11 May, 2010
Dezbateri Publice

---------- Forwarded message ----------
From: Cristina Carson
Date: 2010/5/11
Subject: sa sufere tot fraierii
To: iulian.urban@gmail.com
Superbugetarii care scapă de tăierea salariilor
Indemnizatia pentru mamici va fi taiata
Stimate Dle senator Urban, va supun atentiei aceste 2 articole si va rog pe dumneavoastra sa fiti purtatorul de cuvant al unor viitoare mamici
As vrea sa inteleg si eu in ce tara traim?!! E proprietatea lui Boc sau a lui Basescu?!! Am fost si i-am votat cu inima deschisa convinsa fiind ca sunt cei mai potriviti la momentul actual...din acea clipa ma intreb in fiecare zi cu ce-am gresit?!!! si ma intreb in fiecare zi de ce ajung niste neaveniti sa se ocupe de banii tarii asteia?
s-au gandit ei sa faca economie prin taiere de salarii, pensii si tot ce tine de ajutor social...dar nu s-au gandit sa taie din salariile nesimtite ale mai marilor companiilor statului, adevarate gauri negre, care merg in pierdere de ani buni, nu-si platesc datoriile catre stat si care nu-si justifica existenta...nu s-au gandit sa taie din salariile, masinile, chiriile si calatoriile stimabililor parlamentari pe care-i sutinem pe spinarea noastra, le platim chirii enorme in centrul capitalei si vacante in locuri exotice...nu s-au gandit sa taie din cheltuielile nejustificate cu asfaltari acolo unde nu e cazul (Dorobanti, Barbu Vacarescu) desi sunt alte sute de strazi pline de cratere...nu s-au gandit sa taie din sumele alocate pentru infrumusetarea strazilor si spatiilor verzi (intr-o alta situatie economica am fi apreciat) unde vin oamenii de la ADP si schimba florile si arbustii la 2 saptamani pentru ca s-au ofilit sau pt ca au fost furate (ne mai trebuie si ceva educatie pt asta)..ne-au trebuit arbusti exotici si ceasuri aurite pe strazi cand noi traim din banii de la FMI
dar uite ca s-a gandit stimabilul domn premier ca mamicile ar trebui sa traiasca si sa creasca un copil dintr-o alocatie de 600 lei indiferent cat au contribuit la viata lor...adica poti sa-ti tocesti coatele pe bancile scolilor si sa ajungi sa ai un salariu rezonabil care sa-ti asigure un trai decent in tara asta mizerabila dar sa beneficiezi ulterior de 600 lei care nu-ti ajung sa-ti platesti cheltuielile la un apartament de 2 camere, nu mai zic de lucrurile necesare unui copil...nu mai conta ca oricum contributia la sanatate nu era ca de la un salariu minim, oricum nu primeam nimic si trebuie sa platesc fiecare consultatie, ecografie, analiza doar pt ca m-am hotarat sa aduc pe lume un copil..acum trebuie sa ajung muritoare de foame cu tot cu copil..e o bataie de joc pe care nu am s-o accept si pentru asta am sa merg sa-mi cer drepturile oriunde va fi cazul..sunt sigura ca mai sunt si alte viitoare mamici care impartasesc punctul meu de vedere..
Afisari: 1428
Raluca said
am May 11 2010 @ 6:03 pm
Am semnat petitia pentru mentinerea indemnizatiei, desi Guvernul actual si-a batut joc de saraca noastra tara. S-au justificat ca au ales raul cel mai mic, dar sunt sigura ca in curad si TVA-ul va creste, si oamenii vor fi dati afara, si totul se va duce de rapa.
Domnule Urban Iulian, ajutati-ne! Ce este de facut pentru a mentine macar acesti bani, atat de necesari sa ne crestem copiii? Nu asteptam mila, nu asteptam un “ajutor”, vrem un drept al nostru. Nu am cotizat un an la veniturile statului, lucrez din 2002 cu carte de munca si de atunci lunar minim 15 milioane se duc la stat. E corect ce se intampla? Cum ii putem ataca in instanta daca iau aceasta masura? Eu ma simt discriminata sa castig cat o persoana de etnie rroma fara studii, care nu cotizeaza cat mine la stat. Copilul meu are o mama capabila si nu vad de ce sa creasca fara mama sau fara lucrurile de care are nevoie.
Va rog sa ne ajutati, oricum pe net se organizeaza o actiune de protest pentru 17 mai in fata Ministerului Muncii, la ora 12.00. Cred ca pana aici le-a fost. Ne-au umilit parintii, ne-au taiat salariile, au marit taxele si impozitele. Dar totul se va termina la copiii nostri, va asigur!
cineva said
am May 11 2010 @ 6:30 pm
Ei, cu asta o facurati lata domnilor… Nu intindeti coarda ca se rupe!
Andreea (Pesamosca) Tanasescu said
am May 11 2010 @ 6:43 pm
Pentru ce contribuim din salariu daca am ajuns unde am ajuns? mai am putin si nasc si cadou mi se taie indemnizatia de 85%…de ce? e dreptul meu din contributiile mele…oare Base si-a crescut fata cu 600 de lei pe luna? probabil ca nu….
ajutati-ne intr-un fel…. ca ne ducem la vale original.
Raluca Ghinea said
am May 11 2010 @ 6:46 pm
Mamicile vor organiza un protest la inceputul saptamanii viitoare cu privire la mentinerea indemnizatiei pentru cresterea copiilor. Dupa obtinerea autorizatiei de protest, vor fi facute publice detaliile protestului, respectiv, data, ora si locatia. Deocamdata a fost initiata o lista de inscriere pentru persoanele care doresc ferm sa participe la protest:
https://spreadsheets0.google.com/ccc?key=tZk9fUk5q3nf_fPBmmQpJkg&hl=en
eu said
am May 11 2010 @ 6:54 pm
nu sunt de caord cu aceasta decizie.Sunt multe persoane care nu au cotizat un leu la stat si primesc ajutoare si indemnizatie de cresterea copilului, nu mi se pare corect.
NU SUNTEM DE ACORD,VA ROG SUSTINETI-NE PENTRU A NU RECURGE LA ASA CEVA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ESTE BATAIE DE JOC ASUPRA INTREGULUI POPOR!!!!!!!!!!!
Buduru said
am May 11 2010 @ 7:45 pm
Ce este de facut?
Trebuie ca Iulian Urban, impreuna cu ceilalti oameni cu cap din parlament (cati or mai fi), sa respinga prin vot aceste masuri (tot pachetul negociat cu FMI) si sa le inlocuiasca, pe loc, cu unele viabile!
Vi se pare complicat?
Mie nu!
Nu uitati ca discutam despre o transa de 900 de milioane de euro, nu mai mult!
Diana said
am May 11 2010 @ 7:47 pm
Eu maine trebuie sa nasc. Ce sa fac acum!??!?! Avort nu mai pot face si nici nu-mi doresc…dar nici sa-mi cresc copilul nu am cum.
Azi chiar am facut o criza de plans….din cauza asta. Am o situatia fff nasola….cu rate de 900eur la banca….din care si pt apartamentul in care stau. Sotul meu castiga 2500lei…cu 600lei indemnizatie…ce pot face..,.nu acoperim nici ratele. Iar…eu nici la servici nu ma pot intoarce (aveam un post ok..in banca si un salariu maricel) dar cand au aflat ca sunt gravida…m-au schimbat…si mi-au facut oferta de micsorare salariu pt un alt post..cu 3000lei mai mic…astfel incat…am preferat sa intru in medical…si mai vedeam eu dupa nastere. Acum daca incerc sa ma intorc imi este teama ca or sa ma dea afara….si ce fac?!?!?! Banii de rate nu avem..…plus ca mai exista intretinere…lumina….cheltuieli pt bebe..etc. Din ce?!?!?! Parintii sunt pensionari!!! Sunt si ei afectati!!! Noi..mamicile ce o sa facem?!?!?!
Veniti la protest, sa mentinem indemnizatia! Inscriere ferma de participare in lista:
https://spreadsheets.google.com/ccc?key=0AreSvjbNas88dFprOWZVazVxM25mX2ZQQm1tUXBKa2c&hl=en
http://www.petitieonline.ro/petitie/indemnizatia_pentru_cresterea_copilului_sa_ramana_85_din_salariu-p43516046.html
Petitie: “Indemnizatia pentru cresterea copilului sa ramana 85% din salariu” – PetitieOnline.ro
http://www.petitieonline.ro
Petitie: “Indemnizatia pentru cresterea copilului sa ramana 85% din salariu”. Exprima-ti Opinia Liber : Creeaza sau semneaza o Petitie Online.
Ramona said
am May 11 2010 @ 8:53 pm
Nici o problema. Statul mi-a luat multi bani si mie ani de-a randul sub forma de taxe si impozite. Mult mai mari decat oamenilor care tot spun ca ai nostri copii nu au coarne sa le trebuiasca indemnizatie de 3000-4000 RON. Acum statul isi bate joc din nou si pe principiul solidaritatii sociale, vrea sa nu ne mai dea inapoi banii cu care am contribuit toti anii astia. Nici o problema. Site-uriole de freelance sunt pline de romani, PFA-uri si chiar firme. Daca statul vrea sa ne dea teapa, stai sa vezi ce teapa ia statul de la noi. sa vedem cum ne va impozita ce castigam pe site-urile de freelance. Ca doar n-om fi atat de slabi sa ne sinucidem cand nu vom mai avea bani de rate. NUuuu. Daca statul vrea sa ne batem reciproc, hai sa vedem care pe care…Sunt si alte metode decat iesitul in strada…
Iulian Urban @ Buduru said
am May 11 2010 @ 9:49 pm
Pai ce sa votez daca in Parlament nu a ajuns aceasta lege ? Impotriva careia voi vota 100%
Radikal@ramona said
am May 11 2010 @ 9:55 pm
Ramona
A fost bine sa stai acasa si sa sugi banutzu de la fraieru platitor de taxe si impozite, chipurile ca tu iti cresteai progenitura, insa de fapt lucrai la negru; acu’ guiti ca nu este drept ca statul vrea sa puna stop acestor jafuri organizate din banu public, insa tu jegoas-o te dai lkovita; sa te vad in strada la mitingt ca dau cu masina peste tine
Radikal@Diana said
am May 11 2010 @ 10:00 pm
Dar cine te-a pus sa te impuiezi cand stiai ca nu ai de unde plati ? Sotul are 25 de bulioane salar ? Lucreaza la stat ? Muistilor
Radikal@Raluca Ghinea said
am May 11 2010 @ 10:01 pm
Adica cand vii la protest cu cine iti lasi plodul ? Cu tactu si mata cu care oricum il lasa-=i ca sa mkuncesti la nesgru sa furi de la mkine ?
danezu said
am May 12 2010 @ 8:10 am
OFF:Bai radikal,bai retardule,du-te ma dreaq si impusca-te!
ON: Daca se voteaza aceasta lege,eu va spun solemn ca nu mai vreau sa aud de pdl in viata mea! Si cred ca deja a ajuns cutitul la os pentru multe persoane cara v-au votat! Atentie mare ca prapastia este langa voi…..
ioana said
am May 12 2010 @ 8:32 am
pt Radikal nici macar nu merita irosit un glont..pentru modul in care gandeste ar trebui ca fiecare mama care a muncit si a contribuit pentru cei 85% sa ii dea o bata peste ochi.mai mult ca sigur ca nu face parte din categoria salariat cu carte de munca sau alt gen de contribuabil pt ca ar sti ce plateste statului si ce ar trebui sa primeasca in schimb..
danezu said
am May 12 2010 @ 8:46 am
@ioana: probabil ca face parte din categoria ciorilor care fac cozi la indemnizatia pentru copii,dar care nu au dat 1 leu in viata lor la stat. Nu inteleg de ce nu scoate statul bani de la tigani si manelisti?
Si iti spun eu ca merita irosit un glont,costa doar 2,85 lei. Il platesc eu-:)))
liviu drimbu said
am May 12 2010 @ 8:49 am
@Radikal – baiete esti un idiot! Cand o sa platesti tu cat am platit eu cu sotia la stat atunci sa deschizi gura!
Ce usor e sa zica Basescu sa gasim bani de pampersi si ce usor ii e statului sa ma impoziteze.
Acum vreau sa vad ceva din banii platiti de mine ca impozite.
0 zero said
am May 12 2010 @ 8:53 am
0 @ liviu
o sa vezi pe mata , stai si asteapta ca ti se va da… prin Gura
foARTE bine va face, mai rau va trebuie
ura U.S.A. !!!
rusu i said
am May 12 2010 @ 8:56 am
@ Ramona
ai grija cu parnaia si evaziunea fiscala
)
doar atat zic
dan said
am May 12 2010 @ 9:46 am
sa moara basescu….. leucemie pt el si toata familia lui
aliada said
am May 12 2010 @ 3:04 pm
Nu imi vine sa cred !!!!! Banuiesc ca marinarul citeste si e fericit, in loc sa-l “impuscam”, ne jignim unii pe altii (si unii si altii au dreptate), dar……………chiar asa?………sa-i facem pe plac si sa ne invrajbim intre noi ca el sa isi vada in liniste de FURAT? ……….si mai zicem ca poporul roman nu e o marioneta? ei, ei, ei…..
asistentapentruconsumatori.ro said
am May 12 2010 @ 3:09 pm
Reclamati abuzurile la care sunteti supusi la office@asistentapentruconsumatori.ro
Lupta noastra a celor de la Asociatia http://www.AsistentaPentruConsumatori.ro se duce impotriva abuzurilor la care sunt supusi consumatorii romani.
Pentru asta avem nevoie ca voi, sa ne scrieti despre fraudele sau abuzurile la care sunteti supusi de catre comercianti sau autoritati.
Noi preluam sesizarile voastre si ne luptam pentru ca drepturile sa va fie recunoscute.
TOT CE AI DE FACUT ESTE SA NE SCRII LA ADRESA office@asistentapentruconsumatori.ro
vrajitorul.eu said
am May 12 2010 @ 3:10 pm
INTRATI PE http://www.vrajitorul.eu/ – Magia afacerii dvs.
informatii utile >> http://www.vrajitorul.eu/aplicatia/aplicatia.html
Ramona@Radikal said
am May 12 2010 @ 3:56 pm
Handicapatule; invata intai sa scrii. Nu am lucrat la negru inca, dar ma bate gandul. Ca pe milioane de romani din tara asta. Banutzu care l-am supt in timpul asta este banutul cu care timp de 8 ani am contribuit la stat, prin impozite dupa un salariu pe care tu il faceai intr-un an. Deci: calcul simplu: eu am platit statului intr-o luna cat ai platit tu intr-un an. Si asta timp de 8 ani. Inmulteste singur. Asta daca stii inmulti. Si nu uita: timp de 8 ani si eu am fost “fraiera platitoare de impozite si taxe”; si voi fi din nou din august. Si da, este corect sa puna stop jafurilor. Dar jafurilor facute de banci, guvern, etc. NU de pensionari, copii si de oameni care isi cresc progeniturile pentru ca ele sa munceasca peste 30 de ani sa iti plateasca tie pensia, fraierule. Si hai da cu masina peste mine, ca numai asa te poti duce unde ti-e locul, la puscarie. Ca sa papi banii publici fara sa faci nimic si sa nu mai fii frustrat.
Ramona@Radikal said
am May 12 2010 @ 4:01 pm
A si da: astora care va plangeti ca voi platiti din taxele voastre viata “progeniturilor” noastre:
in orasul unde stau eu, in bugetul pe 2010 sunt alocate asa:
trusou nou-nascuti (pampersii)= 35 000 RON.
sustinerea cultelor: 340 000 RON.
Faceti calculul. Cei care stiti faceti calcule. Si vedeti unde se prada banii de fapt. Si exemple mai sunt.
dudu said
am May 12 2010 @ 4:47 pm
Cine se va “atinge” de copii si de batrini, va plati cu singe !
Nemernicii vor trebui sa stie asta !
PT RALUCA GHINEA said
am May 12 2010 @ 5:48 pm
Chiar daca ne dorim mai mult ca oricand sa fim acolo, nu putem ajunge din Oradea la Bucuresti cu copiii in brate. Sustinem insa protestul si semnam petitia, la fel cum am semnat-o atunci cand s-a pus in discutie varianta cu 85%. Sa speram ca nu vom face doar o frectie la piciorul de lemn al Guvernului. Bafta !
bodo said
am May 12 2010 @ 6:26 pm
Oooo!, dupa o lunga tacere ce a durat cateva zile, uite-l si pe domnul IULIAN URBAN, ca baga ceva ce are legatura cu MASURILE LUI BASESCU-BOC. Desi a bagat emailul doamnei ce e mamica, s-a abtinut de la a comenta. Probabil asta inseamna ca nu e de acord cu masurile anuntate, dar in acelasi timp e dezorientat baiatu, ca doara face parte din PARTID, adica din PDL – cei ce ii tin trena lui Basescu.
Asa ca, ii dau doar un 9 NOUA, pentru ca ne-a asigurat ca nu va vota legea de scadere a veniturilor, daca ea va trece prin parlament. Numai ca eu cred, ca nici nu or sa o bage in parlament, ci o vor scoate sub forma de ORDONANTA de URGENTA, cum au mai facut si inainte.
Am asteptat o reactie din partea domnului URBAN, inca de cand au fost anuntate masurile la televizor de catre domnul Basescu. Si a fost PAUZA! Ne-a bagat tot felul de alte subiecte cum ar fi cu maidanezii, cu bosorogii ce isi lasa rablele aiurea, dar nici o reactie fata de masurile anuntate.
Ma intrebam daca si domnul Urban accepta tacit micsorarea veniturilor, a pensiilor si a ajutoarelor de somaj, sociale, a alocatiilor pt copii si a indemnizatiei de crestere a copilului ( asta care nu ii place domnului presedinte – ca se cumpara prea multi pampersi).
Ce ma deranjeaza pe MINE si NU NUMAI, nu e faptul ca se reduc salariile cu 25% si pensiile cu 15%, ci e faptul ca nu se reduce si LUXUL, HUZURUL, clasei POLITICE CONDUCATOARE:
-DE ce domnul BASESCU nu a a nuntat si o taiere a indemnizatiei de sedere a parlamentarilor care nu au domiciliul in Bucuresti?
-De ce nu a anuntat masura de a se vinde TOATE LIMUZINELE GUVERNULUI, si a tuturor agentiilor din guvern, iar in schim sa se cumpere loganuri?
-De ce nu se reziliaza acel contrat cu site-ul ROMANIA in valoare de nici mai mult nici mai putin de 1 miliard de EURO (1 000 000 000)?; ce hotie mai e si asta! – la pretul asta putau achizitiona si naveta spatiala Columbia.
-De ce nu se dau inapoi toate lettopurile si calculatoarele care s-au achizitionat la preturi astronomice, si de 100 de ori mai mari decat pretul de pe piata la acelasi produs.
-De ce nu se reziliaza contractul cu autostrada Ploiesti-Brasov, unde pretul unui km de tronson este de 11 ori mai mare decat cel mai scump km de autostrada similara din Europa? Adica 1km =88 milioane de EURO (88 000 000 EURO/KM). Pai aia care au inaintat un asemenea pret sunt niste HOTI si niste ESCROCI!!! Iar Guvernul care a acceptat asa ceva… DEMISIA IMEDIATA si NECONDITIONATA. Au dat dovada de atata incompetenta si complicitate la JAFUL TARII!!!
-De ce s-a realizat la Brasov CEL MAI SCUMP PATINOAR DIN EUROPA!?!
De circa 11 milioane de EURO.
De ce achizitiile publice pe primele 4 PATRU LUNI ale anului 2010 le-au depasit pe cele facute in tot anul trecut 2009?
-Si lista ar putea continua…
SI apar numeroase semne de intrebare. Ce se intampla? Din doua una:
1) Ori GUVERNUL ACESTA Condus de BASESCU este INCOMPETENT si da dovada de prostie crasa din toate colturile sale;
2)ori acest GUVENT ne crede niste PROSTI, niste FRAERI, niste UNII care inghit ORICE.
Si daca e valabila cea de-a doua varianta inseamna ca acest Guvern TREBUIE sa PLECE, trebuie SA NE LASE! Si-au pecetluit soarta! De “secure” n-ar sa scape! Vor fi mancati de vii.
Noi, poporul acesta care am infaptuit REVOLUTIA de la 1989 si i-am impuscat pe ceausesti, NU VOM MAI TOLERA ca acum dupa 20 de ani, sa ni se urce in cap unii ca de-alde UDREA, VIDEANU, BERCEANU, BOC si bineanteles ca BASECU – care a dezamagit personal atat de mult acest popor. L-am votat pe Basescu in 2004 ca sa nu se inradacineze hotia securistilor, a fostilor nomenclaturisti din spatele lui Iliescu-Nastase si uite rezultatul. Uitati ce ne-a dezamagit omul acesta, mai viclean decat Iliescu, mai impertinent decat Elena Ceausescu, mai TIRAN decat CEAUSESCU!
Asa ca , datoria dumneavoastra de parlamentar cu scaun la cap, care faceti parte din generatia noua de tineret muncitor si invatat de dupa ‘89, aveti DATORIA MORALA sa va OPUNETI TUTUROR acestor masuri de ASASINARE a poporului roman.
Nu ii lasati sa face ce vor muschi lor cu tara asta si mai ales cu vlastarii acestei tari, care ne sunt viitororul nostru. Fara acesti copii care ar trebui sa se nasca acum, Romania nu va mai exista peste 50 de ani.
ALEXANDRU EUGENIA said
am May 12 2010 @ 8:19 pm
Domnule senator,
Ca de obicei eu am probleme in legatura cu intelegerea realitatii crude si nedrepte in care traim.Am priceput ca trebuie sa fim solidari,stiu ca trebuie scazute cheltuielile pe o anumita perioada de timp egala cu durata crizei financiare,dar prin reducerea pensiilor,a indemnizatiilor acordate in baza unor legi,practic statul se imprumuta din banii populatiei.De aceea va intreb,daca nu ar fi fost corect si mai usor,ca acest stat sa-si ia niste angajamente de returnare a acestor bani,Peste 1-2 ani,cind vor fi bani in buget,aceste taieri de venituri sa fie returnate,impreuna cu dobinda aferenta.In fond,chiar daca nu s-ar respecta un astfel de ipotetic angajament,nu ar mai conta pentru PDL pentru ca actuala criza ii va infringe in alegeri.
De ce sa nu fie facute lucrurile cu bun simt si respect fata de cetateni?
apocas said
am May 12 2010 @ 8:57 pm
pe blogul asta sunt mult mai multi profitori decat necajiti, nu va mai bateti gura degeaba
ALEXANDRU EUGENIA said
am May 13 2010 @ 7:35 pm
@apocas
Cred ca raspunsul dvs.este prea dur.
Am citit si celelalte raspunsuri si m-a intrigat atacul la persoana.
S-au postat raspunsuri ca si cum cei care s-au razboit s-ar fi cunoscut.
Daca ne-am duela in idei poate ar iesi si legi bune.In fond,nu cred ca un senator are raspunsuri si idei de geniu pentru toate problemele expuse de catre cei care scriu pe acest blog.
Ramona said
am May 14 2010 @ 7:08 pm
Tocmai am primit un mesaj de la cineva care spune ca pentru fiecare caine comunitar, Primaria Bucuresti plateste lunar 600 RON. Deci o mama si un copil=caine comunitar dupa unii de la putere?
Ramona said
am May 16 2010 @ 1:30 pm
Am citit in ultimele zile in presa felurite mesaje la adresa mamelor care cica prefera sa stea acasa doi ani.
Acum vin eu si va intreb, pe voi cei care sunteti impotriva noastra: chiar aveti impresia ca eu nu as vrea sa aleg :
varianta 1: sa merg la serviciu, intr-o cladire impozanta si scumpa unde ma asteapta colegii super de treaba, la un birou imens cu scaun ergonomic de ultima generatie, la un calculator scump si ultra-performant cu doua monitoare? La un serviciu platit de 2 ori mai bine decat imi da statul ca indemnizatie? Mie nu mi-ar placea sa stau cu fundul pe scaunul ala extraordinar de comod si doar sa gandesc, ca asta mi-era meseria? Serviciul care ma asteapta este unul extraordinar. Chiar credeti ca eu, daca as putea si as avea cu cine lasa copilul, nu as alege varianta asta 1, in loc de:
varianta 2: sa stau cea mai mare parte a zilei in casa, sa spal vase, sa schimb scutece pline de caca, sa stau la cratita, sa curat faianta, aragaz, podea, haine, sa sterg de saliva copilul, sa curat sticle, pahare, biberoane, etc, sa curat mancarea ce o arunca copilul pe toti peretii, sa sterg podeaua ce o mazgaleste? sa merg afara la plimbare cu copilul pe o strada plina de haite de maidanezi murdari, agresivi si plini de purici? Sa fug la doctor o data pe luna de fiecare data cand se raceste copilul? Sa nu am de 2 ani nici o noapte intrega dormita? Sa trebuiasca sa ma trezesc de 4 ori pe noapte pentru lapte, apa, etc pentru copil?
Voi chiar asa ingusti la minte sa credeti ca eu de buna-voie nu as alege varianta 1? Care om intreg la cap ar alege varianta 2 de buna-voie? Cand o sa intelegeti oare ca nu avem de ales, de aia stam acasa 2 ani. Sau avem de ales: lasam copiii cu bona sau straini si atunci crestem viitoarea generatie de pierde-vara ai Romaniei. Eu una am ales si aleg sa cresc copilul in asa fel incat sa faca parte mai tarziu din elita Romaniei.
Asa ca inainte sa ne acuzati ca ne place sa pierdem vremea acasa pe banii vostri, mai ganditi-va o data.
ALEXANDRU EUGENIA said
am May 18 2010 @ 12:38 am
@Ramona
Nu sunt de acord cu amestecarea perelor cu merele.
Ciinii sunt o alta problema care nu si-a gasit rezolvare.
Din cite imi amintesc,legea privind indemnizatia egala cu 85% din venituri s-a nascut destul de greu si fara manifestatii si demonstratii in strada.
In oct.2008 legea a fost promulgata de presedinte si inca de atunci,mamele si-au exprimat opinia legata de imposibilitatea bugetului de a sustine o astfel de oferta generoasa.
http://initiativa-mamelor.blogspot.com/2008/05/indemnizatia-mamelor.html
Inaintea celor 85% au fost 600 lei si mai inainte,a fost nimic.
Nu sunt de acord cu aplicarea retroactiva a unei legi pentru ca este neconstitutionala,dar cred ca in baza aceleiasi Constitutii,guvernul poate sa reduca indemnizatia.
Imi amintesc cit de mult au luptat femeile pentru a deveni egale in drepturi cu barbatii si ma intreb,de ce vor acum,romancele mame un statut diferentiat?
Ramona@ALEXANDRU EUGENIA said
am May 18 2010 @ 11:34 am
Amestecam mere cu pere pentru ca analizand de ce se strica perele, s-ar putea sa ne dam seama de ce se strica merele, daca intelegi ce sugerez…
“Imi amintesc cit de mult au luptat femeile pentru a deveni egale in drepturi cu barbatii si ma intreb,de ce vor acum,romancele mame un statut diferentiat?”
Femeile nu vor fi egale cu barbatii. Niciodata. Pentru ca femeile lucreaza mai mult. Eu in vreo 2 luni merg la serviciu inapoi. Va trebui sa ma trezesc la 6, merg la serviciu la 8 unde trebuie sa stau pana la 6, ajung la 6 jumatate – 7 inapoi acasa si apoi sa vezi: spalat copilul, schimbat, hranit, gatit, dat mancare unui copil de 18 luni (un calvar iti spun eu), apoi sotului, apoi pregatit pt a doua de serviciu, apoi curatenie in casa, adunat jucarii, facut paturi, etc. IAr noaptea trezit de 3-4 ori pe noapte la copilul caruia ii cresc dintii. Si in timp ce copilul bea laptele la 3 noaptea, citit pentru serviciu s nu raman in urma cu noutatile in domeniu.
Asta in timp ce un barbat vine de la serviciu obosit, cere sa i se dea cina, apoi, rupt, se uita la televizor si sta la o bere. Apoi doarme ca busteanul noaptea….
Si sa nu imi spui ca nu e asta prototipul familiei din Romania, ca ar fi o minciuna. Sigur sunt si exceptii. Putine, te asigur…
De asta nu vor fi femeile egale cu barbatii. Niciodata.
Si stiu, am auzit povestea cu inainte nu se dadea nimic. Eu insami am crescut intr-o familie cu multi copii, unde mama se intorcea la lucru dupa 3 luni. Stiu ce inseamna, nu sunt o mironosita…Dar stii de ce era asa? Pentru ca nicioadat romanii nu lupta pentru drepturile lor. Daca le dai sa care o piatra, o cara. Daca le dai un bolovan il cara si pe ala si nu se impotrivesc, nici nu se inrteaba de ce. De aceea nu s-a dat pana acum nimic iar femeile nu au iesit in strada….
Ramona@ALEXANDRU EUGENIA said
am May 18 2010 @ 12:17 pm
Si sa nu uit inca ceva: am in familie pe cineva plecat in America acum 10 ani. Are sotie si copil acolo. Imi spunea chiar el ca ce lux pe noi ca primim indemnizatie asa mare si stat acasa 2 ani, ca la ei nu se da nimic: nici concediu, nici indemnizatie. Tot el este cel care se plange de fiecare data cand ne vedem ce plina e America de negri si ca ti-e frica sa iesi pe strada din cauza lor. Tot el este cel care zicea ca americanii sunt foarte ingrijorati ca peste ~10 ani, populatia lor va fi compusa din ~80 negri.
Asa ca iti faci politica sociala in functie de ce plan ai pe termen lung. Daca nu iti pasa, ajungi ca tara fix ca ei. iar apoi cauti, peste 10 ani, masuri sa readuci la egalitatea numarul de cfetateni albi cu cei de alta culoare. se pare ca asta se doreste si la noi. Poate e chiar premeditat sa avem populatie alba, cu studii si inteligenta si venituri peste medie mai mica decat cea de “alta culoare”, sa zicem.
Nu inteleg de ce nu are Romania plan de dezvoltare pentru urmatorii 10 ani. Eu ca anagajat in firma si colegii mei aveam plan de dezvoltare personala pe urmatorii ani. Daca vreau sa stiu incotro se indreapta Romania si care sunt planurile pe urmatorii 10 ani, de ce nu stie nimeni?
De asta ziceam ca trebuie sa ne cerem acum dreptul la cei 85%. Ca sa nu ne plangem de ce peste 10 ani vom fi o Romanie de tigani.
Vasile said
am May 18 2010 @ 6:46 pm
Degeaba va mai plangeti acuma, oameni buni!
NU veti mai putea schimba NIMIC. O sa ia astia 10 piei de pe noi.
Trebuia sa va fi trezit inainte de alegeri. Cine-i de vina ca v-a tremurat mana si ati nimerit cu stampila “votat” in alt loc decat cel in care trebuia?
ALEXANDRU EUGENIA said
am May 18 2010 @ 7:57 pm
Imi cer scuze,dar nu am inteles…
In prezent,tiganii nu primesc si ei tot 85%?
In China,guvernul a decis sterilizarea cuplurilor care nu respecta regula unui singur copil in familie.
Daca ar trebui sa alegem intre sterilizare si 85%,oare ce ar prefera romanii?
Ramona@Buduru said
am May 18 2010 @ 10:45 pm
Nu, tiganii nu primesc 85%.
Ai de ales ca mama: fie 85% din veniturile pe ultimele 12 luni, fie 600 RON. In functie de care e mai mare. Sunt sigura ca pentru tigani (cei care lucreaza) varianta 600 RON e mai avantajoasa. Deci nu, ei nu primesc 85%.
Ramona said
am May 18 2010 @ 10:45 pm
scuze, era pt Eugenia
Ramona@ALEXANDRU EUGENIA said
am May 18 2010 @ 11:23 pm
Nu, tiganii nu primesc 85%. Poti alege ca mama: 85% din media veniturilor pe ultimele 12 luni sau 600 RON. Care ti-e mai avantajoasa. Pentru majoritatea tiganilor, 600 RON e mai avantajos. Deci nu, ei nu primesc 85%.
Oricum, cu 600 RON sau 85%, pentru tigani nu conteaza. Ideea era ca ei fac copii (fie ca primesc sau nu indemnizatie).
Dar femeile cu venituri medii, nu. Daca au ce ii creste in asa fel incat sa nu trebuiasca sa moara nici ele de foame, fac copii. Daca nu, nu.
ALEXANDRU EUGENIA said
am May 21 2010 @ 5:39 pm
@Ramona,
Inca de la inceput doresc sa fac precizarea ca dezbatem idei si nu situatii concrete.Nu vreau sa intelegi ca am ceva impotriva ta.
Cind a fost data legea privind indemnizatia de 85%,ministrul liberal,respectiv d-na Cimpeanu,a facut de multe ori afirmatia ca aceasta lege ar trebui sa aiba consecinte legate nu numai de cresterea natalitatii,ci in special in creerea de noi locuri de munca pentru bone.Imi amintesc ca am citit un proiect de lege destinat bonelor,proiect care a murit prin sertarele parlamentului,odata cu disparitia guvernului liberal.Legea cu 85% a fost creata in special pentru viitoarele mamici care aveau locuri de munca bine platite si care nu doreau sa si-l piarda.Legea nu si-a atins scopul pentru care a fost initiata.
Tiganii se inmultesc cu o viteza care depaseste orice imaginatie si se pare ca cei 600 lei le sunt suficienti pentru a nu mai munci.
Daca gresesc,te rog sa ma corectezi.
Ramona said
am May 21 2010 @ 11:41 pm
Asa este
este exact ceea ce vroiam si eu sa spun…
Andrei said
am October 26 2010 @ 9:34 am
Traim la limita imposibilului,peste tot numai politizarea.Cine vrea sa dispara politizarea sa intre pe site-ul http://www.petitiata.ro si sa semnam impreuna petitia numita Stop Politizarea.Pana acum s-au strans 200 de semnaturi,mai trebuie multe dar vom reusi.Va Multumesc.