De ce ne meritam soarta cu varf si indesat ? pentru ca implicarea noastra in problema rromilor este zero barat ! Denuntarea coruptiei de la varful Politiei Romane
Cu siguranta ca in acest moment, un parlamentar este intre ciocan si nicovala.
Pe de o parte, trag de mine cei care nu mai suporta valul de infractiuni in Balotesti si imi cer sa faca ceva. Pe de alta parte incercam sa ajutam rromii din banii nostri pentru ca autoritatile nu se implica. Pe de alta parte problema infractionalitatii treneaza pentru ca nimeni nu are curaj sa denunte coruptia de la varful Politiei Romane. Si daca un parlamentar o face, este acuzat de rasism de catre Politia care ar trebui sa prinda infractorii.
In tot acest timp, cetatenii care spun " nu mai suportam" intorc capul, nu se implica, baga capul in pamant desi au un parlamentar care alege sa lupte si sa se implice in aceste probleme. Pai ce vreti oameni buni pana la urma ? Vreti sa se dea atentie problemelor voastre ? Pai si cand eu dau atentie acestor probleme voi cum ma sustineti ? Intorcand capul ? Si pana cand veti intoarce capul ? Pana veti deveni victima infractorilor ? Si atunci ce veti face ? Imi veti arunca in fata ca nu imi pasa de problemele voastre ?
Asta se cheama ca ne meritam soarta cu varf si indesat , pentru ca suntem mult prea lasi sa ne implicam si sa luptam. Mult prea lasi !
Sa privim retrospectiv la anul 2008 atunci cand s-a declansat aceasta problema. Problema care nu este intre romani si rromi, intre mine si rromii din Balotesti sau intre noi si Justitie; Este o problema care vizeaza coruptia de la varful Politiei Romane care desi platita sa investigheze, ancheteze si trimita in Justitie pe cei care incalca legea, nu o face, tolerand un nivel mare al infractionalitatii. Atitudine care favorizeaza cresterea criminalitatii indiferent de culoarea infractorilor. Infractori care de multe ori sunt de fapt unelte in mainile patate ale sefilor Politiei Romane si in cazul nostru a sefilor IJP Ilfov.
In 2008 in Balotesti, se ajunsese pana acolo incat pe strada daca refuzai sa dai o tigara , ti se dadea foc si ardeai de viu. In plina strada, in plina zi. S-a intamplata in Balotesti cazul fiind semnalat si in ziare precum EVZ. Ce a facut conducerea IJP Ilfov ? ce au facut politistii care lucrau in 2008 la Postul de Politie Balotesti ?
Copiii erau asteptati de infractori la iesirea de la ore, si li se cereau bani, erau buzunariti, erau amenintati cu bataia daca nu plateau taxe de protectie. Din nou reactie zero a Politiei Ilfov.
Sute de furturi comise lunar din locuinte [ cifrele sunt impresionante daca ne gandim la faptul ca Balotestiul are putin peste 8000 de locuitori! ] fara ca Politia Ilfov sa prinda infractorii; Ziarul Cotidianul ajunsese sa denumeasca Balotestiul "raiul hotilor" - http://www.cotidianul.ro/balotesti_rai_de_hoti-90548.html -. Nu exista cetatean din Balotesti care sa nu fi fost calcat de hoti, sa nu fie victima intr-un dosar de furt, talharie sau alte infractiuni comise cu violenta.
Starea de nemultumire sociala a explodat intrucat :
1. Fosta echipa de politisti de la Postul de Politie Balotesti, ajunsese sa prinda hotii, si sa le dea pur si simplu drumul din masina de Politie fara sa le faca dosar penal
2. Probarea infractiunilor de furt si talharie facuta de IJP Ilfov se facea de o asemenea maniera incat, in mod invariabil judecatorii de la Judecatoria Buftea nu puteau sa trimita infractorii in judecata datorita modului precar in care se faceau aceste investigatii ale Politiei
3. Se ajunsese pana acolo incat, indata ce se refuza arestarea lor de catre judecatori, infractorii se intorceau in Balotesti si se adunau in fata Postului de Politie urland si strigand " vedeti ca nu aveti ce sa ne faceti ?" sau " noi facem legea in Balotesti"
4. Au fost cazuri in care cetatenii din Balotesti isi vedea bunurile furate chiar in curtea Politiei iar politistii minteau cu nerusinare ca erau bunurile lor personale
5. Bunurile furate din curtile oamenilor erau pur si simplu impartite sau valorificate cu buna-stiinta a unora din sefii de la IJP Ilfov
6. Infractorii teroretic cautati de Politie pentru savarsirea de infractiuni, erau zariti cum ziua lucrau in curtile politistilor, iar noaptea furau din locuintele cetatenilor ; politistii refuzau sa dea explicatii pentru aceasta situatie, refuzau sa explice celor care platesc taxe si impozite de ce infractorii dati in urmarire ajunsesera argati de ziua in ograzile lor
In fata acestei situatii fara precedent, impreuna cu autoritatile locale am decis urmatoarele masuri "discriminatorii" la adresa rromilor nomazi [ atentie ca nu vorbim aici de toate clanurile de rromi din Balotesti pentru ca foarte multi sunt oameni la locul lor, muncitori, care au locuri de munca si sunt buni vecini, respectand legea si cu care avem cele mai bune relatii ] , pentru care sunt acuzat acum de IJP Ilfov de "discriminare" si "ura rasiala" impotriva rromilor :
1. li s-au dat loturi de pamant sa isi faca case pentru a renunta la stilul de viata nomad - precizez aici faptul ca, rromilor din Balotesti li s-au dat aceste loturi de pamant in mod preferential, adica INAINTEA tinerilor romani care aveau cereri depuse la Primarie; pai daca cineva a fost discriminat atunci acestia sunt tinerii romani; am prieteni care locuiesc in conditii groaznice in Balotesti sau Otopeni, au copii mici, si stau cate 8-10 persoane intr-o singura incapere, si cred ca ei sunt cei discriminati; Cu toate acestea, impreuna cu comunitatea locala din Balotesti am decis sa dam aceasta sansa rromilor din Balotesti si li s-au dat aceste loturi de pamant
2. Li s-au dat materiale de constructii sa isi faca case [ BCA, ciment, lemn]; ce credeti ca au facut cu ele ? le-au vandut !
3. Niciodata familiile de rromi nu au platit taxe si impozite pe teren sau casa catre Primaria Balotesti; mereu ne-au motivat faptul ca nu au bani , pentru ca nu au locuri de munca, asa motivand si faptul pentru care ei sunt "nevoiti" sa fure, talhareasca .
4. In acest context am decis sa le oferim locuri de munca celor 500 de rromi din clanurile Papusa, etc; insa doar pentru 50 au acceptat locurile de munca, restul refuzand pur si simplu intrucat ne-au spus verde in fata " castigam mai bine din furat decat daca ne luam serviciu"...Ce puteam sa mai facem ? Pentru ca spre deosebire de nu stiu ce ONG-uri care vin si pleaca, noi trebuie sa ne implicam pentru ca traim in Balotesti iar aceste probleme ne apasa zilnic
5. Am dat bani copiilor de rromi ca sa mearga la scoala; Au luat banii insa pe la scoala nu au trecut
6. Eu personal am facut donatii catre gradinitele din Balotesti : televizoare, DVD-uri pentru desene animate, jucarii, ba chiar am platit pentru mai multi copii rromi taxele de gradinita, doar cu scopul de integrare sociala a acestora
In acest timp, numarul si violenta infractiunilor de furt, talharie, violuri sau infractiuni comise cu violenta au crescut exponential in Balotesti, si asta din cauza IJP Ilfov care tolera coruptia endemica ce facea trainica relatia dintre politistii care trebuiau sa investigheze, probeze temeinic si trimita in Justitie aceste cazuri, si infractorii [ de multe ori de origine rroma ] cu care ajungeau sa imparta prada rezultata din furturi.
Cetatenii erau disperati, intrucat nesiguranta de pe strada, nesiguranta in propria casa au facut posibile escaladarea fara precedent a sigurantei sociale si cetatenesti.
Nu conta ca esti procuror, judecator, colonel SRI sau senator...Cu totii de-a valma am ajuns victime ale infractionalitatii. Furturi din case, furturi din curti.....era pur si simplu un pelerinaj pe care il faceam in zona Dumbraveni acolo unde le daduseram loturi de teren pentru case rromilor, si unde daca avea chef Politia si daca aveam noroc , ne gaseam bunurile furate, daca nu le valorificau intre timp. Si mie, mi s-au furat din masina actele de doua ori, ziua in amiaza mare.
Am avut discutii interminabile cu sefii clanurilor , cu IJP Illfov. Pur si simplu ne sfidau, ba chiar zvonurile despre faptul ca cei mai violenti infractori erau folositi din umbra de anumite persoane din Politie ca instrumente implicate in traficul de droguri sau in furtul de masini scumpe amplificau situatia. Prin probarea intentionat insuficienta a infractiunilor de catre fosta echipa de la Politia Balotesti, judecatorii nu aveau cum sa-i trimita in arest, astfel incat in dreptul infractorilor s-au adunat stive impresionante de cate 2-300 de infractiuni ! Am sesizat IJP Ilfov insa nici macar un raspuns nu s-au chinut sa le dea celor care platesc taxe si impozite.
In aceasta situatie am ales sa ne aparam vietile si proprietatile, pentru ca nu poti cere cuiva sa stea pur si simplu pasiv sa asiste la spectacolul unui viol, furt, talharie al carui actor principal in rol de victima este el.
Atunci, o parte din conducerea IJP Ilfov, deranjata de faptul ca ziarele incepeau sa scrie ce se intampla in Balotesti si sa aduca in lumina faptul ca infractorii sunt lasati in libertate pentru ca ei sunt instrumente in mana unor politisti, a gandit aceasta plangere penala impotriva mea, acuzandu-ma de ura rasiala sau instigare la violenta. Eu care am cerut tinerilor romani sa inteleaga ca ei trebuie sa astepte ca sa dam intai loturi de teren pentru rromi, ca sa le dam o mana de ajutor sa se intregreze social. Eu care am ajutat copii unor rromi sa mearga la scoala, la gradinita. Ce mai conteaza ca de fapt rromii din Balotesti nu se simt discriminati, iar noi trebuie sa acceptam scuza " este mai avantajos pentru noi sa furam decat sa mergem sa muncim "...
In plus mai exista aici un aspect.
In fiecare an, autoritatile europene aloca milioane de euro pentru integrarea sociala a rromilor. Bani care se scurg prin organizatii non-guvernamentale care, urla pe la nivelul tururor forurilor europene ca in Romania rromii sunt discriminati, pentru a obtine si mai multi bani. Bani care insa NU ajung niciodata la rromi, ci raman in buzunarele acestor ONG-uri sau sunt impartiti prin tot felul de programele sociale dubioase cu sefi din Politie, din inspectoratele judetene de invatamant. Bani care de fapt nu ajuta niciodata rromii, pentru ca adevarul este unul crunt : RROMII DIN ROMANIA SUNT AJUTATI DE ROMANI asa cum o facem si noi in Balotesti; o facem din banii nostri, pe munca noastra pentru ca suntem primii care dorim sa traim in pace si liniste alaturi de acestia. Iar in tot acest context, IJP Ilfov ne saboteaza eforturile, lasandu-i liberi pe acei rromi care comit infractiuni, impartind prada furata cu acestia, si au apoi tupeul fantastic sa spuna ca noi suntem rasisti.
Pentru ca la inceputul lui 2009, la Postul de Politie Balotesti a fost adus un tanar politist Romeo Nastase; Hotarat, pus pe treaba acesta a prezentat Primariei, mie ca sensator si cetatenilor, un program complet destinat rromilor. Cu propuneri de integrare sociala, oferire de locuri de munca. Imediat am decis sa il sprijinim si am obtinut chiar si semnaturile liderilor clanurilor de rromi. Insa munca lui si a noastra a fost inca odata sabotata de conducerea IJP Ilfov.
Vazandu-l ca este suspect de pus pe treaba, si refuzand sa faca jocurile perfide de coruptie ale sefilor din IJP Ilfov, politistul Nastase a fost izolat; Nu i s-au alocat resurse umane, nu i s-a dat decat o singura masina, si ...doua bonuri de benzina pe luna cu care masina politiei merge cam...doua zile pe luna. Ba chiar i s-a ras in nas si i s-a spus ca la interventiile de la 112 trebuie sa mearga cu ...autobuzul [ care trece din 2 in 2 ore prin Balotesti ] daca nu cumva are bani sa puna el din buzunarul propriu ca sa alimenteze rezervorul masinii de Politie. Din nou Primaria, eu ca senator, cetatenii de buna credinta [ inclusiv rromii ] l-am sprijinit, ajutat si iar s-a suparat conducerea IJP ILFOV. Astfel incat au inceput sa il sicaneze, sa-i trimita controale, sa incerce sa il "domoleasca".
Acesta este adevaratul motiv pentru care IJP ILFOV a facut "din oficiu" aceasta plangere impotriva mea.
Asadar, spun la final ce am zis la inceputul acestei declaratii.
Nu este vorba de o problema intre romanii si rromii din Balotesti. Rromii de buna-credinta, care au locuri de munca, care isi vad de treaba lor, cu care avem relatii de vecinatate , ne sunt vecini cu care ne intelegem extrem de bine. Romanii ajuta rromii sa se intregreze social, chiar daca o facem din banii nostri fara sa vedem ca se aloca macar un leu din milioanele de euro cersite de ONG-urile care isi permit sa ne acuze ca discriminam rromii doar pentru prezervarea propriei lor bunastari.
Nu este nici o problema intre cetateni si Justitie; Ce sa faca judecatorii sau procurorii daca in fata lor sunt adusi infractori cu sute de furturi la activ dar care sunt intentionat insuficient probate, tocmai pentru ca se stie ca judecatorii nu vor avea incotro si-i vor lasa in libertate ?
Este o problema intre actuala conducere a IJP ILFOV care trebuie sa plece imediat, si cetatenii care platesc taxe si impozite din care ei isi iau salarii, mimand faptul ca protejeaza si apara valorile sociale.
Urban I. Iulian
Senator de Ilfov
Reclamati abuzurile la adresa office@asistentapentruconsumatori.ro sau la adresa Senatorului : iulian.urban@gmail.com
Redirectioneaza 2% pentru Asociatia www.asistentapentruconsumatori.ro































VIOREL URBAN said
am March 12 2010 @ 12:23 pm
http://www.urbanviorel.ro/category/ipj-ilfov/
http://www.urbanviorel.ro/category/politia-rurala-balotesti/
http://www.urbanviorel.ro/category/ilfov/
simi said
am March 12 2010 @ 12:29 pm
Solutii
Cetatenii sa dea in judecata Politia locala in frunte cu comandantul sa nu spuna ca n-au fost preveniti
Sa se organizeze brigazi cetatenesti inarmate si cu auto pentru a-i aduce pe infractori la Bucuresti la Politie, incepand cu cei care-i buzunaresc pe scolari si terminand cu hotii majori
Oamenii sa-si ia macar pistoale cu aer comprimat si sa traga
Primaria sa sisteze ajutoarele sociale
Mai radicale:
Spanzuratori in piata publica
Foc la casele tiganilor
Alungarea militienilor corupti din localitate
Procurare de aruncatoare de flacari, sticle MOLOTOV, arcuri cu sageti si grenade
Continua ce ai inceput!
Afacerea falsei discriminari a rromilor in Romania; ONG-urile dubioase mint cu nerusinare in rapoartele internationale ca sa primeasca fonduri europene de zeci de milioane de euro | Urban Iulian said
am March 12 2010 @ 12:36 pm
[...] De ce ne meritam soarta cu varf si indesat ? pentru ca implicarea noastra in problema rromilor este … [...]
vrajitorul.eu said
am March 12 2010 @ 12:55 pm
INTRATI PE http://www.vrajitorul.eu/ – Magia afacerii dvs.
informatii utile >> http://www.vrajitorul.eu/aplicatia/aplicatia.html
asistentapentruconsumatori.ro said
am March 12 2010 @ 12:55 pm
Reclamati abuzurile la care sunteti supusi la office@asistentapentruconsumatori.ro
Lupta noastra a celor de la Asociatia http://www.AsistentaPentruConsumatori.ro se duce impotriva abuzurilor la care sunt supusi consumatorii romani.
Pentru asta avem nevoie ca voi, sa ne scrieti despre fraudele sau abuzurile la care sunteti supusi de catre comercianti sau autoritati.
Noi preluam sesizarile voastre si ne luptam pentru ca drepturile sa va fie recunoscute.
TOT CE AI DE FACUT ESTE SA NE SCRII LA ADRESA office@asistentapentruconsumatori.ro
nicu said
am March 12 2010 @ 1:20 pm
din pacate asta e realitatea dura din tara in care traim…intrebarea este cui si de ce Ii foloseste aceasta dezordine din tara?!…probabil ca se urmareste instaurarea unei dictaturi militare…sa vazut ca asta sa dorit si dupa revolutie…???…oare in ce tara traim?
Iulian Urban @Nicu said
am March 12 2010 @ 1:32 pm
Nu stiu cui profita insa stiu ca atata timp cat cetatenii nu vor da sprijin acelor cativa dintre ei care se lupta pentru drepturile lor, ne vom merita aceasta soarta;
MADCAT said
am March 12 2010 @ 1:50 pm
Tigani!
Bancila said
am March 12 2010 @ 1:52 pm
Buna dimineata domnule senator!…..Si iata ce mai patesc cei carora le pasa: desi catedra mea a fost rezervata prin Ordin de ministru, la numirea mea pe functie, in interesul invatamantului, directoarea scolii mi-a desfiintat catedra. Si nu pentru ca nu mai sunt ore sau ca vreun coleg nu avea loc de mine.(doua catedre au fost scoase la concurs de titularizare) ci pentru ca am indraznit sa-l inlocuiosc in functie pe sotul ei.
Dar noi nu trebuie sa ne consumam energiile in razboaie pierdute inca de la intrarea pe campul de lupta. Si iata de ce:
Imediat dupa 1990 cand ne straduiam sa invatam democratia, trebuia sa observam ca altii, ne-o luau inainte, fara sa mai invete si actionau “democratic”. Asa s-au nascut interlopii, asa s-au nascut managerii-dumnezei, asa s-au nascut ei sub ochii nostri care i-am lasat sa infloreasca. Trebuia sa anticipam ca vom ajunge “patura de jos” tocmai pentru ca GANDIM. Pentru ca aceasta societate innecata atatia ani in comunism si-a mentinut principiile:
1. Dezbina ca sa cuceresti
2. Cine nu e cu noi e impotriva noastra
3. N-are decat sa se apere singur, nu-mi bag eu pielea la saramura…
Noi trebuie sa gasim “bisturiul” cu care sa operam aceasta societate canceroasa. Nu o putem opera cu toporul.
Si Politia a inteles ca nu trebuie sa se puna rau cu infractorii pentru ca degeaba erau dusi in sala de judecata, degeaba s-au facut dosare peste dosare. Acolo in sala “facerii dreptatii” dreptatea este cumparata si se face intotdeauna pe dos. Reformarea justitiei, introducerea pedepselor mai aspre cu privare de libertate pe ani multi dar nu de huzur ci de munca silnica, de care sa profitam si sa construim spitale, scoli, etc , etc. Legile noastre protejeaza hotii, copiii strazii, puscariasii. Nu ii protejeaza pe oamenii seriosi care doresc sa faca ceva pentru tara asta, nu protejeaza copiii performeri si asa am ajuns sa ne jenam ca suntem cinstiti( adica “prosti”), sa ne jenam ca avem doua job-uri, ca suntem olimpici, ca suntem capabili. Aproape ca ne jenam ca traim altfel decat ei. Dar nu trebuie sa disperam. Trebuie sa gandim o dezvoltare proprie durabila. Tot ce vedem acum in jurul nostru nu are esenta si se va dispersa. Rabdarea si inteligenta au invins intotdeauna. Trebuie sa supravietuim ca o diaspora pentru ca copiii nostri sa traiasca intr-o lume normala.
arsenie said
am March 12 2010 @ 1:53 pm
De ce ne mira situatia de la noi?Nu se stie ce traseaza “Protocoalele Inteleptilor….”? Pas cu pas, sunt descrise etapele !Ca nu degeaba vor unii ca Romania sa devina “Noul Ierusalim”! De ce oare? Ce parere aveti?
Boca said
am March 12 2010 @ 1:55 pm
Buna seara d-le Senator.Nu stiu daca ajuta cu ceva, dar la noi se poarta orice.Politia a mai facut ea multe ispravi.Uneori, ca niste “greseli”, mai face si cate ceva bine.Poate de curiozitate, cu lucruri sustinute, reusesc sa va fac a va inchina non-stop ! Cat priveste tiganii, parintele Arsenie Boca a proorocit :”Blestemul neamului romanesc pentru copiii avortati, sunt tiganii!”Asa ca….sa ne dea Dumnezeu putere sa ne ducem crucea!Ca ne meritam soarta!Ca multe “minuni” se mai intampla si pe la dvs. la Ilfov!!! Nu credeti?
Toate cele bune !!! xxxxx
Radu said
am March 12 2010 @ 2:02 pm
Nici nu pot sa cred cand citesc un asemenea articol.
Conducerea IPJ Ilfov in fata cui raspunde? Ce lege trebuie adoptata pentru ca politistii sa fie evaluati si sa urce in scaun pe merit nu pe smecherie? De ce conducerea IPJ Ilfov mai este in functie si nu este anchetata? Care este institutia care se ocupa cu anchetarea lor si de ce nu se sesizeaza? Sunt sigur ca acest episod de coruptie se va duce undeva mai sus de conducerea IPJ Ilfov.
Totusi este grav faptul ca aceste fapte de coruptie inlesnesc infractionalitatea. Pe romi nu o sa-i aduca nimeni cu picioarele pe pamant in felul asta si vor face probleme din ce in ce mai mari.
Sunt insa sigur ca o mare parte din romi poate fi salvata si ar putea sa evolueze daca toti acei bani furati prin ONG-uri de la uniune ar ajunge direct in programe cu adevarat eficiente pentru romi.
Daca nu se instaleaza rapid oameni seriosi si cu cuvant greu in institutii o sa ne ducem de rapa…
VIOREL URBAN said
am March 12 2010 @ 2:11 pm
@ toti
CITITI ASTA SI APOI VETI INTELEGE GRAVITATEA SITUATIEI
SI-A TERMINAT IPJ ILFOV TOATE PROBLEMELE SI ACUM ..SE OCUPA DE DISCRIMINAREA NU STIU CUI ?!
http://www.urbanviorel.ro/2010/01/15/nesiguranta-din-romania-anului-2010-suntem-lasati-sa-fim-vulnerabili-si-nesiguri/
Raspunsul sefului IJP Ilfov said
am March 12 2010 @ 2:18 pm
Se jur? c? nu se fur?
Am dorit s? afl?m mai multe date ?i de la ?eful Inspectoratului Jude?ean de Poli?ie (IPJ) Ilfov, inspectorul-?ef Viorel Zbur?tur?. Dânsul a declarat ieri, pentru „Curentul“, c? nu ?tie care este motivul pentru care senatorul Urban a fost chemat la Parchetul de pe lâng? Înalta Curte de Casa?ie ?i Justi?ie (PÎCCJ). „Am 1.000 de oameni în subordine, dar nu cred c? s-a întâmplat treaba asta, mai ales c? dânsul (senatorul Urban – n. red.) ne cunoa?te“, a precizat Zbur?tur?. Motiva?ia pentru num?rul mare de infrac?iuni pe raza localit??ii Balote?ti ne-a fost explicat? sub forma num?rului mare de firme care au sediul ?i depozitele în Balote?ti. ?eful IPJ Ilfov ne-a mai spus c? num?rul acestora este crescut, totu?i este sub media na?ional?. „Dac? infrac?iunile stradale au crescut la media na?ional? cu 10%, noi înregistr?m 6%, deci cu 4% mai pu?in. Deci situa?ia nu e alarmant?“, a afirmat Zbur?tur?. El a recunoscut totu?i c? furturile cele mai mari se înregistreaz? la locuin?ele în construc?ie, pentru c? oamenii nu î?i pun paz?. „?i atunci ho?ii intr? ca-n brânz? ?i fur?. Dar nu este o situa?ie dezastruoas?“, a concluzionat ?eful IPJ Ilfov.
Toni said
am March 12 2010 @ 2:20 pm
Tiganii traiesc numai din furturi
Sunt un cunoscator al etniei tiganesti, stiu comportamentul acestora, modul in care “cistiga” banii si isi asigura existenta. Politica lor este aceea de a face cit mai multi copii, iar copii sa fie educati in spiritul lor propriu si nu in spiritul unor comportamente civilizate. Fondurile banesti care vin de la UE si de la Guvernu Romaniei pentru educatia si civilizarea acestora se opresc doar la cei din fruntea etniei, iar ceilalti sunt supusii care contribuie cu bani si aur. Cine nu contribuie este folosit ca sclav la munci pentru cei din fruntea etniei. Referitor la domnul senator Urban, il cred ca este o cacialma la cer tiganii se pricep si e bine sa nu cedeze in fata celor care il reclama. Ma mira faptul ca Politia Ilfov s-a autosesizat pentru discriminare din partea senatorului Urban dar aceata institutie care este publica si nu privata nu se sesizeaza atunci cind sunt infractiuni grave. Nu stiu ce poltica fac cei din fruntea politiei Ilfov dar se vede de la o posta ca manipuleaza opinia publica aceste stiri, iar tiganii fac ce vor in zonele economice. As dori sa stie toata lumea ca furturile de la CFR sunt facute de tigani in proportie de 80 % iar restul de romani. SNCFR a intrat in insolventa pentru ca a platit miliarde de lei in calitatea sa de caraus catre beneficiarii bunurilor care s-au furat din vagoanele de marfa. Sa faca ziaristii niste verificari la SNCFR Marfa si sa ceara valoara platita catre beneficiari in cazul furturilor din vagoanele de marfa. Se va speria lumea cind se vor afla sumele uriase platite de statul roman.
http://www.urbaniulian.ro/2010/03/12/senatorul-urban-cere-ministrului-blaga-sa-prezinte-bilantul-activitatii-ijp-ilfov-vazand-starea-grava-a-infractionalitatii-din-ilfov/ said
am March 12 2010 @ 2:23 pm
http://www.urbaniulian.ro/2010/03/12/senatorul-urban-cere-ministrului-blaga-sa-prezinte-bilantul-activitatii-ijp-ilfov-vazand-starea-grava-a-infractionalitatii-din-ilfov/
Magdalena said
am March 12 2010 @ 2:27 pm
E incredibil ca sa te duci la politie sa faci o reclamatie importiva unor hoti si sa te trezesti tu insuti cu dosar penal bazat pe acuzatii false! D-le senator va scriu din strainatate. Urmaresc zi de zi stirile si am observat ca Romania e o tara condusa de un sistem mafiot.Sunteti un om capabil! Plecati din tara, faceti-va un rost in alta parte si povestiti tuturor ceea ce vi s-a intamplat in Romania si de ce ati hotarat sa plecati!Cel mai trist este ca opinia publica internationala nu intelege (sau nu vrea sa inteleaga) ce se intampla in Romania. ca atare Romania este considerata ca fiind o tara democratica si nimeni nu ia in considerare faptul ca in aceasta tara drepturile fundamentale ale cetateanului sunt incalcate zi de zi de cei ce se numesc “aparatorii legii”. Imi iubesc tara de unde am plecat dar la modul realist pot sa constat ca Uniunea Europeana a facut o greseala f. mare cand a aceptat Romania ca membra UE avand in vedere sistemul mafiot din politie si justitie.
Mare, mare pacat ca avem o tara asa de frumoasa dar ca nu putem sa ducem o viata normala acolo si suntem nevoiti sa ne cautam fericirea in alta parte!
irina said
am March 12 2010 @ 2:28 pm
Incredibil, dar adevarat ! Senatorul Iulian Urban este cercetat penal pentru…. discriminarea rromilor !!! Si asta nu s-a intamplat oricum – de ex in urma unei plangeri, ci atentieeeeeee !!! bravii militieni din Balotesti s-au AUTOSESIZAT !!!!!!!!!!!!! Asa ca omul care de cand il stiu eu lupta ca atat romanilor, cat si rromilor din Balotesti sa le fie bine, s-a trezit ca deja are o catusa. Mai urmeaza una si cheitza… Si asta in timp ce hotii din Balotesti isi fac de cap.
http://irina-chiroiu.blogspot.com/2010/03/detalii-despre-povestea-ultimului.html
Bondocel said
am March 12 2010 @ 2:57 pm
Buna ziua,
Domnule senator nu o sa scriu un articol lung deoarece vreau doar sa fiu de acord cu cei care au subscris ceva asemnator. Daca conducerea tari ar reusii sa aduca politia si justitia pe calea cea buna va garantez ca toti romanii ar avea curajul sa sustina o cauza de acest gen. Dar dvs care traiti acolo trebuie sa stiti foarte bine un lucru, acesti oameni care va scriu si cer ajutorul dvs o fac tocmai pentru ca nu au curajul sa o faca in alta parte si spera la o minune din partea dvs. Nu au curajul deoarece exact cum ati spus si mai sus politia care sustine acesti tigani o sa informeze pe acestia cine sunt cei care au facut reclamatii impotriva tiganilor si repercursiunile care urmeaza nu cred ca este cazul sa le exemplificam( daca au avut curajul sa va ameninte pe dvs atunci ce se intampla cu un om de rand). Daca acesti oameni ar sti ca sunt protejeati de catre politie ar avea acest curaj sa-si sustina nemultumirile. Dar pana cand tiganii sunt suficient de destepti si si-au asigurat spatele dand mita politiei niciodata restul populatiei nu vor avea acest curaj deoarece se simte tradata de oameni care sunt platiti din banii lor(iar cei care platesc taxe si imozite nu vor avea bani sa mai dea si mita), si totodata disperati pentru ca nu vand o iesire din aceasta situatie.
Deci domnule senator, daca guvernul Romaniei pe langa legile tampite cu care isi pierde vremea va reusi sa introduca in cadrul politiei si justitiei oamenii capabili pentru aceasta meseriei si nu spagari cum sunt acuma, va garantez ca si populatia o sa sprijine cu tot cea ce poate pentru bunul mers al lucrurilor. Pana nu se va rezolva asta oamenii din aceasta tara vor ramane nu lasi cum ati zis dvs ci mai degraba fricosi pentru ca sunt constienti ca nu au cine sa-i apere in caz de nevoie. Intrebarea mea este: nu cumva exista un interes la conducera tarii pentru a transforma aceasta populatie in oameni lasi si fricosi pentru a putea profita cineva de aceasta situatie? Oare motivul creearii securitatii din vremea comunista nu a avut acelasi motiv ? Partea buna a fost ca era totusi tinuta in frau infractionalitatea lucru care acum nu se mai poate spune. Va doresc mult succes si sanatate pentru a putea spijini aceasta tara cat mai mult.
Mircea Olaru, said
am March 12 2010 @ 3:12 pm
in loc sa ‘ei’, tiganii, sa se ia dupa noi…., ‘noi’ romanii adevarati… ne luam cu o usurinta, greu de acceptat, dupa ei, vorbim ca ei, en comportam ca ei si pana la urma, demografic, tiganii vor fi mai multi ca noi; eu, de-as fi….. as da, la toata populatia din romania, bani multi pentru primul copuil, ceva mai putin pt la 2-lea si daca ar fi vb. si de a 3-lea “as cere eu, stat, bani de la cel care face copii in nesimtire si cu duiumul; si cate ar mai fi de facut pentru apararea fiintei nationale.; dar
cine s-o aprere…? stiti voi….!
Cristian said
am March 12 2010 @ 3:16 pm
a recunoaste ca in cadrul etniei rome infractionalitatea este ridicata nu inseamna a spune ca toti tiganii sunt infractori, ci a recunoaste onest existenta unei probleme reale si ca tot onest se pot cauta si solutii. Nu poti opri atacurile impotriva taberelor de tigani din Italia cu lozinci multiculturale de genul excluziunii, discriminarii centenare, alteritatii si “diferentei culturale”, ci incercand sa produci cat mai putini Mailati. Dar nu asta ii doare pe luptatorii nostri impotriva rasismului, ci sa exploateze ideea ca ORICE referire la problemele acestei minoritati este potential rasista si ca, prin urmare, agenda lor progresista este justificata. Episoade precum Hadareni sau atacurile din Ungaria care au urmat asasinarii lui Marian Cozma se intampla tocmai din cauza ca problemele reale sunt ascunse sub presul corectitudinii politice multiculti, si nu din cauza formularii lor in termeni expliciti. Rasismul este rau, dar autoamagirea este la fel de rea.
vlad38 said
am March 12 2010 @ 3:17 pm
Adevarata problema a tiganilor este ca se bucura de niste drepturi pe care nu le-au bine-meritat. In principal, se bucura de o libertate pentru care nu au facut absolut nimic, la nivel de etnie. Ei refuza scolarizarea si inscrierea in “catastife”, adica nu vor acte, pentru ca astfel nu exista, din punct de vedere administrativ. Paradoxal, singurul ajutor pe care l-ar putea primi, ar fi lipsirea lor de drepturi, ba chiar discriminarea lor programatic (de exemplu sa n-aiba voie sa foloseasca mijloacele de transport in comun, etc.) ca negrii din statele din sud ale Americii prin anii 50-60. Asta i-ar face sa constientizeze ca sunt o etnie si ca nu se pot lupta pentru redobandirea drepturilor lor decat cu armele majoritatii, exact ca negrii de care vorbeam. Scoala, pe care o refuza acum, ar deveni interesanta, pentru ca astfel si-ar crea elite care sa-i indrume in lupta pentru dobandirea de drepturi etc. Pe scurt: e ca atunci cand ii iei unui copil care e prea sufocat de jucarii, una dintre ele. Brusc, interesul lui pentru jucaria lipsa creste enorm. Suntem o natiune prea toleranta. Ati remarcat ca la noi nu exista skin-heads? Nu exista neo-nazisti? Iata de ce echilibrul e compromis si, noua romanilor, ne e teama de tigani. Pentru inceput, ar trebui sa fie invers, sa le fie lor teama de noi. Sigur, eu stiu cum ar fi ideal: sa nu conteze ca sunt tigani. Poate ca se va intampla candva si asta, dar acum, in zilele noastre, conteaza. Lasati ipocrizia deoparte!
ion said
am March 12 2010 @ 3:18 pm
Ca sa fim “politically correct”, oare ar trebui sa-i invatam pe copii la scoala ca Budai-Deleanu a scris prima epopee a literaturii romanesti intitulata…”rrromiada”??? Haida-de, domnilor, stim cu totii cu cine avem de-a face, o etnie care nu a ajuns inca sa aiba o constiinta “etnica”, a ramas la nivelul de constiinta de satra, in care regulile si legile “fraierilor” nu au valoare si care ii invata pe copii de mici doar cum sa profite de facilitatile sociale sau de indulgenta legilor, ca sa-l serveasca pe bulibasa, nicidecum de cum sa devina indivizi utili societatii. Atata timp cat tiganii se vor comporta ca tigani, va trebui sa le spunem pe nume…Tiganii care s-au integrat nu se vor mai deosebi de cei din jur, asa ca nu vor mai avea nevoie de alta denumire. Din pacate, multi romni au ajuns sa se “tziganizeze”, si astora e corect sa li se spuna tot “tzigani”, de orice alta natie ar fi fost…
chitu said
am March 12 2010 @ 3:19 pm
Cu cat inaintam in varsta, cu atat incepem sa invatam ca e bine sa escamotam adevarul, sa tiem ascuns de privirile semenilor adevarat noastra fata umana. De foarte multe ori refuzam confruntarea cu adevarul, ne mintim cu buna stiinta sperand ca un lucru nerecunoscut nu exista. Ceva adevar in calificativul dat tiganilor exista. Ca nu trebuie spus sau recunoscut este o alta problema. Fiecare popor isi are cutumele, moravurile sau obiceiurile lor specifice. Bune sau rele, ele exista in mod obiectiv, cum ar fi spus marxistii. La tigani, spiritul de clan este dominant al psihicului lor, tot asa cum in cazul nostru spiritul national are o conotatie cu totul speciala. Pentru ei, un frate,adica un tigan, indiferent daca are sau nu are dreptate, este pus inaintea spiritului comunitar, al moralei, al bunei cuviinte. Nevoile, e vorba de nevoi vitale, de hrana, ii imping la infractionalitate. Intr-un fel trebuiesc intelesi. Daca-mi este foame si n-am ce manca, instinctul de supravieturie ma impinge spre infractionalitate, ca ultima alternativa de a-mi procura hrana necesara. Problema trece, astfel, din sfera biologicului in sfera sociala, ajungand la intrebarea fireasca: de ce n-au minimul necesar al existentei ca fiinta umana biologica ? Cine este de vina ca nu li se da o sansa la existenta prin munca cinstita, noi sau ei ? Prejudecatile noastre ne domina relatiile cu tiganii sau ei sunt de vina pentru ca alimenteaza permanent intretinerea facliei suspiciunii in constiinta noastra ? Nu vor ei sa munceasca sau nu vrem noi sa le dam de munca ? A fura pentru a exista nu mi se pare a fi un gest obligatoriu in afara moralitatii. Ce, un imbuibat mic-burghez, care are cu prisos si nu da si nevoiasului, este moral in raport cu omul care trebuie sa fure din lipsa alternativei existentiale ? Am avut si eu tigani angajati la firma, insa l-am dat afara nu pentru ca era tigan ci pentru ca era prea agresiv si incerca sa-mi infricoseze ceilalti angajati. Era un pustan predispus la munca. N-am putut sa-i spun adevarul pentru care l-am concediat, desi mi-a fost mila de el, din teama ca nu intelege si s-ar fi razbunat pe cei ce mi-au marturisit apucaturile lui agresive, de pitbul. Parerea mea este ca ameliorarea relatiilor dintre noi si ei nu se poate face decat intr-un tandem silentios. Noi trebuie sa ne aplecam asupra problemelor lor, intelegandu-i, iar ei trebuie a manifeste aceiasi atitudine. N-ajunge sa declaram emfatic si demagogic ca noi, romanii, nu avem nicio problema cu ei. Ar fi o minciuna si nu ne ajuta la nimic. Doar punem capacul peste o oala in fierbere si sub presiune. Totul pleaca de la educatie, indiferent daca asta se face in familie sau in scoala. Ignoranta in care traiesc, mentinuta artificial de smecherii ce se declara imparati si regi ai lor, dorind astfel sa-i tina mai bine sub control, e cauza ostracizarii lor. Nu inseamna ca trebuie sa-si abandoneze traditiile, ci ca trebuie sa inteleaga sa profite de sansa instruirii in scoala, sa invete o meserie din care sa-si castige existenta. Atunci restul vine de la sine. Daca au posibilitatea de a trai de pe urma muncii lor, fiti siguri ca nu vor mai fi nevoiti sa fure. Problema existentei prin munca este, azi, si mai pregnant in viitor, o problema si pentru oameni instruiti, nu numai pentru ei. In conditiile in care productivitatea muncii galopeaza gratie tehnologizarii, iar caimacul progresului este insusit de o minoritate, cea a patronilor, mi-e teama sa nu incepem sa ne convertim si noi la apucaturile lor din aceleasi motive de existenta biologica. Numeni nu-si doreste asta, dar nici nu trebuie exclusa.
Gabriel said
am March 12 2010 @ 3:19 pm
Atitudinea pe care anumiti membrii ai unei pseudosocietati civile o au fata de problema infractionalitatii in randul comunitatii rome mi se pare de-a dreptul ridicola. De asemenea, sustinerea acestei atitudini de catre anumiti politicieni europeni, situati in zona radicalismului politic, indiferent de culoarea lui, imi creaza iarasi anumite indoieli. In locul acestor ,,vaicareli”, liderii minoritatii rome (sau poate rrrrrome) ar trebui sa se gandeasca la unele programe eficiente de integrare sociala a membrilor acestei minoritati. Singura schimbare facuta de acestia este cea de nume, din tigan in ,,rrrrrrrrrrrrom” (fie-mi iertata ironia). De altfel, constat cu uimire ca unii oameni de seama ai acestei minoritati, fie ei intelectuali (mai rar) sau meseriasi, mestesugari, nu se simt deloc insultati de aceasta denumire de ,,tigan”. Dinpotriva, se mandresc cu ea. Mandrie la care subscriu, desi nu fac parte din aceasta minoritate etnica. Mare parte din cei revoltati sunt cei care stau prin piete, fie cu mana intinsa la cersit, fie cu mainile prin buzunarele sau gentile oamenilor. Intorcandu-ne la poliitcienii sustinatori mai sus amintiti, nu excludem ca acestia sa-si schimbe parerea in mod radical atunci cand simt mainile acestor ,,oropsiti” umblandu-le prin buzunare, genti sau pe corp. De aceea, cred ca o analiza mai atenta a fenomenului rom (tiganesc), cu niste rezultate concrete, de durata ar fi de dorit.
http://www.urbanviorel.ro/2010/03/12/cu-spume-la-gura-si-toata-atentia-pe-noi-cand-deranjam-partea-i/ said
am March 12 2010 @ 3:21 pm
http://www.urbanviorel.ro/2010/03/12/cu-spume-la-gura-si-toata-atentia-pe-noi-cand-deranjam-partea-i/
silvestru said
am March 12 2010 @ 3:43 pm
Politie in Balotesti? nu exista. Sunt doar cu uniforma.
sau atunci cand patruleaza intorc capul cand trebuie. 280 mil protectie pt hoti, trebuie sa tina cineva de 6.
Cum sa nu se fure in Balotesti cand politisti stau cu hotii la bârf? si sunt foarte buni prieteni (hoti de?tepti).
Cele 2 masini care patruleaza noaptea, de la firma de paza sunt conduse tot de tigani angajati ai Team Guard care pazesc intersectia cu Dn1, acolo se fura
Sunt multe de povestit despre tiganii si politistii din Balotesti.
gigel said
am March 12 2010 @ 3:44 pm
vand vila in Balotesti, zona civilizata in plina dezvoltare, liniste, verdeata, vecini intelectuali, aproape de Bucuresti – DN1. Pret 250.000 de EUR, negociabil. Contact la cocalaru_imobiliar@goagal.com
larry said
am March 12 2010 @ 3:45 pm
Citez: \”Postul de poli?ie are un Logan rablagit ?i prime?te lunar câte dou? bonuri de benzin? de câte 50 de lei.
O dat?, urm?rind pe câmp un jeep plin cu g?ini furate, Loganul a r?mas suspendat pe un dâmb,
cu ro?ile învârtindu-se în aer. Poli?istul a r?mas s? p?zeasc? obiectul de inventar,
n-a putut decât s? urm?reasc? nervos cum se tope?te în dep?rtare cotcod?citul g?inilor.
?i împotriva lui s-a început cercetarea prealabil? pentru c? a avriat bunul statului.\” asa au declarat? nu este adevarat au 3 masini cu care se plimba toata ziua si se duc la faimosii hoti sa le dea bunaziua chiar de 5-6 ori pe zi. Benzina doar de 50 lei consuma ei, nicidecum.
si sin nou citez: \”Primarul Florian D?nu? Ion, la al cincilea mandat în fruntea comunei Balote?ti,
se tot lupt? cu ho?ia ?i înc? nu i-a venit de hac. Acum Balote?tiul export? infrac?ionalitate. \” se tot lupta cu hotia spuneti nu? este un mare mincinos, cand se intalneste cu tiganii pe straga baga mana in buzunar de fiecare data, la un romana nu face asa ceva.., ca sa nu mai zic saptamanal vine jandarmeria ii ia, si cine credeti ca ii aduce inapoi? politia cu ACEL LOGAN RABAJIT de care spuneti, este logan ca toate celelalte din politie. atat am avut de zis
tot despre cardasia politie-tigani in Balotesti said
am March 12 2010 @ 3:45 pm
daca eu as lua ceva vine politia imediat cu mandat si ma si baga la racoare ( asa sa-mi faca un bine ca tot e cald acum pe timp de vara). pe ei nu ii viziteaza, pe drum se opresc iar tiganii se pun cu mana pe geamul deschis al politistilor, si stau la taclale “ca baietii”
am mai gresit din cuvinte in postul de mai sus ca m-am enervat cu ce au putut sa zica, daca mai doriti informatii contactati-ma la adresa de mail pe care mi-am activat contul.
http://www.urbaniulian.ro/2010/03/12/membrii-gruparii-infractionale-mielu-tiganu-din-balotesti-cercetati-in-30-de-dosare-penale-pusi-pe-liber-din-cauza-probatoriului-insuficient/ said
am March 12 2010 @ 4:21 pm
http://www.urbaniulian.ro/2010/03/12/membrii-gruparii-infractionale-mielu-tiganu-din-balotesti-cercetati-in-30-de-dosare-penale-pusi-pe-liber-din-cauza-probatoriului-insuficient/
http://www.urbaniulian.ro/2010/03/12/cum-au-ajuns-unii-angajati-ai-team-guard-sa-fie-vamesii-infractiunilor-comise-in-balotesti-sau-cum-functioneaza-mecanismul-constrangerii-tale-sa-devii-client-la-o-firma-de-paza-si-protectie/ said
am March 12 2010 @ 4:22 pm
http://www.urbaniulian.ro/2010/03/12/cum-au-ajuns-unii-angajati-ai-team-guard-sa-fie-vamesii-infractiunilor-comise-in-balotesti-sau-cum-functioneaza-mecanismul-constrangerii-tale-sa-devii-client-la-o-firma-de-paza-si-protectie/
VIOREL URBAN said
am March 12 2010 @ 4:40 pm
http://www.urbanviorel.ro/2010/03/12/cu-spume-la-gura%e2%80%a6-si-toata-atentia-pe-noi-cand-deranjam-partea-iii/
http://www.urbanviorel.ro/2010/03/12/cu-spume-la-gura%e2%80%a6-si-toata-atentia-pe-noi-cand-deranjam-partea-ii/
http://www.urbanviorel.ro/2010/03/12/cu-spume-la-gura-si-toata-atentia-pe-noi-cand-deranjam-partea-i/
Adrians said
am March 13 2010 @ 8:57 am
Orice comentariu este de prisos.In fata acestei etnii,nu isi mai are rost absolut nicio discutie,nicio noua incercare. Legea prin forta si atit,absolut nimic in plus.Restul este o pierdere de timp inutila.Chiar ne-am prostit cu toti intr-un asemenea hal incit sa nu admitem o realitate veche de cind lumea,ca aceasta etnie nu are respect si credinta in absolut nimic ?
securistu de scarbici said
am March 14 2010 @ 9:49 am
VERIFICATI AVERILE POLITISTILOR SI DUPA CERETI ANCHETAREA LOR !99%SUNT CORUPTI SI TREBUIE EXECUTATI…SILIT BINENTELES!PT CA RAUL SA DOMINE OAMENII BUNI NU TREBUIE SA FACA NIMIK!
In vreme ce la tigani le dati terenuri si case.. said
am March 15 2010 @ 1:07 pm
Buna ziua,sunt fata lui Marian Vinatoru,am fost in Otopeni la sediu cand ati avut sedinta.Problema mea este ca sunt casatorita si nu doresc sa mai stau pe capul parintilor,stam 6 persoane intr-un apartament cu 2 camere si este foarte greu.Imi doresc sa am si eu familia mea,copii,dar atat cat stam aici nu vad nici un viitor.Am dosar la Primarie,acum ramane sa asteptam,dar cum se spune:,,Cu Dumnezeu inainte!”.Va multumesc inca o data ca mi-ati ascultat necazul.Numai bine va doresc.
http://www.urbaniulian.ro/2010/03/15/ori-puscarie-si-acuzatie-de-discriminare-ori-o-lege-vizand-reduceri-de-impozite-pentru-firmele-care-angajeaza-rromi-plus-subventionarea-de-catre-stat-a-gospodariilor-de-rromi/ said
am March 15 2010 @ 2:04 pm
http://www.urbaniulian.ro/2010/03/15/ori-puscarie-si-acuzatie-de-discriminare-ori-o-lege-vizand-reduceri-de-impozite-pentru-firmele-care-angajeaza-rromi-plus-subventionarea-de-catre-stat-a-gospodariilor-de-rromi/
Nae ecologu said
am March 15 2010 @ 2:26 pm
Am o casa de vacanta in Sintesti, care, cu toate masurile de siguranta, a fost sparta. Politia din Vidra, evident, nu a gasit inca faptasi. Nici nu mai sper ca o va face si chiar de ar fi asa sunt sigur ca nu voi mai recupera pagubele de peste 2.000 lei. Am un vecin care de asemenea are o casuta de vacanta mai retrasa care este sparta, cu o precizie de ceasornic, o data pe luna. Nici aici politia din Vidra, evident, nu a gasit inca faptasi. Tiganii dau foc la cabluri aproape zilnic, vede toata lumea fumul gros, numai politia din Vidra, evident, nu il vede. Dar am gasit o metoda, de fiecare data cand vad fumul dau telefon la 112 si anunt un incendiu in zona, poate se mai potolesc, desi nu prea cred. Suntem intr-o situatie fara iesire iar politia din Popesti-Leordeni, de care tine politia din Vidra, ne spune ca suntem fericiti ca avem numai atatea furturi, ca in Popesti-Leordeni sunt de n ori mai multe. Curios mod de a privi lucrurile!