Salariatii din Romania reala, sustin economia care ii hraneste pe protestatarii din Romania sindicala

Tweet this

http://www.www.www.urbaniulian.ro/?p=41080




Reclamati abuzurile la adresa office@asistentapentruconsumatori.ro sau la adresa: iulian.urban@gmail.com

Redirectioneaza 2% pentru Asociatia www.asistentapentruconsumatori.ro


38 Comentarii pana acum»

  1. asistentapentruconsumatori.ro said

    am March 15 2010 @ 4:03 pm

    Lupta noastra a celor de la Asociatia http://www.AsistentaPentruConsumatori.ro se duce impotriva abuzurilor la care sunt supusi consumatorii romani.
    Pentru asta avem nevoie ca voi, sa ne scrieti despre fraudele sau abuzurile la care sunteti supusi de catre comercianti sau autoritati.
    Noi preluam sesizarile voastre si ne luptam pentru ca drepturile sa va fie recunoscute.
    TOT CE AI DE FACUT ESTE SA NE SCRII LA ADRESA office@asistentapentruconsumatori.ro

  2. victor said

    am March 15 2010 @ 4:51 pm

    de ce nu ne ameninta cu demisia toti cei care fac greva la stat??!!!credeti ca nu o sa li se gaseasca inlocuitori?! profesorii cu 20 de ore pe saptamana norma tot pe semi-analfabetii (manelistii) din ziua de azi se razbuna! sa-si dea demisia toata lumea daca nu le mai convine situtia.

  3. Cristian said

    am March 15 2010 @ 6:54 pm

    Noi, astia de la privati, nu mai stim cum sa facem sa ne asiguram viitorul si locurile de munca, invatam ca sa devenim mai buni, bagam ore suplimentare doar sa iasa bine, lucram si in weekenduri sa iasa la timp totul, citim fiecare hartie de 15 ori sa nu ne scape o virgula si la final cand mergem la ghisee sa avem de a face cu un functionar al statului Roman, care are spor de “zambet”, dam de o acritura care doar ca nu ne scuipa in fata. Primavara si toamna, aceiasi angajati platiti din taxele platite de noi, fac greve si ne blocheaza traficul in oras si tot cer bani dupa bani si tot felul de sporuri si de avantaje penibile… Cum ar fi ca toti privatii dintr-un sector de activitate, sa zicem telecomunicatii, sa faca greva 1 zi? Sau cum ar fi ca toti notarii sau avocatii sa nu munceasca 1 zi?
    Acolo unde lucrez eu din motive de criza nu s-a mai ridicat salariul de mai bine de 1 an jumate dar nu e nimeni cu gura mare si pus pe scandal… Vedem si noi cum e cu criza, intelegem momentul, stim ca o sa fie mai bine dupa si asta e… Pana la urma contractul de munca si faptul ca lucrezi undeva certifica faptul ca esti partener la rezultatele firmei si daca tu nu muncesti nici firma nu poate plati iar daca firma ia bani mai putini (ca doar e criza) automat nu pot eu sa cer marire de salariu ca doar vad si eu cum e piata… E, avand in vedere cum merge administratia, spitalele, scolile si Statul Roman chiar as vrea sa iasa in fata unul in fata sa zica el cu mana pe inima ca isi face treaba 100% si Statul nu ii da… Totusi cred ca trebuie sa fim mai realisti in cererile noastre… Economia moare si automat bani sunt tot mai putini taxele incasate sunt tot mai putine (chiar daca mari pentru cei ramasi in picioare inca) si acum vrem sa marim cheltuielile bugetare? Pai asta e prostie si apropos, noi astia de la privati si din multinationale o sa ne gasim de munca in alta parte usor si chiar si in alta tara dar voi astia de la Stat o sa faceti foamea grav de tot pentru ca ce aveti voi in CV nu se cauta… Deasemenea se stie si cat de bine munciti, ca doar vede tot omul cum e treaba pe aici… Ganditi-va de 2 ori inainte sa mai ridicati tonul si sa cereti…

  4. Napster said

    am March 15 2010 @ 7:02 pm

    Sunt de acord cu Cristian, dar daca tot e criza si nu sunt bani ar trebuie ca toti bugetarii sa reduca cheltuielile, nu se poate ca unii sa aiba salarii foarte mari si unii abia sa isi poata platii intretinerea lunara. Ce bine ar fi daca GUVERNANTII, MAGISTRATII, ar avea salarii decente, maxim 1000 euro. Daca nu ar fi sectoare privilegiate nu ar mai face profesorii, medicii si alti functionari publici greva, bugetarii care abia reusesc sa supravietuiasca de la o luna la alta…

  5. Maria said

    am March 15 2010 @ 7:21 pm

    De acord cu antevorbitorii mei … acesti bugetari, grevisti de meserie, ar trebui lasati sa faca greva cat doresc, si-ar trebui sa invatam sa ne descurcam fara ei, ca sa le demonstram ca ei nu sunt a 8-a minune a lumii, sau ca sunt destui someri capabili sa le ia locul … (desi, pana la urma, cred ca doar liderii sindicali atata spiritele, totul fiind de fapt legat de politica)si-atunci sa-i vedem, dupa ce nu si-ar mai lua salariile nesimtite, cum s-ar intoarce spasiti in banca lor si nu s-ar mai auzi nici musca … Noi, cei de la privat, ce putem spune? Ca pe spinarea noastra isi iau salariile … daca noi n-am munci, ei ar fi muritori de foame …
    In plus, e inadmisibil ca un lider de sindicat (Ioan Radoi) sa fie si senator, fie el si PSD. Mi se pare o situatie clara de incompatibilitate … RUSINE

  6. sandu said

    am March 15 2010 @ 7:37 pm

    Noi i-am invatat pe ,,saracii” bugetari sa se comporte fara nici un pic de respect fata de noi cei care platim pentru salariile+sporurile lor!macar daca si-ar face traba>>>

  7. Buduru said

    am March 15 2010 @ 7:49 pm

    Pai, si ce vina au protestatarii?! Ei au votat 45% punctul de pensie? Ei au votat 50% majorari salariale pentru profesori? Ei au legat punctul de pensie de salariul mediu?
    Sa-mi explice si mie cineva (pana acum n-a reusit nimeni), care sunt ratiunile socio-economice, pentru care pensia a fost corelata cu salariul mediu?
    Adica, eu muncesc mai mult, castig mai mult, contribui mai mult, aduc venituri suplimentare la bugetul de stat si, in loc sa beneficiez de o reducere de impozit, adica sa fiu beneficiarul direct al muncii mele, banii mei se duc in cresteri nejustificate de pensii.
    Pe de-o parte, pensionarii spun ca ei au contribuit si trebuie sa-si ia banii inapoi (corect), pe de alta parte, vor corelarea pensiei cu salariul mediu (o aberatie economico-sociala). Singura corelatie care trebuie facuta este pensie-inflatie. Adica, puterea reala de cumparare (nivelul de trai) a pensionarilor nu trebuie sa scada.
    Si toate nenorocirile astea (grevele) ni se trag de la politicieni. Sunt foarte slab pregatiti!
    Au votat corelarea pensiilor cu salariul mediu, au votat cresterea punctului de pensie (si asa au crescut pensiile la gramada-inclusiv cele “nesimtite”) , au majorat inacceptabil salariile bugetarilor contribuind decisiv la cresterea salariului mediu si implicit a pensiilor (cheltuieli in spirala) si, uite-asa, au pus bugetul de stat si tara pe butuci.
    Asta ca sa nu mai aducem in discutie si celelalte furturi din bugetul de stat (alea cu firmele capusa).
    Sper sa nu se inteleaga ca sunt de acord cu grevele bugetarilor!
    Imi exprim doar propria opinie (conform constitutiei) cu privire la adevaratii vinovati (sac!).

  8. fuck them all said

    am March 15 2010 @ 7:55 pm

    No, dara… dragi lucratori la privat…
    Spuneti, dragilor, fraierilor care va cetesc… ce p… roduceti?

    E minunat sa fii capitalist de bucuresti… sa iei leafa de transnationala… eventual sa si mori la munca. Da’ daca tot sunteti asa de mandri ca tineti bugetarii in spate… de ce nu crestem???

    Sigur… aia de la metrou sunt vinovati; CFR-ul…. ; profesorii; doctorii si asistentele…; ofiterii si judecatorii…
    Voi… bancheri, avocati , recuperatori, raketi, vanzatori de piei de closca, asfaltangii, ….sugaci de la bugetele dirijate cu comision… sunteti sfinti.

    Si ne duceti pe toti in spate….

    In spatele tejghelelor… pe care slugile ne-au pus la mezat…cand stapanii voshtri ne-au cumparat.
    Mai zvacnim…

  9. Adrian said

    am March 15 2010 @ 8:14 pm

    majoritatea angalatilor astia de la stat iau mult prea multi bani pt cat muncesc! Am stat 8 luni pentru o compensare la o suma inregistrata aiurea tot de ei. Nu s-a rezolvat decat la a 3-a cerere (toate 3 cu nr de inregistrare). La primele 2 ne-au spus cu nonsalanta ca s-au pierdut si nu le gasesc nici dupa nr de inregistrare. E vb de ANAF.
    Sa continuam cu primariile? drumul pana in fata casei facut pe banii mei, iluminatul stradal din fata casei tot pe banii mei.
    Sa continuam cu ministerele? trenurile arata ca dupa razboi dar preturile sunt de lux; drumurile arata ca dupa razboi dar taxele si accizele sunt de lux; polita alearga pe jos dupa hoti, violatori si excroci dar avem cele mai performante radare si cele mai proaste drumuri.
    Suntem un popor de toata jena ca nu ne putem uni sa starpim toata clasa politica actuala dar nu ca pe ceausescu ci in chinuri si pe urma impuscati!

  10. anton said

    am March 15 2010 @ 8:15 pm

    Din nefericire …asta va e nivelul, bugetarilor .
    Dovada ?!
    Citeste…la ante-le meu.
    “fuck them all said
    am March 15 2010 @ 7:55 pm
    No, dara… dragi lucratori la privat…
    Spuneti, dragilor, fraierilor care va cetesc… ce p… roduceti?
    E minunat sa fii capitalist de bucuresti… sa iei leafa de transnationala… eventual sa si mori la munca. Da’ daca tot sunteti asa de mandri ca tineti bugetarii in spate… de ce nu crestem???
    Sigur… aia de la metrou sunt vinovati; CFR-ul…. ; profesorii; doctorii si asistentele…; ofiterii si judecatorii…
    Voi… bancheri, avocati , recuperatori, raketi, vanzatori de piei de closca, asfaltangii, ….sugaci de la bugetele dirijate cu comision… sunteti sfinti.
    Si ne duceti pe toti in spate….
    In spatele tejghelelor… pe care slugile ne-au pus la mezat…cand stapanii voshtri ne-au cumparat.
    Mai zvacnim…”

  11. atotstiutorul said

    am March 15 2010 @ 8:24 pm

    Solutia este (ca si in alte tari)privatizarea TOTALA Si atunci sa vedem ,mai face cineva greva ?Ce frumos si sanatos pentru economie ar fi scoala privata,transport ,medicina,private in care statu sa nu se implice decit in colectarea impozitului si controlul aplicarii legilor

  12. laur said

    am March 15 2010 @ 8:45 pm

    Fac greva , pt. ca nu se gaseste nimeni cu singe in instalatie , care sa-i puna pe tuse , pt ca nu sa redus nimic in tot sistemul birocratic plin de pile si relatii,pt ca criteriul de valori este in van, pt ca nu se vrea, pt ca politica de dambovita e de kakat si cei care o fac deasemeni, pt ca pestele e imputit de la cap, pt ca suntem intr-un mare kk

  13. lucifer said

    am March 15 2010 @ 9:01 pm

    Sa ne spuna si noua,cineva din parlament, guvern,, celor care suntem privati, de ce suntem discriminati in tara asta?
    Pai noi de ce nu beneficiem de salarii compensatorii de la buget, in asa fel incat sa stam vreo 2 ani acasa fara sa facem nimic.
    Cu ce e mai presus un angajat de la stat ,fata de unul din sistemul privat?
    -Are mai multa scoala?
    -Are mai multa competenta?
    -Managementul de la stat functioneaza si e mai performant cumva?
    -Cunoasteti vreun exemplu?
    -De ce salariul mediu de la bugetari e mai mare decat cel din sistemul privat?
    -De ce angajatul din sistemul privat e de 10 ori mai chinuit decat cel de la stat?
    Cu ce am gresit in tara asta ca sa fim discriminati, ptr. ca daca vreti sa vorbim de discriminare, ei bine dragilor, aflati ca asta e adevarata discriminare din Romania.
    Unii cu munca, altii cu foloasele,(unii cu malaiul, altii cu …..) c-asa-i la noi.

  14. ginanaum said

    am March 15 2010 @ 10:12 pm

    subscriu la ce a spus Victor, daca nu le convine sa-si dea demisia , sunt destui care ii pot inlocui poate mai bine pregatiti si care accepta salarii mult mai mici

  15. Razvan said

    am March 15 2010 @ 10:49 pm

    Iar se incearca dezvoltarea unui conflict intre grupuri sociale(privati si bugetari).
    Va reamintesc ca cei responsabili de ce se intampla acum in tara sunt politicienii, in primul rand cei de la putere (care vor avantajele puterii dar cand este vorba de costuri au o problema) cat si cei din opozitie .
    Bugetarii au dreptul sa protesteze dar si privatii.De ce intreprinderi private nu se organizeaza sa protesteze pentru a obliga guvernul sa faca o adevarata reforma economica?
    Ideea este ca atunci cand votam trebuie sa avem in vedere si experientele noastre nu numai praful care ne este aruncat in ochi.

    Toate cele bune,
    Razvan

  16. S.S. said

    am March 15 2010 @ 11:26 pm

    Domnule senator,

    Fara aceasta inventie numita internet, n-am fi putut acum comunica direct cu dvs. Desi suntem unele dintre cele mai norocoase generatii care traiesc pe aceasta planeta (de la facerea lumii), iata ca avem acest ghinion de a ocupa acest teritoriu blestemat de unii cetateni de-ai nostrii.
    Ne bucuram de binecuvantarile a mii de tehnologii, care coexista in viata noastra. Asa ca… sa punem la treaba aceste tehnologii.
    Evitati sa intrati in contact cu aceste bresle numite “bugetari”. Pentru plati, folositi internet bankingul. Daca sunteti nevoiti sa platiti cash, amanati platile pana in ultima zi (ca sa nu mai creditam statul). Platile cash faceti-le doar in bancnote de 1 ron (le puteti obtine de la ghiseiele bancilor, fara comision).
    Retineti, platiti in ultima zi si doar in bancnote de 1 ron (in felul acesta n-o sa mai spuna ca nu au sa va dea rest si in plus ii veti enerva la culme).
    Ideal e sa platiti si in avans pe trei luni, cash. :)

    In acest moment se naste o generatie noua de romani, care va rasturna ordinea actuala a lucrurilor. Sunt acei tineri genilai, sclipitori. Mai putini sentimentali, pragmatici si care nu stau pe ganduri cand e vorba de a-si trai viata.
    Ei traiesc in prezent si asa vor trai mereu. Nu vor fii generatie de sacrificiu si nu vor astepta o Romanie peste 10-20 de ani.
    Ei nu emigreaza, n-au de ce – sunt globali.
    Aceasta generatie se antreneaza chiar in acest moment. Ei detin companii globale, au lideri politici si poarta razboaie. Toate acestea cunoscute de 360.000 de persoane.
    Acum totul se intampla intr-un simulator global. Dar o sa-i vedeti in curand in viata reala. Atunci nu vor mai exista bugetari, vor fi exterminati de companiile globale care se nasc chiar acum… Iata-i aici:
    http://sp2.ro/940d15

  17. ildiko said

    am March 15 2010 @ 11:44 pm

    Din pacate am ajuns aici din cauza clasei noastre politice care prin umflarea numarului si salariilor de bugetari a platit si rasplatit polite politice.
    Actualul guvern in impotenta sa cronica de a lua masuri anticriza pur si simplu a sacrificat sectorul privat.
    Acum ne trezim ca sectorul privat are de dus in spate un sector bugetar supradimensionat, supraevaluat. Nici acum nu se iau masuri viabile in schimb se aplica principiul “divide et impera”, apar tot feluri de subiecte care sa distraga atentia de la problemele reale, iar circul politic ieftin este pe primul plan cu sau fara sindcate.
    Traim intr-un haos politic declansat cu sange rece, astfel ca grevele diferitelor categorii de bugetari vor asezona ghiveciul conflictelor politice.

  18. viorel urban said

    am March 16 2010 @ 12:04 am

    @ ildiko

    Nu e asa, nu mai tot dati vina pe clasa politica, bilderbergi, presedinte , minstrul x sau y ! Noi suntem de vina ca traim prost, pentru ca nu stim NICI MACAR CUM SA NE PURTAM UNII CU ALTII ! Uneori e bine sa ne uitam in olginda si sa lasam indoctrinarea asta cu numai sefii sunt de vina pentru cum merg lucrurile !

    http://www.urbanviorel.ro/2010/03/15/ipocritii-de-langa-noi/

    http://www.urbanviorel.ro/2010/03/14/romania-reala-si-%e2%80%a6adevaruri-care-dor-in-anul-2010-ultima-parte/

    http://www.urbanviorel.ro/2010/03/14/romania-reala-si-%e2%80%a6adevaruri-care-dor-in-anul-2010-partea-2/

    http://www.urbanviorel.ro/2010/03/14/romania-reala-si-adevaruri-care-dor-in-anul-2010-partea-1/

    http://www.urbanviorel.ro/category/adevarul-despre-mass-media-din-romania/

  19. george trifan said

    am March 16 2010 @ 1:27 am

    Eu zic: m am intors in tara mea draga dupa un scurt timp! ce am gasit ????? aceleasi 2 tipe pe care le am f…t peentru ca mi parea f proaste, dar care lucrau la stat si ma mai ajutam cu ele! Si inca una pentru imi cam smulg parul ramas intreg, ca este de o prostie culminanta, dar cu relatii si ia 6500 lei de la stat( 500 lei pe stat si restul sporuri)!!!!!!
    cum este posibil asa ceva????????? Prin mesajul meu nu vreau sa par un Casannova, dar…..wtf?????? cat sa mai induram prostia crancena pe pile????????
    Acum, recunosc, am venit cu afaceri…dar pana acum am incercat sa schimb ceva….am obs ca mi pierd cumpatul…….asa ca m am legitimat(ROMAN), DECI WTF???
    SA FURAM!!!!!!!!!
    Am ex: la venire am cerut la administratie la bloc sa mi faca hartie pentru sediul social a firmei…raspuns: 200 lei spaga pt administratora si resedinte ca sa nu mai ceara semnaturi…le semneaza ei/…..
    Sa le fac flagrant????????Voi ce spunetzi?????

  20. adi said

    am March 16 2010 @ 2:13 am

    toata lumea are dreptate…:) in felul lui dar….
    atata timp cat
    1. statul se face complice cu infractorul debitor in procesul inregistrarii si colectarii TVA
    2. nu ia masuri anticriza privind scutirea de plata contributiilor din salarii la buget al angajatorilor privati
    3. nu reduce birocratia infernala precum si numarul & volumul taxelor tipic latinilor

    vom mai avea din astea la greu….asta cu greva bugetarilor si cu secuimea este doar varful icebergului…

    Ganditi…va

  21. vlad said

    am March 16 2010 @ 2:49 am

    Diversiune marca Urban_PDL. Invrajbeste romanii. Si bugetarii tot de-ai nostri sunt.

  22. lucifer said

    am March 16 2010 @ 6:51 am

    Iar greve fac ptr. ca au timp.Vorba tiganului “daca muncim, cand mai avem timp sa facem bani”.
    Dl urban nu are dreptate, ptr. ca incompetenta se manifesta la cele mai inalte niveluri,sau poate gresesc si judec gresit dar guvernul asta si cele care s-au tot perindat pana acum, par ca traiesc in lumi paralele.
    Nu exista si nu a existat un plan pe termen lung, cu niste target-uri bine stabilite si care sa fie respectate de oricine ar fi fost la guvernare, …vai de noi.

  23. laurentiu said

    am March 16 2010 @ 8:04 am

    @Viorel, Ildiko

    Ne spuneti dumneavoastra domnule Viorel cum sa ne purtam? sau cum sa invatam sa ne purtam?
    Adica dupa ce muncim 12 ore pe zi, ne platim darile la stat negresit luna de luna si nu iesim niciodata la greva, ar trebui sa luam dupa program niste lectii despre cum sa ne purtam?!?
    Iar cu privitul in oglinda eu unul ma privesc o data pe zi ..dimineata inainte de a pleca la serviciu si cand ma vad incerc sa nu-mi amintesc ca tot eu am fost cel care am votat..investit o persoana sa ma reprezinte in fata statului…si acum ce primesc? un sfat sa ma schimb.

  24. DANIELA said

    am March 16 2010 @ 8:53 am

    Parerea mea ca se incurajeaza nemunca si munca la stat.Nu am auzit pe nimeni la televizor, in toate dezbaterile lor sa faca apel la romani sa ii indemne la munca, la onestitate in cererea de sporuri, la unitate pentru a reusi sa depasim criza.Tot ce aud e sa ne dea statul, este obligat sa ne dea, conform legii avem dreptul ( de parca eu am facut legile acelea nu ei).Au inceput sa taie din sporuri fara sa modifice legea, dfeci la ce sa ne asteptam decat la multe procese in urma caruia cine va platii NOI acestia de la privat care nu mai stim cum sa iesim din situatie, sa platim la stat, sa platim angajatii.Ei cica lucreaza la stat si sunt stresati, vor sporuri dar noi care nu dormim noaptea cu gandul ca a doua zi ai de platit una, alta, ca avem controale etc.deci noua cine ne da spor de stres ca suntem stresati de cei de la stat

  25. laurentiu said

    am March 16 2010 @ 11:19 am

    Se incurajeaza votul! 😀 Cum faci cu masa de votanti..carora le promiti sa le castigi votul si apoi nu le mai dai? astia de la privat ar trebui sa-si ia zile libere pentru demonstratii – asta e greva pe care o pot face ei

  26. ildiko said

    am March 16 2010 @ 7:29 pm

    Vioel Urban
    Lucrez in sectorul particular, platesc taxe si impozite, am votat progresul, nu ma simt vinovata cu nimic. Nu cred in conspiratii abracadabrante.
    Tot politicienii sunt de vina

  27. ildiko said

    am March 16 2010 @ 7:30 pm

    scuze, am gresit numele Viorel

  28. viorel urban said

    am March 16 2010 @ 7:33 pm

    @ ildiko

    despre ce conspiratii vorbesti ?
    si eu din ce sector crezi ca vin ? noi platim de foarte multi ani tone de taxe si impozite , asa ca informatie pentru tine
    Daca din ce am scris eu tu ai inteles ca vorbesc de conspiratii..inseamna ca ori nu esti in stare sa citesti, ori nu ai citit ori nu vrei sa intelegi
    Nu mai dati vina pe politicieni ca noi, fiecare dintre noi cu atitudinea noastra balcanica sau romaneasca de caterinca, comentatori buni la tot si toate , NOI , MASELE SUNTEM DE VINA PENTRU UNDE E TARA
    Asta e conspiratie ? Inseamna ca daia ne meritam soarta si iti doresc o seara buna, ca nu ai inteles nimic si daia nu vei putea schimba nimic in bine.

  29. lucifer said

    am March 16 2010 @ 9:01 pm

    @Viorel Urban
    Si atunci de ce nu se face nimic ptr. a intrerupe actuala stare in care ne aflam?
    Noi ce putem face? Votam de fiecare data , in speranta ca se schimba ceva, dar numai de dezamagiri am avut parte.
    Va spun , cu mana pe inima, ca in “96 am fost f. fericit cand a iesit Conventia democratica la putere.Dar dupa aceea am fost atat de dezamagit, incat mi-era rusine sa dau ochii cu ceilalti care erau partizani PSD.
    In 2004 , la fel, situatia s-a repetat, dar dupa 4 ani de scandaluri politice mi-am dat seama ca, noi cei 18-19 milioane de fraieri, chiar nu contam.
    Ba nu, contam in ziua votului, eventual cu vreo luna-doua inainte, si totul se opreste aici.
    Dupa votare, urmeaza intotdeauna marea imparteala de functii,cu scandalurile si nemultumirile aferente ,cu supradimensionarea posturilor bine platite, ptr. a multumi pe toti cei care si-au dat silinta in campanie,si atunci la ce ne mai intrebam de ce nu ne ajung banii.
    Se face multa parada cu mesaje patriotarde(traiasca Caragiale), iar cand presa descopera ca una se zice si alta se face( in subteran)atunci toata lumea se face ca nu stie, ca nu a auzit….
    Unde este sinceritatea politicienilor? ptr. ca eu personal cred ca de aici pleaca toata nenorocirea din tara asta .

  30. lucifer said

    am March 16 2010 @ 9:07 pm

    Si mai vreau sa va spun ca am ajuns la concluzia, ca oricum as vota, tot prost iese ptr. mine.
    Deci imi pun firesc intrebarea:
    -Mai are vreun rost sa merg la vot ?
    Ptr. ca nu poate nimeni nega faptul ca in Romania situatia s-a degradat incontinuu din “89 si pana acum.

  31. cineva said

    am March 16 2010 @ 9:52 pm

    sa fie oare o intamplare ca cei care au scris Protocoalele stiau ca atunci cand “prostimea va avea iluzia ca ea conduce, prin reprezentanti de fapt NOI vom conduce”?

    A nega influenta contextului global asupra unei tari care timp de 1000 ani a fost sluga la diversi stapani (Imperiul Otoman, Imperiul Austroungar, Imperiul Sovietic, Imperiul American etc.) cu minuscule scilpiri de nationalism si unionism
    inseamna a ignora istoria si a fi condamnati sa o repetam!
    O tara are puterea de a schimba ceva adanc in structura ei atunci cand are garantata LIBERTATEA DE A O FACE.

  32. ildiko said

    am March 16 2010 @ 11:54 pm

    Viorel Urban
    -clasa politica are si exceptii, care confirma regula, drept urmare citesc si comentez pe acest blog. Din pacate marea majoritate a celor care au condus tara timp de 20 de ani au contribuit 99% ca am ajuns aici, iar comportamentul lor a condus si la degradarea comportamentului celor condusi. Acesta nu este indoctrinare este realitate.
    -bildelbergii – nu eu am amintit de ei, mentionarea lor mi-a inspirat conspiratia
    -si inca ceva: pestele de la cap se impute

  33. lucifer said

    am March 17 2010 @ 7:45 pm

    @ILDIKO
    …Dar de la coada se curata, continua proverbul.

    100% ai dreptate Ildiko.

  34. @fuck them all said

    am March 17 2010 @ 7:56 pm

    pentru acest PADUCHE care se cheama – fuck them all – ii spun un singur lucru:

    -lucram la privat si avem de aface cu clientii tot timpul. persoane fizice cat si juridice. De cele mai multe cazuri, ne intoarcem dupa program acasa cu mancarea in traista, pentru ca nu avem timp sa o mancam, pentru ca se face coada de clienti si vede patronul si zbiara si da cu noi de pamant , ca de ce stau clientii;

    -cand ma duc cu o problema la primarie sau la vreun alt ghiseu ce tine de finante, de camera de comert sau de aiurea, la unii de la buget, si nimeresc la ora fatidica, de exemplu in jur de ora 13, gasesc INCHIS acel ghiseu, plus ca pe usa apare si anuntul urmator: intre orele 13.00-13.30 sau 12.30-13.00, dupa caz, PAUZA de MASA. SI binenteles ca e o coada in fata mea de ma intorc poate a doua zii, avand grija sa nu mai nimeresc acea ora fatidica.

  35. cineva said

    am March 17 2010 @ 9:13 pm

    Dupa cum ai sesizat problema responsabil de activitatea bugetarului/privatului de la ghiseu este SEFUL acestuia.
    IN ALA TREBUIE DAT CU BICIUL DE CATRE SOCIETATE NU IN AMARATUL DE LA GHISEU! Ala e cel care “s-a complacut cu sistemul” si a tinut-o pe principiul “sa ne respectam burtica”, “las-o ba ca merge asa” etc. etc.
    Nu tipati la Gigelica de la ghiseu, duceti-va la seful lui care dormiteaza linistit pe scaun si tulburati-i somnul! :)
    Daca nu va tulbura el cu fortza partidului din care face parte!

  36. truth seeker said

    am March 21 2010 @ 10:34 am

    Tehnic salariatii din Romania sint doar prestatori de servicii.Romania nu este inca Elvetia(BANCAR).Nu se produc bunuri(fabrici)romanii nu cumpara produse romanesti si exportul este marginalizat.Daca ii scoatem miine din sistem pe cei ce fac aceste servicii… Romania s-ar intoarce economic in anii 60.Sindicatul este : o “banda” organizata care isi servesc propriile interese si nu va garanteaza un loc de munca…la fel ca si..”masa ovala 13″ , “bilderberg group” “freemasons-templierii” samd…
    Daca angajatii statului incepind cu postasul si terminind cu presedintele ar renunta la o luna din salariu (sa spunem august cind pleaca in vacanta oricum)deci in loc de 12 salarii sa primeasca 11 sau sa isi ia fara plata pentru ca nu agreaza ideea senatorului cred ca bugetul ar fii echilibrat si economia ar fii relansata in mai putin de 24 de luni.
    Avem nevoie de “singe tinar” din punct de vedere politic.S-au terminat banii din fonduri si acum o sa urmeze furtul din TVA probabil.De ce politicieni tineri?..: pentru a intelege nevoile problemele, dorintele celor ce isi pun speranta,ideiile si votul in GENERATIA DE SCHIMB ca aici pe blog.
    De ce politicieni tineri?…simplu: global exista acest schimb de generatii un motiv real al unei recesii globale.
    PS. multumim de informare Dlui Urban Iulian

  37. Remus Cristian Oprescu said

    am March 21 2010 @ 5:29 pm

    – Deacat sa stea degeaba la servciu pana la ora 16:00 cand rup usile, mai bine sa iasa sa-si aerisesca mintile.

    – Multi dintre cei care protesteaza, sunt exact acei functionari de la care porneste coruptia. Ei sunt cei care fac de exemplu caietele de sarcini pentru ca o licitatie sa fie castigata “de cine trebuie”. Daca fac atata risipa cu banul public, ar trebui sa le fie rusine sa protesteze. Nu sunt altceva decat niste handicapati manipulati de lideri sindicali aserviti politic.

    – Multi dintre functionarii platiti din bugetul statului sunt cei care au promovat in aceste functii la fel cum au promovat in scoli: copiind, dand spaga sau pentru simplu fapt ca este nepou’ lu matusu’. Daca ar fi capabili, s-ar angaja in sectorul privat decat sa protesteze

    – Multi dintre pensionari sunt indreptatiti, dar tot atat de multi, au contribuit la fondul de pensii in vechiul sistem “timpul trece leafa merge”.
    Nu se justifica in nici un fel pensiile platite pentru cei care nu au fost in productie ci au fost doar activisti de partid. Ar trebui sa se dea o lege de recalculare a pensiilor astfel incat sa nu fie luata in calcul perioada in care nu au fost in productie si au avut doar functie politica in PCR.
    Ei ne acuza “voi tinerii nu ati facut nimic de la revolutie. Noi am facut metroul, Casa Poporului bla bla”, insa uita ca ei sunt aceia care nu ne lasa sa facem, ei sunt aceia care au votat in repetate randuri stanga. Pe cine nu lasi sa moara nu te lasa sa traiesti.
    Nu in ultimul rand, ar trebui sa se gandeasca la varsta la care au iesit dansii la pensie (unii anticipat) si la varsta de pensionare a salariatilor care acum sunt activi.

    – Sunt justificate protestele doctorilor, cadrelor sanitare si a profesorilor din scolile generale si licee.
    In sistemul universitar, se pastreaza cu ori ce pret niste dinozauri, care predau materii ce nu mai sunt de nici o actualiate. Pentru a conserva “aceste valori”, se unfla numarul de locuri la facultati de someri in detrimentul facultatilor care ar trebui sa scoata specialisti in domeniile de actualitate.

    – De asemenea sunt justificate protestele politistilor. Insa sa nu uite ca tot in domeniul apararii publice si civile sunt si alti salariati, care fiind incadrati in regim militarizat nu pot adera la organizatii sindicale si nici nu pot face greva. Acestia muncesc in aceleasi conditii ca si colegii lor, poate mai grele si cu risc mai ridicat.

  38. alina said

    am March 27 2010 @ 2:14 pm

    Eu nu stiu cu cine sa tin sau de partea cui sa fiu!
    Sunt bugetar platit din taxele incasate de la cei care produc efectiv, adica particularii care nu se mai plang, saracii!
    Parintii mei lucreaza in domeniul productiv, particularii care ne sustin financiar pe noi bugetarii! In primavara asta nu stiu daca au lucrat o luna intreaga efectiv, cu salarii platite pe bucatele si nu mai ies in strada pentru asta!
    Dar, profesorii care merita si ei salarii bune, ar trebui totusi sa se gandeasca si la acel muncitor efectiv de pe urma caruia isi iau leafa si caruia ii educa copilul de multe ori prost!
    Nu stiu daca o muncitoare din masina de cusut (parintii lucreaza la o firma de confectii textile) cu program de lucru greu 8 ore pe zi ia mai mult de 550 pe luna!
    Asa ca domnii profesori ar trebui sa se gandeasca ca nu numai ei nu-si primesc salariile asa cum trebuie, dar si ca o prapadita de femeie care mai are vreo 3-5 copii de hranit acasa are un salariu mult mai mic decat ei!
    Nu spun ca nu merita salarii bune, dar nici performante exceptionale nu au!
    Sa nu mai spun ca copii acestei femei de la masina de cusut sunt tratati de “d-na profesoara” mai urat decat cei cu bani!
    Si pana la urma are dreptate si guvernul de unde sa le dea bani cand industriile productive nu mai produc destul pentru ai sustine financiar pe ei!
    Si ar trebui sa le mai fie rusine pentru ceva: lucrez si eu la stat (protectie sociala) si iau salariu cu 30% mai putin pe luna pentru ca nu sunt bani!
    Ei se plang ca nu si-au luat banii din urma!
    Este dreptul lor, dar hai sa vedem si ce se intampla la cei de langa noi!

Comment RSS · TrackBack URI

Lasa un comentariu

Nume: (Obligatoriu)

eMail: (Obligatoriu)

Site:

Comentariu: