Cum a vrut sa ma omoare soferul masinii B-63-WPO

Tweet this

http://www.www.www.urbaniulian.ro/?p=43597




Reclamati abuzurile la adresa office@asistentapentruconsumatori.ro sau la adresa: iulian.urban@gmail.com

Redirectioneaza 2% pentru Asociatia www.asistentapentruconsumatori.ro


57 Comentarii pana acum»

  1. alexandru said

    am April 7 2010 @ 7:40 pm

    Domnule Iulian Urbam, eu cred ca incomodati prea mult. De ce nu candidati la presedintie? Cred ca ati fi cel mai potrivit

  2. Dani said

    am April 7 2010 @ 8:26 pm

    Acum chiar dl Urban recunoaste ca regimul BASESCU E FALIT, si ca nimic nu mai functioneaza aici.

    TARA LUI PAPURA VODA….

    Ce nu pricep e ca domnia sa ramane PDL-ist in continuare, in ciuda oricarei logici elementare.

  3. cineva said

    am April 7 2010 @ 8:52 pm

    http://www.urbaniulian.ro/2009/12/25/ar-trebui-imobilizati-in-trafic-de-catre-politie-cei-care-circula-cu-numarul-de-inmatriculare-de-la-masina-murdar/

    Eu cand am scris propunerea asta in iarna aicea toti au sarit sa ma injure ca avem “drumuri murdare” si alte imbecilitati de 2 bani. Daca m-ar sti ar sari sa ma taie pe strada.
    Aceiasi borfasi care au mers iarna asta cu numerele murdare si care au agresat in trafic mii si mii de conducatori auto cu flashuri si claxoane stau si acum cuminti la adapostul numerelor murdare sau “foliate/sprayate antiradar”. Fereasca bunul Dumnezeu sa dea un nenorocit din astia peste cineva ca …prinde orbul scoate-i ochii.
    Credeti ca ar trebui sa ma duc personal in audienta la Ministerul de Interne ca sa corectam asta in Codul Rutier domnule senator ?

    P.S Exact aceeasi intamplare am avut-o si eu spre Urziceni numai ca la mine mai erau de fatza si “echipajele militziei rromane” (care n-au miscat un deget apropos) cand individul mi-a franat in fatza in localitate si a coborat din masina sa ma ia la bataie. Noroc ca mai eram cu cineva in masina.

  4. cineva said

    am April 7 2010 @ 8:59 pm

    Recomand sistemele video cu inregistrare continua pe card SD sau HDD montate in masina. Inca nu am apucat sa-mi pun asa ceva dar o sa o fac cat de curand. Sa vedem daca “nu pot fi considerate probe in politie/justitie” deoarece sunt facute cu “camere neautorizate”.

  5. Dan DC said

    am April 7 2010 @ 10:20 pm

    Sunt curios daca o sa primesti raspuns de la politie.

  6. http://www.urbanviorel.ro/2010/01/15/nesiguranta-din-romania-anului-2010-suntem-lasati-sa-fim-vulnerabili-si-nesiguri/ said

    am April 7 2010 @ 11:17 pm

  7. Ioan said

    am April 7 2010 @ 11:44 pm

    Cele care încep la num?r cu W nu sunt alea voastre, din guvernul condus de partidul din care face parte ?i Urban!?

  8. Irina said

    am April 8 2010 @ 1:11 am

    pfuu… sunt socata ! Multumesc Celui de Sus ca nu ai patit nimic ! Te sustin Iulian !

  9. Bondocel said

    am April 8 2010 @ 1:22 am

    Sincer imi pare rau ca si dvs aveti parte de asemenea scenarii. Noi suntem zilnic in situatii similare dar nu ne baga nimeni in seama. Problemele de acest gen din cate se vede sunt din ce in ce mai multe si mai dese. Intrebarea este daca nici dvs cu pozitia de parlamentar si membru in pardidul de la guvernare nu puteti face nimic inseamna ca in Romanica noastra ne asteapta vremuri grele. Bine ca domnul Boc se intereseaza doar de impozite si taxe dar nu ne asigura si siguranta in aceasta tara ca sa putem castiga linistit acesti bani care trebuie sa-i dam ! Pacat de tara asta in ce hal a ajuns si nimeni nu mai poate face nimic bun iar banditii isi fac legea.
    Asta este, noi am votat noi tragem scurta !

  10. anton said

    am April 8 2010 @ 6:24 am

    Daca nici pe-un senator POLITIA nu-l baga in seama …

  11. atotstiutorul said

    am April 8 2010 @ 6:59 am

    Teribilisti fac pui..si eu am patit acelasi scenariu cred ca asta este ultima distractie a smecherilor

  12. nic said

    am April 8 2010 @ 7:14 am

    Domnule Urban, s-ar putea sa aveti surpriza sa constatati ca individul (unul dintre nenumaratele pericole publice ce umbla in libertate!), chiar la militie „lucreaza”. Tupeul acestor indivizi nu este justificat decat de un…„spate” acoperit cu acte si de catre persoane care au la mana LEGEA, aceea opozabila, chipurile, tuturor, dar aplicata…in functie de „interpretare”.
    Asa cum mai zicea cineva, NOI, oropsitii de rand avem parte de asemenea tratamente zilnic, de cateva ori, uneori, nervii ne sunt striviti de atata tupeu prostesc si incercam sa ne calmam, dar, in realitate, nu prea reusim decat sa ne resemnam si sa ni se stranga stomacul de fiecare data de nervi si greata. Asta, pentru ca NOUA, nu ne face nimeni dreptate cu adevarat, nici militia, nici justitia – care in R(r)omanica e chioara, categoric, nicidecum oarba.
    Lasati un pic deoparte lupta in parlament, pentru probleme minore si preocupati-va intai de MODALITATI DE CONSTRANGERE A CELOR CARE AR TREBUI SA VOTEZE LEGILE IN TARA ASTA, INCAT SA NU SE MAI POATA ASCUNDE DUPA CIRES CAND E CAZUL SA SE VOTEZE O NORMA LEGALA!
    Iar, inainte de asta, ocupati-va de relatia cu ORGANELE abilitate sa faca propuneri legislative, pentru ca au prioritate numai aberatiile si INTERESELE PERSONALE, care le aduc avantaje personale celor care le propun si celor care le voteaza!
    Nu credeti ca PROCEDURILE DIN PARLAMENT SUNT DEFECTE, de vreme ce se permite votarea bazelor legislative, fara creier, bazat numai pe INTERES DE GRUP sau, mai rau, personal?
    De aceea NU AVEM DECAT ABERATII „LEGISLATIVE”! PANA CAND, asa? Oare, FOREVER? Noi, cam asa simtim…din pacate.

  13. MADCAT said

    am April 8 2010 @ 7:26 am

    😀 Excelent! Ar trebui ca fazele astea sa li se intample mai multor puliticieni! Sa ajunga batuti, injurati, scuipati, sa isi dea seama une NE-AU adus!

  14. LastChance said

    am April 8 2010 @ 7:28 am

    pai daca nici cand aveti puterea, noi astialalti ce sa mai zicem

  15. florin said

    am April 8 2010 @ 8:11 am

    Simplu!!!!
    DUPA CHIPUL SI ASEMANAREA VOASTRA!!!!!!!!!

  16. politika said

    am April 8 2010 @ 8:17 am

    Concluzia este alta :
    TREBUIE sa va luati o masina 4×4 (recomandabil Toyota Land Cruiser …sau Hummer H3 Alpha :-) )

    … daca nu , o idee buna ar fi sa aplelezi la “masina de serviciu” la care ai renuntat ! ACEA MASINA are si un regim special !

  17. Vivi said

    am April 8 2010 @ 8:32 am

    Se poate dovedi toata treaba asta sau doar faptul ca ati trecut amandoi prin localitate, conform inregistrarilor video? Daca nu se poate dovedi, e doar gargara.

  18. cadastruintabulare said

    am April 8 2010 @ 8:49 am

    Si nu sunteti singurul caz.Eu unul as recomnda ca cei care comit violente in trafic sa li se suspende pe cel putin un AN si se li se dea inapoi dupa ce dau o examinare psihologica mai severa.

  19. Camil said

    am April 8 2010 @ 8:56 am

    la noi doar agresorii au drepturi, justi?ia e o glum? sinistr? (în cazuri similare, stimabilii judec?tori dau sentin?e total diferite – cu dedica?ie, evident) ?i orice m?sur? menit? a în?spri pu?in legile prea blânde e privit? cu ostilitate

  20. Adrian said

    am April 8 2010 @ 9:01 am

    din ce am citit nu inteleg un lucru: din ce motiv respectivului i-au trebuit 2-5 min sa faca o depasire!!!
    Am intalnit asta foarte des atat pe autostrada cat si pe dn1: masini care desi te vad ca vi pe banda 2 iti ies in cale si raman in paralel multi km cu masina pe care vor sa o depaseasca! Nu ar accelera nici sa-i pici cu ceara si fac coloana in spatele lor. Probabil ca pentru ca sa nu franeze si sa accelereze iarasi prefera sa-ti sara in cale si sa-ti doarma in fata.
    Eu daca decid sa ies in fata unei alte masini pe banda 2 accelerez puternic pentru a nu-l incomoda pe respectivul care vine din spate pe banda 2 si ma repliez in max 10 sec pe banda 1 sau astept sa treaca si depasesc dupa aceea; pentru ca pe cat se poate incerc sa circul cu vitezele legale si sunt depasit tot timpul.
    Eu cred ca daca ar exista o filmare ne-am da seama ca reclamantul a fost cel nesimtit si care a provocat toata situatia. Poate gresesc desi am indoieli avand sute de experiente de genul acesta.
    Am intalnit si genul recalcitrant ca cel cu toyota carora nu le trebuie motive sa se comporte ca in descriere. Curios insa ca am patit asta doar o singura data cand unul venea noaptea cu faza lunga din spate si dupa ce m-a depasit i-am servit si eu faza lunga! Din asta a iesit scandalul si trasul de volane.

  21. nicutud nicolae said

    am April 8 2010 @ 9:08 am

    Am avut o intamplare de acest gen pe ruta Campulung – Rucar Bran , am sunat la 112 , am fost transferat la IJP Arges , s-a luat legatura cu un echipaj mobil dintr-o comuna de pe traseu ,au promis ca intervin, dar au mintit . Nu a aparut nimeni 30 km de mers pe serpentine , desi eram cu familia cu copii .Cel care m-a sicanat era patronul unei farmacii din zona si probabil se cunosteau,am aflat asta pe cont personal . Jungla , trebuie sa ai pistol , altfel te omoara orice nenorocit .

  22. Tweets that mention Cum a vrut sa ma omoare soferul masinii B-63-WPO | Urban Iulian -- Topsy.com said

    am April 8 2010 @ 9:24 am

    […] This post was mentioned on Twitter by Camil Stoenescu and Alexandru Lapusan, Bogdan Antohe. Bogdan Antohe said: Bun studiu de caz pt proiectul de lege @urbaniulian Cum a vrut sa ma omoare soferul masinii B-63-WPO http://bit.ly/aTTnwo […]

  23. Tasha said

    am April 8 2010 @ 10:13 am

    Aseara la Carcotasi ziceau ca nu aveti permis de conducere.

  24. simona garagaianu said

    am April 8 2010 @ 10:17 am

    Poli?ia vrea s? pedepseasc? „?mecheria” la volan

    Flashurile ?i claxoanele nervoase, dep??irile periculoase, slalomul printre ma?ini sau frânarea brusc?, f?r? motiv, în fa?a altui autovehicul vor fi pedepsite de Codul Rutier. Poli?i?tii ?i parlamentarii discut? în prezent despre posibilitatea sanc?ion?rii acestui gen de agresivitate în trafic. Potrivit ?efului Poli?iei Rutiere, comisarul ?ef Lucian Dini??, deocamdat? se caut? o defini?ie clar? a faptei.

    Sper sa reusiti cu adevarat ceva , DAR NU DOAR PE HARTIE. Sa se dea o lege care sa se aplice si SMECHERILOR nu DOAR MURITORILOR DE RAND.

  25. asistentapentruconsumatori.ro said

    am April 8 2010 @ 11:16 am

    Lupta noastra a celor de la Asociatia http://www.AsistentaPentruConsumatori.ro se duce impotriva abuzurilor la care sunt supusi consumatorii romani.
    Pentru asta avem nevoie ca voi, sa ne scrieti despre fraudele sau abuzurile la care sunteti supusi de catre comercianti sau autoritati.
    Noi preluam sesizarile voastre si ne luptam pentru ca drepturile sa va fie recunoscute.

    TOT CE AI DE FACUT ESTE SA NE SCRII LA ADRESA office@asistentapentruconsumatori.ro

  26. vrajitorul.eu said

    am April 8 2010 @ 11:16 am

    INTRATI PE http://www.vrajitorul.eu/ – Magia afacerii dvs.
    informatii utile >> http://www.vrajitorul.eu/aplicatia/aplicatia.html

  27. Cristian said

    am April 8 2010 @ 11:19 am

    Dupa 20 de ani de capitalism atent controlat de baietii lui Iliescu am ajuns sa avem o societate bolnava unde toti idiotii fac ce doresc. Pana cand Justitia nu devine puternica nu o sa scapam de ce se intampla acum.

  28. VIOREL URBAN said

    am April 8 2010 @ 12:05 pm

    @ Cristian

    Acum nu mai suntem cu vrajeala si etichetarea ? Credeam ca o sa ne ataci si aici sau chiar o sa spui ca bine i-a facut..
    Nu mai da vina pe justitie, aici e vorba ca nu stiu oamenii in general sa se schimbe, sa aprecieze pe cei care merita si dam tot in aia care incearca sa faca ceva..

  29. Iulian Urban se ia la tranta cu smecherasii SPP-isti ai lui Geoana care fac slalom printre femei si copii pe trecerea de pietoni. Anul trecut aceiasi SPP-isti au accidentat un jurnalist fara sa opreasca. Urban a fost atacat de un Jeep B-63-WPO | Victor Ro said

    am April 8 2010 @ 12:14 pm

    […] si: Iulian Urban: Cum a vrut sa ma omoare soferul masinii B-63-WPO Posted in Documentare, Top News Tags: geoana, PSD, SPP, urban iulian « Razboiul […]

  30. strajerul said

    am April 8 2010 @ 1:11 pm

    Senatorul Urban se plânge Poli?iei c? un ?ofer nervos ar fi vrut s?-l omoare pe DN1
    Senatorul Iulian Urban, autorul unei ini?iative care prevede ridicarea permisului ?oferilor violen?i în trafic, spune pe blogul s?u c? a fost h?r?uit pe DN1 de un conduc?tor auto nervos, care ar fi încercat chiar s?-l omoare, pedelistul anun?ând c? a depus o plângere la Poli?ia Ilfov.
    Urban posteaz? pe blogul s?u plângerea adresat? IJP Ilfov. “Subsemnatul Iulian Urban, v? înaintez prezenta plângere prin care v? aduc la cuno?tin?? faptul c? în seara zilei de 07 aprilie 2010, în jurul orelor 19:40 în timp ce rulam pe DN1 în localitatea Otopeni pe sensul de mers spre Ploie?ti cu o vitez? de 70 km/h , fiind la volanul ma?inii mele marca Peugeot având num?r de înmatriculare B-03-URM, am fost ?icanat de conduc?torul auto al autovehiculului marca Toyota Land Cruiser de culoare neagr?, având num?rul de înmatriculare B-63-WPO”, scrie senatorul.
    “Acesta s-a apropiat de ma?ina mea ?i a început s? îmi dea flash-uri folosind cele dou? proiectoare mari din fa?a ma?inii, orbindu-m? ?i claxonând s? m? dau la o parte, de?i : 1.nu aveam unde întrucât banda II era ocupat? de alte ma?ini; 2.rulam deja cu viteza maxim? legal? de 70 km/h; 3.nici în fa?? nu aveam unde s? accelerez pentru c? era o alt? ma?in? în fa?a mea.
    Întrucât nu am reu?it s? m? dau din calea lui, acesta s-a apropiat la câ?iva centimetri în spatele meu, claxonând, aprinzând ostentativ proiectoarele ?i gesticulând nervos”, mai poveste?te pedelistul.
    Urban spune c? din cauza manevrelor ?oferului respectiv el ar fi putut intra în alt? ma?in? în care se aflau copii minori, totul putând degenera într-o “dram? cu mor?i ?i r?ni?i”. Mai mult, Urban îl acuz? pe conduc?torul auto c? ar fi încercat de fapt s?-l omoare. “Dup? circa dou? minute am reu?it s? m? dau pe banda II, îns? individul s-a apropiat de mine ?i a încercat efectiv s? m? omoare, tr?gând de volan în stânga spre mine ?i frânând puternic, aruncându-m? practic spre banda I unde era s? lovesc o ma?in? Dacia Logan în care se aflau ?i copii minori. Putea s? degenereze totul într-o imens? dram? ce se putea solda cu mor?i, r?ni?i ?i persoane grav v?t?mate din cauza acestui nesim?it”, se mai arat? în plângere, în care Iulian Urban mai poveste?te c? a sunat la 112.
    El mai cere poli?iei s? se uite pe camerele de supraveghere instalate pe DN1 pentru a se proba h?r?uirea la care a fost supus. “Întrucât în localitatea Otopeni pe DN1 sunt instalate camere de supraveghere, solicit IJP ILFOV ca pe intervalul orar indicat de mine s? scoat? înregistr?rile s? vad? c? atât ma?ina mea cât ?i auto condus de individul de la volanul ma?inii Toyota Land Cruiser B-63-WPO au rulat prin localitate, mai ales c? acesta sigur este înregistrat ca dep??ind viteza legal? admis? ?i cer s? fie cercetat sub aspectul s?vâr?irii infrac?iunii de tentativ? de omor dincolo de consecin?ele înscrise în Codul Rutier”, mai spune Urban.
    “O dram? cumplit? a fost evitat? îns? alt?dat? sau al?i ?oferi ar putea s? nu mai aib? norocul meu, sfâr?ind prin a fi uci?i de tot felul de posesori de ma?ini de lux extrem de scumpe care au transformat deja str?zile noastre într-o loterie la care î?i joci zilnic via?a ?i s?n?tatea. Nu suntem b?taia lor de joc ?i via?a noastr? nu poate fi l?sat? la cheremul unor asemenea persoane total iresponsabile. A?tept confirmarea primirii reclama?iei mele”, î?i încheie Urban plângerea. El mai spune c? a f?cut ?i o poz? cu telefonul mobil “din care se poate vedea cât de aproape rula soferul de pe B-63-WPO ?i luminile orbitoare înfipte de acesta” în spatele ma?inii sale.
    Iulian Urban mai scrie într-un PS c? numai el ?tie câte înjur?turi a primit pentru proiectul de lege pentru a opri violen?a în trafic ?i opineaz? c? “mul?i români pân? nu ajung ei, sau rudele ori prietenii lor, victime ale acestor iresponsabili, consider? totul o mare b??c?lie”.
    Senatorul PDL Iulian Urban a depus la Senat o propunere de modificare a Ordonan?ei de Urgen?? a Guvernului nr. 195/2002 privind circula?ia pe drumurile publice, prin care vrea ca amenzile rutiere s? fie aplicate în func?ie de venitul ?oferilor, introducerea no?iunii de cazier auto, precum ?i re?inerea permisului pentru ?oferii violen?i în trafic.

    08 aprilie 2010 11:08

    editor Eliza Olteanu

  31. unu said

    am April 8 2010 @ 1:15 pm

    bine ti-a facut , eu ma urcam pe tine, toti ratatii cu tarabele lor merg pe stazi cu viteza melcului

  32. Bogdan said

    am April 8 2010 @ 2:00 pm

    Ce ar fi de facut, domnule senator, pentru situatiile in care un cetatean “de rand” care nu este senator pateste acelasi lucru. B-88-RBT este doar un exemplu. Mai am unul din we, dar trebuie sa ii caut poza in telefonul sotiei. Noi cum putem interpela Inspectoratele de Politie?

    Cand ati conceput legea rutiera cea noua, v-ati gandit la posibilitatea ca cetatenii cu vechime mare in trafic (>15 ani) si care nu au avut permisul suspendat niciodata sa fie numiti “Controlori de Trafic” si aiba puterea de a semnala asemeni senatorilor catre Inspectoratele de Politie aceste nereguli in trafic SI SA SE TINA CONT DE ELE? De exemplu, la 3 asemenea “reclamatii” de la diferiti contolori de trafic sa fie aplicata amenda sau pedeapsa ca si cand l-ar fi vazut Politia in trafic?

  33. http://www.antena3.ro/stiri/romania/imagini-socante-cu-tanarul-care-l-a-batut-pe-un-batran-la-craiova-pentru-ca-traversa-prea-incet_96448.html said

    am April 8 2010 @ 4:45 pm

  34. DZ said

    am April 8 2010 @ 4:45 pm

    @ Bogdan

    Pai descrie problema ta
    Despre ce e vorba cu acel numar?

  35. http://www.adevarul.ro/actualitate/eveniment/Craiova-Batausul_din_BMW-spargator_de_masini_0_239376635.html said

    am April 8 2010 @ 4:48 pm

  36. Mihai Falan said

    am April 8 2010 @ 6:03 pm

    Am facut si eu acum ceva timp o reclamatie asemanatoare catre politia capitalei, raspunsul a fost urmatorul:

    La sesizarea dumneavoastra adresata prin e-mail Brigazii rutiere, inregistrata cu numarul 669719/2010, referitoare la comportamentul din trafic al soferului autoturismului taxi cu indicativul 348 apartinand societatii Taxi Leone, din ziua de 20.03.2010, in zona Bd. 1 decembrie 1918, va comunicam urmatoarele:
    In urma verificarilor efectuate a fost identificat proprietarul vehiculului reclamat.
    Conducatorul auto a fost invitat la sediul Brigazii rutiere.
    Cu aceasta ocazie acestuia i se vor comunica prevederile legale referitoare la modul de comportament in trafic cat si consecintele pe care le va suporta in cazul in care se face vinovat de producerea unui incident rutier.
    De asemenea, va comunicam ca actualul cadru legal mentioneaza ca sanctiunile la regimul circulatiei rutiere se pot dispune doar de politistul care constata fapta sau in baza unor inregistrari efectuate cu mijloace tehnice certificate si omologate aflate in dotarea politiei.
    Cu stima,

    Imputernicit
    SEF BRIGADA RUTIERA
    Comisar- sef de politie
    NICU DRAGOS

    Sunt ferm convins ca nu s-a obosit nimeni nici macar sa il caute, legal nu a facut nimic

  37. Ovidiu said

    am April 8 2010 @ 6:47 pm

    Si ce credeti ca se va rezolva?
    Politia cum va decide cine e agresiv la volan? Ca a depasit, respectand viteza maxima legala, si depasire legala, 2, 3, 4 masini mai lente? Am patit personal pe ruta ARAD-DEVA, unde nu prea se poate depasi pentru ca este linie continua, o masina a strans in spate o coloana de 4-5 km pentru ca deplasa cu 60 km/h cand limita era 100 km/h. Atunci si pe acesti soferi ar trebui amendate pentru conducerea autoturismului cu viteaza mica.
    Prima data politia ar trebui sa-si faca datoria, nu sa stea in masini si sa se uite la TV, cine pica in radar, in al doilea rand ar trebui sa se gandeasca la dezvoltarea infrastructurii. Tocmai zilele astea am citit ca din vanzarea BCR se putea construi 400 km de autostrada. Unde sunt acesti bani? Oficialii au zis ca banii din privatizare se vor duce in investitii, acum se trezesc ca nu se gasesc cele 3.2 miliarde de euro. Romania nu este un stat functional. Simplu, sunt mult prea multi care fura din buget. Ce naiba costa un logan MCV cu radar 35000 euro? Si exact acest logan au vrut sa cumpere cu 70000 euro?

  38. cineva said

    am April 8 2010 @ 8:01 pm

    @Bogdan

    Nu domnule nu numai “controlorii de trafic” ci orice cetatean normal,civilizat si cinstit care dispune de mijloace de inregistrare video cu tot tacamul ( video 2-3camere , audio, timp, GPS etc.) sa poata pune dovezile pe un site (daca are suficient sange in vena si are chef de interlopi dupa el)si depune reclamatie.
    Daca te-ai luat de vreo fapta de coruptie a unui militzian si apoi el te-a dat in urmarire pe la pilele lui din toata tara si baietii ti-au inscenat la ora 3 noaptea “neacordare de prioritate” si “intamplator” Politzia era acolo “sa constate” (si ca sa-si razbune ortacul evident) de asta ce mai zici ? Astia carora le-a fost saltat carnetul fiindca “au incomodat/deranjat militzia romana” (a se citit faptele lor de coruptie) nu ii consideram pe lista soferilor de buna credinta ?

  39. cineva said

    am April 8 2010 @ 8:16 pm

    Mai degraba decat am baga cipuri in buletine si pasapoarte (unde nu e nevoie de ele deloc) ar pune in PERMISUL DE CONDUCERE un RFID cu acumulator si celule solare,vopsit intr-un verde fosforescent si obligativitatea purtarii lui pe geam in coltul din dreapta al parbrizului. Nu il ai ? -> Imobilizata masina si devii pieton.
    Chestia resepectiva ar emite date (criptate) pe o raza de cel putin 100m. Numai Politia sa aiba cheia necesara decriptarii informatiilor emise de RFID-ul din permis iar soferul de rand sa aiba posibilitatea de a-si procura un inregistrator radio care sa salveze la apasarea unui buton sau permanent datele (criptate evident :) ale celorlalti participanti la trafic si odata cu asta inregistrat si timpul, coordonate GPS etc.
    In caz de agresiune/belea/accident etc. te duci cu cardul la Politie si vedem cine era prin “preajma” la momentul T in locatia XY. Politia decripteaza informatia si vad despre cine e vorba. Si uite asa “Gica cel agresiv” nu mai poate zice “wasn’t me”. :)
    Simplu ca buna ziua. Si Mother China Electronica ne asteapta cu drag pentru o comanda de asa ceva. :)
    Din pacate asiaticii nu prea stiu de notiunea de “shpaga la licitatie” avand bine memorat un anume filmuletz cu pistolul si “glontul platit de familie” :)

  40. luigi serbanescu said

    am April 9 2010 @ 6:24 am

    Bun venit in lumea reala domnule Urban. Faptul acesta nu este o noutate pentru cei ce ai contact cu strada zi de zi. La cate situatii de acest gen sau asemanatoare am patit, ar fi trebuit sa trimit un camion de sesizari politiei. Oricum sper sa ai parte de acelasi tratament ca si noi. Adica sa nu te bage nimeni in seama. Cand am facut o astfel de sesizare(am fost agresat in trafic si mi sa spart parbrizul)la o sectie de politie, dupa verificarea numerelor auto, agentul mi-a recomandat sa declar ca am gasit-o lovita in parcare ca oricum nu am nici o sansa, ce vrei, baietii de la Cotroceni. Asa ca bine ai venit in MATRIX.

  41. Mori mai usor daca te calca cu jepanul un frate de deputat pedelist ? | Urban Iulian said

    am April 9 2010 @ 1:39 pm

    […] Cum a vrut sa ma omoare soferul masinii B-63-WPO (1722) […]

  42. lucifer said

    am April 9 2010 @ 6:24 pm

    Pentru Unu@
    Mai baiete, daca ai impresia ca un om,care merge cu viteza maxima admisa pe tronsonul respectiv,adica 70 km/h, are o taraba pe roti iar frustratii care isi cumpara jeep(noi stim de ce)au impresia ca le-au cumparat mamele lor sosea ,cand au vandut vaca , si au prioritate de jeep, te inseli.
    Vrei sa mergi cu 200km/h prin localitate, fa-o pe barba ta, fara sa incomodezi sau sa pui in pericol pe ceilalti participanti la trafic.
    Dar unora, li se pare o gluma sa respecti legea, aceeasi lege pe care o invoca, cand interesele lor o cer.
    E tot atat de adevarat ca in Romania a au aparut inca trei prioritati:
    PRIORITATEA DE JEEP
    PRIORITATEA DE TAXI
    PRIORITATEA DE SMECHER
    ,si s-ar parea inca una, prioritatea de numar(numere care incep cu W urmate de initialele numelui si prenumelui(se zice ca exista un cod nescris ptr. politisti sa-oi lase in pace pe cei in cauza, ca nu se stie ce mari smecheri sunt si vor avea probleme).

  43. cineva said

    am April 9 2010 @ 11:12 pm

    Si noi ca SIMPLI CETATENI CE PUTERE am avea in fata unui “frate de deputat PDL-ist” domnule senator ??
    Dati-ne un exemplu ca un astfel de individ POATE FI SANCTIONAT in Romania indiferent de coloratura politica si o sa va credem impartialitatea! Nu uitam cazul asta si asetptam REZULTATE!
    Si daca dispare postul acesta de pe blog, nu cred sa-l mai vizitez verodata!

  44. Andy said

    am April 11 2010 @ 10:21 pm

    Probabil daca te dadeai la o parte nu era nici un risc. Daca cineva chiar se grabeste sau are o urgenta… tu stai sa spui ca limita 70 si blochezi tot drumul? Doar ca TU consideri ca e aglomerat ?

    Penibil.

    MOVE OVER!

  45. http://www.urbanviorel.ro/2010/04/11/respectul-unora-din-romani-pentru-ce-facem-noi-viorelenu-te-mai-baga-in-seama/ said

    am April 12 2010 @ 10:22 am

  46. Din Craiova@Andy said

    am April 12 2010 @ 10:36 am

    Probabil….daca se dadea laoparte ? Si daca nu avea unde ce faceai tu muistule ? il calcai ?
    Pai daca scrie ca trebuie sa mergi cu 70 la ora de ce mortii tai, probabil, vrei sa ma dau laoparte pisatule ?

  47. Mama Natura said

    am April 12 2010 @ 6:36 pm

    Se mai aude ceva cu pangerea dumneavoastr??

  48. lord Vader said

    am April 12 2010 @ 7:30 pm

    Plangerea a murit, traiasca iertarea.

  49. securistu de serviciu said

    am April 12 2010 @ 9:24 pm

    propun plangere la plangere ! bine ca au 700de radare cu care sa faca misto de fraieri in trafic ca de smecheri sigur nu se va lua nimeni

  50. Mama Natura said

    am April 12 2010 @ 11:25 pm

    Asteptam raspuns de la domnul senator. Aveam impresia ca e serios si ca prin atitudinea lui mai misca ceva in tara asta. Evident am avut decat impresia!

  51. vasilica said

    am April 14 2010 @ 3:43 pm

    pai ,intradevar ai dreptate cand ai spus ca ai evitat un accident.Din cauza unor adormiti ca tine se intampla asta.

  52. cineva said

    am April 14 2010 @ 10:17 pm

    @ Andy & vasilica

    Noi stim ca sunteti unii dintre cocalarii viermiformi ingrasati de cacatul pesedisto-kagehebist de dupa ’89. Din pacate cand desfiintezi WC-ul mor si viermii. Trista soarta va asteapta.

  53. Dumitru Valentin said

    am April 25 2010 @ 2:03 pm

    Toti cei care sunt adeptii violentei si mai ales a celei in trafic,nu sunt decat niste golanasi de bani gata care s-au nascut cu sacul de bani de git si au masini de putere cu care devin un pericol public.Partea proasta este aceea ca nu sunt in nici un fel sanctionati de catre politie din simplul motiv ca are tata bani.Nu iau apararea nimanui,dar nu se poate merge la nesfarsit in felul asta.Vor fii din ce in ce mai multe violente in trafic cu multi raniti si morti nevinovati.Sunt multe locuri in care ar trebuii sa fie postata politia rutiera.De cele mai multe ori sunt postati in locuri unde pot face o spaga doua.Daca persoana iresponsabila are un autoturism mai scump va scapa in mod sigur de rigorile legii.Ajungem la concluzia ca legile sunt facute pentru cei mai amarati si nu pentru toata lumea.Pacat ca in felul acesta ni se duce veste in lume ca am fii o tara de infractori si toata lumea de afara ar trebuii sa se fereasca de natia romana.

  54. Dumitru Valentin said

    am April 25 2010 @ 2:23 pm

    As mai dorii sa aduc la cunostinta si faptul ca,ceea ce fac cei ce ridica autoturismele parcate neregulamentar fac o ilegalitate strigatoare la cer.Ceea ce fac se numeste ,,,FURT”.Faptul ca ridica o proprietate privata asa numitul autoturism si o duc in proprietatea lor privata dovedeste fara nici un dubiu ca savarseste un furt.Asa cum se proceda in perioada trecuta prin imobilizarea autoturismului parcat neregulamentar si pentru a fii deblocat trebuia sa platesti o amenda era perfect legal.O mana de consilieri spagari din fiecare primarie hotarasc sa fure la propriu bunul cetateanului ca sa ingroase bugetele firmelor proprii s-au ale tertilor cunoscuti nicidecum sumele nu ajung in bugetele primariilor decat in valori mici desemnificative.Ar trebuii ca cetatenii sa se trezeasca la realitate si sa solicite in instantele judecatoresti oprirea acestor hoti la drumul mare.Prin aceste fapte se demonstreaza de catre putere cat drept de proprietate are cetateanul si cum se respecta el in Romania.

  55. cineva said

    am April 25 2010 @ 10:31 pm

    Noi suntem incapatanati domnule senator si tot am vrea sa stim ce s-a intamplat cu acea plangere ? L-ati iertat ?
    Bun asa, e frumos si crestinesc, dar n-ar trebui sa-l fi iertat LEGEA odata ce plangerea a mers mai departe!

  56. g said

    am September 29 2010 @ 1:27 am

    Ce e cu asta ,bai Urban? Asta e tara pe care o pastoriti , pisa-m-as pe ea si pe voi !Ti-o spune un fost ofiter care chiar si-a pierdut sanatatea pentru cacatu asta de tara si de care voi va bateti joc , in frunte cu tine care acum mai multi ani aveai firma de de detectivi la modul total ilegal.

  57. anca said

    am October 5 2010 @ 12:08 am

Comment RSS · TrackBack URI

Lasa un comentariu

Nume: (Obligatoriu)

eMail: (Obligatoriu)

Site:

Comentariu: