Reteaua, metodele si clientii lui Catalin Voicu, Episodul II. Cazul Locic: presa in campanie si obsesia Basescu, aranjamente la varf cu sefii Politiei
Discutia dintre senatorul PSD, Catalin Voicu, si adjunctul IGPR, Mihai Calinescu, este descrisa de procurori drept "o imixtiune grava in activitatea de cercetare penala". Procurorii sustin in referatul trimis senatorilor ca "ofiterul indeplinea intocmai si fara nici o opozitie solicitarile inc.Catalin Voicu". Adjunctul Inspectoratului General al Politiei Romane, Mihai Calinescu, a fost audiat, vineri, de procurorii DNA, in dosarul in care sunt cercetati senatorul PSD Catalin Voicu si oamenii de afaceri Costel Casuneanu si Marius Locic, anunta Agerpres.
Dupa audiere, Mihai Calinescu a declarat ca il stie de mai multi ani pe senatorul Catalin Voicu, dar ca nu a facut niciodata nimic din cele semnalate in interceptarile din acest caz, publicate in exclusivitate de HotNews.ro.
- Ce spune oficial DNA, intr-un comunicat din 9 martie 2010: "De asemenea, in luna august 2009, Catalin Voicu, a pretins si primit de la un alt om de afaceri suma de 119.000 RON in schimbul promisiunii ca va interveni pe langa politisti din cadrul Directiei Generale de Politie a Municipiului Bucuresti pentru a-i determina sa propuna o solutie favorabila intr-un dosar in care acesta era cercetat pentru fapte de natura penala. Pentru a disimula faptele de coruptie, Catalin Voicu si cumparatorul de influenta au intocmit documente financiar contabile care atesta imprejurari nereale."
- Ce discuta senatorul PSD, Catalin Voicu, omul de afaceri Marius Locic si inspectorul Mihai Calinescu, asa cum rezulta din interceptarile prezente in referatul DNA trimis Senatului. Marius Locic este, potrivit referatului DNA, actionar majoritar la ziarele Interesul Public si Atac. Problema lui Locic era ca o firma (Toyo Motor Leasing IFN SA) a sesizat parchetul cu privire la presupuse infractiuni comise de Marius Locic iar din discutii, rezulta ca Voicu ii sugereaza lui Locic, cercetat pentru inselaciune, ca e anchetat si din cauza ca s-au platit bani la politisti.
- Voicu: In lumea asta cand faci plata comanda se executa.
Voicu Catalin: ...o discutie politica, iar eu acum coroborez cu documentele pe care le-a produs SRI-ul.
Locic Marius: Nu, dar vedeti cum nu se leaga anumite lucruri?
Voicu Catalin: Da domnu. Pentru ca va mai spun un fenomen. Veti vede si eu imi tai s.... daca n-o sa vedeti ca cineva va va impinge la dialog despre Viorel Hrebenciuc.
Locic Marius: Nu pre au gresit. Spun. Daca va veni cineva, eu va spun si lui Viorel si dumneavoastra.
Interlocutor: Auziti domnu presedinte
Voicu Catalin: ...(neinteligibil) ....domnu general Isac.
Isac: Tarek asta e mafiot, e bagat in diverse ... in lumea politica ....e bagat, eu am auzit multe de el.
Interlocutor: Un om cunosc...
Isac: ...(neinteligibil) ...E cu Noapte....si cu Noaptes.
Voicu Catalin: Da domnu. E treaba lor! Dar, atentie! Deci, daca e cu Noaptes, e si cu Blaga. Si e clar ca a apelat si la Blaga, a apelat in pofida dumneavoastra la toata lumea. Ideea e urmatoarea....
Locic Marius: Cum? Dar Blaga ma respecta!
Voicu Catalin: Pentru succesul sub...Va respecta pe dracu! Haideti domnu! Va respecta acei oameni care isi baga pielea la saramura...il vedeti pe Blaga ca se duce pentru dumneavoastra undeva cum ma duc eu? Pai cred ca daca va spun ca ma duc il chem pe dansul martor maine. Si vedeti cei oameni chem si le spun textul, cu voce tare, in public: Domne, daca ma respectati... asa cum in anii astia, si nu putin la numar, v-am probat prietenie si sprijin de cate ori ati avut si voi probleme. Va rog sa va uitati de zece ori. Nu luati nici o decizie. Sunt informat ca s-au dat bani in toata povestea asta, sunt informat ca este amenintat de un anume individ, Tarek...
Locic Marius: Da.
Voicu Catalin: ...nu stiu ce probleme are cu voi, nici nu vreau sa...Inseamna ca ce am auzit despre voi de la ...din gura acestui Tarek, prin interpusi, incep sa cred ca e adevarat...
Locic Marius: Nu, de la Tarek din gura, mi-a zis.
Voicu Catalin: Nu, nu in fata mea.
(...)
Voicu Catalin: Da. Va spun ca asa cum ma cunosc pe mine cam de regula nu vin....n-am pierdut niciodata, domnu.
Locic Marius: Da.
Voicu Catalin: Si ar fi prea periculos pentru ei, sa riste atat de mult, pentru 50.000 sa se certe cu unul ca mine, care, eu stiu, intr-o buna zi ii am in lucru ...(neinteligibil) ...Spun ca asta-i viata.
Voicu Catalin: Iar politica e o calitate, sa stiti si dumneavoastra. ...(neinteligibil)...Cand e vorba de linistea lor s-ar putea sa nu si atuncea....nu stiu, dau banii inapoi...vedem. Deci, este clar ca tipul daca domnu general, sunteti un bun, un fin pshio...psiholog, scuzati-ma, ca sunt foarte obosit, n-am, n-am dormit , nu-s ce dracu n-am domit toata noaptea. Vreau sa va asigur ca tipul este sigur pe el, ca se repeta acelasi scenariu de acum doua luni de zile din arestul Politiei Capitalei, aceiasi echipa de la Economic, devenita Investigarea Fraudelor...
Locic Marius: Da.
Voicu Catalin: ....si el nu facea asemenea lucruri, daca nu era pe, pe teren foarte tare si nu pe nisipuri miscatoare. Deci, el acuma este convins si el va are cu ceva in mana.
Interlocutor: Are blat gros.
Voicu Catalin: Proabil a vazut cineva documentul, vreun cec...vreo chestie dupa care-l putem baga jos...vine sigur
Locic Marius: Pai nu, cecul l-a depus el la Capitalal, care i l-am dat si l-a bagat in banca si l-a refuzat, ca nu am avut bani in banca.
Capota Liviu: Si vazand ca pana acu nu a intervenit nimeni, a zis: e clar, e omul nimanui.
Voicu Catalin: Nu e omul nimanui, ca il ajut eu. Nici oamenii politici nu se mai fac ascultati acum, din cauza sariciei si a faptului ca le-au taiat toate sporurile. Toti sunt disperati la Capitala, pentru ca cei mai multi dintre ei au credite. El a zis: domne, am salariul asta, castigam atata pe luna, n-a luat in calcul anu' trecut cand toate firmele cad. Si acela care dadea o mie de euro pe luna pesches nu mai are de unde sa i-o dea mia si multi au facut credite de o suta de mii, de doua sute de mii sau s-au imprumutat, au facut, au luat case la copii pe alte nume, pe credite, pe alte nume si pierd acuma...(neinteligibil)...vina ala cu 50.000 ba, platesc acolo: Mai da-l in p.... mea pe Locic! In cardeala lui. Da-l ma in p.... mea de om politic! Domnu....
Locic Marius: Da.
Interlocutor: Iti face imediat.
Voicu Catalin: Din cauza saraciei si mizeriei, totul e scapat din mana. Iar acuma castiga si este ascultat cel care are banul. Nici macar, va spun un lucru ca domne...
Locic Marius: ...(neinteligibil) ...Nimic
Voicu Catalin: ....ii doare in p....se gandesc: Ba, nu cumva in data de, cu ani in urma, cand a fost pe la Palat si au fost niste probleme (Nota HotNews.ro: Catalin Voicu a fost consilier prezidential in 2001 - 20004, cand Ion Iliescu era seful statului) era unul dintre ei care era pe la un judet avea belele atunci unu dintre ei era la un sector, avea belele atunci...mai pastreaza vreo hartie din hartiile alea? Ca multi dintre ei cei care sunt acu la randul lor au avut dosar la anchete speciale. Ca nu era DNA-ul atunci. Acte sigur, alttfel, nu te faci ascultat, no omenia-i....Deci domnu Locic, va dau scris ca s-au dat bani. E plata facuta. Si in lumea asta cand faci plata comanda se executa.
Locic Marius: L-am simtit pe Geoana langa mine
Locic Marius: Nu eu va spun ce se....Bun, cu ce pot ajuta si eu acum in perioada asta?
Voicu Catalin: Cu absolut nimic, sa stati cuminte si sa aveti rabdare, atat. Sa nu faceti vreo greseala, cel mai mare din zona.
Locic Marius: Cu ce putem ajuta, incepe campania electorala. La tipografie dupa ce citeati?
Voicu Catalin: Ah. Si asta da, anti-Basescu.
Interlocutor: Ce-ati zice la tipografia...?
Voicu Catalin: "Frati romani, trei zile", Un text de-asta cum aveti baiatul ala, care....(neinteligibil)...
Interlocutor: De-aia pe-o pagina, de-aia pe-o pagina.
Voicu Catalin: ....(neinteligibil) ...dau comanda pentru ....(neinteligibil) ...articole in campanie...baiatul ala.
Locic Marius: Horia Tabacu.
Voicu Catalin: Nu stiu cum il chema.
Locic Marius: Horia Tabacu.
Voicu Catalin: Nu, nu, altfel un baiat tanar, ziarist tanar....
Locic Marius: Costel Odotaru.
Voicu Catalin: Asa, Ala imi placea cum scria. Ala a luat ....(neinteligibil) ....Frati romani, traiti bine? Mai doriti sa traiti in continuare la fel de bine? Vi s-a ridicat nivelul de trai? Vi s-a ridicat aia? Salariul s-a marit? Deci, chestii de genul asta. Punctuale. Lasat simplu, nu subliniat asa ca sa se adreseze direct si pentru muncitori si pentru intelectuali.
Interlocutor: Si macar astfel ii...(neinteligibil) ...O foaie de ziar, nu mai mult, o foaie.
Voicu Catalin: O foaie, atat.
Interlocutor: O foaie. pe o parte aveau "Asa, da. Asa, nu." Si la "Asa da", stii ce punem, "Asa nu" altceva.
Voicu Catalin: Sigur ca da.
Locic Marius: Domnu Adi e aici. Mi se da tema si eu rezolv problema. Dei pe tipografia aia, considerati rezolvat. Indiferent. Doamne fereste! Poate sa castige Basescu! Asta-i viata, ce sa faci?! In viata trebuie sa stii sa te duci...
Voicu Catalin: Nu mai castiga Basescu, dom'ne!
Locic Marius: Nu, n-ati inteles. Eu imi asum acest risc pentru ca chiar daca castiga, asta e! Trebuie sa mi-l asum!
Voicu Catalin: Da nu v-asumati, ca nu mai e nimic de asumat.
Locic Marius: A! Nu, eu am zis ca eu vreau sa fiu aicea sunteti....si poate....(interlocutorii vorbesc in acelasi timp: a....multa vreme deacum e...nici o problema...pe Geoana langa mine...cafeaua la bar, da?)
Locic Marius: L-am simtit pe Geoana langa mine. (interlocutorii vorbesc in acelasi timip: asa om...altfel de... fii atent pe Vanghelie...a, da, da?)
Locic Marius: E normal ca eu, oameni mari cand sunt aproape de mine trebuie sa...
Voicu Catalin: Inca o data va spun: acei oameni sunt oameni de langa dumneavoastra aceia care va ajuta din prietenie.
Locic Marius: Corect!
Voicu Catalin: Cine va cere bani nu sunt prieteni domne! Vagabonzi, ce dracu! Aia-s prieteni? Ii faci bine la un om cerandu-i bani? Ah! Va introduce cineva intr-o afacere, v-a mers bine, ati castigat si vreti sa ii dati si lu' ala din ce ati castigat, dar nu din necaz. Cine ia bani la necaz, ala nu e om, e javra, domne! Ce sa mai vorbim. A zis domnu. Asta e principiul vietii mele. V-am ajutat, v-am bagat intr-o treaba. Domnu general ati castigat, v-a mers bine...bun. Vreti sa-mi dati ceva si mie, bun. Nu va conditionez, nici atunci.
Locic Marius: Domnu Mihai, domnu Catalin, eu i-am zis lui Marian, lui Vanghelie...ce el, la un moment dat, mi-a zis la un moment dat: "Mariuse", acum vreo doi ani in urma, "nu vrei sa vii langa mine aicea si cu ajutor sa ajung eu presed...." de la atacuri. Acum vreo doi ani in urma si atunci nu, ca l-am refuzat. I-am zis ca nu sunt pregatit. Daca e nevoie si are nevoie de, si aveti nevoie de ....(neinteligibil) ...
Voicu Catalin: Vorbiti cu el treburile, nu ma bag in astfel de...
Locic Marius: Nu, nu, eu vorbesc de politica acum.
Voicu Catalin: Am inteles. Numai cu el vorbiti in politica. Eu nu ma bag in politica. Misiunea mea in partidul asta e alta, asa ca la politica las politicienii sa se ocupe.
Locic Marius: Pe mine, daca ma intrebati, eu nu as vrea sa intru. Dar, daca e cazul intru.
Voicu Catalin: Aici, cel mai bine aprecizaza domnul Locic.
Locic Marius: Eu cred ca pot ajuta mai bine partidul de pe margine.
Voicu Catalin: Deci, domnule Locic nu e bine: veti vedea ca veti fi contactat de un prieten, deci am informatia clara. Nu stiu cine e ala - dar, veti vedea ca va cauta. Si subiectul o sa fie Viorel Hrebenciuc, Marian Vanghelie, alte persoane...si in final se va ajunge la mine. Hai sa facem pariu!
Locic Marius: O sa va spun. Va dati seama ca...
Interlocutor: Eu am....registreaza-l! ....(neinteligibil) ...Fa-i ceva! Inregistrez pe telefon. Pornesti fara sa-si dea el seama, pornesti telefonul si se inregistreaza.
Voicu Catalin: (rade)
Locic Marius: Uitati va dau cuvantul meu ca imediat il sun pe domnul Adi.
Voicu Catalin: Nu, si o si dati la Dan Diaconescu caseta.
Locic Marius: Pe cuvantul meu. Va dau cuvantul meu, deci aveti sa stiti...cum dumneavoastra ma ajutati ca, cum sa spun, ca...
Voicu Catalin: Si pe urma, daca aveti dreptul asta iesiti pe post la Dan Diaconescu si spuneti: Domnule, va spun din respect pentru adevar: Hrebenciuic, Vanghelie, Dan Ioan Popescu, Catalin Voicu nu mi-au cerut nici un ban.
Locic Marius: Dar asta e adevarul!
Voicu Catalin: Pai nu si asta spuneti asta la televizor daca e.
Locic Marius: Si e...Va dau cuvantul meu ca ies. Va jur! Aveti cuvantul meu, va jur. Cu orice riscuri iesi si spun lucrul asta, si spun la orice detector de minciuni.
Voicu Catalin: Merg acolo.
Locic Marius: ...merg si spun acolo.
Voicu Catalin: Nu ca nu am dat. Nu mi s-a cerut.
Locic Marius: Da, pai asta, pai nu ca nu mi s-a cerut, nu ca nu am dat. Nu mi s-a cerut de niciunul din aceste persoane. Un leu nu mi s-a cerut!
Voicu Catalin: Corect! Si cu N mare. (...)
- Voicu: Eu vorbesc sa intelegeti numai dumneavoastra
Urmatoarea convorbire are loc in septembrie 2009. Calinescu Mihai era la acea data inspector general adjunct al Inspectorului General al Politiei Romane. Potrivit referatului procurorilor, Organizeaza o intalnire la care au participat Directorul de Investigare a Fraudelor, Dan Bucur si Marius Locic.
Voicu Catalin: Ce faceti, ce faceti?
Calinescu Mihai: Va informez ca acuma am terminat, a plecat si domnul ministru, si ne schimbam sa ne ducem sa servim si noi masa.
Voicu Catalin: Ha, ha, bravo! Cand reveniti de la ....de acolo?
Calinescu Mihai: Pai, maine ma duc direct la Alexandria, ca are nunta sora mea cu baiatul.
Voicu Catalin: Ooo, sa fie intr-un ceas bun! Vedeti sa fie
Calinescu Mihai: Va multumesc!
Voicu Catalin: Pai, atunci...
Calinescu Mihai: Duminica dupa amiaza.
Voicu Catalin: Luni de....A, duminica de dupa amiaza sunteti...Luni de dimineata, mai vorbim, atunci, luni, poate bem o cafea.
Calinescu Mihai: Da.
Voicu Catalin: Baiat....Eu vorbesc sa intelegeti numai dumneavoastra. Baiatul acela, de care ma rugase cineva si v-am supus atentiei, vizavi de un comportament corect fata de el, am inteles ca l-au chemat luni acolo, sa...Eu l-am sfatuit, pana nu spuneti dumneavoastra, sa nu se duca. Sau sa se duca?
Calinescu Mihai: Da, da,, da. Si luni ma vad eu cu dumneavoastra.
Voicu Catalin: Da? Bine.
Calinescu Mihai: Da, da, ca eu am vorbit, eu am vorbit cu omu', dar am plecat incoa'
Voicu Catalin: Poate ii ziceti lui domnul Dan, atunci...Nu, dar poate ii ziceti lui domnul Dan ca urmeaza sa se duca la o data ce i-o comunica ulterior.
Calinescu Mihai: Nu, nu, lasati. Deci luni, eu, dimineata, eu vorbesc cu Dan.
Voicu Catalin: Am inteles.
Calinescu Mihai: Dar nu, pana nu ma intalnesc eu cu dumneavoastra, da?
Voicu Catalin: Bine, va multumesc mult si va raman indatorat. Sa traiti.
Calinescu Mihai: Sa traiti!
- Cum se aranjeaza o intalnire la Capitala
Nota procurorilor: Persoana cu prenumele Dan la care s-a referit inc. Catalin Voicu in dialogul anterior este comisarul sef de politie Dan Bucur, directorul Directiei de Investigare a Fraudelor in subordinea caruia se afla lucratorul de politie ce instrumenta dosarul penal privind pe inc. Locic Marius.
Voicu Catalin: (inainte de inceperea discutiei, un domn ii spune lui Voicu Catalin: 200.000 euro si el mi-a completat o....) Scuze domnu de deranj! Ma auziti, da? Imi cer scuze ca v-am deranjat din somn.
Calinescu Mihai: Nu-i nici o problema.
Voicu Catalin: In legatura cu baiatul meu, vorbesc sa intelegeti dumneavoastra, el se poate duce la data cand am vorbit noi, incepand cu ora 07.30...la ce ora credeti ca e bine. Eu cred ca ar fi bine cat mai de dimineata posibil, sa nu mi-l vada aia pe acolo.
Calinescu Mihai: Atunci la 07.30, joi. Sunt si eu acolo.
Voicu Catalin: 07.30, joi, da?
Calinescu Mihai: Da, da! Sunt si eu acolo.
Voicu Catalin: Sa vina intai, sa vina la dumneavoastra sau sa se duca direct la el?
Calinescu Mihai: Nu, se duce direct la el.
Voicu Catalin: Direct la el, da?
Voicu Catalin: Bine. Dar vreau mult de tot sa insist sa va notati pe agenda sa fie sub...da? adica, sa aveti dvs in atentie, ca sa stau si eu linistit. Sa nu fie acuze, sa nu...? Bine.
Calinescu Mihai: Daca e, vine intai la mine si chem oamenii, cum doriti! Daca e asa.
Voicu Catalin: Pai cum cred. Eu zic, eu zic ca e mai bine sa vina intai la dvs.
Calinescu Mihai. Vine la mine, la 07.15, atunci, sapte si....
Voicu Catalin: 07:15 la dvs. E in regula. Bine, domnule coleg. Cu respect, sa traiti. Imi cer scuze"
Nota HN: Senatorul Voicu il suna in aceiasi seara pe Marius Loccic si suna inapoi la inspectorul Calinescu.
Voicu Catalin: ....mnezi cu numele mic. Da?
Locic Marius: Da, Marius.
Voicu Catalin: Marius.
Voicu Catalin: Deci, el o sa spuna la poarta ca se numeste Marius si ca e chemat de dumneavoastra, l-asteapta...
Calinescu Mihai: La sapte si un sfert.
Voicu Catalin: la Capitala, nu la biroul de la IGP.
Calinescu Mihai: La Capitala, la capitala.
Nota referatului DNA: "Dialogurile purtate de inc Voicu Catalin cu numitul Calinescu Mihai pun in evidenta faptul ca ofiterul, din postura de sef al Politiei Romane, indeplinea intocmai si fara nici o opozitiei solicitarile inc. Catalin Voicu chiar daca acestea se situau in afara cadrului legal si reprezentau o imixtiune grava in activitatea de cercetare penala"
- Voicu despre Locic: M-am saturat de ifosele tale de cocota masculina
Dialog purtat intre Voicu Catalin si Capota Liviu, la cateva zile dupa. Voicu se enerveaza ca Locic se lauda cu interventia la Politie.
Capota Liviu: Ce faceti domnu'?
Voicu Catalin: O, sa traiasca domnu Liviu! Va fac mai multa lumina aicea, ca-i cam intuneric?...(neinteligibil)..
Capota Liviu: O fi spus numele meu?
Voicu Catalin: Nu. Stia ceva. Cum am aflat i-am zis lui Locic: Daca cumva, cu b...le astea care le-am aflat te duci la puscarie, ti-o spun inca o data. Eu ti-am facut un bine gratis. Am facut-o ...(neinteligibil)...Ai venit la mine si ai plans ca esti o victima. Eu am actionat legal. Daca te dai mare, te spargi cu numele meu...De unde stia ca un om mare a intervenit, a facut, a dres? Uitat-te la mine! Te duci dracu' invartindu-te ...(neinteligibil) ...M-am saturat de ifosele tale de cocota masculina.
Capota Liviu: Foarte bine.
Voicu Catalin: Avea niste gesturi, d-alea, asa ....(neinteligibil)...macar sa taci din gura. Ai venit la mine, te-ai plans. In calitate de vice al Comisiei de aparare raspund de Politie, ca eu sunt la Comisia de aparare, noi ne-am impartit pe subcomisii si am luat internele. Te-ai plans la mine ca ...(neinteligibil)...ca esti inselat. Ai venit si mi-ai spus ca ala are blat cu politia, ca asa s-a laudat...(neinteligibil) ...si pe telefon vorbea: Nu, stai sa ma consult cu baietii mei de la politie, daca mai sunt de acord. L-am sunat inapoi pe avocatul lui: Nu mai sunt de acord pentru ca baietii mei de la politie au zis ca-l bagam jos cu ce a facut si pe urma la arest discut cu el. Si ala cu b....ni in cap. Intre ei, acolo. I-am zis: Sa-ti fie foarte clar: daca-mi tavalesti numele acuma, sa ma prinda Basescu cu chestii d-astea in campanie, sa arunce cu c...pe piata, ca intervin, ca fac, ca dreg, in ce ma priveste retine un singur fenomen - te duci jos.
- Stacheta lui Voicu: Un miliard
Nota referatului DNA: Ulterior datei de 17.09.2009, inc Catalin Voicu, in schimbul interventiilor pe care le facea pe langa ofiterii de politie pentru a-i crea o situatie juridica favorabila inc Marius Locic in dosarul in care era cercetat, a mai pretins de la acesta suma de 119.000 RON. Pentru a da o aparenta de legalitate primirii sumei de 119.000 RON, inc Catalin Voicu a stabilit cu inc. Locic Marius ca remiterea banilor sa fie disimulata sub forma platii prestatiilor aferente unui contract de consultanta intre cabinetul sau de avocatura si SC Locic Imobiliare.
Locic Marius:....(vorbeste in soapta) Deci am aranjat cu miliardul marti sau miercuri putem face contract.
Voicu Catalin: Domnu Locic, inca o data va spun. Eu am vrut sa dau acoperire legala relatiei...
Locic Marius: Si eu vreau! Si vedeti ca...
Voicu Catalin: ....printr-o firma onorabila si printr-un avocat bun.
Locic Marius: Da. Si eu ce spun?
Voicu Catalin: Intamplator, stacheta mea e asta, daca nu-i aveti banii, uitati-i. Eu am zis un miliard plus TVA. TVA-ul se deduce, stiti foarte bine. Miliardul il bagati pe cheltuieli. Eu n-am nevoie de un leu spaga. Basescu s-ar putea. Banuiesc ca ati vazut ca e obsedat.
Locic Marius:...neinteligibil...si aseara
Voicu Catalin: ....e disperat, e ingrozit. Si - atunci cand va dau un sfat va dau un sfat ca la un frate. Eu, ca sa acopar aceasta chestiune, ca-i clara ca el va incerca cu orice treaba sa o arunce pe televizor. Un contract intre mine si dumneavoastra legal, acopera...Deci ati vazut ca am fost cu o mutare sau cu doua mutari, neprevazut. (...)
- Nota: Oamul de afaceri Marius Locic n-a putut fi contactat pana la aceasta ora.
Reclamati abuzurile la adresa office@asistentapentruconsumatori.ro sau la adresa Senatorului : iulian.urban@gmail.com
Redirectioneaza 2% pentru Asociatia www.asistentapentruconsumatori.ro































vrajitorul.eu said
am March 19 2010 @ 4:17 pm
INTRATI PE http://www.vrajitorul.eu/ – Magia afacerii dvs.
informatii utile >> http://www.vrajitorul.eu/aplicatia/aplicatia.html
asistentapentruconsumatori.ro said
am March 19 2010 @ 4:17 pm
Lupta noastra a celor de la Asociatia http://www.AsistentaPentruConsumatori.ro se duce impotriva abuzurilor la care sunt supusi consumatorii romani.
Pentru asta avem nevoie ca voi, sa ne scrieti despre fraudele sau abuzurile la care sunteti supusi de catre comercianti sau autoritati.
Noi preluam sesizarile voastre si ne luptam pentru ca drepturile sa va fie recunoscute.
TOT CE AI DE FACUT ESTE SA NE SCRII LA ADRESA office@asistentapentruconsumatori.ro
Elena said
am March 19 2010 @ 4:21 pm
Daca alianta PSD-PNL castigau prezidentialele Romania era pierduta pentru totdeauna in mana mafiotilor securisti! Pur si simplu am scapat ca prin urechile acului de o mare nenorocire. Geoana, Antonescu si Ponta ar trebui sa explice romanilor ce fel de sistem aveau de gand sa instaureze in Romania, cu acest Voicu ca Ministriul de Interne. Acest om era pregatit de alianta PSD-PNL pentru a opri dosarele lui Patriciu, Nastase, Vantu, Voiculescu, Mazare, Fenechiu si a altora din justitie. Asta e adevarul! Aceste partide trebuie sa iasa de pe scena politicii romanesti pentru ce aveau de gand sa faca Romaniei!!!
coc said
am March 19 2010 @ 4:22 pm
….ca nemernicii astia, ies seara pe televiziuni, si cu figurile lor grave, anunta prinderea “infractorilor” care dau si iau mita, cresteri si scaderi in statisticile privind criminalitatea, arestari ale clanurilor…..si ei, seara ajung acasa, isi scot valizele din masini, si-si numara linistiti “productia” zilei…… desigur, cu toate dovezile din lume, ei sunt nevinovati, ei doar discuta la telefon, ei nu “pun vorbe bune”, ei isi dau doar cu parerea, ei traiesc din salarul de 5-6 sute de euro/ luna….doar ca au neamuri ultrabogate in america, care le doneaza case, palate, masini, conturi……marea coruptie nu exista! doar amaratul de medic care ia bani pt o operatie, doar popa care-ti canta doar pe bani, doar functionarul care ia bani pt un aviz-doua….astia sunt coruptii romaniei! astia trebuie bagati in puscarii pe zeci de ani….nu ei, onestii, cinstitii si verticalii acestei tari! ei, imunii, ei care din pix distrug sute de vieti prin favorizarea criminalilor, prin luarea de mite de sute de mii de euro….. dar, ei sunt nevinovati….doar base e de vina pt tot ce se intampla !! totul e o “facatura” (oribil cuvant rostit de acesti intelectuali)! impuscati merita, cu tot cu progeniturile lor, sa starpim raul din fasa!
Alex said
am March 19 2010 @ 4:22 pm
astia sun tcei care ne conduc, cei care fac “legi” pentru “binele poporului”??
pentru asa ceva s-a facut revolutie in 1989 si au fost impuscati oameni?
pentru asa ceva platim noi impozite?
de ce se invoca imunitate parlamentara atunci cand se incearca scaparea de justitie?
dle ponta, ce masuri veti lua cu dl voicu?
dlor parlamentari, veti bloca si acum justitia? veti considera ca dl voicu nu reprezinta pericol social si ca este “doar un dosar politic”?
vrem ca acest om sa ajunga in fata judecatorilor, si sa acestia sa judece daca este vinovat sau nu!
Nu va este rusine ca veti ramane in istoria Romaniei cu faptele astea? Nu va este rusine??
reportervirtual.ro said
am March 19 2010 @ 4:43 pm
Bra?ul ciung al legii
19 Martie 2010, 13:23 Spartakus 2 Comentarii Opinii Font: +A -a
Bra?ul ciung al legiiDaca vreunul dintre voi considera ca Lombroso s-a inselat crezand ca firea unui om i se oglindeste pe chip, l-as ruga sa priveasca doua fotografii: una a lui Râmaru, cealalta a lui Catalin Voicu. Primul, in panoplia lombrosiana a infractorilor, ar fi Ucigasul. Al doilea, Mafiotul. Simpla privire a acestor indivizi iti da fiori si te face sa-i visezi noaptea. Pe primul pare sa scrie “crima”. Pe al doilea “hotie”. Singura diferenta e ca doar unul a platit pentru faptele sale. Al doilea n-a platit si nici nu va plati vreodata, pentru ca bratul lung al legii, care l-a rapus pe Râmaru a ramas intre timp ciung si doar ciotul lui bajbaie, zadarnic, sa-l agate pe Voicu
nicu said
am March 20 2010 @ 12:16 am
Te apuca groaza cand vezi pe ce mana a apucat aceasta tara…nu mai e de stat aici…!!!…doamne Dumnezeule…nu se poate,nu se poate,,…!!!..si accidentul lui Orban a fost real…cat iau dat acelei fete sa taca…si mai vine si da lectii de democratie…!!!
politicianul said
am March 20 2010 @ 9:52 am
Sa nu mai facem pe naivii si sa ne miram prosteste de aceasta increngatura de pile,relatii ,”servicii”, mita,trafic de influienta,nepotisme,etc,etc.Sunt cat se poate de “specifice”si “normale” intre politicieni si nu numai.”Mirarea” in fatza acestor metode de “rezolvare” a problemelor, este ori o naivitate copilareasca ,ori un machiavelism !Este modul de a “acumula” putere,prin relatii,cunostiinte,servicii facute cui trebuie…si preturile fiecaror oameni care sunt de “nepretuit” si de “neinlocuit”!Este “oglinda” societatii noastre de sus pana jos!OK???
lucifer said
am March 20 2010 @ 9:53 am
Se cunoaste ca democratia este inca in fasa in Romania.
Coruptia la nivel inalt este specifica tarilor sarace.
Nu exista loc in lumea asta unde sa nu existe coruptie, doar amploarea fenomenului difera.
Dintr-o tara relativ bogata,cu resurse naturale(ceea ce nu-i putin lucru), am ajuns de rasul curcilor.
Totul, dar absolut totul , cu ajutorul nostru, al tuturor.
Distrugerea tarii a venit din interior, incepand de la banala teava de irigatii furata de pe camp, pana la dezmembrarea caramida cu caramida a intregii industrii, si vanzarea ei la fier vechi.
Nu mai producem nimic, cumparam totul cu bani imprumutati.
Noi toti suntem vinovati de situatia actuala, pentru ca repet – coruptia infloreste in situatii de saracie profunda .
Raspunde cineve pentru nenorocire acumulata in 20 ani?
Cu siguranta in fata justitiei ,NU, ramane sa-i judece istoria.
lucifer said
am March 20 2010 @ 9:56 am
Toti oamenii sunt corutibili, doar pretul difera.
lucifer said
am March 20 2010 @ 9:56 am
corputibili, scuze.
lucifer said
am March 20 2010 @ 9:57 am
oof, coruptibili(graba strica treaba)