Banner

Romania are nevoie de dictatura legii si raderea lipitorilor politice pentru a iesi din zodia “hotilor lenesi”

Tweet this

"Concedieri masive in sectorul public si intarirea mecanismelor de sanctiune si control, de ordin fiscal si juridic"
Asta inseamna un stat puternic.
Un stat caruia nu-i este frica sa aplice niste masuri, un stat in care interesul tarii sta pe primul loc.
Eu sunt de parere ca daca populatia nu pune presiune pe Guvern si Parlament...nimic nu se va schimba. Daca stam asa si acceptam ca toti incompetentii pusi pe furat sa ne conduca...viitorul nu pare prea roz. In fiecare partid exista oameni de calitate, competenti, pusi pe treaba, oameni care nu ies in fata din cauza ca nu sponsorizeaza campanii, nu baga bani in partid, nu au relatii sau nu dau dovada de servilism politic . Acesti oameni pot iesi in fata doar daca gastile politice nu sunt acceptate de popor. De ce nu reactionam?
Ne ataca zilnic, ne fura, ne pun in genunchi...si noi acceptam. Stiu, trebuie sa ne exprimam democratic prin vot....dar cand votul nu mai functioneaza, cand orice am alege e prost, ce facem?
Pentru a se crea o atmosfera de legalitate , egalitate si echitate sociala, Romania are nevoie de masuri extrem de dureroase.
In clipa in care un corp de control  format din 100 de "killeri" va da raita, zi de zi, in 5000 de locuri din administratie (generic vorbind) si va testa rezistenta la luare de mita si la trafic de influenta a 5000 de functionari (repet, zilnic, cate 5000 de insi), va garantez eu ca in 3 luni de zile vom avea cel putin 1000 de cazuri de oameni dati afara si trimisi in judecata pentru luare grosolana de mita si atunci le va ingheta sangele in vene celor care s-ar mai gandi sa intinda mana si sa ceara sau sa primeasca foloase necuvenite.
in clipa in care DNA-ul va ancheta si Justitia va baga la puscarie alti politicieni sau afaceristi verosi cu dosare penale, iarasi, garantat nu isi va mai permite nimeni sa-si bata joc de statul roman.
In clipa in care vor fi taiate cheltuielile cu telefoanele date in nestire si in interes personal de catre functionarii institutiilor publice, precum si alte surse similare de risipa,
In clipa care serviciile isi vor face treaba si vor semnala ce functionari primesc telefoane si interventii si contra a ce, in paralel cu celelalte masuri de testare a rezistentei la luare de mita pe care le-am enumerat, iarasi, pentru a fi dati afara rapid din sistem si trimisi la puscarie,
In clipa, in clipa...toate astea se pot realiza, nu e ceva inimaginabil, trebuie doar vointa politica, in cea mai mare parte.
Pentru ca nu putem sa iesim din zona "hotilor lenesi" decat prin masuri radicale, sangeroase, a la Tepes si Cuza Voda, daca ne uitam un pic in istorie.
Romania are nevoie de dictatura legii si de revenirea bunului simt pe aceste meleaguri.
Necazul este că, 3,7 de milioane de români care muncesc, ii duc în spinare pe restul. Din care rest, o mare majoritate este votantă (ghici cu cine și pentru ce ar vota?!). Pe de altă parte, noi ăștia care muncim de ne sar capacele “la privat” sau “ca privați”, care ne plătim taxele zi de zi, vedem cum alții mulți huzuresc cu ajutoare sociale, sau fură pe rupte. De la indivizi care nu au pus osul nici măcar o zi de muncă, iar ajutoarele sociale le beau în timp ce își trimit copii la cerșit sau furat, la români înalți ca bradul, pensionați pe caz de boală dar lucrează în construcții prin Germania, toți ăștia (ne)-au furat și (ne) fură la greu.
PDL trebui insa sa inteleaga faltul ca a ajuns la guvernare pentru a fi altfel decit ceilalti. Cei care in ciuda manipularilor grosolane ale televiziunilor moguliste, romanii au votat totusi pentru Basescu, iar acum au si ceva asteptari. Daca liderii PDL isi fac calcule ca freaca menta 3 ani si dupa aia cistiga din nou alegerile, se inseala...Masurile anuntate de presedinte trebuiau aplicate demult....Presedintele Basescu a iesit in fata purtand steagul masurilor nepopulare pentru ca nu mai are nevoie sa fie reales. I s-au terminat mandatele iar acum intelege ca vrea sa lase ceva in urma lui cu adevarat semnificativ . Dar guvernul care trebuie sa aplice masurile nepopulare are in componenta si persoane una si una care fiecare ar dori sa fie reales si eventual ales presedinte de tara sau de partid sau sa ramana macar ministru adica sef peste niste bani publici. Reducerea cheltuielilor cu banul public  se traduce prin a da afara niste lipitori politice unse pe functii cu care nu au nici in clin si nici in maneca ci doar in buzunar.
La inceputul crizei si a lui 2009 firme mari din sectorul privat au redus salariile si personalul cu 30%; scurt. eficetizarea cheltuielilor; toate, nu numai cele cu personalul. activitatea s-a redus si s-a stabilizat. in acelasi timp bugetarii primeau mariri de salarii. Abia acum s-a ajuns sa se taie in carne vie. Daca se se luau masuri la timpul potrivit poate incepeam sa avem bani pentru investitii si relansarea economica.
Comuna din Ilfov cu 3000 de locuitori. Ofiterul starii civile (pentru 2000 ore pontate in 2009) a efectuat: 14 casatorii, 11 decese si 15 nasteri si a eliberat 150 certificate. Leafa lunara 1800 ron (fara alte sporuri). Sindicatul nu permite sa i dea si alte insarcinari. Nu se poate face part-time si externalizare, caci e functionar public. In aceeasi comuna mai sunt urmatorii functionari publici : DOI la registrul agricol, 1 la urbanism si 1 la asistenta sociala. Va las sa va imaginati ce fac in cele 2000 de ore anuale.
PS. Si mai exista in frumoasa Romanie si comuna Fundata cu 60 elevi si...... 20 de profesori.




Reclamati abuzurile la adresa office@asistentapentruconsumatori.ro sau la adresa Senatorului : iulian.urban@gmail.com

Redirectioneaza 2% pentru Asociatia www.asistentapentruconsumatori.ro


Afisari: 1014

25 Comentarii pana acum»

  1. radu andrei said

    am May 7 2010 @ 4:57 pm

    “Eu sunt de parere ca daca populatia nu pune presiune pe Guvern si Parlament…nimic nu se va schimba.”

    Sunt de aceeasi parere!

    presiune pentru ca:
    -sa puna in aplicare rezultatele referendumului
    -sa elimine pensiile “nesimtite”
    -sa impoziteze averile Bisericii (http://www.realitatea.net/averea-bisericii-ortodoxe-romane-depaseste-3-miliarde-de-euro_82189.html ;
    http://www.agerpres.ro/media/index.php/international/item/4319-Grecia-Parlamentul-adopta-o-lege-fiscala-pentru-reducerea-deficitului-public.html)
    - sa elimine evaziunea fiscala din toate domeniile
    - sa impoziteze averile nejustificate cu 80 %
    - sa aplice legea lustratiei (propunere : extinderea ariei de aplicare a legii astfel : persoanelor care au facut parte din guvernele ultimilor 20 de ani sa li se interzica sa mai ocupe vreun post in puterea de stat)

    lista e deschisa!

  2. obiectiva said

    am May 7 2010 @ 5:21 pm

    LEGEA E PENTRU PROSTI, FACUTA DE PUTERE.

  3. obiectiva said

    am May 7 2010 @ 5:23 pm

    AM DOVEZI.. in momentul in care JUSTITIA iti da tie dreptate, simplu justitiabil, LEGIUITORUL, mai da o lege sau o hotarare cu alt numar,acelasi continut…sau, mai da un ordin de director de ministru INTRE PARANTEZE…

  4. ALEXANDRU EUGENIA said

    am May 7 2010 @ 6:00 pm

    Sunt de acord cu fiecare cuvint scris in acest articol.Va propun sa initiati un sondaj de opinie pentru a vedea citi dintre cititorii dvs. sunt de acord si citi sunt impotriva.

  5. obiectiva said

    am May 7 2010 @ 6:07 pm

    mama mea e propusa la operatie pe cord deschis. moare.. efectiv daca nu isi sapa gradina.si eu, ca vai de capul meu.. a trebuit sa ma apuc de dat cu sapa.. in locul ei. credeti ca s/a potolit? a dat si ea. dar, am o satisfactie. e fericita..

  6. obiectiva said

    am May 7 2010 @ 6:09 pm

    o gramada de boscai buni de munca si de curve la fel, buni la dat cu sapa si harletul si lopata.. nu gaseste.. a fost si la primar.

  7. cineva said

    am May 7 2010 @ 8:19 pm

    Stimate domn,

    Revin cu acelasi “fixism” al meu: ii prindem pe corupti, ii rupem, ii inabusim in sange etc. = minunat, dar odata ajuns dupa gratii CU BANII SI BUNURILE FURATE DE X-ulescu CE SE INTAMPLA ???
    Sau cu ce ne incalzeste pe noi ca Voicu e la puscarie cu salariu de sentaor cu tot si cu nici un leu furat dat inapoi la stat si la poporul pe care l-a pagubit. Shakalii sunt MAESTRI in arta de a transfera bani si bunuri pe numele unor necunoscuti atunci cand sunt la anaghie.
    Solutia? Infiintati CAUTIUNEA!!! Puneti ani grei de puscarie in balanta cu cautiune stabilita la valoarea PREJUDICIULUI facut!
    Ori 10 de ani de puscarie ori platesti milionul de euro furat. Nu mai ai decat 300mii din bani sau bunuri ? Baga-i inapoi la stat si iti mai scade 3 ani de parnaie!
    Nu avem nevoie de puscariasi care peste 1-2 ani sunt eliberati ca vine “partidul lor” la putere.

  8. Dani said

    am May 7 2010 @ 9:21 pm

    Pai asta spune Vadim Tudor de 20 de ani:
    DICTATURA LEGII

    Se pare ca Urban e agent PRM infiltrat in PDL…. daca Cititi Tricolorul sau ROMARE.ro veti vedea exact aceleasi idei….

  9. Noua Dreapta said

    am May 7 2010 @ 9:47 pm

    100% dl. Urban are dreptate
    In plus, SA LUAM CU TOTII AMINTE LA CE SPUNE ILIA PAPAGEORGIADIS, UN GREC STABILIT IN TARA NOASTRA…

    MI SE PARE O ANALIZA ECONOMICA ADEVARATA, PERTINENTA, NU STEREOTIPIILE CE NI SE SERVESC DE POSTURILE TV SAU POLITICIENI INTERESATI DE LA TOATE PARTIDELE:

    “Cand va lua sfarsit criza?”
    27 APRILIE 2010

    Pe parcursul anilor 2005 – 2007 eram optimist in legatura cu viitorul Romaniei, considerand-o aproape un loc “ideal” de a investi. In 2007 (in interviul acordat pentru “Curierul National” din 23 Noiembrie) am afirmat pentru prima data ca o parte din preturile proprietatilor imobiliare vor scadea pe parcursul anului 2008 (si aproape toti au ras). Astazi v-am explicat toate problemele care ne inconjoara.

    Dar sunt prea multi cei care ma intreaba: “Bine Ilia, inteleg ce vrei sa spui si poate ca as putea sa fiu si de acord cu tine. Suntem cine suntem si nu ne vom schima prea curand. Astfel, luand in considerare toate aceste observatii pe care le faci, toate greselile pe care le vezi aici, cand prevezi ca economia romaneasca si piata imobiliara vor iesi din criza?”

    Multi dintre factorii implicati sunt incerti

    Nu este usor sa raspunzi la o astfel de intrebare. Problemele sunt foarte complicate, incertitudinea din economia mondiala creste de la o zi la alta si se pare ca va mai dura o vreme pana cand intreaga situatie se va stabiliza. Dar “romanii sunt extrem de nerabdatori sa scape de criza” asa cum se vehiculeaza in presa zilnic si cum sustin si oamenii. Astfel ca voi incerca sa abordez subiectul cu grija (si foarte realist) si sa dau un raspuns foarte aproape de adevar, asa cum il percep eu. Dar retineti ca mai sunt si multi factori imprevizibili. Spre exemplu, daca economia romaneasca incepe sa se puna in miscare si toti proprietarii isi dubleaza preturile, piata va intra din nou in blocaj iar economia isi va pierde “locomotiva”, segmentul constructiilor si cel imobiliar.

  10. cineva said

    am May 8 2010 @ 11:43 am

    De cand segmentul constructiilor si cel imobiliar sunt locomotiva economiei ?? O aberatie mai mare ca asta n-am auzit! Asta e gadire tipica “da Bucale” unde “tzepele imobiliare” sunt “motorul economiei”. Va exista mereu o inertie intre momentul unei cresteri economice (daca va mai fi vreuna) si momentul intre care speculantul imobiliar va mai salta preturile din nou. Ceea ce ma bucura ca acum “in criza” s-a reusit o mai buna apropiere de preturile imobiliare din provincie dar din pacate a scazut tendinta multinationalelor (asta e motorul real al banului inflationist romanesc din pacate…ca economie nu se poate numi) de a se mai duce in provincie …

    Domnule senator, pe cand ceva planuri de legi pentru DECONGESTIONAREA BUCURESTIULUI ? Bucurestiul e pe LOCUL SASE in Europa ca populatie in interiorul orasului!!
    http://en.wikipedia.org/wiki/Largest_cities_of_the_European_Union_by_population_within_city_limits

  11. cbabeanu said

    am May 8 2010 @ 2:05 pm

    Domnule Senator Urban,

    Anuntatele masuri ale guvernului reprezinta falimentul politicii duse de guvernul PDL-Basescu .Incapabili de o gindire economica, incapabili sa colecteze impozitele, incapabili sa reduca coruptia din propriile structuri de stat, guvernantii au ales cel mai simplu lucru pt ei : reducerea salariilor si pensiilor . Protestele sint inutile pt ca s-a ajuns intr-adevar la fundul sacului.Numai ca lipsa unor masuri de stimulare economica asociate acestor reduceri nu va face decit sa prelungeasca agonia tarii, falimentul general fiind doar aminat. . Pe de alta parte, romanii isi merita cu virf si indesat soarta de cersetori ai UE : desi marea majoritate a dus-o mai bine sub guvernul minoritar PNL, au votat in proportie de 70% cu urmasii FSN ( PSD si PDL ). Daca un popor este incapabil sa-si selecteze corect la alegeri guvernantii, nu merita statutul de popor suveran , ci pe acela de populatie indobitocita…Imi este rusine cu tara si conationalii mei…Ma intreb unde ar fi ajuns Romania daca liberalii ar fi guvernat ca majoritari, fara balastul PDL din primii doi ani si fara frina pusa de PSD ? Posibil ca am fi fost oarecum in situatia Poloniei, care a trecut cu mult succes prin criza economica . O cauza majora a actualei stari economice o constituie obtuzitatea imbecila a d-lui Basescu, ce s-a opus constituirii unui guvern Johannis. Va imaginati care ar fi fost reactia Germaniei, cel mai puternic stat al Europei, daca Romania ar fi fost condusa de un german , si cit de mult ne-ar fi sprijinit acest stat ? Dar nu, Basescu a dorit pt Romania un guvern cu Boc, Berceanu, Udrea , Ridzi si toata gasca de mediocritati a PDL. Dupa umila mea parere de cetatean anonim, atit PDL cit si Basescu se dovedesc a fi cea mai toxica gasca politica de dupa 1990, depasind cu mult in nocivitate PSD-ul. Evident ca nu vor plati pentru dezastrul in care au adus Romania , iar la urmatoarele alegeri, hoardele de alegatori imbecilizati si flaminzi vor vota din nou PDL, contra unei sacose cu un salam si o sticla de ulei , ca doar reteta a fost verificata la ultimele alegeri !

    Regret ca un om tinar si inteligent ca Dvs este membru al unui partid care face atit de mult rau Romaniei. As fi onorat sa gasiti timpul necesar ca sa-mi raspundeti pt ca am o parere pozitiva despre Dvs.

    Dr.Cristian Babeanu, Bucuresti

  12. Mladin Dorian said

    am May 8 2010 @ 2:24 pm

    Prea tarziu – suntem lasi si penibili (unii pentru reduceri de pensii alocatii copii, handicapati, someri – altii pentru ca se scandalizeaza si nu fac nimic)
    Alte discutii, nu le mai vad rostul, cand raspunsul este simplu:
    Te-ai saturat? Ne vedem in strada…

    PS.Deabea acum am inteles ce rol avea politia politica pe vremea comunistilor …

  13. ildiko said

    am May 8 2010 @ 8:00 pm

    In loc de dictatura legii avem parte de dictatura lui basescu inconjurat de o sleahta de lipitori politici care se prefac ca guverneaza. Singura presiune pe guvern este sa-i trimitem acasa.
    Oare cine i-a votat pe incompetentii astia? Un lucru e sigur: eu nu!

  14. Iulian Urban@ildiko said

    am May 9 2010 @ 10:03 am

    Asa si daca nu l-ai votat pe basescu, ti se pare ca esti cumva in afara ecuatiei ? cand o sa intelegem ca totul depinde doar de noi, de faptul ca trebuie sa ne unim si sa creem un front comun atunci vom face un pas inainte

  15. Marcel@Cbabeanu said

    am May 9 2010 @ 2:32 pm

    1. Inainte sa-i faci incompententi pe altii gandeste-te cat de competent esti tu cu adevarat nu cat te crezi de competent. Nu zic ca nu ai dreptate dar putina diplomatie nu strica (mai ales cand exprimi ceva in scris).

    2. 22 de milioane de oameni ar fi suferit daca ar fi crescut taxele. Acum vor suferi doar cei care au castigat mai mult decat trebuiau in ultimii 3-4 ani (vezi cu cat au crescut salariile si pensiile in perioada 2004-2008 ca sa nu mai vorbesc de nr bugetarilor).

    3. Cinic? Nu, doar echivalentul unui bun manager in privat. Daca o sa ajungi intr-o pozitie care implica astfel de decizii poate o sa vezi lucrurile mai obiectiv.

    4. Elita tarii nu e numai la stat, ba dimpotriva. Iar cei din privat au suferit deja scaderi salariale.

    5. Tu cum vezi statul? Competent, pregatit, moral? A, numai guvernul e incompetent, restul statului e compentent? Cam ingust, cam ingust! Dimpotriva, problema e mai jos unde fiecare face ce vrea si are impresia ca nimeni nu e cu ochii pe el.

  16. Vasile said

    am May 9 2010 @ 2:32 pm

    Sunt 3 solutii:

    -scaderea salariilor reglementate de stat,
    -cresterea taxelor
    -inflatia cu sau fara una(doua) din cele de mai sus.

    Corect era reducerea structurii birocratice rapid si fara compromis. Nu se poate realiza ….

    Vom avea deci in final varianta ultima. Grevele si presiunile PNL, PSD vor opri varianta ‘usoara’ cresterea taxelor va crea probleme in toata economia si inflatia va aduce in coordonate corecte ce mai ramane.

    Pacat.
    Politic trebuia dat tot ce se solicita si leul trebuia sa fie liber..

  17. Ion said

    am May 9 2010 @ 2:34 pm

    Aceste asteptari sunt corecte, dar complet utopice. Nici tari care au si politicieni si administratie mult mai profesionista decat noi nu au fost capabili de asa ceva: Si tarile baltice si Ungaria tot asa au taiat, la toata lumea, de sus in jos si de la stanga la dreapta.

    Dupa ce 20 de ani (ca sa nu zic 70) nu a existat mai niciun factor real de masurare a calitatii in sistemul bugetar, de unde sa fie posibil sa faci asa ceva in 3-6 luni? Exemplu: poate sa spuna astazi cineva daca profesorul Popescu e mai bun decat profesorul Ionescu? Stie cineva deca functionarul Vasilescu e mai bun si cu cat decat functionarul Georgescu? Daca Vasilescu e indispensabil institutiei, iar Georgescu trage targa pe uscat? Sau exact care e volumul de munca prestat de fiecare? Sistemul bugetar s-a ferit ca dracu de tamaie de orice sistem de evaluare a calitatii. De 20 de ani asta face. Si e de inteles. Si nici clasa politica nu a avut chef sa faca asa ceva.

    Si nu vorbesc din carti, am lucrat aproape 3 ani intr-o institutie bugetara.

    Acum a cam venit momentul adevarului. Si nu exista decat o cale: reducerea globala. Fata de cateva categorii de bugetari (de exemplu medici rezidenti sau lucratori care fac anchete sociale pe teren) este o chestie profund nedreapta. Din pacate eu nu vad alternativa. Chestiile cu analize, studii de impact, evaluari, etc etc etc sunt apa de ploaie. Nu au legatura cu viata reala.

    P.S. Si mai exista o idee care bantuie: sa se taie de contractele de F16, de la contractele paguboase, de la contactele cu clientela de partid. E corect.

    Dar cand in primele doua luni ale lui 2010 ne apropriem de 80% din buget pt salarii, pensii, ajutoare sociale, de unde oare trebuie taiat?

  18. Costica said

    am May 9 2010 @ 2:47 pm

    Vedeti voi, aia pe care ii tot plangeti au salarii mult mai mari ca majoritatea celor care le asigura.
    Cand esti dator la banca , scopul tau este sa iti platesti datoria ,lucru care te obliga sa muncesti , eventual mai mult decat pana atunci. Acest lucru va genera mai multa plus-valoare si deci mai multe venituri la stat. Daca nu stiti , cei maI BUNI CETATNI SUNT CEI DATORI, CARE MUNCESC MAI MULT SA AIBA MAI MULT. Nu asistatii sociali sunt cetatenii doriti ci cei care trebuie sa munceasca pentru asi plati datoriile. Articolul este tewndentios si mi se rupe daca autorului o sa-i raman fara serviciu sau 25% din salariu neamurile si prietenii.
    EU PANA CUM AM GASIT MULTA INDOLENTA DIN PARTE ANGAJATILOR DE LA STAT, FIE EI MEDICI, PROFESORI SAU FUNCTIONARI !
    Sa renuntam la protejarea categoriilor de privilegiati ai statului. STATUL E UN CONCEPT , el nu exista ca entitate si recomand tuturor guristilor si jurnalistilor sa faca ceva , sa candideze si sa lucreze, nu numai sa dea din gura pe ce fac altii ! Sa intre ei in cercul intereselor (ca sunt sute de cercuri de interese si influente pe care nu el controleaza guvernul) si dupa aia sa vina sa ne spuna ce erou este si ce a facut. Pana atunci mai bine isi tin gura…

  19. Isaila said

    am May 9 2010 @ 2:48 pm

    Consumul bugetarilor ?i al bugetului sunt factori foarte importan?i ai economiei. Dac? le reduci la modul radical ?i absolut provoci recesiune în toat? economia ?i te ui?i la ea. Trebuie s? le reduci transferând consumul respectiv în mediul privat, sau s? fie înlocuit de investi?ii ?i export.

    Aceste transfer nu a avut loc pentru c? nu s-a redus nici-un impozit care s? permit? sectorului privat s? aloce bani pentru consum sau investii?ii, nici nu se poate ca sectorul privat s? se îndatoreze corespunz?tor, în locul statului (sau priva?ii s? vin? din economia paralel?).

  20. http://www.urbaniulian.ro/2010/05/09/capitalismul-postcomunist-in-varianta-romaneasca-spiritul-de-demisie-pasivitatea-resemnarea-romanilor-au-permis-clasei-politice-sa-si-bata-joc-nepedepsita-de-tara/ said

    am May 9 2010 @ 3:37 pm

  21. ildiko said

    am May 9 2010 @ 10:26 pm

    @Urban Iulian
    Ai dreptate, trebuie sa ne unim sa facem un front comun, dar nu-mi cere sa sprijin o sleahta de incompetenti care abia acum iau masuri anticriza.

  22. vrajitorul.eu said

    am May 10 2010 @ 12:27 pm

    INTRATI PE http://www.vrajitorul.eu/ – Magia afacerii dvs.
    informatii utile >> http://www.vrajitorul.eu/aplicatia/aplicatia.html

  23. asistentapentruconsumatori.ro said

    am May 10 2010 @ 12:28 pm

    Lupta noastra a celor de la Asociatia http://www.AsistentaPentruConsumatori.ro se duce impotriva abuzurilor la care sunt supusi consumatorii romani.
    Pentru asta avem nevoie ca voi, sa ne scrieti despre fraudele sau abuzurile la care sunteti supusi de catre comercianti sau autoritati.
    Noi preluam sesizarile voastre si ne luptam pentru ca drepturile sa va fie recunoscute.
    TOT CE AI DE FACUT ESTE SA NE SCRII LA ADRESA office@asistentapentruconsumatori.ro

  24. lucidu said

    am May 11 2010 @ 4:20 pm

    romanii, baieti destepti, au rezolvat usor problema justitiei: i-au dat jos naframa zeitei cu cantaru….. hihohuha

  25. mariana barbu said

    am May 13 2010 @ 2:06 pm

    fara suparare …dar ii jigniti pe lenesii care ne conduc.Chiar au fost foarte harnici, caci dupa 20 de ani suntem saraci lipiti,nu mai avem decat pamantul care ar putea sa ne salveze de la foamete…dar guvernantii nu vor acest lucru! DE CE?

Comment RSS · TrackBack URI

Lasa un comentariu

Nume: (Obligatoriu)

eMail: (Obligatoriu)

Site:

Comentariu:



Urban Clean