Ce cauta actori buni precum Diaconu sau Malaele in filmul-manea Poker ?Chiar atat de disperanta este goana dupa bani incat accepta sa joace in orice porcarie doar pentru ca este finantata generos din bani publici ?
Iulia Blaga face praf ultimul film al lui Sergiu Nicolaescu aici http://www.hotnews.ro/stiri-film-7107354-video-cronica-film-poker-sergiu-nicolaescu-troaca-laturi-banii-nostri-capul-nostru.htm , iar eu adaug o simpla nelamurire : ce cauta in acest film actori precum Diaconu sau Malaele ? Chiar atat de disperanta este goana dupa bani incat accepta sa joace in orice porcarie doar pentru ca este finantata generos din bani publici ?
Iata ce scrie Iulian Blaga :
"Poker" nu e deloc o satira, nu e oglinda societatii bolnave in care traim, ci e creat si hranit de aceasta vulgaritate generala si menit ei - vulgaritate care se regaseste in film de la aparitiile lui Jojo goala-pusca sau pipaita de Valentin Teodosiu ori Horatiu Malaele, pana la vulgaritatea politica servita ca denuntare a coruptiei la nivel inalt. Daca Jojo fara haine nu e decat ceea ce este, politica vazuta de senatorul Sergiu Nicolaescu nu e "Toti oamenii presedintelui", ci o mare manea prajita la gratarul din fata Senatului si aruncata plebei infometate de entertainment.
Cel mai vulgar e, insa, gestul in sine: Sergiu Nicolaescu a fost mereu un favorizat al regimurilor politice. Cand Lucian Pintilie, Mircea Saucan, Iulian Mihu, Alexandru Tatos si alti cineasti de talent fugeau din tara sau se imbolnaveau pentru ca nu erau lasati sa-si faca putinele filme, Sergiu Nicolaescu distra poporul cu productii de actiune si filme din epopeea nationala, ajutat de regim. Dupa ce a participat la o dubioasa revolutie, Nicolaescu a ramas tot pe val, iar libertatea i-a dat posibilitatea sa se exprime artistic in mod plenar (!) in productii pentru care a ramas respectat de popor, in contul reputatiei castigate in perioada comunista, desi suflul ii disparuse.
Dupa ce a participat la spalarea pe creier generala operata de comunisti, Sergiu Nicolaescu se plaseaza acum la senectute intr-un fel de "Ghepardul" ieftin. Resimte sfarsitul unei epoci si inceputul alteia, dar parca mai ales il incearca un fel de sila olimpiana fata de toti si de toate - si de coledzii de politica, si de cei cu care a facut revolutia (si care n-au avut norocul sa supravietuiasca), si de comunismul de care a profitat, si de pensionari, si de "tinerii regizori" (cu care se rafuieste pe ecran), pana si de CNC-ul care i-a finantat creatiile si pe care acum il ia la misto.
O piesa de teatru bulevardiera devine pe marele ecran un ghiveci respingator nu atat prin ce contine cat prin aroganta cu care isi trateaza publicul, coborandu-l la nivelul lui. Daca acest film nu le da oamenilor care au pastrat un minim respect de sine impresia ca lupta e pierduta si ca trebuie sa incerce sa traiasca in alta tara, minima reactie sanatoasa e sa alerge sa faca un dus, ca sa dea jos murdaria cu care au fost improscati de pe ecran.
Reclamati abuzurile la adresa office@asistentapentruconsumatori.ro sau la adresa Senatorului : iulian.urban@gmail.com
Redirectioneaza 2% pentru Asociatia www.asistentapentruconsumatori.ro































Cristina said
am April 9 2010 @ 2:52 pm
Buna intrebare
Iulian Stef said
am April 9 2010 @ 3:14 pm
Cred ca Iulian Blaga se plictiseste.
radu andrei said
am April 9 2010 @ 6:09 pm
Dar ce cauta Mircea Diaconu in balconul conspirationistilor din 1989 cand dirija populatia cerandu-le sa faca loc carelor de Televiziune si celor “care poate maine ne vor conduce”? (secventa a fost difuzata in serialul despre “revolutie” prezentat de B1TV )
mihai said
am April 9 2010 @ 6:54 pm
acest film este abject
vedeti-l si convingeti-va
o maaare porcarie
M. O. said
am April 9 2010 @ 7:24 pm
tizul meu Mircea Diaconu…., cu regret i-o spun: nu ati fost niciodata un mare artist; ati ales mereu roluri stupide si greu de inghitit iar acum, dupa instaurarea noii ordini rozalii.., ati devenit un asidu sustinator a celor mai penibile si nocive personaje din tara asta, biata de ea; explicatia mea, care v-o dezvalui este asta; am convingerea ca Mircea asta a fost , minimum, informator al securitatii, paote chiar si mai mult…., are convingeri care numai un astfel de ‘om nou’ le mai pastreaza si actioneaza in cauza !iar ds. film…? care film…? O ’susanea’ penibila… of Doamne.
apocas said
am April 9 2010 @ 7:47 pm
poate ca e timpul ca aceste mituri in viata sa fie scuturate putin, pentru ca despre cei care nu mai sunt va fi mai greu, desi s-ar impune si acolo o curatenie spirituala macar.
securitatea ar fi fost un copil naiv daca nu inrola si cativa titani ai artei scenice/cinematografice (ideia nu e a mea ci vine de la ana pauker)
alkm said
am April 9 2010 @ 8:31 pm
d-le urban, daca pana acum ma indoiam, acuma sunt convins: sunteti o nulitate (din punct de vedere moral)
mizeria pe care o promovati prin articole de genul asta este mult mai vulgara si mai indecenta decat filmul “poker”
iar spun asta pentru ca demitizarea unor titani ai artei scenice/cinematografice avand tupeul sa fiti critici vis-a-vis de creatiile acestora (poate nu toate reusite) este facuta doar de dragul castigarii unor voturi si simpatii
cand ati fost ultima data la teatru?
cum vi se pare ca bugetul ministerului culturii este jalnic si pe minus fata de anul trecut, pe cand bugetul stsului aproape dublu?
atunci cand cei care promoveaza incultura si manelizarea(si cand spun asta, da, ma refer in primul rand la partidul din care faceti parte) au tupeul sa isi dea cu parerea despre arta(indiferent de calitatea ei) nu pot sa nu iau foc
iar daca majoritatea actorilor: buni, rai ,mari, mici sunt impotriva lui basescu acest lucru ar trebui sa va dea de gandit…nu a fost asa de la inceput
presedintele actual al Romaniei in perioada in care a fost primar si deci, patron al teatrelor din Bucuresti ce a facut pentru ele? de cate ori a fost dansul la teatru?
nu stiti?
eu stiu
va rog sa-l intrebati
s-ar putea sa se supere
el doar asculta manele
aceste lucruri ar trebui sa va doara
cat despre filmul poker, el nu este cel mai prost film al lui sergiu nicolaescu
dar va avea spectatori
din pacate
si cum acest lucru conteaza in sistemul de acordare a punctelor cand se dau concursuri la cnc, va mai face un film
poate tot prost
si poate tot cu mari actori
daca vreti sa schimbati ceva schimbati unde trebuie, nu improscand cu noroi
doar sunteti la putere
dar sunt convins ca va doare undeva de asta
dvs trebuie sa loviti in adversari politici doar
nu sa rezolvati ceva in tara asta
apocas said
am April 9 2010 @ 8:41 pm
n-am vazut acest poker si sper sa nu fiu obligat, dar actori care pupa in cur stim cu kilu, de la ceausescu pana la basescu, scuza de pe vremuri era ca ii ….obliga.
dar actori care se prostitueaza de buna voie, asi cita arsinel, stela popescu, cerchez, piersic, moraru,-dintre seniori numai, si lista ramane deschisa cum ziceau inaintasii nostri……ca nu o incape tot blogul asta
alkm said
am April 9 2010 @ 8:53 pm
si pentru tine apocas, de cate ori ai fost la teatru, in ultimii 10 ani sa zic, sau in viata ta?
vino la nottara sa vezi variatiuni enigmatice , sau daca e prea grea pentru tine la operele complete ale lui wlm skpr sau daca nu stii cine e shakespeare la scandal la opera si apoi scrie aici pe blog cat de prost actor e mircea diaconu
nu te obliga nimeni, dar poate atunci poti sa iti dai cu parerea
apocas said
am April 9 2010 @ 9:02 pm
de diaconu nu am zis nimic dar nu citesti atent, dar daca ma intrebi, asta- m diaconu, nu are/avea beneficii de parlamentar, sau nu-i ajunge?
cei citati de mine erau de la national, sa adaug florina cerchez si carmen tanase,
shakespeare, tre sa fie ala cu sonetele lu voiculescu?
alkm said
am April 9 2010 @ 9:21 pm
ba citesc destul de atent
prin acest articol domnul urban loveste intr-o meserie
o meserie foarte banoasa (atunci cand vorbim despre actorii de talia domnului diaconu in europa, unde arta se face tot cu bani de la stat )
iar meseria dlui diaconu este de actor, nu de parlamentar
faptul ca se implica in viata politica este treaba/dreptul sau
iar politic nu are decat sa fie atacat
dar aici nu este atacat politic
intamplator sau nu stiu ca domnul diaconu vrea sa creeze in tara asta si un statut al actorului
el nu exista in momentul de fata
un sindicat al actorilor care sa le apere drepturile nu exista in momentul de fata
iar realizarea acestor lucruri probabil ca ar duce la imputinarea actorilor care “se prostitueaza”
daca domnul urban este scarbit de acest film cred ca ar trebui sa stea de vorba cu actorii si sa vada legislativ ce este de facut pentru ei ca sa nu mai fie nevoiti sa joace intr-o telenovea sau o prostie ca sa castige si ei un ban
iar daca tu stai si judeci mai european si mai “de dreapta” lucrurile vei observa ca acel comentariu al tau (si nu numai al tau) nu fac decat sa le cante in struna acelora care distrug arta din Romania
si in curand vor fi mai mult de 99 la suta manelisti
apocas said
am April 9 2010 @ 9:35 pm
esti mai nou in domeniu, exista sindicat(e), in lumea teatrului, unul era afiliat la cartel alfa,
daca baietii nu cotizeaza e pt ca au mare incredere in ei, si prefera o bere sau un vin ;
in ce priveste statutul…, prin 1990, caramitru, atunci mai prezent in romania revolutionara – fara ironie- a facut ceva de acest gen, ba chiar a inventat un timbru pe biletele de teatru, cum era pe timpul lui ceasca cu timbrul olimpic la meciuri sau cel de cruce rosie la filme.
mai toate bransele culturale si-au tras cate un timbru.
sunt de acord ca cultura e in cacat, dar cred ca nu e vina publicului ci a autorilor de acte culturale.
ca isi iau bani, multi, din telenovele, e un drept al lor , dar sa nu se planga ca ii vedem asa cum se arata acolo.
apocas said
am April 9 2010 @ 9:43 pm
si cum ai intuit , eu nu prea merg la teatru dar citeste pamfletele lui tocilescu sau dan puric ori rebengiuc, despre lumea teatrului, printre altele.
imi explica un senior de la notara ca pun in scena piese cu 2 actori si decor minimal ca sa iasa mai ieftin (in traducere libera – ca sa castige mai mult)
10 euro un bilet de teatru la casa de cultura eminescu, impartit la 2 actori,, plus masinistii, nu e de colo,
alkm said
am April 9 2010 @ 10:08 pm
UNIUNEA SINDICATELOR DIN INSTITUTIILE DE SPECTACOL DIN ROMANIA(USIS),este singura organizatie ce apara interesele si drepturile lucratorilor din institutiile de spectacol,asta insemnand in principal din teatrele din Romania,dar nu numai.
la asta te refereai?
eu am zis sindicatul Actorilor
ceea ce ar insemna nu doar al actorilor angajati in teatre
stiu ce am zis
vezi sindicatele actorilor din alte tari
liderul acestui sindicat este actor la Nottara
dar sigur, eu sunt nou in domeniu si nu stiu
problema este ca usis, fiind afiliat la bns, nu poate apara drepturile actorilor decat ca pe cele ale altor meserii
a existat o lege a teatrelor care a fost blocata de usis
acea lege avea hibe mari, care cred eu ca puteau fi rezolvate
acea lege era ca si principiu un lucru bun pentru cultura din Romania
dar s-a renuntat total le ea
nu ma intreba de ce
cand vorbim despre teatru, arta, cultura, nu cred ca poate fi o scuza faptul ca nu sunt bani
gandeste-te doar cati bani se dau pe un km prost de autostrada
in sua broadway-ul a aparut intr-o perioada de criza mai mare decat cea de la noi de azi
PRIN PROGRAME GUVERNAMENTALE !!!
dar probabil ca ei nu erau manelisti
alkm said
am April 9 2010 @ 10:15 pm
iar seniorul de la nottara care iti explica asta iti explica despre un spectacol-susa, eventual gazduit de teatrul nottara
ca daca era un spectacol al teatrului nottara, actorii erau platiti pe luna, chestia aia numindu-se salariu
si nu era greu de intuit ca nu mergi pe la teatru
persoanele pe care le-ai mentionat sa stii ca nu doar scriu, ci si fac parte din lumea teatrala
iar pamfletele lor au legatura cu ceea ce fac
daca tu nu stii ce fac decat de la tv, intrebarea mea este: de ce te mai obosesti sa citesti ceva despre care oricum nu o sa ai o idee clara vreodata?
cineva said
am April 9 2010 @ 10:21 pm
Domnilor,
Eu zic sa-l separam pe regizorul Sergiu Nicolaescu de postdecembristul Nicolaescu. Cum au facut multi greseala de a se manji de politic si de “adaptatea la newlife” (Bitman etc.) asa a facut si el din pacate …
Sa nu uitam insa de “Mihai Viteazul”, “Mircea” , “Oglinda” ,”Carol I” si multe multe altele fara de care nationalismul romanesc nu ar fi avut o expresie vizuala. Sa-i multumim macar pentru asta si sa-l iertam pentru rateul din “Poker”.
Si inainte de a ne speria de un film sa ne amintim ca el nu este decat O CREATIE ARTISTICA si nimic altceva.
alkm said
am April 9 2010 @ 10:33 pm
eu zic ca “cineva” are ca fond dreptate
ceea ce m-a deranjat este ca actuala putere incearca prin orice mijloace sa loveasca in adversari politici chiar si in domenii unde nu au habar
asta e un film
atat
la care spectatorii o sa se duca sau nu
daca domnul urban vrea sa faca ceva, o poate face
poate imbunatatii lucrurile
si astfel imi va demonstra nu numai mie, ca el isi doreste ca societatea romaneasca sa evolueze
ce este gresit domnule urban ca niste actori precum mircea diaconu si horatiu malaele au castigat niste bani frumosi sau nu (eu nu stiu cat au luat) jucand intr-un film mediocru?
prin posturi de genul asta aparati democratia?
sau vina lor ca au jucat in acest film are mare legatura cu faptul ca nu il plac pe traian basescu?
AlbuSibiu said
am April 9 2010 @ 10:57 pm
Sunt sigur ca daca actorii respectivi erau macar membri PDL intrebarea nu era pusa. Dar atata vreme cat impricinatii sunt adversari politici haideti sa lovim in ei, nici nu mai conteaza ca sunt unii dintre cei mai mari actori contemporani. Iar daca va legati si de Sergiu Nicolaescu atunci ganditi-va cate filme de-ale lui ati vazut de la cap la coada. Iar daca nici asta nu va face sa va fie rusine atunci fiti ipocriti in continuare!
Alex said
am April 9 2010 @ 11:24 pm
Ouch, ce-i cu articolul asta? Ti-a cerut Zeus sa-l scrii? Se simt colegi de-ai tai cu musca pe caciula? N-o fi o mare capodopera filmul asta, dar nici nu e cum zice aceasta neica nimeni.
apocas said
am April 9 2010 @ 11:28 pm
sa inteleg ca s nicolaescu e idealul romanului in materie de film?
poate cele cateva filme cu comisarul, dar au fost niste transpuneri de filme politiste occidentale, la care noi nu aveam acces iar el da;
fara indoiala cultura trebuie sub-ventionta , dar asta s-ar referi la sub-zistenta,
nu ii facem miliardari in ron, pe baza de subventii!
o filarmonica cu 10 concerte pe luna sau 100 pe an nu poate cere 2 miloane pe bilet ca sa tina 200 de orchestarnti, plus masinisti , plasatoare , directori, directori artistici, subdirectori etc…
dar la teatrul metropolis cu 300.000 biletul si 300 de spectatori, adica cca 90 de milioane per spectacol (sau hai,numai 70 milioane), si 2 actori pe scena… nu-i chiar saracie,
iar subventia merge la masinisti, plasatoare si regia localului cat sa ramana restul la interpreti.
alkm said
am April 9 2010 @ 11:46 pm
te rog eu apocas gandeste-te la cat costa 1 (un) km de autostrada si dupa gandeste-te cat ne-ar saraci o subventie mai mare acordata culturii
gandeste-te la cat costa terenul (chiar si azi) pe care si-a facut casa videanu (cam de 3 ori probabil sau chiar mai bine decat bugetul unui film BINE subventionat)
iar teatrul metropolis nu este un teatru particular
este un teatru care apartine de primarie
singurul teatru particular este teatrul ACT
ar mai fi ARCA, dar acolo actorii joaca mai mult din placere
la metropolis actorii sunt platiti ca si colaboratori
sunt platiti pe spectacol in functie de cat au negociat si cat au obtinut
crede-ma pe cuvant de onoare ca nu sunt platiti din incasari
iar in teatrul metropolis s-a investit in imagine
iar investitia a fost tot de la buget
de la bugetul primariei
reclamele de pe magazinul “cocor” de exemplu costa si alea
si nu putin
iar faptul ca sala este plina inseamna ca a meritat investitia
daca ar fi bani pentru cultura, crede-ma ca nu s-ar pune problema sa se faca piese “sarace”
dar nu sunt
sunt pentru alte lucruri
din teatru cine s-ar putea imbogati?
ticalosi, precum mircea diaconu?
alkm said
am April 10 2010 @ 12:33 am
si sa ne intelegem
a te “imbogati” din teatru sau film nu inseamna sa dai “tunuri” de milioane de euro
inseamna sa traiesti cel putin decent din meseria pe care ti-ai ales-o
iar criteriul in meseria asta este destul de simplu
aplauzele spectatorilor
in momentul de fata este greu pentru un actor tanar sa supravietuiasca decent, oricat de bun ar fi in meseria asta, doar daca “se prostitueaza”
daca “seniorii” se descurca asta nu inseamna ca totul este roz
un actor tanar, nu neaparat la inceput, nu poate pretinde sa castige cat castiga diaconu sau malaele
in acelasi timp publicul, si chiar actorul tanar are nevoie de acestia
dar daca nu se va schimba ceva in sistem, in viitor nu vor mai aparea actori decat de telenovele si filme(cat se vor mai face si astea)
iar spectatorii chiar ca nu vor mai avea ce sa vada
am auzit ca acum vreun an de zile dl prigoana vroia sa sponsorizeze o piesa , “gaitele” cu bahmuteanca intr-unul din rolurile principale
daca proiectul se punea la un teatru poate ca veneau si bani de la buget
probabil ca asta este viitorul teatrului si filmului din Romania
nu filme proaste ale lui nicolaescu cu niste actori doar “buni” precum malaele si diaconu
M. O. said
am April 10 2010 @ 1:00 pm
filand cele postate de diferiti sau diferite…. se extrage un singur sentiment sau spuneti cum vreti voi: ADEVARUL SUPARA !
si mai spun ceva ds. mine: viata a fost asa, ca eu sa traiesc cca 10 ani in Turcia…; ‘m-am turcit’…. si iata dovada: din cele cca 180 de canale tv la NICIUNUL nu se face atata politica, mai ales asta de ‘ceaun’+ pornografia este exclusa + scenele din filme mai vechi in care apare gestul de a funa sunt bruiate – adica ‘a fuma’ in media lor nu exista……. si…. la toate aceste 180 de canale, fiecare in parte, are 2-3 seriale saptamanale, telenovele, autohtone si unele chiar f.reusite (unul a ajuns si la noi pe kanal D -”sheherezada) ei acum vine ‘bomba’ in NICIUNUL dintre aceste SUTE de seriale nu gasesti de doua ori acelasi artist, actor; in fiecare serial exista o alta distributie si, zau, pt mine este un miracol: cum naiba reusesc astia sa aiba asa multi actori, cei mai multi mai buni ca cei tot mereu evocati azi…? Un lucru stiu sigur, ca ’scolile’ lor de arta sau de studii teatrale… sunt aproape inexistente iar puzderia asta de actori sunt oameni obisnuiti, alesi de regizori destepti care stiu sa-i invete sa se poarte in film asa ca in viata de toate zilele;
probabil ca un film, cum este acest ‘poker’ nici nu ar primi drept de a fi difuzat in aceasta tara…., dar la noi…’se poate’! vai ce departe suntem de Orient… la fel de departe ca si de Occident…; oare unde suntem noi, mai oameni buni… cateodata stau si ma gandesc…:’poate ca noi nici nu existam.?!”
Jou said
am April 10 2010 @ 3:07 pm
Mircea Diaconu nu este un actor bun, ci un mediocru, ca orice oportunist notoriu … la locul potrivit, in momentul potrivit (nu se dezminte nici de asta data!)…
atotstiutorul said
am April 11 2010 @ 5:10 am
Ciinii latra caravana trece…
Buduru said
am April 11 2010 @ 9:21 am
De fapt, aici se judeca filmul (scenariu, regie, etc.), sau calitatea interpretarii?
N-am vazut filmul, dar, la modul general, un actor poate face un rol excelent, chiar si-ntr-un film slab.
Una peste alta, acest subiect imi aminteste de un film, destul de vechi (“Istoria lumii”), care caracterizeaza perfect situatia prezentata, intr-o singura scena:
- un primitiv, intr-o pestera, cu mii de ani in urma, picteaza oarece, pe un perete;
- un alt primitiv, coleg de pestera, se apropie si urineaza pe pictura;
- comentariul scenei: odata cu primul artist, a aparut si primul critic de arta.
Parerea mea: celui care nu stie sa creeze, nu-i ramane altceva de facut decat sa comenteze creatia altuia.
apocas said
am April 11 2010 @ 11:00 am
pt buduru, exista 10 milioane de spectatori la mia de artisti,
sa le luam dreptul sa nu le placa?
adica numai cine a fost pe scena are voie la teatru?
sau doar ciocu mic!
si mircea diaconu isi da cu parerea despre automobile…
Buduru said
am April 11 2010 @ 1:32 pm
@apocas
Nu ma gandeam la spectatori, ci la criticii de film (de arta, in general-in speta, Iulia Blaga).
Cele 10 milioane de spectatori pot alege ce vor: sa analizeze actorii sau actiunea fimului (piesei), sa le placa, sau sa nu le placa. 99% vor analiza actiunea (vezi “Avatar”). D’aia exista filme de arta si filme comerciale. Din filmele comerciale, finantezi filmele de arta, daca vrei, daca nu, nu!
Asa cum spectatorul este liber sa-i placa, sau nu, tot la fel si actorul este liber sa joace un rol, sau nu.
Nu toti actorii sunt Al Pacino, tre’ sa manance si gura lor!
In concluzie, eu nu sunt de acord nici cu finantarea din bani publici a productiilor cinematografice, nici cu noroiul aruncat in niste oameni care-si fac doar meseria (actorii).
m.o. said
am April 11 2010 @ 1:35 pm
repet ca lenin; ‘invatati, invatati, invatati’…: ADEVARUL SUPARA !
cineva said
am April 11 2010 @ 7:22 pm
Filmul nu iese cu nimic in afara “trendului” posdecembrist al violentei si vulgaritatii prin care ne-am invatat sa socam Vestul si am vazut ca prin asta primim premii grase. (exemplu “4 luni, 3 saptamani si 2 zile”).
E cunoscut faptul ca vesticii nu dau doi bani pe “originalitate”, “creatie artistica” etc. etc. (deoarece trec si ei printr-un proces continuu de lobotomizare globalista ca si noi) asa ca daca vrei cu adevarat sa le atragi atentia pui in film REALITATEA sau ceva pe-aproape (inspirat, adaptat etc.).
N-o sa vezi pura fictziune romaneasca ruland pe ecranele din Vest. NEVER. Si nici filmele istorice cu Vlad Tzepesh si Mihai Viteazul care contin REALITATE DERANJANTA “contextului european”.
asistentapentruconsumatori.ro said
am April 12 2010 @ 10:44 am
Reclamati abuzurile la care sunteti supusi la office@asistentapentruconsumatori.ro
Lupta noastra a celor de la Asociatia http://www.AsistentaPentruConsumatori.ro se duce impotriva abuzurilor la care sunt supusi consumatorii romani.
Pentru asta avem nevoie ca voi, sa ne scrieti despre fraudele sau abuzurile la care sunteti supusi de catre comercianti sau autoritati.
Noi preluam sesizarile voastre si ne luptam pentru ca drepturile sa va fie recunoscute.
TOT CE AI DE FACUT ESTE SA NE SCRII LA ADRESA office@asistentapentruconsumatori.ro
vrajitorul.eu said
am April 12 2010 @ 10:44 am
INTRATI PE http://www.vrajitorul.eu/ – Magia afacerii dvs.
informatii utile >> http://www.vrajitorul.eu/aplicatia/aplicatia.html
hello.. said
am April 12 2010 @ 4:15 pm
a spus unul “ADEVARUL SUPARA”…; think about !