Pe 22 mai homosexualii, zoofilii, lesbienele si pedofilii vor organiza un mars slinos in Bucuresti
http://roncea.ro/2010/05/11/majoritatea-romanilor-se-opune-marsului-exhibitionist-al-homosexualilor-va-mai-aloca-primaria-un-dispozitiv-masiv-de-jandarmi-in-ciuda-crizei-nationale-alianta-familiilor-protesteaza-printr-un-mars/
Ca replica la homosexualizarea Capitalei pe 22 mai, cu o zi inainte, Alianta Familiilor din Romania organizeaza un mars pentru normalitate si familie.
Marsul pentru normalitate, pentru valorile familiei, va avea ca punct de plecare biserica Kretzulescu, la ora 17:30, transmite Ziare.com. Prin acest mars AFR doreste sa reafirme valorile familiei si sa transmita un mesaj politicienilor, in contextul procesului actual de revizuire a Constitutiei.
Reprezentantii AFR mai spun ca pe 22 mai masuri similare vor fi organizate si in alte orase din tara, la care sunt invitati sa participe toti cei care cred in familia naturala, formata dintr-un barbat si o femeie.
Marsul homosexualilor, lesbienelor, pedofililor si zoofililor, cel fata de care protesteaza AFR, organizat anual de asociatia Accept, va avea loc o zi mai tarziu, pe 22 mai.
Anul trecut pe 22 mai, cu 24 de ore inaintea marsului diversitatii, a fost organizat Marsul pentru Familie, la care au participat 300 de persoane, printre care si preoti. Manifestatia a fost organizata de Asociatia Provita pentru promovarea valorilor familiale, impotriva propagandei homosexualitatii si a incurajarii avorturilor.
Potrivit unui sondaj Gallup Organization Romania, realizat in iunie-iulie 2008 la cererea Consiliului National pentru Combaterea Discriminarii, homosexualitatea este privita ca fiind un lucru rau de 68% dintre romani.
Acelasi sondaj arata ca 56 % dintre romani sunt de parere ca homosexualilor ar trebui sa li se interzica organizarea de evenimente publice, iar 36% nu doresc ca acestia sa mai apara in emisiuni de televiziune.
La Chisinau, primarul Dorin Chirtoaca si autoritatile orasului le-au interzis homosexualilor sa-si expuna fundurile prin centrul celei de-a doua capitale romanesti. Ce parerea are primarul Sorin Opresscu? Acum, ca se taie banii de pampersi, ce facem cu ei, ii dam homosexualilor si jandarmilor lor?
Reclamati abuzurile la adresa office@asistentapentruconsumatori.ro sau la adresa Senatorului : iulian.urban@gmail.com
Redirectioneaza 2% pentru Asociatia www.asistentapentruconsumatori.ro































vrajitorul.eu said
am May 12 2010 @ 4:39 pm
INTRATI PE http://www.vrajitorul.eu/ – Magia afacerii dvs.
informatii utile >> http://www.vrajitorul.eu/aplicatia/aplicatia.html
asistentapentruconsumatori.ro said
am May 12 2010 @ 4:39 pm
Reclamati abuzurile la care sunteti supusi la office@asistentapentruconsumatori.ro
Lupta noastra a celor de la Asociatia http://www.AsistentaPentruConsumatori.ro se duce impotriva abuzurilor la care sunt supusi consumatorii romani.
Pentru asta avem nevoie ca voi, sa ne scrieti despre fraudele sau abuzurile la care sunteti supusi de catre comercianti sau autoritati.
Noi preluam sesizarile voastre si ne luptam pentru ca drepturile sa va fie recunoscute.
TOT CE AI DE FACUT ESTE SA NE SCRII LA ADRESA office@asistentapentruconsumatori.ro
ticut said
am May 12 2010 @ 5:11 pm
PAI DECAT SA RESPECTI VALORILE FAMILIEI SI SA AI 600 DE LEI INDEMNIZATIE DE CRESTERE COPIL…MAI BINE GAY!!! OR STI ASTIA CEVA!!!
Vladut said
am May 12 2010 @ 7:11 pm
Bai frate ai pus un titlu de 2 lei… practic spui ca homosexualii se identifica cu pedofilii sau zoofilii. Nici mie nu-mi place ideea de a asista la un “gay parade” dar nici sa spun tampenii d-astea! Mai usor cu excesul asta ieftin de zel!
Vlad said
am May 12 2010 @ 7:12 pm
Nu e de mirare cand aproprierea antihristului e tot mai are.
E o scena buna in filmul Independence Day, cand toti nebunii se urca pe cladiri si felicita se bucura, fac plancarde, totul parea o fericine fara limite, pana au deschis aia trapa si ia spulberat pe toti.
Eu cred ca in romania homosexualii nu mai apuca sa se bucure prea tare de aceste devieri mintale si de comportament sanatos.
Nu sunt oameni bolnavi, sunt oameni fara Divinitate, care cred ca Divinitatea iubeste orice anormalitate.
Atunci sa vezi urlete si rugaciuni dar fara rost.
Radikal@Vladut said
am May 12 2010 @ 7:16 pm
Bai frate, dar daca nu-i suportam pe pidosnici ce vrei sa facem ? adica daca se da la bulan, crezi ca nu se arde si cu un un maidanez sau nu pofteste la un copil ? Niste nemernici ce trebuie arsi de vii LGBT astia
Noua Dreapta@Vladut said
am May 12 2010 @ 7:18 pm
Auzi, daca esti ofuscat de titlu, ce zici ce poza ? Nici aia nu reflecta realitatea rahatica a acestei minoritati ce urgent trebuie exterminata?
Este democratic crestineste sa vezi dandu-si limbi doi bulangii ?
Noua Dreapta@Vlad said
am May 12 2010 @ 7:20 pm
Cinste si respect pentru comentariul tau. Pieirea rasei umane incepe prin distrugerea principiilor morale si a valorilor crestinesti. Noua Dreapta va veghea ca nici unul din copiii nostri sa nu vada asemenea monstruozitati
Nicador said
am May 12 2010 @ 8:38 pm
De ce sunteti ba diskriminatori ?
De ce pe edrept ati uitat sa spuneti ca si NECROFILII vor participa la parada? adica ei nu este oameni ? Adica sunt la fel de netrebnici ca homosexualii, pedofilii, lesbienele, pidosnicii, boulangii, zoofilii ? Hai ma zau asa, ce mare lucru daca se ard in boulan cu niste cadavre prin cimitire, nu au si ei drepturi?
Acceptu’, nu este asa ca si necrofilii trebuie recunopscuti ca minoritate si trebuie sa primeasca drepturi ?
ZZZ said
am May 13 2010 @ 10:05 am
How come you compare homosexuality with zoophile and pedophile? It is the right of any adult to choose his or her sexual orientation. In a free, democratic society, two consent adults have the right to choose their private life.
Comparing this to abuse towards children is a misrepresentation of the situation. This is typical of cheap press only trying to get exposure on the market.
I wouldn’t want my kids to be confronted to two adults performing sex in public, and this is valid for homosexual sex as well as heterosexual intercourses. At the end of the day, being confronted to women practicing prostitution on the sidewalk of the main boulevard of the capital is as questionable and difficult to explain to kids (better have a red light neighborhood for this like in the majority of main cities).
As well, I am convinced that the majority of anti-gay are referring to male sexual intercourse. I am convinced that a large part of them will not be that disgusted by two women having sexual intercourse.
This is quite hypocritical.
Reproducing this title on this site is a poor editorial decision.
If you wanted to raise a debate about the cost of policing this march, we should ask ourselves the question why an anti march is authorized at the same moment?
And if we are questioning the cost of policing, I would like to know how much all the SPP escorting any single small politician across Bucharest costs?
Cristian said
am May 13 2010 @ 10:13 am
Cea mai mare prostie pe care o putem face este sa ne legam de ei… BAIETII SI FETITELE ASTEA IAU BANI DE LA DIFERITE ASOCIATII DIN LUME PENTRU CA AR FI DISCRIMINATI SI PENTRU A DEMONSTRA ASTA NE PROVOACA CU TOT FELUL DE CHESTII. CEA MAI BUNA METODA PENTRU A NU-I MAI VEDEA PE STRAZI E SA II IGNORAM PENTRU CA ATUNCI NIMENI NU LE VA DA NIMIC.
Pur si simplu ei incearca sa provoace conflicte ca sa isi justifice banii pe care ii primesc de la tot felul de ONG-uri de pe afara… Acei bani ii cheltuie sefuletii lor de pe aici pe tot felul de chestii care clar nu ajuta integrarea lor si 1 data pe an provoaca scandaluri monstru pentru a justifica cheltuirea banilor si pentru a cere altii… Concluzia: nu le dati apa la moara si ignoratii… In acest fel nu vor mai avea cum sa justifice banii pe care ii primesc si nici nu mai pot cere altii pe care sa ii fure. Si intre noi fie vorba, nu cred ca in Romania e cineva discriminat in secunda asta… Singurul discriminat este poporul roman care accepta tot felul de cereri nerusinate de la tot felul de minoritati, nationale sau de alta natura…
IGNORATII!!!
nu conteaza said
am May 13 2010 @ 10:26 am
EXAGERARI DIN NOU si lipsa de informare din partea cui a scris sau a preluat aceasta stire: NU POATE NIMENI SA SE DECLARE ZOOFIL SAU PEDOFIL!!! ASTA VA FI PENTRU TOTDEAUNA ILEGAL PENTRU UN COPIL SAU UN ANIMAL NU AU CUM SA ISI DEA ACCEPTUL SA FIE ABUZATI SEXUAL (pe cand la homosexuali si lesbiene poate fi acord de ambele parti). DECI E SIGUR CA NU POATE FI APROBAT NIMIC LEGAL PENTRU ZOOFILI SI PEDOFILI… acestia odata declarati ar putea fi arestati pe loc! Dar uite asa junalisti sau pseudo-jurnalisti nu isi fac treaba nici la lucruri LOGICE!!
dinucu said
am May 13 2010 @ 10:27 am
E clar ca e o manifestare impotriva firii, daca toti ar fi homosexuali sau lesbiene, practic ne-am stinge ca specie iar tendintza oricarei specii e sa se inmultzeasca, or asta nu o pot face doi indivizi de acelasi sex, doar la organismele inferioare ……. Si acolo …. in general prin diviziune.
Eu incerc sa-i inteleg, sa-i las in pace atata timp cat nu “sar calul” si sa-si “care crucea” in comunitatea lor, fara sa ne zapaceasca pe noi.
Sa fim toleranti si sa-i ignoram. Si eu sunt impotriva ca astfel de manifestari sa fie mediatizate.
nu conteaza said
am May 13 2010 @ 10:27 am
SCHIMBATI NABII TITLUL CA VA FACETI DE RAS CU MARSUL PEDOFILILOR SI AL ZOOFILILOR! NU VA DATI SEAMA CA SCRIETI INEPTII??
AlbuSibiu said
am May 13 2010 @ 10:41 am
Din pacate la articole de astea se ajunge atunci cand autorii nu sunt si ei cooptati. Daca ati fi primit invitatii gratuite sunt sigur ca ati fi vazut “mult mai roz” toata chestiunea. Hai baieti, ca se poate, n-are rost sa va ascundeti, oricum guvernarea voastra actuala e doar o forma de zoofilie.
politika said
am May 13 2010 @ 11:03 am
Eu cred ca si HOMOSEXUALII au drepturile lor care trebuiesc respectate.
Una dintre aceste drepturi este sa se intilneasca cu membrii sindicatelor (iesiti in strada in disperare de cauza) . Propun Primariei Generale a Capitalei sa aprobe marsul homosexualilor simultan si pe acelasi traseu cu cel al citorva organizatii sindicale.
Prin “exploatarea” relatiei care va rezulta, sunt convins ca sindicalistii vor reusi sa-i “dojeneasca” pe homosexuali si pe lesbiene, STIMULINDU-i pentru activitatea de perspectiva.
obiectiva said
am May 13 2010 @ 11:54 am
normal, TARA ARDE SI BABA SE PIAPTANA.. astia primesc ajutoare de la NWO. .si le usor sa se veseleasca, ca nuau burta goala si nu au copii, ca noi, si nu avem ce le pune pe masa…
Tolea@AlbuSibiu said
am May 13 2010 @ 11:55 am
Invitatii rozi visezi tu bah, ca vrei sa fii lucrat la gaura maro de un baiat pidosnic; in teapa cu voi poponarilor
obiectiva said
am May 13 2010 @ 11:58 am
eu zic sa ii EXCOMUNICE BISERICA si sa le dea certificat pa purtator.. sau sa faca o lista, nu de alta, mai cade naibii si o femeie normala sau un barbat normal, in capcana…si da divort..
aditzu said
am May 13 2010 @ 12:21 pm
daca e o tara cu democratie si mai ales crestina trebuie sa le dam libertate! sa-i iubim asa cum sunt! pe mine nu ma deranjeaza ce fac ei chiar daca sunt hetero! fratilor la minte unii sunt inca inm urma! biserica in romania este 0! nu are nici macar 1% valoare!
cbabeanu said
am May 13 2010 @ 12:25 pm
Sper ca la acest miting participantii sa strige traiasca PDL !
COSMA adi said
am May 13 2010 @ 12:26 pm
Fratilor trebuie sa ne aliniem Europei! trebuie sa-i acceptam asa cum ne accepta si Dumnezeu cu bune si rele! Nu avem dreptul sa-i judecam! Trebuie sa ne vedem de noi! unii au minti inchise si se tot iau de ei! fiind o tara democrata au dreptul sa fie asa! eu sunt hetero si nu ma deranjeaza ca traiesc si ei! biserica in romania este 0! Homosexualitatea in biserica este prezenta asa ca ei nu au dreptul sa-i judece pentru ca se ataca si ei!
Tolea@cosmaadi said
am May 13 2010 @ 12:34 pm
Bai bulangiule, nu vreau sa te accept; este ca si cum mi-=ai cere sa accept sa traiesc langa pedofilul care viseaza sa imi violeze copilul sau langa un criminal care vrea sa imi omoare familia
Bulangii vor Palm D'Or said
am May 13 2010 @ 12:39 pm
Homosexualii vor Palme d’Or-ul lor
Pentru prima data în istoria Cannes-ului, cel mai bun film cu ?i despre gay va primi un trofeu. Premiul nu are înc? parte de „binecuvântarea” organizatorilor festivalului, care, îns?, nu au spus, deocamdat?, nici “da”, nici “ba”.
Cel care a decis c? e timpul ca homosexualii s? aib? propriul trofeu ?i la Cannes
„Organizatorii festivalului au fost informa?i despre acest premiu ?i, cum nu a fost nici un veto, am în?eles c? îl putem face. Nu am primit nici o reac?ie, dar ?tiu totu?i c? a fost pozitiv?”, a explicat, pentru „Evenimentul zilei”, Franck Finance-Madureira, cel care a decis c? e timpul ca homosexualii s? aib? propriul trofeu ?i la Cannes.
Când va fi decernat ineditul trofeu ?i cum vor fi selectate filmele gay, afla?i de pe cinemas.ro.
sorin said
am May 13 2010 @ 12:43 pm
In fruntea manifestatiei trebuie sa fie Base’cu tot PDL-ul dupa el,date fiind eforturile pe care le fac pentru a-i descuraja pe romani sa mai faca copii.De ce sa cheltuim bani pe pampersi si pe copii cand sexul se poate face si altfel? (De la Base’citire.)
AlbuSibiu said
am May 13 2010 @ 12:43 pm
@Tolea, Tolea, felicitari, nu-ti puteai alege un nume mai bun.. Nu pot decat sa-ti urez evolutie usoara pe scara darwinista.
AlbuSibiu said
am May 13 2010 @ 12:45 pm
@cbabeanu, mai bine sa strige “Noi iubim PDL”
))
Tolea@AlbuSibiu@Babeanu said
am May 13 2010 @ 12:55 pm
Eu cred ca cei mai multi boulangii sunt la PSD. Bombonel are gaoaza rosu-aprins de la sodomizarile la care a fost supus; se pare ca si Ponta este bulangiu ca altfel nu castiga presdintia partidului rosu
mocleanu said
am May 13 2010 @ 12:56 pm
Mai…asta care a avut nesimtirea sa puna un asemenea titlu, chiar esti asa de dus din lumea asta de nu faci nici un fel de diferenta intre homosexuali, zoofili si pedofili? Nici nu stiu de ce dracu mai citesc news letter-ul tau !?
Krauk said
am May 13 2010 @ 12:58 pm
toti ciudatii de pe lume ..
mai aveti putin si o sa deveniti si necrofili, ca deh…cica asta e noua ordine mondiala , toti sa devenim ciudati, sa ne futem fratii/surorile/mamele , de ce nu tatii NU MAI DEZAXATILOR ?
by the way : sodoma si gomora va spune ceva ? unde e focul si pucioasa mai pederastilor si nebunilor sociopati ??
@ mocleanu : omoara-te amice, e mai buna lumea fara voi si lesurile voastre de ciudati si sodomiti
teofil said
am May 13 2010 @ 12:59 pm
Epigrama dedicata paradei
A venit lumea sa vada/
Lesby,gay din cei vestiti./
Si cind colo la parada,/
Au venit doar … travestiti
Victor said
am May 13 2010 @ 1:23 pm
Totusi, de ce nu se propune legalizarea prostitutiei?
Nu vreti venituri la buget? Sau va plac tarfele de prin santuri?
Despre homosexuali….treaba lor ce fac in dormitor, dar pe strada n-au ce cauta sa defileze.
Dar Oprescu a autorizat marsul lor. Putea sa nu…
Un om normal said
am May 13 2010 @ 2:04 pm
Deci 90% din comentarii puse de oligofreni si inapoiati mmintal…ce daca au o alta orientare? ei nu sunt oameni…au drepturi, inapoiati de ev mediu ce sunteti, luati-va de mana si impuscati-va…nu e de mirare ca ne considera strainii tara de lumea a treia, alaturi de Africa…
Sud said
am May 13 2010 @ 2:07 pm
cati bulangii , ciudati si dementi fratie…mah tampitilor voi nu aveti ce face ? o sa incepeti sa va cuplati si cu animale, o sa spuneti ca asta e evolutie…
nu ne tragem din maimute, insa spre asta evoluam … poate insa o sa vi-o trageti si cu maimutele, doar au putina blana si mai putina minte, insa voi cu dragostea voastra…
bah sunteti terminati !!!!!!!
radu said
am May 13 2010 @ 2:19 pm
Rusine pentu cel/cea care a scris acest articol. In rest … NO COMMENT.
alinp said
am May 13 2010 @ 2:29 pm
Nu mai spurcati Bucurestiul cu aceste parade sataniste!, caci nici o inundatie nu il mai spala!
Fiecare om poate fi ce doreste si cum doreste – dar asta pentru el ; nu trebuie sa se afiseze in public in asemenea amploare!
Aceste chestiuni scandaloase se intampla datorita ocultilor care conduc din umbra UE si SUA, si care il promoveaza pe antihrist prin tot felul de legi si mijloace de acest fel!
Este clar ca vremurile de pe urma sunt foarte aproape ; s-a stricat rau de tot aceasta lume ; lucifer si-a trimis intre oameni agentii de recrutare din toate departamentele iadului: dep. teologic – sectarii (cu pliantele, revistele si bibliile lor – care mai nou le gasesti in orice camera de hotel, caci le-au dat gratis), vrajitoarele ; dep. marketing – astia cu parade, ateistii cu banner-e, televiziunile care prezinta mizerii ; dep. online: pornografia ; dep. responsabil cu viciile: lacomia pantecelui, betia, iubirea de bani si cele materiale, etc. ; iar cel mai nou departament este cel care se ocupa de ecumenism: acest departament este foarte periculos pentru ca a atras in capacana multi preoti impreuna cu enoriasii pe care ii pastoresc.
Sunt vremuri foarte grele pentru cei cu credinta ortodoxa ; suntem loviti din toate partile!
Pentru cei care mai au dubii despre existenta lui Dumnezeu, le recomand sa citeasca despre Parintele Ieromonah Arsenie Boca. Nu exista dovada mai mare si mai apropiata de zilele noastre despre exitenta Divinitatii! ; fiecare este liber in aceasta viata sa faca ce doreste, sa creada ce doreste, numai ca la finalul vietii trebuie facut decontul!
Ascultati aici marturii despre Parintele Arsenie Boca, pe care le puteti downloada (gasiti pe google cum anume) si scrie pe CD: http://cauta.trilulilu.ro/audio/Arsenie%20Boca ; iar aici puteti gasi si fisiere video: http://cauta.trilulilu.ro/video/Arsenie%20Boca .
Bucuresteni!, faceti tot posibilul sa nu se aprobe parada homosexualilor, pentru atrageti urgia asupra intregului oras!
Doamne ajuta!
maria said
am May 13 2010 @ 4:37 pm
Dupa cum multi au spus inainte, nu faceti diferenta intre homosexuali , lesbiene, transexuali, adica persoane care asa s-au nascut, nu aleg ei orientarea sexuala, nimeni nu poate sa-si aleaga orientarea sexuala, asa cum heterosexualii nu si-o aleg. Asa se nasc, chiar daca unii sunt ignoranti si nu inteleg. Nu intru in detalii biologic- medicale.
Nivelul de ignoranta al presei nu ma mai ingrozeste, titlul spune clar ca ziaristul este departe de a avea minime cunostinte despre lumea in care traieste.
Dar e clar ca asa ziaristi avem precum asa cititori.
Fotografia ce ati pus-o e slinoasa, e un exemplu clar de ignoranta, asa cum lumea asa zis normala are un spectru larg de manifestare asa si aceasta categorie.
Eu nu as da unda verde unei manifestatii, asa cum nu as da unda verde barbatilor si femeilor care fac demontratii pro familie.
tizul said
am May 13 2010 @ 6:05 pm
Orice psiholog poate sa va spuna ca asa o agresivitate homofoba denota nesiguranta asupra sexualitatii proprii. Aviz slugii lui Urban, ce-a ales un titlu de retard si neterminatilor de comenteaza in stilul titlului. Una-i sa nu fii de acord cu parada (eu nu ies cu nevasta-mea sa mimam sexul in public, in sprijinul heterosexualitatii), alta sa nu fii de acord cu adoptia copiilor de catre cupluri homosexuale, alta sa fii homofob.
Tatiana said
am May 13 2010 @ 7:55 pm
E scris in informatia de mai sus ca primarul Chisinaului nu a permis acestei categorii de oameni sa defileze prin centrul Chisinaului… Pai da, aceasta decizie, de a nu permite, a fost luata tpt dupa ce s-a scris destul de mult, in presa si, mai ales, pe numeroase bloguri, ca lumea este impotriva unei asemenea parade.
Da, ar fi ideal ca asemenea corcituri de oameni sa fie neglijati, da cum naiba sa-i neglijezi daca ei vor sa organizeze parade… Cum sa merg atunci prin centrul Chisinaului, cu copiii de mana? Ce ma vor intreba ei atunci???
Am scris si eu un aomentariu anti-parada si am primit si cateva comentarii care… ma rog, pana la urma, fiecare e cu opinia sa…
http://tatianarosca.wordpress.com/2010/04/22/ce-cred-despre-parada-gay-lor/
cineva said
am May 13 2010 @ 8:08 pm
Nimic nu-i face pe jidani mai mult sa rada si sa se veseleasca decat sprijinul financiar monidal acordat “minoritatilor sexuale” “minoritatilor nationale” etc. etc. Pe presedinti si guverne ii controleaza prin greselile trecutului , popoarele prin ONG-uri si “minoritati”.
Nici Stalin nu a putut realiza ceea ce vede tatucu’ Sorosh in ziua de azi.
zzz said
am May 13 2010 @ 11:23 pm
in primul rand nu stiu cine e acela care s-a autointitulat ZZZ (cu litere de mari)
Cu privire la subiect as dori sa scriu despre comentariul lui
Tolea@cosmaadi said
am May 13 2010 @ 12:34 pm
Bai bulangiule, nu vreau sa te accept; este ca si cum mi-=ai cere sa accept sa traiesc langa pedofilul care viseaza sa imi violeze copilul sau langa un criminal care vrea sa imi omoare familia
Concluzia mea (si nu incerc sa fiu ironic; puteti verifica inca o data recititnd si incercand sa interpretati singuri) este ca D-lui Tolea ii este frica sa nu fie prins noaptea pe vreo alee pustie de vreun homosexual. De parca ar trebui ca homosexualul sa fie “acceptat” sa se intample asta.
Pedofil -> copil
Criminal -> familie
homosexual -> propriul fund (respectiv propria sexualitate).
In alta ordine de idei homosexuali au fost, sunt si se vor naste si altii, fie ca ne dorim noi sau nu. Daca nu ii vezi pe strada nu inseamna ca nu mai exista.
Si sunt de acord! Titlul e de toata jena! Sau poate nu se inteleg termenii si atunci e .. cam la fel de rau!
zzz said
am May 13 2010 @ 11:31 pm
Daca luam in considerare familia, copilul, nu cred ca ar fi binevenit orice tip de manifestare in care majoritatea participantilor sa fie pe jumatate dezbracata, sa se sarute ostentativ etc. Dar aici e vorba deja despre altceva. Deja nu cred ca mai are legatura cu orientarea sexuala.
zzz said
am May 13 2010 @ 11:39 pm
erata* manifestatie
SPANISH said
am May 14 2010 @ 12:11 am
SA VEDETI IN MADRID CUM “SE PUPA” PE STRAZI, PRIN METROURI, PESTE TOT, FEMEI CU FEMEI, BARBATI CU BARBATI, ZIUA IN AMIAZA MARE II VEZI PESTE TOT, PE STRAZI, ETC DE TI SE FACE SCARBA. NU MAI E DECENTA, NU MAI E MORALITATE, AICI TOTI TINERII BEAU, SE DROGHEAZA, SE IMBRACA IN NEGRU, MULTI SUN EMO-ISTI,ISI FAC PIERCIENGURI, COLTI SI TEPI, IN FATA, IN BUZE, IN OCHI, ETC, SI AR TREBUI SA ACTIONATI INAINTE DE A FI PREA TARZIU. O FI VIATA MAI BUNA AICI, SALARIILE MAI MARI, DAR MENTALITATEA LOR E PREA DE TOT. NU MAI AU RUSINE, NU MAI AU RESPECT. DE CE TREBUIE SA SUPORT EU IN METROU PE SCAUNELE DIN FATA MEA, FEMEI PUPANDU-SE VULGAR SI FACAND OBSCENITATI? SA FACA LA EI ACASA ,NU IN PUBLIC.
alinp said
am May 14 2010 @ 7:32 am
Sa se duca fratilor in Olanda, in Spania,…, sa faca parade!, nu la noi in tara. Toata lumea are drept liber de circulatie in majoritatea tarilor Europei.
Dar nu…, masonii vor cu orice pret sa spurce si tara noastra ortodoxa ; sa o duca in cele mai adanci hauri ale imoralitatii, necredintei si venerarii diavolului.
Imi spunea un prieten despre un oras din Spania: “..sa vezi aici frate, tineri si batrani in baruri pana noaptea tarziu cu tot cu copii mici dupa ei, iar la tv-urile din bar ruleaza filme porno..”
Poftim! Daca nu luam un pic de atitudine, unde ajungem?, unde ajunge generatia urmatoare? care si asa este pe un drum gresit!
Bucuresteni! nu lasati sa se mai intample astfel de lucruri in orasul vostru! Mergeti la Oprescu si luati-l de urechi!
Doamne ajuta!
Diana said
am May 16 2010 @ 1:32 pm
Una este sa nu se interzica practicile homosexuale, si sa nu fie discriminati adeptii lor, si cu totul altceva este sa se permita PROZELITISMUL. Pentru ca un astfel de mars este cu scop evident de popularizare a acestor practici si de atragere de noi adepti.
Asa cum a scris cineva mai sus, faptul de a avea o orientare sexuala nu este o scuza pentru a mima in public practicarea de acte sexuale conform acelei orientari, fie ea hetero sau homosexuala.
In opinia mea o astfel de parada/mars incalca ostentativ legislatia privind ordinea publica, intrucat incalca bunele moravuri si ii sfideaza pe toti neparticipantii.
Legal nu-i discrimineaza nimeni pe homosexuali si lesbiene, nu sunt lezati cu absolut nimic! Astfel de manifestari publice in care circula prin centrul orasului aproape dezbracati si se manifesta obscen mimand sau chiar trecand la fapte nu fac decat sa le atraga oprobiul public, dispretul si dezgustul majoritatii. Comportamentul si aparitia lor la aceste parade este total lipsit de bun simt si nu face decat sa-i coboare in ochii celorlalti platitori de taxe din acest stat, intrucat participantii par desprinsi dintr-un film porno de proasta calitate, ori proaspat iesiti de la lucru dintr-un bordel ieftin caruia ii fac reclama in drum spre casa, pentru a atrage clientela pe ziua urmatoare.
Merita respect o persoana care se poarta precum participantii la aceste marsuri?
A vazut cineva heterosexuali avand un astfel de comportament sfidator in ce priveste afirmarea publica a practicilor lor sexuale, in mod grupat?? din contra, politia ii ridica rapid-rapid si pe cei care aleg sa se manifeste si doar in doi, si nimeni nu considera asta discriminare.
Daca respect si acceptare cauta minoritatile sexuale, un mars al lor ar trebui sa fie, dupa parerea mea, facut de oameni imbracati decent, cu mesaje clare de integrare, si nu de sfidare – in care sa ne arate ca sunt oameni ca noi, cu exceptia orientarii sexuale.
Un mars la care sa participe nu prostituate si proxeneti, ci oameni care muncesc, profeseaza, isi platesc taxele, aduc un aport benefic la dezvoltarea societatii. Sa defileze homosexualii si lesbienele care sunt de valoare, daca exista, care ocupa functii importante, care sunt personalitati in domeniul lor profesional, care au afaceri reusite, care sunt sportivi de performanta, care au crescut/cresc copii, care sunt medici sau oricare dintre ei care munceste cinstit.
In acest fel ar reusi sa obtina ceea ce declara ca vor de la majoritate.
Dar declaratiile lor sunt false si mincinoase, si nu doresc decat sfidarea publicului si bunelor moravuri prin paradele de barbati si femei imbracati ziua in amiaza mare in portjartiere de plasa, strident machiati, cu peruci si fel de fel de echipamente sado-maso, pipaindu-se fara rusine in public.
Cea mai buna metoda de protest este sa fie IGNORATI, si traseul pe care vor defila sa fie evitat de toti bucurestenii.
Nu merita aceste scursuri niciun fel de atentie. Primarul care le-a aprobat marsul merita in schimb sa fie sanctionat de alegatori pentru aceasta decizie, si data viitoare sa-l voteze numai cei care au defilat la parada…
alina said
am May 16 2010 @ 9:47 pm
HOMOSEXUALI INTELEG, LESBIENE INTELEG, DAR PEDOFILI SI ZOOFILI? DOAMNE, ASA CEVA NU SE POATE! NU STIU CE SA MAI SCRIU…………..
alinp said
am May 17 2010 @ 8:42 am
……. O parte din consilierii personali ai noului primar al Capitalei, Sorin Oprescu, sunt masoni: http://www.yogaesoteric.net/content.aspx?lang=RO&item=5326
ALEXANDRU EUGENIA said
am May 17 2010 @ 6:39 pm
Tara arde si baba se…preocupa de orientarea sexuala a unora si a altora.
Din partea mea au toata libertatea sa faca demonstratii,marsuri si in Casa Poporului,daca sunt primiti.
Comentariile unora mi se par a fi din categoria”culme a ipocriziei”.
Cine suntem noi si cu ce suntem mai buni pentru a judeca pe altii?
@Diana
“Sa defileze homosexualii si lesbienele care sunt de valoare, daca exista, care ocupa functii importante, care sunt personalitati in domeniul lor profesional, care au afaceri reusite, care sunt sportivi de performanta, care au crescut/cresc copii, care sunt medici sau oricare dintre ei care munceste cinstit.
In acest fel ar reusi sa obtina ceea ce declara ca vor de la majoritate”
Iti doresti cumva sa initiezi un proiect e lege prin care sa fie instituite niste reguli clare de apreciere a valorii homosexualilor?
Poate obtii si fonduri europene pentru acest proiect.
Zero crash said
am May 17 2010 @ 6:52 pm
cati ciudati si nebuni pe acest internet , si mai ales cati “libertini”
eugenia, iti doresc sa traiesti in sodoma si gomora, in babilonul pederastilor, unde vrei tu insa sa ne scuteti de spurcarea sufletului oamenilor care inca realizeaza ce dementa a ajuns o mare parte a populatiei de pe Terra…
aveti grija ce va doriti ca s-ar putea sa se implineasca dezaxatilor si nebunilor
ALEXANDRU EUGENIA said
am May 17 2010 @ 11:22 pm
@Zero
Sper ca numele pe care ti l-ai ales nu are legatura cu marimea inteligentei.
Imi explici cum as putea trai eu,un cetatean din Romania,in Sodoma si Gomora?
In acest timp,tu unde vei trai?
In rai?
Da-ne si noua adresa ta sa-ti facem o vizita!
Dupa 50 de ani de viata inca ma mai mir cind vad atit de multa ipocrizie si demagogie.
Cu ce ma incalzaste pe mine si pe ceilalti asemenea mie,faptul ca tu ai descoperit cit de dementa a ajuns o parte a populatiei Terrei?
Unde ai fost Sfinte Zero cind i-au impuscat dementii pe Ceausesti?
Chiar nu ai inteles ca oamenii ca mine nu mai asteapta nimic de la acest timp si aceasta lume?
Ai grija sa nu-ti creasca tensiunea si sa faci un AVC atunci cind te vei uita la parada gay!
ALEXANDRU EUGENIA said
am May 17 2010 @ 11:48 pm
@alinp
Citez din spusele Parintelui Arsenie Boca:
“Iubirea lui Dumnezeu pentru cel mai mare pãcãtos este mai mare decît iubirea celui mai mare sfînt fatã Dumnezeu”
Pãrintele Arsenie a zis o vorbã cât lumea asta de mare – ba mai mare decât lumea asta! –, si anume o zis asa: “Iubirea lui Dumnezeu fatã de cel mai mare pãcãtos îi mai mare decât iubirea celui mai mare sfânt fatã de Dumnezeu”. Nu poate iubi un sfânt pe Dumnezeu, cât ar fi sfântul de mare, cât iubeste Dumnezeu pe cel mai mare pãcãtos; si-l asteaptã; si vrea sã-l primeascã; si aleargã înaintea lui, dupã cum citim în pilda cu fiul risipitor, unde se spune cã tatãl nu l-a asteptat pe fiul care se întorcea; l-a asteptat într-un fel, dar când l-a vãzut cã vine nu l-a mai tinut locul: a alergat înaintea lui, ca sã-l primeascã, sã-l îmbrãtiseze, sã-l sãrute, sã-l ajute, sã-l aseze iarãsi în starea din care a plecat. Pentru cã din inima lui fiul n-a plecat niciodatã! El a rãmas în inima tatãlui asa cum rãmânem noi în inima lui Dumnezeu, în inima Mântuitorului nostru Iisus Hristos, în inima Maicii Domnului, oricât de depãrtati am fi, oricâte rele am face. Pânã trãim în aceastã viatã Dumnezeu nu ne pãrãseste. Noi putem sã pãrãsim pe Dumnezeu, dar Dumnezeu nu poate sã ne pãrãseascã pe noi.”
ALEXANDRU EUGENIA said
am May 17 2010 @ 11:51 pm
Ii las pe cei intelepti sa va explice ce inseamna sa fii cu adevarat un bun crestin.
Iubitilor, sa ne iubim unul pe altul, pentru ca dragostea este de la Dumnezeu si oricine iubeste este nascut din Dumnezeu si cunoaste pe Dumnezeu.
Cel ce nu iubeste n-a cunoscut pe Dumnezeu, pentru ca Dumnezeu este iubire.
Intru aceasta s-a aratat dragostea lui Dumnezeu catre noi, ca pe Fiul Sau cel Unul Nascut L-a trimis Dumnezeu in lume, ca prin El viata sa avem.
In aceasta este dragostea, nu fiindca noi am iubit pe Dumnezeu, ci fiindca El ne-a iubit pe noi si a trimis pe Fiul Sau jertfa de ispasire pentru pacatele noastre.
Iubitilor, daca Dumnezeu astfel ne-a iubit pe noi, si noi datori suntem sa ne iubim unul pe altul.
Pe Dumnezeu nimeni nu L-a vazut vreodata, dar de ne iubim unul pe altul, Dumnezeu ramane intru noi si dragostea Lui in noi este desavarsita.
Din aceasta cunoastem ca ramanem in El si El intru noi, fiindca ne-a dat din Duhul Sau.
Si noi am vazut si marturisim ca Tatal a trimis pe Fiul, Mantuitor al lumii.
Cine marturiseste ca Iisus este fiul lui Dumnezeu, Dumnezeu ramane intru el si el in Dumnezeu.
Si noi am cunoscut si am crezut iubirea, pe care Dumnezeu o are catre noi. Dumnezeu este iubire si cel ce ramane in iubire ramane in Dumnezeu si Dumnezeu ramane intru el.
Intru aceasta a fost desavarsita iubirea Lui fata de noi, ca sa avem indraznire in ziua judecatii, fiindca precum este Acela, asa suntem si noi, in lumea aceasta.
In iubire nu este frica, ci iubirea desavarsita alunga frica, pentru ca frica are cu sine pedeapsa, iar cel ce se teme nu este desavarsit in iubire.
Noi iubim pe Dumnezeu, fiindca El ne-a iubit cel dintai.
Daca zice cineva: iubesc pe Dumnezeu, iar pe fratele sau il uraste, mincinos este! Pentru ca cel ce nu iubeste pe fratele sau, pe care l-a vazut, pe Dumnezeu, pe Care nu L-a vazut, nu poate sa-L iubeasca.
Si aceasta porunca avem de la El: cine iubeste pe Dumnezeu sa iubeasca si pe fratele sau. (1 Ioan 4:7-21)
Roncea.ro said
am May 18 2010 @ 6:21 pm
http://www.urbaniulian.ro/2010/05/18/opriti-batjocura-homosexuala-de-pe-strazile-bucurestiului-in-vreme-de-criza-avem-bani-de-jandarmi-pentru-gardat-exhibitionisme-sexuale/
Parmalat said
am May 18 2010 @ 10:07 pm
@ZZZ:
Lasa-i nene ca astia de la PD se trag de la Hitler
)
Ramona said
am May 18 2010 @ 10:59 pm
Sa faca din partea mea ce vor, de abia fac SIDA si mai scapam de ei, dar de-i prind in preajma copilului meu, nici Sfantu Petru nu-i mai scapa, fereasca sfantu ce fac cu ei. Dezaxati, mi-e greata de ei. Si nu imi pasa ca sariti in capul meu. Eu sunt 200% de acord cu d-l senator U.
Ramona@ALEXANDRU EUGENIA said
am May 19 2010 @ 10:03 am
“Iubitilor, sa ne iubim unul pe altul, pentru ca [...]”
Cu comentarii ca asta vezi ca o iei pe aratura rau de tot. Asta nu e un blog de intalnire pentru cei din sectele religioase.
Roncea.ro said
am May 19 2010 @ 1:57 pm
http://roncea.ro/2010/05/18/urban-cel-rau-si-vintu-cel-bun-angajatii-de-la-vox-publica-ai-fostului-si-viitorului-puscarias-il-acuza-pe-senatorul-urban-de-homofobie-comunistul-intarziat-rogozanu-se-ia-de-manuta-cu-politru/
ALEXANDRU EUGENIA said
am May 21 2010 @ 7:37 pm
Ramona
Am folosit un citat din Evanghelie.,dar am uitat sa pun ghilimelele.
Imi pare rau ca nu ti-a placut.
Poate iti va placea mai mult urmatorul:
“Ma cheama Ursuletul. Pufos.
Am renuntat la neserioasa pizda de 7 ani. De 7 ani iubesc pula. Imi iubesc propria pula.
O dau cu creme, si o frec de 20-30 ori pe zi; In metrou, la serviciu, acasa, o frec ca imi place; am mereu la mine 3-4 tuburi de crema pentru maini si pula.
Am auzit si eu de LGBT si vreau sa spun ca ma simt altfel.
Vreau sa iau credit de la banca sa imi scot o coasta ca Marlyn Manson ca sa imi pot suge singur pula. Inseamna ca sint anormal ? Ma primiti si pe mine la organizatia voastra LGBTXMKLD… ?”
Ai dreptate.
Acest blog este dupa chipul,cultura si inteligenta voastra.
AA said
am June 17 2010 @ 9:08 pm
dati i afara pe necrestini si necurati ,marsul lor trebuie stopat!
olivia rastoaca said
am July 20 2010 @ 9:36 pm
de aceea ne bate DOMNUL ,din vina naostra!