Guvernul este o mare inventie, prin care toata lumea se chinuie sa traiasca pe cheltuiala altora. Despre greve si lasitatea mediului privat

Tweet this

Ce au facut grecii ieri? Greva! Practic, tot sistemul public a fost paralizat de a patra greva generala din acest an, populatia fiind nemultumita de intentia guvernului de reducere a cheltuielilor. Se poate numi asta inconstienta sau nu?...Asta se intreaba Orgonas la el pe site [ http://khris.ro/index.php/04/2010/grecia/?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+Khrisro+%28khris.ro%29 ]

Citez : "populatia fiind nemultumita....". Care populatie ?
Hai sa vedem cum sta treaba asta cu ceea ce spunea acum vreo 150 de ani, Frederic Bastiat economist, publicist, filosof politic şi politician francez :

Guvernul este o mare inventie, prin care toata lumea se chinuie sa traiasca pe cheltuiala altora.

Asadar, "populatia" asta despre care vorbeste Orgonas ca face greve in Grecia, reprezinta de fapt ca si in Romania, doar "populatia BUGETARA". Adica partea aia pe care se bazeaza Guvernul , de care se agata partidele ca sa ramana la putere sau sa ajunga la putere, si care impreuna cu Guvernul si cu asa-zisa "clasa politica" , in esenta un fel de tagma a jefuitorilor, care concepe strategii menite sa le asigure traiul pe spinarea "altora". Acesti ALTORA din comentariul lui Frederic Bastiat, suntem noi, cei din mediul privat, oamenii de afaceri si angajatii din zona economica privata. Educati, destul de muncitori, insa prostuti, naivi, si lipsiti de coeziune sau unitate de actiune, noi astia care de autodefinim sub numele " ALTORA" suntem masa de manevra .

Fiind lipsiti de solidaritate civica, desi ar trebui ca noi sa fim uniti umar la umar, ne lasam dezbinati de gasculitele din Guvern, din politica, si ne lipseste solidaritatea de gasca care domina sectorul bugetar. Sector bugetar care este constient ca singura sansa sa traiasca este aceea de a obliga Guvernantii sa le tina isonul, adica sa-i tina in viata pe spinarea noastra a ALTORA.

Uite asa, s-a ajuns pana acolo incat, fiecare dintre noi astia ALTORA, tinem pe cheltuiala noastra bugetarii, politrucii, clasa politica, pensionarii si asistatii social cu boli inchipuite. Muncim pentru acesti trantori, ne lasam prostiti de ei prin intermediul televiziunilor controlate tot de acesti bugetari, sindicalisti, politicieni si nu facem nimic.
Cand a facut ultima data mediul privat romanesc GREVA ? Pai......bingo! NICIODATA !

Per che ? Pai nu suntem uniti , ne faultam singuri si ne dam in cap unii altora exact cum spuneam aici http://www.urbaniulian.ro/2010/04/23/sa-zicem-ca-esti-un-idiot-si-sa-zicem-ca-esti-membru-al-parlamentului-dar-asta-inseamna-deja-ca-ma-repet-de-ce-nu-recomand-oamenilor-de-afaceri-sa-vina-in-parlament/.

Deci suntem noi astia din mediul privat, care muncim si tinem in viata tot sistemul bugetar, politic, social al tarii, adica noi cei fara de care tara asta s-ar prabusi [ nu este o vorba mare insa daca maine tot mediul privat de afaceri ar face greva, nu ar mai munci, plati taxe si impozite, va spun eu ca aia ar fi GREVA APOCALIPSEI si am obtine instantaneu tot ce am cere; cu conditia sa fim UNITI..... ] cei care in loc sa reactionam la pretentiile aberante ale politrucilor din sistemul bugetar care nu se lasa dusi de acolo, care ameninta ca fac greve, preferam sa ne uitam la spectacolul grotesc al liderilor sindicatelor bugetarilor, si culmea, sa ajungem in marea noastra prostie si lasitate, sa le mai dam si dreptate.

Adica ajungem sa ne intrebam de ce dracu nu muncim noi si noaptea, de ce sa nu dam noi afara din randul angajatilor nostri din mediul privat vreo alti 1 milion de romani ca sa traiasca si sa se lafaiasca bine mersi vreo 500000 de bugetari care nu au motive sa vegeteze in functii pe banii nostri. Dar sigur, eu sunt acum poate suparat, si vad lucrurile de o maniera prosteasca insa tot stau sa ma intreb de ce mediul privat [ oameni de afaceri, angajatori si angajati ai mediului privat deopotriva ] nu se pot urni sa se uneasca, sa se solidarizeze si sa faca o greva .

Dar nu una impotriva Guvernului ci impotriva tuturor partidelor politice capusate in proportie de 95 % de politicieni pusi pe furat, mana in mana cu bugetarii pe ale caror voturi se bazeaza ca sa castige alegerile ce-i tin acolo in functii si cu presa care ne spala zilnic creierii. Ce asteapta acest mediu privat ? De ce nu reactioneaza, de ce nu alege sa se lupte desi se confrunta zilnic pe masura ce bugetarii castiga noi lupte cu Guvernul , cu propria extinctie ? cate firme mai trebuie sa dea faliment si cate locuri de munca de la privat mai trebuie sa se piarda pentru ca noi cei din mediul de afaceri privat sa intelegem ca trebuie sa ACTIONAM ? Noi cei care niciodata nu cerem nimic afara de ceea ce ni se cuvine si tinem in spate pe munca noastra intreaga tara ?

Legat de grevele din Grecia...
faptul ca nu suntem de acord unii cu altii este o stare de fapt benefica si recomandata pentru o democratie; uite la americani cand a castigat bush in primul mandat..a fost la limita...; uite la romani in decembrie, a fost la limita; s-a intamplat sa la fel si in grecia la alegerile de anul trecut din toamna; si acolo ca si la noi: agitatie, stres, injuraturi....lipsea un singur ingredient: kg de faina, bidonul de suc si bricheta toate astea asezate frumos intr-o sacosa cu insemnele pdl-ului, sau psd-ul, sau pc-ului sau pnl-ului; asta este diferenta majora intre greci si romani: ei nu asteapta cu mana intinsa la alegeri...desigur ca si pe acolo se dau spagi si se trag tepe, dar mergi la un wc public la ei si apoi vino la noi;  este o mizerie dincolo de limita lumii a... 10-a; in schimb snobismul romanesc este la loc de frunte; grecii au infrastructura pentru ca MEDIUL PRIVAT DE AFACERI ESTE UNIT, SOLIDAR, PUTERNIC si isi sustine liderii nu se imprastie in vant dupa interesele ce bantuie prin 100 de partide si partidulete, etc..

Urban I. Iulian
Senator de Ilfov




Reclamati abuzurile la adresa office@asistentapentruconsumatori.ro sau la adresa Senatorului : iulian.urban@gmail.com

Redirectioneaza 2% pentru Asociatia www.asistentapentruconsumatori.ro


Afisari: 1131

17 Comentarii pana acum»

  1. asistentapentruconsumatori.ro said

    am April 23 2010 @ 3:16 pm

    Lupta noastra a celor de la Asociatia http://www.AsistentaPentruConsumatori.ro se duce impotriva abuzurilor la care sunt supusi consumatorii romani.
    Pentru asta avem nevoie ca voi, sa ne scrieti despre fraudele sau abuzurile la care sunteti supusi de catre comercianti sau autoritati.
    Noi preluam sesizarile voastre si ne luptam pentru ca drepturile sa va fie recunoscute.
    TOT CE AI DE FACUT ESTE SA NE SCRII LA ADRESA office@asistentapentruconsumatori.ro

  2. vrajitorul.eu said

    am April 23 2010 @ 3:17 pm

    INTRATI PE http://www.vrajitorul.eu/ – Magia afacerii dvs.
    informatii utile >> http://www.vrajitorul.eu/aplicatia/aplicatia.html

  3. calin said

    am April 23 2010 @ 7:38 pm

    Interesante posturile de astazi, sunt de acord cu tine, cei legati de stat sunt mult mai puternici decat cei care stau pe propriile lor picioare. Iar din postura asta de superioritate nu se gandesc decat cum sa profite mai repede ACUM si indiferent ce se intampla cu ceilalti, uitand de fapt ca altii muncesc pt. ei.
    Dar revenind la idee, oare cum am putea sa ne unim toti privatii si cei ce tin de noi, nu cumva tot intr-un partid/sindicat/asociatie?
    Si aici cine ar veni primii? Cei seriosi si care muncesc pana noaptea tarziu? Ma cam indoiesc. Oricum idee e buna. Te mai astept si cu continuarea.

  4. gogu said

    am April 25 2010 @ 10:39 am

    Domnu’ Urban, cred ca faceti voit sau nu, o eroare. In tara asta nu sunt 2 tabere, muncitori la stat si muncitori la privat asa cum incearca ilustrul vostru conducator sa dea impresia. Exista o singura tabara de muncitori tepuiti constant de partide, indiferent ca se numesc PSD, PNL sau PDL. Incurajati munca la privat ? Va inteleg, am lucrat mult timp la patron, ca angajat nu ai practic niciun drept. Munca nenormata, lipsa sporurilor, insecuritatea locului de munca, salariul minim pe economie pe cartea de munca intregit cu conventii sau drepturi de autor, ce pot fi oriand anulate atunci cand patronul vrea sa scape de un angajat, fara batai de cap… asta inseamna munca in mediul privat in Romania ! Stiti si dvs. aceste lucruri, asa cum orice patron le stie si le exploateaza. De fapt, toata campania voastra se duce impotriva celor carora li se respecta cat de cat munca. Sunt prea multi se pare. Mergeti pe stereotipul bugetarului lenes incompetent, pe care-l generalizati fara discernamant. Vorbim de functionari de primarie ? Se stie cum capeti un post caldut acolo, partidul face legea. Vorbim de magistrati corupti ? Cat costa o vorba buna venita de la partid ? Exista un director de institutie apolitic ? Daca la noi se va ajunge, ca si in Grecia, in situatia de a iesi in strada, fiti sigur ca nu vor iesi doar bugetarii. Si fiti sigur ca se va lasa rau de tot pentru toata sleahta politicienilor, indiferent de culoare.

  5. Costel Cornea said

    am April 25 2010 @ 11:29 am

    Plangere impotriva guvernului,
    Subsemnatul Cornea Costel, chem in Instanta de Judecata, pe paratul guvern antiroman, care a condamnat pe nedrept, muncitorul roman, la moarte prin infometare !
    Muncitorii dupa ce achita chiria, raman fara bani si mor de foame!
    Cei care nu suporta moartea lenta, isi pun singuri, capat zilelor!
    Cer reintroducerea pedepsei cu moartea, pentru politicienii care sunt vinovati pentru moartea muncitorilor, direct sau indirect !
    Avet aici, dovada :
    http://www.youtube.com/watch?v=usg2ZrwaCh4

  6. adriano said

    am April 25 2010 @ 11:35 am

    Subscriu 100% la tot ce ati prezentat;dar ce folos ca sunteti printre putinii care vad astfel lucrurile.Este o realitate sumbra,trista,debusolanta,care la felul nostru de a fii,nu stiu cum si in ce varianta ar putea avea vreo finalitate benefica,constructiva,care sa aduca schimbarea necesara.Am convingerea ca sunt mult mai multi cei care gandesc in acelesi spirit,care vad la fel aceasta sumbra realitate,dar carora le lipseste scanteia,liantul de care ar fii nevoie pentru schimbare.Nu teama este aceea care perima comportamentul,ci scarba,deznadejdea,debusolarea,parerea de rau pentru anii care trec in van.”La piovra”romaneasca a devenit atat de mare si puternica,incat si intins tentaculele pline de ventuze in principalele domenii economice,iar capul a acesteia este “marea si valoroasa noastra clasa politica”,indiferent de ce culoare abordeaza.Eu unul va sunt alaturi,in gandire si simtire.

  7. radu said

    am April 25 2010 @ 12:28 pm

    Subscriu si eu 100% acestui articol.

    Oare de ce nu exista o organizatie patronala la nivel nationala care sa ocroteasca si sa promoveze mediul privat din Romania ?!

    In fiecare zi cand merg la birou si in fiecare sfarsit al lunii cand semnez op-urile pentru taxele statului sunt din ce in ce mai nefericit. Banii nostrii sustin un intreg sistem bazat pe neperformanta. Totul e controlat de smecheri si talhari. Sunt pusi prin toate functiile si au tot felul de afaceri care de care mai murdare. Daca ai o firma mai mica dar esti bun pe plan profesional trebuie sa ai grija sa nu deranjezi cuibul de spaga la careva dintr-o institutie sau alta.

    Noi cei din mediul de afaceri ar trebui sa ne unim si sa punem forta in Romania in alta maniera decat ce au invatat pana acum concetatenii nostrii.

    Stimati domni, stam rau de tot.
    Nu stiu cum sa spun dar mie mi-a ajuns sa ii vad pe toti cum stau si freaca menta si se plang, in timp ce noi platim taxe impovaratoare pentru a-i putea tine pe ei in spate.

  8. apocas said

    am April 25 2010 @ 1:31 pm

    asi sustine pct de vedere “gogu” cu alte detalii.
    nu numai bugetarii pot fi nemultumiti de modul cum guvernul administreaza fondurile colectate de la toti romanii (pt ca , indirect , si pensionarii sunt tepuiti si , si copii).
    nebugetarii nu au la indemana sistemul grevelor, ca protest, dar daca metroul -de ex – ar fi privat/privatizat, va asigur ca vor face greve ca si pana acum.

    nebugetarii au la indemana o singura forma de greva, greva fiscala, fie ea si pe perioada limitata si doamne fereste sa se organizeze si sa o faca; murim cu totii si, din pacate, guvernantii ultimii.

    pe vremea ceausescului nu spusul de bancuri era groaza sistemului ci “organizarea”.

  9. MORDOR said

    am April 25 2010 @ 5:00 pm

    Subscriu 100%. Din doua una: ori greva fiscala, ori un partid al celor fara de partid.
    Rau e cand dispare si speranta !
    Ar mai fi una. Dreptate cu arma, ca tot suntem in “Estul Salbatic”.

  10. politika said

    am April 25 2010 @ 5:36 pm

    Adevarat este faptul ca toti cei care muncesc (la stat sau la privat … MUNCESC !!!) trebuie sa fie de aceeasi parte a baricadei. Faptul ca nu mai sunt bani la buget se datoreaza managementului defectuos al politicienilor si guvernantilor si nu celor care muncesc. Daca CINEVA incearca ACUM sa creeze psihoza ca ar fi doua tabere (ci care muncesc la stat si cei care muncesc la privat) trebuie sa intelegem ca este doar o manevra de manipulare murdara … Pentru ca nu cei care muncesc au VOLATILIZAT banii cu politicienii si guvernantii.
    Este de ajuns sa aruncam o privire asupra averilor celor mentionati mai sus : dupa citiva ani de “politica” apare “buba cit casa” : vile, masini de lux, conturi in valuta … si tot traiul ROZ.
    Daca cineva spune ca sistemul PRIVAT nu a facut nici o greva , trebuie sa aratam de ce s-a intimplat asta : de fapt “Asociatiile Oamenilor de Afaceri … indiferent cum se numesc ele , sunt conduse de asa-numitii afaceristi “de carton” care opereaza “spalarea de bani” impreuna cu statul, finantind partidele politice. De fapt 10% din firmele private controleaza 90% din banii care se invirt in business-ul romanesc. Cine sunt “actorii” celor 10% companii ??? ii cunoastem cu totii …

    De fapt Romania traieste intr-o mare minciuna :
    - Sindicvatele sunt 100% corupte (fiind finantate cu bani publici de catre diferite partide politice) iar actiunile (asa-zise) sindicale nu fac decit JOCURI POLITICE MURDARE. Gasim un amalgam de lideri politici proveniti din lideri sindicali .. sai altii care prefera inca “pozitia” de lideri sindicali, dar actionind coordanat la comanda politica.
    - Pe de alta parte, mediul privat , este format asa cum aratam din 10% companii private care asigura spalarea banilor publici, inainte de a indestula conturile politicienilor, guvernantilor si partidelor politice (direct sau indirect , prin actiuni finantate nerambursabil)

    Mai ramin ceiilalti dinsectorul privat care ar trebui sa produca atitia bani ca sa ajunga pentru traiul celor putin peste 20 de milioane de romani.
    Deoarece o patura sociala este finantata prin bani spalati de la buget si prin permisivitatea traiului din spagi (vezi : doctori, profesori, politisti, judecatori, procurori, politicieni, directori din administratia publica centrala si locala … etc.) ramin “nemincati” cei care muncesc si cei care au muncit (iar acum sunt pensionari sau se tirasc prin spitale la care se adauga si un numar de aproape 4 milioane de elevi)

    Cam asa poate arata o radiografie , dupa 20 de ani de guvernare inconstienta a unor politicieni intelesati sa fure, sa fure SI IAR SA FURE …

  11. alex said

    am April 25 2010 @ 7:35 pm

    Dragi romani, in cuvinte simple, AVEM O LIPSA CRONICA DE…TEHNOCRATIE! In conditiile in care ABSOLUT TOATE RAMURILE BUGETARE, SUNT POLITIZATE DIN VARF, PANA LA BAZA (mai putin trepadusii din executie, dar nici acolo nu baga nimeni mana in foc, pt.ca pute pamantul de pile, pilute si neveste de bani-gata!), CUM ASTEPTAM CA ACEASTA TARA SA EVOLUEZE? Mai mult, nu mai are sens sa zic.
    Domnul Urban stieeeeeeee!!! ;)

  12. JP said

    am April 25 2010 @ 11:32 pm

    Ma intristeaza faptul ca un om educat ca dumneavoasta intelege atat de putin din lumea in care traim. Ce sperante, ce pretentii sa mai am de la oameni …
    Articolul asta mi se pare atat de … gresit, ca nici nu merita sa scriu acest comentariu.
    Cum poti sa te gandesti ca medicii, profesorii traiesc de pe urma noastr, cei “educati, destul de muncitori”. Medicii, profesorii pentru cine muncesc? Sunt niste pariziti care se infrupta din progresul nostru muncitoresc.
    Unde e domnule Urban populatia “educata, destul de muncitoare”? Traiesc eu in alta tara?

    Ca sa imi intelegeti pozitia, eu am o mica afacere iar sotia mea e medic. Cumva m-am aliat cu cineva din cealalta tabara, tabara care ne paraziteaza pe noi, astia cinstiti si muncitori.

  13. Urban Iulian » Discutii despre romani si Romania ; Lectia lui 15 % – Cu cine zici sa fii unit si solidar ? nimeni nu vrea. Toti se dau ocupati. said

    am April 26 2010 @ 11:08 am

    [...] Guvernul este o mare inventie, prin care toata lumea se chinuie sa traiasca pe cheltuiala altora. D… (160) [...]

  14. Teodor said

    am April 26 2010 @ 11:28 am

    Buna ziua!
    Citesc si citez de pe situl dumneavoatra:
    Uite asa, s-a ajuns pana acolo incat, fiecare dintre noi astia ALTORA, tinem pe cheltuiala noastra bugetarii, politrucii, clasa politica, pensionarii si asistatii social cu boli inchipuite. Muncim pentru acesti trantori, ne lasam prostiti de ei prin intermediul televiziunilor controlate tot de acesti bugetari, sindicalisti, politicieni si nu facem nimic.
    Cand a facut ultima data mediul privat romanesc GREVA ? Pai……bingo! NICIODATA !
    Aceasta atitudine si afirmatie a unui senator al Romaniei mi se pare cel putin scandaloasa. Mi se pare scandalos sa numesti angajatii in sectorul public si pensionarii “trantori”.
    1. Va aduc la cunostinta, domnule Iulian Urban, ca acesti pensionari pe care dvs. ii numiti “trantori” sunt oameni care o viata au cotizat la sistemul public de pensii si cred ca acum merita sa primeasc o pensie demna si categoric mai mult decat primesc in acest moment de la stat.
    2. Tin sa va aduc la cunostinta ca in momentul de fata in sistemul public lucreaza oameni care au invatat pe bancile scolii si al caror domeniu de activitate este chiar si in cele mai capitaliste state din lume un sector zdravan bugetat de guvern.
    3. Ce v-ati face dumneavoastra fara angajatii din sectorul public?
    4. Dumneavoastra la care mediu privat va referiti? Ca eu aud numai lucruri rele de la angajati din acest domeniu privat chiar despre domeniul privat.
    5. Dumneavoastra ca senator cred ca nu aveti dreptul sa jigniti in acest fel atatia si atatia oameni cu atat mai mult cu cat faceti parte dintr-un parlament care ma intreb eu pe cine reprezinta.
    Cred ca ar trebui sa va fie foarte rusine, daca stiti cumva ce inseamna acest cuvant si sentiment.
    Cu toata stima,
    Teodor

  15. Iulian Urban@Teodor said

    am April 26 2010 @ 11:30 am

    Ma referam d-le draga, la cei pensionati in mod fraudulos, pe baza unor boli inchipuite, care au dat spaga comisiilor medicale sa fie pensionati, desi erau perfect sanatosi si total apti de munca. Da acestia pe langa faptul ca sunt infractori, sunt trantori care traiesc pe spinarea noastra a celor care muncim in aceasta tara. Daca data viitoare veti citi cu atentie textele nu va veti regasi in situatia de a va trezi indignat,

  16. Aliada said

    am April 28 2010 @ 1:36 pm

    In Romanica noastra draga :
    - de ce fac doar bugetarii greve? ptr ca sefii lor sunt la mana guvernantilor; care e rezultatul grevei in anumite cazuri? bugetarii mai primesc ceva procente (doar pe hartie, ceea ce e irelevant, si guvernantii “cresc” in ochii lor….uauu ce tin cu noi…ne-au marit leafa….ha-ha-ha
    - de ce nu fac greve cei din mediul privat?
    1. patronii lor sunt acei guvernanti carora le e teama ca daca noi nu mai muncim ei cum mai huzuresc?
    2. noi, muncitorii din mediul privat trebuie sa muncim cu adevarat, nu ne permitem o zi de “stat pe strazi”, la noi nu se aplica zicala “luna trece , leafa vine”

  17. Simona Botezan said

    am May 17 2010 @ 1:56 am

    Domnule Teodor,

    Eu vreau s ava raspund la intrebarea trei, citez: “3. Ce v-ati face dumneavoastra fara angajatii din sectorul public?”

    In primul rand, nimeni nu este de neinlocuit, mai ales in sectorul public unde angajatii sunt intr-un procent covarsitor niste incapabili trogloditi, angajati cu pile, cunostinte si relatii sau pt. ca sunt rudele apropiate ale cuiva cocotat sus de tot intr-o functie electiva.

    In al doilea rand, oricare angajat din sectorul privat este in stare sa faca (fara mari eforturi, toata munca a cel putin 3 salariati handicapati si idioti de la stat si care abunda in administratia locala si prin agentiile guvernamentale.

    Pot sa va dau exemple nenumarate din experienta mea personala si din experienta altor “privati”. Facem si pariu daca vreti!

    Nu dau doi bani de retardatii de la stat. In fiecare birou de 10 persoane dintr-o primarie, de pilda, sunt cel putin 7 “pile” si 2-3 angajati maxim. Intr-o firma de gen Transelectrica sau Distrigaz, nu exista mai mult de 10% angajati capabili, ajunsi acolo fara pile s.a.m.d.

    De asemenea, o parte dintre acesti trantori de la stat, au obtinut diplome de licenta consta sumei de 1000Euro, ca la piata, de la facultati private din Romania.

    Mai vorbim… este un subiect inepuizabil!

Comment RSS · TrackBack URI

Lasa un comentariu

Nume: (Obligatoriu)

eMail: (Obligatoriu)

Site:

Comentariu:



Urban Clean