Urban i-ar lăsa fără mandat pe parlamentarii chiulangii. Cum comentaţi propunerea senatorului?
Senatorul PDL Iulian Urban a iniţiat un proiect de lege prin care parlamentarii care lipsesc nemotivat la un sfert din şedinţele din plen îşi pierd dreptul de a lua cuvântul în faţa celor două camere şi pierd din bani. Dacă chiulesc la jumătate din şedinţe, rămân fără job.
Urban s-a gândit şi la cei care chiulesc la un sfert din şedinţe: “Absentarea nemotivată la peste 25% din şedinţele de plen şi şedinţele comisiilor permanente ale Camerei în cadrul unei sesiuni parlamentare se sancţionează cu retragerea dreptului de a lua cuvântul în plen, precum şi cu reducerea la jumătate a indemnizaţiei de parlamentar şi a sumei forfetare pentru următoarea sesiune parlamentară. Absentarea nemotivată la peste 50% din şedinţele de plen şi şedinţele comisiilor permanente ale Camerei în cadrul unei sesiuni parlamentare generează pierderea mandatului de parlamentar.”
În replică, preşedintele Comisiei Juridice din Senat, pesedistul Toni Greblă, a declarat pentru REALITATEA.NET că iniţiativa lui Urban nu are nicio şansă să treacă: “Din păcate, nu are nicio şansă să treacă. E o chestiune care ţine mai degrabă de partide care ar trebui să-şi mobilizeze aleşii la şedinţe”.
Nici liderul grupului PNL de la Senat, Puiu Haşotti, nu pare mai optimist: “Propunerea colegului Urban este interesantă, dar mi-e teamă e puţin neconstituţională. Mai sunt şi probleme practice: dacă parlamentarul vine, semnează şi la apelul nominal lipseşte, este prezent sau absent?”.
Sursa :
http://www.realitatea.net/urban-i-ar-lasa-fara-mandat-pe-parlamentarii-chiulangii_708976.html
Reclamati abuzurile la adresa office@asistentapentruconsumatori.ro sau la adresa Senatorului : iulian.urban@gmail.com
Redirectioneaza 2% pentru Asociatia www.asistentapentruconsumatori.ro































Adypesedistu said
am April 14 2010 @ 5:01 pm
(sub)Urban vad ca nu se lasa si vrea sa devina mare
vedeta a emisiunii “Copii spun lucruri trasnite”. Mai deunazi venise cu alta aberatie legata de amnzile in functie de venituri. Pai mai (sub)Urbane draga. Am si eu o propunere. Senatorii care debiteaza tampenii cu caracter de propuneri legislatie sa fi transferati din Sena la Balaceanca! Sa Traim si noi
Bine!
http://www.antena3.ro/stiri/politica/propunere-legislativa-parlamentarii-chiulangii-sanctionati-cu-pierderea-mandatului_96902.html said
am April 14 2010 @ 5:02 pm
http://www.antena3.ro/stiri/politica/propunere-legislativa-parlamentarii-chiulangii-sanctionati-cu-pierderea-mandatului_96902.html
criminal lawyer said
am April 14 2010 @ 5:38 pm
Bagati-ai pula-n ma-ta de avorton, bai lingau devotat a lui Basescu, mai cacat cuc cravata roz nu ti-e rusine sa te dai in spectacol pe la televiziuni?
Bai rahatule tii minte ca ti-am scris in 2008 ca n-ai sa faci nici un cacat ca parlamentar?
Te-ai pus in slujba dictachiorului bai idiotule vezi sa nu vomiti dimineata in fata oglinzii cand iti barbieresti capul ala de pula belita
Criminal Lawyer
cineva said
am April 14 2010 @ 7:18 pm
Iar a revenit aurolacul asta “Criminal Lawyer” pe aici ? A lasat cineva gaura deschisa de la pestera ?
cineva said
am April 14 2010 @ 7:22 pm
@ Adypesedistu
Baieti, vremile voastra cam apune. Imi place sa va vad balacindu-va in propriile fecale.
Toata stima Iuliane si ne rugam si noi ca si tine sa treaca initiativa ta care TREBUIA SA FIE DEMULT.
Catre “nea Hashish” sau Hashotti ala cum l-o fi chemand: Prezenta dumitale in Senatul Romaniei este NECONSTITUTIONAL domnule dupa ce ai inselat alegatorii si asteptarile lor.
radu andrei said
am April 14 2010 @ 9:46 pm
corect ! cand chiulesti de la servici esti dat afara.
ALEXANDRU EUGENIA said
am April 15 2010 @ 12:00 am
Sunt doua aspecte care trebuie corelate astfel incit sa poata fi impacate si capra si varza.
O persoana ajunge parlamentar prin votul cetatenilor,dar isi desfasoara activitatea in schimbul unei sume de bani.
Daca nu isi face treaba este sanctionat de electorat,dar dupa 4 ani de mandat.Banii ii incaseaza lunar chiar daca nu isi face activitatea de parlamentar.Cred ca este foarte important ceea ce este scris in contractul pe baza caruia isi primeste indemnizatia.
Este o propunere corecta,insa nu-mi dau seama cum poate fi pusa in practica astfel incit sa nu poata fi contestata.Mandatul de parlamentar nu il poti pierde nici daca chiulesti timp de 4 ani pentru ca acest mandat il capeti prin vot,dar nu cred ca ar fi vreo problema ca parlamenturul care chiuleste sa nu mai primeasca nici un leu.
Acest proiect nu are sanse pentru ca foamea de bani a alesilor este atit de mare incit,ei incaseaza banii pentru cazare chiar daca au case in Bucuresti(nu toti).
Cum este posibil sau cum poate justifica un parlamentar,senator,cheltuieli cu salariile in valoare de 10048 lei,pentru un birou senatorial,in luna ianuarie 2010,in conditiile in care,activitatea a inceput,daca imi amintesc bine,dupa 15 ianuarie?
Buduru said
am April 15 2010 @ 8:34 am
@Alexandru Eugenia
10048 cred ca-s cheltuieli totale, nu numai cu salariile. Si-apoi, depinde cate “vrabiute” si-a angajat “bursucu’”!
On-topic
Pentru asa ceva ar trebui modificata constitutia. Altfel nu se poate. Treaba e foarte usoara, prin introducerea in constitutie a posibilitatii exercitarii referendumului de demitere a “alesului” pe colegiu. Principiul e simplu: eu te-am ales, eu te dau afara, cand vrea muschiu’ meu! Dac’ar exista asa ceva, cred ca nu s-ar mai intalni parlamentar fara ore suplimentare pe-acolo!
Deci, nu sunt de acord cu masurile punitive (ai absente-pleci).
Sunt de acord cu masurile “stimulative”: vezi ca te pot da afara oricand si pentru orice! Adica, daca e prezent acolo si voteaza legi impotriva propriului colegiu, de ce n-ar trebui dat afara?!
gore said
am April 15 2010 @ 9:47 am
De acord !
MADCAT said
am April 15 2010 @ 9:49 am
Sa traim sa o vedem si pe asta!
Si pe aia unde Nastasel Bombonel si multi altii fac puscarie. Io cred ca mai degraba zboara porcu’ si ajung pesedeii condusi de oameni inteligenti, decat sa vedem in romanica mari corupti dupa gratii si pulamentari chiulangii lasati fara mandat.
Oricum, buna initiativa. I vremea ca dinozaurii sa se retraga prin muzee si anticariate!
Maria said
am April 15 2010 @ 9:53 am
Foarte bine, Iuliane ! Daca omul de rand nu merge la munca ca n-are chef, este concediat pentru absente nemotivate, e o regula generala. Parlamentarii de ce sa faca exceptie, mai ales ca stau acolo pe banii nostri? Toata stima, Iulian … tine-o tot asa.
gabitzu said
am April 15 2010 @ 10:04 am
Este laudabila initiativa. Dar din pacate nu va trece de parlament. Indiferent daca semneaza sau nu condica de prezenta dar nu este in sala, este considerat absent si vot nul. Daca mai si semneaza, se vorbeste si de frauda. Noi, poporul, votam parlamentarii. Ei sunt obligati sa se prezinte la sedinte. Sunt obligati atat legal cat si moral.
Cu privire la amendarea soferilor in functie de venituri, as vota legea daca as fi parlamentar. Sunt atatia nebuni si criminali pe sosele pentru care legea este buna de sters la fund. Nu le este teama de nimic fiindca vine taticutu’, mita, mamicutza si ma scapa. Din partea mea, ar trebui confiscata si masina pentru despagubiri acordate victimelor.
pdm said
am April 15 2010 @ 10:04 am
de acord!
asistentapentruconsumatori.ro said
am April 15 2010 @ 10:11 am
Lupta noastra a celor de la Asociatia http://www.AsistentaPentruConsumatori.ro se duce impotriva abuzurilor la care sunt supusi consumatorii romani.
Pentru asta avem nevoie ca voi, sa ne scrieti despre fraudele sau abuzurile la care sunteti supusi de catre comercianti sau autoritati.
Noi preluam sesizarile voastre si ne luptam pentru ca drepturile sa va fie recunoscute.
TOT CE AI DE FACUT ESTE SA NE SCRII LA ADRESA office@asistentapentruconsumatori.ro
vrajitorul.eu said
am April 15 2010 @ 10:11 am
INTRATI PE http://www.vrajitorul.eu/ – Magia afacerii dvs.
informatii utile >> http://www.vrajitorul.eu/aplicatia/aplicatia.html
Adrian said
am April 15 2010 @ 10:16 am
Daca s-ar aproba asa ceva atunci ar insemna ca incepem sa intram usor usor in democratie!
E o idee buna dar cred ca nu are multi sorti de izbanda deoarece tot ei ar trebui sa voteze asa ceva.
hammerady1 said
am April 15 2010 @ 10:38 am
O propunere f buna spre minunata. Sper sa se finalizeze cu succes!!! Si frustratii sa vorbeasca atata timp cat nu dau cu paru. Oricum lumea se invarte si cu vorbele lor. Si totusi si ei sunt cetateni ai patriei
Gabriel said
am April 15 2010 @ 10:51 am
Foarte de acord.
politika said
am April 15 2010 @ 11:00 am
In masura in care acceptam ca “alesii” sa se ocupe de alte probleme decit cele pentru care au fost alesi, inseamna ca avem o mare problema. Inseamna ca nu am inteles un lucru simplu si banal, acela ca senatorii si deputatii au si obligatii, pentru care sunt platiti din banii nostri.
Daca acceptam (fie si doar ca principiu) ca senatorii si deputatii, in loc sa participe la sedintele senatului si camerelor, in loc sa lucreze in comisiile din care fac parte AU DREPTUL sa chiuleasca, si sa se ocupe de alte probleme (ca sa nu spun afaceri, trafic de influienta, business, …etc.) in timp ce noi, toti ceilalti care i-am votot TREBUIE sa ne respectam obligatia de a merge la un serviciu/job/loc de munca …etc. unde sa facem ceva , pentru care sa luam un salariu inseamna ca AVEM O PROBLEMA.
Personal, cred ca senatorul URBAN este un om lucid (inca … oare pentru cit timp …) si sesizeaza corect incalcarea unor principii simple, acela de a-ti lua salariul daca iti duci la indeplinire obligatiile pentru care esti platit.
Daca insa, ALTE PROBLEME, care par (sau sunt) mai importante decit obligatiile de servici, ajung sa ocupe timpul, inseamna ca este momentul sa acorde timp pentru CAELE probleme si sa lase loc in Senat si in Camera Deputatilor acelora care au timp, inteleg, pricep, … sunt preocupati de problemele care se discuta, aproba …etc. acolo. Sunt oameni in Romania care ar putea sa aduca un aport mult mai insemnat decit peste 50% dintre “alesii” care dorm si trag aghioase in timpul cit STAU la sedinte (cuvintul “participa” nu mi s-a parut potrivit …) mergind apoi regulat sa-si ridice salariul, sa utilizeze fondurile pentru birourile parlamentare/senatoriale din teritoriu, se bucura de utilizarea in interes personal a masinilor de serviciu (incarcind deconturile cu tot ceea ce le trece prin cap … ) si mai apoi mai beneficiaza si de o PENSIE grosolana.
Domnule senator URBAN , vin si cu o propunere legata de pensiile de care urmeaza sa beneficieze senatorii si deputatii. Revedeti putin (mai mult) articolele de acolo si propuneti ajustarea corespunzatoare a pensiilor senatorilor si deputatilor. Personal cred ca MIZA (si spaga pe care au platit-o foarte multi dintre alesi, pentru o pozitie eligibila in liste … la partid) este de fapt legata de salariul luat, pensiile de care ar urma sa beneficieze, deconturile grosolane pe spinarea birourilor din teritorii … si binenteles afacerilor pe care le antameaza prin intermediul firmelor interpuse. Daca adaugam la asta “plimbarile” pe tot globul pe banii contribuabililor … mai-mai ca as face portretul complet al mizei …
Revin ca sa fiu concis :
- Propuneti revizuirea PENSIILOR senatorilor si deputatilor
- Propuneti corelarea cheltuielilor din birourile din teritoriu cu rezultatele concrete obtinute de fiecare
- Propuneti corelarea alocarii bugetelor de deplasare in strainatate cu rezultatele obtinute …
Cind TOATE ACESTEA vor fi la limita bunului simt so coroborate cu rezultatele obtinute … atunci vom putea spune ca oamenii respectivi chiar merita !
Pana atunci, toti acesti bani sunt pur si simplu ARUNCATI PE FEREASTRA ! … in bataie de joc si lipsa de respect pentru fiecare contribuabil, oricit de mic ar fi el !
politika said
am April 15 2010 @ 11:00 am
In masura in care acceptam ca “alesii” sa se ocupe de alte probleme decit cele pentru care au fost alesi, inseamna ca avem o mare problema. Inseamna ca nu am inteles un lucru simplu si banal, acela ca senatorii si deputatii au si obligatii, pentru care sunt platiti din banii nostri.
Daca acceptam (fie si doar ca principiu) ca senatorii si deputatii, in loc sa participe la sedintele senatului si camerelor, in loc sa lucreze in comisiile din care fac parte AU DREPTUL sa chiuleasca, si sa se ocupe de alte probleme (ca sa nu spun afaceri, trafic de influienta, business, …etc.) in timp ce noi, toti ceilalti care i-am votot TREBUIE sa ne respectam obligatia de a merge la un serviciu/job/loc de munca …etc. unde sa facem ceva , pentru care sa luam un salariu inseamna ca AVEM O PROBLEMA.
Personal, cred ca senatorul URBAN este un om lucid (inca … oare pentru cit timp …) si sesizeaza corect incalcarea unor principii simple, acela de a-ti lua salariul daca iti duci la indeplinire obligatiile pentru care esti platit.
Daca insa, ALTE PROBLEME, care par (sau sunt) mai importante decit obligatiile de servici, ajung sa ocupe timpul, inseamna ca este momentul sa acorde timp pentru CAELE probleme si sa lase loc in Senat si in Camera Deputatilor acelora care au timp, inteleg, pricep, … sunt preocupati de problemele care se discuta, aproba …etc. acolo. Sunt oameni in Romania care ar putea sa aduca un aport mult mai insemnat decit peste 50% dintre “alesii” care dorm si trag aghioase in timpul cit STAU la sedinte (cuvintul “participa” nu mi s-a parut potrivit …) mergind apoi regulat sa-si ridice salariul, sa utilizeze fondurile pentru birourile parlamentare/senatoriale din teritoriu, se bucura de utilizarea in interes personal a masinilor de serviciu (incarcind deconturile cu tot ceea ce le trece prin cap … ) si mai apoi mai beneficiaza si de o PENSIE grosolana.
Domnule senator URBAN , vin si cu o propunere legata de pensiile de care urmeaza sa beneficieze senatorii si deputatii. Revedeti putin (mai mult) articolele de acolo si propuneti ajustarea corespunzatoare a pensiilor senatorilor si deputatilor. Personal cred ca MIZA (si spaga pe care au platit-o foarte multi dintre alesi, pentru o pozitie eligibila in liste … la partid) este de fapt legata de salariul luat, pensiile de care ar urma sa beneficieze, deconturile grosolane pe spinarea birourilor din teritorii … si binenteles afacerilor pe care le antameaza prin intermediul firmelor interpuse. Daca adaugam la asta “plimbarile” pe tot globul pe banii contribuabililor … mai-mai ca as face portretul complet al mizei …
Revin ca sa fiu concis :
- Propuneti revizuirea PENSIILOR senatorilor si deputatilor
- Propuneti corelarea cheltuielilor din birourile din teritoriu cu rezultatele concrete obtinute de fiecare
- Propuneti corelarea alocarii bugetelor de deplasare in strainatate cu rezultatele obtinute …
Cind TOATE ACESTEA vor fi la limita bunului simt so coroborate cu rezultatele obtinute … atunci vom putea spune ca oamenii respectivi chiar merita !
Pana atunci, toti acesti bani sunt pur si simplu ARUNCATI PE FEREASTRA ! … in bataie de joc si lipsa de respect pentru fiecare contribuabil, oricit de mic ar fi el !
dia said
am April 15 2010 @ 11:24 am
de acord
aspida said
am April 15 2010 @ 11:46 am
Întreba-v-as întreba: câti dintre voi ati auzit de un parlamentar ales în colegiul «X» ca, în sesiune sau între sesiunile de lucru, si-a întrebat alegatorii ce nevoi au, daca s-a întâlnit -dupa alegeri- cu alegatorii ca sa le «dea o dare de seama» asupra activitatii semestriale, anuale…?
Nu-mi raspundeti cu «fiecare parlamentar are pagina web» – e un argument care nu sta în picioare: • nu toti alegatorii au acces la internet • în plus, nu în felul asta, tu, parlamentar, iei pulsul vietii reale… trebuie sa «cobori» în mijlocul alegatorilor tai pentru a le sti pasurile…
De principiu, votez cu Buduru… cu ceva amendamente:
Parlamentarul ales poate fi demis de cel care l-a ales…
Numai ca procedura propusa de el e greu realizat: CINE hotaraste si cu ce bani se face un referendum chiar si local???
Un referendum, daca nu e «pastorit» de putere … nu are putere!
Eventual o lista (jalba!) corecta, cu semnaturi verificabile 100% ar fi o solutie… si asta greu de realizat, dar fezabila…
Realitatea e ca masa de alegatori e amorfa si greu de urnit, iar pentru a hotarî, altcineva decât «puterea», ca ar trebui demis parlamentarul «Z» ar trebui sa existe un initiator care sa adune un… colectiv care sa se ocupe de organizarea actiunii si… asta s-ar putea încadra la categoria «instigare la revolta», eventual sanctionabila de… putere… Nasol, nu?
dar, sunt de acord si cu concluziile «politikii»:
- Propuneti revizuirea PENSIILOR senatorilor si deputatilor
- Propuneti corelarea cheltuielilor din birourile din teritoriu cu rezultatele concrete obtinute de fiecare
- Propuneti corelarea alocarii bugetelor de deplasare in strainatate cu rezultatele obtinute …
… pentru ca, pâna la urma, e vorba de ciolan, de ban care de vreo 20 de ani se câstiga prea usor de prea multi «alesi» în parlament (chiar, ce se aude cu micsorarea numarului de parlamentari – decizia electoratului prin referendum????????????????????????)
În general, legea pensiilor (pâna la urma care e stadiul ei?
) ar trebui sa prevada un prag minim si -mai ales- unul maxim, indiferent de functia ocupata ca salariat al statului român – de la muncitorul necalificat pâna la magistrati, politisti si parlamentari…
george said
am April 15 2010 @ 11:46 am
Nu cred ca pot fi schimbati. Ei sunt ALESII POPORULUI. Dar cum sunt retribuiti tot din banii POPORULUI, le pot fi retrase indemnizatiile, la care se pot retrage si avantajele care le au …. functie de numarul de zile.
Sunt uimit ca pe acest site nu pot discuta CIVILIZAT. Probabil, educatia si limbajul, uneori voit, lasa de dorit.
SPER SI DORESC CA TOATE SANCTIUNILE SA FIE MARITE ASTFEL INCAT SA FIM OBLIGATI SA RESPECTAM NISTE REGULUI DE CONDUITA SI COMPORTAMENT, CARE DEJA SUNT PREVAZUTE PRIN LEGI……
apocas said
am April 15 2010 @ 11:49 am
vorbim discutii, pai legea asta ar trebui votata de chiulangii care si-ar taia craca,
altfel total de acord cu principilul “revocarii”: eu te-am ales eu te dau jos.
nu ar fi singular, in “statutul cadrelor didactice” undeva pe la autonomia universitara, exista (sau exista in legea de pana ieri) si, toti decanii, rectorii si similarii alesi, pot fi revocatide forul care i-a ales, in conditii rezonabile, si fara motiv contestabil.
motivul trebuie sa fie atat cat sa mobilizeze revotarea.
Ilie Chirculescu said
am April 15 2010 @ 12:44 pm
Mai bine mai tarziu decat niciodata. Pana cand “onor”parlamentarii sunt platiti din banii nostri-putini-si nici macar nu isi exercita munca pentru care eu -si altii- ii platesc?
Sa dea dumnezeu sa reuseasca impunerea acestei prevederi, ca de aceia i-am ales sa stea in parlament si sa fsca legi pentru noi, nu sa -si vada de interesele lor personale.
Felicitari d-le Urban
Ilie Chirculescu said
am April 15 2010 @ 12:44 pm
Mai bine mai tarziu decat niciodata. Pana cand “onor”parlamentarii sunt platiti din banii nostri-putini-si nici macar nu isi exercita munca pentru care eu -si altii- ii platesc?
Sa dea dumnezeu sa reuseasca impunerea acestei prevederi, ca de aceia i-am ales sa stea in parlament si sa fsca legi pentru noi, nu sa -si vada de interesele lor personale.
Felicitari d-le Urban
Ilie Chirculescu said
am April 15 2010 @ 12:44 pm
Mai bine mai tarziu decat niciodata. Pana cand “onor”parlamentarii sunt platiti din banii nostri-putini-si nici macar nu isi exercita munca pentru care eu -si altii- ii platesc?
Sa dea dumnezeu sa reuseasca impunerea acestei prevederi, ca de aceia i-am ales sa stea in parlament si sa fsca legi pentru noi, nu sa -si vada de interesele lor personale.
Felicitari d-le Urban
IRMA said
am April 15 2010 @ 12:52 pm
suna bine. dar prea probabil sa fie pusa in practica… dar suna bine…
Chiulangeala cronica loveste si Camera Deputatilor ; Jum?tate din ei iau deja mar?ea avionul spre cas? | Urban Iulian said
am April 15 2010 @ 1:49 pm
[...] prabusirea avionului presedintelui Kaczynski invoca focuri de arma si executia unei persoane (29)Urban i-ar l?sa f?r? mandat pe parlamentarii chiulangii. Cum comenta?i propunerea senatorului? (28)Bai oameni, cum dracu ati ajuns in halul asta de idioti ? (24)Soc si Groaza ! In Romania s-a [...]
cineva said
am April 15 2010 @ 9:26 pm
Mai oameni buni! Nu stium cum vad atata naivitate pe aici cu “sa le taiem banii daca lipsesc bla bla”. Chiar atat de copii suntem incat sa credem ca un senator sau deputat se duce acolo pentru cateva mii de roni pe care ii da statul roman ?
Ca asa nu-i mai poate acuza nimeni ca-s satisfac interesele propriilor companii sau cele la care sunt asociati paltiti fiind din banul public.
EU pun pariu (pe o suma mai mare decat salariul unu sentor pe o luna!) ca daca maiine s-ar da o lege in care salariile senatorilor si deputatilor sa fie ZERO (= 0 ron) nu ar pleca nimeni de acolo. Ba inca ar fi mai mult cred.
Deci , absenteaza ? Arde-l la DREPTUL DE VOT sau la MANDAT !!!
Ca de bani din salarii LI SE FALFAIE lor domnilor. Ei in spate invart milioane si miloane de euroi.
cineva said
am April 15 2010 @ 9:29 pm
SI daca tot e vorba de “vointa poporului” eu pe un PORC ca Hashotti care ne-a scuipat PE TOTI, CA POPOR in fatza odata ca “Senatorul e o institutie pe doua picioare tovarashe vine cand vrea muschii lui la munca”.
Pe unul din asta l-as da jos de acolo si maiine. Dar muschiul lui e mai tare decat 23milioane de prosti odata ce a ajuns acolo.
Csaba said
am April 15 2010 @ 10:40 pm
Desi sunt de acord cu aceasta excelenta propunere, sunt convins ca mai degraba se va vota o lege care sa oblige angajatorii, chiar si pe cei cu firme proprii, sa le permita angajatilor sa mearga la munca numai cand au chef si sa si faca ceva atunci cand acolo, numai daca la TV nu se da vreo manea.
E mai credibil decat sa vad un senator sau deputat somer fiindca nu mergea la servici.
bursuc said
am April 16 2010 @ 2:49 pm
la 3 nevotivate out as putea spune!
Felicitari din nou senatorului Urban! AFARA CU CHIULANGII DIN PARLAMENT! « Al mai shucar si mai minunat blog! said
am April 27 2010 @ 11:57 am
[...] aceasta initiativa legislativa a mea am scris aici [...]
Ronald said
am April 28 2010 @ 3:51 pm
Foarte bine! e o simpla chestiune de dresaj, ca la caini. gresesti, iti iei un bat peste labe. a doua oara nu mai faci. asa ar trebui sa se intample si cu acesti politicieni – sa investe sa isi asume aceasta responsabilitate de a-si reprezenta onorabil electoratul. Un singur astfel de exemplu sa fie dat si sunt sigur ca toate sedintele parlamentare vor beneficia de maxima audienta.
Amy Neagoe said
am February 22 2012 @ 4:14 pm
Iată de ce Nu sunt crezută, că am atîtea facultăţi şi că am şi făcut şi ştiu atît de multe..tocmai fiindcă nu îmi etalez banii, pe care oricum nu îi am şi nu cred că i-aş prea etala, dacă i-aş şi avea.
Mă bucur că cineva de la P.N.L., a fost de partea dvs., în această propunere, dle Iulian Urban. Păcat însă, că avem o societate, atît de ’stînga’ şi de U.S.L.istă, totodată, în privinţa conţinutului materiei cenuşii(!!).
Extrem de civilizată şi de Occidentală şi de perfect legală, în limbaj comercial juridic, această propunere a dvs., cît despre restul..dacă e aprobată, nu vom sta în detalii..(apropos de temerile dlui din P.N.L.).
Dar, nu a fost aprobată..tocmai fiindcă, de ani şi ani, referindu-ne la majoritate, dar nu la cîteva puţine persoane-numai tîrfele şi analfabeţii, ne conduc.
Iată ce am re-descoperit, de curînd şi, în special, de 2 ani, de cînd sunt la A.S.E.:
Citez: ţIată de ce detest eu-din nou-Socialismul şi ideea de ‚Stînga’:
- deoarece a preluat cele mai multe soluţii de tip ‘egalizator’ ale Monarhiei şi, apoi, pe cele ale lui Marx, Stalin şi ale Comunismului. Şi acum, chiar cele ale ‘liberalismului’ şi ale ‘democraţiei’. În sensul în care, de-a lungul anilor şi în întreaga lume, comerţul a fost forţat, să devină ‘politica’. Şi, în ţările ne-civilizate: numai politică.
- Şi chiar nu înţeleg, de ce unul fără de educaţie de tip protocolar-adică de bune maniere şi de politeţe-încă de cînd era la grădiniţă, se poate crede ‘egal sau egală’ cu mine, care le am pe acestea, aşa cum am şi studii postuniversitare multiple-şi totuşi, stau cît mai de departe pot, de politică.
- Pentru că mi-a umplut şi, mai ales, îmi umple viaţa de femeie intelectuală matură(!!) şi cu multă experienţă profesională şi cu oamenii ‚societăţii(atit societatea Romina cit si cea internationala)’, cu : colege şi colegi şi profesoare şi profesori şi vecini şi vecine şi colaboratori şi colaboratoare şi şefi şi şefe şi politicieni şi politiciene şi etnii şi naţionalităţi şi sute de profesori şi resurse ‚acreditate’ ori ‚legale’-cu tot cu familiile acestora, se înţelege(!!):
- Care nu au absolut nimic în comun, cu ideea de societate, ca idee de bază pentru aplicarea unor principii comune de existenţă sănătoasă.
- Pentru că ne şi provoacă, în vieţile fiecăruia şi fiecăreia, evenimente de vagabondaj autohton, precum a fost cel de aseară, în Piaţa Universităţii. Şi care se poate încadra cuuşurinţă, în acelea în care ‚se scaldă’ colegii şi colegele mele tineri, care au probleme predominant hormonale, deşi au fost învăţaţi să le privească-şi denumească-altfel.-în alte moduri-
- Fiindcă în ţările unde predomină ideile politice de ‚Socialism’ –avîndu-şi rădăcinile, atît în Monarhie şi în Marxism, Stalinism şi Comunism şi apoi chiar în ‚liberalism’ şi ‚democraţie’: valorile de existenţă firească, au fost inversate.
- Şi tocmai de aia, cum pot să am eu, încredere, că nişte politici duse de personaje precum Irinel Columbeanu, Radu Mazăre, ‚playboyşti, muncitori, ţigani şi tîrfe şi ‚maseuri’ şi ‚chelneri’, ‚învăţătoare’ şi diplome de studiu plătite în întregime(!!), de-a lungul anilor-dacă există-îmi pot asigura mie, personal, o tipă cu morală Creştină-Romano-Catolică şi care a muncit, toată viaţa, în cinste: o existenţă normală: un job de viitor şi recompensat, potrivit calităţilor şi educaţiei mele multiple, o casă numai a mea; un iubit fidel în totalitate şi cel puţin la fel de profesionist, ca mine…clipe de relaxare, etcaetera.(??)
- Culmea este, că absolut toate aceste valori umane inversate(!!), vin din interior mai puţin decît din plan extern, pe baza tuturor analizelor istorice.
- Deci, principalele ameninţări de securitate, la adresa statelor, provin chiar din interiorul acestora!!
- Din cauza acestei abundenţe de ‚activităţi, libertăţi de gîndire şi concepte sociale(!!) conceptul de securitate a fost determinat să treacă, prin transformări majore.
- Cu alte cuvinte, vă-ntreb: ce Dracului să mai pot eu, spera, că viaţa mea de intelectuală morală şi cuminte, va fi vreodată normală-aşa cum mi-o doresc şi cum şi trebuie, ca să rămînă normală şi Romano-Catolică-Creştină: dacă în lumea întreagă, dar mai ales în ţara asta(!!) ne guvernează şi sunt alese, de către voi, întreaga societate: numai şi numai fiţele şi ‚băieţeii’?!
- Şi vagabonzii care ies în Piaţa Universităţii, ca aseară, să îşi arate cît de hormonală le este ‚masculinitatea’?
- Hm..a spus cineva..’masculinitate-bărbăţie’?
- Întîi şi-ntîi, în Romînia?! În Romînia urîtelor, a ţărăncilor ‚globalizate’ şi a fufelor?
- În Romînia ‚mămicilor’ şi a mătuşilor şi-a chaturilor?!?
-
Nu înţeleg cine e handicapatul de angajat în Serviciul Tehnic şi de politician, totodată: care se joacă cu conturile mele de internet, mereu. Astfel încît nu îmi mai pot accesa nici contul pe yahoo, cel pe care îl plătisem în Timişoara a fost dezactivat, dinainte de termenul la care era stabilit ca eu să plătesc, din nou, etc. Pînă la urmă am renunţat la el, deoarece sunt ultra-sătulă de aşa zisul-numai-‚stres’ al celor din serviciile tehnice, care profită de faptul că am 1milion de lucruri pe cap şi mai şi sunt împrăştiată şi îmi arunc hîrtiile cu parole-multe-din cînd în cînd, toate şi toţi netrebnicii ăştia de tineri nu au nici cea mai mică intenţie şi, mai ales, educaţie de acasă(!) şi din şcoală şi facultate(!!) să nu se mai bage în vieţile-şi conturile-peivate ale altora, etc.
Detest principiile socialiste ale monarhiei, care dispreţuieşte ceea ce eu vreau să rămînă privat, dar care are şi o grijă super faţă de handicapate, tîrfe şi handicapaţi. Detest societăţile , toaste fiind în majoritate, compuse din handicapaţi şi imbecili, ca toate partidele şi guvernele şi locurile, de fapt-vedeţi mitingul de aseară şi pe Ponta, d.e. Detest că toate şi toţi se contrazic permanent în afirmaţiile şi preferinţele lor, dovadă I.Q.ul lor , direct proporţional cu integritatea etc.
Detest să fie puşi ţiganii şi ţăranii needucaţi şi handicapaţii la cap inclus misoginii şi perverşii şi tîrfele: în aceeaşi categorie cu nişte profesionişti-gen militari sau diplomaţi sau profesori universitari sau licenţiaţi care au fost răniţi şi suferă acum, detest lumea asta plină de imbecile şi imbecili. Şi, cel mai mult, îl detest pe politicianul care se joacă, de ani de zile, cu conturile mele de internet, cu viaţa mea şi cu tot. Punct.
În plus, în zilele cînd mă aştept mai puţin-miercurea şi duminica, d.e.-îmi face vizibile conturile(de Facebook, d.e.) societăţii. Sau unor grupuri, din această societate. Deşi eu nu intenţionez să fac asta, absolut deloc.
Cui dracului să îi mai spun, că încalcă legislaţia privind viaţa şi alegerile şi nevoile mele, care doresc să rămînă private, cui Dracului să îi mai spun, într-o lume şi mai ales, o ţară plină de handicapate şi handicapaţi cu ‚diplome’ şi cu timp, berechet, ca să se bage (şi) în viaţa mea privată, aşa cum eu nu doresc să o facă, de fapt!?Punct.
Completare, pe 22Fev. 2012
Toţi anii trecuţi-nenorociţi de ani-părinţii mei bătrîni, suferind de sechele postrtraumatice, deşi altfel decît mine şi în timp ce eu mă recuperam –complet-şi numai 1.învăţînd foarte bine şi 2.practicînd, părinţii mi-au împînzit viaţa şi conştiinţa, cu ‚ouă’, cu ‚flori’, cu ‚copii’ şi ţigani şi evrei şi cîte şi mai cîte minuni.
Înnebunită de comentariile lor, ale colegilor şi a ‚naturaliştilor’ de stînga, din politica Romînească, dar şi în cea străină, mai ales: am încercat ‚să mă pun bine’ cu oamenii şi să intru, pt.asta, în P.S.D.
Dar nu eram ca ei şi ele şi nici măcar nu am încercat..aşa că mi-au făcut avînt, rapid.
Şi prietenii ştiu că eu, personal, detest componenţa majoritară, a ţării ăsteia şi a politicii şi societăţii ei, implicit.
Cu toate acestea, cînd nu mi se vede pe chip, de pildă, sau în ceea ce mai scriu, doar Dumnezeu mai ştie cît de tare urăsc, din tot sufletul, ‚stînga’ asta a politicii Romîneşti, ca fiind cuibul tuturor viciilor şi a anarhiei, Romîneşti, Punct.
Să nu credeţi, însă, că faţă de restul celelalte-partide sau chiar independenţi-aş avea, sau voi avea(!!) o părere cu mult mai bună, vreun pic. Cu toate că am învăţat, anul trecut-şi la facultate-că, în politică, e permis cam orişice. Cam…deci nu chiar orişice. Punct.
De cîţiva ani însă, nu mai fac altceva, decît să îmi fac meseria de diplomată în domeniul culturii şi atît.
Cu toate astea, nu pot scăpa, vreodată, de retard şi demenţi şi tîrfe, cu toate şi cu toţii, invidioşi analfabeţi: de la vecini, la colegi-de peste tot-la vînzători şi comercianţi., la angajaţi în serviciile tehnice, la analfabeţi angajaţi în corpurile diplomatice, ale altor ţări, care sunt cu ochii pe mine, merweu-deşi nici nu e de mirare, căci, de se privesc pe ei înşişi şi însele, goi, în oglindă, este firesc că nu au ce vedea..iar creierul, nu scoate fum din nimic..aşa că, al lor nu va fierbe, niciodată. Punct.
De cîte ori au însă, ocazia, umblă la conturile mele private şi personale, de internet. Şi-acuma, mi-au şters absolut toate fotografiile mele de pe blogul meu Romînesc, în care eram îmbrăcată în costum de marinar, ân care le arătam şi ce sportivă sunt-din faţă şi din spate, too-şi în care îl arătam şi pe bunicul meu militar, pe cal, precum şi figura mea, din buletin, cu steagul Romînesc deasupra capului şi cu pozele lui Traian Vuia, primul inventator al avionului, o copertă Romînească a unei traduceri Englezeşti şi o imagine, către străbunii mei, omorîţi de către turci, pe eşafod, în faţa domnilor diplomaţi şi Ambasadori, de-atunci.
Şi asta, mai ales fiindcă eu am făcut scandal, la Protecţia Consumatorului, faţă de un angajat ţigan şi nişte tineri evrei, în Mega Image la Domenii , la fel cum am făcut şi faţă de nişte angajaţi şi angajate cu ifose şi maşină de Corpul Diplomatic străin, care au venit să-şi iau ‚băiatul isdteţ’ de la facxultate,, acum vreo 2 zile, în timp ce eu aşteptam, intrată în zăpadă pînă la genunchi, un R.A.T.B.
Adică, exact acele şi acei demenţi analfabeţi şi încrezuţi pe nimic, care au asistat, acum 1000 de ani, cu multă seninătate, la moartea străbunilor mei.
Încă o dovadă, că străinii susţin numai U.S.L.ul Romănesc, adică numai şi numai opoziţia şi pe foştii mei colegi de master-nişte rataţi, dar cu mulţi bani şi cu părinţii sau apropiaţii, în Guvern!!
Iată ce am scris eu, ieri, pe blogul meu cu no.2, pe care numai un domn Ambasador şi un domn Senator-dar nu din Opoziţie-şi eu, avem teoretic voie, numai, să le accesăm. Mereu.
Iată ce-am scris:
2012/02/20
Who are you, and who you will ever be?! (2)Cine Dracului vă credeţi, tehnicieni analfabeţi de toate naţiile, şi care vă permiteţi să îmi controlaţi paginile mele private, de internet?
Who are you, and who you will ever be?! (2)So, let me continue this: http://amycommunications.blogspot.com/2012/02/who-hell-are-you-or-have-always-been.html
I’m asking all these, firstly, the foreigners, the Chinese, the Jews, the Russians or employees in the Embassies and Diplomatic Corps, as you have only pretended, year after year and day after day, you only intend, to bring up and really educate the gipsies and the young persons and the administration persons or administrative bodies, in my country.
And that, only because you have the money which fakely make you believe, you are ‘the most’. (how idiots and low-cultured and anarchists and so well corrupted, you are, and you’ve always been!!)
Contrary to that, would you please dress up you, and your children/the boys and the girls and young generations who really believe they’ll be ‘the best’, and also tell me: what’s left from all of you, if you take down all of your clothes, completely, and make the Christian God, who’d been the first of all civilizations into this world, to save you and your people, from the continuous threats you’ve dragged us all, in?
And yes, since years, we have found out: you are exactely like all those rude peasants with their relatives in the cities, and all of those gipsyes and Confucianist-Chinese and Socialists Protestants and Jews, and all of the ill-educated, in our society: in my Romanian society, that had been builted up by real core values, in the past:
those unique and real and forever human and civilised values, like you and your children, you selfish and cruel Anarchists, fakely named ‘multiculturalists’, you haven’t ever had or kept working on, for, day after day, alike I had and others Romanians, who are very similar, to me.
All in all, contrary to the corruption that really exists, deeply, in our country, and only because of the severe poverty and threats, during the years, please let me ask you this:
dress up and down, and let us regard you, just in that reality of you and your rich children and ‘mammas and ‘pappas, had always been, in their nudity:
‘ugly and idiot gipsies and Chinese and Russians or Western and also Eastern or Jews, to have their real beauty and complete power, in nothing else but in their money and without any human or Right values, at all!
So please do not dress up expensive clothes, symbolic and not, because they could never cover up, at most, your dirty blood and mind and thoughts and spirit or psychic, after all!!
Thank you…and contrary I won’t write down, anylonger, that I’m a well-accredited Cultural Diplomat, since I’ve been borned or maybe only since I’ve completed my education, in all these many years: just try not to ever forget, who I am, contrary to me, personally,I won’t show you up this, any longer, with the means and techniques of mass communication, after all! Only because my choice, have not been for the public diplomacy, since a couple of years ago!!
So, turning back to my accounts over the internet, or those which I have to delete, over and over again, several times per year: in bureaucratic and technocrat buttons anfd items and by texts, they are completely private, starting from now on:
so, if you had ever been healthy, mentally: you’ll have to pay me, in order to find out more, about who I’ve continued to be, during the years!!
What is more, I guarantee you that you will never get all that I’ve ever got, just by myself and only working up, through me!!(and contrary to Putin, so feared twsd. us, tries to reinforce its army, but the Russian intellect, that’s real).
In my countinuous opinion, you, people from abroad, you are the most corrupted idiots and thieves, who steel my goods, and blame only the Romanians and their gypsies, for doing so.
You are the real non-values, of this world, can’t you try on, never forget this, again?! Could you?!
Because you all have, since ages, very deep failures with your memory, together with the common sense-with ancient roots in both Rome, and Greece-
So..who is the best, and who had always been the best and will never be an animal, like you have always been?!(Why should I care, about you, if you don’t pay me up and respect me completely, and as you never bring me new votes, as you should always do, but only keep on, stealing from me, while also keeping on, being so low-cultured, or idiots. As you could never stop to believe you and yourselves, to be the best, for nothing, afterall.
And these all, while also keeping on, with your Protestant and Communist –Socialist or Left ‘children’, to track me, a mature adult female over 32: all of the time, contrary to my free will, but yours and the others like you?!??
All in all, what have you ever got from the real life, by yourself?
Well, almost nothing, it shows.
So, who the fuck’, are you, idiot animals, to try ruling or changing up, regularly, both of my linternet and life?!
Amy N.
2012/02/20
So, let me ask you again, just: who are you and have always been and will always be?!
Do you have, so many degrees and preparation, like i do have?
Have you ever been, afterlife and talked to the real God, like i did had, and right now i do know further and a lot more, than you will always do, in your idiot-corrupted life?
Do you know what a sportive and beautiful body is, just like a brilliant mind?!
Who are you, and who you will ever be?!
(2)So, let me continue this, right now: http://amycommunications.blogspot.com/2012/02/who-hell-are-you-or-have-always-been.html .
I’m asking all these, firstly, the foreigners or employees in the Embassies and Diplomatic Corps, as you only, pretended you wish to bring up and really educate the gipsies and the young persons and the administration persons in Romania, because you have the money and scomplete social power and strength: which make you believe, you are ‘the most’.
Contrary to that, would you please dress up you, and your children/the boys and the girls and young generations who really believe they’ll be ‘the best’, and also tell me: what’s left from all of you, if you take down all of your clothes, completely, and make the Christian God, who’d been the first of all,within this Globe, to save you and your people, from the continous threats you’ve dragged us all, in?
And what do you really know about the corruption and sufference and threat and no common sense, wheather you don’t understand how corrupted you are, foreigners and Jews and your children, too?
You are the gipsyes, dressed up in fancy clothes to cover your dirt in mind, body and soul!! You are the corrupted idiots, can’t you remember, that?! And you made us sick, because you and your children and parents are, you corrupted in the furs and not!!
You, and your fuckin’ laws, you’ve always been nothing of real value, and that’s what have always made you, envy me and other Romanians, who are similar to me!!
Posted by AmyfromRomania
”