Prin ce poate trece un consumator care are contract cu RDS

Tweet this

http://www.www.www.urbaniulian.ro/?p=42858




Reclamati abuzurile la adresa office@asistentapentruconsumatori.ro sau la adresa: iulian.urban@gmail.com

Redirectioneaza 2% pentru Asociatia www.asistentapentruconsumatori.ro


4 Comentarii pana acum»

  1. vrajitorul.eu said

    am March 31 2010 @ 9:44 am

    INTRATI PE http://www.vrajitorul.eu/ – Magia afacerii dvs.
    informatii utile >> http://www.vrajitorul.eu/aplicatia/aplicatia.html

  2. asistentapentruconsumatori.ro said

    am March 31 2010 @ 9:45 am

    Lupta noastra a celor de la Asociatia http://www.AsistentaPentruConsumatori.ro se duce impotriva abuzurilor la care sunt supusi consumatorii romani.
    Pentru asta avem nevoie ca voi, sa ne scrieti despre fraudele sau abuzurile la care sunteti supusi de catre comercianti sau autoritati.
    Noi preluam sesizarile voastre si ne luptam pentru ca drepturile sa va fie recunoscute.
    TOT CE AI DE FACUT ESTE SA NE SCRII LA ADRESA office@asistentapentruconsumatori.ro

  3. costica said

    am March 31 2010 @ 1:28 pm

    Situatia d-vstra este ingrata, tot ce ramane de facut este sa mergeti in casierie pe capul lor si sa vorbiti de la telefonul lor si sa depuneti reclamatii peste reclamtii telefonice, in plus daca contractul nu se reziliaza decat dupa 2 luni, atunci aveti dreptul sa depuneti o cerere/reclamtie scrisa la momentul emiterii/primirii facturii la una din casieriile lor prin care sa aratati ca nu ati beneficiat de serviciile lor(vedeti ca este un paragraf in contract care se refera la aceasta situatie de nefurnizare a serviciilor cerute)si sa cereti scutirea la plata conform contractului semnat.

  4. florin said

    am January 6 2011 @ 1:58 am

    Draga Cristina…da-mi voie sa te intreb un lucru legat de problema ta cu furnizarea de internet…in tot timpul asta cat ai alergat de colo colo la nu stiu cate casierii chiar nu s-a gasit cineva care sa te traga deoparte si sa iti spuna sa nu te mai agiti atat pentru ca nu va fi sfarsitul lumii doar din asta…?!?!Cunosc persoane care nu mai platesc pentru furnizarea acestui serviciu de mult timp si tot au internet(furand bineinteles), cunosc persoane care nu au mai achitat facturile de 2-3 ani catre RDS si nu li s-a intamplat nimic, cunosc persoane care au facut imprumuturi in banci si nu au mai restituit banii si ghici…iar nu au fost trasi la raspundere si sti de ce? pentru ca O.P.C.-ul ,care ar trebui sa preia aceste sesizari/plangeri, nu le da importanta…pentru ca este vorba de sume infime de bani asta cand prejudiciul e mic comparativ cu firma care iese in pierdere.in cazul tau cu casieria care astazi era si a doua zi se evaporase cred ca mai degraba acolo era vorba de altceva.
    Ps: nu mai alerga de colo pana colo,de la firma x la firma y si mai degraba comporta-te asa cum se comporta ei cu tine…nu-ti dau atentie atunci nu le mai da nici tu si uita sa mai treci pe la casierie…eventual de cate ori suni la ei cere-le un numar de inregistrare, de fiecare data aplicand si pentru o sesizare..te va ajuta in cazul in care daca printr-o eroare ceva o sa fi trasa la raspundere :P.
    Toate cele bune!!

Comment RSS · TrackBack URI

Lasa un comentariu

Nume: (Obligatoriu)

eMail: (Obligatoriu)

Site:

Comentariu: