Culmea nesimtirii la Enel te debranseaza fara motiv si refuza bransarea

Tweet this

http://www.www.www.urbaniulian.ro/?p=42762




Reclamati abuzurile la adresa office@asistentapentruconsumatori.ro sau la adresa: iulian.urban@gmail.com

Redirectioneaza 2% pentru Asociatia www.asistentapentruconsumatori.ro


6 Comentarii pana acum»

  1. vrajitorul.eu said

    am March 30 2010 @ 9:51 am

    INTRATI PE http://www.vrajitorul.eu/ – Magia afacerii dvs.
    informatii utile >> http://www.vrajitorul.eu/aplicatia/aplicatia.html

  2. asistentapentruconsumatori.ro said

    am March 30 2010 @ 9:51 am

    Lupta noastra a celor de la Asociatia http://www.AsistentaPentruConsumatori.ro se duce impotriva abuzurilor la care sunt supusi consumatorii romani.
    Pentru asta avem nevoie ca voi, sa ne scrieti despre fraudele sau abuzurile la care sunteti supusi de catre comercianti sau autoritati.
    Noi preluam sesizarile voastre si ne luptam pentru ca drepturile sa va fie recunoscute.
    TOT CE AI DE FACUT ESTE SA NE SCRII LA ADRESA office@asistentapentruconsumatori.ro

  3. ovi said

    am March 30 2010 @ 12:14 pm

    Un titlu confuz!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  4. Sfetcu Ioana said

    am March 30 2010 @ 5:38 pm

    Enel isi bate joc de clienti.
    A se vedea si patania mea ce am postat-o la http://forum.softpedia.com/index.php?showtopic=653303

  5. Ilie Adrian said

    am April 12 2011 @ 9:28 am

    Buna ziua,
    Am o intrebare va rog: La 1 martie 2011 am cumparat un apartament in cartierul Pajura Bucuresti. La 11 aprilie ma suna un domn de la Enel si imi spune ca trebuie sa imi ia contorul pentru ca fostul proprietar a cerut rezilierea contractului. Am fost la sediile Enel mai intai la Stefan cel Mare apoi la Muncii (nu mai spun nimic de cozi si de timpul de astepare…) si mi s-a spus ca daca inchei contract cu Enel se anuleaza demontarea contorului. Pentru ca la momentul respectiv nu s-a putut rezolva situatia datorita solicitarii facute de fostul proprietar am lasat toate documentele la sediul Enel cu promisunea ca astazi (12.04) se va rezolva situatia. Mi se pare absurd sa nu pot incheia contract cu Enel din cauza solicitarii facute de fostul de proprietar si mai mult sa nu pot primi nici macar numar de inregistrare pentru solicitarea mea, care m-ar fi scos din situatia de a ramane fara contor.
    Intrebarea mea este daca intr-adevar se rezolva problema si raman cu actualul contor prin semnarea unui contract cu Enel si daca angajatul Enel imi poate taia curentul daca eu nu rezolv astazi cu contractul, avand in vedere ca contorul este in apartament si nu intentionez sa ii permit accesul in casa?
    Va multumesc.
    Ilie Adrian

  6. Adrian said

    am July 29 2013 @ 12:21 pm

    Bun gasit !. Sunt un cetatean roman cu domiciliul in strainatate,si de cind au murit parintii mei nu a mai avut cine sa plateasca facturile la curent.facturi care au venit chiar daca apartamentul e gol-nu locuieste nimeni acolo.Ca platitor de taxe,eu vin in tara o data pe an ca sa-mi achit toate datoriile,si pina aici totul in regula.Cei de la Electrica Focsani,dupa neplata facturilor si-au facut datoria si m-au debransat.Indata ce am avut posibilitatea de a veni in tara,am fost imediat sa-mi achit toate datoriile.dar surpriza….dupa ce m-au debransat,adica mi-au taiat curentul,ei au continuat sa-mi trimita facturi de platit ca si cum as fi consumat curent.Cum e posibil?.Eu nici n-am nevoie de curent electric acolo si chiar n-am intentia sa ma rebransez.va reamintesc ca traiesc in strainatate,iar in vacanta ma duc la socri la tara.asa ca apartamentul ramine o investitie pe termen lung.Intrebarea este:de ce trebuie sa platesc in continuare facturile la curent,chiar si dupa ce mi l-au taiat?Va multumesc de intelegere.

Comment RSS · TrackBack URI

Lasa un comentariu

Nume: (Obligatoriu)

eMail: (Obligatoriu)

Site:

Comentariu: