La Vodafone platesti convorbirile hotului care ti-a furat telefonul

Tweet this

http://www.www.www.urbaniulian.ro/?p=41986




Reclamati abuzurile la adresa office@asistentapentruconsumatori.ro sau la adresa: iulian.urban@gmail.com

Redirectioneaza 2% pentru Asociatia www.asistentapentruconsumatori.ro


11 Comentarii pana acum»

  1. cineva said

    am March 23 2010 @ 12:18 pm

    “Cand este gasit hotul telefonului si condamnat pentru faptele sale, cand este stabilita vinovatia dansului, dumneavoastra va puteti recupera banii de la el.”

    Adica, in traducere libera, NICIODATA,NEVER,JAMAIS! :)
    Si mai e ceva:
    Acel “nivel al costului suplimentar” de ce nu poate fi stabilit de fiecare abonat asa cum vrea el ? 😉

  2. mihai arad said

    am March 23 2010 @ 2:34 pm

    e clar toate legile sunt facute ca sa te fure si ca sa asigure linistea infractorilor!! aia cu recuperarea de lahot a pagubelor e incredibila pt un stat membru in uniunea europeana!!!pai daca cand a sunat la vodafone sa le ceara blocarea telefonului aia de la vodafone l au asigurat ca va bloca telefonul de ce au mai facut o!trebuia sa ii spuna nu blocam nimic pana cand nu operati blocarea la o agentie cu buletinul de identitate!deci vodafone l a fentat ca sa castige niste banuti!!!?urat din partea voastra vodafone!eu am sa renunt5 la servicil?e vodafonului precum indemn si altii cetateni care sunt indignati de acest caz!noi clientii ii putem civiliza pe cei de la hotafone!!

  3. cineva said

    am March 23 2010 @ 11:31 pm

    Un alt semn al sustinerii infractionale al operatorilor de telefonie din Romania este refuzul de a bloca accesul terminalului furat (CUMPARAT DE LA EI !!) in retea pe baza IMEI-ului.

  4. cristi said

    am March 24 2010 @ 7:22 am

    @cineva
    Gresit. La noi nu se poate bloca IMEI-ul.
    Pentru a putea bloca IMEI-ul, operatorul trebuie sa aiba niste servere care sa retina aceste informatii despre aparate. In alte tari, legea obliga operatorul de telefonie mobila sa aiba asa ceva, la noi nu. Drept urmare, operatorii nu au implementat deoarece presupune costuri suplimentare. Si, tinand cont ca tara noastra mai are multi ani ca sa ajunga in randul lumii civilizate (poate ne va forta UE sa adoptam mai repede anumite obligatii), nu avem asemenea servicii implementate. De aici apare refuzul. In plus, acel IMEI trebuie oferit de catre abonat. Cati abonati isi au notat IMEI-ul respectiv? Plus ca trebuie sa dovedeasca ca aparatul este al lui. Cum ar fi daca un abonat isi noteaza aiurea un IMEI si cere blocarea acestuia iar in realitate blocheaza IMEI-ul altcuiva? Trebuie sa dovedeasca cu garantia aparatului si plangerea la Politie. Dar la noi multi isi cumpara aparate sh din piata fara nici un act. La ei nu se pune problema de blocare.

  5. cristi said

    am March 24 2010 @ 7:50 am

    In cazul de fata, putea cere daca operatorul ofera asemenea servicii. Daca nu, asta este.

  6. eu said

    am March 24 2010 @ 10:05 am

    daca omul a fost a doua zi la vodafone si a cerut blocarea sim-ului asta se face doar cu un act de identitate mai ales daca este pe abonament. dupa eliberarea altui sim cu acelasi nr cred ca dobitocii au activat amandoua cartele deci ar trebui sa plateasca vodafone sau angajatul incompetent

  7. vasile said

    am March 24 2010 @ 10:57 pm

    Salutare,

    Cum mai ai rusinea sa reclami asa ceva??? dupa ce ca esti neatent de iti fura telefonul mai ai pretentia sa nu platesti!!! prostia se plateste!!!!

    Bafta

  8. creator said

    am March 24 2010 @ 11:05 pm

    ….deci… mai bine va reveniti si renuntati la abonamente in favoarea cartelelor!
    Atunci va puteti stabili suma maxima de care va poate pagubi ori vodafone-ul ori cineva care va fura telefonul.(nimeni nu-ti poate fura mai mult decat creditul pe care-l ai pe cartelea) ca pe abonament…ti-o iei fara numar.
    Dar pentru cei carora le place sa fie furati la minute si..(in cazul in care observa…) sa se ia de viata operatorilor Vodafone si sa se loveasca de indiferenta lor pana la pensie…go ahead!

  9. cristi said

    am March 25 2010 @ 5:29 pm

    @creator
    Eu am abonament la Vodafone (fostul Connex) de 9 ani. Am (sau am avut) abonamente la toate companiile de telefonie mobila (mai putin Cosmote, din principiu nu imi fac, sunt ai Romtelecom-ului) si absolut niciodata nu am avut probleme cu furat minute sau facturi gresite. Si am avut abonamente pe luna si de 1500 ron la Vodafone (spre exemplu). Eu totdeauna verific facturile pe care le platesc. Si absolut niciodata nu am fost furat. Nu inteleg ce va tot plangeti ca sunteti furati. Eu as opta mai degraba spre concluzia ca, fie nu stiti sa folositi telefonul, fie nu sunteti in stare sa va calculati costurile pe care le generati. Poate ar trebui sa nu mai folositi telefonul mobil si atunci nu o sa mai traiti cu impresia ca sunteti furat si ca este o conspiratie a firmelor sa va tepuiasca.

  10. kiki said

    am May 25 2010 @ 12:14 am

    O intrebare ? De ce folositi emblema Papala

  11. Agarodny Cestvam said

    am October 29 2010 @ 11:02 pm

    Pentru “kiki”: din Octombrie 2010, papa foloseste o emblema modificata. Intrebarea ta este foarte pertinenta. Ai spirit de observatie, “kiki”!

Comment RSS · TrackBack URI

Lasa un comentariu

Nume: (Obligatoriu)

eMail: (Obligatoriu)

Site:

Comentariu: