Banner

Prin ce poate trece un consumator care are contract cu RDS

Tweet this

contract rds, abuz, relatia cu clientii, airbite, contract, reziliere, ascult problema taDomnul Iurea s-a adresat Senatorului Urban Iulian si Asociatiei www.asistentapentruconsumatori.ro cu urmatoarea sesizare:

\"From: Iurea
Date: 2010/3/26
Subject: Contact
Nume: Iurea
Prenume: Cristina-Adriana
Email:

Buna ziua,

As dori sa fac o sesizare si sa cer un sfat in legatura cu o problema pe care am intampinat-o. In data de 24.10.2009 am incheiat un contract de furnizare de internet, pentru 12 luni, cu firma AIRBITES, in cartierul Militari. Contractul a fost insotit si de o anexa care prevedea acordarea a trei luni de gratuitate a internetului, de care nu am beneficiat. Problema, insa, nu se rezuma la acest aspect.

In luna ianuarie 2010,am primit o instiintare de la firma RDS-RCS in care se vorbea de un parteneriat incheiat intre Airbites si RDS,in urma caruia serviciile de internet urmau sa fie furnizate de catre RDS(fiind transferate toate drepturile si obligatiile contractuale catre RDS. Astfel, eram invitata ca pana in data de 28.02.2010 sa inchei un nou contract si sa optez pentru unul dintre pachetele oferite de RDS.

In data de 22.01.2010 am mers la sediul Airbites, din strada Iuliu Maniu, 158 A pentru a incheia un nou contract. Mentionez ca, intre timp, aceasta locatie devenise o caserie a RDS-RCS. Acolo mi s-a comunicat faptul ca, in urma cumpararii firmei Airbites de catre RDS, contractul meu anterior nu mai avea valabilitate si ca trebuie sa inchei un alt contract cu RDS, pe o perioada de 15 luni, lucru pe care l-am facut, platind, in acelasi timp, si ultima factura (cf. contractului cu Airbites). Alte detalii nu am primit. A doua zi, mai precis pe 23.01.2010, furnizarea internetului a fost oprita, fara nicio explicatie, la intregul bloc de pe strada Intrarea Capelei , nr.5-7, bloc in care locuiesc si eu. Subliniez ca Airbites fusese furnizorul de internet a mai multor persoane din acest bloc, tuturor oprindu-li-se furnizarea in aceeasi zi.

Pe 25.01.2010 am mers la caseria RDS-RCS(fosta Aibites) de pe Iuliu Maniu pentru a cere explicatii. Am avut surpriza sa nu o mai gasesc. Am vorbit doar cu persoanele care urmau sa se mute in acel apartament si care mi-au comunicat faptul ca cei de la RDS fusesera evacuati de catre prorietar pentru neplata chiriei pe doua luni.

In consecinta, am inceput sa fac sesizari telefonice, prin intermediul Call-Center-ului RDS, sesizari care nu s-au soldat cu niciun fel de succes, ci doar cu promisiuni.

Aproximativ dupa doua saptamani, o alta firma de furnizare de internet, NET BLAST(formata din oamenii care lucrau la fosta Airbites, dupa cum sustin)a venit sa isi ofere serviciile. Eu nu am incheiat initial un alt contract cu ei, intrucat nu aveam solutionata situatia cu cei de la RDS(desi inca nu aveam acces la internet). Surprinzator sau nu din momentul in care cei de la NET BLAST au inceput furnizarea de servicii catre o parte din persoanele care locuiesc in bloc, a inceput sa functioneze si in cazul meu. Initial, am crezut ca cei de la RDS au reluat furnizarea, dar mai tarziu am aflat ca nu era adevarat(era vorba de o perioada de gratie acordata de cei de la NET BLAST in vederea incheierii unui contract cu acestia. Un astfel de contract prezenta avantajul ca se incheia pe o perioada nelimitata si putea fi reziliat fara clauzele absolut aberante ale celorlate firme.

In data de 19.02.2010 am reusit sa ajung la o alta caserie RDS pentru a cere explicatii pentru situatia in care ma aflam. Mi s-a spus ca reprezint un caz unic, cu care nu s-au mai intalnit si ca problema era de fapt cauzata de lipsa de infrastructura a RDS in blocul respectiv. Aceasta era prima oara in care mi se comunica acest lucru. Mi s-a mai spus ca instalarea internetlui de catre RDS este amanata din aceasta cauza, dar nu mi se poate da o perioada clara in care problema mea s-ar putea rezolva. In consecinta, am intrebat daca se poate depune o cerere de reziliere a contractului, lucru care mi-a fost confirmat. Astfel, pe 19 februarie am depus acea cerere de reziliere si mi s-a spus ca voi primi raspuns in termen de 30 de zile.

Pe 26.02.2010 am fost sunata de un reprezentant al RDS pentru a ma intreba care sunt problemele cu internetul si pentru a incerca sa le rezolvam. I-am mentionat ca am depus o cerere de reziliere, despre care nu stia, si ca doresc un raspus in legatura cu aceasta. Persoana care m-a contactat mi-a spus trebuie sa fiu sunata de alti colegi in aceasta privinta.
Pe 25.03.2010 am fost sunata din nou de catre cei de la RDS si mi s-a comunicat faptul ca Departamentul comercial nu poate accepta cererea mea, intrucat contractul meu cu Airbites a fost incheiat pe 12 luni. Doar in conditiile in care internetul nu ar fi functionat 2 luni consecutiv(clauza din contractul nou incheiat cu RDS) as fi putut rezilia contractul.

Din punctul dumnealor de vedere, nu am beneficiat de internet pentru ca eu as fi refuzat instalarea in data de 26.02.2010(prima data cand am fost sunata de catre un reprezentat al RDS). Subliniez din nou ca in acel moment eu depusesem deja cererea si mi se parea normal sa am un raspuns.
In plus, intreband daca exista vreo alta posibilitate de reziliere, mi s-a raspuns categoric ca NU, LUCRU PE CARE IL GASESC INACCEPTABIL.

In aceste conditii, eu nu mai reusesc sa inteleg foarte bine care dintre cele doua contracte, semnate cu Airbites si RDS, mai este valabil si cum stau lucrurile de fapt. Imi cer scuze pentru mesajul foarte lung, dar as aprecia foarte mult un sfat in acest caz, intrucat nu pot accepta sa fiu tratata oricum de acesta firma si doar eu sa fiu cea care culege toate dezavantajele de pe urma situatiei create. In acest moment, singurul lucru pe care l-as dori este sa nu mai fiu legata in niciun mod de aceasta companie, pentru ca mi se pare revoltatoare atitudinea lor.

Multumesc anticipat!



---------- Mesaj redirecţionat ----------
De la: Horea Sangeorzan <avocat@asistentapentruconsumatori.ro>
Data: 26 martie 2010, 17:15
Subiect: ASISTENTA PENTRU CONSUMATORI - Iurea Cristina-Adriana
Către: iurea_cristina@yahoo.com
Numar iesire: 5503/ 26.03.2010

Stimata doamna Iurea,

Referitor la problema dumneavoastra, va informam ca este, intr-adevar, complicata.

Ce acte scrise aveti, ce documente semnate de cei de la RDS?

Acelea sunt valabile, discutiile la telefon, din cate ati vazut, nu aduc rezultate, ba dimpotriva, iesiti dumneavoastra in paguba.

Deci, faceti o cerere scrisa ca doriti sa va furnizeze servicii de internet, asa cum scrie in contract. Aratati ca nu doriti sa platiti pentru ce nu ati primit. Solicitati raspuns scris si motivat, trimiteti cererea prin recomandata cu confirmare de primire sau alt mijloc care sa confirme primirea.

Si daca nu se rezolva astfel problema, faceti plangeri scrise la ANPC si ANCOM, dar scrise, semnate si motivate, atasati copii dupa actele doveditoare si solicitati raspunsuri scrise in termenul legal. Trimiteti plangerile prin recomandata cu confirmare de primire, sau alt mijloc care sa confirme primirea.




Reclamati abuzurile la adresa office@asistentapentruconsumatori.ro sau la adresa: iulian.urban@gmail.com

Redirectioneaza 2% pentru Asociatia www.asistentapentruconsumatori.ro


Afisari: 3889

4 Comentarii pana acum»

  1. vrajitorul.eu said

    am March 31 2010 @ 9:44 am

    INTRATI PE http://www.vrajitorul.eu/ – Magia afacerii dvs.
    informatii utile >> http://www.vrajitorul.eu/aplicatia/aplicatia.html

  2. asistentapentruconsumatori.ro said

    am March 31 2010 @ 9:45 am

    Lupta noastra a celor de la Asociatia http://www.AsistentaPentruConsumatori.ro se duce impotriva abuzurilor la care sunt supusi consumatorii romani.
    Pentru asta avem nevoie ca voi, sa ne scrieti despre fraudele sau abuzurile la care sunteti supusi de catre comercianti sau autoritati.
    Noi preluam sesizarile voastre si ne luptam pentru ca drepturile sa va fie recunoscute.
    TOT CE AI DE FACUT ESTE SA NE SCRII LA ADRESA office@asistentapentruconsumatori.ro

  3. costica said

    am March 31 2010 @ 1:28 pm

    Situatia d-vstra este ingrata, tot ce ramane de facut este sa mergeti in casierie pe capul lor si sa vorbiti de la telefonul lor si sa depuneti reclamatii peste reclamtii telefonice, in plus daca contractul nu se reziliaza decat dupa 2 luni, atunci aveti dreptul sa depuneti o cerere/reclamtie scrisa la momentul emiterii/primirii facturii la una din casieriile lor prin care sa aratati ca nu ati beneficiat de serviciile lor(vedeti ca este un paragraf in contract care se refera la aceasta situatie de nefurnizare a serviciilor cerute)si sa cereti scutirea la plata conform contractului semnat.

  4. florin said

    am January 6 2011 @ 1:58 am

    Draga Cristina…da-mi voie sa te intreb un lucru legat de problema ta cu furnizarea de internet…in tot timpul asta cat ai alergat de colo colo la nu stiu cate casierii chiar nu s-a gasit cineva care sa te traga deoparte si sa iti spuna sa nu te mai agiti atat pentru ca nu va fi sfarsitul lumii doar din asta…?!?!Cunosc persoane care nu mai platesc pentru furnizarea acestui serviciu de mult timp si tot au internet(furand bineinteles), cunosc persoane care nu au mai achitat facturile de 2-3 ani catre RDS si nu li s-a intamplat nimic, cunosc persoane care au facut imprumuturi in banci si nu au mai restituit banii si ghici…iar nu au fost trasi la raspundere si sti de ce? pentru ca O.P.C.-ul ,care ar trebui sa preia aceste sesizari/plangeri, nu le da importanta…pentru ca este vorba de sume infime de bani asta cand prejudiciul e mic comparativ cu firma care iese in pierdere.in cazul tau cu casieria care astazi era si a doua zi se evaporase cred ca mai degraba acolo era vorba de altceva.
    Ps: nu mai alerga de colo pana colo,de la firma x la firma y si mai degraba comporta-te asa cum se comporta ei cu tine…nu-ti dau atentie atunci nu le mai da nici tu si uita sa mai treci pe la casierie…eventual de cate ori suni la ei cere-le un numar de inregistrare, de fiecare data aplicand si pentru o sesizare..te va ajuta in cazul in care daca printr-o eroare ceva o sa fi trasa la raspundere :P.
    Toate cele bune!!

Comment RSS · TrackBack URI

Lasa un comentariu

Nume: (Obligatoriu)

eMail: (Obligatoriu)

Site:

Comentariu: