Hartuit de IFN pentru o datorie platita

Tweet this

Domnul Singeap Aurel - Georgel s-a adresat Senatorului Urban Iulian si Asociatiei www.asistentapentruconsumatori.ro cu urmatoarea sesizare:

\"From: Singeap Aurel - Georgel
Date: 2010/3/23
Subject: Probleme credit Cetelem
To: iulian.urban@gmail.com

Buna ziua,

Stimate Domn Senator Urban Iulian, numele meu este Singeap Aurel Georgel si va contactez in legatura cu un credit contractat de la IFN CETELEM in data de 05.12.2007 pentru o unitate centrala de calculator ce a costat 1.503 LEI, pe o perioada de 2 ani.

Pentru a mi se aproba creditul am fost nevoit sa achit un avans de 200 LEI (domnisoara de la punctul lor de lucru mi-a spus ca nu mi se aproba creditul decat cu aceasta conditie pentru ca aveam vechime prea mica in munca !!!), avans pe care l-am achitat.

In urmatorul tabel va prezint datele contractului de creditare:

Total factura (valoare bun):
1503, 00 LEI

Avans:
200 LEI

Total factura - avans:
1.303,00 LEI

Referinta factura:
0005185

Nume Vanzator:
TURBOZONE IASI MALL

Creditul:
1.303,00 LEI

Comisionul (0,60 %):
7,81 LEI (se achita lunar fiind inclus in anuitate)

Dobanda anuala aplicata la sold:
12,90 %

DAE:
28,27 %

Pachet asigurare facultative:
DIMC

Prima asigurare lunara:
2,80 LEI

Rata lunara (Anuitate):
72,45 LEI

Numar rate:
24

Data scadentei:
Data de 16 a fiecarei luni

Perioada de gratie:
NU ESTE CAZUL

Durata contractului:
24 luni

Numar \"\"rata cadou\"\":
NU ESTE CAZUL

Interval de acceptare \"\"rata cadou\"\":
NU ESTE CAZUL

Reflectie:
NU ESTE CAZUL.

Cand am ajuns la sfarsitul perioadei pe care am contractat creditul am fost la punctul lor de lucru pentru a ma radia din baza lor de date precum ca am achitat in totalitate creditul, punct de lucru aflat pe bulevardul Independentei, in magazinul FLANCO (mentionez ca acest credit l-am contractat din magazinul TURBOZONE aflat in incinta IULIUS MALL IASI, unde era prezent un punct de lucru, dar acum nu mai exista) domnisoara care se afla acolo mi-a spus ca mai am de platit o singura rata in valoare de 72,45 LEI plus o taxa de 1 LEU care reprezinta contravaloarea pentru incheierea creditului !!!!

Dupa calculele propii am achitat suma de 1670,04 LEI, si consider ca mi-am achitat integral si la timp datoria fata de IFN CETELEM.

De asemenea, mai mentionez urmatoarele:

- pe toata durata creditului am achitat toate ratele la timp, neintarziind decat de 2 ori (nefiind rea vointa);

- detin toate chitantele, facturile, cardul si toate celelalte documente primite la momentul contractarii creditului;

- plata ratelor am efectuat-o la oficiul postal de care apartin (fiind mai convenabil pentru mine), iar acolo cand m-am dus sa platesc prima rata doamna de la ghiseu mi-a spus ca nu este obligatoriu sa platesc fix suma de 72,45 Lei cat este inscris pe card (am ramas mirat cand am auzit) deoarece eu nu aveam sa ii dau bani fixi atunci, si am platit 70,00 LEI;

De atunci in fiecare luna am platit suma 70,00 LEI, de cateva ori 80,00 LEI, si tot asa. In fiecare luna primeam urmatorul mesaj pe telefonul mobil: \"\"Suma de . (nu imi mai amintesc exact cat dar era o suma mica) pentru ctr. 42057319639002 trebuia platita pan ape data . . Daca nu ati efectuat plata trebuie sa achitati de urgenta. 0213051210 Cetelem\"\".

- incepand cu data de 14.01.2010 pe telefonul mobil am primit urmatoarele mesaje:

14.01.2010 ora 12.03: \"\"Pentru a nu intra in Biroul de Credit trebuie sa platiti de urgenta astazi suma de 72.48 lei aferenta ctr. 42057319639002. 0213051210 Cetelem\"\"

16.02.2010 ora 17.33: \"\" Situatia Dvs. este critica. Va somam sa achitati in 48 de ore suma de 72.48. In caz contrar dosarul va fi trimis catre Departamentul de Risc. Cetelem 0212063430\"\"

24.02.2010 ora 15.04: \"\"Ratele dvs restante pentru ctr. 42057319639002 nu au fost achitate. Urgentati rezolvarea problemei Dvs astazi pana la ora 17:00. Cetelem 0212063430\"\"

11.03.2010 ora 16.34: \"\"Nu ati raspuns apelurilor noastre pentru a reglementa contractul 42057319639002. Situatia este critica! Sunati de urgenta la 0212063430 Cetelem.\"\"

18.03.2010 ora 14.03: \"\"Va somam sa achitati restanta de 72.48 lei pentru ctr 42057319639002. Termenul de plata este astazi pana la ora 17:00. 0212063430 Cetelem\"\"

- cand am sunat la ei am asteptat aproximativ 10 minute si nu a raspuns nimeni, robotul imi tot spunea ca operatorii lor sunt foarte ocupati si apelul meu va fi preluat in cel mai scurt timp si altele, iar in urmatoarele zile am fost sunat de o domnisoara de la departamanetul de plati care sustinea sus si tare ca mai am de platit o rata.

De asemenea respectiva domnisoara mi-a comunicat ca am incheiat contractul in data de 11.12.2007 cu toate ca in actele mele data semnarii este de 05.12.2007 si mi-a recomandat sa trec pe la punctul lor de lucru din magazinul Flanco (care acum s-a mutat in cartierul Pacurari) sa vad datele exacte ale contractului !!

In ultima discutie avuta cu dumneaei mi-a comunicat ca imi vor trimite dosarul la departamentul juridic.

- prima chitanta pe care o am este din data de 11.02.2008 ora 17.24, cu toate ca pe contract scrie \"\"Numar \"\"rata cadou\"\": NU ESTE CAZUL\"\" si tin minte ca mi s-a acordat o perioada de o luna gratie, acesta fiind si unul din motivele pentru care am decis sa contractez creditul.

In momentul de fata ma consider nedreptatit si hartuit de acest IFN Cetelem deoarece eu consider ca mi-am achitat integral datoria fata de ei si nu este in nici un caz rea vointa refuzul meu de a plati aceasta \"\"ultima rata\"\" pe care dumnealor sustin ca o mai am de platit.

Daca se dovedeste ca ei au dreptate si intradevar mai am de achitat o ultima rata in valoare de 72,48 lei eu am sa o achit !!!! Doresc doar sa mi se dovedeasca ca nu sunt furat si inselat in aceasta privinta, acest lucru fiind destul de ingreunat de faptul ca Cetelem nu are in municipiul Iasi macar un sediu cu persoane ce detin functii de decizie, ci doar puncte de lucru !

Va rog respectuos sa ma indrumati in rezovarea acestei probleme si va mentionez ca nu am nici un fel de cunostinte legate de sistemul bancar, legislatia bancara sau cum functioneaza acestea.

Datele mele de contact (date care va rog sa ramana confidentiale) sunt:

In incheiere, tin sa va multumesc pentru timpul acordat citirii acestui e-mail.




Reclamati abuzurile la adresa office@asistentapentruconsumatori.ro sau la adresa: iulian.urban@gmail.com

Redirectioneaza 2% pentru Asociatia www.asistentapentruconsumatori.ro


Afisari: 1783

2 Comentarii pana acum»

  1. asistentapentruconsumatori.ro said

    am March 29 2010 @ 1:50 pm

    Lupta noastra a celor de la Asociatia http://www.AsistentaPentruConsumatori.ro se duce impotriva abuzurilor la care sunt supusi consumatorii romani.
    Pentru asta avem nevoie ca voi, sa ne scrieti despre fraudele sau abuzurile la care sunteti supusi de catre comercianti sau autoritati.
    Noi preluam sesizarile voastre si ne luptam pentru ca drepturile sa va fie recunoscute.
    TOT CE AI DE FACUT ESTE SA NE SCRII LA ADRESA office@asistentapentruconsumatori.ro

  2. vrajitorul.eu said

    am March 29 2010 @ 1:51 pm

    INTRATI PE http://www.vrajitorul.eu/ – Magia afacerii dvs.
    informatii utile >> http://www.vrajitorul.eu/aplicatia/aplicatia.html

Comment RSS · TrackBack URI

Lasa un comentariu

Nume: (Obligatoriu)

eMail: (Obligatoriu)

Site:

Comentariu: