Banner

Senatorii care vor absenta de la lucrarile Senatului isi vor pierde mandatul

Tweet this

Catre : BIROUL PERMANENT AL SENATULUI

In conformitate cu prevederile art. 85 alin.[2] din Regulamentul Senatului republicat, va inaintam spre dezbatere si adoptare proiectul de lege privind propunerea de modificare a Legii nr. 96/2006–privind Statului deputatilor si al senatorilor, republicata in M. Of. nr. 763/12 noiembrie 2008 , cu modificarile si completarile ulterioare.

INITIATOR

Senator Urban Iulian

Grupul Parlamentar al PD-L din Senat


EXPUNERE DE MOTIVE


In  conditiile in care in ultima perioada  o serie de parlamentari absenteaza nemotivat de la lucrarile Senatului sau ale Camerei Deputatilor generand imposibilitatea derularii in bune conditii a activitatii de legiferare,

Raportat la faptul ca sunt parlamentari care de la data primirii mandatului si pana la terminarea acestuia ajung sa participe la foarte putine sedinte deruland activitati extraparlamentare sau in interes personal si uitand practic scopul pentru care au fost alesi si implicit interesele alegatorilor pe care ar trebui sa ii reprezinte, in totala discordanta cu promisiunile facute alegatorilor in campania electorala,

Tinand cont de faptul ca in pofida acestei slabe implicari in activitatea parlamentrara,  atat indemnizatia de parlamentar, cat si sumele forfetare ajung sa fie incasate in integralitatea lor,

Raportat la faptul ca  desi conform Regulamentul Camerei Deputatilor sau  Senatului  “absentarea, nemotivată şi în mod repetat, de la lucrările Senatului” constituie abatere disciplinara, fara ca in prezent sa existe precedente privind  constatarea  sau sanctionarea acestor abateri,

In scopul imbunatatirii prevederilor Regulamentelor celor doua Camere si implicit al activitatii parlamentare,  astfel  incat atat interesele cetatenilor sa fie real reprezentate, cat si exercitiul mandatului sa fie desfasurat in conditii normale,

In temeiul Art. 74 din Constitutia Romaniei si in conformitate cu prevederile art. 85 alin.[2] din Regulamentul Senatului republicat, inaintam prezentul proiect de lege.

INITIATOR

Senator Urban Iulian

Grupul Parlamentar al PD-L din Senat



PARLAMENTUL ROMANIEI

CAMERA DEPUTATILOR                                            SENAT

LEGE

Pentru modificarea Legii nr. 96/2006–privind Statului deputatilor si al senatorilor, republicata in M. Of. nr. 763/12 noiembrie  2008 , cu modificarile si completarile ulterioare,

Parlamentul Romaniei adopta prezenta lege :

Articol unic : “Legea nr. 96/2006–privind Statului deputatilor si al senatorilor se modifica si va avea urmatorul cuprins:




    1. Dupa Art. 53 se introduce Art. 531 cu  urmatorul cuprins:




    Art. 531.-(1) Absentarea nemotivata la peste 25% din sedintele de plen si sedintele comisiilor permanente ale Camerei in cadrul unei sesiuni parlamentare se sanctioneaza cu retragerea dreptului de a lua  cuvantul in plen, precum si cu reducerea la jumatate indemnizatiei de parlamentar si a sumei forfetare pentru urmatoarea sesiune parlamentara.

    (2) Absentarea nemotivata la peste 50% din sedintele de plen si sedintele comisiilor permanente ale Camerei in cadrul unei sesiuni parlamentare genereaza pierderea mandatului de parlamentar.




    1. Alineatul (3) al Art. 54 se modifica si va cu  urmatorul cuprins:





    (3) Abaterile care implică aplicarea sancţiunilor prevăzute la art. 53 alin. (1) lit. e), f) si la Art. 531 se constată de către Comisia juridică , Imunitati, Validari si Disciplina Senatului, la sesizarea unui grup parlamentar ori la sesizarea personală a unui deputat sau senator. Sesizarea se adresează preşedintelui Senatului în termen de cel mult o lună de la data săvârşirii faptei sau pana la sfarsitul sesiunii parlamentare in cazul Art. 531.

    …”

INITIATOR

Senator Urban Iulian
Urban I. Iulian
Senator de Ilfov
Grupul Parlamentar al PDL din Senat
Vicepresedinte al Comisiei Juridice din Senatul Romaniei
member of American Lawyers Quarter
member of International Association of Commercial Collectors
member of Aca International
member of International Bar Association
Membru de onoare al UNMR
Presedintele Asociatiei www.AsistentaPentruConsumatori.ro
www.urbaniulian.ro
mobile : 0722.726.450
e-mail : iulian.urban@gmail.com

CABINET SENATOR : Preciziei Business Center
Bucharest, Blvd. Preciziei,
no.1, 6 district

BIROU SENATORIAL OTOPENI
Otopeni, Calea Bucurestilor, Nr. 16, Bloc B24, Et. 1, Ap. 14
Telefon 0314253465; 0314253466
Fax: 0314253467; 0314253468

BIROU SENATORIAL BUFTEA
tel: 0310222486
Adresa:    Blvd. Mihai Eminescu, nr.11,Buftea, judet Ilfov



Catre : BIROUL PERMANENT AL SENATULUI

In conformitate cu prevederile art. 85 alin.[2] din Regulamentul Senatului republicat, va inaintam spre dezbatere si adoptare proiectul de lege privind propunerea de modificare a Hotararii Senatului nr. 28 din 24 Octombrie 2005 privind Regulamentul Senatului, publicata in M. Of. nr. 948 din 25 Octombrie 2005, cu modificarile si completarile ulterioare.


INITIATOR

Senator Urban Iulian

Grupul Parlamentar al PD-L din Senat


EXPUNERE DE MOTIVE



In  conditiile in care in ultima perioada  o serie de parlamentari absenteaza nemotivat de la lucrarile Senatului generand imposibilitatea derularii in bune conditii a activitatii de legiferare,

Raportat la faptul ca sunt parlamentari care de la data primirii mandatului si pana la terminarea acestuia ajung sa participe la foarte putine sedinte deruland activitati extraparlamentare sau in interes personal si uitand practic scopul pentru care au fost alesi si implicit interesele alegatorilor pe care ar trebui sa ii reprezinte,

Tinand cont de faptul ca in pofida acestei slabe implicari in activitatea parlamentrara,  atat indemnizatia de parlamentar, cat si sumele forfetare ajung sa fie incasate in integralitatea lor,

Raportat la faptul ca  desi conform Art. 195 litera f) din Regulamentul Senatului “absentarea, nemotivată şi în mod repetat, de la lucrările Senatului” constituie abatere disciplinara, fara ca in prezent sa existe precedente privind  constatarea  sau sanctionarea acestor abateri,

In scopul imbunatatirii prevederilor actualului Regulament al Senatului si implicit al activitatii lucrarilor Senatului,  astfel  incat atat interesele cetatenilor sa fie real reprezentate, cat si exercitiul mandatului de Senator sa fie desfasurat in conditii normale,

In temeiul Art. 74 din Constitutia Romaniei si in conformitate cu prevederile art. 85 alin.[2] din Regulamentul Senatului republicat, inaintam prezentul proiect de lege.


INITIATOR

Senator Urban Iulian

Grupul Parlamentar al PD-L din Senat


PARLAMENTUL ROMANIEI

CAMERA DEPUTATILOR                                            SENAT

LEGE

Pentru modificarea Hotararii Senatului nr. 28 din 24 Octombrie 2005 privind Regulamentul Senatului, publicata in M. Of. nr. 948 din 25 Octombrie 2005, cu modificarile si completarile ulterioare.

Parlamentul Romaniei adopta prezenta lege :

Articol unic : “Regulamentul Senatului se modifica si va avea urmatorul cuprins:



    1. Dupa Art. 195 se introduce Art. 1951 cu  urmatorul cuprins:




    Art. 1951.-(1) Absentarea nemotivata la peste 25% sedintele de plen si sedintele comisiilor permanente ale Senatului in cadrul unei sesiuni parlamentare se sanctioneaza cu retragerea dreptului de a lua  cuvantul in plen, precum si cu reducerea la jumatate indemnizatiei de parlamentar si a sumei forfetare pentru urmatoarea sesiune parlamentara.

    (2) Absentarea nemotivata la peste 50% din sedintele de plen si sedintele comisiilor permanente ale Senatului in cadrul unei sesiuni parlamentare constituie incompatibilitate si genereaza pierderea mandatului de parlamentar.

INITIATOR

Senator Urban Iulian

Grupul Parlamentar al PD-L din Senat




Reclamati abuzurile la adresa office@asistentapentruconsumatori.ro sau la adresa Senatorului : iulian.urban@gmail.com

Redirectioneaza 2% pentru Asociatia www.asistentapentruconsumatori.ro


Afisari: 887

36 Comentarii pana acum»

  1. cineva said

    am April 14 2010 @ 9:37 am

    Bun asa! Ia sa vedem daca trece! :)

  2. Mihai Tociu said

    am April 14 2010 @ 9:38 am

    Ma indoiesc ca se poate combate nesimtirea prin regulamente.
    In plus, degeaba fortati parlamentarii sa participe regulat la sedinte, dar la una anume se fac nevazuti, cum a fost cea in care Senatul a aprobat tacit legea UDMR de recreere a Regiunii Autonome Maghiare!

  3. Tweets that mention Senatorii care vor absenta de la lucrarile Senatului isi vor pierde mandatul | Urban Iulian -- Topsy.com said

    am April 14 2010 @ 9:45 am

    [...] This post was mentioned on Twitter by Bogdan Antohe. Bogdan Antohe said: 1 aprilie a trecut RT @urbaniulian Senatorii care vor absenta de la lucrarile Senatului isi vor pierde mandatul http://bit.ly/cJDmr5 [...]

  4. Vladut said

    am April 14 2010 @ 9:57 am

    Foarte bine!! Erau cam multi “in delegatie” mai mereu.

  5. vrajitorul.eu said

    am April 14 2010 @ 10:05 am

    INTRATI PE http://www.vrajitorul.eu/ – Magia afacerii dvs.
    informatii utile >> http://www.vrajitorul.eu/aplicatia/aplicatia.html

  6. asistentapentruconsumatori.ro said

    am April 14 2010 @ 10:06 am

    Lupta noastra a celor de la Asociatia http://www.AsistentaPentruConsumatori.ro se duce impotriva abuzurilor la care sunt supusi consumatorii romani.
    Pentru asta avem nevoie ca voi, sa ne scrieti despre fraudele sau abuzurile la care sunteti supusi de catre comercianti sau autoritati.
    Noi preluam sesizarile voastre si ne luptam pentru ca drepturile sa va fie recunoscute.
    TOT CE AI DE FACUT ESTE SA NE SCRII LA ADRESA office@asistentapentruconsumatori.ro

  7. Ciuly said

    am April 14 2010 @ 11:53 am

    cam mari procentele 25%/50%. prea permisiv. Fiind vorba de absente NEMOTIVATE as fi mers mai degraba pe procentele 10%/20% sau chiar mai putin, 5%/10%.
    repet, e vorba de absente nemotivate. E mult prea mult sa permiti unui parlamentar sa lipseasca jumatate -1 de la activitatile pt care a fost ales. adica el presteaza activitate 50% si primeste bani 100%. prea mult, mult prea mult.

  8. aspida said

    am April 14 2010 @ 12:22 pm

    • si daca trece… cine vegheaza întru respectare?
    • si daca trece… si nu se respecta, boii caror biciclete vor avea de suferit si în ce fel?

    Motivatie pentru ne-trecere: ei E alesii boborului, deci doar boborul care i-a ales îi poate demite … ;)
    Bleah…

  9. cineva said

    am April 14 2010 @ 12:28 pm

    “si daca trece… cine vegheaza întru respectare?”

    Pai faceti si voi acces cu cardul. La N absente se blocheaza cardul si cand da sa intre in sala suna alarma. :D
    Macar asa oleaca sa le crape obrazul de rusine fata de ceilalti!

  10. frmarian said

    am April 14 2010 @ 12:51 pm

    Mi se pare just , sunt uni care nu trec cu saptaminile pe acolo , e corect la un numar de absente exmatriculat.

  11. Iulian Stef said

    am April 14 2010 @ 1:45 pm

    Foarte interesant ceea ce zice Mihai Tocitu.
    Culmea e ca nu am vazut NICI UN ARTICOL pe aceasta tema pe acest blog. Sa fie intr-adevar intelegere tacita ?
    Uite un link cu mai multe detalii despre :
    http://www.vestic.ro/articol_6651/regiunea-autonoma-maghiara-va-funciona-din-2013.html

    Mie unul chiar mi se pare dubios ca Iulian Urban nu a zis nimic despre chestia asta.:((

  12. adrian said

    am April 14 2010 @ 1:59 pm

    As dori sa fie adoptata si in aceasta forma, permitiva recunosc, legea. Dar sigur nu va fi asa. Daca va fi sa treaca, legea va suferi majorari ale pragurilor de 50, 25 % sau amendamente ce o vor face inoperabila, la fel ca multe alte legi. Apoi o sa se gaseasca cineva sa o conteste la CC pe motiv ca doar alegatorul este cel care poate sa ii retraga dreptul, acordat prin vot, parlamentarului chiulangiu.
    Am totusi o intrebare pe cat de simpla pa atat de complicata in ceea ce privesc drepturile de plata ale tuturor parlamentarilor.
    Cum este posibil sa primesti bani pentru ceea ce nu ai produs. In cazul de fata pentru orele, zilele, lunile de absenta de la servici. Sa inteleg ca activitatea de parlamentar este facultativa iar plata este obligatorie? Nu cumva aici avem de aface cu plata si incurajarea chiulului? Parlamentarii nu se supun legii de plata ca orice bugetar sau angajat la privat: cat muncesti atat esti platit conform codului muncii.Pentru acesti alesi sa lucreze in cele doua camere ale parlamentului nu se aplica prevederile codului muncii de desfacere a contractului de munca? Pai atunci acest cod al muncii pentru cine mai este facut? Daor pentru cei care ii aleg si platesc dari la stat?
    Eu nu sunt de acord sa tolerez chiulul fie chiar pentru o singura ora de absenta. Dar pentru 50% din intreaga activitate parlamentara? Nu se poate asa ceva. Legea trebuie sa fie egala pentru parlamentari ca pentru orice angajat. La salariile pe care le au parlamentarii nici nu se pune problema de a le acredita absentele si chiulul.
    Astept raspunsul la intrebarea elementara: este activitatea parlamentului, deci a celor care trebuie sa ne reprezinte acolo, deputati si senatori, facultativa?

  13. sd said

    am April 14 2010 @ 4:49 pm

    Eu la patron daca am trei nemotivate imi pierd serviciul.Tu si suburbanii tai puteti lipsi maxim la jumatate din sedinte fara sa va pierdeti ,,job”-ul.Vezi ca nu esti la referendumul basescian
    Si te mai intreb ceva asa ca un psd-ist incult ce sunt:cum poate un parlamentar sa propuna o lege neconstitutionala!
    Sa faca basecu un referedum ca salariul de parlamentar sa fie de maxim 3 salarii minime pe economie si sa vezi atunci ce lege ai putea scoate dar cred ca populatia ar vota impotriva!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    In rest iti doresc sa traiesti ca un muncitor la patron!

  14. Bica said

    am April 14 2010 @ 4:49 pm

    Chiar nu vreti sa comentam niste lucruri mai serioase?
    Afisati toti tampiti pe aici sa le comentam ineptiile.
    Papagalul asta trebuie fuwutwut-n gura.
    De asta l-am trimis noi in parlament?
    Noi murim de foame si el se ocupa de prezenta in parlament.
    Stergeti acest articol. Multumesc!

  15. Nemo said

    am April 14 2010 @ 4:53 pm

    este o initiativa laudabila! nu stiu daca e legala ! intrebarea este: cine va vota o lege de acest fel?

  16. Ha@Nemo said

    am April 14 2010 @ 4:53 pm

    Eu dac? nu m? prezint la serviciu 3 zile nemotivat, firma îmi poate desface contractul de munc? instant. Pân? ?i la ?coal? e?ti exmatriculat pentru un num?r de absen?e…. a trecut de mult vremea ?colii, nu mai ?tiu câte.

    Parlamentarii cu atât mai mult trebuie s? fie prezen?i la lucru. Bineîn?eles, când nu au vizite în teren… Ar trebui totu?i reglementate ?i num?rul de ore petrecute în teren… ca atunci o s?-i v?d toat? ziua.

  17. Adrian said

    am April 14 2010 @ 4:55 pm

    Oricum ei au tot felul de motivari pentru absente.
    Sa fim seriosi. Un elev isi motiveaza absente cu carul.

    Propunerea are un scop onest dar daca nu sunt reglementate clar activitatile pentru care se poate absenta chiar si prezenta la Antene si Realitatea poate fii o scuza pt ei … informeaza populatia :) )

  18. Suca said

    am April 14 2010 @ 4:55 pm

    dar aceasta initiativa e buna pentru parlamentul nostru. nu conteaza din partea cuui vine.
    cand ai un servici la 3 absente nemotivate esti trimis acasa. si ei sunt niste angajati pana la urma.

    eu sunt de acord cu propunerea. problema este ca n-o sa treaca de comisii unde pnl si psd sunt fruntasii ciulangiilor.

    si cred ca stie si urban ca nu trece. :)

  19. Bogdan said

    am April 14 2010 @ 4:55 pm

    Chiar si demnitari fiind, au obligatia de a veni la servici, ca orice angajat din lume. Mi se pare aberant ca un parlamentar precum Crin Antonescu (si nu am ceva cu el personal, doar il dau de exemplu pt ca e caz notoriu) sa fie platit de statul roman (si aici ma refer la salariu + chirie + diurne + deplasari + birun in circumscriptie + masina + alte sporuri si avantaje) ca sa vina la parlament in proportie de 5%.
    Pai atunci de ce s-a mai facut parlamentar? Ca sa ia niste bani degeaba?

  20. Mirea said

    am April 14 2010 @ 4:56 pm

    Daca in propunerile privind circulatia ,a fost hilar,in chestia asta cu parlamentarii subscriu.Parlamentarii care lipsesc sau dorm prin parlament trebuie sanctionati intr-un fel.

  21. Theseeker said

    am April 14 2010 @ 4:56 pm

    Cred ca Iulian Urban este unul dintre cei mai deschisi si de bun simt parlamentari. Consider initiativa una f buna!

  22. Sami said

    am April 14 2010 @ 4:57 pm

    si vulpea care nu ajungea la struguri…sunteti frati???
    Mie asa imi pare!

    Iar acum fara nici un fel de partizanat, Urban este unul dintre putinii alesi care-si isi fac treaba…Poate nu straluceste, dar macar incearca.

  23. Corect said

    am April 14 2010 @ 4:58 pm

    Daca un angajat lipseste de la serviciu nemotivat mai mult de 3 zile i se desface caontractul de munca.
    desigur ca nu primeste nici bani pe zilele lipsa.
    In schimb un parlamentar e spidi conzales in acelasi timp este profesor univarsitar in IASI, parlamentar in Bucuresti si mai face parte din 7-8 consilii administrative. Primeste salariu de la toate institutiile mentionate pentru munca ne(prestata). La sfarsit de luna sponsorizeaza partidul cu 70% din venituri.
    O reteta de succes in politica Romaneasca

  24. Crapu said

    am April 14 2010 @ 4:58 pm

    -Chestia cu retragerea dreaptului de a lua cuvintul ar venii ca o binefacere pentru unii dintre ei, care chiar daca iau o singura data cuvintul, la doi ani cel putin, spun numai timpenii.
    -Reducerea indemnizatiei…frectie la un picior de lemn de corcodus. Au alte surse de subzistenta mult mai consistente decit amaritul salariu de parlamentar.
    -”Exmatricularea” din parlament, care, ipotetic, va fi aprobata, nu se va pune niciodata in practica.
    De ce?
    Fiindca traim in Romania.

  25. Riina said

    am April 14 2010 @ 4:58 pm

    Daca a fost ales, sa lucreze acolo in interesul celor care l-au trimis in Parlament, ca doar nu a primit ordin ca la armata.

    Chiar si pentru adversarii lui Urban este greu sa gaseasca o replica la afirmatia privind chiulangiii: “… sunt parlamentari care, de la data primirii mandatului si pana la terminarea acestuia, ajung sa participe la foarte putine sedinte, deruland activitati extra-parlamentare sau in interes personal si uitand practic scopul pentru care au fost alesi”.

    Nu are dreptate ? Cred ca, in ciuda stangaciilor unor propuneri, este unul din putinii care pune degetul pe “ranile” din Parlament. Si asta deranjeaza foarte tare pe cei vizati, dar aduc o unda de speranta pentru alegatori.

  26. Doru said

    am April 14 2010 @ 4:59 pm

    Complet de acord.
    Jobul unui parlamentar ales este sa participe la sedinte, sa dezbata legi, sa propuna modificari, etc.
    Pozele alea cu unii dintre alesii nostrii care se uita la filme, dorm cu capul pe masa, fie pur si simplu nu sunt prezenti, trebuie sanctionate.
    In sfarsit un senator cu tupeu care chiar vrea sa faca ceva bun. Stiu ca nu o sa reuseasca, dar poate se trezesc si altii….

  27. Dandanache said

    am April 14 2010 @ 5:00 pm

    Faptul ca sint alesi nu inseamna ca nu sint la servici. Si un director de fabrica sau companie este ales de adunarea actionarilor. Aia inseamna ca poate lua salar fara sa faca nimic (trage chiulul in Teneriffe) 4 ani? Nici gind. In 4 ani compania da faliment. Principiul e acelasi. Asa ca sint platiti sa mearga in parlament si sa voteze si sa dezbata legi. Pentru aia au salar. Nu le convine slujba asta? I-a sa vedem citi parlamentari s-ar prezenta acolo pe baza de voluntariat, asa fara plata.

  28. Mircea said

    am April 14 2010 @ 5:00 pm

    Daca parlamentarul o sa-si piarda mandatul, acesta sa restituie statului suma alocata alegerii noului parlamentar (este vorba despre costul alegeriloror)!

  29. criminal lawyer said

    am April 14 2010 @ 5:38 pm

    Bagati-ai pula-n ma-ta de avorton, bai lingau devotat a lui Basescu, mai cacat cuc cravata roz nu ti-e rusine sa te dai in spectacol pe la televiziuni?
    Bai rahatule tii minte ca ti-am scris in 2008 ca n-ai sa faci nici un cacat ca parlamentar?
    Te-ai pus in slujba dictachiorului bai idiotule vezi sa nu vomiti dimineata in fata oglinzii cand iti barbieresti capul ala de pula belita
    Criminal Lawyer

  30. Csaba said

    am April 14 2010 @ 5:41 pm

    MINUNAT!
    Sa vedem daca va fi si aprobata legea.
    FELICITARI PENTRU INITIATIVA!!!

  31. lt. col. Thobescu Theodor said

    am April 14 2010 @ 5:57 pm

    C O R E C T

  32. cineva said

    am April 14 2010 @ 7:51 pm

    @sd
    Mi-e si scarba sa raspund lingailor pesedisti. Dar hai sa o fac.
    “cum poate un parlamentar sa propuna o lege neconstitutionala!”
    – E vorba de un REGULAMENT fiule nu o lege. Pune si tu manutza in viata te pe un dictionar sa vezi care e diferenta.

    “Sa faca basecu un referedum ca salariul de parlamentar sa fie de maxim 3 salarii minime pe economie si sa vezi atunci ce lege ai putea scoate dar cred ca populatia ar vota impotriva!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!”

    - Vai de mine, chiar as si plange pentru asta. :D
    Eu pun pariu cu tine (si risc o suma foarte mare!) ca daca maiine s-ar da o lege prin care parlamentarii sa aiba salariul ZERO ( = 0 ron) atat Senatul cat si Camera Deputatilor vor fi in continuare pline. Si daca as fi in locul lui Urban chiar as avea “tupeul” sa propun o lege ca asta. Fiindca aia care sunt acolo nu sunt pentru faramiturile de bani numite salarii. :)

  33. Maria said

    am April 14 2010 @ 10:19 pm

    De acord cu tine, Iulian. Slaba speranta, insa, sa treaca la vot …

  34. Florin Ungureanu said

    am April 15 2010 @ 1:20 pm

    Stimate Domnule Iulian Urban,
    Daca-mi permiteti, as mai adauga la art 51 si alin c):
    Absentarea nemotivata la peste 10% din sedintele de plen si sedintele comisiilor permanente ale Senatului in cadrul unei sesiuni parlamentare constituie incompatibilitate si genereaza imposibilitatea mandatarii pentru urmatoarele 5 mandate.

    Sper ca sunteti de acord ca aceste absente genereaza grave tulburari in procesul legislativ, nemaipunand la socoteala si faptul ca ocupa un loc din care, lipsind, nu face treaba pentru care a fost mandatat ….

    Cu respect

  35. Florin Ungureanu said

    am April 15 2010 @ 1:28 pm

    …. in comentariul de mai sus am scris gresit “art 51″ in loc de “art 53″ (corect) …. dar cred ca estenta este clara …

  36. ildiko said

    am April 15 2010 @ 10:08 pm

    Si uite asa vom fi in campanie electorala non stop pentru inlocuirea chiulangiilor exmatriculati din parlament pe cale neconstitutionala.
    Intentia e buna, dar va ramane in stadiul de morula.

Comment RSS · TrackBack URI

Lasa un comentariu

Nume: (Obligatoriu)

eMail: (Obligatoriu)

Site:

Comentariu:



Urban Clean