Poporul trebuie sa sfasie in piata publica magistratii; pregatiti esafoadele ! La executii se vor da mici si bere !

Tweet this

Cristian Ghinea imi aduce aminte de lupta de clasa din tezele PCUS preluate si in hartogariile PCR. Acolo, via Marx , Lenin und Stalin, vorbeau de societatea comunista in care toti trebuia sa fim egali. In venituri, in pensii, dar si in ....prostie, ori obedienta oarba fata de sistemul condus de reprezentanti ai clasei muncitoare, care insa aveau accesul total la resursele carora le spuneau "proprietatea poporului".

Iata ce scrie azi in RL ziaristul Ghinea, pe care nu il voi "gratula" cu apelative de genul celor folosite de el la adresa mea, pentru simplul motiv ca eu cred ca o discutie sau o dezbatere se poate face fara sa ne porcaim, insa deh poate ca asa crede el ca argumentul lui va fi perceput ca unul mai mare si mai tare;

So, Ghinea zice asa: http://www.romanialibera.ro/opinii/comentarii/vreti-sa-platiti-6-800-lei-pensie-fiecarui-magistrat-185447.html

Adică magistraţii ne cer să călcăm în picioare principiul egalităţii cetăţenilor - pensie egală la contribuţie egală - pentru că ei numai şi numai aşa se simt independenţi. Este ca şi cum ai zice că nu poţi fi femeie virtuoasă dacă nu ai fost curvă înainte, ca să ştii diferenţa. Ceea ce nu l-a împiedicat pe senatorul PDL de Ilfov, Iulian Urban, din Comisia juridică, să devină mare apărător al şantajului


Hmm, santaj. Asadar in opinia ziaristului, eu apar magistratii care santajeaza tot restul poporului.

Wyatt Earp. Unul din justitiarii Vestului Salbatic, cu care America se mandreste si care ar fi extrem de util in ziele noastre in Romania. Cu siguranta ziaristul Ghinea nu a citit biografia
lui Earp pentru ca ar fi aflat faptul ca, acesta nu ar fi intrat in istorie doar datorita curajului sau luptei cu bandele de infractori ci si, pentru numarul impresionant de mare de criminali deferiti.....Justitiei. Dl. Earp desi avea posibilitatea sa-i execute sumar pe criminali, intelegea faptul ca este mai important sa-i aduca in fata judecatorilor pentru a fi judecati si condamnati.

Sigur, este posibil ca d-lui Ghinea sa-i placa societatea comunista multilateral dezvoltata in care eram toti egali, ca asa trebuie sa arate o turma. Mie unul imi place evolutia societatii americane, pentru ca Statele s-au cladit si s-au ridicat pe baza unei Justitii puternice. Carti de istorie a dreptului, ne arata faptul ca tocmai pentru a le conferi independenta, impartialitate si pentru a-i feri de tentatii, judecatorilor DIN TOATE TIMPURILE statul ca entitate le-a oferit cele mai mari salarii.

Ziaristul care vorbeste de santaj, ar trebui sa incerce sa inteleaga, daca el crede ca dupa 50 de ani de viata un judecator va primi asa cum isi doreste el, o pensie de 1800 lei, cum va judeca acel judecator dosare de sute de milioane de euro, sau cum va rezista presiunilor uriase care sunt puse pe umerii lui.

Una tin temele principale ale manualelor NKVD pe care vad ca le cunoaste destul de bine dl. ziarist, era aceea ca, magistratii era musai sa fie aliniati strungarilor, gunoierilor, iar importanta muncii lor sa fie minimalizata, tocmai pentru ca cetateanul sa fie descurajat sa isi caute dreptate in instanta, si pentru a i se elimina din constiinta faptul ca se poate baza pe Justitie pentru a cauta si afla adevarul si dreptatea. Si la Ministerul Propagandei al celui de-al III-lea Reich, magistratii au fost de asemenea aliniati standardului comun al societatii pentru ca asa pot fi controlati si manipulati, astfel incat procesul lotului atentatului pus la cale impotriva lui Hitler de Claus Philipp Maria Justinian Schenk Graf von Stauffenberg s-a judecat in fond/recurs la data de 21 iulie 1944 asa cum a ordonat Hitler, fiind executati in aceiasi zi.

Ce isi doreste dl. ziarist Ghinea au facut comunistii dupa 1946. Atunci Romania avea o elita deosebita la nivelul magistratilor, formata din judecatori cu cariere profesionale impresionante. NICI STATUL COMUNIST NU A AVUT CURAJUL SA UMBLE LA PENSIILE JUDECATORILOR insa, le-a plantat in completele de judecata, asesorii populari. Adica niste indivizi adusi de la CAP, obedienti partidului, care stateau acolo si pe gratis, doar pentru a veghea ca judecatorul sa decida asa cum dorea puterea bolsevica.Asesori populari pe care-i regasim la momentul 25 decembrie 1989 intr-o forma oarecum schimbata, in completul de judecata de la Targoviste. Exact ca in cazul von Stauffenberg, fond/recurs si executie in aceiasi zi.

Sunt romani care isi doresc sa avem judecatori ca in America care sunt cu adevarat stapani in sala lor de judecata, insa care nu dau nici o sansa unei noi generatii de judecatori sa se ridice. Vreti sa fim judecati corect si impartial cand banca ne fura cu zeci de mii de euro, dar pretindem ca acest lucru sa se faca de catre un judecator pe care l-am vrea platit cu 1000 ron pe luna ? Vrem ca procurorii DNA sa ancheteze jafuri din banul public de sute de milioane de euro si sa o faca pe salarii de 1000 ron ? Eu va spun ca acest lucru nu este posibil.
Nu mai bine punem in locul magistratilor niste bugetari de la stat, care ar fi dispusi sa accepte pensia aia de 1800 lei ?

Sau si mai bine d-le ziarist, hai sa facem altfel : punem niste tonomate in care pe o parte bagi probele din de exemplu cazul Voicu, si apesi ENTER iar pe ecran iti afiseaza verdictul. Investim doar initial niste bani in aceste tonomate, si scapam de grija salariilor sau pensiilor nesimtite pe santajistii magistrati !

Si daca poporul despre care dl. ziarist spune ca este santajat de Urban si de magistrati , va linsa maine prin spanzurare sau impuscare masa nedorita cum vom proceda atunci cand, ne vom trezi a doua zi dimineata, vedem ca suntem dati afara de la serviciu , sau ni se incalca drepturile, si nu mai avem cui sa ne adresam pentru a ne imparti dreptate in instanta ? Vrem dreptate, suntem amendati abuziv, ne certam cu vecinii, mergem la judecatori.

Nu de alta d-le ziarist Ghinea dar imi aduc aminte ca ziarul la care dvs. lucrati, a trecut de-a lungul ultimilor 20 de ani prin multe transformari; Transformari care de multe ori au lovit in ziarist ca dumneata. Ziaristi care stii ce au facut ? S-au dus in.....Justitie. Si majoritatea lor covarsitoare si-au gasit acolo dreptatea sau banii neplatiti de patronat. Asa ca cine pe cine santajeaza ? Sigur este frumos in aceste vremuri de criza, cand omul vrea sa vada capete cazute si vinovati pentru ce i se intampla, sa asmuti, sa arati cu degetul catre magistrati si sa spui : astia trebuie omorati.

No Country For Old Men inteleg ca devine in varianta romaneasca a ziaristului Ghinea ceva in genul ROMANIA  - NO COUNTRY FOR JUDGES !




Reclamati abuzurile la adresa office@asistentapentruconsumatori.ro sau la adresa Senatorului : iulian.urban@gmail.com

Redirectioneaza 2% pentru Asociatia www.asistentapentruconsumatori.ro


Afisari: 955

22 Comentarii pana acum»

  1. cineva said

    am May 6 2010 @ 12:54 pm

    Domnule senator,

    E adevarat ca intr-un stat “capitalist” puterea banului misca totul si magistratura trebuie sa aiba asigure aceasta inertie/soliditate printr-o buna remunerare. Dar se pare ca LA ROMANI NU TINE ASTA!
    Lacomia, “mai mult,mai mult…” este o trasatura nationala. Vedem medici, profesori cu reputatii si activitati respectabile si salarii frumusele pe care le-au abandonat pentru a-si manji maiinile de politica si vanzare de tara. (ex. Manolescu, Plesu,Liiceanu, Simirad etc etc.)
    Tentatia PUTERII si a CONTROLULUI este de nestavilit la noi.
    Probabil ceva ce ni se trage de la stramosii romani antici.
    Dar in loc de propunerea umflarii cu bani publici a magistratilor de ce sa nu aducem POPORUL in interiorul justitiei.
    prin JURATI. O stie si o vrea o natiune intreaga mai putin puterea politica care stie bine ca pierde controlul de tot prin asta.
    Sau noi ceilalti, in afara de magistrati suntem cretini, nepregatiti, neprofesionali si nu stim sa aplicam DREPTATEA (ca legile sunt muci …) ?
    Ne vorbiti de SUA si de altii dar acolo uitati total ca JURATII stau geana pe judecator ca sa nu o ia pe aratura in decizii. Ei reprezinta puterea poporului si “comisia disciplinara” a magistratului. O fi el “dumnezeu” dar nici “sfintii” nu-l lasa sa faca orice …

  2. Iulian Urban@cineva said

    am May 6 2010 @ 1:08 pm

    Nu stiu de cand citesti acest blog insa eu unul sunt un suporter infocat al introducerii Curtilor cu Jurati, insa eu am doar un vot din alea 471 din Parlament.
    Citeste aici http://www.urbaniulian.ro/2009/05/07/ramane-un-mister-de-ce-in-noul-cod-penal-nu-au-fost-instituite-curtile-cu-jurati/

  3. vrajitorul.eu said

    am May 6 2010 @ 2:02 pm

    INTRATI PE http://www.vrajitorul.eu/ – Magia afacerii dvs.
    informatii utile >> http://www.vrajitorul.eu/aplicatia/aplicatia.html

  4. asistentapentruconsumatori.ro said

    am May 6 2010 @ 2:03 pm

    Lupta noastra a celor de la Asociatia http://www.AsistentaPentruConsumatori.ro se duce impotriva abuzurilor la care sunt supusi consumatorii romani.
    Pentru asta avem nevoie ca voi, sa ne scrieti despre fraudele sau abuzurile la care sunteti supusi de catre comercianti sau autoritati.
    Noi preluam sesizarile voastre si ne luptam pentru ca drepturile sa va fie recunoscute.
    TOT CE AI DE FACUT ESTE SA NE SCRII LA ADRESA office@asistentapentruconsumatori.ro

  5. Stanciu said

    am May 6 2010 @ 2:16 pm

    Angajatii de la Pro nu si-au luat lefurile cam de o luna. La fel asteapta si cei de la Realitatea TV, care se pare ca vor lua maine bani, nu se stie insa daca pe toti. Despre salariile compensatorii pentru cei de la Business Standard nu se aude decat un fosnet de hartii, asa ca jurnalistii se vor adresa…..Justitiei! pe care o porcaie jurnalistul Ghenea

  6. Vlad@Stanciu said

    am May 6 2010 @ 2:16 pm

    Nici la Telesport nu este mai bine.
    Cei 100 de salariati de la Telesport – parte a trustului lui SOV – isi asteapta lefurile de aproape doua luni, iar rabdarea pare ca s-a terminat.

  7. Bogdan said

    am May 6 2010 @ 2:52 pm

    Domnule senator, de ce sa va suparati pe Ghinea? Nu sunteti intelept? Sunteti si inteleptul meu pentru ca m-am mutat in Ilfov si nu numai pentru ca la alegeri am votat tot portocaliu, sunteti senatorul meu ca cetatean al judetului.

    Inca nu am vazut sa explicati pe nicaieri de ce trebuie sa aiba cineva

    1. pensie mai mare decat salariul avut
    2. pensie de 10 ori mai mare decat a unui om cu pregatire mai bogata si experienta mai bogata decat a unui magistrat
    3. pensie de 10 ori mai mare decat cea pentru care a contribuit

    Nesimtirea asta nu poate fi acceptata in perioada de criza, cand numai sectorul privat trage sa scoata tara din kkt (80% din someri provin de la privat)?

  8. Buduru said

    am May 6 2010 @ 2:53 pm

    Ce final memorabil, in “12 angry men”!
    Dupa ore intregi de certuri si dezbateri, cei 12 jurati achita un tanar acuzat de crima, in conditiile in care, initial, voturile erau 11-1 pentru pedeapsa cu moartea. La iesirea din tribunal, dupa ce se sprijinisera reciproc atata timp, in calitate de jurati, schimbul de replici dintre pensionarul Joseph Sweeney si arhitectul Henry Fonda este coplesitor, prin pilda si simplitate:
    “- Hei, cum te cheama?
    - Davis!
    - Eu sunt Mc Cardle!
    - Ei bine, pe curand!
    - Pe curand!”
    Nu conteaza pregatirea juratului. Juratul nu aplica legea, ci face dreptate!
    Prea multi se ascund in spatele legilor facute in acest scop!
    Romanii au nevoie de dreptate!

    In incheiere si in ton cu titlul, va spun finalul unui banc foarte vechi:
    “Eu nu plec, pana nu mananc o chiftea!”

  9. Ramona said

    am May 6 2010 @ 4:07 pm

    Total de acord cu Bogdan, cu toate cele trei puncte.
    Sunt de acord ca un judecator trebuie sa aiba salariu si pensie mai mari decat ceilalti pentru ca sunt constienta ca trebuie sa fie astfel incoruptibili, inteleg ca au pe umeri povara luarii unor decizii ce tine de vietile oamenilor si ca munca lor e deosebit de grea.
    Dar nu sunt nici eu de acord sa fie ATAT de mari!

  10. Iulian Urban@Bogdan said

    am May 6 2010 @ 5:03 pm

    Nici vorba sa ma supar pe el.
    Dezbat tema deschisa de el, intrucat eu cred ca fara Justitie o tara se inscrie pe drumul cel mai scurt catre haos social si dictatura

  11. Iulian Urban@Buduru said

    am May 6 2010 @ 5:05 pm

    Legat de filmul invocat de tine.
    Da, romanii au nevoie de dreptate in procesele penale.
    Insa cel mai important rol este acela pe care judecatorul il are in procesele civile si comerciale. Acolo este adevarata tentatie si de aceea , daca vrem sa avem raporturi juridice civile si comerciale care sa fie corect reglate in Justitie, trebuie sa intelegem rolul deosebit de important al magistratului in sistemul statal romanesc

  12. Dani said

    am May 7 2010 @ 6:05 am

    Lasand la o parte faptul ca JUSTITIA NU FUNCTIONEAZA, si nu va functiona la noi NICIODATA:

    - daca unui magistrat cu salariu de 4000 RON ii dam pensie de 6000 RON, justitia va functiona mai bine????

    (Rog ca Dl. Urban sa raspunda concret!)

    - daca un medic chirurg eminent, cu 10 ani de studii si stagii de practica in SUA merita un salariu de 3-4 ori mai mic ca un magistrat, care a facut DREPTUL inainte de 89, dand examene din socialism stiintific si memorand cuvant cu cuvant cuvantarile toasului de la congrese… A vazut dl. Urban manualul de filosofie din care se dadea examen inainte de 89? Dar materia infecta care se memora atunci?
    Iar azi, gunoaiele alea obediente, masini de memorat rahat politruc, poliloghii fara sens ale masinii de propaganda ceausiste, merita sa imparta dreptatea si sa ia salarii de 15 ori peste salariul mediu?

  13. Bogdan said

    am May 7 2010 @ 7:22 am

    Domnule senator, sunt de acord ca trebuie sa avem o justitie puternica, tot asa cum trebuie sa avem grija de medici, de profesori s.a.m.d. Dar cat timp PNA nu acuza nici o persoana 3 ani, pentru ce trebuie recompensat dl Ioan Amarie cu 180 de milioane vechi?!? Pentru incompetenta?!? Sunt de parere ca ideal ar fi sa fie recompensati cei care merita, nu cei numiti pe criterii politice, nici macar cei alesi! Eu ma straduiesc 8-10 ore pe zi sa fiu cel mai bun ca sa promovez sau ca sa castig un bonus, pe cand multi dintre cei recompensati din munca noastra nu merita asemenea recompense!!! Apropos, eu am un salariu mare pentru tara asta, poate pe la jumatatea pensiei minunatului Amariei… Cati cu salariu ca al meu sau mai mare trebuie sa munceasca pt a i se plati dansului pensia aia?!? Doar stiti bine ca sunt mai multi pensionari decat salariati, asa ca pensiile de 10-20 de ori mai mari decat salariul mediu pe economie sunt o sfidare incredibila!

  14. stan said

    am May 7 2010 @ 7:55 am

    Mai intai ar trebui ca dl senator sa ne spuna in cate procese este societatea ( societatile ) dansului implicat in prezent, ca sa stim de ce linge cu atata osardie mina judecatorilor.

  15. Radu said

    am May 7 2010 @ 9:09 am

    Justitia e o gluma proasta in rromania. Majoritatea celor ce “reprezinta” justitia nu merita decat o celula, in nici un caz beneficii. In plus sunt curios cum vreti sa justificati cetateanului de rand ca din contributia pe care el o plateste judecatorii procurorii si alte specimene de genul asta iau mai multi bani decat el.Lasati-o balta cu pensiile pentru magistrati. Justitia trebuie sa reprezinte si sprijine egalitatea intre oameni. Nu vad cum pensiile diferentiate fac asta.

  16. Vivi said

    am May 7 2010 @ 9:48 am

    Cand judeca dosare de sute de milioane de EUR, nu mai conteaza ca salariul magistratului e de 1000 RON sau 4000 EUR. Tentatia e aceeasi.
    In plus, din cate aud, un biet avocat da zeci de mii de EUR spaga sa ajunga in barou, daca nu chiar mai mult. Nu indraznesc sa imi imaginez ce sume se “discuta” la nivelul CSM, asa ca e clar ca un judecator nu e motivat de cateva mii de EUR pe luna.
    Asadar, sustin sistemul cu jurati.

  17. Adrian said

    am May 7 2010 @ 10:34 am

    nimeni nu i-a obligat pe magistrati sa aleaga aceasta cale profesionala! Nimeni nu ii obliga sa iasa la pensie ca magistrati! Oricand pot merge la o firma privata sa luncreze drept consultanti juridici sau orice altceva.
    Daca au ales sa devina magistrati atunci teorectic ar trebui sa fie din pasiune si dorinta de a face dreptate nu pentru ca se castiga saci de bani si carute de relatii in toate domeniile!
    Momentan daca intrebi pe cineva despre motivul pentru care ar dori sa devina magistrat raspunsul ar fi simplu: BANII, RELATIILE, PUTEREA, INTANGIBILITATEA. Nimeni nu va raspunde: “vreau sa fac dreptate” “vreau sa indrept neregulile din tara asta” “vreau sa ajut sa traim intr-o tara mai buna” “ma sacrific eu ca sa le mearga copiilor mei mai bine”
    In situatia asta (lucru care se si vede de la o posta) s-a creat lupta pentru magistratura este datorita avantajelor in loc sa se obtina corectitudinea lor datorita avantajelor si asta in special pentru ca pot gresi flagrant fara sa-si piarda postul; pot insela, pot lua mita, pot face orice ii taie capul pentru ca nu ii trage nimeni la raspundere. ia sa vezi cum s-ar schimb totul daca ar fi permise doar 2 greseli. a 3-a ar insemna demiterea. durata unui proces peste un an sa se considere tot greseala!

  18. Napster73 said

    am May 7 2010 @ 6:08 pm

    Domnule senator, asa cum spune si Adrian nimeni nu-i obliga pe magistrati sa urmeze aceasta cale profesionala. Daca un medic, profesor sau orice alta categorie bugetara “poate trai” dintr-un salariu de sub 2000 ron de ce nu poate si un magistrat? E tentatia mare la un proces de milioane de euro? Pai justitia ar trebui sa isi faca treaba si sa il condamne pe acel magistrat. daca un medic primeste de la pacient un plic sau un profesor da ore in particula pentru citiva zeci de lei si este arat cu degetul de ce nu poate fi bagat in acea oala si un magistrat. S-a creat in aceasta tara impresia ca magistratii ar fi o categorie aparte cu drepturi speciale, nu e asa deloc mai ales ca nu raspund in fata nimanui, parca ar fi stat in stat. Credeti ca un magistrat merita sa fie mai bine platit ca un chirurg care intra intr-o operatie pe cord deschis sau care opereaza pe creier, stiti cat castiga un medic primar chirurg intr-o luna, va spun eu, venitul net este undeva pe la 2500-2800 lei, sa nu mai vorbim de profesori care multi au venitul pana in 1100-1500 lei, tot mai credeti ca magistratii sunt asa de importanti si ca ar trebui favorizati?

  19. cineva said

    am May 7 2010 @ 7:33 pm

    Domnule senator,

    Eu sunt absolut convins ca intr-o tara cu legi bine scrise (nu Romania de azi) o adunare de 20-30 de jurati din care sa fie peste 50% cu studii superioare pot da un verdict de 100 de ori mai bun decat ORICE magistrat existent la ora actuala din Romania!
    Si nu vorbesc de oameni angajati permanent ca jurati (ar insemna cheltuiala mai mare decat cu magistratii) ci oameni care:
    - se schimba, prin rotatie odata la 2-3 luni
    - aleasi aleator din diferite categorii sociale si profesionale
    - sunt “invoiti” legal de la locul de munca
    - obligativitatea exercitarii functiei de jurat (ca la armata).
    - domiciu fortat pe durata exercitarii functiei de jurat.
    - platiti cu un salariu decent de stat

    Cam asta e sacrificiul pe care trebuie sa-l facem odata sau de catva ori in viata daca vrem JUSTITIE in Romania. Poporul vrea asta dar DE SUS si DIN AFARA nu se vrea nici de cenusa mortii!
    Cum sa facem sa fie auzita vocea poporului peste latratul javrelor din parlament care nu ne reprezinta si nu ne-au reprezentat niciodata? Petitie nationala, referendum …?

  20. adrian said

    am May 7 2010 @ 8:31 pm

    Domnule Senator,

    Nu inteleg de ce trebuie sa transam salariile si pensiile magistratiilor, separat de ceilalti bugetari!?
    Sincer cred ca acest lucru incalca grav egalitatea in drepturi a cetatenilor Romaniei. Se incalca constitutia tarii. Daca vorbim de magistrati coruptibili, care trebuie sa fie recompensati cat mai mult, pai nu mai vorbim de justitie. Este posibil sa acceptam ideea ca magistratii sunt coruptibili si sa nu luam masuri, altele decat cele materiale, de a starpi fenomenul? Este revoltator sa spui ca magistratii sunt corupti si totusi sa ii renumerezi si mai mult fara ai sanctiona.
    Apoi intreb a doua oara, vezi alte interventii ale mele pe acest site, cati magistrati au platit pentru deciziile eronate contestate la CEDO? Pai tot noi platim aceste daune la fel ca si salariile si pensiile nesimtite ale acestei categorii de bugetari numiti magistrati?
    Ma simt rusinat ca sunt roman daca magistratii nostrii, cei care sunt chemati sa imparta dreptatea, trebuie sa fie recompensati cu bani multi ca sa nu fie corupti! Rusine lor! Si rusine si celor care vor sustine aceasta ineptie!

  21. cineva said

    am May 7 2010 @ 9:21 pm

    Completare:
    - Salariile de pe durata cat “Ionescu” este jurat (daca lucreaza in mediul privat) sa-i fie deduse din impozit firmei angajatoare ;)

  22. sos said

    am May 10 2010 @ 7:57 am

    Va reamintesc ca justitia este oarba. In justitie poti gasi, eventual si daca ai noroc, respectarea legii, nu dreptatea.
    Moralitatea este o chestie de caracter si mai putin de leafa, desi conteaza si asta.
    Dorim schimbarea justitiei si noi nu suntem in stare sa impunem schimbarea legii asigurarilor, spre exemplu, lege facuta pentru asiguratori, nu pentru sigurati.
    Am votat reprezentanti debili, asta avem.

    Sunt de acord cu orice salariu doriti pentru magistrati, cu doua conditii:
    - pensie conform aceluiasi algoritm ca si pentru muritori;
    - raspundere pentru munca prestata ca la orice angajat (ex. pentru o hotarare a CEDO care presupune plata de daune, cel care a judecat la noi, sa plateasca; el, nu noi toti).

Comment RSS · TrackBack URI

Lasa un comentariu

Nume: (Obligatoriu)

eMail: (Obligatoriu)

Site:

Comentariu:



Urban Clean