te omoram si nimeni nu te va salva ; o sa te rupem in bucati

Approve it: http://www.urbaniulian.ro....
Author : radu (IP: 78.96.102.199 , 78.96.102.199)

E-mail : radutanase@yahoo.com
URL    :
Whois  : http://ws.arin.net/cgi-bin/whois.pl?queryinput=78.96.102.199
Comment:
HOMOFOBUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUULE

VEI FI RECLAMAT LA CNCD PT CE AI SPUS AR TREBUI SA RADA TOATA EUROPA DE TINE

MARSH IN IRAN UNDE SE OMOARA CHELIOSII CA TINE


You can see all comments on this post here:

Mada said


am May 19 2010 @ 2:20 pm


Un papa lapte si-un homofob care si-a ratat vocatia!

Nu stie sa faca diferenta, vede totul in alb si negru (trist ptr tine)

Iti urez sa nimeresti intr-un grup de homosexuali si lesbiene sa vedem daca tot asa partzar te mai dai;)))

Leo said


am May 19 2010 @ 2:46 pm


Oare el nu s-o gandi ca unul dintre prietenii lui cei mai buni s-ar putea sa fie gay?

Vezi, pazeste-ti spatele, mai Urbane!





Reclamati abuzurile la adresa office@asistentapentruconsumatori.ro sau la adresa Senatorului : iulian.urban@gmail.com

Redirectioneaza 2% pentru Asociatia www.asistentapentruconsumatori.ro


Afisari: 2572

150 Comentarii pana acum»

  1. Leo said

    am May 19 2010 @ 3:02 pm

    Vezi ca ne-0ai facut publice IP-urile si adresele de e-mail.
    Este legal ce faci???
    Sa fie sa sunam garda!

  2. radu said

    am May 19 2010 @ 3:05 pm

    HAI SA-TI MAI LAS UNU: VETI DISPAREA CA RASA DE PE FATA PAMANTULUI SI VOI SI RELIGIA VOASTRA DE HOMOBOI

    HOMOSEXUALITATEA A INGROPAT TOATE RELIGIILE PANA ACUMA A VOASTRA NU O SA SCAPE STAI LINISTIT

  3. Stoicescu said

    am May 19 2010 @ 3:06 pm

    Domnule senator, sunte?i de toat? jena. Ar?ta?i ca un actor de mâna a patra care joac? într-o pies? cu scenariu f?cut de studen?ii la mecanic?. L?sa?i-o mai moale cu fantasmagoriile astea c? a?i fost amenin?at. Nu v-a amenin?at nimeni, doar c? v? place ipostaza de victim?. Victime sunt cei ce au crezut în dvs. ?i v-au votat. Am convingerea c? nu mai prinde?i al doilea mandat. Nu merita?i!

  4. Leo said

    am May 19 2010 @ 3:07 pm

    dar tie ti se pare normal sa publice adrese de mail si IP_uri?

  5. VIOREL URBAN said

    am May 19 2010 @ 3:08 pm

    Sa vada toata lumea ce faceti voi si sa cunoasca autoritatile cum ati ajuns sa ne amenintati prin toate mijloacele ! Este inadmisibil ce ati ajuns sa faceti !

  6. Eugen@Stoicescu said

    am May 19 2010 @ 3:09 pm

    Sper sa-i dea minte D-zeu d-lui Urban sa nu mai intre in haznaua aia din Senat; pur si simplu nu merita injuraturile voastre la cate face pentru cei care l-au ales.
    PS – Toti astia cu dosul duceti-va in Ilfov si intrebati-i pe oameni daca nu-l mai voteaza pe Urban pentru ca s-a pronuntat contra paradei gay si veti avea un soc : cred ca va fi votat cu 90 % din voturi din primul tur; Facem un pariu bulangiilor ?

  7. Leo said

    am May 19 2010 @ 3:09 pm

    Lol, dar esti sigur ca toate mesajele de mai sus sunt postate de mine?
    Ia da putin refresh si pune te rog nume in dreptul fiecaruia, ptr ca nu eu am scris toate acele mesaje.
    Daca tot facvi o treaba, fa-o pana la capat!

  8. Iulian Urban@Leo said

    am May 19 2010 @ 3:10 pm

    De ce te superi ?
    ca vede lumea cam ce cantitate de toleranta ai in tine ? tu care pretinzi toleranta din partea noastra a celorlalti care nu au aceiasi orientare sexuala cu tine ?

  9. Leo said

    am May 19 2010 @ 3:12 pm

    What???
    Fii coerent!
    M-ai luat printre multi altii si mi-ai bagat sub nume cuvinte care nu le-am rostit niciodata!
    Ti se pare din mesajele mele ca eu as vb urat?

  10. Flamanzeanu said

    am May 19 2010 @ 3:14 pm

    Raoul Flaminzeanu
    to me

    show details 4:11 PM (1 minute ago)

    Multumesc pentru raspuns.

    Foarte incosistent de la un om din sfera politicului. Ma asteptam la ceva mai multa diplomatie si mai putina impulsivitate.

    Poate pentru a pastra o transparenta echitabila ar trebui sa postati si mesajul pe vi l-am trimis eu.
    Sau, in loc sa mediatizati scandalul provocat de lipsa de diplomatie politica, preferati sa il alimentati pentru… ?

    Doar de bine,
    .raoul

    On May 19, 2010, at 9:01 AM, Iulian Urban wrote:

    > Daca asta inseamna la tine sa fii tolerant
    >
    > http://www.urbaniulian.ro/2010/05/19/ma-fut-pe-credinta-voastra-si-pe-familia-voastra-traditionala-sa-arda-pe-rug-toti-popii-si-toti-labagii-din-tara-asta-care-isi-spun-crestini-ortodocsi-toata-familia-o-sa-ti-o-injunghiem-o-sa-i-sca/
    >
    > Atunci este clar totul pentru mine.
    >
    > Cu scarba
    >
    > Iulian Urban
    >
    > 2010/5/19 Raoul Flaminzeanu
    >
    > Domnule senator,
    >
    > A? dor s? v? transmit c? în pofida faptului c? sunt gay, m? delimitez în mod radical de orice comportament de tip pedofil, zoofil sau necrofil, ba chiar mai mult, nu sunt de acord cu astfel de practici. Totu?i, îmi permit s? v? cer ca pe viitor s? da?i dovad? de un minim de inteligen??, astfel încât s? nu duce?i în eroare opinia public? prin astfel de asocieri eronate, fie ele cu inten?ie sau nu. V? transmit, în caz c? logica mental? nu v? ajut?, c? a fi gay nu înseamn? s? fii nici pedofil, nici zoofil, cu atât mai pu?in, necrofil.
    >
    > De asemeni, a? dori s? v? transmit faptul c? mar?ul gay, chiar dac? personal nu particip la el, reprezint? o simpl? manifestare prin care se încearc? tragerea unui semnal de alarm? asupra comportamentelor de tipul celui manifestat de dumneavoastr? ?i nicidecum nu are ca scop intervertirea persoanelor heterosexuale, a?a cum dumneavoastr? afirma?i. Trebuie s? în?elege?i faptul c? aceast eveniment nu are acela?i scop ca cel al unei propagande electorale. Noi chiar nu încerc?m s? p?c?lim poporul ca mai apoi s? ne batem joc de el. Asta este marea diferen?? dintre noi ?i dumneavoastr?.
    >
    > V?zând c? prezenta?i (în postarea dumneavoastr?) mar?ul gay ca fiind un film porno de proast? calitate, m? simt nevoit s? v? transmit c? noi, marea majoritate a comunit??ii gay, nu avem cultura filmelor porno atât de vast? pe cât o ave?i dumneavoast?, astfel încât s? facem astfel de remarci. A? dori s? precizez ?i faptul c? un om inteligent niciodat? nu va face aprecieri atât de superficiale, clasificând ni?te oameni pe care nu i-a v?zut ?i cu care nu a discutat niciodat? ca fiind proxene?i ?i prostituate. Simt nevoia ?i aici s? precizez realitatea v?zut? de la fa?a locului, nu dintr-un birou unde probabil se petrec acele filme porno despre care pomenea?i, faptul c? marea majoritate a comunit??ii gay nu este formant? din proxene?i ?i prostituate, ci mai degrab? ace?tia provin din rândul celor heterosexuali, îns? f?r? a-i clasifica pe to?i ca fiind a?a.
    >
    > Am v?zut c? invita?i oameni de calitate la acest mar? – medici, sportivi de performan??, etc -, în acela?i timp punând la îndoial? faptul c? ace?tia ar exista în rândul homosexualilor ?i lesbienelor.
    >
    > V? confirm c? exist? ?i sunt chiar mul?i. Cunosc personal astfel de oameni, dar tocmai din cauza celor ca dumneavoastr? ace?tia nu ies în strad? pentru a defila, pentru a expune public faptul c? sunt gay, nu din alte motive. Oricum, ?i aici simt nevoia s? v? spun c? am cuno?in?? de persoane gay/lesbi medici, profesori, sportivi, dar ?i din alte categorii, oameni care chiar au cu ce se mândri, cu realiz?ri demne de laude, nu sunt senatori cu nicio ini?iativ? legislativ? în sprijinul real al cet??enilor.
    >
    > Tot în cadrul aceleia?i post?ri homofobe a?i spus c? societ??ile ?i ??rile care accept? comunita?ile LGBT sunt bolnave ele însele. Sper c? nu v? va b?ga nimeni în seam? abera?ia!
    >
    > Dspre afirma?ia dumneavoastr? în care spune?i c? homosexualii reprezint? un mare pericol pentru copiii românilor, ce a? putea s? zic? Sta?i foarte lini?tit, eu n-am auzit de violatori gay sau lesbiene, iar dac? exist?, fi?i sigur c? în propor?ie mult mai mic? decât în cazul heterosexualilor. Nimeni din comunitatea LGBT nu v? va face copilul homosexual peste noapte prin cine ?tie ce vr?ji. Noi chiar ?tim c? pe lumea asta exist? diversitate ?i a?a e normal s? fie, iar noi nu ne ocup?m cu cooptarea de „membri de partid” a?a cum fac al?ii. Dar dac? tot a?i atins subiectul pericolului pentru copiii românilor, v? transmit c? nu noi fur?m viitorul a zeci de genera?ii, ci dumneavoastr?!
    >
    > Pe final, a? dori s? v? transmit indignarea mea pentru atitudinea dumneavoastr? în calitate de senator, de reprezentat al românilor. M? declar nepl?cut surprins de faptul c? nu con?tientiza?i c? p?rerile personale nu mai au libertatea avut? înainte ca dumneavoastr? s? fi?i senator. Gândi?i-v? c? reprezenta?i cet??enii dintr-un colegiu electoral, iar din cei ce v-au votat (pentru ceea ce sunte?i, din incon?tien?? sau chiar pentru „cadourile” pe care poate le-a?i oferit), nu sunt doar heterosexuali ?i homofobi, sunt ?i p?rin?i ai unor gay sau lesbiene, fie chiar gay ?i lesbiene, sunt ?i oameni ce au prieteni din comunitate ?i care tolereaz? diversitatea ?i libertatea individual?.
    >
    > Re?ine?i ?i faptul c? din pâinea pe care o mânca?i seara la cin?, m?car o felie este din banii contribuabililor din comunitatea LGBT. ?i noi v? d?m de mâncare!!!
    >
    > V? mul?umesc,
    >
    >
    >
    >
    >
    > ……………………………………………
    > .raoul .a .flaminzeanu
    > .media designer
    >
    > .land Desseanu 10
    > Arad 310087
    > Romania

  11. Dan Tanasa said

    am May 19 2010 @ 3:20 pm

    Suntem alaturi de dumneavoastra domnule Urban! Bolnavi mintali sunt pe toate drumurile! Spor in tot ce faceti ca faceti bine!

  12. edgar said

    am May 19 2010 @ 3:24 pm

    Dle senator, eu cred ca pe degeneratii astia trebuie sa ii salutam in stilul caracteristic…o sa ii castram ! vad ei sambata!

  13. radu said

    am May 19 2010 @ 3:26 pm

    CHIAR ASA DE CE AI FACUT PUBLICE E-MAIL-URILE?
    DACA IO O SA FIU UCIS “IN CHINURI GRELE” DE UN HOMOFOB RASPUNZI TU?
    SI IL MAI CRITICI PE ROGOZAN

  14. Iulian Urban@Dan Tanasa said

    am May 19 2010 @ 3:26 pm

    Am vrut sa ofer o mostra de tolerabilitate din categoria celor pe care ei ne-o cer noua !
    Multumesc de sustinere

  15. frmarian said

    am May 19 2010 @ 3:27 pm

    radu said
    Tu din ce te-ai nascut din cur, pe unde ai fost fatat?
    Cum se imperecheaza omul si inclusiv animalele.
    Normal ca Iulian a vorbit ca astea sunt principiile naturi.

  16. Iulian Urban@Papuc said

    am May 19 2010 @ 3:30 pm

  17. Leo said

    am May 19 2010 @ 3:30 pm

    Adaugand mesaje din “capsorul propriu” in afara de cele care intr-adevar le-am postat si sunt vizibile si pe celalalt link, eu zic ca nu ati procedat nici corect si nici frumos!

    Oricum, mi-am dat seama ca sunteti un om cu care nu se poate discuta, din moment ce ne bagati in aceeasi oala cu necrofilii , zoofilii, etc.

    Ati face bine sa stergeti acele adrese, deoarece s-ar putea sa supere pe multa lume.

  18. Iulian Urban@Radu said

    am May 19 2010 @ 3:31 pm

    Pai voi imi amenintati familia si aveti pretentia sa nu arat cititorilor de ce sunteti in stare ? Ati vrea sa tinem totul sub pres insa fiecare va trebui sa raspunda pentru amenintarile formulate, mai ales ca asa au ocazia si romanii sa vada adevarata natura a constiintei unora din comunitatea voastra

  19. Iulian Urban@Leo said

    am May 19 2010 @ 3:32 pm

    NU este nici “corect” si nici “frumos” sa ma injuri sau ameninti pe mine sau familia mea.
    Supara-te cat vrei sau pastreaza-ti amenintarile pentru tine

  20. Ramona@Leo said

    am May 19 2010 @ 3:32 pm

    “Leo said
    dar tie ti se pare normal sa publice adrese de mail si IP_uri?”

    Nu te stresa, ca oricum te gasisem cine esti inainte sa le publice.

  21. Leo said

    am May 19 2010 @ 3:32 pm

    Care “voi”, ca eu sunt eu!
    Spune-i pe nume aluia care ti-a amenintat familia, nu o arunca in carca altuia!

    Apropo, imi datorezi “scuze” !

  22. mariani said

    am May 19 2010 @ 3:33 pm

    Jignirile si amenintarile la care este expus dl senator Urban Iulian ne ating si pe noi cei ce l-am votat, il respectam si il sustinem.

    Sa nu ne fie rusine sa iesim inainte si sa protestam fata de cei care isi permit sa arunce asemeni mizerii asupra unui adavarat roman.

    In Iran sa se duca ei.

  23. Ramona@Leo said

    am May 19 2010 @ 3:34 pm

    La fel cum tu, Leo ai dreptul sa te exprimi in strada si D-l senator are dreptul sa exprime CE DORESTE pe blogul SAU! Iar cei care au copiat fragmente din blogul dansului pentru a face un articol in Realitatea, au dreptul sa faca asta fara acordul autorului? Din cate stiu eu, nu.

    @Leo: Pana si voua va e scarba de voi, de aia va ziceti gay si nu homosexuali. In limba romana exista cuvantul homosexuali. Care sugereaza exact ce sunteti. Va dati gay ca suna mai “trendy” si “cool”. Daca ar fi dupa mine, v-as da in judecata la Curtea Europeana a Drepturilor Omului. La fel cum voi aveti dreptul la aceasta orientare/alegere/anomalie sexuala si eu am dreptul sa nu fiu nevoita sa va vad pe strada, pentru ca imi provocati scarba si voi cere daune morale ca trebuie sa va vad. Nu am treaba cu voi ca existati, dar mergeti in tufisurile unde va ascundeti de obicei si in hotelurile si barurile de 2 lei unde va adunati. Dar nu ma obligati pe mine sa ma uit la parada voastra gretoasa. Iar cei care va iau apararea nu sunt decat niste lingai ai Uniunii Europene. Iar Uniunea Europeana va apara pentru ca are in sanul ei o gramada de de-astia ca voi, sus-pusi. Hai sictir, ca m-am scarbit destul. Iar dvs, d-le Urban, felicitari pentru donduita si pentru inca un articol bine justificat.

  24. Leo said

    am May 19 2010 @ 3:34 pm

    Te-ai uitat la IP-ul meu, ai vazut cumva venind de la biroul meu venind vreo amenintare impotriva dumitale?
    NU!

    Si cu toate acestea, intr-un gest disperat, imi faci publice detaliile strict personale!

  25. Leo said

    am May 19 2010 @ 3:35 pm

    Si eu cer daune morale!

  26. Iulian Urban@Bungau SERGIU said

    am May 19 2010 @ 3:35 pm

    D-le Bogdan Sergiu

    Cititi aici http://www.urbaniulian.ro/2010/05/19/porno-vs-homofobie-via-burka-irealitatea-care-dadea-porno-la-tot-poporu-in-2008-descopera-ca-senatorul-urban-are-ceva-cu-homosexualii/

    si apoi aici

    http://www.urbaniulian.ro/2010/05/19/ma-fut-pe-credinta-voastra-si-pe-familia-voastra-traditionala-sa-arda-pe-rug-toti-popii-si-toti-labagii-din-tara-asta-care-isi-spun-crestini-ortodocsi-toata-familia-o-sa-ti-o-injunghiem-o-sa-i-sca/

    Asta este toleranta ceruta de comunitatea voastra ? Asa arata nivelul vostru de “intelegere ” ?

    2010/5/19 Bungau Sergiu

    Domnule senator,

    A? dor s? v? transmit c? în pofida faptului c? sunt gay, m? delimitez în mod radical de orice comportament de tip pedofil, zoofil sau necrofil, ba chiar mai mult, nu sunt de acord cu astfel de practici. Totu?i, îmi permit s? v? cer ca pe viitor s? da?i dovad? de un minim de inteligen??, astfel încât s? nu duce?i în eroare opinia public? prin astfel de asocieri eronate, fie ele cu inten?ie sau nu. V? transmit, în caz c? logica mental? nu v? ajut?, c? a fi gay nu înseamn? s? fii nici pedofil, nici zoofil, cu atât mai pu?in, necrofil.

    De asemeni, a? dori s? v? transmit faptul c? mar?ul gay, chiar dac? personal nu particip la el, reprezint? o simpl? manifestare prin care se încearc? tragerea unui semnal de alarm? asupra comportamentelor de tipul celui manifestat de dumneavoastr? ?i nicidecum nu are ca scop intervertirea persoanelor heterosexuale, a?a cum dumneavoastr? afirma?i. Trebuie s? în?elege?i faptul c? aceast eveniment nu are acela?i scop ca cel al unei propagande electorale. Noi chiar nu încerc?m s? p?c?lim poporul ca mai apoi s? ne batem joc de el. Asta este marea diferen?? dintre noi ?i dumneavoastr?.

    V?zând c? prezenta?i (în postarea dumneavoastr?) mar?ul gay ca fiind un film porno de proast? calitate, m? simt nevoit s? v? transmit c? noi, marea majoritate a comunit??ii gay, nu avem cultura filmelor porno atât de vast? pe cât o ave?i dumneavoast?, astfel încât s? facem astfel de remarci. A? dori s? precizez ?i faptul c? un om inteligent niciodat? nu va face aprecieri atât de superficiale, clasificând ni?te oameni pe care nu i-a v?zut ?i cu care nu a discutat niciodat? ca fiind proxene?i ?i prostituate. Simt nevoia ?i aici s? precizez realitatea v?zut? de la fa?a locului, nu dintr-un birou unde probabil se petrec acele filme porno despre care pomenea?i, faptul c? marea majoritate a comunit??ii gay nu este formant? din proxene?i ?i prostituate, ci mai degrab? ace?tia provin din rândul celor heterosexuali, îns? f?r? a-i clasifica pe to?i ca fiind a?a.

    Am v?zut c? invita?i oameni de calitate la acest mar? – medici, sportivi de performan??, etc -, în acela?i timp punând la îndoial? faptul c? ace?tia ar exista în rândul homosexualilor ?i lesbienelor. V? confirm c? exist? ?i sunt chiar mul?i. Cunosc personal astfel de oameni, dar tocmai din cauza celor ca dumneavoastr? ace?tia nu ies în strad? pentru a defila, pentru a expune public faptul c? sunt gay, nu din alte motive. Oricum, ?i aici simt nevoia s? v? spun c? am cuno?in?? de persoane gay/lesbi medici, profesori, sportivi, dar ?i din alte categorii, oameni care chiar au cu ce se mândri, cu realiz?ri demne de laude, nu sunt senatori cu nicio ini?iativ? legislativ? în sprijinul real al cet??enilor.

    Tot în cadrul aceleia?i post?ri homofobe a?i spus c? societ??ile ?i ??rile care accept? comunita?ile LGBT sunt bolnave ele însele. Sper c? nu v? va b?ga nimeni în seam? abera?ia!

    Dspre afirma?ia dumneavoastr? în care spune?i c? homosexualii reprezint? un mare pericol pentru copiii românilor, ce a? putea s? zic? Sta?i foarte lini?tit, eu n-am auzit de violatori gay sau lesbiene, iar dac? exist?, fi?i sigur c? în propor?ie mult mai mic? decât în cazul heterosexualilor. Nimeni din comunitatea LGBT nu v? va face copilul homosexual peste noapte prin cine ?tie ce vr?ji. Noi chiar ?tim c? pe lumea asta exist? diversitate ?i a?a e normal s? fie, iar noi nu ne ocup?m cu cooptarea de „membri de partid” a?a cum fac al?ii. Dar dac? tot a?i atins subiectul pericolului pentru copiii românilor, v? transmit c? nu noi fur?m viitorul a zeci de genera?ii, ci dumneavoastr?!

    Pe final, a? dori s? v? transmit indignarea mea pentru atitudinea dumneavoastr? în calitate de senator, de reprezentat al românilor. M? declar nepl?cut surprins de faptul c? nu con?tientiza?i c? p?rerile personale nu mai au libertatea avut? înainte ca dumneavoastr? s? fi?i senator. Gândi?i-v? c? reprezenta?i cet??enii dintr-un colegiu electoral, iar din cei ce v-au votat (pentru ceea ce sunte?i, din incon?tien?? sau chiar pentru „cadourile” pe care poate le-a?i oferit), nu sunt doar heterosexuali ?i homofobi, sunt ?i p?rin?i ai unor gay sau lesbiene, fie chiar gay ?i lesbiene, sunt ?i oameni ce au prieteni din comunitate ?i care tolereaz? diversitatea ?i libertatea individual?.

    Re?ine?i ?i faptul c? din pâinea pe care o mânca?i seara la cin?, m?car o felie este din banii contribuabililor din comunitatea LGBT. ?i noi v? d?m de mâncare!!!

    V? mul?umesc,

    Un cet??ean jignit

  27. Ramona@Leo said

    am May 19 2010 @ 3:36 pm

    Si apropo: in loc sa pierdeti vremea prin Bucuresti, nu ar trebui sa fiti la munca? Sau voi nu serviti asa ceva?

  28. frmarian said

    am May 19 2010 @ 3:38 pm

    Daune morale dupa ceafa sa iei,

  29. eddy said

    am May 19 2010 @ 3:38 pm

    eu nu sunt gay … nu am nimic cu orietarea sexuala sau religioasa a nimanui ….. dar se pare ca uni intra in jocul altora … urate cuvinte scrise de domniile voastre indiferent de culoarea sexuala sau religiaoasa sau politica … un articol si comentarii jenante!!

  30. Iulian Urban@Cristian Pietrareanu said

    am May 19 2010 @ 3:41 pm

    D-le Cristian Pietrareanu

    Cititi aici http://www.urbaniulian.ro/2010/05/19/porno-vs-homofobie-via-burka-irealitatea-care-dadea-porno-la-tot-poporu-in-2008-descopera-ca-senatorul-urban-are-ceva-cu-homosexualii/

    si apoi aici

    http://www.urbaniulian.ro/2010/05/19/ma-fut-pe-credinta-voastra-si-pe-familia-voastra-traditionala-sa-arda-pe-rug-toti-popii-si-toti-labagii-din-tara-asta-care-isi-spun-crestini-ortodocsi-toata-familia-o-sa-ti-o-injunghiem-o-sa-i-sca/

    2010/5/19 Cristian Pietrareanu

    Domnule senator,

    A? dor s? v? transmit c? în pofida faptului c? sunt gay, m? delimitez în mod radical de orice comportament de tip pedofil, zoofil sau necrofil, ba chiar mai mult, nu sunt de acord cu astfel de practici. Totu?i, îmi permit s? v? cer ca pe viitor s? da?i dovad? de un minim de inteligen??, astfel încât s? nu duce?i în eroare opinia public? prin astfel de asocieri eronate, fie ele cu inten?ie sau nu. V? transmit, în caz c? logica mental? nu v? ajut?, c? a fi gay nu înseamn? s? fii nici pedofil, nici zoofil, cu atât mai pu?in, necrofil.

    De asemeni, a? dori s? v? transmit faptul c? mar?ul gay, chiar dac? personal nu particip la el, reprezint? o simpl? manifestare prin care se încearc? tragerea unui semnal de alarm? asupra comportamentelor de tipul celui manifestat de dumneavoastr? ?i nicidecum nu are ca scop intervertirea persoanelor heterosexuale, a?a cum dumneavoastr? afirma?i. Trebuie s? în?elege?i faptul c? aceast eveniment nu are acela?i scop ca cel al unei propagande electorale. Noi chiar nu încerc?m s? p?c?lim poporul ca mai apoi s? ne batem joc de el. Asta este marea diferen?? dintre noi ?i dumneavoastr?.

    V?zând c? prezenta?i (în postarea dumneavoastr?) mar?ul gay ca fiind un film porno de proast? calitate, m? simt nevoit s? v? transmit c? noi, marea majoritate a comunit??ii gay, nu avem cultura filmelor porno atât de vast? pe cât o ave?i dumneavoast?, astfel încât s? facem astfel de remarci. A? dori s? precizez ?i faptul c? un om inteligent niciodat? nu va face aprecieri atât de superficiale, clasificând ni?te oameni pe care nu i-a v?zut ?i cu care nu a discutat niciodat? ca fiind proxene?i ?i prostituate. Simt nevoia ?i aici s? precizez realitatea v?zut? de la fa?a locului, nu dintr-un birou unde probabil se petrec acele filme porno despre care pomenea?i, faptul c? marea majoritate a comunit??ii gay nu este formant? din proxene?i ?i prostituate, ci mai degrab? ace?tia provin din rândul celor heterosexuali, îns? f?r? a-i clasifica pe to?i ca fiind a?a.

    Am v?zut c? invita?i oameni de calitate la acest mar? – medici, sportivi de performan??, etc -, în acela?i timp punând la îndoial? faptul c? ace?tia ar exista în rândul homosexualilor ?i lesbienelor. V? confirm c? exist? ?i sunt chiar mul?i. Cunosc personal astfel de oameni, dar tocmai din cauza celor ca dumneavoastr? ace?tia nu ies în strad? pentru a defila, pentru a expune public faptul c? sunt gay, nu din alte motive. Oricum, ?i aici simt nevoia s? v? spun c? am cuno?tin?? de persoane gay/lesbi medici, profesori, sportivi, dar ?i din alte categorii, oameni care chiar au cu ce se mândri, cu realiz?ri demne de laude, nu sunt senatori cu nicio ini?iativ? legislativ? în sprijinul real al cet??enilor.

    Tot în cadrul aceleia?i post?ri homofobe a?i spus c? societ??ile ?i ??rile care accept? comunita?ile LGBT sunt bolnave ele însele. Sper c? nu v? va b?ga nimeni în seam? abera?ia!

    Dspre afirma?ia dumneavoastr? în care spune?i c? homosexualii reprezint? un mare pericol pentru copiii românilor, ce a? putea s? zic? Sta?i foarte lini?tit, eu n-am auzit de violatori gay sau lesbiene, iar dac? exist?, fi?i sigur c? în propor?ie mult mai mic? decât în cazul heterosexualilor. Nimeni din comunitatea LGBT nu v? va face copilul homosexual peste noapte prin cine ?tie ce vr?ji. Noi chiar ?tim c? pe lumea asta exist? diversitate ?i a?a e normal s? fie, iar noi nu ne ocup?m cu cooptarea de „membri de partid” a?a cum fac al?ii. Dar dac? tot a?i atins subiectul pericolului pentru copiii românilor, v? transmit c? nu noi fur?m viitorul a zeci de genera?ii, ci dumneavoastr?!

    Pe final, a? dori s? v? transmit indignarea mea pentru atitudinea dumneavoastr? în calitate de senator, de reprezentat al românilor. M? declar nepl?cut surprins de faptul c? nu con?tientiza?i c? p?rerile personale nu mai au libertatea avut? înainte ca dumneavoastr? s? fi?i senator. Gândi?i-v? c? reprezenta?i cet??enii dintr-un colegiu electoral, iar din cei ce v-au votat (pentru ceea ce sunte?i, din incon?tien?? sau chiar pentru „cadourile” pe care poate le-a?i oferit), nu sunt doar heterosexuali ?i homofobi, sunt ?i p?rin?i ai unor gay sau lesbiene, fie chiar gay ?i lesbiene, sunt ?i oameni ce au prieteni din comunitate ?i care tolereaz? diversitatea ?i libertatea individual?.

    Re?ine?i ?i faptul c? din pâinea pe care o mânca?i seara la cin?, m?car o felie este din banii contribuabililor din comunitatea LGBT. ?i noi v? d?m de mâncare!!!

    V? mul?umesc,

    Un cet??ean jignit

    ===============
    Cristian Pietrareanu

  31. Iulian Urban@Catalin Vieru said

    am May 19 2010 @ 3:42 pm

    D-le Constantin Catalin Vieru

    Cititi aici http://www.urbaniulian.ro/2010/05/19/porno-vs-homofobie-via-burka-irealitatea-care-dadea-porno-la-tot-poporu-in-2008-descopera-ca-senatorul-urban-are-ceva-cu-homosexualii/

    si apoi aici

    http://www.urbaniulian.ro/2010/05/19/ma-fut-pe-credinta-voastra-si-pe-familia-voastra-traditionala-sa-arda-pe-rug-toti-popii-si-toti-labagii-din-tara-asta-care-isi-spun-crestini-ortodocsi-toata-familia-o-sa-ti-o-injunghiem-o-sa-i-sca/

    2010/5/19 Constantin Catalin Vieru

    Domnule senator,

    A? dor s? v? transmit c? în pofida faptului c? sunt gay, m? delimitez în mod radical de orice comportament de tip pedofil, zoofil sau necrofil, ba chiar mai mult, nu sunt de acord cu astfel de practici. Totu?i, îmi permit s? v? cer ca pe viitor s? da?i dovad? de un minim de inteligen??, astfel încât s? nu duce?i în eroare opinia public? prin astfel de asocieri eronate, fie ele cu inten?ie sau nu. V? transmit, în caz c? logica mental? nu v? ajut?, c? a fi gay nu înseamn? s? fii nici pedofil, nici zoofil, cu atât mai pu?in, necrofil.

    De asemeni, a? dori s? v? transmit faptul c? mar?ul gay, chiar dac? personal nu particip la el, reprezint? o simpl? manifestare prin care se încearc? tragerea unui semnal de alarm? asupra comportamentelor de tipul celui manifestat de dumneavoastr? ?i nicidecum nu are ca scop intervertirea persoanelor heterosexuale, a?a cum dumneavoastr? afirma?i. Trebuie s? în?elege?i faptul c? aceast eveniment nu are acela?i scop ca cel al unei propagande electorale. Noi chiar nu încerc?m s? p?c?lim poporul ca mai apoi s? ne batem joc de el. Asta este marea diferen?? dintre noi ?i dumneavoastr?.

    V?zând c? prezenta?i (în postarea dumneavoastr?) mar?ul gay ca fiind un film porno de proast? calitate, m? simt nevoit s? v? transmit c? noi, marea majoritate a comunit??ii gay, nu avem cultura filmelor porno atât de vast? pe cât o ave?i dumneavoast?, astfel încât s? facem astfel de remarci. A? dori s? precizez ?i faptul c? un om inteligent niciodat? nu va face aprecieri atât de superficiale, clasificând ni?te oameni pe care nu i-a v?zut ?i cu care nu a discutat niciodat? ca fiind proxene?i ?i prostituate. Simt nevoia ?i aici s? precizez realitatea v?zut? de la fa?a locului, nu dintr-un birou unde probabil se petrec acele filme porno despre care pomenea?i, faptul c? marea majoritate a comunit??ii gay nu este formant? din proxene?i ?i prostituate, ci mai degrab? ace?tia provin din rândul celor heterosexuali, îns? f?r? a-i clasifica pe to?i ca fiind a?a.

    Am v?zut c? invita?i oameni de calitate la acest mar? – medici, sportivi de performan??, etc -, în acela?i timp punând la îndoial? faptul c? ace?tia ar exista în rândul homosexualilor ?i lesbienelor.

    V? confirm c? exist? ?i sunt chiar mul?i. Cunosc personal astfel de oameni, dar tocmai din cauza celor ca dumneavoastr? ace?tia nu ies în strad? pentru a defila, pentru a expune public faptul c? sunt gay, nu din alte motive. Oricum, ?i aici simt nevoia s? v? spun c? am cuno?in?? de persoane gay/lesbi medici, profesori, sportivi, dar ?i din alte categorii, oameni care chiar au cu ce se mândri, cu realiz?ri demne de laude, nu sunt senatori cu nicio ini?iativ? legislativ? în sprijinul real al cet??enilor.

    Tot în cadrul aceleia?i post?ri homofobe a?i spus c? societ??ile ?i ??rile care accept? comunita?ile LGBT sunt bolnave ele însele. Sper c? nu v? va b?ga nimeni în seam? abera?ia!

    Dspre afirma?ia dumneavoastr? în care spune?i c? homosexualii reprezint? un mare pericol pentru copiii românilor, ce a? putea s? zic? Sta?i foarte lini?tit, eu n-am auzit de violatori gay sau lesbiene, iar dac? exist?, fi?i sigur c? în propor?ie mult mai mic? decât în cazul heterosexualilor. Nimeni din comunitatea LGBT nu v? va face copilul homosexual peste noapte prin cine ?tie ce vr?ji. Noi chiar ?tim c? pe lumea asta exist? diversitate ?i a?a e normal s? fie, iar noi nu ne ocup?m cu cooptarea de „membri de partid” a?a cum fac al?ii. Dar dac? tot a?i atins subiectul pericolului pentru copiii românilor, v? transmit c? nu noi fur?m viitorul a zeci de genera?ii, ci dumneavoastr?!

    Pe final, a? dori s? v? transmit indignarea mea pentru atitudinea dumneavoastr? în calitate de senator, de reprezentat al românilor. M? declar nepl?cut surprins de faptul c? nu con?tientiza?i c? p?rerile personale nu mai au libertatea avut? înainte ca dumneavoastr? s? fi?i senator. Gândi?i-v? c? reprezenta?i cet??enii dintr-un colegiu electoral, iar din cei ce v-au votat (pentru ceea ce sunte?i, din incon?tien?? sau chiar pentru „cadourile” pe care poate le-a?i oferit), nu sunt doar heterosexuali ?i homofobi, sunt ?i p?rin?i ai unor gay sau lesbiene, fie chiar gay ?i lesbiene, sunt ?i oameni ce au prieteni din comunitate ?i care tolereaz? diversitatea ?i libertatea individual?.

    Re?ine?i ?i faptul c? din pâinea pe care o mânca?i seara la cin?, m?car o felie este din banii contribuabililor din comunitatea LGBT. ?i noi v? d?m de mâncare!!!

    V? mul?umesc,
    Un cet??ean jignit

  32. radu said

    am May 19 2010 @ 3:43 pm

    daca te-a amenintat cineva du-te la politie sau spune dar nu publica adresele de mail ale celor ce n-au facut-o chiar asa daca esti senator inseamna sa faci abuzuri?

  33. Iulian Urban@Vasile Porumbaru said

    am May 19 2010 @ 3:45 pm

    D-le Vasile Porumbaru

    Cititi aici http://www.urbaniulian.ro/2010/05/19/porno-vs-homofobie-via-burka-irealitatea-care-dadea-porno-la-tot-poporu-in-2008-descopera-ca-senatorul-urban-are-ceva-cu-homosexualii/

    si apoi aici

    http://www.urbaniulian.ro/2010/05/19/ma-fut-pe-credinta-voastra-si-pe-familia-voastra-traditionala-sa-arda-pe-rug-toti-popii-si-toti-labagii-din-tara-asta-care-isi-spun-crestini-ortodocsi-toata-familia-o-sa-ti-o-injunghiem-o-sa-i-sca/
    Asta este toleranta si asa arata principiile europene de care vorbiti mai jos ?

    2010/5/19 Vasile Porumbaru

    Legat de pozitia dumnevoastra asupra diverselor persoane precum persoanele gay, doresc sa va intreb ce mai cautati in Parlamentul Romaniei sau Senat, daca nu se regasesc in viata dumnevoastra principiile europene??????

    Principii precum: egalitate de sanse, diversitate, toleranta, combaterea discriminarii.

  34. vrajitorul.eu said

    am May 19 2010 @ 3:46 pm

    INTRATI PE http://www.vrajitorul.eu/ – Magia afacerii dvs.
    informatii utile >> http://www.vrajitorul.eu/aplicatia/aplicatia.html

  35. Catalin David said

    am May 19 2010 @ 3:46 pm

    ———- Forwarded message ———-
    From: Catalin David
    Date: 2010/5/19
    Subject: as vrea sa te corup. ce zici?
    To: iulian.urban@gmail.com

    eu te-as invita sa vii la mine o data sa stai sa te fut in cur, sa vedem daca tie reusesc sa-ti schimb orientarea sexuala, tinere!

    daca nu, ma gandesc ce bine ar fi sa te iau si sa te fut cu fortza . oare daca te-as viola, ai iubi dupa aia pula mea?

    ti-am oferit subiect sa ai fantezii cat dormi in parlament.

    vezi ce cacat mananci pe blogul tau, ca altfel risti sa devii ofensator

    mailul asta e rasplata

  36. asistentapentruconsumatori.ro said

    am May 19 2010 @ 3:46 pm

    Reclamati abuzurile la care sunteti supusi la office@asistentapentruconsumatori.ro

    Lupta noastra a celor de la Asociatia http://www.AsistentaPentruConsumatori.ro se duce impotriva abuzurilor la care sunt supusi consumatorii romani.
    Pentru asta avem nevoie ca voi, sa ne scrieti despre fraudele sau abuzurile la care sunteti supusi de catre comercianti sau autoritati.
    Noi preluam sesizarile voastre si ne luptam pentru ca drepturile sa va fie recunoscute.

    TOT CE AI DE FACUT ESTE SA NE SCRII LA ADRESA office@asistentapentruconsumatori.ro

  37. Luc said

    am May 19 2010 @ 4:01 pm

    Domnule senator,

    Doresc sa nu va rapesc prea mult timp din programul, cu siguranta, foarte incarcat.
    Cred ca ar fi potrivit sa va ocupati de lucrurile cu adevarat necesare Romaniei: solutionarea problemelor economice.
    Pe un om de talia dumneavoastra, ar trebui sa il preocupe de bunastarea tarii, nu “capra vecinului”.
    O sa va citez dintr-o carte*, care ar fi trebuit sa faca parte din vasta dumneavoastra cultura, ca om politic, roman democrat, presupus contemporan al lumii civilizate.
    “Ceea ce nu stim sau ne temem sa admitem ne raneste pe noi insine si, adeseori pe ceilalti. [...] homosexualii sau alti martiri ai inconstientului – sunt adesea discreditati [...] marginalizati [...] sau ignorati. Ei sunt purtatori ai vietii noastre tainuite, iar pentru asta ii vom uri, ii vom defaima si ii vom distruge, pentru ca au comis cea mai odioasa crima. Ei ne amintesc de un aspect al persoanei noastre pe care nu suportam sa il vedem. Din pacate, cu cat este mai slab eul, cu atat sunt mai intolerante judecatile si cu atat mai mare este potentialul de a da “verdicte categorice” asupra altora, ceea ce inseamna bigotism si prejudecata”.
    Reflectati mai mult asupra acestor fapte, nu mai aruncati cu piatra unde NU trebuie. Ne-au ajuns “nucile in perete” din politica. Nu va mai faceti publicitate pe spatele comunitatii LGBT. Limitati-va la ceea ce “v-a fost dat”: reabilitarea tarii intr-un mod pozitiv, din punct de vedere economic (acesta este faptul care ne doare, ca natiune!).
    Nici dumneavoastra, nici colegii dumneavoastra, sunteti in masura sa “luptati” intru “moralitate/bune moravuri”.

  38. Iulian Urban@Luc said

    am May 19 2010 @ 4:01 pm

  39. Denis Marcel said

    am May 19 2010 @ 4:03 pm

    RUSINE! http://www.urbaniulian.ro/2010/05/17/au-inceput-manifestarile-de-prozelitism-organizate-de-homosexuali-pedofili-lesbiene-zoofili-si-necrili-adica-exact-cei-lipseste-romaniei-in-timp-de-mare-criza-copii-nostri-sunt-in-pericol/

    Am crezut ca sunteti curat! dar va murdariti pe zi ce trece, poate o sa aveti sansa sa cunoasteti pe cineva din familie sau colegi care sa mearga la acest eveniment.

    succes ve-ti avea nevoie mai mult ca noi

  40. Iulian Urban@Denis Marcel said

    am May 19 2010 @ 4:03 pm

  41. Marian said

    am May 19 2010 @ 4:04 pm

    Author : Marian (IP: 89.137.171.200 , 89.137.171.200)
    E-mail : catalin_david_173@yahoo.com
    URL :
    Whois : http://ws.arin.net/cgi-bin/whois.pl?queryinput=89.137.171.200
    Comment:
    Ratat hitlerist infect ce esti, cu mortii si copiii tu faci sex, nu persoanele LGBT. Sta-ti-ar in gat salatiul de parlamentar pe care il bagi in tine pe banii mei!

  42. ADA said

    am May 19 2010 @ 4:18 pm

    Domnilor nu va mai bateti capul cu niste handicapati, ei sunt cativa oameni bolnavi, sa nu ne mai pierdem timpul cu schizofrenicii astia, obsedati sexual. Insanatosire grabnica homalailor si nu uitati tratamentul, luati.va pastilele la timp ca altfel o sa ramaneti pe campii..

  43. Robert said

    am May 19 2010 @ 4:20 pm

    fiecare padure are uscaturi. Mesaje tampite primite de Dvs nu va disculpa actiunile. Sunteti un senator al unei tari din Uniunea Europeana. Comportati-va ca atare! Aveti dreptul la opinie insa fara indoiala.Daca doriti o imagine de Vadim sau Becali va sugerez insa sa continuati pe aceasta cale pe care ati inceput. Alegerea Dvs!
    Deasemenea va rog sa verificati in DEX ce inseamna homofobie deoarece conform postarilor Dvs se pare ca nu cunoasteti in intregime acest termen.
    Cele bune,
    Robert Varga

  44. Denis Marcel said

    am May 19 2010 @ 4:26 pm

    Bun aveti si dumneavoastra dreptate dar totusi de aici si pana la homofobie mai este mult, nu toti sunt la fel.

    Iar o parada nu ar trebui sa se manifeste asa, ar trebui sa fie un simplu mars… oricum homosexualitatea a existat si va exista in continuare chiar daca vrem sau nu.

    O zi buna in continuare

  45. Iulian Urban@Denis Marcel - 2 said

    am May 19 2010 @ 4:27 pm

    NU sunt domnule homofob, insa nu sunt de acord cu manifestarile publice.
    Daca ai fi arab si s-ar interzice purtarea valului Burka ce ai spune ?
    Daca esti crestin ortodox si ti se interzice expunerea publica a obiectelor de cult ce ai spune ?
    Daca MISA nu a primit dreptul de a organiza marsuri publice, crezi ca fata de ei doar pentru ca sunt yoghini s-a procedat corect ?
    Este fix acelasi lucru d-le
    Iulian Urban

  46. frmarian said

    am May 19 2010 @ 4:27 pm

    Domnule Urban nu mai bagat in seama acesti ipocriti nu merita atentia noastra, sunt contra naturi firesti a vieti. Ei cum vad o sticla cred ca este un penis si si-o indeasa in fund.

  47. Iulian Urban@ADA said

    am May 19 2010 @ 4:28 pm

    ADA pot spune ca ai dreptate insa daca ai vedea ca in spatele acestor mesaje sunt personaje din peisajul de exemplu al invatamantului universitar care sunt in stare sa scrie asemenea porcarii, cred ca multi ar ramane interzisi sa vada la cat se rezuma nivelul de inteligenta al mediului nostru universitar

  48. Clint@robert said

    am May 19 2010 @ 4:39 pm

    De ce trebuie sa faceti caz de orientarea voastra? Sau nu mai aveti adepti si incercati sa atrageti tinerii aflati la o varsta incertitudinii? ADEVARATII GAY STIU CA SEXUL ESTE O CHESTIUNE DE INTIMITATE NU DE PARADA. BRAVO D-le URBAN

  49. Dani said

    am May 19 2010 @ 4:39 pm

    Asteptam demult o reactie clara si fara echivoc a unei personalitati politice! Este clar ca minoritatile sexuale vor ramane mereu asa, pentru ca au mentalitate si atitudine de MINORITATE! In momentul in care ai un comportament provocator si ofensator, este clar ca suferi- fie o frustrare, un abuz, sau un complex! Astept si eu un mars al bunului simt, al legalitatii, al moralitatii, dar…cred ca la asteptat ma voi putea rezuma! Romania, noapte buna! Incepe bezna

  50. Lala said

    am May 19 2010 @ 4:40 pm

    Bravo Dl URBAN
    Felicitari oamenilor curajosi si de bun simt.Drept de poponari duceam noi lipsa,si de paradele lor.Sictir la dracul cu ei,cind il vad si pe ala la TV mare prezentator,mai dai dracului,daca mamele lor ar fi fost inlocuite cu brbati mai erau ei sa ne faca scirba….?aceste scursuri sunt bolnave,ar trebui tratati si pina atunci inchisi in os[icii nu sa ne strice copiii si nepotii nostri crescuti in legile firii,in normalitate.

  51. Rever said

    am May 19 2010 @ 4:40 pm

    revers
    Nici nu trebuie sa fi religios ca sa iei atitudine la asa defilare ,foarte scarbos, aici nu e vb de libertate sexuala .Nu inteleg ce are casatoria cu homosexualitatea . Nu e nicio problema cel putin la noi ,sa locuiasca impreuna.. DAr ma intreb ce ascunde oare faptul ca vor sa legifererze casatoria ,urmeaza adoptia de copii .urmeaza drepturile de mostenitor, si sunt alte dedesupturi asta vor pederasti . Trebuie sa trecem pest acest pretext (casatoria) e doar un paravan altceva vor ei ,acolo trebuie sa privim si acolo e pericolul . Dar sa privim in istorie din ce cauza au pirit cele mai multe”" civilizatii”"” desigur stiti .asa va pieri si cultura occidentala care tolereaza aceste practici pagane.

  52. Ernest said

    am May 19 2010 @ 4:41 pm

    In sfarsit un om care are curaj sa spuna adevarul ,sunt total de acord cu ce a scris ,pe blog, perfect adevarat . Dupa ce ca am intrat in europa cu spatele sau aplecati acum vin sa ne …. si la noi acasa Daca sunt bolnavi sa se trateze , ii inteleg ,insa daca le place sportul asta, la doresc cat mai multa sarma ghimpata ,pe la spate desigur . Sa-si faca o tara numai a lor sa se inmulteasca prin fotosinteza sau sa se divida, sa se polenizeze etc.Ma intreb de ce biserica nu ia atitudine dar desigur la ei ispita e femeia nu barbatul. Macar astia nu defileaza Bravo domnule senator!

  53. Hey said

    am May 19 2010 @ 4:42 pm

    eu sunt poponar,imi place mult sa ma frec in cur de peste 10 ani (acum am 24) insa NU sunt de’acord cu iesirile astea in strada,stati drequ acasa ca nimeni nu ne are treaba!poponarii aia care ii vedeti voi la gay fest sunt distrusi.eu sunt un poponar normal,in sensu ca sunt un tip sportiv,masculin,nu imi pun pene sau alte minunatii in cap…

  54. elle said

    am May 19 2010 @ 4:42 pm

    bravo urban
    foarte bine, ma bucur ca un senator are curaj sa vorbeasca pe aceasta tema. e treaba lor ce fac in dormitor, eu cum ii explic copilului meu de ce nenea e costum cu pene si se pupa cu alt nene?! hello!

  55. Claudiu said

    am May 19 2010 @ 4:43 pm

    Felicitari pentru aceasta reactie. Ar fi bine ca mai multi politicieni sa se alature. Homosexualii ar face bine sa realizeze ca nu reprezinta NORMALITATEA. Este impotriva firii ceea ce fac ei. Mai bine ar constientiza si ar lupta cu pacatul. Aceste parade reprezinta un atac la FAMILIE. Faceti ce vreti, dar in liniste si nu ne obligati sa va acceptam, caci pacatul nu trebuie acceptat!

  56. Ovidiu said

    am May 19 2010 @ 4:43 pm

    felicitari pt pozitia clara
    o minte sanatoasa in PDL

  57. Lotzi said

    am May 19 2010 @ 4:46 pm

    tipii care au injurat nu sunt gay ci cetateni nemultumiti de clasa politica.

  58. Cristian Vantu said

    am May 19 2010 @ 4:47 pm

    Iulian, esti mult peste asteptarile mele ! Bravo ! Sunt placut surprins. Iti meriti si numele si locul in Parlament. Romanii sunt crestini si in mare parte morali. Rugaminte: nu mai folosi, asemeni celor mai multe televiziuni, cuvantul “gay”. El nu exista in DEX. Este un jargon, care suna mai acceptabil si de aceea vor sa-l impuna, dar tot jargon ramane, la fel ca si poponar, curist sau bulangiu. Astea sunt toate jargoane, de ce unele ar fi preferabile altora ? In limba romana se spune: sodomit, pederast sau homosexual. Te rog sa folosesti aceste cuvinte.

    p.s. nu te teme de domnisoare/ domnisori, au gura mare, dar nu sunt periculoase/ periculosi…ca atat le-ar trebui in mijlocul unui popor 95% homofob :-)

  59. Lotzi said

    am May 19 2010 @ 4:55 pm

    dar domnu senator nu are o slujba platita din banii nostri de sta sa posteze pe blog non-stop ? cei ce l-au injurat sunt cetateni veniti de pe site-ul realitatea.net care ii citeaza articolele ca sa il faca de cacao (ei, jurnalistii) pe domnu senator care la ora 3 pm posteaza comentarii in loc sa munceasca.

  60. Gay-ii hranesc toata Romania said

    am May 19 2010 @ 4:58 pm

  61. Gay-ii ameninta ca nu vor mai vota PDL daca Urban nu renunta la ideea de a nu fi de acord cu parada Gay Fest | Urban Iulian said

    am May 19 2010 @ 4:58 pm

    [...] celor 60000 de bugetari si simpatizanti PSD care vor bloca Capitala miercuri 19 mai ? (60)Ma fut pe credinta voastra si pe familia voastra traditionala; sa arda pe rug toti popii si toti lab… (59)Pe 22 mai homosexualii, zoofilii, lesbienele si pedofilii vor organiza un mars slinos in [...]

  62. Gay said

    am May 19 2010 @ 5:01 pm

    Un nou imbecil isi face loc pe piata. De aceasta data e tanar si e parlamentar si cel mai probabil nu prea are parte de femei iar dupa cum se poarta nici la laba nu si-o prea ia. As aduce argumente filosofice si psihologice in favoarea afirmatiei mele da’ nu merita atata efort pentru un cacat cu acces la tastatura (care are si gusturi misto, poarta camasa roz, ca e cool). Pai bine ba nene…daca ai probleme du-te la psihiatru, povesteste-i cum in copilarie te-a violat unchiu din partea lu’ ma-ta cu sapa in fundulet in timp ce scoteai cartofi prin Ilfov si cum ai gasit in Basescu un tatic bun si intelpt care te-a facut sa uiti de trauma si fa bine si ne scuteste…tac’tu vorbeste de reforma si tu vrei sa ne incoarcem in secolu’ XVII…maine vei spune a avem vrajitoare si tre’e sa le ardem pe rug, ‘tu-le mama lor de curve ca ele au cauzat criza. Bre, daca nu-ti plac “poponarii” de ce ii bagi in seama, te fute cineva in cur fara voia ta si nu stii cum sa scapi de el? Hai ca deja imi obosesc prea tare degetele pentru tine. Ma pis pe tine prietene si ma pis pe homofobia ta si pe educatia ta de cretin borat. Altceva nu mai pot sa spun!!!

  63. http://www.urbaniulian.ro/2010/02/12/trebuie-sa-fim-toleranti-pana-la-prostie-invitatie-la-dezbatere/ said

    am May 19 2010 @ 5:03 pm

  64. Catalin Vieru said

    am May 19 2010 @ 5:07 pm

    am primit si eu acelasi raspuns sec si ilogic de la dl senator si acesta este raspunsul meu.

    va avertizez, printre altele, ca am investigat si este ILEGAL sa publicati ip-ul meu. asta inseamna amenda si poate duce la mai multe. v-am spus ca sa stiti. in rest, raspunsul meu aici:

    Dle senator,

    Nu are niciun fel de legatura ce v-am trimis eu cu ce imi trimiteti dvs. sa citesc. Se vede clar faptul ca faceti parte din PD-L, discursul de tip populist, instigator, manipulator, propagandist nu va este strain, dimpotriva, il imbratisati cu pasiune.

    Eu cred ca puteti rezolva probleme adevarate legate de nebunia pe care PD-L a creat-o zilele acestea in tara noastra si sa lasati Gay fest in pace. In fond, Gay Fest nu e facut din bani publici ci din donatii. Gay Fest este un festival al diversitatii si egalitatii de sanse, o manifestare culturala pt. comunitatea LGBT. Marsul de sambata este un semnal de alarma, este o manifestare de o ora care nu afecteaza cu nimic pe nimeni.

    Cel mai bine ar fi sa retrageti articolul jignitor de pe blogul dvs, este o ofensa adusa cetateanului care merge la vot, indiferent de orientarea sa sexuala. Sa va amintesc ca si eu am drept de vot si ca am votat in ultimii ani? Nu cred ca e nevoie.
    In plus, va rog sa va puneti la punct cu gramatica limbii romane pt. ca lasati un gust amar si provocati scarba cu sumedenia de greseli de pe blog. Sunteti senator si avocat, deci la admiterea in facultate, teoretic cel putin, ati dat examen la gramatica limbii romane. Or, nu imi pot inchipui ca ati trecut acel examen si acum scrieti in halul in care scrieti.

    In continuare jignit si plin de scarba,

    Catalin Vieru

    si iata raspunsul plin de aroganta, etica si bun-simt al senatorului:

    Asadar ca sa inteleg d-le Vieru
    Nu va intereseaza cat de putin faptul ca am dreptul la o opinie, si anume aceea de a nu fi de acord cu faptul ca gay-ii au toata libertatea de manifestare sexuala in intimitatea dar acest lucru nu trebuie sa ajunga un exhibitionism savarsit in public. Pretindeti ca doar dvs. detineti adevarul absolut si eu ar trebui alaturi de cei care gandesc ca mine, sa plecam capul si sa nu ne sustinem parerile noastre.
    Spuneti ca ati votat si ca PDL nu mai merita votat de dvs. Fara suparare d-le Vieru, insa prefer sa fiu votat de familia romaneasca, de cei care au dreptul sa isi exprime liber optiunile asa cum vreti si dvs. Nu aveti dreptul sa ne impuneti stilul dvs. de viata, facand acest lucru public in cadrul unor parade. Spuneti ca marsul dvs. de sambata este un semnal de alarma ? fata de ce ? sunteti liberi sa intretineti relatii sexuale asa cum doriti, insa noi va cerem sa nu expuneti public aceste lucruri , pentru ca maine vom avea parade ale celor care practica sexul in grup, etc. Si ei vor pretinde aceleasi drepturi si dreptul de a se manifesta public, iar eu unul, de asemenea platitor de taxe si impozite, nu vreau sa vad asemenea manifestari pe strazile noastre; avem opinii diferite, iar dvs. spuneti ca este populism cand spun ca am dreptul la opinia mea personala ?
    Nu sunt domnule homofob, insa nu sunt de acord cu manifestarile publice de acest gen si am acest drept garantat prin Constitutie asa cum aveti voi dreptul de a avea relatii sexuale tip LGBT.
    Daca ai fi arab si s-ar interzice purtarea valului Burka asa cum se intampla in toata Europa ce ai spune ? Te-ai considera discriminat pe motiv de religie
    Daca esti crestin ortodox si ti se interzice expunerea publica a obiectelor de cult ce ai spune ? Te-ai considera discriminat pe motiv de religie si ai avea dreptul sa obiectezi
    Daca MISA nu a primit dreptul de a organiza marsuri publice, crezi ca fata de ei doar pentru ca sunt yoghini s-a procedat corect ?
    Este fix acelasi lucru d-le
    Vad insa ca valorile democratiei si libertatii de exprimare pe care le pretindeti de la majoritate , nu reprezinta repere morale, valorice si constitutionale pe care sa intelegeti sa vi le asumati. de fapt sunteti mai mult de atat, sunteti practic pe pozitia de unde spuneti : daca nu ne lasati sa va invadam viata via spatiul public, inseamna ca sunteti intoleranti.
    Nu sunt intolerant daca inteleg sa-i atrag atentia vecinului care vrea sa intretina relatii sexuale cu un alt barbat, sa o faca in privat in intimitatea locuintei lui, si sa nu o afiseze public, in spatiul public !
    Reflectati la acest lucru si repet, prefer sa fiu votat de cei care inteleg democratia cu adevarat, cu bune si cu rele, si nu de cei care urla sa sunt discriminati dar de fapt practica discriminarea pe scara larga !
    Iulian Urban

  65. Catalin Vieru said

    am May 19 2010 @ 5:43 pm

    cuvantul GAY exista in dex si doom de cativa ani buni. ;)

  66. Alfred said

    am May 19 2010 @ 5:43 pm

    Mda, se vede ca e un blog unde se respecta libertatea de expresie, de unde si numarul mare de mesaje ale bolnavilor care vor drepturi. De ce homosexualii are merita mai mult decat pedofilii, zoofilii, necrofilii, etc?

    Homosexualitatea e o boala, oricat se caca pe ei unii sa nege adevarul si sa arunce apoi cacatul restilizat cu argumente pseudostiintifice si falsificatoare de istorie. Realitatea e dura, poponarii si homofilii o resping: homosexualitatea este una din principalele cauze ale raspandirii SIDA in Occident, speranta de viata medie a poponarilor e de 40 de ani, pe langa SIDA au o multitudine de alte boli, au un stil de viata autodistructiv, sunt labili psihic, o lista care poate continua la nesfarsit.

  67. obiectiva said

    am May 19 2010 @ 5:44 pm

    IGNORATI/II… faptul ca injura.. inseamna ca ati atins .. gaoaza.

  68. obiectiva said

    am May 19 2010 @ 5:46 pm

    @VIERU. un deputat PE propune INTERZICEREA IN TOATA EUROPA A VALULUI ARAB IN TOATA EUROPA.

  69. obiectiva said

    am May 19 2010 @ 5:46 pm

    ce ar fi sa fie votata directiva???

  70. obiectiva said

    am May 19 2010 @ 5:47 pm

    eu NU sunt homofoba. dar HOMOSEXUALII INCALCA DECLARATIA UNIVERSALA A DREPTURILOR OMULUI…

  71. obiectiva said

    am May 19 2010 @ 5:49 pm

    Ma fut pe credinta voastra si pe familia voastra traditionala; sa arda pe rug toti popii si toti labagii din tara asta care isi spun crestini ortodocsi ; Toata familia o sa ti-o injunghiem, o sa-i scalpam, o sa iti sodomizam copii si iti vom da foc la casa, fututi mortii matii de varza ce esti, altadata sa respecti gay-ii.. CHESTIA ASTA DE BUNA DE TRIMIS………..LA FBI..

  72. Gay@obiectiva said

    am May 19 2010 @ 5:49 pm

    Esti nesimtita fa daca crezi ca numai tu ai dreptul sa te futi in cur si noi nu; sau tu iti sodomizezi copiii ?

  73. Papi said

    am May 19 2010 @ 5:49 pm

    YouTube – Incidente poponari 2007 Bucuresti
    Zona Unirii, militienii platiti din banii publici bruscheaza chiar si oamenii nevinovati, totul pentru a proteja poponarii. In plus s-au folosit grenade cu …
    http://www.youtube.com/watch?v=43Xe1FwEZws

  74. obiectiva said

    am May 19 2010 @ 5:50 pm

    de ce nu o faceti??? FBI VA INVESTIGA TOATE AMENINTARILE DE ACEST GEN… pedofilia este pedepsita.. groaznic.

  75. obiectiva said

    am May 19 2010 @ 5:50 pm

    ba, gayule, nu aveam nimic cu voi.. dar, cand va LEGATI SI DE COPII… sunteti..penali.

  76. Papi@Vieru said

    am May 19 2010 @ 5:52 pm

    Inainte sa imi bag pula in mata, uita-te aici
    Doi poponari noaptea în tufis | Ha Ha Ha! E Haios!
    Doi poponari noaptea în tufis. La un moment dat, apare militia cu lanternele aprinse. Ala care-i sugea pula celuilalt se “smulge” si o rupe la fuga, …
    hahaios.net/doi-poponari-noaptea-in-tufis/

  77. obiectiva said

    am May 19 2010 @ 5:54 pm

    eu zic sa va pregatiti ca veti fi….MACELARITI.. cand veti aparea in bucuresti… va curge mult sange de gay…

  78. obiectiva said

    am May 19 2010 @ 5:55 pm

    si dupa ce muriti.. cine va mai manifesta progay???

  79. Nicador@Gay said

    am May 19 2010 @ 5:55 pm

    uita-te aici sa vezi cat sinteti de penibili bulangiilor
    YouTube – majorat…poponari…cocalari
    rasheedmike9990 bha da aveti niste basini pe cap:))) poponari infecti:))) 3 weeks ago … queueIncidente poponari 2007 Bucuresti25498 viewsRhadooG …
    http://www.youtube.com/watch?v=nFVSnbKd78A

  80. Pidosnicu' said

    am May 19 2010 @ 5:57 pm

    Imi place cum gandeeste Vieru; Ai pula mare ?

  81. erjibeth said

    am May 19 2010 @ 5:58 pm

    mi se pare ciudat ca vad doar reactii de asa mare violenta,mai ales verbala pentru ca amenintarile inca vad ca nu sunt publice,dar sunt contrariata de faptul ca stiu sigur ca exista si mailuri de bun simti si scrise in mod civilizat,eu sunt pentru o mediere pasnica a conflictului si mai ales la o opinie argumentata,dar aici nu am vazut nici unul din acele mailuri pentru suport,pe care si eu l-am trimis fiindca sprijin comunitatea gay fara scarba si procese de constiinta atata timp cat exista acolo oameni de cultura,intelectuali,oameni publici,prieteni de-ai mei,rubedenii chiar si care mi se pare perfect normal sa existe.
    homosexualitatea nu este o boala si nu a fost doar problema societatii noastre,filosofii greci pe care inca ii studiem si dupa care invatam erau homosexuali,dar tot ei vorbeau de dumnezeu,de civilizatie si de spirit…valori care se pare ca astazi sunt insa calcate in picioare de minti inguste,minti care au ajuns la un nivel de unde conduc.
    exemplu dvs nu mi se pare deloc unul demn de urmat!

  82. i8 said

    am May 19 2010 @ 6:01 pm

    Vieru te vreau, stii s-o indesi bine de tot ? da-mi un id de mess sau ceva, hai ca e viata scurta

  83. Valorile poponarilor said

    am May 19 2010 @ 6:02 pm

    Doi poponari ne demonstreaza ce aduc ei bun pentru societatea romaneasca actuala si pentru copiii romani
    Doi poponari se certau: -Du-te ma dracu!
    -Du-te tu ma in p…a ma-tii!
    -Te ft in gura,ma boule!
    Aha, vrei sa ne impacam !
    http://www.imaginelife.ro

  84. Nemo said

    am May 19 2010 @ 6:09 pm

    Orbii si schiopii nu isi manifesta lipsa asa cum o fac homosexualii; un orb, un schiop, un ciunt, un om cu o malformatie fizica nu poate fi comparat cu un om care nu are nimic decat multe mofturi si gura mare… Mi-e rusine de tine Diana ca ai comparat un homosexual cu un schiop sau cu un orb.. un schiop si un orb sufera Diana, ei au neajunsuri foarte mari si ei lupta in fiecare zi, asa cum tu nu o sa poti sa o faci niciodata…Dar un homosexual de ce trebuie sa spuna la toata lumea ca e homosexual cand nu vrea nimeni sa stie? Exista comunitati de homosexuali tolerate, dar nu inseamna ca gata in ziua cutare iesim toata gaymea in strada si ne fataim fundurile gay in fata heterosexualilor ca sa vada lumea cat sunt de gay… e un moft si o manifestare stupida si inutila si o dovada de nesimtire.. nu iti trebuie o credinta anume ca sa vezi nonsensul unei manifestari… doar daca nu cumva o fac ca pe un afront… sau ca sa ne arate noua cat de deosebiti sunt ei… nu am nevoie sa stiu

  85. Alinus@Obiectiva said

    am May 19 2010 @ 6:14 pm

    Eu am crescut intr-o familie de heterosexuali, intr-un mediu ostil heterosexual, de ce oare sunt gay ? Crezi ca daca am sa cresc un copil cu un alt barbat , copilul va deveni gay ? Atata de duce pe tine capul ?

  86. George said

    am May 19 2010 @ 6:20 pm

    Cred ca fundatia ACCEPT nu e in toate mintile. Romanii chiar ii tolereaza pe homosexuali. A ca nu tolereaza comportamentul lor ostentativ (vezi parada GAY) e alta disctuie.In afara persoanele nu tind sa iti arunce in fata orientarea lor sexuala. Cum ar fi ca noi, heterosexualii, sa facem o parada? Cred ca ar fi privita tot ostentativ si discriminant, pe cand parada GAY e acceptata.Cine a zis ca homosexualitatea e normalitate? Nimeni. Este o alegere facuta de cineva.

  87. Anton said

    am May 19 2010 @ 6:24 pm

    crima si pedofilia sunt instincte? Am spus clar “porniri umane care a[u] legatura cu renuntarea la satisfacerea unor instincte”.Eu cred ca tocmai aspectele morale trebuiesc discutate. Pe de o parte, spuneti ca experimente serioase arata ca sunt oameni cu porniri homosexuale inconstiente care sunt heterosexuali, iar acum spuneti ca orientarea sexuala nu se poate impune cu forta. Va reamintesc si de armatele ateniene care stimulau, cu mare succes, homosexualitatea, ca iubitii sa se apere intre ei?Daca vreti sa spuneti ca nu vom reusi sa combatem in intregime fenomenul, asta accept bucuros, asa cum nu vom combate in intregime violenta, pedofilia, incestul dar functie de atitudinea societatii vom muta media intr-un sens sau in altul. Depinde in ce fel de societate vrem sa traim. Intrebarea este daca societatea are dreptul sa transmita urmasilor, prin educatie, valori colective si daca morala este o valoare colectiva.

  88. Radianu Mihai said

    am May 19 2010 @ 6:28 pm

    Asa cum am mai spus,nu exista minoritati sexuale!
    Exista diverse fatete ale bolilor mintale!
    Asa cum catalogam pedofili,zoofili si alte tipuri de bolnavi mintal,tot asa trebuie catalogati homosexuali si lesbienele,nu cu
    toleranta ci cu medicamente si ospicii special amenajate!
    Nu au ce cauta si nu trebuie sa inventam categori sexuale,acesti oameni sunt expresia vie a unor forme de dementa si trebuie priviti si tratati de societate si mai ales de medici ca fiind oameni bolnavi si nu ca “o minoritate sexuala”!
    Maine-poimaine ne trezim ca si nenorocitii astia vor un stat al lor!
    Huo si la balamuc cu ei!

  89. Pentru bulangii care vor sa o ia pe drumul drept said

    am May 19 2010 @ 6:33 pm

  90. cbabeanu said

    am May 19 2010 @ 6:38 pm

    Agresivitatea limbajului, injuriile si amenintarile , de-o parte sau de alta, arata din pacate nivelul extrem de jos, de pitecantropi , la care se afla multi dintre romani si din pacate acesti oameni, veniti din preistoria civilizatiei au probabil si drept la vot…
    Sint categoric impotriva deviatiunii sexuale numita homosexualitate, o consider o grava infirmitate psihica fie si numai pt faptul ca Dumnezeu a lasat barbatului o fiinta atit de atragatoare precum femeia….

  91. ego2010 said

    am May 19 2010 @ 6:43 pm

    SA VA FIE RUSINE, DERBEDEILOR! VOI, POPONARI NENOROCITI, NU AVETI CE CAUTA PE LUMEA ASTA! GUNOAIE, CE SUNTETI! BLESTEMATE FIE PANTECELE CARE V-AU ADUS PE LUME!

  92. Radu said

    am May 19 2010 @ 7:26 pm

    Eu ma gandesc cu groaza la copii mei care vor creste cu bolnavii astia peste tot la tot drumul.
    Domnul senator are dreptate. Chiar nu suntem obligati sa suportam niste bolnavi psihic doar pentru ca alte popoare europene ii pupa in fund.

  93. ARAHNO-CLAUSTRO-HOMOFOBUL said

    am May 19 2010 @ 7:32 pm

    Eu sunt ARACHNOFOB, CLAUSTROFOB si HOMOFOB. Am fobie de paianjeni, de spatii restranse si de persoane homosexuale. Am cunostinte care sunt homosexuali, atat barbati cat si femei si incerc sa ma comport normal in prezenta lor. Am reusit chiar sa port o discutie scurta cu unul dintre ei, insa cu toate acestea nu pot de exemplu sa le dau mana cand ne intalnim si nici sa stau mai mult timp in prezenta lor. Pur si simplu simt ca ma sufoc la fel cum patesc atunci cand vad un paianjen sau cand sunt intr-un lift. Cum ma puteti acuza pentru asa ceva ? Nu este alegerea mea. Asa m-am nascut. Homofobia este o boala si solicit aceleasi drepturi ca si restul minoritatilor. Vreau locuri speciale in universitatile americane, emisiuni in media, bani de la Soros si in general vreau sa beneficiez de toata discriminarea pozitiva de care beneficiaza si alti minoritati intr-o lume civilizata si politic corecta. Va multumesc pentru intelegere.

  94. Likar said

    am May 19 2010 @ 7:52 pm

    BA DEZAXATILOR daca voi spuneti ca ii ingropati pe toti pe voi cine mama smoalei va ingroap??legat de toleranta am o intrebare,doi care urla la mine sub geam si ma deranjeaz? eu tre sa ii suport daca ei se iubesc?nu nu,va spun eu,avem dreptul sa ne protejam copii de psihopati ca voi.nici animalele nu fac ce faceti voi.sunteti niste ratati care nu sunt in stare sa aiba o femeie si se consoleaza intre ei.

  95. cineva said

    am May 19 2010 @ 7:57 pm

    “Baieti de baieti” cum vi se mai zice …POPOlar, daca acum nu va place toleranta romanilor si sunteti nemultumiti de ea, asteptati sa vina Legiunea la putere. Va garantez eu ca n-o sa mai aveti ce injura iar ultima voastra rugaciune (catre cine vreti voi..) va fi foarte scurta. Si tot noi o sa va aratam cat de mult iubim “valorile europene”.

  96. lucidu said

    am May 19 2010 @ 8:22 pm

    1. cu cat vb. mai mult ds. ei cu ata ridicati praful…

    2. acesti dezaxsati vor regreta amarnic excesele lor.. stiti cand..? cand vor fi de varsta mea (75 de ani)

    3. la barbati excesul sexual se concretizeaza in marirea prostatei de timpuriu; adenomul canceros este la ‘usa’.. si in ‘fund’ / fond voiam sa spun…. nici nu-mi pasa daca niste semeni ai mei sunt dezaxati sexual; este o ‘placere’ ieftina si deplin satisfacatoare la nivel de mahala, ‘carton-ville’ si pt cei mult prea bogati si plicitsiti de atat banet/ fara munca

    4. pe vremuri, exista un proiect ‘Mega’… moda lui este ceausista, comunista – ‘Canalul Buc.- Dunare’, acolo i-ar lasa sa se dedice execelor lor, dar dupa orele de munca obligatorie

    Din pacate, nu avem ‘cine’ sa ne dea astfel de rezolvari…., pacat de neamu si tara asta

  97. Csaba said

    am May 19 2010 @ 9:56 pm

    Domnule Senator, cu privire la primul mesaj postat va linstesc spunind ca e scris de un HOMOSEXUAL PROST: nu poate viola mama, fetita nimanui, fiindca desi are organ genital masculin, il foloseste doar sa faca pisu, probabil asezat pe WC, ca fetitele. E putin probabil ca un HOMOSEXUAL FRUSTRAT sa poata viola o persoana de sex opus. Ei aleg stilul asta de viata deoarece: nu pot intretine relatii sexuale cu femei fiindca nu li se scoala, sau le place s-o suga, si atunci, nu e posibil sa poata viola.
    Cei ce scriu astfel de tampenii, se contrazic de o maniera cel putin caraghioasa. Un barbat ce vrea sa violeze femei, nu poate pretinde ca e HOMOSEXUAL, e un maniac periculos si ar trebui inchis ca pericol la adresa societatii, la fel ca cei inchisi fiindca isi pun pe geci, emblema nazista. Cu ce e mai bun un HOMOSEXUAL SCARBOS ce ameninta pe fata ca si un neo-nazi???

  98. Igrec said

    am May 20 2010 @ 7:51 am

    “Stiti care e diferenta dintre o furnica si-un homosexual?
    Furnica impinge mancarea pentru maine. homosexualul o impinge pe aia de ieri.”

    Parerea mea e ca ar trebui bagati in puscarii. Acolo pot practica la liber homosexualitatea toata ziua pana se umplu de rahat cu totii…

  99. gabitzu said

    am May 20 2010 @ 8:02 am

    Nu sunt de acord cu nicio parada gay sau ce dracu vor sa faca. daca vor sa se f…, sa o faca la ei in casa. nu sa imi arata ei mie ca fac si asta.
    Imi provoaca repulsie cand ii vad. Aceasta zisa minoritate, ar trebui sa taca din gura si sa nu mai faca tam-tam referitor la drepturile lor.

    P.S. daca s-ar face un referendum,99% din romani sunt de acord cu reintroducerea art. 200!!!

  100. robert said

    am May 20 2010 @ 10:46 am

    @ego2010: nu este devina nici mama nici tatal pentru ceea ce a devenit copilul lor. puteau sa il ajute in timp ce se dezvolta aceasta aberatie la el. daca observau. sau isi dadeau seama ca fiul lor a a apucat pe o cale gresita.

  101. Roncea.ro said

    am May 20 2010 @ 11:10 am

  102. aliada said

    am May 20 2010 @ 1:56 pm

    voi chiar nu va dati seama ca de fapt asta e doar un motiv in care ne putem invrajbi si mai tare. Rusine! Am prieteni homosexuali , atleti , bine facuti dupa care orice fata ar intoarce capul deoarece nu scrie pe fruntea lor, ce fac ei in pat e pur treaba lor, homosexualitatea exista de pe vremea romanilor, dar ei sunt Oameni adevarati care sunt acceptati in societate tocmai pentru ca stiu sa fie Oameni. Despre cei care se boiesc pe fata si fac parade intr-o tara in care nu stim cum sa scoatem camasa sa mai putem trai……Vai de voi (doar aceia)
    Iar ptr dnul senator doar FELICITARI ptr tot ceea ce faceti ptr noi, nu sunt din Ilfov, dar pot sa imi spun offul unui senator, duceti-va in oricare alt oras cu vreo problema la un senator ales de voi sa va reprezinte…oare il veti gasi vreodata disponibil? birouri au, dar….cam atat
    Felicitari inca o data si nu va suparati pe noi, sunt subiecte in care suntem total de acord sau altele in care ne pare “ca nu ne sunteti alaturi”
    dar asta e fiecare are opiniile sale, iar cu jurnalistii, alta problema
    Daca am ajuns sa credem tot ce scriu ei…….mai bine cititi lucruri adevarate despre economie scrise de un jurnalist adevarat, lasati ca”n”-ca”n” (a se citi printre randuri) ptr ei insisi

  103. vasile said

    am May 20 2010 @ 3:12 pm

    ma pish pe ei de dereglatzi. viatza normala e barbat si femeie, nu lingai, homalai, curisti deashtia. hai sa iasa iar ins trada si o sa vada ei
    muie la poponari!
    pardon, scuze, ca asta le place…

  104. Iulian Urban@aliada said

    am May 20 2010 @ 3:14 pm

    Multumesc

  105. Dan said

    am May 20 2010 @ 3:46 pm

    Pe scurt: Daniel J. Wagner avea probleme cu un virus, si-a dus laptop-ul la reparat, tehnicienii au gssit 67 de imagini cu minori în ipostaze pentru adulti, homo (chestii nitel cam ilegale în orice parte a lumii civilizate), au chemat politia, urmeaz? un proces savuros. Sentinta estimat? e foate blind?: 210 ani de inchisoare ?i amenzi de pîn? la 1,4 milioane $.
    Initial, arestarea e-pedofilului promitea un mic protest pe motiv de invadare a intimitatii., ceva in genul celei clamate de homosexualii romani. “Ce drept au tehnicienii s?-si bage nasul unde nu le fierbe porn-ul?” si asa mai departe. Din pscate pentru rebelii de ocazie, ideea a picat dup? declarasia oficials a politiei: “Numitul avea o imagine de gen pe post de wallpaper. Tehnicianul a intrat în My Documents ca s-o schimbe. Si acolo il asteptau celelalte imagini. E clar?”
    http://www.catavencu.ro/atentie_pornografia_cu_minori_timpeste-13953.html

  106. JIJINHO said

    am May 20 2010 @ 6:46 pm

    Nu am nimik impotriva cu orietarea voastra nenaturala, dar nu ne obligati pe noi cei normali sa va suportam iesirile anuale si scarboase …. In loc sa iesiti ca potarnichiile la rahatul ala de parada , mai bine iesi-ti si faceti curatenie intr-un parc sau sa renovati un parc .Ati avea ceva de castigat din toate pct de vedere si nici nu va mai injura lumea bulagiilor.
    NU INTELEG DE CE TREBUIA SA STIM NOI CE ESTE LA ANUSUL SAU GURA VOASTRA , BOLNAVILOR PARCA ATI FI UNGURI.

  107. Care said

    am May 20 2010 @ 9:10 pm

    Astia nu pot fi homosexuali fara parada? Sau vor sa ii vada lumea ce tari sunt ei?

  108. vlad said

    am May 20 2010 @ 9:28 pm

    Anus contra naturii tuturor poponarilor!Ca doar sunt contra legii firesti

  109. vlad said

    am May 20 2010 @ 9:31 pm

    Un homosexual bolnav de SIDA in ultimul stadiu, toti ii mai dadusera de trait una-doua saptamani, se duce cu ultima speranta la un doctor renumit.
    ? Dom doctor, am venit la dumneavoastra ca la un zeu, am auzit ca ati facut minuni, macar cu un an, doi sa imi mai prelungiti viata asta, ca tare mi-e draga…
    ? Uite ce tre sa faci, da sa urmezi sfatul meu cu exactitate…
    ? Da dom doctor, voi face absolut tot ce-mi spuneti.
    ? Deci… mergi acum acasa si fa asa: bei un litru de apa minerala, cu cat mai mult sulf, Borsec de exemplu, apoi mananci 1 kil de cirese cat mai coapte, dupa care bei o bere, Becks cu lamaie ti-as recomanda… Asa, pe urma amesteci cu mixeru fo 2 kile de pepene cu un litru de lapte batut. Ce rezulta dai pe gat fara pauza. Dupa 1 minut sa ai la indemana cam 2 kile de prune. Atat, acum poti merge acasa. … aaaa! Sa nu uit! Dupa prune… un pahar plin cu iaurt de fructe, asta e cel mai important! Sanatate maxima iti doresc!
    ? Vaaai, dom doctor, sa v-ajute Dumnezeu… si cu reteta asta cam cat credeti ca mai traiesc?
    ? Pai, sincer sa fiu, habar n-am, da asa o sa vezi si tu macar acum LA CE FOLOSESTE CURU!

  110. Guvernele lui Basescu. Romania “elitei” « Radical & hipercritic said

    am May 21 2010 @ 12:11 am

    [...] Sa o fut pe maica-ta , sora-ta si sa le ingrop la groapa comuna. RUSINE sa-ti fie mai dobitocule! Sl… [...]

  111. Gariel said

    am May 21 2010 @ 6:06 am

    Bravo Domnule Urban! Va sustin opinia si va admir ca ati luat cuvint impotriva gay si lesbiene.

    Dar cum traim intru-un veac in care normalitatea a ajuns sa fie perceputa ca anormalitate, ma tem ca veti avea de suferit din partea colegilor, opiniei publice. Nu va fie frica! Dumnezu sa va ajute sa nu dati inapoi.

    Pt gay: biserica ortodoxa nu condamna pe pacatos, ci pacatul. Luptati contra pacatului si nu defilati cu el. Dumnezeu sa va lumineze!

  112. bella said

    am May 21 2010 @ 9:41 am

    fff tare Vlad !!!!!!!!

  113. Syle said

    am May 21 2010 @ 11:58 am

    Pfooaaiiiii .. DMNULE IULIAN DA-MI 2 PISTOALE SI TRIMITE-MA IN MIJLOCU LOR !!! Bai duceti-va ba in spania si olanda sa va corditi intre voi nu sa vada copilu meu cum va regulati voi ca animalele si cum protestati rujati si imbracati in fuste pe la televizor ! Frustratilor !!! bai leo asta cel mai gay dintre gay te castrez dupa care te impusc in maini si in picioare si te acopar cu sare pana la gat . Parada gay auzi , romanii mor de foame si voi vreti atentie pe la TV . si aia care or sa va dea pe post or sa fie mai homosexuali ca voi .M-am aprins , Domnule senator , mi-am adus aminte dati-mi si un agheu in caz ca sunt mai multi decat gloantele din pistoale !

  114. Ursuletul Pufos @ LGBT said

    am May 21 2010 @ 3:16 pm

    Ma cheama Ursuletul. Pufos.
    Am renuntat la neserioasa pizda de 7 ani. De 7 ani iubesc pula. Imi iubesc propria pula.
    O dau cu creme, si o frec de 20-30 ori pe zi; In metrou, la serviciu, acasa, o frec ca imi place; am mereu la mine 3-4 tuburi de crema pentru maini si pula.
    Am auzit si eu de LGBT si vreau sa spun ca ma simt altfel.
    Vreau sa iau credit de la banca sa imi scot o coasta ca Marlyn Manson ca sa imi pot suge singur pula. Inseamna ca sint anormal ? Ma primiti si pe mine la organizatia voastra LGBTXMKLD… ?
    Rog raspuns urgent la ursulet_pufos@yahoo.com

  115. Avem de batut 500 de bulangii sambata in Bucale said

    am May 21 2010 @ 5:09 pm

    Circulatie restrictionata in Capitala pentru parada GayFest de sambata
    de I.R. HotNews.ro
    Vineri, 21 mai 2010, 17:39 Actualitate | Esen?ial

    Marsul diversitatii, organizat de Asociatia Accept in cadrul GayFest 2010, se va desfasura in Capitala sambata, 22 mai, incepand cu ora 17.00 si va fi precedat de marsul Asociatiei Noua Dreapta. Aproximativ 400 de jandarmi vor asigura protectia participantilor si masurile de ordine publica la cele doua marsuri, informeaza Mediafax.

    Marsul Asociatiei Noua Dreapta, la care se asteapta aproximativ 300 de persoane, se va desfasura intre orele 10.00 – 14.30, pe traseul Piata George Enescu – Calea Victoriei – Piata Natiunile Unite – Splaiul Independentei – Piata Unirii – piciorul pantei de la Dealul Mitropoliei Romane.

    Parada GayFest incepe la ora 17.00, cu adunarea celor aproximativ 500 de persoane in Piata Unirii.

  116. ALEXANDRU EUGENIA said

    am May 21 2010 @ 7:04 pm

    “Va uitati la crucifix si faceti laba iar apoi urlati la noi ca sintem anormali. Noi macar ne iubim, dar voi va uriti intre voi.”
    Daca fac abstractie de limbajul jegos folosit trebuie sa recunosc ca cele doua afirmatii sunt adevarate.
    Uneori imi este foarte greu sa ma hotarasc care adevar este mai real,cel pe care il vad si il interpretez conform dogmelor crestine sau cel pe care il cred adevar influentata fiind de ceea ce citesc sau aud cu privire la orientarea sexuala a unora sau a altora.
    Am fost intr-o manastire de maici si am vazut doua maicute,care ar fi putut fi doua eleve de liceu.Gesturile de tandrete,imbratisarile celor doua m-au blocat.Nu am putut sa-mi dau seama daca erau doar gesturi de dragoste crestineasca sau erau doua lesbiene.
    M-am rugat lui Dumnezeu sa-mi ierte gindul pacatos,dar imaginea celor doua nu mi s-a sters din minte.
    In alta ordine de idei,va recomand sa nu va lasati pacaliti de incercarea,abila,a domnului senator de a va distrage atentia de la masurile drastice luate de guvern.
    Aceast tertip a devenit un fel de mascota sau deviza a PDL.
    Mi se pare un gest la fel de jegos ca si limbajul folosit si publicat cu multa marinimie,pe acest blog.
    Stiti ce nu voi uita pina la urmatoarele alegeri?
    Nu faptul ca domnul Urban a militat impotriva homosexualilor,ci faptul ca un senator a inlesnit si permis publicarea unor mesaje ordinare.Chiar daca nu exista un CNA al internetului,va asigur ca va voi amenda eu.

  117. Pentru alexandru eugenia said

    am May 21 2010 @ 10:49 pm

    Iti doresc o castrare destul de usoara in viitorul apropiat!Sper sa scapi de excitatia homosexuala pe care o ai,cateao!

  118. Parmalat said

    am May 22 2010 @ 12:40 am

    Bah si yo ma uit la crucifix da nu fac laba, ma duc la curve =))

  119. 2fast4u said

    am May 22 2010 @ 10:22 am

    urbane, inchide dracului acest topic….se vorbeste foarte murdar aici !
    poponarilor….va doresc sa va ardeti pana va sar capacele!dar nu in public… nimeni nu este dator sa vada parada voastra…sunteti niste exceptii de la normal…daca toti ar fi ca voi sau lesbi, cum s-ar mai perpetua specia umana ?
    apropo,ptr obositul ala de ursulet_pufos, vezi ca la toate magazinele AUTO sunt reduceri substantiale la lubrifianti,vaselina,uleiuri etc….fuga acolo si spor la munci !

  120. obiectiva said

    am May 22 2010 @ 11:31 am

    DOMNULE URBAN.. ati devenit celebru.. la realitatea TV.. presedintele ACCEPT a spus ca homosexualitatea e sexualitate umana. nu zoofilie si nu necrofilie. de parca ar face animalul sex cu omul sau mortul cu viul.. in sfarsit, am de pus o intrebare.. PEDOFILIA E TOT SEXUALITATE UMANA?? ca vom avea in curand marsul pedofililor…

  121. ALEXANDRU EUGENIA said

    am May 22 2010 @ 12:51 pm

    @obiectiva
    Cel mai destept comentariu.Ma bucur sa constat ca si oamenii desteptepti(doamna-domnisoara?)scriu pe acest blog.
    Eu stiam ca pedofilia este interzisa prin lege,ceea ce nu inseamna ca nu se practica.Daca s-ar propune castrarea pedofililor,eu as fi de acord.
    Am un comentariu si pentru lobotomizatul care mi-a spus ca sunt catea:
    -Ham,ham!

  122. obiectiva said

    am May 22 2010 @ 2:54 pm

    @alexandru eugenia. NU te bucura prea tare.. tatal copilului meu a defilat in 2007 la parada GAY FEST. bani pentru copil NU avea NICIODATA. traiam intr/un genocid familial. cand l/am miros ca e atras de baieti tineri si frumosi, l/am alungat din viata mea. CA PE UN CAINE. ca..daca esti deviat, NU vei fi MORAL NICIODATA! e bolnav.. asta e clar. si avocatul care il apara tot homosexual era. si ala era deviant si de la procedura civila. lua dosarul sub brat dintr/un complet si il ducea la prietena lui.. la alt complet.

  123. obiectiva said

    am May 22 2010 @ 2:56 pm

    ala, avocatul, isi punea mana pe kurul tinerilor, OSTENTATIV, IN PLINA SALA DE JUDECATA! fusese judecator dar l/au filmat. acum, e iar judecator. NU am nimic cu el. DAR incalca orice NORMA DE BUN SIMT SOCIAL SI JUDICIAR! niste ORORI SOCIALE.

  124. obiectiva said

    am May 22 2010 @ 3:05 pm

    inca o intrebare. in SALA DE JUDECATA, JURI cu mana pe BIBLIE SI CRUCE SAU PE organul genital?

  125. obiectiva said

    am May 22 2010 @ 3:05 pm

    vreti DREPTURI pe baza JUSTITIEI?

  126. ALEXANDRU EUGENIA said

    am May 22 2010 @ 4:35 pm

    @obiectiva
    Dupa cit ma pricep eu as spune ca drepturile noastre sunt stipulate in Constitutie.Regret sincer faptul ca ai intilnit si iubit un barbat care a fost lipsit de barbatie si la propriu si la figurat.
    Sa fii gay nu mi se pare imoral si nici nu interpretez aceasta situatie ca pe o boala,dar a fi las si a nu recunoaste,a insela un om,pe care,imi imaginez ca l-a respectat,mi se pare anormal.
    Ma intreb,oare nu suntem si noi vinovati pentru ca se intimpla astfel de lucruri?
    Nu suntem noi cei care,prin atitudinea noastra ii facem sa se ascunda,obligindu-i,practic,sa se autoamageasca ca sunt la fel ca noi?
    Nu suntem noi cei care ii blamam si astfel ii obligam sa se ascunda?
    Ma gindesc ca atitudinea lor va fi cu atit mai ostentativa cu cit va fi mai reprobatoare atitudinea noastra fata de ei.
    In ceea ce priveste atitudinea judecatorului,eu consider ca este de condamnat.Nu pentru este gay,ci pentru ca este nesimtit.
    Din cite stiu,hartuirea sexuala se pedepseste,potrivit noului Cod Penal.
    Daca eu nu am voie sa pipai un barbat,atunci cind lucrez,nu vad de ce un judecator sau alt salariat ar putea sa o faca,in timpul orelor de program?
    Eu asa inteleg egalitatea in drepturi si obligatii.

  127. obiectiva said

    am May 22 2010 @ 5:01 pm

    @alexandru eugenia.de ce IMI spune INSTINCTUL ca Tu nu esti ceea ce pari a fi??????????????daca ai fi cu adevarat, te/as accepta. dar, MINTI!eu simt minciuna de la mii de leghe.

  128. obiectiva said

    am May 22 2010 @ 5:03 pm

    ce ar fi ca eu, ca femeie, sa apar in piata publica.. lingand de sus pana jos un barbat?? si sa mai fac si parada?? CE E PUBLIC E PUBLIC, CE E PRIVAT, E PRIVAT!

  129. obiectiva said

    am May 22 2010 @ 5:06 pm

    mai era un comentariu ca nu ne putem linge in public, la job, la facultate, noi, ca homosexuali… pai, cati angajati ati vazut voi ca se ling la locul de munca? ca studente am vazut si eu…sa se linga si basescu cu nevasta si APOI,in public, va acceptam.

  130. obiectiva said

    am May 22 2010 @ 5:07 pm

    imi vine sa VOMIT!

  131. obiectiva said

    am May 22 2010 @ 5:08 pm

    parca as fi VOYEURISTA. OBLIGATA DE AUTORITATI, DE AMBASADA SI DE FUNDATIA ACCEPT.

  132. obiectiva said

    am May 22 2010 @ 5:09 pm

    cred ca ATI MERS PREA DEPARTE!

  133. obiectiva said

    am May 22 2010 @ 5:13 pm

    sunteti ca LABAGII aia pe care ii vedeam ascunsi in boscheti.. de pe la 14 ani. urmeaza sa faca si aia PARADA LABAGIILOR???

  134. ALEXANDRU EUGENIA said

    am May 22 2010 @ 6:26 pm

    @obiectiva
    Imi cer scuze pentru starea neplacuta pe care ti-am accentuat-o.
    Eu nu mint,nu din prea multa moralitate ci din lene.
    Mi se pare obositor sa tin minte ce si pe cine am mintit.Acesta este motivul pentru care reusesc sa-mi fac multi dusmani pentru ca cei mai multi dintre noi prefera minciuna in locul adevarului.
    Mi-am exprimat doar parerea si nu cred ca am omorit pe cineva.
    Iti respect punctul de vedere si il inteleg.

  135. obiectiva said

    am May 23 2010 @ 2:59 pm

    @Alexandru Eugenia. esti.. o fiinta de o rara calitate morala, indiferent de orientarea ta sexuala.. daca ma cauti ma gasesti pe facebook.. la mitzachibitz. cu o conditie. sa ai grija ca mie imi plac barbatii.

  136. obiectiva said

    am May 23 2010 @ 3:01 pm

    fac parte din speta numita de psihologi si de criminologi.. VADUVA NEAGRA.

  137. obiectiva said

    am May 23 2010 @ 3:05 pm

    erata. TIPOLOGIA.

  138. adriano said

    am May 23 2010 @ 6:21 pm

    Mai GAY-lor nenorociti !De ce dracu nu intelegeti ca sunteti bolnavi,ca sunteti ca niste leprosi,de care lumea trebuie sa se ferasca,ca sunteti anormali.De ce mama dracului vreti acceparea societatii in aceste conditii ?Pornografia,orientarile sexule pe care le proliferati si practicati sunt de cand lumea,de ce trebuie sa faceti atata parada si panarama?Credeti ca intereseaza pe cineva din randul oamenilor normali ?Tu nenorocitule, de la inceputul comentariilor,demonstrezi ce calitate de “om”reprezinti.Daca as fii in locul d-lui Urban,te-as urmarii pana in panzele albe,te-as scoate din spatele PC-ului,aratand lumii ce jeg esti.Voi, gay-lor mai bine a-ti lupta ca societatile unde traiti,sa va asigure teritorii exact ca si rezervattile pentru indieni sau mai bine zis pentru leprosi.Ca si final,in loc de THE END ,spun GUNOAIE.D-le Iulian,cred ca nu lasati gunoaiele care v-au jignit si amenintat,fara sa le scoateti la aer si lumina,caci,nu vor putea rezista.

  139. Adrian said

    am May 23 2010 @ 9:46 pm

    Mda… De curiozitate am intrat iarasi sa vad ce prostii mai sunt scrise aici. Pana la urma parada a avut loc. A fost foarte ok spre ciuda altora. Sunt unul dintre participanti, respectiv SuperEroul in costum auriu. Am avut si parte de vreme frumoasa spre deosebire de participantii din Marusl Normalitatii. Pe principiul: “Dumnezeu nu culca-te” am reusit sa avem o petrecere in aer liber! Va demonstram inca o data ca se apropie cu pasi repezi si legalizarea casatoriei si de ce nu, si adoptiile. Decat sa avem copii crescuti in conditii mizere si uitati de lume, mai bine intr-un cuplu Gay decent si educat. Asta este viitorul! Obisnuiti-va!
    Treaba cu dezvaluirea mail-urilor si IP-urilor mi se pare marlanie, mai ales ca trebe sa iti asumi responsabilitatea cand lansezi pe un blog articole cretine.

    RUSINE! RUSINE!RUSINE!RUSINE!RUSINE!RUSINE!RUSINE!RUSINE!RUSINE!RUSINE!RUSINE!RUSINE!RUSINE!RUSINE!RUSINE!RUSINE!RUSINE!RUSINE!RUSINE!RUSINE!RUSINE!RUSINE!RUSINE!RUSINE!RUSINE!RUSINE!RUSINE!RUSINE!RUSINE!RUSINE!RUSINE!RUSINE!RUSINE!RUSINE!RUSINE!RUSINE!RUSINE!RUSINE!RUSINE!RUSINE!RUSINE!RUSINE!RUSINE!RUSINE!RUSINE!RUSINE!RUSINE!RUSINE!RUSINE!RUSINE!RUSINE!RUSINE!RUSINE!RUSINE!RUSINE!RUSINE!RUSINE!RUSINE!RUSINE!RUSINE!RUSINE!RUSINE!RUSINE!RUSINE!RUSINE!RUSINE!RUSINE!RUSINE!RUSINE!RUSINE!RUSINE!RUSINE!RUSINE!RUSINE!RUSINE!RUSINE!RUSINE!RUSINE!RUSINE!RUSINE!RUSINE!RUSINE!RUSINE!RUSINE!RUSINE!RUSINE!RUSINE!RUSINE!RUSINE!RUSINE!RUSINE!RUSINE!RUSINE!RUSINE!RUSINE!RUSINE!RUSINE!RUSINE!RUSINE!RUSINE!RUSINE!RUSINE!RUSINE!RUSINE!RUSINE!RUSINE!RUSINE!RUSINE!RUSINE!RUSINE!RUSINE!RUSINE!RUSINE!RUSINE!RUSINE!RUSINE!RUSINE!RUSINE!RUSINE!RUSINE!RUSINE!RUSINE!RUSINE!RUSINE!RUSINE!RUSINE!RUSINE!RUSINE!RUSINE!RUSINE!RUSINE!RUSINE!RUSINE!RUSINE!RUSINE!RUSINE!RUSINE!RUSINE!RUSINE!RUSINE!RUSINE!RUSINE!RUSINE!RUSINE!RUSINE!RUSINE!RUSINE!RUSINE!RUSINE!RUSINE!RUSINE!RUSINE!RUSINE!RUSINE!RUSINE!RUSINE!RUSINE!RUSINE!RUSINE!RUSINE!RUSINE!RUSINE!RUSINE!RUSINE!RUSINE!RUSINE!RUSINE!RUSINE!RUSINE!RUSINE!RUSINE!RUSINE!RUSINE!RUSINE!RUSINE!RUSINE!RUSINE!RUSINE!RUSINE!RUSINE!RUSINE!RUSINE!RUSINE!RUSINE!RUSINE!RUSINE!RUSINE!RUSINE!RUSINE!RUSINE!

  140. Adrian@adriano said said

    am May 23 2010 @ 9:55 pm

    Draga Adriano,

    Habar nu ai ce vorbesti! Te iei de mana si cu ceilalti.
    Acum, facand un mic review asupra celor intamplate sambata:
    - In marsul “normalitatii” s-au strigat lozinci cu mesaje de ura si incalcarea dreptulrilor OMULUI, s-a protestat inutil, nimeni nu i-a bagat in seama, nu s-a vazut pic de decenta intr-un cuvant.
    - In cadrul MARSULUI DIVERSITATII a fost muzica, au fost culori, au fost zambete si priviri prietenoase.
    ——————————————————————-

    Am tras linie: Suntem muuuult mai decenti decat cretinii homofobi.

    Intreaba-te mereu: Ce fac daca baiatul/ fata meu/mea imi spune ca este GAY? Il dai afara din casa? Il duci la medic? Uiti tot ce este frumos legat de familie doar pentru ca iubeste altfel? Gandeste-te: Ai fost vreodata discriminat? Cu siguranta DA!

    Sper sa nu ma mai plesneasca inca o data curiozitatea de a intra sa citesc tampeniile de pe blogul asta. Pierdere de vreme si de energie…

    Multumesc!

  141. Ramona@Adrian said

    am May 25 2010 @ 1:14 am

    “Intreaba-te mereu: Ce fac daca baiatul/ fata meu/mea imi spune ca este GAY? Il dai afara din casa? Il duci la medic? Uiti tot ce este frumos legat de familie doar pentru ca iubeste altfel? ”

    Raspuns: ma duc in camera mea si imi trag palme si pumni pana ma doare si apoi o iau de la capat…Asta pentru ca aia inseamna ca am esuat ca parinte, inseamna ca ceva a fost TOTAL gresit in educatia copilului si ca eu ca parinte am esuat LAMENTABIL. Dupa care, incerc sa repar ce am facut si il aduc pe calea normalitatii.

    Si nebunii, oamenii cu problme psihice, traiesc printre noi. Se intampla, desigur ca se intampla sa innebuneasca oamenii. Dar chiar daca se intampla, nu inseamna ca e normal sa se intample. Ii toleram, dar nu inseamna ca le dam dreptate. Ii trimitem la sanatoriu. Nu-i vedem printre noi, pentru ca, chiar daca ei exista, sunt o anomalie a vietii normale. Si cu atat mai putin vrem sa ii vedem intr-un mars public. Si pe voi la fel.

    “mai bine intr-un cuplu Gay decent si educat”..cat este de educat un homosexual o dovedesc cu prisosinta mesajele voastre…

    A fost o vreme cand simteam greata vizavi de voi. Acum nu mai simt decat mila. Sincer.

  142. marius preda said

    am May 25 2010 @ 5:55 pm

    86.55.148.0 – 86.55.149.255
    SC IT EYE SRL
    Bd. Iuliu Maniu nr 57
    Bucuresti

    Evolva Networks NOC
    Evolva Telecom
    Vulturilor 98A Street, 3rd district
    030857 , Bucharest , Romania
    noc@evolva.ro

    GEORGE SCAPAU
    DOMANIS CONF SRL
    Str. Justitiei nr. 36
    Bucuresti Sector 4
    +40-75-3022554

    Leo , sunatzi aici , sau facetzi rost de adresa lui nea Leo, nu itzi facem nimic rau cumetre , eu sunt membru PNL , vreau doar sa te felicit , si sa itzi rup gura de spurcat nenorocit .

    PAI ASTA, SENATORU!, PANA ACUM A INVATZAT SI A STAT IN SCOLI CA SA IL INJURI TU MA JEGOSULE? CUM VOI IESITZI IN STRADA ASA ARE SI ACEST OM DREPT LA OPINIE ! IMPUTZITULE !

    VIORELE , DACA SE APROPIE DE TINE VREUNU , SPORTIVII SUNT CU TINE , SI PE HANDICAPATU ASTA IL CAUTAM NOI , SI O SAL IL GASIM

  143. obiectiva said

    am May 26 2010 @ 1:22 pm

    RUSINE!!!! amenintati oamenii, doar pentru ca se exprima? sunteti la fel ca ei! cu nimic mai buni!

  144. obiectiva said

    am May 26 2010 @ 1:23 pm

    CINE incita la URA.. de URA va fi rapus. ACUM, avem probleme mai importante…

  145. alina said

    am June 3 2010 @ 11:42 am

    ce sa spun: face cinste “comunitatii” din care face parte!!!!!!

  146. AA said

    am June 17 2010 @ 9:06 pm

    GAY -GUNOAIE LA PUSCARIE SAU AMENDA SA LI SE DEA!

  147. olivia rastoaca said

    am July 20 2010 @ 9:34 pm

    pastrati credinta si trupul vrednice in fata DOMNULUI, nu le spurcati cu chestii eurogunoiene .
    vai de noi pacatosii ,asta ne mai trebuie///

  148. -_-" said

    am October 9 2010 @ 2:00 am

    Noi, romanii needucati, ignoranti, ilogici, legionari(?!) suntem alaturi de dumneavoastra. Hai cu ura!

  149. iulian said

    am June 2 2011 @ 3:18 pm

    AFARA DIN TARA NOASTRA CU GUNOAELE SI INFECTIA DE POPONARI IN IAD MURITI CU TOTI BLESTEMATILOR

  150. Crazyness66 said

    am July 12 2011 @ 10:45 pm

    Cei care sunt impotriva publicarii acestor mesaje uita faptul ca sunt niste amenintari la adresa unui senator. Cei care le-au trimis sunt niste jeguri de criminali care dupa cum au spus chiar ei, nu s-ar da inapoi de la viol si omor.
    Nu am nimic impotriva gayilor, ci zdrentelor care se baga cu forta peste cei care nu le impartasesc orientarea sexuala. Vom ajunge sa ne puna un dobitoc mana pe pula sau pe cur, sau sa se frece de noi in autobuz, noi, barbatii, indiferent de orientare, si sa vin numiti homofobi daca depunem plangere.
    La asta se va ajunge.

Comment RSS · TrackBack URI

Lasa un comentariu

Nume: (Obligatoriu)

eMail: (Obligatoriu)

Site:

Comentariu:



Urban Clean