IPSO Ploiesti sau cum sa respecti manualul furtului din service

Tweet this

Domnul Ionel Gheorghe s-a adresat Senatorului Urban Iulian si Asociatiei www.asistentapentruconsumatori.ro cu urmatoarea solicitare:

\"From: Ionel Gheorghe
Date: 2010/3/16
Subject: Reclamatie
To: iulian.urban@gmail.com

Ma numesc Gheorghe Ionel sunt inginer in Ploiesti (tel.0722823920) si vreau sa va aduc la cunostinta urmatoarele:

Din decembrie de cand am cumparat un Renault Symbol 2009 full option diesel 85CP negru metalizat am avut probleme foarte grave cu el ,am fost in Service IPSO Ploiesti si IATSA Campina de peste 10 ori,m-au pacalit foarte tare,de la inceput, cu toate ca am platito in 3 zile integral (11000E).

Masina nu merge deloc cum trebuie, motor este foarte zgomotos ,ventilator defect ,care l-am si schimbat la Campina pt. ca banditii astia de la IPSO Ploiesti m-au fentat tot timpul chiar si cu o alarma tip Astra ,dupa care mi-au montat o alta mai proasta ca prima,adica se alarmeaza automat si bateriile trebuiesc schimbate la 2 saptamani si nu al 2 ani ca la altele.

Consuma foarte mult 7-8l/100km desi in carte spune ca are un consum mediu de 4,3l/100km,oricum merge mai prost decat un Logan diesel.

Pasla aceea fonica de sub capota nu a avuto la livrareca sa mai atenueze zgomotul acela infernal din interiorul masinii,probabil mi-au furato cei de la IPSO Ploiesti.

Cand mi-au livrato,era fara folie pe ea,cu cativa km rulati la bord,imprafuita si zgaraiata de catre cei care au spalata si sterso superficial in SERVICE IPSO Ploiesti.Am avut de-aface cu cativa domni de la IPSO care merita inlaturati definitiv de-acolo,toata lumea care are masini renault pleaca in alt Service pentru ca nu sunt seriosi ,cer spaga de fiecare data.

Doresc in continuare sa-i chem in judecata si sa merg la o televiziune ,ca sa le fac o reclama proasta despre acest tip de Renault si sa numai poata vinde niciuna din aceasta marca,pentru ca s-au purtat foarte urat pana acum cu mine.Ei cred ca au gasit un fraier ca sa-l insele dar uita ca sunt inginer mecanic proiectant si cu liceu auto la baza.

Vreau sa va spun ca eu nu am luat masina prin Remat si nu am luat o masina chiala cum se spune pe romaneste ,adica fara nimic pe ea,si am considerat ca trebuie sa iau pe cea mai buna din acest cel mai dotat. Insa m-am inselat profund pentru ca ea functioneaza mult mai prost decat un logan diesel,care-l cunosc foarte bine cum merge, deci pretentia mea este ca trebuie sa mearga mult mai bine ca un logan dar pana acum nu.

Daca nu vor sa ma ajute si cer cu insistenta acest lucru,daca nu sunt in stare sa mi-o puna la punct ,sa-mi restituie banii sau sa-mi schimbe masina cu alta de acest tip sau pun diferenta si cumpar alt tip de masina.Pana acum am facut 2 sesizari la OPC si o sa merg si a 3-a oara la dansii ca sa le spun cate probleme am intampinat de cand am fost ultima data la ei.

Cu acel zgomot destul de mare in motor au fost de acord si cei din conducerea Service IATSA Campina (seful atelierului D-l Florin) dar dansul mi-a spus sincer ca nu are ce sa-i faca si ma indruma sa incerc la Bucuresti la Automarket.

Daca nici d-voastra nu luati o masura si sa discutati problema mea cu domnii din conducerea Renault Bucuresti,doresc sa mi se faca dreptate prin judecata chemand urmatoarele persoane:

Claudiu Moldanschi Tel.0746207490 sef calitate IPSO PLOIesti

Adina Popa reprezentant vanzari 0748299572

LIvia Udrea director concesiune 0744567670

D-l Berechet de la Vocea clientului Bucuresti un om neserios si de nimic care nu doreste sa-si de-a nici nr. de mobil vorbeste cu nr. ascuns cu mine si v-il dau pe cel de la sediul lor 0212038858.

La schimbarea treptelor de viteza in treapta I si a II-a agata nu intra normal ,mai ales ca este noua.Servodirectia este greoaie de parca n-ar avea asa ceva,oricum masina aceasta are multe defecte din fabricatie, eu nu am avut in deparatmentul vanzari pus la dispozitie un astfel de model si nici drivetestul nu l-am facut ca sa-mi dau seama ce fel de masina cumpar,am considerat ca este o masina buna cu performante peste fosta mea masina Fiat Panda 1,2. Insa va spun si va dau cuvantul meu ca aceasta masina nu merita nici 5000E noua,daca v-ati intalni cu mine va arat peste 10 defecte la ea.

Ce doresc de la d-voastra sa ma ajutati in rezolvarea acestei mari probleme cu zgomotul acesta insuportabil,iar daca nu voi demara procedurile pentru inceperea urmaririi penale pentru acesti indivizi si cer despagubiri financiare atat pe masina cat si daune morale pentru ca m-au chinuit si m-au imbolnavit in acest timp,stiind ca sunt si imprumutat si mi-au dat o masina care a stat pe undeva prin vama,fiind si ultima sau chiar refuzata de cineva ,nu corespunde cu cartea ei tehnica si trebuie rezolvat cazul mergand chiar daca este nevoie si la colegul meu de facultate Dan Diaconescu de la OTV,sa povestesc intreaga poveste in legatura cu aceasta masina.

---------- Mesaj redirecţionat ----------
De la: Horea Sangeorzan <avocat@asistentapentruconsumatori.ro>
Data: 18 martie 2010, 11:28
Subiect: ASISTENTA PENTRU CONSUMATORI - Gheorghe Ionel
Către: ionelghepsv@yahoo.com
Numar iesire: 4859/ 18.03.2010

Stimate domnule Gheorghe Ionel,

Referitor la reclamatia dumneavoatra, va informam ca trebuie sa aflam cateva detalii suplimentare - masina a fost achizitionata pe persoana fizica sau pe firma?

Daca acea masina a fost achizitionata pe firma, nu va puteti adresa OPC, nu sunteti consumator in intelesul legislatiei specifice.

Daca masina a fost achizitionat in nume propriu, pe persoana fizica, atunci trebuie sa asteptati putin, o sa primiti raspuns de la OPC. Ati facut sesizare scrisa, cu acte doveditoare atasate?

Pentru initierea unei actiuni in instanta, daca nu va aparati singur, va trebuie un avocat. Iar un proces implica unele costuri de timp si de bani.




Reclamati abuzurile la adresa office@asistentapentruconsumatori.ro sau la adresa Senatorului : iulian.urban@gmail.com

Redirectioneaza 2% pentru Asociatia www.asistentapentruconsumatori.ro


Afisari: 2161

21 Comentarii pana acum»

  1. vrajitorul.eu said

    am March 18 2010 @ 1:30 pm

    INTRATI PE http://www.vrajitorul.eu/ – Magia afacerii dvs.
    informatii utile >> http://www.vrajitorul.eu/aplicatia/aplicatia.html

  2. criminal lawyer said

    am March 18 2010 @ 5:03 pm

    ———- Forwarded message ———-
    From: FIRST_NAME LAST_NAME
    Date: 2010/3/18
    Subject: Bai pula belita!
    To: iulian.urban@gmail.com

    Bagati-ai pula-n ma-ta de avorton, bai lingau devotat a lui Basescu, mai cacat cuc cravata roz nu ti-e rusine sa te dai in spectacol pe la televiziuni?
    Bai rahatule tii minte ca ti-am scris in 2008 ca n-ai sa faci nici un cacat ca parlamentar?
    Te-ai pus in slujba dictachiorului bai idiotule vezi sa nu vomiti dimineata in fata oglinzii cand iti barbieresti capul ala de pula belita
    Criminal Lawyer

  3. moticos01 said

    am March 18 2010 @ 5:21 pm

    Domnule Gheorghe (sau Ionel),
    Acceptand faptul ca va aflati intr-o situatie de neinvidiat, imi permit sa va recomand sa renuntati la afirmatiile ca sunteti inginer (chiar daca sunteti) si aveti la baza si scoala profesionala de lacatus-cofetar cu tendinte spre croitorie [pe care, dupa afirmatiile dvs, a urmat-o si DD in direct - ptr ca nici nu stiti ce pierdeti :) ] pentru ca gramatica si modul de exprimare nu va ajuta. Da, sunt de acord ca la specialitatea “Ingineria Proiectarii Mecanicilor de Intretinere si Reparatii” nu se preda Gramatica Limbii Romane in mod preponderent dar cum Dumnezeu ati fost promovat daca nu va puteti exprima ?!
    In rest, va doresc mult succes ! Aveti nevoie…

  4. politicianul said

    am March 18 2010 @ 5:22 pm

    Ce cauta o asemenea specie de grobian “criminal”, cu limbaj de vidanjor analfabet? Spitalul 9 este o institutie prea neputincioasa pentru “pacienti” de teapa acestui schizofrenic care se alinta”Lawyer”!!!Cred ca in copilarie a suferit mult din cauza confratilor corturari.Saracuuu!

  5. Viorel said

    am March 18 2010 @ 5:33 pm

    FIRST_NAME LAST_NAME este un ciudat care nu-si stie numele sau nu are curajul sa si-l pronunte nici macar in fata oglinzii. Eu nu-l cunosc, il iert in contumacie pentru gestul sau de care o fi sau nu constient.
    Intelegi domnule ca am citit mesajul si te-am iertat fara sa-ti cer nimic in schimbul iertarii. Nici macar sa te schimbi. Asa cum poti citi, numele meu e in clar si stii cine ti s-a adresat.

  6. atotstiutorul said

    am March 18 2010 @ 5:35 pm

    Frustratii si unii bolnavi psihic simt nevoia sa se descarce fiind lasi, pe garduri prin WC-uri si pe unde cred ei ca nu ii vede nimeni Nu merita bagati in seama !

  7. lucifer said

    am March 18 2010 @ 6:59 pm

    Ba cateodata sunt si exchibitionisti, si simt nevoia sa se dezbrace in public.Dar tin sa-l anunt, ca daca urmeaza un tratament adecvat are sanse sa se vindece(Criminal Lawyer).
    Referitor la dl. din Ploiesti, cu siguranta nu sunteti inginer, ptr. ca exprimarea dvs. e departe rau de limbajul unui inginer(i-mi pare rau ca trebuie sa o spun),probabil sunteti cel mult maistru mecanic.
    Va sfatuiesc calduros sa mergeti cu masina la service , ptr. ca banuiesc, ca se mai afla in garantie si sa nu o ridicati de acolo pana nu va sunt rezolvate toate problemele, in sensul dorit de dvs.
    Nu stiu daca va consoleaza , dar au mai patit-o si altii in acelasi fel(sunteti al doilea pe care-l aud de probleme la servodirectia electrica la Renault Symbol, iar la persoana de care vorbesc au avut tupeul sa-i ceara 2000,oo lei cu toate ca rea in garantie, dar cu putin scandal s-a rezolvat).
    Am patit-o si eu personal, la 1000 km. cu un Fiat Ducato, la care a sarit cureaua de distributie, m-au pus sa o platesc ptr. ca mi-au servit gogosi precum ca a intrat un sobolan la distrbutie si a sarit cureaua, la 4000 km. aceeasi problema, iar la 18000 km. situatia s-a repetat.Dar nemaifiind in garantie am luat decizia sa schimb rola intinzatoare, si spaer sa nu se mai inytample nimic, ptr, ca daca se mqai repeta atunci sigur e un defect de fabricatie si ma voi adresa instanteleo de judecata.
    Va urez succes.

  8. lucifer said

    am March 18 2010 @ 7:03 pm

    @criminal lawyer
    Ai fost cumva sodomizat in copilarie?
    Daca da, atunci totul se explica.

  9. lucifer said

    am March 18 2010 @ 7:05 pm

    Scuze ptr. micile greseli, dar am scris in fuga.

  10. cineva said

    am March 19 2010 @ 12:07 am

    Domnule inginer,
    Din fericire sau nefericire suntem posesorii aceluiasi tip de vehicul: Renault Symbol,diesel full-options, nu din 2009 ci din 2007.
    Cel putin pana acum nu am avut probleme cu masina si sper sa nici nu am. In privinta motorului, intr-adevar este zgomotos (si eu am acea antifonare de sub capota!) dar la consum ceva este intr-adevar in neregula la dvs. (eu pana acum am inregistrat un consum mediu de 5,6L/100km) ceea ce e decent avand in vedere traficul urban,incarcare,drum etc.
    Despre servodirectie nu pot sa va spun decat ca are performante decente. Se simte mult diferenta fata de un Logan Diesel FARA servo.
    Cat despre cutia de viteze, dupa 3-4mii de km se rodeaza si nu mai sunt probleme.

    Deci dracul nu ar fi chiar asa de negru pe cat pare cu R.S. …
    Tzeapa de a lua masina noua in Romania e insa cu totul o alta problema care nu se trateaza aici. :)

  11. jr said

    am March 19 2010 @ 3:04 am

    daca si tu esti inginer :) ))))) bine ti-au facut aia baaaaa, boii analfabeti ca tine trebuie tepuiti la greu. Ce dracu sa faci tu cu masina ba? Unde te duci? La balamuc? Pai si acolo ba te iau nebunii la misto ba…

  12. lyly said

    am March 19 2010 @ 3:09 am

    stimabile inginer,
    de este adevarat ce scrieti… trebuie sa fiti mare ghinionist !
    am lucrat in cadrul unei firme unde parcul auto era in proportie de 60% renault, am schimbat doua masini acelas model in decurs de trei ani , ambele la 120.000 de km ( natura munci mele , necesita deplasari in afara bucurestiului ) masinile se schimba la numarul acesta de km in toata firma unde lucrez , probleme majore nu au fost cu nici una din ele, si nici colegi mei nu au avut astfel de probleme stipulate de dumneavoastra , intradevar este mai zgomotoasa , consumul in prima faza 2000 – 3000 de km este mai mare, agatatul cutiei ? nu in nici un caz , probleme cu servo directia nu , nu am mers la IPSO recunosc , dar am mers la alte doua firme autorizate si concesionar renault si intradevar preturi foarte mari la ora de manopera pt astfel de masina, piese destul de piperate la pret, de origine se gasesc si pe alte canale , mult mai ieftine fata de concesionar, spaga nu a cerut nici un mecanic, personal detin un audi A4, inca in garantie …ce pot sa va zic decat ca mecanici de la renumitul concesionar din pipera Porsche …nu exceleaza cu nimic fata de cei de la Meridian sau Cobalcescu in ale seriozitatii.

  13. elena said

    am March 19 2010 @ 7:54 am

    Dl ..Lucifer.. credeti ca un maistru mecanic e asa de nepregatit..sau etalonul dumneavoastra pentru prostie e de la maistru in jos? In toate domeniile de activitate o sa gasiti oameni mai prosti sau mai destepti , depinde cat au fost pe la scoala.
    Cat despre dl. din Ploiesti cred ca e ghinionul lui ca a numerit o masina proasta. Nenorocirea la noi in tara nu este faptul ca ne pricepem sau nu la masini ci doar ca nu ne apara nimeni in cazuri de acest gen. Daca iti iei un obiect stricat logic este sa primesti altul bun( doar e in garantie) . La noi nu functioneaza aceste servicii si suferim toti, priceputi sau nepriceputi. protectia cumparatorlui exista doar cu numele, nu-si fac datoria si nu apara pe nimeni… frectie la piciorul de lemn.

  14. io said

    am March 19 2010 @ 9:02 am

    Imi pare ciudat articolul.
    Mi-am luat si eu o masina de la IPSO Ploiesti si am o parere foarte buna despre ei. Comparativ cu cei cu care lucram inainte treburile merg mult mai bine, spaga nu se poate da sau cere pentru ca nu le permite organizarea. Practic clientul sta intr-o sala de asteptare care are geamuri catre service si isi poate supraveghea masina. Eu am avut o problema de garantie care a fost depistata de ei si reparata la urgenta desi eu nu o descoperisem.
    Sincer mai repede cred ca este un atac de la concurenta sau pur si simplu autorul “plangerii” e un tipul nemultumit care oricum nu ii convine nimic si daca si-a cumparat un Clio vrea sa mearga ca un mertan.
    Daca vrea d-l senator sa se convinga de ceea ce spun poate veni cu mine la service sa se convinga (mai am 3000 de km si trebuie sa fac revizia)

  15. lucifer said

    am March 19 2010 @ 9:22 am

    Stimabila Elena
    Nu am pomenit nici un moment de prostie, dar aflati ca de asta exista diverse nivele de pregatire,(cuantificabile in mai putini sau mai multi ani de scoala, sau chiar autodidacti ce studiaza individual)
    Nu trebuie nimanui sa-i fie rusine daca are mai putina scoala, ptr. ca Dumnezeu nu ne-a facut pe toti la fel.Important e sa fii onest si sa-ti faci meseria cu placere si seriozitate, acolo unde esti.
    Dar dansul braveaza f. mult cu titlul de inginer(nu e deloc modest) ,si credeti-ma, are carente de exprimare, lucru care m-a dus cu gandul ca nu a trecut printr-o facultate, sau a trecut mai lejer.De fapt, limba romana se studiaza temeinic in clasele 1-8 si liceu.

  16. elena said

    am March 19 2010 @ 11:36 am

    Aici sunt de acord cu dumneavoastra, foarte multi si-au luat diplome de intelectuali la diverse asa zise ” facultati”.Exista si oameni care au studii mai putine dar sunt mai pregatiti si mai culti decat multi titrati. M-a deranjat doar fraza dumneavoastra ” probabil sunteti cel mult maistru mecanic”, pe care probabil nu am inteles-o asa cum trebuia din punctul dumneavoastra de vedere..si pentru acest lucru imi cer scuze. Cat despre IPSO, ca si dl de mai sus ,noi avem o masina de 3 ani de la ei si nu am avut probleme si am facut toate reviziile acolo .Ghinion ca a cumparat o masina cu defecte.

  17. cineva said

    am March 19 2010 @ 12:13 pm

    @lucifer
    Stimabile!
    Am examinat cu atentie textul domnului cu problema si in afara de 1-2 greseli/scapari gramaticale (politicienii nostri fac cu miile pe discurs /declaratie) nu am putut gasi altceva.
    In schimb expresia dvs. “autodidacti ce studiaza individual” se numeste PLEONASM.
    Lasati-o moarta cu lectiile online de “limba romana” si nu va mai luati de “titlul de inginer”!

  18. lucifer said

    am March 19 2010 @ 7:46 pm

    @ cineva
    Stimabile,cred ca nu stiti la ce ma refer.
    Mult timp, titlul de inginer a fost luat in ras,datorita promotiilor scoase pe banda din facultati.
    Modul de exprimare, nu foarte academic, al inginerilor a facut ca “umanistii”, sa ridiculizeze aceasta meserie.
    Daca citeati cu atentie textul, observati ca nu am scris cu ura, si esenta textului se refera la niste sfaturi oneste pe care le-am dat domnului , din punctul de vedere personal al experientei mele in relatia cu service-urile.
    In afara de mica observatie de le inceput, restul raspundea concret la problema omului.
    Dar observ ca dvs., rareori aveti interventii la obiect,in mai toate dezbaterile, ceea ce ma duce cu gandul ca sunteti politician de meserie.
    Nu sunt umanist prin formatie(sunt inginer), poate mai gresesc si eu, dar ma straduiesc sa vorbesc si sa scriu cat de cat corect.
    Multumesc ptr. observatia cu pleonasmul folosit, aveti dreptate, am gresit.

  19. lucifer said

    am March 20 2010 @ 9:12 am

    Si apropo, in text sunt exact 12 greseli gramaticale si de exprimare , nu doua, cum a-ti sesizat dvs.

  20. cineva said

    am March 23 2010 @ 11:24 am

    @lucifer
    “Dar observ ca dvs., rareori aveti interventii la obiect,in mai toate dezbaterile, ceea ce ma duce cu gandul ca sunteti politician de meserie.”

    Gresit, sunt inginer ca si dvs. si chiar autorul a doua articole/dezbateri FOARTE CONTROVERSATE de pe acest blog. Nu o sa vi le zic care caci nu mai am chef sa fiu injurat de neolibertarianistii pedelisti…
    Sunt apolitic si obiectiv (cred eu) si vreau sa raman asa.

  21. Sorin said

    am April 29 2010 @ 5:22 pm

    @lucifer
    Ati numarat 12 greseli gramaticale in textul lui Ionel Gheorghe. Ar fi frumos sa numarati si greselile dvs. din acelasi mesaj (“cum a-ti sesizat”)…

Comment RSS · TrackBack URI

Lasa un comentariu

Nume: (Obligatoriu)

eMail: (Obligatoriu)

Site:

Comentariu:



Urban Clean