Banner

Probleme cu racordarea la ENEL in judetul Ilfov!!!

Tweet this

Doamna Andreea Ion s-a adresat Senatorului Urban Iulian si Asociatiei www.asistentapentruconsumatori.ro cu urmatoarea sesizare, care a fost trimisa spre solutionare catre ANRE, ENEL:


---------- Forwarded message ----------
From: Andreea (Savencu) ION
Date: 2010/5/4
Subject: Probleme cu racordarea la ENEL in judetul Ilfov!!!
To: office@asistentapentruconsumatori.ro
Cc: iulian.urban@gmail.com


Stimate domnule Urban,

Va scriu cu tot respectul si cu speranta ca aveti puterea de a face ceva in legatura cu conduita Enel in fata consumatorilor platitori de facturi si de salarii ale angajatilor.

Am achizitionat un apartament in Mogosoaia intr-un complex rezidential, si am aflat ulterior ca avem nevoie de Avizul Tehnic de Racordare care se emite de catre Enel, dupa un drum intortocheat pe care credeam in sfarsit ca l-am dibuit, desi sunt in continuare semne de intrebare in sensul acesta.

In data de 9.04 am depus dosarul 4003011/09.04.2010 la Enel in sediul din Str. Braziliei, Bucuresti. Dupa aproape o luna de asteptare, mergem in sediul de la Muncii, unde stiam ca se elibereaza Avizele, si ni se spune ca nu a ajuns dosarul de la Buftea. Asa am aflat ca inainte de Muncii ajunge la Buftea. Am sunat la Buftea, si am vorbit cu Domnul Draghici, care m-a informat telefonic ca dosarul nostru nu a ajuns la ei inca, asigurandu-ma ca s-a uitat de doua ori peste registrul cu dosare primite. Mi se spune de la Buftea ca din Braziliei pleaca mai intai catre ei, si din Buftea catre Muncii pentru eliberarea avizului. Am ajuns la Braziliei, unde doamna Marilena Catalin, doamna care mi-a intocmit dosarul, imi spune ca ea a trimis dosarul, dar ca nu se trimite la Buftea ci undeva in Nenitescu, in sectorul 6, si abia de acolo la Buftea. Este 04.05, mai sunt 5 zile pana la implinirea termenului de 30 de zile de rezolvare a dosarului, si racordare la reteaua de Energie eléctrica, iar dosarul nostru e pierdut in birocratia numita Enel. Mentionez ca la sediul din Nenitescu am apucat numai sa sun, pentru ca nu ma pot incadra in programul lor de lucru cu publicul in aceeasi zi pentru tóate sediile, dar la telefon imi raspunde o persoana in varsta, indolenta, care nu stie numere directe catre departamentul de avize tehnice, si nici nu este in niciun fel proactiv, pe ideea ca sunt totusi societate privata care raspunde in fata unor clienti si a unor legi romanesti. Nu am aflat nici acum care e de fapt drumul parcurs de un dosar, ceea ce e cert e ca pana la 15 mai, data la care trebuia sa intram in apartament, noi nu vom avea energie electrica, lucru care incumba costuri suplimentare nenumarate cu cazarea in chirie, in conditiile in care suntem proprietarii unui apartament, nebransat la retea..

In calitate de cetatean al acestei tari si de locuitor al judetului Ilfov, ajung sa imi para rau relativ zilnic de faptul ca traiesc in Romania, dar ca tara e cumparata de straini, care sunt si ineficienti pe deasupra.

Va rog sa ma ajutati cu rezolvarea problemei in conditiile prezentate mai sus.

Va multumesc anticipat,

Cu stima,

*Andreea (Savencu) Ion*





---------------------------- Original Message ----------------------------
Subject: Interpelare ref.  racordare ENEL,  Ilfov
From:    "Urban Iulian" <iulian.urban@senat.ro>
Date:    Tue, May 4, 2010 4:07 pm
To:      office@anre.ro
dragos.simionescu@enel.com
info.ro@enel.com
Cc:      andreea.savencu@etrad.ro
--------------------------------------------------------------------------





Buna ziua,

Stimati Domni,


Plecand de la sesizarea de mai jos, va solicit avand in vedere
dispozitiile legale, sa demarati o investigatie vizand aceste abuzuri la
care a fost supus consumatorul.

Va solicit sa imi comunicati in scris atat demararea investigatiei cat si
rezultatul anchetei desfasurate si sanctiunile aplicate.




Reclamati abuzurile la adresa office@asistentapentruconsumatori.ro sau la adresa: iulian.urban@gmail.com

Redirectioneaza 2% pentru Asociatia www.asistentapentruconsumatori.ro


Afisari: 2681

5 Comentarii pana acum»

  1. asistentapentruconsumatori.ro said

    am May 5 2010 @ 11:30 am

    Lupta noastra a celor de la Asociatia http://www.AsistentaPentruConsumatori.ro se duce impotriva abuzurilor la care sunt supusi consumatorii romani.
    Pentru asta avem nevoie ca voi, sa ne scrieti despre fraudele sau abuzurile la care sunteti supusi de catre comercianti sau autoritati.
    Noi preluam sesizarile voastre si ne luptam pentru ca drepturile sa va fie recunoscute.
    TOT CE AI DE FACUT ESTE SA NE SCRII LA ADRESA office@asistentapentruconsumatori.ro

  2. vrajitorul.eu said

    am May 5 2010 @ 11:31 am

    INTRATI PE http://www.vrajitorul.eu/ – Magia afacerii dvs.
    informatii utile >> http://www.vrajitorul.eu/aplicatia/aplicatia.html

  3. POPOVICI DUMITRU said

    am January 4 2011 @ 10:06 pm

    Enel este atit de prost organizat incit nu se mai poate face nimic decit daca se organizeaza o ancheta larga , investigatii amanuntite si dupa aceea REORGANIZAREA SEVICIILOR CU PUBLICUL.
    Dar cum pe nimeni nu intereseaza aceata ma rezum si eu sa apelez la bunavointa d-ului senator Iulian Urban pentru a rezolva o problema a unui singur individ EU iar celor citeva milioane de nemultumiti – DUMNEZEU CU MILA . D-ule senator cred ca insumind timpul pierdut pentru a rezolva problemele legate de Enel a citorva indivizi depaseste cu mult timpul pe care piede dar in folosul a milioane de nemultumiti.
    Dar sa trec direct la subiectul meu.Am inceput demersurile petru racordul de energie electrica din decembrie 2009 apelind la persoana sau firma autorizata , agreata si recomandata de Enel Buftea in persoana lui Mocanu Ionut care s-a dovedit a fi un excroc autorizat de Enel care lucreaza documentatii fara acte legale -contract,factura,chitanta si care cere intruna alti si alti bani.
    Dupa ce am stat de 4 ori a cite 3 ore la cozile birourilor din Piata Veteranilor (aici se sta la aceeasi coada si cei ce vor o simpla informatie ,cei care depun dosare pentru contract cit si cei care sint nemulumiti de diverse servicii Enel),am depus Cererea legala pentru contract in data de 12 Nov 2010 si de atunci dau telefoane si mi se comunica ca ,Contractul este IN LUCRU de fiecare data.
    Ce a-si mai putea face ? Sa ma duc din nou in Piata Veteranilor sa mai stau 3 ore la coada sa intreb acolo,mi s-a spus prin telefon .
    Cu multa consideratie!
    Dumitru Popovici

  4. felix ontanu said

    am January 16 2012 @ 2:14 pm

    feriti-va sa scapati cumva bani teparului Mocanu Ionut din Buftea care promite racordari ia banii si apoi inchide telefonul .daca stie cineva unde locuieste acest individ as vrea si eu adresa lui pt o vizita de prietenie.conduce o dacia logan argintie.

  5. bogdan said

    am April 10 2012 @ 12:04 am

    ar fii interesant sa aflam adresa lui , am merge impreuna ca si eu as vrea sa ii fac o vizita prieteneasca

Comment RSS · TrackBack URI

Lasa un comentariu

Nume: (Obligatoriu)

eMail: (Obligatoriu)

Site:

Comentariu:



Urban Clean