Pensionarii castiga mai mult ca salariatii, ceea ce nu e normal!

Tweet this

Guvernul trebuia sa reduca drastic cheltuielile, inca de anul trecut, asa cum s-a angajat in acordul cu FMI,spune guvernatorul Mugur Isarescu Guvernatorul bancii centrale acuza politicienii ca nu au vrut sa faca ce s-au angajat in fata Fondului si ca au amanat prea mult aceste masuri.Isarescu adauga ca in momentul de fata Romania mai are o problema grava - faptul ca pensionarii au venituri mai mari decat salariatii, iar acest lucru nu poate continua.


"Nu poti sa pastrezi 6 milioane de asistati social cu 3 miloane de lucratori in sectorul neguvernamental si cu 1 milion de bugetari. Si nu poti sa vorbesti despre situatia pensionarilor cand salariul mediu pe o familie de om care munceste e mai mic decat pensia medie" spune Mugur Isarescu. "Asta e adevarul in Romania.  Daca luati salariul mediu si il impartiti la o familie medie o sa vedeti ca acestia castiga mai putin decat castiga un pensionar. Si atunci nu putem vorbi despre solidaritate daca nu ne gandim si la partea cealalta" de de parere guvernatorul BNR.




Reclamati abuzurile la adresa office@asistentapentruconsumatori.ro sau la adresa Senatorului : iulian.urban@gmail.com

Redirectioneaza 2% pentru Asociatia www.asistentapentruconsumatori.ro


Afisari: 1770

25 Comentarii pana acum»

  1. Buduru said

    am May 7 2010 @ 10:25 am

    Pai, dac-ati legat pensiile de salariul mediu!
    Ce ratiuni economico-sociale stau la baza acestei decizii?
    Daca economia devine dintr-o data, printr-un miracol, super eficienta si se dubleaza salariul mediu, atunci dublam si pensiile? Ce legatura au pensionarii cu cresterea eficientei economice?
    Eu inteleg sa indexezi pensiile cu rata inflatiei, pentru ca pensionarul sa nu piarda din puterea de cumparare (sa nu-i scada pensia in mod real), dar pensia nu poate avea legatura decat cu cotizatia din timpul perioadei active, nicidecum cu eficienta economiei la un moment dat.
    Pe de alta parte, trebuie facuta publica formula de calcul a pensiei. Am vaga impresie (a se citi certitudinea) ca se utilieaza formule diferite la calculul pensiei, in functie de relatii si spagi.
    Dati publicitatii aceasta formula, pentru ca fiecare sa-si poata calcula pensia, in functie de durata si cuantumul cotizatiei!

  2. Ramona said

    am May 7 2010 @ 10:29 am

    Nu mi se pare corecta afirmatia lui Isarescu. Sigur ca trebuiau masuri drastice, dar sa zici ca pensionariu au venituri mai mari e o prostie…
    Media pensiilor e trasa in sus de cateva pensii mari ale celor din armata, magistratura, etc. Majoritatea oamenilor obisnuiti au pensii de 500-1000 RON. Deci nu au venituri mai mari ca salariatii.
    Iar daca mai pui la socoteala ca orice pensionar cheltuieste bani si pe medicamente, iti dai seama ca balanta e in defavoarea pensionarilor si ca veniturile disponibile pt trai sunt de fapt mult mai mici… Comparatia e deplasata. Si nici macar nu sunt pensionara sa le apar drepturile. Dar mi se pare ca dam in categoria defavorizata, care nu se poate apara. Ar fi trebuit sa se umble la pensiile alea cu adevarat mari.
    Ca vorbeam de medicamente…Pentru ca pensionarilor nu le ajung banii pentru altceva dupa ce isi cumpara medicamentele cred ca e vinovat tot statul, care a permis cartelurilor companiilor farmaceutice sa impuna preturi speculative si aberante la multe medicamente.

  3. Mladin Dorian said

    am May 7 2010 @ 10:45 am

    Va pierdeti in amanunte, nu pot califica ceea ce ati facut :
    1.Reducere 25 % la salarii de max 9 mil (vorbesc de marea majoritate – cu studii superioare, fara pile/politica , si culmea care de fapt va tin aparatul de stat in functiune)
    2.Reducere 15% la pensii – iarasi vorbesc de marea masa care nu depasesc 1500 ron (unii – multi- nu au nici 700 , de la acestia ce mai luati?) – ESTE INCREDIBIL DACA ATI AJUNS SA VA ACOPERITI “PERFORMANTELE ECONOMICE” DIN ULTIMII 20 ANI CU ASTFEL DE MASURI
    3.REDUCERE 15% SOMAJ (DIN 470 RON) – SI ASA ERA PREA MARE – DUPA CE I-ATI TRECUT IN SOMAJ, ACUM LE LUATI SI BRUMA CARE LE-A MAI RAMAS.. ASTA LE INTRECE PE TOATE !

    Cauze reale criza:
    1.Orice stat civilizat nu “traieste” doar din taxe ; are si centre de profit proprii; ce bune erau acum: Petrom, Electrica, Distrigaz, etc
    2.Performanta intelectuala / morala a clasei politice – as dori sa plecati toti… mai bine un vacum de putere

    Concluzie:
    1.Aceasta nu este democratie, este hotie
    2.Si un cizmar cu 7 clase a facut mai mult decat o adunatura de “minti luminate” pentru amarata asta de tara; apropo, ce ati construit dupa 89?
    ;parintilor vostri cizmarul le-a dat scoala , un amarat de apartament cu trei camere, un loc de munca etc – VOI CE ATI FACUT PENTRU TARA ASTA?
    DE CE NE FACETI SA NE DORIM DIN NOU COMUNISMUL/NATIONALIZARE/DEPORTARI/VENDETE (UNELE CRED CA AR FI JUSTIFICATE)?

    Apartin domeniului privat de 20 ani, deci nu ma puteti acuza de…bugetarism,

    Ne vedem in strada…

  4. frmarian said

    am May 7 2010 @ 10:50 am

    Ramona Isarescu a vrut sa faca referire la acele pensi pe care Boc le numea nesimtite si n-a facut nimic. Isarescu n-a vrut sa dea nume, exemple. In rest ai dreptate , uneori din putinul care il au pensionari isi ajuta copii care au salari de 573 ron – 1300 ron.
    Iar Buduru spunemi tu de cate ori a crescut pensia cu inflatia?
    Sau care ar trebui sa fie pensia minima raportata la preturile de astazi?

  5. asistentapentruconsumatori.ro said

    am May 7 2010 @ 11:24 am

    Lupta noastra a celor de la Asociatia http://www.AsistentaPentruConsumatori.ro se duce impotriva abuzurilor la care sunt supusi consumatorii romani.
    Pentru asta avem nevoie ca voi, sa ne scrieti despre fraudele sau abuzurile la care sunteti supusi de catre comercianti sau autoritati.
    Noi preluam sesizarile voastre si ne luptam pentru ca drepturile sa va fie recunoscute.
    TOT CE AI DE FACUT ESTE SA NE SCRII LA ADRESA office@asistentapentruconsumatori.ro

  6. vrajitorul.eu said

    am May 7 2010 @ 11:24 am

    INTRATI PE http://www.vrajitorul.eu/ – Magia afacerii dvs.
    informatii utile >> http://www.vrajitorul.eu/aplicatia/aplicatia.html

  7. Buduru said

    am May 7 2010 @ 11:33 am

    @frmarian

    Imi pare rau daca nu-ti aminesti! Pensiile au fost indexate de nenumarate ori cu rata inflatiei, in perioada 1990-2004, daca nu ma-nsel! Asta era mecanismul inainte ca pensia sa fie legata de salariul mediu.
    Cat ar trebui sa fie pensia raportata la preturile de astazi? Ce-ntrebare e asta? Dar, cat ar trebui sa fie salariul minim, raportat la preturile de astazi?
    Eu vad lucrurile asa cum am spus mai sus: trebuie sa cunoastem formula de calcul a pensiei! Pensia o primesti dupa cat ai contribuit! Daca cineva a contribuit prea putin, atunci ar trebui sa existe o forma de ajutor social, pentru suplimentarea pensiei.
    Acest ajutor social nu trebuie confundat cu pensia.
    Imi pare rau ca ai ajuns sa confunzi pensia cu salariul!
    Stii care-ar fi cel mai corect mod de lucru?
    Ai iesit la pensie, statul iti pune-n brate toata cotizatia din timpul vietii, multiplicata cu dobanda bancara medie din perioada respectiva! Si-ai terminat cu povestea cu “Stai asa c-au crescut preturile!”, “A scazut puterea de cumparare”, “Cat ar trebui sa fie pensia mea la preturile de astazi?” si altele de genul asta.
    Ti-ai luat cotizatia, ai papat-o, pa si la revedere!
    Asa ar fi cel mai corect, dar nu se poate!

    Crezi ca eu sunt de acord cu masurile luate de guvern?
    Te-nseli amarnic!

    Teoria mea e urmatoarea:
    - orice om isi imparte veniturile in doua: o parte pentru consum si-a doua pentru economii;
    - daca veniturile sunt sub media nationala (1200 RON, sau cat o mai fi), atunci partea de economii dispare, tot venitul mergand in consum;
    - impozitand/diminuand veniturile mici (din salarii/pensii/somaj, etc), reducerea, in integralitatea sa, se va simti in consum (adica, scazi cu 15%, cu 15% scade consumul, scazi cu 25%, asijderea) ;
    - asta inseamna, in opinia mea, ca, in perioada urmatoare, avand in vedere diminuarea veniturilor mici, pentru 3.5-4.5 milioane de pensionari+800000 de someri+aproape un milion de bugetari, vom asista la o reducere a consumului, pe piata FMCG (bunuri de larg consum), cu cel putin 10%;
    - pe astia min. 10%, i-am calculat, ca la aprozar, asa (5 mil. someri+pensionari cu venituri mici -15%, 1 mil. bugetari cu venituri mici -25%, face o reducere medie de 16.67%; astia 6 milioane, inseamna 66.67% din 9 milioane – inclusiv cele 3 milioane din privat, unde nu scad salariile, zicem- 16.67%, corectat cu 66.67%, face vreo 11%).
    - am considerat aceste 9 milioane ca fiind totalul consumatorilor (aici m-am pripit, pentru ca n-am alte date la indemana), deoarece mare parte din cei 50% care locuiesc in provincie, merg pe autoconsum si-am zis ca ponderea lor e neglijabila.
    - asta inseamna alti someri, o alta scadere a PIB-ului, un alt calcul de aprozar.

    Parintii mei sunt pensionari! Asta ca sa fie treaba oabla!

  8. Mladin Dorian said

    am May 7 2010 @ 11:50 am

    Tot va pierdeti in detalii/calcule:
    1.Aceste masuri nu vor rezolva nimic, ci dimpotriva – criza romaneasca nu are nimic in comun cu criza internationala – este de natura interna
    2.Aceste masuri vor genera tensiuni sociale – chiar daca romanul este “mai putin curajos” decat grecul sau francezul

    Vorbim peste 3-6 luni

  9. cineva said

    am May 7 2010 @ 12:16 pm

    Buduru a exprimat clar logica si normalitatea gandirii: la pensie ti se pune cotizatia in brate + DOBANDA. Dar asta poate in SUA, Anglia, Israel etc. tari in care statul nu FURA ca in codru din cotizatia de pensie.
    La noi toate “miscarile” astea cu pensiile sunt menite de fapt sa ascunda GAURI MARI din sistem.
    Formula aia de calcul or sa ne-o dea cand or sa ne dea si formula chimica de la “elixirul tineretii”. :D

    In ziua de azi nu mai e: divide et impera ci:
    PROSTESTE ET IMPERA !

  10. Buduru said

    am May 7 2010 @ 1:17 pm

    PROSTESTE ET IMPERA! – super adevarat!

    Au bagat-o alataieri pe-aia cu TVA-ul si-asa zisa cota unica si, astazi, o gramada de indivizi (chiar din AOAR) spun “Lasa domn’e, ca asta-i mai buna decat cealalta!”, de parca n-ar fi existat si alte solutii!
    Buna rau! Las’c-asa ne trebuie!

  11. obiectiva said

    am May 7 2010 @ 5:12 pm

    ba, v/ati tampit.. PENSIONARII AU MUNCIT 40 SAU 45 DE ANI.. ca parintii mei, in mina.. si sambata si duminica. MERITA CEL PUTIN 1000 DE EURO PENSIE LUNAR…

  12. obiectiva said

    am May 7 2010 @ 5:12 pm

    JOS GUVERNUL BOC SHIMANIA. JOS BASESCU, PRESEDINTELE IMPAIAT!

  13. lucia said

    am May 9 2010 @ 12:04 pm

    FURA ET IMPERA-Acesta e sloganul
    PENSIONARII NU \”CASTIGA\”! Ei primesc de la statul roman ce au cotizat timp de 40-45 de ani,adica ce este al lor!!!Castiga doar pensionarii cu PENSII SPECIALE !(nesimtite!?!?) Doar lor statul le da mai mult decat au cotizat!
    Ar trebui finalizate mai repede dosarele de coruptie, apoi impozitata BOGATIA AFISATA ,PENSIILE SI SALARIILE NESIMTITE care trec de 2000-3000 ron lunar,neacordarea celor 500 milioane de euro pentru site-ul e-romania. neacordarea celor 100 milioane de euro republicii moldova. desfiintate salariile nemeritate ale parlamentarilor, (eventual sa li se acorde o indemnizatie de 1 ron pentru dormit in parlament)iar cei care nu au nici o initiativa intr-un mandat sa restituie toate salariile incasate imoral, indecent si nemuncit. Cat din sumele incasate din privatizare au fost alocate fondului de pensii ,cunoscand ca tot ce s-a vandut a fost realizat de acestia din contributia lunara de peste 40-45 de ani la fondul de pensii ,unde sunt banii din privatizari ,cine i-a mancat ,cum se justifica anularea unui drept acordat prin lege si castigat dupa 40-45 de ani de munca? MAI EXISTA” DREPTURILE OMULUI” in ROMANIA ?La 10 decembrie 1948, Adunarea Generala a O.N.U. a adoptat si proclamat Declaratia universala a drepturilor omului “Drepturile omului sa fie ocrotite de autoritatea legii pentru ca omul sa nu fie silit sa recurga, ca solutie extrema, la revolta împotriva tiraniei si asupririi” Fiecare om are dreptul la ocrotirea intereselor morale si materiale pe care le-a dobandit in mod legal .
    -Orice om care munceste are dreptul la o retribuire echitabila si satisfacatoare care sa-i asigure atât lui, cât si familiei sale, o existenta conforma cu demnitatea umana si completata, la nevoie, prin alte mijloace de protectie sociala
    -Orice om are dreptul la un nivel de trai care sa-i asigure sanatatea si bunastarea lui si a familiei sale, cuprinzând hrana, îmbracamintea, locuinta, îngrijirea medicala, precum si serviciile sociale necesare; el are dreptul la asigurare în caz de somaj, boala, invaliditate, vaduvie, batrânete sau în celelalte cazuri de pierdere a mijloacelor de subzistenta, în urma unor împrejurari independente de vointa sa.
    -Datele pe care le aveti si afirmatiile dl.Mugur Isarescu sunt ireale ,scoase din media ,realitatea e cu totul alta nici in 2008 si nici in 2009 (unde nu sunt date inca publicate oficial)nu se confirma aceste afirmatii cu privire la faptul ca pensiile sunt mai mari decat salariile .Aceasta este numai o incitare la discordie ,80% DIN PENSIONARI AU SUB 400 RON PE LUNA domnilor comentatori analitici ,mai cititi !!! vi s-au intunecat vederile si mintea de” norul de cenusa vulcanica”

  14. lucidu said

    am May 9 2010 @ 9:11 pm

    …….revin:
    eu vreau, zilnic, un raport/audit care sa-mi spuna ce a cheltuit statul (pe capitole, ministere etc) si ce a platit populatia (impozite, taxe, amenzi). Este asa de greu,acum cand avem si cei mai buni hakeri, sa nu putem face treaba asta. Asa am sti, zilnic, ce s-a intamplat cu banii, in fond…, cu ‘banii nostri’?! Deci eu intreb, pornind de la TOTI banii pe care ii are tara – UNDE SUNT ?!

  15. apocas said

    am May 9 2010 @ 9:50 pm

    isarescu e baiat destept si daca a putut face o astfel de afirmatie inseamna ca e din familia maidanezilor.
    pai el a comparat salariul unei familii impartit la numarul de locuitori ai casei cu pensia “medie” ,evident fara sa ia in calcul pensiile agricultorilor.
    dar la numaratoarea asistatilor a bagat si agricultorii.
    in realiatate sunt cca 2 milioane de pensionari care au cotizat si daca ii scadem si pe cei care nu au cotizat corespunzator, raman vre-o 1milion 800 de mii care isi justifica pensia primita;
    cum sa fie pensia mai mare decat salariul daca la pensie iesi cu cca 70% si nu din ultimul salariu ( ca la categoriile sociale privilegiate)

    dar mi-a placut cum a zis presul : “masura trebuia luata acum “adica nu anul trecut si nici la anu’ ca se apropie alegerile si sa aibe timp prostimea sa uite.

  16. Bondocel said

    am May 9 2010 @ 10:14 pm

    Cu vreo 2 – 3 luni in urma la un alt subiect am mentionat faptul ca nu va dura mult pana acesti conducatori ne va saracii pentru a putea sa ne puna cu botul pe labe. Sa nu va imaginati ca mai exista vreo posibilitate de scapare. Istoria in Romania se repeta mereu dar din pacate cu cat trece timpul sistemul este tot mai sofisticat si probleme vor tot mai mari. Asa a fost si la inceputurile comunismului cum a fost imediat dupa “revolutie”, vremuri bune sperante mari si la ce s-a ajuns in `89…… !!!!! Ma intrebam de multe ori de ce a trebuit strabunici nostri sa aduca conducator strain, uite de aia ca noi nu am fost in stare niciodata sa conducem corect si fara sa ne omoram semeni. Probabil nu se stie nici acum ce va urma si cati vor mai reusi sa supravietuiasca acestui guvern de mincinosi, de spagari sau nici nu stiu cum sa le mai spun. Daca ar fi oameni capabili in acest guvern ar realiza ca acesti pensionari au fost exploatati si pe vremea comunistilor, au avut suferintele lor la aceea vreme si tot cu bani lor se va scoate si acum tara din porcaria care au bagat-o acesti nemernici ? Sa le fie rusine si nu pot sa le doresc decat sa ajunga sa castige si ei acolo unde sunt un salar atat de mare cat au cei 80% din pensionari din Romania, si sa traiasca atat de bine cum traiesc acesti pensionari despre care vorbim. Nu ma refer aici la cei care au pensii de peste 2.000 de lei si care se pot descurca si ma refer doar la majoritatea care au o pensie intre 400 – 600 lei.

  17. Buia Dorina said

    am May 9 2010 @ 10:27 pm

    pai guvernatorul asta baga pensionarii toti la un loc si asmute populatia una impotriva celeilalte.pensionarii obisnuiti nu sunt niste trantori asistati pe care ii duce statul in spate.Ani la rand statul le-a luat din salariu 305 ptr diverse taxe si dupa 35 de ani de munca si iti vrei inapoi dreptul la viata ,te arata cu degetul ca esti povara ptr tara,Ca orice contract intr 2 parti:daca platesti un produs nu trebuie sa-lprimesti?Ce-ar fi daca vanzatorul dupa ce ia banii striga ca esti o povara ptr afacerea lui ?sau daca depuila banca bani cand vrei sa tii iei inapoi ,bancherul iti spune ca esti un trantor care consumi din banii lui?Ca sa ascunda furtul masiv de la nivel inalt se da vina pe bugetari si pensionari .Amesteca sutelee de trantori din guvren cu postasul care duse 50 -60 de kg de corespondeta pe zi si pensionarii cu 400 de lei[mult]cu pensiile lor de 3000000de lei.Si romanii nu au discernamant si le inghit nemestecate

  18. Ioan said

    am May 9 2010 @ 10:27 pm

    Sunt somer: am trecut iarna fara gaz (caldura) pentru ca din 527 lei nu poti trai. Alimente de regim (mai scumpe), haine de second hand (mai ieftine), …
    Minus 15% inseamna sub 450 de lei! Daca mai ai si aproape 60 de ani … nu mai poti decat sa te gandesti ca la Maguri Racatau se modernizeaza Caminul cultural si se modernizeaza drumul judetean!
    Ma gandesc cu duiosie la mamele lor!

  19. elena said

    am May 10 2010 @ 6:50 am

    Sa nu ne certam acum pentru pensionari, dar in ultimii 10 ani au avut grija doar de pensionari. Eu si sotul meu nu am beneficiat de nici o comepnsata sau macar de un consult fara bani. Nu mai induceti in eroare, pensionarii au compensate medicamentele
    90 % , putini dau bani mai multi pe ele. Ei merg cu mijloace de transport in comun fara sa plateasca macar jumatate, eu dau 500 de mii lei vechi pe abonament sa mer4g zilnic la serviciu ( cate 10 ore pe zi), caldura..etc Nu vreau sa par odioasa dar trebuia sa se face ceva pentru ca economia chiar sa duduie.Au fost doar masuri populiste aplicate de toti politicienii( guvernantii) deoarece pensionarii sunt o mare masa electorala foare buna pentru ei.Au fost discriminati totii amgajatii de la privati, nimeni nu i-a bagat in seama.

  20. apocas said

    am May 10 2010 @ 9:48 am

    eu am propus eutanasierea pensionarilor bolnavi sau agresivi, dar elena mi-a luat-o inainte.
    dar daca ii reducem numeric la implinirea varstei de pensionare (chiar si cu un an inainte, ca au lefuri mari atunci si ca sa fie mai sigur) se mai justifica retinerile pt cas si altele pt pensii inclusiv pilonu2.
    cred ca raspunsul e : “da” ca daca tot se ia, numai ca se ia de la nepensionari, elena.

  21. lucia said

    am May 10 2010 @ 11:08 am

    “EUTANASIEREA PENSIONARILOR “- AR FI O SOLUTIE ?
    Acesta e sloganul la asta nu v-ati gandit? cred ca ar fi mai bine sa murim decat sa fim umiliti in fiecare zii de 20 de ani incoace .Si pensionarii la fel ca ceilalti salariati sunt contribuabili la buget platesc de se spetesc toate impozitele taxele si unde mai pui ca le platesc printre primii!!!!!!!!

    PENSIONARII NU \”CASTIGA\”! Ei primesc de la statul roman ce au cotizat timp de 40-45 de ani,adica ce este al lor!!!
    Castiga doar pensionarii cu PENSII SPECIALE !(nesimtite!?!?) Doar lor statul le da mai mult decat au cotizat!
    Daca doriti sa-i ajutati pe pensionari scrieti-le la adresa :”www.FRIGIDERUL GOL.ro ” scos din priza de 2 ani si nu mai incitati populatia tarii la ura unul impotriva altuia luati exemplu de la polonezi pentru solidaritatea acestora .

  22. lucia said

    am May 14 2010 @ 7:55 pm

    -neacordarea celor 500 milioane de euro pentru site-ul e-romania.
    - neacordarea celor 100 milioane de euro republicii moldova
    -desfiintate salariile nemeritate ale parlamentarilor,care dorm ,care urmaresc filme porno ,care nu au avut nici o initiativa parlamentara , (eventual sa li se acorde o indemnizatie de 1 ron pentru dormit in parlament)iar cei care nu au nici o initiativa intr-un mandat sa restituie toate salariile incasate imoral, indecent si nemuncit
    reducerea indemnizatiilor membrilor din consiliile de administratie ,unde statul are participatii importante ,
    -anularea de urgenta a tuturor legilor speciale si revenirea la normalitate a celor protejati de acestea;
    -reducerea cu tuturor sporurilor din sistemul bugetar, mai putin cel de vechime de care am beneficiat noi actualii pensionari majoritari;
    -reducerea cu 15 % a pensiilor de peste 2500 lei si cu 50 % a ceor de peste 5000 lei;
    - reducerea parcului de masini foarte incarcat din institutiile bugetare care si asa sunt folosite prioritar pentru interese personale ale sefilor si soferilor care le conduc;
    - reducerea functiilor de conducere din sistemul bugetar, dela 12 %, la maxim 6 % din totalul personalului din schemele de functionare ale acestora;
    - anularea telefoanelor mobile ale tuturor sefilor si ale adjunctilor acestora, ale caror convorbiri personale si de afaceri se suporta de la bugetul de stat;
    - reducerea cu 10 % a tuturor schemelor de organizare
    Cat din sumele incasate din privatizare au fost alocate fondului de pensii ,cunoscand ca tot ce s-a vandut a fost realizat de acestia din contributia lunara de peste 40-45 de ani la fondul de pensii ,unde sunt banii din privatizari ,cine i-a mancat ,cum se justifica anularea unui drept acordat prin lege si castigat dupa 40-45 de ani de munca?
    SALVATI ROMANIA impozitand prostia,hotia,si nemernicia.

  23. lucia said

    am May 14 2010 @ 7:56 pm

    Fenechiu, cel mai scump deputat în luna februarie,

    Liberalul Virgil Pop (PNL), trimis în judecat? de DNA într-un dosar de corup?ie, este deputatul care a cheltuit cele mai mari sume în luna februarie cu biroul s?u parlamentar. Printre cei mai pu?in costisitori deputa?i se afl? Theodor Paleologu, Silviu Prigoan? sau Oana Niculescu-Mizil

    Cel mai costisitor deputat a fost, în februarie, potrivit datelor publicate pe site-ul Camerei Deputa?ilor, liberalul Relu Fenechiu, care a decontat 32.459 lei, urmat de social-democratul Georgian Pop, cu 29.087 lei. Urm?torii deputa?i în topul cheltuielilor sunt social-deputatul Ion Mocioalc?, cu 26.360 lei, deputatul UDMR Petö Csilla-Mária, cu 26.227 lei, deputatul de la minorit??i Miron Ignat, cu 25.984 lei ?i democrat-liberalul Petru Movil? cu 25.294 lei

  24. lucia said

    am May 14 2010 @ 7:57 pm

    text in completare :
    Deputa?ii care au cheltuit cel mai pu?in sunt democrat-liberalii Theodor Paleologu, Silviu Prigoan?, D?nu? Liga, Cristian Petrescu, Daniel ?tefan Pirpiliu, Florian Geant?, social-democra?ii Tudor Pan?îru, Florian Popa, Oana Niculescu-Mizil, Damian Florea, Dumitru Chiri?? ?i liberalul Cornel Pieptea, care au avut cheltuieli de 7.058 lei, adic? indemniza?ia ?i abonamentul la telefon.

    Deputatul care a f?cut cel mai mult uz de telefonul de serviciu a fost, în februarie, Varujan Pambuccian. Liderul deputa?ilor care reprezint? minorit??ile na?ionale a dep??it de 28 de ori costul abonamentului standard, care este de 64 de lei, factura sa fiind de 1.806 lei. Pambuccian este urmat de liberalul Ludovic Orban, cu o factur? la mobil de 1125 lei ?i social-democratul Valeriu Zgonea, cu 1106 lei.

    În materie de deplas?ri externe, cel mai costisitor deputat a fost social-democratul Georgian Pop, care a cheltuit 15.511 lei pentru transportul în str?in?tate ?i 4.722 lei pentru cazare.

    În ceea ce prive?te cheltuielile cu birourile parlamentare (chirie, facturi ?i salariile colaboratorilor), deputa?ii au cheltuit în total 3.396.821 lei (aproximativ 800.000 de euro).
    Cele mai mari cheltuieli cu biroul parlamentar le-a avut liberalul Virgil Pop, cu 13.582 lei, deputatul de Cluj, cercetat într-un dosar în care e acuzat de trafic de influen??, cauz? aflat? în acest moment la Curtea Constitu?ional?, trimis de la ÎCCJ. Pop a cheltuit o sum? semnificativ? nu doar pentru biroul s?u parlamentar, ci ?i pentru cazare sau telefon. Pop a primit astfel pentru indemniza?ie, diurn?, cazare, transport ?i servicii de telefonie, suma de 21.310 lei. În total, Pop a costat Camera Deputa?ilor pe luna februarie 34.892 RON.

    În fruntea listei celor care au cheltuit sume peste medie pentru biroul parlamentar se mai afl? social-democra?ii Doina Burc?u (11.116 lei), Florentin Gust (11.177 lei), Lumini?a Iordache (11.290 lei), Ciprian-Florin Luca (11.032 lei), Viorel ?tefan (11.340 lei)

  25. diandra said

    am August 12 2011 @ 1:34 am

    chiar nu e usor de observat ca noi generatia la 40-45 ani, traim bineinteles mult mai greu ca pensionari, aproape orice pensionar are venituri mai mari decat o famile de condtie medie, cu copii…… scuze voi f cinica eu asa vad lucrurle :pensionari o duc mult mai bine, si la randul lor cand aveau varsta noastra le era prea frica sa creeze un alt fel de viitor pentru copii lor. nu cred ca nu merita putina solidarizare la greu . cu generatia pt care nu prea au facut nimic . dar sa fie clar nu sunt de acord cu politicile actuale, nu stiu daca cineva se mai pricepe la ceva

Comment RSS · TrackBack URI

Lasa un comentariu

Nume: (Obligatoriu)

eMail: (Obligatoriu)

Site:

Comentariu:



Urban Clean