Ai nevoie de garda de corp sa poti intra in Kaufland Colentina

Tweet this

http://www.www.www.urbaniulian.ro/?p=41035




Reclamati abuzurile la adresa office@asistentapentruconsumatori.ro sau la adresa: iulian.urban@gmail.com

Redirectioneaza 2% pentru Asociatia www.asistentapentruconsumatori.ro


21 Comentarii pana acum»

  1. Razvan Mateescu said

    am March 15 2010 @ 12:01 pm

    Astazi, 15 Martie este ziua protec?iei consumatorului. Probabil, aceste evenimente negative sunt in cinstea acestei zile!

  2. ady said

    am March 15 2010 @ 1:06 pm

    Lidl,Aldi .Tesco pe and in romania? ca de tiganii frantuzesti lumea e satula!!!

  3. ildiko said

    am March 15 2010 @ 1:26 pm

    ady
    daca ar veni tesco … la noi problemele ar fi la fel pentru ca avem un talent deosebit sa aducem lucrurile la nivelul nostru.
    kaufland baia mare este un supermarket civilizat, personalul este amabil, saluta fiecare client si la inmanarea bonului te intreaba daca totul a fost in ordine.
    Concluzie: omul sfinteste locul.

  4. mihalcea cosmin said

    am March 15 2010 @ 1:26 pm

    nu v-ati intrebat niciodata de ce nu exista supermarketuri romanesti? ce, nu exista marfa in romania care sa umple un astfel de magazin? sau ar fi prea scumpe panourile din care e facuta cladirea propriu zisa? nu, fratilor. ideea e sa dam stainilor toti banii nostri sa ramanem saraci lipiti. cand ati cumparat ultima data legume si fructe romanesti din supermarket?
    mecanismul e urmatorul: vine francezul si germanul si ne fraieresc mai rau decat tiganii. noi nu suntem in stare sa ne vindem tot noua propria marfa,de aceea se imbogatesc altii pe seama noastra si dupa aia strigam ca prostii ca suntem saraci. pai noi singuri mergem cu milioanele la supermarket ca nu te duci cu 10 lei. asta i teoria mea

  5. ioana said

    am March 15 2010 @ 2:22 pm

    Stimata doamne regret cele intamplate dar as vrea totusi sa va intreb cateva lucruri daca se poate – mentinati ca nu este primul incident…. daca ati intampinat dificultati in trecut de ce ati continuat sa fiti client? inseamna ca v-a convenit maniera la care ati fost tratata…. daca toti clientii care au avut probleme intr-un loc sau altul pur si simplu nu ar mai cumpara de la respectivele magazine credeti-ma , multe lucruri s-ar schimba…. atata timp cat dumneavoastra si altii ca dumneavoastra se lasa batuti si batjocoriti pe banii lor si se mai si intorc apoi … pentru noua runda…. va meritati soarta stimata doamna… de la inceputul incidentului cu matura trebuia sa iesiti din magazin…. sa nu mai zic ca trebuia sa nu mai calcati pe acolo deloc dupa ce fuseseti patita ….. exista taranii nostri doamna , romani , care muncesc solariile si isi vand legumele la tarabe in piete…. nu va vor lua la bataie ca au nevoie sa manance…. cu stima, ioana

  6. apocas said

    am March 15 2010 @ 5:19 pm

    ce spune ioana, imi aminteste bancul cu femeia care a fost violata ieri, a fost violata azi si acum trebuie sa se duca si maine!!!

  7. ioana said

    am March 15 2010 @ 6:04 pm

    buna apocas…. probabil femeii din banc ca si celei prezente aici i-a placut…. mai stii?:)

  8. aspida said

    am March 15 2010 @ 6:39 pm

    apocas & ioana
    sunteti rai :) : femeia a spus ca locuieste în zona si asta e motivul pentru care frecventeaza pravalia…
    nici eu n-o înteleg, pentru ca:
    1. nu e singurul supermarket în zona
    2. mie nu-mi place kaufland, pentru ca e meschin organizat… la un pic de aglomeratie te cam calci pe propriile bombeuri…

    În alta ordine de idei, asa cum spune ady, omul sfinteste locul…
    Indiferent ce lant de magazine s-ar «implementa», si indiferent cum se manifesta acela la baza (la origine), la noi se va tigani în scurt timp pentru ca personalul de servire de la omul cu matura (n-au aspirator? n-ar prea avea cum sa-l foloseasca, asa ca la cora sau altele 😉 ) pâna la director… sunt ai nostri! Iar noi, ne conducem dupa «se poate oricum»…

  9. Csaba said

    am March 15 2010 @ 10:19 pm

    @ Ildiko

    E prima oara cand sunt absolut de acord cu tine. Omul sfinteste locul si de aici incolo orice se spune sunt numai scuze de 2 bani.

  10. viorel urban said

    am March 15 2010 @ 11:04 pm

  11. zamfir said

    am March 16 2010 @ 7:24 am

    http://zamfirpop.wordpress.com/2010/03/13/cu-nera-muresan-la-solaris/
    Se pare ca fenomenul se generalizeaza!
    Nu avem clienti, dar, ni-i alungam pe cei care totusi vin!

  12. cici said

    am March 16 2010 @ 11:50 am

    Sint interesata de subiect, dna Ioana si
    as vrea sa stiu ce ale supermarketuri mai gasiti Dvs in zona, ca eu personal nu le vad – ca sa fie clar discutam de zona dintre cele 2 statii ale tramv. 21: Doamna Ghica -> Bucur Obor.
    La Bucur Obor avem Angst (vis-a-vis) si Mega Image (in reconstructie) iar la Dna Ghica 2-3 supermarket-uri in intersectie (cu preturi peste medie).
    Daca va imaginati ca dupa ora 19.00, cind aceia dintre noi care mai au serviciu, mai gasesc ceva in piata Obor (plina pina la refuz de tigani, locuiesc in zona din copilarie – deci ma scutiti de povestea cu taranul roman), va inselati.
    Cu toata mitocania existenta, pe care personal am reclamat-o de cel putin 4 ori pina acum, totusi la acest Kaufland gasesc cele mai bune produse din carne proaspata, la promotii excelente, accesibile la orele serii.
    Asa ca, poate chiar sintem nevoiti, in lipsa de alta solutie sa ajungem aici.

  13. ioana said

    am March 16 2010 @ 3:50 pm

    Buna ziua doamna Cici…. eu locuiesc pe teiul doamnei , oarecum in zona as putea spune….. doamna , sa spunem doar ca fiecare dintre noi este liber sa aleaga pentru el insusi…. eu poate din prea multa mandrie sau poate petru ca imi pasa enorm de tratamentul pe care il primesc aleg sa ma deplasez la alte magazine daca in cel in care am intrat am intampinat vreo dificultate , mojicie sau nesimtire de orice fel…. Seara cand ajunge sotul meu acasa…. tot ora 20 sau si mai tarziu si daca avem nevoie de cumparaturi , ne urcam in masina desi lipsa locurilor de parcare aferenta zonei in care locuim face ca la intoarcere efectiv sa ne plimbam si cate 30 – 40 de min prin fata blocului pentru a putea parca masina – si ne deplasam la auchan, la real , oriunde ar fi nevoie si unde consider eu ca mai pot fi tratata cat de cat ok pentru banii pe care ii las acolo….. repet… fiecare este liber sa aleaga de aceea avem acest simulacru de democratie…. nu dau sfaturi nimanui si sa presupunem ca am eu o mandrie mai mare ca a altora dar in viata mea nu am suportat ca cineva sa se poarte urat cu mine atunci cand am fost in postura de cumparator al orice …. ca si dumneavoastra am si eu treaba de facut in casa , de gatit si de pregatit pentru o noua zi seara… dar pentru ca mandria mea nu ma lasa sa fiu calcata in picioare pe proprii mei bani aleg sa merg in alte parti dupa cum v-am zis si mai sus…. din nou totul in viata se reduce la propria alegere…. dar stiti care e problema? daca cineva ma scuipa de 3 ori in fata si eu continui sa ma duc la acel cineva sa mai ma scuipe inca o data , de ce vin sa ma plang atata timp cat eu aleg din propria mea initiativa sa fiu scuipata? stim la fel de bine toti ca aici nu se va schimba nimic deci? care este raspunsul in final? va las sa va ganditi…. multora le place scuipatul probabil … cu stima , Ioana

  14. Alina said

    am March 16 2010 @ 11:22 pm

    Doamna Ioana,
    Daca dvs va place sa va plimbati prin Bucuresti (in conditiile in care ati mentionat ca aveti si masina…eu nu am) este strict problema dvs. Eu atunci ma grabeam extraordinar de tare si nu-mi permiteam sa sar din autobuz in tramvai sa intru in alt magazin pentru a-mi face cumparaturile necesare. Este normal ca drepturile fiecarui client sa fie respectate in orice supermarket ar intra. Nu concep cum se intampla lucrurile astea. Oare am ajuns sa strabatem un drum mai lung cu sacosile pline de produse prin tramvaie si autobuze, din vina unei femei de serviciu care isi permite sa isi impuna propriile legi de mahala? De ce sa imi bat joc de timpul meu si de sanatatea mea, cand corect ar fii ca ea sa fie concediata din acel magazin? Motivul pentru care aceste lucruri se intampla se datoreaza persoanelor ca dvs, care in loc sa sesizeze autoritatile competente, prefera sa se chinuie facandu-si cumparaturile prin alte colturi ale Bucurestiului, ca nu cumva sa deranjeze femeia de serviciu sau poate paznicul. Daca noi toti nu am mai fugi ca niste lasi,si ne-am impune drepturile, poate lucrurile in tara asta ar merge mai bine. Haideti sa nu mai criticam pe cel din jurul nostru fara un motiv bine intemeiat. O seara placuta!

  15. ioana said

    am March 17 2010 @ 9:39 am

    “Motivul pentru care aceste lucruri se intampla se datoreaza persoanelor ca dvs, care in loc sa sesizeze autoritatile competente, prefera sa se chinuie facandu-si cumparaturile prin alte colturi ale Bucurestiului, ca nu cumva sa deranjeze femeia de serviciu sau poate paznicul.”
    Pentru stricta dumneavoastra informare – inainte de a adopta aceasta atitudine m-am luptat sa spun asa cu Metro , Cora si Billa. Intr-adevar tin mult prea mult la sanatatea mea mentala si cvorporala sa continui cu alte supermarketuri. Nu va da nimeni afara un paznic sau o femeie de serviciu doar ca au suparat clientii. Continuati dumneavoastra aceasta lupta si daca veti reusiti miracolul de a fi data afara acea femeie de serviciu atunci “Palaria Jos ” in fata dumneaoastra. Cred ca uitati unde traim – din propria alegere – si cred ca nu realizati ca nimeni chiar nu face nimic oricat de dureros sau strigator la cer ar fi acest lucru. Eu prefer sa nu mai ma enervez, la 30 de ani sufar de destule boli ca sa imi permit si atunci da , prefer plimbarea prin Bucuresti in alte locuri unde nu m-a deranjat nimeni. O zi placuta

  16. Ionut Marin said

    am March 17 2010 @ 11:30 am

    Vina e a victimelor, pt ca raspunsul general e…”ce sa fac, si daca ma iau de el/ea rezolv ceva”??? – ex de situatie generala… atata timp cat nu se ia atitudine, vor crede ca le va merge mereu

    http://ionut-marin-imobiliare.blogspot.com/

  17. alina said

    am March 17 2010 @ 2:55 pm

    de ce nu intelege si clienti cand este aglumerat ca casierele nu au nici o vina ca nu se mai deschid casa? sunt clienti care incepe sa injure casierele degeaba. nu sunt platite chiar asa de bine ca sa suporte toti nebuni,ar trebui si romanu nostru sa le inteleaga pe casiere si sa tipe la cine trebuie.

  18. ioana said

    am March 17 2010 @ 5:22 pm

    Domnisoara Alina….va invit intai la un curs intensiv de lb si gramatica lb romane, deoarece atunci cand postati ar fi frumos sa inteleaga si cei care au interesul de a citi…..in alta ordine de idei… m-am chinuit sa traduc mesajul dumneavoastra si as dori sa va spun doar atat…. acele casiere pe care le plangeti de ce continua sa lucreze daca sunt nemultumite de salarii? … nu le tine nimeni cu forta, nu le obliga nimeni sa vina la munca…. probabil ca atata pot… asta este nivelul lor… dupa maniera la care va exprimati cred ca sunteti probabil una din domnisoarele frustrate de la casa din Kaufland…. sunt 99,9% sigura ca am dreptate…. la cat va cunoasteti limba materna credeti ca meritati un salariu mai mare? eu una sincer ma indoiesc…. plus ca vedeti dumneavoastra , fiecare cum isi asterne asa doarme… dumneavoastra aveti 5 clase si lucrati pe salariul minim la kaufland altii au putut mai mult… bravo lor ! o dupa amiaza placuta

  19. alina said

    am March 19 2010 @ 8:54 am

    draga ioana nu lucrez la firma kaufland,am grija de copii dumneavoastra ca sa puteti sa lucrati sau sa stati pe net toata ziua,si sa sti ca cumparaturile mi-le fac de la kaufland si mai aud si eu cum sunt tratate casierele de acolo de oameni ca tine care nu vad bine. Va credeti mari destepti[e]si uitati ca toti suntem oameni.Daca inca lucreaza acolo este pentru ca nu prea se mai fac angajari ci se fac concedieri,dar cred ca nu prea te mai uiti la stiri sa vezi in ce tara esti si traiesti.

  20. Alina said

    am March 19 2010 @ 9:55 pm

    Doamna Ioana. Doresc sa va spun ca am reusit asa zisul “miracol” de a fii data afara acea femeie de serviciu. Am fost sunata de directorul magazinului Kaufland Colentina care si-a cerut scuze de 3-4 ori, si care m-a asigurat ca va inceta colaborarea cu aceasta angajata. I-am spus ca vreau sa imi arate acest lucru si m-a invitat intr-una din aceste zile sa ma conving ca a fost concediata. Prin urmare, se poate si la noi. Trebuie doar sa vrem.o seara placuta!

  21. cici said

    am March 22 2010 @ 1:08 pm

    Doamna Ioana,
    Anulati de la inceput o atitudine corectiva, de care aceasta tara are nevoie. Nu faceti nimic pentru a repara, va este suficient sa fiti bine tratata Dvs. Si ati mutat problema in alta zona, din punctul meu de vedere, cu costuri mai mari (timp parcare, cost benzina, timp deplasare) dar cum spuneati, este doar o chestiune de alegere. Actionind intr-un domeniu de decizie rapida, ce valorizeaza timpul, eu aleg sa-mi fac cit mai mult timp pentru mine (si nu ma refer la gospodarie) decit sa-mi modific un program de viata.
    De aceea am apreciat atitudinea dnei Alina TUDOR; are mai multe valente sociale. Din pacate, banii tot ii lasam la comercianti, nu-i asa?

Comment RSS · TrackBack URI

Lasa un comentariu

Nume: (Obligatoriu)

eMail: (Obligatoriu)

Site:

Comentariu: