Asadar chiar nu este cazul ca Parlamentul sa afecteze pensiile magistratilor ; mai multa munca facuta de mai putini magistrati, “reteta” esecului statului de drept
Romanii iau cu asalt instantele de judecata ; Nu sunt de acord cu faptul ca am devenit un popor de procesomani asa cum scrie aici http://www.gandul.info/puterea-gandului/procesomanie-romaneasca-6062002 , insa sunt de acord cu argumente aduse de Gabriela Stefan legate de faptul ca, actualul record in materie de litigii, principalii vinovati sunt Parlamentul si Autoritatile infestate cu bugetari angajati contra voturi, dar total incompetenti.
"Parlament, care - în probleme de larg interes, cum ar fi spre exemplu legislaţia privind proprietatea sau legislaţia muncii - schimbă legile pe bandă rulantă, într-o manieră ameţitoare, încât nici judecătorii nu au timp să şi le însuşească. De altfel, chiar aceştia au justificat soluţiile proaste sau greşite pe care le dau prin incoerenţa legislativă. Aşa s-au născut zeci de mii de procese care sufocă acum instanţele de judecată. Şi tot aşa s-au născut şi procesele de la CEDO, unde ne aflăm pe un ruşinos loc doi în privinţa cererilor înregistrate.În fine, ultima explicaţie ţine de modul în care autorităţile româneşti tratează cetăţeanul. Este vorba atât de autorităţile administrative cât şi de cele judiciare. Tribunalele sunt pline cu acţiuni în contencios prin care se contestă acte administrative: ale primăriilor, ale consiliilor locale, municipale sau judeţene, ale ministerelor, ale administraţiilor financiare etc."
Insa cum in Senat se dezbate legea pensiilor, eu profit de ocazie sa reiterez faptul ca voi sustine amendamentele prin care magistratii trebuie sa nu fie afectati de aceasta lege. Hai sa ne uitam putin mai jos. Daca vedem cum numarul de dosare din Justitie creste exponential pe masura ce, numarul de posturi neocupate din magistratura scade dramatic, intelegem ca fiecare magistrat munceste mai mult. Acest lucru afecteaza grav calitatea actului de Justitie, asa fiind explicate multe hotarari judecatoresti care sunt date total anapoda. In aceste conditii in care tot mai putini magistrati au mai mult de lucru, in conditiile in care Justitia este subfinantata, se lucreaza in conditii improprii, informatizarea instantelor care ar duce la eliminarea muntilor de dosare de hartie este practic inexistenta, daca noi venim prin legi si afectam pensiile magistratilor cu vom obtine :
1. continuarea exodului magistratilor prin plecarea lor din sistem
2. continuarea scaderii numarului acestora
3. blocarea totala a proceselor intrucat nu va mai avea cine sa le judece
4. incurajarea cresterii fenomenului infractional
NU AVEM VOIE CA ATARE SA FACEM UN ASEMENEA PAS PENTRU CA IL VOM REGRETA CA SOCIETATE IN ANSAMBLUL EI; Riscam sa distrugem astfel baza Justitiei romane si colapsul va fi total, iar esecul statului de drept din Romania se va consfinti. Stiu ca multi romani sunt nemultumiti de faptul ca eu sustin magistratii, preferand sa spuna ca sunt incorect si ca acestia trebuie sa plateasca "pretul" crizei; Nu este asa stimati romani; Tatal meu are o pensie de 1000 ron, insa va asigur ca eu prefer sa inteleg ca rolul Justitiei si al magistratilor mai ales in conditiile actuale din tara noastra este unul crucial si daca nu il vom sprijini si intari, vom alege sa ne subminam singuri sansele . Cine va mai judeca abuzurile bancilor impotriva consumatorilor ? Cine va mai judeca abuzul unui sistem medical gaunos asupra pacientilor ? CEL MAI SCUMP DAR VALOROS SERVICIU PE CARE UN STAT IL FACE CETATEANULUI ESTE CEL AL IMPARTIRII DREPTATII PRIN INTERMEDIUL JUSTITIEI.
- 2.108.679 dosare în materie civilă in 2009 ; grad de ocupare a posturilor de magistrat in 2009 - 87,12%
- 1.728.726 dosare in materie civila in 2008 ; grad de ocupare a posturilor de magistrat in 2008 - 92,3 %
- 1.595.070 dosare in materie civila in 2007 ; grad de ocupare a posturilor de magistrat in 2007 - 93,8 %
- 1.685.308 dosare in materie civila in 2006 ; grad de ocupare a posturilor de magistrat in 2006 - 94,2 %
Numărul dosarelor revenite unui judecător de primă jurisdicţie a crescut cu 44%
În privinţa dosarelor înregistrate la instanţele de judecată, CSM informează: "În anul 2009, au fost înregistrate la aceste instanţe (n.r.- judecătorii, tribunale, curţi de apel) un număr total de 2.383.770 dosare, din care: 275.091 cauze în materie penală şi 2.108.679 dosare în materie civilă, comparativ cu anul 2008 când numărul cauzelor înregistrate în materie penală a fost de 274.019 (292.457 cauze în anul 2007 şi 404.039 în anul 2006), iar al celor în materie civilă de 1.728.726 (1.595.070 în anul 2007 şi 1.685.308 în anul 2006)". După cum se poate constata, creşterile sunt evidente atât pentru dosarele civile, cât şi pentru cele penale, ponderea cea mai mare având-o cauzele civile. Cele mai multe dosare au fost înregistrate la judecătorii - care reprezintă primul grad de jurisdicţie - şi, în consecinţă, magistraţii de la aceste instanţe au avut şi cel mai mult de lucru în anul 2009: încărcătura medie/judecător a fost de 915 cauze (în creştere cu aproximativ 44,8% faţă de anul 2008).Românii au înregistrat anul trecut un nou record, luând cu asalt sălile de judecată şi birourile procurorilor. Aceasta este imaginea care reiese din analiza statisticii realizate de Consiliul Superior al Magistraturii (CSM) privind volumul de activitate în anul 2009 al instanţelor de judecată şi al parchetelor. Practic, a crescut numărul de dosare înregistrate la toate gradele de jurisdicţie.La o populaţie de 21 de milioane de persoane, s-au înregistrat anul trecut aproximativ 4 milioane de dosare (instanţe plus parchete). Dacă înmulţim cel puţin cu doi - pentru că orice dosar, fie de la instanţă, fie de la parchet, indiferent de natura lui (civilă, penală, comercială etc.) are cel puţin două părţi implicate - tragem concluzia că 8 milioane de români au avut de-a face anul trecut cu judecătorii sau cu procurorii.
Sute de posturi neocupate în magistratură - Posturile din magistratură au rămas neocupate într-o destul de mare măsură şi anul trecut. Astfel, din totalul posturilor (1. 338) existente la parchetele de pe lângă judecătorii în anul 2009 au fost ocupate efectiv un număr de 1.050 posturi.Numărul posturilor existente în schemă în anul 2009 la parchetele de pe lângă tribunale a fost de 645, din care au fost ocupate efectiv în perioada de referinţă 500. Din cele 249 posturi prevăzute în schemă pentru parchetele de pe lângă curţile de apel au fost ocupate efectiv în cursul anului 2009 un număr de 223 posturi. După cum se poate constata, schema de personal este aproape plină la parchetele unde activitatea este foarte redusă.Gradul de ocupare a posturilor din instanţe, în anul 2009 raportat la schema existentă, a fost de 87,12%, faţă de 92,3 % în 2008.
Reclamati abuzurile la adresa office@asistentapentruconsumatori.ro sau la adresa Senatorului : iulian.urban@gmail.com
Redirectioneaza 2% pentru Asociatia www.asistentapentruconsumatori.ro































vrajitorul.eu said
am April 26 2010 @ 12:28 pm
INTRATI PE http://www.vrajitorul.eu/ – Magia afacerii dvs.
informatii utile >> http://www.vrajitorul.eu/aplicatia/aplicatia.html
Radu said
am April 26 2010 @ 12:30 pm
Sa nu cumva sa se umble la pensiile jegosilor astia. Din cauza lor totul merge asa cum merge ceea ce inseamna ca ar trebui sa fie platit mai bine. In loc de pensii mai mari eu zic ca ar trebui sa se aplice o alta formula prin care statul sa le asigure tot ceea ce au nevoie. Sa ajunga la puscarie asa cum merita si atunci nu vor mai avea nici o grija. In romania spui justitie si tragi apa. Ar trebui sa iti fie rusine pentru propunerile astea.
radu said
am April 26 2010 @ 12:54 pm
mah baiatule(Radu), tu vorbesti sa te afli in treaba? Poate solutia prezentata nu este cea mai buna, poate ca este ce mai buna in contexul dat, ideea este ca este o solutie. Tu ce solutie ai? Sa-i bagam pe toti la inchisoare? Parca ai fi la 70 ani in parc la o partida de table … revino-ti cu picioarele pe pamant si chinuie putin creieru ala, poate chiar scoti o propunere realista pana la urma. Doamne ce m-am saturat de oameni care isi bat gura degeaba in ton cu toata prostimea, ca-i la moda doar, discutam probleme de actualitate.
politika said
am April 26 2010 @ 2:11 pm
Intr-un sistem legislativ necoerent si abradacabrant, magistratii “se scalda” in voie … lunindu-si “tainul” de la fiecare roman care-si cauta dreptatea …
Eu sunt de parere ca trebuie sa se umble la pensiile magistratilor, in sensul “alinierii” lor cu nivelul pensiilor reale existente in Romania. Mai concret , pensiile magistratilor trebuiesc reduse cam cu un ordin de marime (adica cam de zece ori) pentru a se alinia cu lumea reala.
In lumea lor “innalta” acolo unde “traiesc” ei lucrurile arata cam SF (Stiintifico-Fantastice) Adica deciziile date sunt in bataie de joc, dupa bunul plac iar sphagile curg … curg continuu…
Daca “cineva” reclama dezastrul , iar procesele se tin in afara Romaniei, guvernul plateste tot din banii contribuabililor … deciziile eronate date de judecatorii din Romania, in baza carora acestia iau spagi grase (raportate la veniturile lor … )
In reste “stresul” si “agitatia” in care traiesc sunt de fapt niste minciuni grosolane si spectacol ieftin (bun pentru fraieri).
Pensii de max. 4.800 lei sunt arhi-suficiente pentru magistratii care au peste 25 de ani vechime. Pentru ceilalti … de la 4.800 lei/luna in jos …
Iar pentru majoritatea … alinierera alaturi de Costiniu, cu recalcularea “drepturilor banesti”.
adrian said
am April 26 2010 @ 2:33 pm
Problema cu neocuparea posturilor tine si de rezultatele concursurilor sustinute la ocuparea posturilor. Deci nu mai avem magistrati care sa ocupe posturile tocmai datorita proastei lor pregatiri profesionale. O analiza serioasa trebuie facuta deci si pe pregatirea viitorilor magistrati in facultati acreditate si performante. Azi ies pe banda avocatii, procurorii sau magistratii. Slaba lor pregatire isi spune cuvantul de multe ori si in verdictele date (vezi interpretari dubioase ale legi).
Apoi degeaba tot le marim salariile si pensiile ca nu reusim sa ii debarasam de viciul spagii. Cum este posibil sa vorbim de magistrati care iau mita? Este la fel cum vorbim de politisti care fura. Nu cu salarii foarte mari le scade pofta de mita, ci cu o ploitie interna, a se vedea organizarea judecatoreasca din USA. Cum l-ai prins cu mita cum afara cu el din sistem si judecat. Numai asa putem sa starpim notiunea de mita. As prefera ca banii pe care trebuie sa ii platim lor in plus la pensii sau salarii sa ii platim pentru aceasta politie interna care sa ii depisteze cand cer sau iau mita.
Apoi judecatorul nu este tras la raspundere niciodata pentu o solutionere proasta, pentru care satatul este obligat apoi sa plateasac despagubiri. Nu vi se pare ca ne invirtim intr-un cerc vicios? Stiu ca sunteti de profesie avocat, Domnule senator, dar va rog sa iesiti mecar odata din acest cerc si sa vedeti realitatea. Nu va suspectez ca aparati drepturile magistratilor si in acelasi timp pe ale Dumneavoastra. Dar va intreb sincer: de cate ori nu ati fost pus in situatia de a da mita magistratilor care v-au judecat deiferite procese? Nu astept raspunsul direct, ci doar pe cel pe care o sa il dati in constiinta Dvs.
Pentru ca situatia din magistratura este acum, poate, zic poate, proasta privind ocuparea posturilor, eu cred ca este ceva trecator ce se poate remedia fara a fi nevoie sa promitem si oferii pensii nesimtite. Si paote ca ar fi cazul sa incepem chiar cu parlamentarii Romaniei decapitarea acestor pensii nesimtite si apoi sa continuam si cu alte categorii. Sunt de acord sa existe o posibilitate de a rasplati pe fiecre magistrat in parte functie de intreaga activitate, ma refer doar la cea foarte buna avuta. Dar cand activitatea lor este de doi bani cum sa fie pensia lor de sute mii de roni? Logic nu? Pe tema magistratilor cred ca trebuie sa pornim o campanie de dicutii publica foarte realista si apoi sa tragem concluziile.
Imi pare rau ca o spun, dar propunerea Dvs. seamana cu povestea drobului de sare.
Seba said
am April 26 2010 @ 6:39 pm
Domule Urban, sa presupunem ca as fi de acord cu argumentele dumneavoastra. Dar am cateva intrebari la care as dori cu totii sa ne raspundem, pe cat putem noi judeca singuri:
1. Atunci cand dai bani multi unui om, omul devine mai bun? Devine mai corect?
2. Sau se obisnuieste cu mai multi bani, cheltuieste mai mult, se obisnuieste cu un alt stil de viata pe care nu doreste absolut deloc sa-l piarda, devenind captivul acelui stil de viata, facand compromisuri de frica sa nu-l piarda?
3. Oare nu se spune ca banii si puterea strica omul?
4. Credeti ca oamenii aceia sunt atat de echilibrati incat sa nu le creasca orgoliul odata cu cresterea veniturilor?
5. Cine te intelege mai bine, cel care nu are probleme cu banii sau cel care a trecut printr-o pierdere, printr-o suferinta?
6. Care oameni au mai mare frica de Dumnezeu, cei cu salarii mici sau cu venituri mari? Care oameni isi platesc la timp impozitele si taxele?
7. Daca ai dumneavoastra colegi parlamentari ar avea de maine salarii mai mari, ar intelege mai bine nevoile oamenilor de rand? dar daca ar avea salarii mai mici, ar veni mai des la serviciu?
8. Oare de ce oamenii cand trec prin greutati zic “Doamne, te rog, ajuta-ma!”? De ce nu zic asta atunci cand le este bine?
Eu am un unchi care era om normal, dar de ceva timp a ajuns director la o agentie judeteana. Va redau discutia azi purtata cu tatal acestuia, adica bunicul meu (81 de ani): “L-am rugat pe …(unchiul meu adica) sa se intereseze cat costa… si, dupa ce s-a interesat, i-am dat si bani sa plateasca. Ca sa aflu dupa aceea intamplator prin cineva caruia i-a spus cel care a vandut lucrul …, ca in realitate i-a cerut si a platit cu mult mai putin. Propriul meu copil m-a mintit si a pastrat diferenta de bani. Crescut de mine…”
Mi se pare mie cumva ca specia umana asa se poarta: Cu cat diferentele (de toate felurile, inclusiv de venituri)intre grupurile de indivizi se maresc, cu atat mai putin se pot identifica unii cu ceilalti, cu atat se vad mai diferiti unii de ceilalti si nu mai pot intelege nevoile celorlalti. Dar probabil ca nu judec eu bine lucrurile!
xyz said
am April 26 2010 @ 7:16 pm
Sunt surprins si dezamagit de perseverenta cu care aparati o nedreptate.
Chiar numai magistratii muncesc pe rupte? Vedeti prin sectorul privat cand un specialist e tras in toate partile, si face treaba pentru cateva posturi simultan, dar isi va lua pensia proportional cu contributia.
…iar am sa trimit la gunoi toate mesajele de la urbaniuliu.ro in urmatoarele saptamani.
cineva said
am April 26 2010 @ 9:50 pm
Eu zic ca daca tot suntem in UE sa-i scoatem DE TOT.
Sa ne judecam toate procesele in afara, poate asa avem sansa unor decizii corecte , scapam de shpaga, trafic de influenta, mafie etc.
De cat sa dau pensii uriase unor baluri care au furat o viata intreaga mai bine platim instante de judecata din alte tari sa ne face dreptate.
Propun sa judecam toate cazurile de coruptie in China.
Nu ne vor cere nici multi bani si pedepsele vor fi pe masura asteptarilor!
Buduru said
am April 27 2010 @ 6:33 am
Eu nu inteleg un lucru! Ce legatura, directa, exista intre pensie si volumul/sfera de activitate, sau importanta sociala a muncii?
In opinia mea, legatura directa cu importanta muncii o face salariul. Asadar, un salariu mai mare, inseamna o contributie mai mare, implicit o pensie mai mare.
Daca “rupem” pensia de contributie, indiferent din ce motiv, se numeste “mizerie”, iar eu, personal, nu sunt de acord cu asa ceva!
Un capitol special, in legea pensiilor, ar trebui, totusi, pentru magistrati, avand in vedere procesele pierdute la CEDO. Acel capitol ar trebui sa statueze faptul ca, un proces pierdut (la CEDO) inseamna reducerea pensiei cu 10%, pentru toti magistratii care-au judecat acel dosar.
Chiar si-asa, consecinta ar putea fi cresterea spagii, pentru a acoperi pierderea la pensie!
ina said
am April 28 2010 @ 7:10 am
nu am avut rabdare sa citesc toate raspunsurile, dar in orice caz aveti dreptate. Daca magistratii nu vor fi motivati serios din punct de vedere financiar, vor parasi sistemul. Oamenii nu inteleg lucrurile astea, nu stiu cate sacrificii face un om ca sa ajunga magistrat, habar n-au tomurile de materie care trebuie invatata, ei stiu doar ca platesc niste taxe si vor dreptate. Dar un judecator e si el om :cu atatea dosare ZILNIC in brate, fizic nu mai poate face fata. A intrebat cineva daca om caruia i se da bani devine mai bun. Raspunsul este :la volumul si calitatea muncii facute trebuie recompensat pe masura. N-ai vrea tu ca ei sa munceasca degeaba? Voi astia care sunteti impotriva magistratilor si plecati urechea la porcariile din presa, n-ati vrea sa faca munca patriotica?
Nu zic ca nu exista si coruptie, nu zic ca legislatia nu are atatea probleme, dar suntem toti oameni. Si dintre voi care cititi aceste comentarii as vrea sa stiu cati ati ajuns in instante si ati avut probleme juridic prost rezolvate(nu ca “nu mi s-a facut dreptate”…ca e posibil sa va fi adresat prea tarziu, sa fi existat vicii de procedura sau probe slabe).
Mi-e de-a dreptul sila de oamenii care vorbesc sa nu adoarma, care s-au nascut cu critica pe buze cand HABAR N-AU despre ce e vorba.
N
ina pt Buduru said
am April 28 2010 @ 7:18 am
Buduru, ai o logica de mai bine n-ar fi. Activitatea magistratilor se bazeaza pe principiul inamovabilitatii care presupune faptul ca pentru o decizie asa-zisa “incorecta”, sa nu fie sanctionat. Vrei sa stii de ce ajung atatia oameni la CEDO? Din cauza legislatiei proaste si neaduse la stadiile moderne. Sper ca odata cu intrarea in vigoare a noilor coduri sa se mai rezolve din probleme. Revenind, judecatorii nu pot da alte solutii decat cele prevazute de LEGE,altfel ar insemna sa fie arbitrari si chestia ar contraveni principiilor de drept. Un caz interesant si exemplificativ e Velcea si Mazare vs. Romania de acum 5 luni de la CEDO. Judecatorii aia chiar nu aveau cum sa le faca dreptate pe actualul stadiu al legislatiei !!
In al doilea rand, daca judecatorii (am subliniat si mai sus volumul mare de activitate la care sunt supusi…faptul ca, daca nu cumva ati uitat, sunt si ei oameni nu roboti) ar fi trasi la raspundere pentru fiecare decizie incorecta, asta clar ar insemna ca din cele 150 de dosare pe luna, dupa teoria ta “FOARTE DESTEAPTA” sa mai dea jumate din salariu la stat. Daca se intampla sa aiba si mai multe sa mai dea ceva bani la stat. Buuun…asta matematic. Apoi, ia gandeste-te tu ce inseamna sa stai cu frica in san pentru fiecare decizie, ca e posibil sa nu ai ce pune pe masa ca iti ia statul din bani pt astfel de decizie. Unde ar mai fi impartialitatea sa? Cati ar mai ramane in sistem? Nu de asta exista cai ordinare si extraordinare de atac, sa ti se faca intr-adevar dreptate daca ai???????
Buduru said
am April 28 2010 @ 1:04 pm
@ina
E clar ca traim in doua Romanii!
In Romania mea, se aplica logica mea (buna/rea, cum o fi)!
In Romania mea, judecatorii (marea majoritate) nu dau sentinte pe lege, ci pe langa lege, pentru ca “asa vrea” muschii lor, tocmai pentru ca sunt inamovibili!
In Romania mea, pentru motivul de mai sus, judecatorii nu tin cont de jurisprudenta CEDO, cu toate c-ar putea s-o faca, pentru ca legislatia europeana prevaleaza!
In Romania mea, judecatori sunt si la curtea constitutionala. Ei nu se pot sesiza din oficiu, dar, cand apare o lege, pot exprima, in public, opinii, cu privire la neconstitutionalitatea acestor legi! Dar n-o fac! Pentru ca le convine si pot folosi acest lucru pentru spagi, in anumite procese!
Ar mai fi multe de spus, dar ma opresc aici!
Asta e Romania in care traiesc eu!
In Romania judecatorilor, in care traiesti tu, logica mea nu se aplica!
Daca mi s-ar oferi un pasaport, pentru a emigra in Romania ta, l-as refuza!
Pentru ca Romania mea mai are o sansa infima de supravietuire: sa se lepede definitiv de Romania ta!
sos said
am May 3 2010 @ 9:03 am
Pt. Buduru: felicitari !
Pt. Ina: Si mie mi se pare “normal” sa iei o galeata de bani si, vorba unui judecator pensionar: “N-aveti idee ce greu este sa demonstrezi toata viata ca nu ai alta sursa de venit ..” (declaratie la Antena 3, 70 ani, 300 euro pensie). Si n-am inteles: dece sa stai cu frica in san pentru o decizie ? Poate pentru ca stii ca este ilegala ! (Intr-o noapte, suna telefonul la un judecator acasa. Ghici ce gandeste inainte sa raspunda ? OARE CU CE M-A PRINS ?)
Si apoi:
- legile sunt facute de juristi; concluzie: mereu ramane o portita de scapare pentru o hotarare, oricat de aberanta ar fi ea;
- viciul de procedura este al clientului (dupa parerea ta); ia incerca tu, Ina, un viciu din asta la patron si sa vezi ca te duce direct la personal sa-ti iei cartea de munca;
- este normal sa-i platim cu multi bani si raspundere ioc;
- este normal ca un magistrat cu 10 ani vechime sa aiba incadrarea de 4500 fara sporuri si sa nu raspunda daca treneaza un proces pana la prescriere.
Totul este perfect in Romanica noastra…
Parca agreez mai mult ideea cu China…
CORNELIA GALAVAN said
am May 27 2010 @ 11:43 am
RECORD PENIBIL SI INUMAN IN JUSTITIA ROMANA – 13 ANI DE JUSTITIE IN CARJE PENTRU UN ACCIDENT RUTIER !
MAI BINE MUREAM IN ACCIDENT DECAT SA AM INCREDERE IN MAGISTRATI IN ROMANIA CEA MAI CORUPTA TARA DIN EUROPA..
‘ASASINI AI SOSELELOR DORMITI LINISTIT. JUSTITIA VA VEGHEAZA SOMNUL’ ACESTA A FOST MOTTO-UL PRIMEI EDITII A PROIECTULUI ‘ LACRIMA RUTIERA ‘ CE A AVUT LOC IN 2001.
IN ROMANIA NU EXISTA O JUSTITIE REALA A TRAGEDIILOR RUTIERE. INTR-UN AN DIN 340 DE ‘ASASINI AI SOSELELOR DOAR 20 AU FOST CONDAMNATI LA INCHISOARE, RESTUL AU FOST CONDAMNATI LA … LIBERTATE ?!
IN ROMANIA NU EXISTA INCA O PRACTICA JUDICIARA UNITARA IN SOLUTIONAREA ACESTOR TRAGEDII FIIND DISPRTUITA VALOAREA UMANA DE CATRE MAGISTRATI AVAND IN VEDERE CA PENTRU FAPTE PENALE MINORE CA PARASIREA LOCULUI ACCIDENTULUI, CONSUMUL DE ALCOOL SAU CONDUCEREA FARA PERMIS CONDAMNA SUTE DE VINOVATI CU EXECUTAREA PEDEPSEI IN PENITENCIAR. DEASEMENI MULTE DOSARE AU FOST MUSAMALIZATE ASA CUM S-A INCERCAT SI IN CAZUL MEU.
GALA SOCIETATII CIVILE 2010 – SINGURUL PROIECT AL UNEI INFIRME IN CARJE VICTIMA A TRAGEDIILOR ACCIDENTELOR RUTIERE, VICTIMA A UNEI JUSTITII PENIBILE INTR-O TARA PENIBILA CARE UMILINDU-MA MI-A FURAT DEMNITATEA SI DREPTUL LA VIATA.
Record penibil si inuman in justitie – Implicare civica si publica inedita.
IERI miercuri 26.05.2010 invitata la Ateneul Roman la Gala Societatii Civile.
Maine vineri 28.05.2010 prezenta la Tribunalul Bucuresti dupa 13 ani de la accident.
Proiectul unei infirme in carje victima a unui accident rutier. Initiativa proiectului are la baza coruptia, abuzurile si legislatia ce favorizeaza autorii acestor tragedii precum si indiferenta si pasivitatea statului fata de ‘genocidul rutier’ in care au decedat 60.000 de OAMENI in ultimii 20 de ani.
Proiectul care se deruleaza anual din 2001 comemoreaza victimele tragediilor rutiere cu ocazia Zilei Mondiale de Comemorare a Victimelor Traficului Rutier devansand cu 6 ani initiativa Guvernului in acest sens. Proiectul care a fost apreciat pentru implicare civica de personalitati marcante atat din tara dar mai ales din strainatate cum ar fi presedintele Comisiei Europene Manuel Barroso a fost invitat de catre ONU – OMS a participat la Conferinta Mondiala pentru Siguranta Rutiera ce a avut loc pe 7-8 mai 2009 la Brussels.Proiectul fiind singura invitatie din Romania.
Dupa aprecieri se pare ca proiectul este mai mult european si chiar mondial decat romanesc.Acest proiect este inedit si datorita faptului ca autoarea lui s-a implicat civic si public intre spitale si instante judecatoresti care nu s-au terminat nici in prezent dupa 13 ani de cosmar petrecuti in ‘malaxorul’ unei justitii de gradante stabilind cu ‘ajutorul’ magistratilor un record penibil in materie in Romania, Europa si chiar in lume avand termen de judecata pe 28.05.2010 la Tribunalul Bucuresti.
Cu toate toate greutatile datorate infirmitatii si starii de sanatate precare la care se adauga ‘ajutorul statului’ prin diminuarea pensiei de infirmitate cu 15%, voi organiza cea de a-X-a editie a proiectului ‘LACRIMA RUTIERA’ ce va avea loc cu ocazia Zilei Mondiale de Comemorare a Victimelor Traficului Rutier ce va avea loc pe 21 noiembrie 2010 in Piata Universitatii din Bucuresti.Cred ca proiectul ‘LACRIMA RUTIERA’ nu este apreciat de institutiile statului abilitate in programul national de siguranta rutiera si datorita faptului ca proiectul sustine ca scaderea in 2009 pentru prima data in 20 de ani se datoreaza in primul rand nu programelor si proiectelor initate de stat ci datorita crizei economece si a consecintelor acestora legate de traficul rutier redus.
Acest record penibil si inuman realizat in justitie este ‘ meritul ‘ magistratilor in cea mai corupta tara din Europa.
Actul de justitie mi-a distrus viata mai rau decat accidentul rutier, mai bine muream in accident decat sa am incredere in magistrati si in actul de justitie.
Dispretuita de magistrati si institutiile statului, apreciata la cel mai inalt nivel de Consiliul Europei si ONU, voi continua derularea proiectului ‘ LACRIMA RUTIERA ‘ ce a anticipat HG. Nr.864/01.08.2007 cu 6 ani comemorarea oficiala a victimelor tragediilor rutiere in Romania !
MAGISTRATII DUMNEZEI IN ROBA ?
IN FATA CUI RASPUND MAGISTRATII IN CEA MAI CORUPTA TARA ?
INJUSTITIA ACCIDENTELOR RUTIER OMOARA OAMENI.
PEDEPSE PENALE REALE PENTRU ‘ASASINII SOSELELOR’ CARE VOR DUCE INDIRECT LA REDUCEREA ‘MORTALITATII RUTIERE’
STOP GENOCIDULUI RUTIER !