Banner

Domnu’ senator, daca imi ia astia cinspe la suta din pensie, eu fac crima, ca nu vreau sa mor de foame….

Tweet this

Nici unul din politicienii romani nu a avut curajul sa faca ceva nepopular (in favoarea poporului) in tara asta. Iar ceva nepopular...e greu sa faci cu sprijinul poporului. aici e nevoie de cineva curajos.Este usor sa primesti , dar este foarte greu sa dai inapoi. Este greu sa intelegi ca sunt situatii dificile, cum este si aceasta criza economica, care o putem asemana cu un razboi, cu o epidemie,cu o calamitate naturala, in care oamenii ar trebui sa constientizeze ca uniti poate ar depasi mai usor. Ce rost au aceste convulsii sociale, care nu rezolva cu nimic situatia , pentru ca oricine ar veni la guvernare, este clar ca trebuie sa ia aceleasi masuri? Majoritatea tarilor in dificultate le iau.
Romania a ajuns din stat, sat. Satul in care toti sunt invalizi, pensionari de 43 de ani, cei 5000 de fermieri din judetul Iasi care au declarat vaci fictive, cei 20 de profesori la 60 de elevi din comuna Fundata, ofiterful starii civile din comuna X care munceste 4 ore PE SAPTAMANA si mai insir!
La mine in Balotesti un tigan de 40 de ani pensionat pe caz de boala [ are 180 de kile si nu mai poate munci!!!!! ] , racnea ieri la mine " Domnu' senator, daca imi ia astia cinspe la suta din pensie, eu fac crima, ca nu vreau sa mor de foame.." . Cum adica, sa moara el la cele 180 de kile ale lui de foame ????? Daca ar pune mana si ar munci, cu siguranta ar ajunge la 80 kile , ar fi mai sanatos si nu ar mai parazita statul roman. Insa nu vrea. Bea zilnic 10 beri si mananca pe rupte ...
Recomand in dezbatere un mic set de trei intrebari
1. Trebuie sa existe Statul Roman ?
2. Care stat Roman ? Minimal, maximal, social , crestin, al partidului la putere ...?
3. La stat terbuie sa lucreze cei mai prosti , hoti , prost platiti si alipiti partidului la putere ?
Pe de alta parte, exista se pare un interes al sindicalistilor si celor care agita scena politica, sa apara si in Romania un mort in urma demonstratiilor de strada. Cum se va ajunge aici si se poate ajunge ?
DA:
a) Cei de la iRealitatea chiar  exaspereaza populatia cu apocalipsa lor filmata de jos in cadru restrans ca sa para inghesuiala....asta cum se numeste? Jurnalism profesionist, irealist, senzationalist, manipulatorist?
b)Intr-adevar cei mai tare striga azi cei care isi pierd din "privilegii" sau trebuie sa-si reduca un anumit standard de viata intrucat nu puteau trai la infinit din ajutoare sociale.
c)din pacate politicienii, slujbasii de la stat se cred inca stapanii inelelor si refuza sa evolueze in orice incercare de transparentizare, planificare, optimizare.
NU:
a) toata lumea stie ca trebuie sa facem restructurari dar toti vor sa se faca de la ceilalti
b) unii striga sa se termine cu evaziunea/risipa/furtul dar uita ca toata lumea o practica desigur la diferite nivele: unii iau comisioane la licitatii altii mai de jos uita sa ceara chitanta sau pleaca cu hartia de imprimanta acasa, etc. Cum schimbam modelul cultural? Are cineva idei de implementare? Ca asta cu datul din gura despre ce trenuie facut e usor, mai rau e cand trebuie sa reduci de la scaunul de masina pentru copil sau pampersi.
c) Trebuia taiat de mult in carne vie, dar sa faci reforma intr-un an electoral inseamna sinucidere curata - foarte putin politicieni sunt capabili se sacrifice(pana acum am remarcat ca doar Basescu spune in direct, desigur face parte din strategie, dar totusi spune ca nu se mai poate asa). De remarcat ca la noi eroismul apare doar in ultima clipa cand nu mai merge, bun si asa macar mai avem sanse sa evitam prabusirea totala.
Unde vezi dreptatea cand cei cu salarii mici si pensii de mizerie platesc DEVALIZAREA produsa de barosani ? Eu nu o vad !




Reclamati abuzurile la adresa office@asistentapentruconsumatori.ro sau la adresa Senatorului : iulian.urban@gmail.com

Redirectioneaza 2% pentru Asociatia www.asistentapentruconsumatori.ro


Afisari: 673

28 Comentarii pana acum»

  1. Stoica Marius said

    am May 16 2010 @ 3:48 pm

    Domnule senator , dar MASURILE contra crizei cand se vor lua ?
    Alea adevarate , nu ca pana acum …..

  2. Buduru said

    am May 16 2010 @ 5:33 pm

    Ce articol sovietic!
    E de vina tiganu’ de 40 de ani si 180 de kile ca are pensie pe caz de boala?!
    Cine i-a dat-o? Eu? Cine nu i-a luat-o? Eu?
    Am guvernat eu in ultimul an?
    Ce-ati facut un an de zile? Numai prostii!
    Guvernu’ Marelui Boc o sa-i ia tiganului 15% din pensie! Ei, si?
    O sa-l doara undeva! Oricum are o pensie nemeritata!
    Pe de alta parte, tot guvernu’ Marelui Boc o sa-i ia 15% si lu’ Gheorghe, care-a cotizat 30-40 de ani si oricum n-o s-apuce sa-si recupereze toata cotizatia!
    Televiziunile sunt de vina ca Gheorghe e suparat!
    Da, aveti mare dreptate! Gheorghe-i de vina, pentru prostiile lu’ Boc cel Mare!
    De fapt, daca ma gandesc bine, Gheorghe-i cu adevarat de vina!
    Pentru ca nu face crima, ca tiganu’!
    Prefera sa moara de foame!

  3. Irina said

    am May 16 2010 @ 11:37 pm

  4. Dan said

    am May 17 2010 @ 9:05 am

    Domnule senator, cu tot respectul, doar penultima fraza e cu adevarat relevanta, restul e apa de ploaie…
    Si are dreptate Buduru, nu i-a dat-o el (pensia), nici eu, nici cei care suportam costurile…
    Inca ceva: nici imprumutul nu l-am cerut noi, nu stim ce s-a facut cu el, asa ca nu vrem sa-l giram…
    Pe deasupra, nu stim nici suma exacta; ultima oara cand s-a mentionat pe la televiziuni, era vorba de 20 miliarde de euro; asta inseamna cate 1000 de euro de fiecare locuitor pe care eu nu i-am vazut si nu cred ca pensionarii sau bugetarii i-ar fi vazut, asa ca nu vad de ce ar trebui sa-i restituim noi.
    Un proiect de lege pe care vi l-as propune ar fi sa se permita astfel de imprumuturi NUMAI PRIN REFERENDUM! Noi am mai patimit acum 20 de ani si mai bine din cauza unor astfel de imprumuturi facute de oameni inconstienti si lacomi si vad ca suntem blestemati sa retraim istoria…

  5. asistentapentruconsumatori.ro said

    am May 17 2010 @ 10:05 am

    Lupta noastra a celor de la Asociatia http://www.AsistentaPentruConsumatori.ro se duce impotriva abuzurilor la care sunt supusi consumatorii romani.
    Pentru asta avem nevoie ca voi, sa ne scrieti despre fraudele sau abuzurile la care sunteti supusi de catre comercianti sau autoritati.
    Noi preluam sesizarile voastre si ne luptam pentru ca drepturile sa va fie recunoscute.
    TOT CE AI DE FACUT ESTE SA NE SCRII LA ADRESA office@asistentapentruconsumatori.ro

  6. vrajitorul.eu said

    am May 17 2010 @ 10:05 am

    INTRATI PE http://www.vrajitorul.eu/ – Magia afacerii dvs.
    informatii utile >> http://www.vrajitorul.eu/aplicatia/aplicatia.html

  7. Iulian Urban@Buduru said

    am May 17 2010 @ 10:17 am

    Nu este nimic sovietic la exemplul dat de mine.
    Am cautat in Balotesti unde locuiesc, si unde in general carciumile sunt pline ochi 24/24, vreo 5 oameni pe care sa-i dotam cu trimere sa taie iarba…Atentie, nu isi taie balariile care cresc la strada in fata propriilor garduri/case. Si stii ce ? NU A VENIT NIMENI SA MUNCEASCA desi primeau 50 ron/zi! Nimeni, absolut nimeni! Asa ca nu este nimic sovietic la exemplu; pur si simplu aleg sa vegeteze pe spinarea statului adica a celor din privat care muncesc, si refuza orice forma de munca retribuita. Asta inseamna ca noi ne-am sovietizat si am devenit lenesi, iresponsabili si infirmi motivational

  8. Ramona said

    am May 17 2010 @ 10:32 am

    “Ca asta cu datul din gura despre ce trenuie facut e usor, mai rau e cand trebuie sa reduci de la scaunul de masina pentru copil sau pampersi.”

    Nu sunt de acord. Copilul meu are dreptul la un scaun de masina scump, pentru ca am muncit mult si firma unde am lucrat inainte de maternitate, ani multi a bagat in bugetul de stat zeci de mii de euro, numai din ce am produs eu. Domeniul in care lucrez e cel care aduce cel mai multi bani la buget. Si va mai aduce. Iar eu voi aduce bani la buget, multi, din nou pentru ca ma voi intoarce in curand la serviciu. Nu ma intereseaza sa ii fie altuia mai bine sau mai rau, dar daca eu am fost corecta cu statul vreau sa fie si el corect cu mine. Vreau sa fie respectat principiul echitatii. Si sa plateasca si altii criza.

    Si nu inteleg de ce se da in pensionari, studenti, copii (mai demult femeile si copiii erau trimisi in munti, barbatii ii aparau, acum ei sunt scosi la inaintare). Asta in conditiile in care am inteles ca de exemplu Senatului i s-au terminat deja banii alocati pentru deplasari pe anul acesta si a mai cerut Parlamentului bani.

    Adica, stati asa: sa taiem dar numai de la unii? Din nou nu e echitate. Intr-un stat care nu respecta echitatea si muuuulte alte principii sa nu ne asteptam sa mearga lucrurile bine.

    Si idei eu am multe. Si bune. Dar ce sa fac cu ele, cand politicienii sunt acolo sus iar noi suntem aici jos? Nu exista o interfata reala intre noi si ei. Ei nu ne stiu problemele, gandurile, ideile. Si si daca le-ar sti, nu le-ar pasa. De ce nu renunta ei la vilele de la Sinaia achizitionate cu banii din dumnezeu stie ce bani?!

  9. alkm said

    am May 17 2010 @ 10:55 am

    si nu ar fi mai corect sa recunoasca odata actuala putere ca nu are solutii reale si sa lase pe altii sa incerce?
    ca anul trecut au zis ca strangem cureaua si gata , totul va fi roz
    ori totul e din ce in ce mai gri
    cine a suplimentat bugetul stsului, de exemplu, intr-un an de criza?
    ce beneficii economice, sau macar spirituale, avem de pe urma acestui lucru?
    e doar un exemplu de cheltuiala aiurea(in conditiile de astazi)
    stiti si dvs ca mai sunt multe astfel de exemple
    mai dureroase si mai costisitoare

    probabil ca la anul sa vor mai taia 50 la suta din salariile bugetarilor si 30 din pensii
    si veti veni din nou cu exemplul de 180 de kile
    doar exemplul ala conteaza
    restul, nu….

  10. Trajan dar nu si Base said

    am May 17 2010 @ 11:08 am

    Stimate Domnule senator, din felul in care puneti problema (la modul cel putin pueril – bag seama), inseamna ca – deduc eu – tot poporul (incl. tiganul gras cat si Nea Gheorghe) este de vina pentru situatia economica dezastroasa in care se gaseste azi Romania iar cei din clasa politica sau, in special, guvernantii actuali nu au, saracii de ei, nici un fel de vina … .
    Oricum, pana acum nu s-a vazut nici macar o cat de mica intentie (nu mai vorbesc de masuri efective…) din partea partidelor politice (si in special a celui de guvernamant) de a intreprinde vreo masura sanatoasa si de bun simt, care sa conduca – mai devreme sau mai tarziu – la revigorarea economiei Romaniei.
    De ce nu dati si alte exemple? Poate un exemplu … in care unul dintre milioanele de pensionari, care a muncit toata viata lui si a contribuit necontenit la asigurarile de stat si pentu pensie (poate chiar 50 de ani la rand) acum se vede si cu pensia taiata de catre niste guvernanti total incompetenti si depasiti de situatie!? De fapt, cine-i de vina pentru aceasta situatie?
    De fapt, toti politicienii romani au intreprins, pana acum – si mai ales acum, doar masuri nepopulare si nu in favoarea ci in defavoarea poporului (poate cel mult doar in favoarea lor – a politicienilor)!
    Asa ca, lasati-ne cu asemenea articole!

  11. Dan said

    am May 17 2010 @ 11:20 am

    Iar solutia este extrem de simpla: cei care au primit banii din acest imprumut sa-i restituie, impreuna cu dobanzile aferente! Ce e asa de greu? Ce e asa de neinteles?
    S-a vehiculat prin presa, la vremea respectiva, ca banii au fost dati in intregime bancilor ca sa nu intre in faliment. Deci bancile sa-i restituie, privindu-i ca pe un depozit…

  12. politika said

    am May 17 2010 @ 11:41 am

    Prin ianuarie ‘41 Politia Legionara si Garda de Fier au facut “Rebeliunea Legionara” …
    Un “fenomen” similar se intimpla si ACUM , in zilele noastre cind ANAF, Garda Financiara (.. tot Garda este si asta … ), Administratiile Publice … si celelalte Institutii ale statului au fost asmutite asupra firmelor private.
    Romani de-ai nostri, oameni impreuna cu care ne-am bucurat in 1989 de caderea lui Ceausescu si a regimului comunist, au reusit sa-si reprogrameze creerul, vinzindu-si sufletul diavolului si asmutindu-se asupra compatriotilor lor pentru a le lua bani prin taxe prost impuse, amenzi si alte biruri … in a executa silit firme … care au condus la necesitatea formarii Institutiilor Statului …
    Vremurile astea or sa treaca, dar ramint intrebarea ?
    - VOR PUTEA FI ACESTIA IERTATI ? VA TREBUI SA-I IERTAM asa cum i-am iertat pe comunisti dupa 1989 cind NU i-am trimis la Canal sa munceasca asa cum au facut ei cu noi ? Ii vom ierta din nou si din nou si nmu-i vom trimite , dupa confiscarea totala a averilor facute din furt si jaf , in tabere de munca fortata cu domiciliu fortat ????

    Ii vom mai ierta OARE ???
    … AR TREBUI SA-I MAI IERTAM ???

    … sau NU VOM MAI FACE INCA O DATA ACEASTA GRESEALA ???

  13. Iulian Urban@Trajan dar nu si Base said

    am May 17 2010 @ 12:11 pm

    Inteleg ca este mai simplu sa spunem ca oricine este de vina pentru starea jalnica in care am ajuns, numai propria noastra persoana nu ! Nu suntem asadar in stare sa recunoastem ca , suntem prea sfatosi si superiori sa mergem sa votam, dar se duce nenea ala de 180 de kile care traieste pe spinarea noastra, si uite asa ne trezim ca avem clasa politica pe care o meritam prin faptul ca nu ne implicam, mereu consideram ca sunt altii de vina numai noi nu; adica asteptam la infinit sa vina Mesia sa faca ordine si dreptate, pe care noi ar trebui sa o operam
    Japonezii au o vorba ” Respectati zeii dar nu te lasa in grija lor”…Dar aia muncesc

  14. aspida said

    am May 17 2010 @ 12:16 pm

    Sunt întru totul de acord cu
    Dan (9:05 am)
    si cu Ramona…
    si adaug: repuneti în actiune Legea 18 (am senzatia ca nu e abrogata ;) )si „asmutiti“ Garda financiara pe toti rau-platnicii… mai vechi, mai noi, mai mult sau mai putin privati…
    Numai din confiscarea averilor nejustificabile s-ar putea stinge împrumutul actual si n-am mai avea nevoie de alte împrumuturi…
    Si… lasati populismele pentru altii…
    E corect exemplul pe care l-ati dat si, probabil, valabil pentru buna parte dintre puturosi… Cine i-a învatat ca pot fenta statul si ca pot trai fara sa faca nimic? Eu nu!

  15. Victor said

    am May 17 2010 @ 12:18 pm

    TOATA TARA E REVOLTATA DE IDEEA DE A SE TAIA PENSIILE TUTUROR PENSIONARILOR!!!
    Boc si gasca n-au creier!
    Cu totii vedem risipa banului public in jurul nostru.
    Cu toii vedem ca in primele 5 luni ale anului GUVERNUL BOC nu a facut NIMIC!!! Nici nu s-a gandit la scaderea cheltuielilor.
    Numai Iulian Urban vede totul in roz. Pt el romanii sunt vinovati ca nu-s multumiti de legile tembele si masurile negandite ale portocaliilor.

    Suntem scarbiti de atata incompetenta si hotie generalizata.

  16. Trajan dar nu si Base said

    am May 17 2010 @ 2:05 pm

    Pai, stimate Domnule Senator, eu nu sunt si nici n-am fost vreodata implicat in politica iar de alegeri, ce sa mai vorbim …, sunt scarbit (si cred ca nu sunt singurul), de atata timp, de minciunile gogonate si invelite in promisiuni ale politicienilor, ca , pe de o parte, nici nu ai pe cine iar, pe de alta, nici nu-ti mai vine sa votezi!
    Ca au o culoare politica galbena, rosie sau portocalie … toti politicienii nostri sunt o apa si un pamant! Toti, poate cu mici exceptii, sunt interesati doar de binele propriu si nu de cel al poporului.
    Nu stiu daca ce scriu este pe un ton superior si sfatos, dar cred ca, daca considerati sau stiti ca acel individ puturos de 180 de kile a votat partidul care este la putere (in definitiv este dreptul lui), poate el, de aceea,considera ca nici nu ar trebui sa fie dezamagit tocmai de catre cei pe care i-a votat.
    Poate nu ati inteles. Eu nu ii tin partea acelui nene de 180 de kile sau altor asemenea lui! Sunt de acord ca trebuie, si asa este si normal, ca sa muncim pentru a ne castiga painea si existenta. Dar asta nu le da dreptul altora sa-si bata joc de viata si existenta noastra!
    Poate ca, pana la urma, numai daca vine Mesia … se mai salveaza Romania.

  17. Ramona said

    am May 17 2010 @ 3:18 pm

    Cei care nu merg la vot, nu merg nu pentru ca sunt prea sfatosi, ci pentru ca s-au saturat sa fie mintiti. Pentru ca se vede ca pe oricine ai vota, dreapta, stanga, nu conteaza, una ti se promite si alta se face. Eu una am fost la vot de fiecare data. Si sunt dezamagita. Si de cei pe care i-am votat. Si de oamenii simpli din jurul meu. Nu suntem o natie orientata pe rezultate si pe discutii constructive. Iar asta nu se schimba cu una cu doua.

    iar cu tiganul cu 180 de kile: ola 180 de kile, nu mai esti apt sa faci efort, sa muncesti asa usor. Iar ca a ajuns la atata pot fi de vina si disfunctiile hormonale, nu doar ca a mancat de numa-numa.

    Oricum, ca sa vedeti ca aveti dreptate: in zona unde stau, oamenii se plang frecvent ca sunt gunoaie multe intre blocuri, aduse de vant din zona unde inca se construieste. E o zona rezidentiala. Multi din cei care stau aici sunt oameni cu venituri peste medie, angajati in multinationale, banci, etc. Asa ca de Paste, am vrut sa fac un fel de adunare generala sa facem curatenie. Am pus afise in scari, stalpi, etc. Inutil sa mai zic ca in sambata de dinainte de Paste, eram la curatenie, din tot cartierul, doar eu, sotul meu si fiica mea de 18 luni care constiincioasa a luat si ea un bat si aduna pungile, imitandu-ma. Iar oamenii care treceau radeau de noi, spunand ca ne straduim degeaba ca se face la loc. Le raspundeam ca atunci haide sa nici nu mai mancam, ca oricum ni se face foame la loc. Oricum, asta ilustreaza in ce natie traim. Nu zic ca doar altii sunt de vina. Si eu gresesc, dar eu macar imi stiu greselile, le recunosc si fac ceva sa le corectez.

  18. Dan said

    am May 17 2010 @ 6:47 pm

    Referitor la raspunsul Dvs. adresat lui Trajan… De sfatosi suntem sfatosi (asta asa, in general, fara referire la posturile de pe acest site). Problema absenteismului la vot este, v-a explicat si Ramona, lipsa de optiuni. Daca ati incerca sa fiti impartial, cu cine ati fi votat la ultimul scrutin? Cu nimeni!
    Noi, oamenii de rand nu avem acces la informatia adevarata, avem acces doar la ce ne prezinta presa “mogulilor”; de asta stim ca sunt hoti la toate partidele, de asta nu mergem la vot, ca nu stim pe cine sa votam. Si, ce e mai grav, este ca in situatii de-astea apare pericolul dictaturii. Nu dictatura lui Basescu, ca asta o combat toti, ci pericolul sa apara un “Mesia” – extremist de dreapta care sa vina cu lucruri credibile (sau revansarde) care, cu timpul sa degenereze in altceva…
    Alt aspect ar fi ca trebuie, ca senator, sa-l reprezentati si pe tiganul descris mai sus. Cel mai probabil aveti dreptate, este un smecher care s-a “invartit” si el de o pensionare pe caz de boala, poate exista si o sansa infima sa fie intr-adevar bolnav, dar asta e treaba comisiei pe la care trebuie sa treaca anual. Poate ca este nesuferit si deplasat cu “crima”, dar atata timp cat este “negustor cinstit” si nu “hot dovedit”, are dreptate si ar trebui sa-i aparati si lui interesele.

  19. Dan said

    am May 17 2010 @ 6:57 pm

    In legatura cu subiectele pe care le-ati supus dezbaterii, desi pare imposibil, cred ca nu ne trebuie Statul Roman. As spune ca, din motive de interes national, ar trebui sa existe un 20% din el care sa se opuna tendintelor secesioniste ale unor minoritati.
    Dar, politia, justitia, Ministerul de Finante, astea pot sa dispara si maine si n-o sa le regrete nimeni, decat infractorii… Noi deja traim ca in vestul salbatic si politia, justitia doar favorizeaza infractorul. Ministerul de finante si-a dat mai devreme cu o ora-doua dovada lasitatii: “Nu poate stopa evaziunea”! Si-atunci, taxam, ca niste lasi, pe cei slabi, nu? Ca ei nu pot sa se apere.
    Nu stiu ce insemna “stat minimalist”, dar cred ca asta e ceea ce ne trebuie!

  20. cbabeanu said

    am May 17 2010 @ 7:08 pm

    In anul de gratie 2010 intreaga natie plateste scum incompetenta si coruptia intregii clase politice , clasa politica selectata cu imbecilitate de intregul popor roman inca din 1990…Nu latrau oare 75% dintre alegatori “cind Iliescu apare, soarele rasare ” ? Nu si-au selectat oare in 2008 romanii un presedinte incult si grobian care le-a promis ca-i apera de “comunisti” si de ‘moguli” in timp ce si-a plasat progenitura semi-analfabeta euro-parlamentar si “obiectul adoratiei” ministreasa la turism calare pe o palarie de bani , chiar daca doamna respectiva provenea de pe “centura politicii romanesti ” tavalindu-se anterior la PSD si la PNL ?

  21. Dan said

    am May 17 2010 @ 7:42 pm

    Revin si arat :) nici Ministerul Turismul (aaa, si dezvoltarii durabile LOL) nu e necesar, pentru ca nu avem turism iar de dezvoltare durabila ce sa mai vorbim, nici Ministerul Tineretului pentru ca nu face nimic, nici Transporturi ca nu mai avem – nici flota, nici infrastructura feroviara iar transporturile aeriene, ce sa mai vorbim. Ministerul Industriei – nu avem industrie… Ministerul Mediului, ce gluma…
    Deci, nu mai avem nevoie de o maaare parte din stat. Propuneti un proiect de lege in acest sens.

  22. Dan said

    am May 17 2010 @ 7:49 pm

    Iar in legatura cu japonezii, sunteti tanar si nu stiti, dar au avut si ei cazurile lor de coruptie. Cel de care stiu eu este de prin anii ‘70, era implicat premierul de atunci Takeo Miki sau Takeo Fukuda, nu mai tin minte (ca asiaticii astia seamana toti intre ei :D ) si primise un milion de dolari mita de la un producator american de avioane (McDonnel-Douglas parca) pentru achizitionarea unor avioane – bine-nteles. Probabil au fost si alte cazuri pe care ei le-au rezolvat in familie, cu un harakiri acolo, ceva…
    Cautati, poate gasiti ceva sau pe cineva care sa-si aminteasca.

  23. Dan said

    am May 17 2010 @ 7:58 pm

    … era Kakuei Tanaka si Lockheed si era in 1974…

  24. nicu said

    am May 18 2010 @ 2:05 pm

    La romani exista o vorba…,,nu sapa groapa altuia,fiindca s-ar putea sa cazi singur in ea”…!!!…ma uit si vad ce se intampla in aceasta tara…!!!…o mare greseala facuta de pdl si presedinte,anuntarea marilor taieri din salarii si pensii…!!!…de ce?!…de ce cei slabi,dar multi trebuie sa plateasca jaful care sa facut in anii precedenti…si acum tot aceia ,,s-ar” cu idei in ajutorul tarii….e ridicola clasa politica…toata…!!!

  25. andra budea said

    am May 25 2010 @ 11:35 am

    si de ce ne puneti pe fiecare intr-o oala ?? adica nu totii avem 180 de kg !!!!nu dragul meu…noi am muncit in viata noastra cu greu pana sa ajungem la pensie…nu ca uni care nu stie sa faca altceva decat sa fure si sa duca tara in situatia in care se afla !! de ce sunt pensionari de vina ca uni nu stie sa guverneze!! stati asa ca asta nu ramane asa !!!si cu ce drept ?? de unde aveti dreptul si sa pomeniti asa ceva ??? ce drept ai tu sa imi iei din pensie?? am eu drept sa ma bag in salariul tau,sa ai salar cat am eu pensie?? deci ?? nu imi dai voi,nu?! nici eu fiule nu iti drau acest drept !!!!!

  26. andra budea said

    am May 25 2010 @ 11:40 am

    asa o sa ajungem cu politica pana la urma ca ungurii din ungaria….cand nu o sa mai avem nici ce pune pe masa,ca suntm deja acolo…apoi sper ca atunci romani o sa s trezeasca…si nu o sa mai voteze pe voi hotii !!!! adica voi furati bani tarii si noi din pensie sa va scoatem din criza economica ???!!! te-ai gandit mult pana sa afirmi asa ceva ?? te intreb si eu ?? deci aici trebuie schimbare domnule,jos cu hotii si sa dam sanse si la altii in politica !! sa traiasca UDMR !!!! frati nostri unguri

  27. andra budea said

    am May 25 2010 @ 11:41 am

    daca voi credeti ca va mai merge,tare va inselati !!!!!!!!!!!!!!

  28. andra budea said

    am May 25 2010 @ 11:44 am

    si voi astia care stati la gramada cand mergeti la vot !!! TREZIREA !!!!!! ca voi ati ales……………….

Comment RSS · TrackBack URI

Lasa un comentariu

Nume: (Obligatoriu)

eMail: (Obligatoriu)

Site:

Comentariu:



Urban Clean