Cat de aproape suntem de Puscaria Electronica ?
http://www.agentia.org/teoria-conspiratiei/Ne-mananca-Puscaria-Electronica-2567.html
Momentul in care statul va supraveghea in totalitate cetateanul este mult mai aproape decat se poate crede. Celebrul, dar si temutul cip, care va contine date personale, conturi bancare, asigurari sociale etc., care va fi implantat romanilor pare un moment mult mai indepartat in timp. Chiar si chestiunea pasaportului biometric paleste fata de manevrele care se pregatesc in acest an si vor culmina in 2011. Noile proiecte ale Guvernului Boc sunt menite sa ingradeasca la maxim libertatile cetatenilor, dar si intimitatea persoanei.
Conform unei stiri aparute in "Gandul", din 2011, fiecare cetăţean va plăti pe internet, cu o semnătură electronică, toate dările către stat. Cu un simplu click, statul va urmări toate tranzacţiile şi actele online ale cetăţeanului. Practic, autoritatile pregatesc implementarea asa-numitei „umbrei electronice”, un sistem ce consta in crearea unei "identitati virtuale" - online - a fiecarui cetatean roman, ce va avea ca rol declarat usurarea tranzactiilor (plati de taxe si impozite, relatii comerciale, etc.). S-au stabilit sapte nivele de securitate si acces la aceste informatii (identitati virtuale), autoritatile publice putand sa urmareasca de acum inainte orice miscare a celor ce vor folosi sistemul. "Umbra electronica" va avea o dublă menire - unu: oficial va ajuta cetăţenii şi companiile să-şi plătească uşor dările către stat; doi: va ajuta statul să-şi monitorizeze cetăţenii - practic, orice demers personal, care va presupune interacţiunea directă sau indirectă cu orice oficialitate sau chiar şi cu alte persoane fizice ori juridice va fi consemnat electronic şi va putea fi consultat de cei abilitaţi.
Pasul 1: Se vor creea gratuit, pentru toti cetatenii romani ce poseda un CNP (cod numeric personal) „umbre electronice”, adica identitati virtuale, pe un site oficial al Ministerului Tehnologiei si Comunicatiilor.
Pasul 2: Campanie sustinuta de informare a cetatenilor, cu privire la beneficiile utilizarii „umbrei electronice”.
Pasul 3: implementarea prin oficiile Postei Romane, pana la nivel de sate, a acestui sistem, pregatirea angajatilor Postei Romane in vederea operarii sistemului.
Pasul 4: obligativitatea efectuarii de plati doar prin intermediul a „umbre electronice”.
Al cincilea pas, spun deja adeptii teoriei conspiratiei va fi „racordarea” fiecarei persoane la identitatea sa virtuala prin intermediul cipului implantat la mana persoanei. "Va exista o perioadă de acomodare cu acest serviciu, dar hotărârea mea de nezdruncinat este ca plata la ghişeu să dispară, cu totul, până la sfârşitul anului 2011. Până atunci, toţi cetăţenii vor fi obligaţi să îşi obţină şi să îşi utilizeze semnăturile electronice", a declarat gabriel Sandu, ministrul Comunicaţiilor.
Despre implementarea cipului electronic si despre actiunile care se deruleaza in lume pentru ca acest nou sistem sa devina viabil, sistem la care a contribuit si isteria gripei porcine, puteti citi intr-un articol al Agentiei.
Reclamati abuzurile la adresa office@asistentapentruconsumatori.ro sau la adresa Senatorului : iulian.urban@gmail.com
Redirectioneaza 2% pentru Asociatia www.asistentapentruconsumatori.ro































asistentapentruconsumatori.ro said
am April 15 2010 @ 12:11 pm
Lupta noastra a celor de la Asociatia http://www.AsistentaPentruConsumatori.ro se duce impotriva abuzurilor la care sunt supusi consumatorii romani.
Pentru asta avem nevoie ca voi, sa ne scrieti despre fraudele sau abuzurile la care sunteti supusi de catre comercianti sau autoritati.
Noi preluam sesizarile voastre si ne luptam pentru ca drepturile sa va fie recunoscute.
TOT CE AI DE FACUT ESTE SA NE SCRII LA ADRESA office@asistentapentruconsumatori.ro
vrajitorul.eu said
am April 15 2010 @ 12:11 pm
INTRATI PE http://www.vrajitorul.eu/ – Magia afacerii dvs.
informatii utile >> http://www.vrajitorul.eu/aplicatia/aplicatia.html
Ciuly said
am April 15 2010 @ 1:49 pm
ce o sa ma rad eu anul viitor cand nimic din toatea astea nu se va fi intamplat. sa fi zis si eu 2020 si parca era mai credibil.
cat timp americanii, care-s cei mai “in lesa” oameni liberi inca n-au asa ceva, desi sunt cu mult inaintea noastra cu privire la ingradirea drepturilor si libertatilor individului, chiar nu vad cum poate un astfel de scenariu sa aibe macar un gram de adevar.
asti-a se plang ca nu-s in stare sa implementeze votul electronic, si hop-top intr-un an de zile implementeaza asa ceva. doamne, da’ usor de cap tre sa fi sa crezi asa ceva.
Dan said
am April 15 2010 @ 1:54 pm
Stire semi-falsa!!!
Oare cand ne vom debarasa de tehnicile acestea de a prezenta o stire??? In comunicat se spune clar:
Serviciul public
World Wide Web este, practic, deschis non stop, ceea ce înseamn? c? aplica?iile ?i formularele pot fi trimise în format electronic autorit??ilor publice la orice or? din zi sau noapte.eGuvernarea ajut?, de asemenea, autorit??ile s? ating? noi niveluri: procedurile ?i formularele vechi sunt reevaluate, aduse la zi, dac? este necesar, sau chiar eliminate în întregime. Cu toate acestea, e-guvernarea nu înseamn? eliminarea în întregime a birourilor tradi?ionale.
De?i tranzac?iile cu autorit??ile publice pot fi efectuate pe Internet, acest lucru nu este obligatoriu .
To?i cei care prefer? contactul direct sau care nu sunt familiariza?i cu internetul pot merge la sediile autorit??ilor publice.
VIOREL URBAN said
am April 15 2010 @ 2:11 pm
@ ciuly si alti interesati
http://www.urbanviorel.ro/2009/03/20/de-la-1-ianuarie-2011-romanii-vor-fi-dotati-cu-carti-electronice-de-identitate-cu-microcipuri-rfid/
http://www.urbanviorel.ro/2009/01/03/ibm-human-inplantable-rfid-chips-will-track-and-monitor-the-population/
http://www.urbanviorel.ro/2009/05/14/endgame-alex-jones-blueprint-for-global-enslavement/
http://www.urbanviorel.ro/category/planeta-puscarie/
http://www.urbanviorel.ro/category/big-brother-decis/
http://www.urbanviorel.ro/category/aldous-huxley/
http://www.urbanviorel.ro/category/zeitgeist-video/
http://www.urbanviorel.ro/category/camere-video-supraveghere/
http://www.urbanviorel.ro/index.php?s=rfid
+ multe altele de la mine de pe site , google, etc
Vivi said
am April 15 2010 @ 2:11 pm
O utopie, amintiti-va ca doar trecerea de la ROL la RON a durat multi ani, cu circularea in paralel a banilor. Cum sa faca ditamai schimbarea pana la sfarsitul lui 2011?
Jean said
am April 15 2010 @ 3:06 pm
Adica guvernantii nu sunt in stare sa faca niste drumuri ca lumea, dar le arde de cipuri?!
Poate exista vreo lege sa te oblige sa-ti bagi vreun cip in tine?
Sunt de acord ca platile sa poata fi facute si prin internet, dar de a obliga pe cineva ca sa-si puna internet doar pentru a face plati e un abuz.
Un alt abuz este obligativitatea de a avea card. Sunt de acord cu plata prin card, dar a ma obliga sa am card, e un abuz desigur.
De aceea obligativitatea platilor prin internet este dublu abuz, ca nu poti plati prin internet cash, deci trebuie sa ai card, sau un cont in banca. Iar eu ca persoana fizica poate nu vreau sa am vreo relatie cu nici o banca.
Ma poate obliga cineva sa am o relatie cu banca daca eu nu vreau?!
Prin urmare, a inceput deja sa fie un mare abuz faptul ca in multe locuri, nu se accepta decat plata cu cardul.
Poate domnul Senator, ca e si avocat, initiaza ceva, astfel incat, obtiunea platilor cash sa fie obligatorie peste tot acolo unde se fac plati. Este un drept fundamental al omului sa poata plati cash, mai ales catre institutiile statului.
Va multumesc.
Ramona said
am April 15 2010 @ 4:53 pm
Ma intreb ca in cazul in care chiar se va face o astfel de baza de date, ce se va intampla cand va fi sparta de hackeri. Daca eu imi vad vreodata datele de identitate sau tranzactiile online publice pe net din cauza ca sistemul lor e slab, dau statul in judecata.
ildiko said
am April 15 2010 @ 9:15 pm
SF
cineva said
am April 15 2010 @ 9:52 pm
“Prin urmare, a inceput deja sa fie un mare abuz faptul ca in multe locuri, nu se accepta decat plata cu cardul”
Care sunt aia? Ia baga aici o lista sa-i stim cu totii.
Ciuly said
am April 16 2010 @ 8:22 am
@Viorel: stiu ce se vehiculeaza pe net. stiu ce vor unii si altii. ca incearca diverse proiecte de lege samd. dar sa fim seriosi. tehnic, este aproape imposibil sa implementeze ei intr-un an juumate toate chestiile alea.
sa gandim totusi. sa ne folosim capul. mla taote cele ne raportam la tari din vest, america, japonia, china chiar samd. de ce s anu ne raportam si in problema asta la aceleasi tari? hai sa ne raportam totusi.
uite, tu vrei ca noi sa credem ca desi romania e codasa la aproape toate chestiile bune si deci fruntasa la cele rele, totusi, printr-o minune, romania ar implementa acest sistem INAINTEA restului lumii. chiar ti se pare plauzibila chestia asta? cand doamne sfinte am reusit noi sa implementam un sistem NATIONAL inaintea oricarui alt stat?
pe la sfarsitul lui 2011 o sa fim norocosi daca toate satele din tara vor avea curent. o asemenea chestie de implementat, cu o anume logistica necesara, cu o anume infrastructura necesara si un anume personal necesar, toate pe care nu le avem, chiar si sa avem banii necesari acuma SI sa atribuim treaba fara licitatie, si tot nu se poate tehnic implementa intr-un an jumate.
astia n-au fost in stare sa vaccineze populatia si tu chiar crezi ca intr-un an de zile ne baga carti de identitate cu rfid SI dupa inc ajumate de an termina de implementat chestia aia ca si solutie finala si unica? iarasi, analizeaza trecutul nostru. lumea isi platea facturile la ghiseele marilor provideri de utilitati (curent, gaz, telfon, samd). a venit era bancara si respectivele si-au inchis o parte din ghisee si au facut contracte cu bancile ca lumea sa plateasca la ghiseele bancilor, direct debit, internet banking, self banking, samd. cu toate posibilitatile astea, cu toate ca multa lume isi ia salariul pe card, marea majoritate INCA merg si isi scot banii de la bancomat si platesc factura la un ghiseu. nu tu internet baniking, nu tu direct debit, nu tu slef bank nu tu nimic de genul. personal la ghiseu. f putina lume isi plateste utilitatile prin banca intr-un fel sau altul iar mai toti respectivii is tineri, sub 40 de ani.
ASTA e realitatea curenta a romaniei. in conditiile astea, cum vrei ca un om normal la cap sa creada ca intr-un an de zile astia fac ce scrie in articolul ala?
cand tarile puternic industrializate care deja au implementate diverse sisteme pe baza de rfid (vezi gillete in spania sau unde), cand ele vor implementa asta pe om, abea apoi putem sa ne gandim si noi ca “urmam”. dar in nici un caz nu vom fi noi primii sa o faca. cat timp un program national, defapt nu unul ci DOUA programe nationale cu un banal vaccin (anti gripal si col uterin) au esuat lamentabil, in nici un caz nu vom fi noi primii sa implementam asa un sistem.
Jean said
am April 16 2010 @ 9:38 am
@ Cineva,
M-am dus sa platesc taxele si impozitele la sectorul 5 din Kogalniceanu (in centrul capitalei europene Bucuresti) si aia mi-au spus ca nu pot plati la ei decat cu cardul. Daca vreau sa platesc cash, trebuie sa ma duc la CEC. Eu neavand card, pentru asta am mai pierdut aproape 1 ora si jumatate, si mers pe jos vreo 2 km, pentru ca niste cretini nu au fost in stare sa puna o casiera sa incaseze niste bani. Desiguri la carduri era o cucoana care soma, ca nu platea nimeni cu cardul. Cucoana nu facea altceva decat sa informeze ca nu pot plati decat cu cardul, dar nu o ducea mintea sa ia banii pe care ii puneam in fata.
@Ciuly,
Tu vorbesti despre chestiile astea cu implementarea de cipuri ca si cum ar fi o chestie buna, musai necesara si fara de care nu putem trai. E dreptul tau sa-ti doresti inclusiv sa-ti bagi 10 cipuri in cap si sa poti fi teleghidat, dar ia in considerare si varianta ca alti oameni nu vor asa ceva. Pur si simplu nu toti vrem sa devenim roboti, ci vrem sa traim cat mai simplu si natural. Avem acest drept fundamental. Sistemul trebuie sa dea sansa acestor oameni, care vor sa traiasca simplu, sa poata plati macar darile catre stat, fara sa fie obligati sa-si faca conturi la banci. Nu am nimic cu bancile. Pot sa faca cu banii clientilor absolut ce vor ele, nu ma intereseaza. Dar de ce sa fiu eu obligat sa am relatie cu banca, daca nu doresc acest lucru?!
Ciuly said
am April 16 2010 @ 11:42 am
@Jean: m-ai inteles gresit. eu sunt total impotriva acestui lucru si domnii Urban stiu f bine acest lucru c-am fost destul de clar prin alte articole. adresandu-ma lui Viorel, nu am crezut necesar ca mai trebuie sa subliniez chestia asta. eu am facut evident o explicatie “optima” din pct de vedere al celor care vor acest lucru. in sensu ca : vrand sa facem asta si deci fiind deschizi la legi si asmd, adica suportul legislativ, mai sunt chestiunile enumerate de mine care nu vor merge. apoi am subliniat dorinta poporului care nu va inghiti chestia asta si am dat exemple elocvente.
in mine nu o sa implanteze nimeni nici un fel de chip cat timp sunt in viata. iar eu nu o sa port nici un fel de dispozitiv care sa faca plati sau orice altceva fara acceptul meu express (cum ar fi la carduri sa bag pin-ul.) exista acele carduri cu chip la care cica nu trebuie sa mai introduci pin. eu nu voi folosi asa ceva niciodata. carti de identitate cu rfid? nici atat. daca bag astia lege ca sa fie solutie unica si obligatorie, o sa am grija sa mi se strice sau sa il uit acasa mai tot timpul pt ca oricum f rar imi trebuie undeva. iar cand baga aia pedepse pt napurtarea idului, o sa ajungem ca-n filmele alea sf: underground frate. dar deja aberam. pur si simplu nu o sa se intample. nimic din legislatia si conventiile internationale sau locale nu le permit sa ajunga la astfel de scnearii in urmatorii 5-10 ani nici macar ca proiect. iar ca sa schimbe acele legi si conventii la nivel international ar trbeui ca toata populatia globului sa fie prostita/tampita in acest sens (sau oricum, marea majoritate) ceea ce iarasi nu se va intampla prea curand. sigur, la americani se vede ca functioneaza deja sa restringa din drepturi si libertati, dar cle putin europenii nu sunt inca la fel de prosti ca americanii. desi englezii deja au luat-o in directia aia mai trec inca vreo 10 ani pe putin pina sa ajungem si noi la nivelul ala de prostie. adica pina ajunge generatia asta din scoli la maturitate si se mai curata din specimenele cu capul pe umeri.
altfel spus toate chestiile astea iau timp. mult timp. nu 2011. aia e pura aberatie.
si e suficient sa convingem 1-2 hackeri romanasi, din aia ce ii vaneaza febeiu (desi sunt sigur ca s-ar gasi si din fratii bulgari sau rusi sau chiar chinezi macar unul care sa le dea lu astia o palma pe obraz), sa puna eguvernarea&shit la pamant si gata-i joaca. nu-s in stare americanii sa scoata sisteme informatice 99.(9)% sigure si or sa scoata romanii. si inca intr-un an jumate. sigur ca da. si marmota…
sdas said
am April 16 2010 @ 4:00 pm
ba sunteti inconstienti, nu are cum sa se intample asa ceva, la noi inca exista strazi in bucuresti care nu au canalizare, si voi vreti in 2011 sa aveti chipuri. la noi inca e lume care nu stie sa foloseasca telefonu mobil si vrei sa ii pui sa intre pe www. asta e ca sa sperie populatia. stiri proaste
cetateanul said
am April 16 2010 @ 10:22 pm
asa, si? in afara ca dati o stire preluata din alte surse, nu vad din partea lui Iulian Urban macar un comentariu negativ la ce se intampla. Cum ripostati la o asemenea isprava a partidului d-voastra? ce faceti la modul concret ca sa nu se puna in aplicare acest odios proiect?
Chiar nu va dati seama “dle” Urban ca multa lume isi da seama cum sunteti doar un nor de fum? Ma bucur insa ca veti participa la Ultima si Suprema Judecata a Domnului. Vai de “dvoastra”
Othelo said
am April 17 2010 @ 2:56 pm
Chiar daca nu se va intampla in 2011, tot se va intampla intr-un interval de 3-4 ani. Asta e problema, nu ca nu vor putea tehnic ca o faca la anul. Faza 1, dupa care va urma faza 2 cu cipul.
Vlad Tepes said
am April 26 2010 @ 4:04 pm
Omilor…gindira-ti voi la ce pot folosi campaniile de vaccinare?…
Ceva de genul: vine gripa…la vaccinat baieti…sa-l purtati sanatosi…sa visati ca o sa cistigati in proces cu statul ca sa-l scoateti…asta daca va treziti si il gasiti…
Sa vezi atunci SF mai ildiko…
anonim said
am April 30 2010 @ 2:44 pm
vrem referendum si hai sa protestam impotriva totalitarismului antihristic!
domnul ne vrea liberi nu sclavi.
ovi said
am May 2 2010 @ 11:59 pm
Traim in Romania, aici aproape totul merge in doua viteze incet si foarte incet, chestiile astea de avangarda si folclorul armaghedonului sunt SF curate. Cine o sa faca o platforma de comunicatii asa de buna pana la nivelul satelor intr-un timp asa de limitat pana in 2011, e nevoie de foarte multi banii si de “baietii destepti” care sa o implementeze.
5 ani pt 42 de km de autostrada si mai vine si cu sf-uri de aste pana in 2011 !