Senatorul Iulian Urban insista ca pensiile judecatorilor si procurorilor sa nu fie afectate de legea pensiilor
Consider in calitate de jurist si senator ales in Parlamentul Romaniei, ca pensiile judecatorilor si procurorilor nu trebuie sa fie subiect de modificare prin legea pensiilor.
Fac aceste consideratiuni in dezacord cu politica Guvernului PDL intrucat consider ca pentru ca actuala clasa politica sa aiba dreptul sa ceara Justitiei sa faca performanta trebuie ca in primul rand sa asiguram judecatorilor si procurorilor conditiile de lucru si cariera care sa-i motiveze sa lupte cu marea coruptie .
Nu putem sa le cerem sa aiba rezultate daca noi le luam drepturile, inclusiv cel de a isi pastra actualul sistem de pensii, fara de care nu exista o stabilitate in functie si o determinare pentru un jurist sa ramana judecator sau procuror o viata intreaga.
Anunt pe aceasta cale faptul ca voi sustine in Comisia Juridica din senat si in plenul Senatului amendamentele formulate de magistrati si CSM la legea pensiilor astfel incat pensiile judecatorilor si procurorilor sa ramana neafectate de legea pensiilor si sper ca si alti senatori PDL vor sustine acest punct al meu de vedere; aleg sa sprijin Justitia pentru a o ajuta sa isi faca treaba cat mai eficient in Romania.
Reclamati abuzurile la adresa office@asistentapentruconsumatori.ro sau la adresa Senatorului : iulian.urban@gmail.com
Redirectioneaza 2% pentru Asociatia www.asistentapentruconsumatori.ro































A.V. said
am March 11 2010 @ 10:56 am
Magistratii ar trebui sa fie privilegiati. Ok. Dar de ce nu si medicii, profesorii, militarii, politistii? De ce nu si soferii, pilotii, vatmanii, asistentii sociali, infirmierele? Oare nu e important ca un medic sa nu aiba grija zilei de maine atunci cand opereaza? Cand o greseala te poate costa viata? Nu e important ca un profesor cu leafa de 1000 lei sa nu fie umilit de telefonul mobil de 2000 lei al fiului de magistrat cu leafa de 5000?
Sa nu uitam ca legea salarizarii unice prevede pentru un magistrat debutant (la inceput de cariera) aproximativ aceeasi leafa ca pentru un medic primar, cu 20 de ani vechime.
Stiti ce leafa are un specialist (psiholog, asistent social) din sistemul de protectie a copilului? 900 (NOUA SUTE) lei net, dupa 4 ani de facultate, master, si alti multi ani de formare. Pensia acestuia va fi, probabil, de 6-700 lei. Iar pensia magiostratului sustineti sa fie de 5000 lei. Vi se pare normal? Vi se pare echitabil?
cristina said
am March 11 2010 @ 11:02 am
fiecare isi trage oala sub focul lui!
cita solidaritate,domnule senator!
numai altii sa aiba de suferit,altii nu.
gelu said
am March 11 2010 @ 11:03 am
ceilalti nu au drepturi, domnule senator, doar judecatorii si procurorii? …….. aaaa da, am inteles …… ceilalti sunt nesimtiti ! …… o zi buna sa aveti !
vrajitorul.eu said
am March 11 2010 @ 11:05 am
INTRATI PE http://www.vrajitorul.eu/ – Magia afacerii dvs.
informatii utile >> http://www.vrajitorul.eu/aplicatia/aplicatia.html
asistentapentruconsumatori.ro said
am March 11 2010 @ 11:06 am
Lupta noastra a celor de la Asociatia http://www.AsistentaPentruConsumatori.ro se duce impotriva abuzurilor la care sunt supusi consumatorii romani.
Pentru asta avem nevoie ca voi, sa ne scrieti despre fraudele sau abuzurile la care sunteti supusi de catre comercianti sau autoritati.
Noi preluam sesizarile voastre si ne luptam pentru ca drepturile sa va fie recunoscute.
TOT CE AI DE FACUT ESTE SA NE SCRII LA ADRESA office@asistentapentruconsumatori.ro
aspida said
am March 11 2010 @ 11:30 am
cum e cu multele sintagme ce se flutura în numele «democratiei», egalitatii în sanse si …
• o lege a pensionarii trebuie împletita cu prevederi clare CAS 
«toti suntem egali în fata legii» = o lege a pensionarii trebuie aplicata tuturor… daca se începe cu exceptii, ne întoarcem la ce-a fost si nu ne-a placut
Pentru cei ce au cotizat minimul legal la CAS si CNPAS (nu intru în detalii privind soarta viitorilor pensionari care acum au 30 de ani), cum valoarea punctului de pensie e de râsul curcilor, ar trebui prevazut: • medicatie gratuita 100% (nelimitata ca numar de medicamente, NU cum e acum), indiferent de diagnostic (boala cronica, boli asociate etc.) acordata celor ce au pensii cu valoare sub 3 salarii medii ale momentului (pentru ca, o lege nu se face DOAR pentru aplicare în momentul elaborarii, trebuie gândit în perspectiva; ex. acum, 1426×3=4278) • în schimb, cei ce au pensii egale sau peste 3 salarii medii ar trebui sa-si cumpere medicamentele la valoarea nominala • costul interventiilor medicale, inclusiv foarte costisitoare ar trebui sa fie suportat 50% de CAS, 50% de bolnav • si… mai am idei, chiar daca utopice
La urma urmelor, un pensionar care n-a fost magistrat nu cumva are aceleasi nevoi ca si fostul magistrat?
tatar said
am March 11 2010 @ 11:30 am
domnilor, ce faceti pentru tara asta ?,nu n e intereseaza ce faceti pentru anumite categorii sociale. de ce vreti sa avem categorii favorizate ?
george trifan said
am March 11 2010 @ 11:35 am
Nu pot spune decat” speific romanesc”! oare justitia este stalpul societatii ????haideti sa analizam! Restul trebuie sa intelegeti: unul impotriva “furtunii” nu poti face fata! Trebuie sa te “rezemi” undeva! Macar ” undeva”
ZX6E said
am March 11 2010 @ 11:38 am
Problema se pune mult mai simplu….Daca nu isi fac treaba, dati afara. Daca sunt prinsi cu ilegalitati, la puscarie. Pensii mai mari pentru justitia asta de 2 lei din romania? Nu le convin salariile, pot sa isi schimbe domeniul de activitate. Oricum majoritatea nu merita nici macar scuipati. Iar vis-a-vis de performanta, daca dau un verdict aiurea, in genul celor intoarse in instantele europene, ar trebui sa fie raspunzatori civil si penal.
ildiko said
am March 11 2010 @ 11:42 am
Poate ca as fi de acord cu pensiile lor speciale in anumite conditii:
1. sa nu fie platite din fondul de pensii realizat din contributii
2. cei in cauza sa raspunda material pentru greselile lor, daca persista in greseli sa fie dati afara din sistem si sa piarda privilegiile in totalitate. Cei care ies la pensie din sistem sa fie recompensati in functie de anii lucrati in sistem.
Mentionez ca nu cunosc legislatia actuala si imi cer scuze daca aberez.
trepanatul said
am March 11 2010 @ 11:43 am
În ?ara asta or mai fi ?i profesori universitari, academicieni, speciali?ti de înalt? clas?.
Ce facem? Am constituit o cast? special?, cea a magistra?ilor?
Sau poate a ajuns ?ara asta o treab? pe care o jumulesc to?i dup? pofta inimii lor, ?i eu n-am auzit?
trepanatul said
am March 11 2010 @ 11:46 am
In tara asta or mai fi si profesori universitari, academicieni, specialisti de înalta clasa.
Ce facem? Am constituit o casta speciala, cea a magistratilor?
Sau poate a ajuns tara asta o treaba pe care o jumulesc toti dupa pofta inimii lor, si eu n-am auzit?
apocas said
am March 11 2010 @ 12:00 pm
ildiko, cum sa “sa nu fie platite din fondul de pensii realizat din contributii”,
adica sa fie platite de cine, din buzunarul/fondul primului ministru, care si-l umple de unde?
cand aud “primarul cutare a alocat, a platit etc”ma gandesc cata semantica, in loc sa spui “a dirijat banii contribuabililor catre…”
Ela said
am March 11 2010 @ 12:23 pm
Da, acei dragalasi magistrati din cauza carora statul roman plateste (din banii nostri ai contribuabilului) tot felul de daune diverselor persoane fizice pentru erorile GRAVE pe care acestia le fac.
OK, sa le dam salarii turbate, dar atunci orice astfel de eroare sa o plateasca ei si nu statul. Ce ziceti de asa ceva, si daca fac greseli sa fie dati afara ! Fara drept de reangajare in sistem si fara drepturi la pensii speciale.
Oare in acest caz cati vor mai ajunge sa se pensioneze din magistratura ? cred ca numarabil pe degete, si atunci da, sunt de acord sa primeasca salarii si pensii serioase. Cei care dovedesc.
De exemplu:
Cum sa pricepi ca pentru un primar arestat se face tam-tam cu catuse si zeci de politisti – si n-a omorat pe nimeni – (sau nu s-a dovedit) iar altii criminali dovediti sunt lasati in libertate tot la Dolj ca sa mai omoare sa-si continue meseria de criminali.
paul.a said
am March 11 2010 @ 12:36 pm
ANUNT pe aceasta cale dezabonarea mea de la acest site. Initial am crezut ca tinerii politicieni ajunsi in Parlamentul Romaniei vor aduce cu ei o schimbare in politica, in indreptarea legilor “ticalosite” care care au distrus practic tara, timp de 20 de ani.M-am inselat amarnic. Pozitia dl-ui Urban in legatura cu pensiile (privilegiate ale) magistratilor mi-a confirmat banuielile, ea spune totul. Ma dezabonez de la site absolut fara fara nici-un regret, ba chiar cu placere.Cu bine.
Buduru said
am March 11 2010 @ 1:17 pm
Ce-i impiedica domnule, pe magistrati, avand niste salarii onorabile, conforme cu responsabilitatea muncii lor, sa contribuie la fonduri private de pensii si sa-si ia de-acolo 10000 de euro/luna, cand vor iesi la pensie?
Aha, cred ca m-am prins: nu e bine, pentru ca aia iti dau banii inapoi in functie de contributie! Oare cand se va intelege, in tara asta, ca nu se mai poate sa iei de unde n-ai dat?
Atanasaie said
am March 11 2010 @ 1:33 pm
MARE PACAT !!! AM CREZUT PT O CLIPA CA VOM AVEA UN REPREZENTANT AL CELOR MULTI ! EROARE. INCA MAI TRAG NADEJDE CA VA FI ASA .DAR… VOM MAI VEDEA !
CU CE CREDETI CA SE DEOSEBESC NEVOILE UNUI PENSIONAR MAGISTRAT DE CELE ALE UNUI PENSIONAR INGINER ,DOCTOR , ARTIST SAU CHIAR UN MUNCITOR,IN CONDITIILE IN CARE AU LUCRAT ACELASI NUMAR DE ANI, AU COTIZAT LA CAS SI AU ACELEASI BOLI ????
IN MOD NORMAL PT MUNCA PRESTATA AU PRIMIT SALARIILE CUVENITE, DIFERENTIAT, CONFORM PREGATIRII, POSTULUI SI FUNCTIEI DETINUTE.
OARE N-AR FI CORECT SA PRIMEASCA TOATA LUMEA LA IESIREA LA PENSIE UNA DECENTA EVIDENT IN FUNCTIE DE PRESTATIA SI SUMA COTIZATA SI NU IN FUNCTIE DE CUM AU VOTAT LEGI CARE ATESTA CA UNII SUNT MAI EGALI DECAT ALTII SI VEZI DOAMNE AU NEVOI MAI MARIDECAT RESTUL DESI TOTI VOR AJUNGE IN FINAL IN ACELASI LOC…!?
Napster said
am March 11 2010 @ 1:47 pm
Domnule senator, se pare ca magistratii sunt o categorie aparte in romania, au venituri speciale, au pensii speciale, dar cu ceilalti bugetari ce se intampla? Vi se pare normal ca un medic, profesor sau oricare alt bugetar sa aiba venitul (nu salariul) sub 500 USD iar un magistrat sa aiba mii de dolari venit, ce au facut acesti indivizi in plus fata de ceilalti bugetari? Daca ar fi sa punem in balanta nivelul de cunostinte si pregatire cred ca si dumneavostra ati fi de acord cu mine ca facultatea de medicina este cu mult peste nivelul facultatii de drept. Avem o problema cu aplicarea legilor si cu lupta si sentintele impotriva coruptiei, nici o problema, magistratul care nu respecta legea sa fie pedepsit la fel ca orice alt cetatean al acestei tari. Atat timp cat restul bugetarilor au venituri pana in 500-700 USD nu e echitabil ca magistratii sa fie privilegiati. Daca de maine salariul magistratilor ar fi de 2000 ron, probabil 10% ar trece in avocatura sau notariat, dar restul tot ar ramane in sistem pentru ca 90% din ei iau spaga. Daca nu le convine salariul de 2000 ron au de ales, se pot face avocati, notari, juristi. Atunci s-ar gasi si locuri de munca pentru tinerii care termina facultatea si nu au unde sa se angajeze. Credeti-ma ca un proaspat absolvent de facultate de drept se angajeaza si pentru un salariu de magistrat de 2000 ron. Ce parere aveti domnule senator?
Viorel said
am March 11 2010 @ 2:05 pm
Viata si tihna unui judecator sint foarte importante, dar viata si tihna medicului care salveaza viata judecatorului nu e importanta? Dar a profesorului universitar care l-a trecut la examene pe judecator?
http://www.juridice.ro/102531/pensiile-judecatorilor-si-procurorilor-nu-trebui-sa-fie-afectate-de-noua-lege-a-pensiilor.html said
am March 11 2010 @ 2:22 pm
http://www.juridice.ro/102531/pensiile-judecatorilor-si-procurorilor-nu-trebui-sa-fie-afectate-de-noua-lege-a-pensiilor.html
Mona Pivniceru said
am March 11 2010 @ 2:22 pm
http://www.juridice.ro/102543/considerente-privind-obligativitatea-pensiei-speciale-a-magistratului.html
Cristian said
am March 11 2010 @ 2:50 pm
Avand in vedere cum merge Justitia in Romania nu vad de ce am plati pensii pentru cei care nu si-au facut treaba o viata intreaga. Deasemenea nu inteleg de ce se aplica alte principii pentru grupe de pensionari si nu aceleasi principii pentru toti pensionarii… Consider ca e nedrept ca cei care ajuta la furt in tara asta sa mai fie si retribuiti boiereste la pensie… Daca si-ar face treaba eficient, rapid si fara dubii as putea fi de acord dar avand in vedere situatia actuala in Romania eu zic ca ar trebui sa fie fericiti ca nu ii linseaza populatia…
ARTECTU' said
am March 11 2010 @ 2:51 pm
NU O SA INTELEGEM NICIODATA CA ASA NUMITELE RESTRICTII PE CARE LE AU MAGISTRATII IN DOMENIUL AFACERILOR SUNT LIPSITE DE FUNDAMENT SI ABERANTE. SINGURA RESTRICTIE PE CARE O AU DOMNIILE LOR, IN ACEST DOMENIU, ESTE CA NU LE POATE APAREA NUMELE, REPET, NUMELE CA ACTIONAR SAU DETINATOR DE FIRMA. IN REST, RUDELE SA TRAIASCA. SI, DOMNULE URBAN, DACA NU SUNTEM IPOCRITI, AR TREBUI SA RECUNOASTEM ACEST LUCRU.
IN CEEA CE PRIVESTE SALARIILE MAGISTRATILOR, DUPA PAREREA MEA, AR TREBUI SA FIE IMEDIAT INFERIOARE MEDICILOR SI PE ACELASI PALIER CU PARLAMENTARII. SI SA FACA BINE SA CONTRIBUE SI EI CA CEILALTI MURITORI LA SISTEMUL DE ASIGURARI SOCIALE.
Cristian said
am March 11 2010 @ 2:56 pm
a, si era sa uit, eu daca nu imi fac treaba la firma pot fi chiar dat afara pe cand baietii astia sunt codasii codasilor de ani de zile si inca au drepturi si salarii si mai vreti sa le platim si pensii… sunt de acord ca au nevoie de liniste dar azi nu se justifica nici un avantaj pentru ei atata timp cat eu ma simt jefuit in tara mea si nimeni nu ma apara…
apropos, noi restul care cotizam o viata ca voi sa va jucati de-a politicienii, nu ar trebui sa fim protejati? sa zicem ca in cazul dumneavoastra veniturile va permit un trai bun chiar si fara aceasta functie publica dar sunteti un accident in politica romaneasca, restul fiind niste hoti care nu dau nimic pentru ceea ce primesc de la acest popor… deci, de ce sa dam cuiva care nu isi face treaba drepturi? nu cumva ar trebui pedepsiti si cand apare cineva capabil in mod special sa il premiem pe acela decat sa sprijinim o armata de trantori lacomi?
laur said
am March 11 2010 @ 2:57 pm
Asta nu e tot ,smecheri din justitie, dupa ce ca au lefuri si pensiicu multe zerouri mult prea sfidatoare mai au si alte beneficii,printre care ,accesul GRATUIT la medicamente , ca de “sa traiesca si ei mult si bine ” sa poata sa consume ce cistiga de la fraieri.
MAI LASANE CU ABERATII DE GENUL ASTA , CA DIN CAUZA ASTA SUNTEM IN “RAHAT” SI TRAGEM CA BOII PT NISTE PARVENITI CA VOI.
laur said
am March 11 2010 @ 3:06 pm
A,,, si inca o chestie.., ca chiar m-am enervat.. , ar fi justitie mult mai sanatoasa in tara asta daca judecata nu s-ar mai face de judecatori si de jurati alesi din randul populatiei care sigur sunt mult mai drepti si verticali fata de cum sunt actualii judecatori.
Pt chestia asta sa militati dv-stra.
Si cu asta cred ca am spus tot.
prof. Mircea Olaru, ICF/9163, abs. diplomat in Cultura Fizica, # 9.20, spec. natatie/ antr. inot. said
am March 11 2010 @ 3:07 pm
regret pt dl. senator…: pana nu suntem cu toti egali(material si moral) nu putem face niciun progres; tara, neamu se duc de rapa !
ildiko said
am March 11 2010 @ 3:39 pm
apocas
Puterea se plange ca fondul de pensii nu ajunge, atunci pentru aceste pensii speciale sa aloce alta sursa de bani, care sa nu afecteze fondul.
Dora said
am March 11 2010 @ 3:54 pm
România este o ?ar? de poveste. O ?ar? în care nimic nu este ceea ce pare a fi. Astfel, în România:
¨ Salariile cresc, sc?zând;
¨ Pensiile sunt tot mai mari, fiind reduse;
¨ Medicamentele gratuite trebuie cump?rate;
¨ La robinet, apa cald? curge rece, iar apa potabil? nu e bun? de b?ut;
¨ Tr?im în frig pl?tind tot mai mult? c?ldur?;
¨ Pl?tim asisten?a medical? gratuit?;
¨ Avem un pre?edinte care spune mereu adev?rul dar fiecare promisiune a lui se dovede?te a fi o minciun?. Culmea, la fel se întâmpl? ?i cu primul ministru!;
¨ Premierul ?tie totdeauna ce vrea “românul” f?r? s?-l întrebe niciodat?;
¨ Banii ??rii sunt tot mai putini ?i avem tot mai multi miliardari;
¨ Poporul prime?te tot mai mult iar num?rul s?racilor spore?te în fiecare zi;
¨ Cel mai performant guvern ales de parlament este acela care tocmai fusese destituit pentru incompeten??;
¨ Fiecare ministru jur? azi, cu mâna pe biblie, c? dore?te binele poporului ?i de a doua zi porne?te un program menit s?-l distrug?;
¨ Salariile profesorilor au crescut cu 50%, prin reducerea cu 15%;
¨ Într-un singur an au fost create 200 000 locuri de munc? ?i ca urmare num?rul ?omerilor a crescut cu 300 000;
¨ Este garantat? libertatea de exprimare a cet??eanului datorit? efortului serviciilor speciale de a le asculta, în fiecare clip?, telefonul;
¨ Libertatea presei este sfânt?, de aceea ajung în stare de faliment tot mai multe ziare
antiguvernamentale;
¨ S-a redus cu peste 60% num?rul taxelor ?i impozitelor, dar pl?tim cu 20% mai mult taxe ?i impozite;
¨ S-au desfiin?at peste 100 agen?ii guvernamentale, prin cre?terea num?rului angaja?ilor în plat? al acestora cu circa 10%;
¨ Cabinetul premierului a fost mic?orat, desfiin?at chiar, prin angajarea în plus a câtorva zeci de consilieri personali ai primului-ministru;
¨ Constitu?ia este respectat? de guvernan?i prin înc?lcarea fiec?rui paragraf al ei, sub
îndrumarea atent? a primului ministru care este doctor în drept constitu?ional. Din nou, culmea, la fel procedeaz? ?i pre?edintele!
¨ Legile cele mai bune în România sunt cele care nemul?umesc pe toat? lumea;
¨ Avem ?i o institu?ie denumit? Direc?ia Na?ional? Anticorup?ie care a ob?inut rezultate remarcabile în lupta împotriva corup?ilor, f?r? s? fie condamnat vreun corupt. Ca urmare, f?r? nici un corupt, am devenit ?ara cea mai corupt? din Europa;
¨ De?i 60% din aleg?torii cu drept de vot au optat pentru un pre?edinte sau altul, adev?ratul ?ef al statului a fost desemnat de “flac?ra violet”;
¨ O campanie electoral? de câteva sute de milioane de euro a fost pl?tit? cu numai circa cinci milioane;
¨ Am fost o ?ar? f?r? premier dou? luni, având concomitent în func?ie trei prim-mini?tri:
unul demis, unul interimar ?i unul desemnat;
¨ Împrumuturile externe împov?r?toare, menite s? scoat? ?ara din criz?, adâncesc ?i mai grav criza;
¨ Avem o armat? tot mai puternic? cu o dotare tot mai precar?;
¨ Am intrat în Uniunea European?, tr?im mai bine dar o ducem de dou? ori mai prost;
¨ Speran?a de via?? este tot mai mare prin cre?terea f?r? precedent a mortalit??ii;
¨ ?coala este gratui? pentru to?i copiii, pl?tindu-se taxe scolare tot mai mari;
¨ Pentru copiii pre?colari s-au infiin?at mai multe gr?dini?e datorit? reducerii drastice a
num?rului celor existente;
¨ Analfabe?ii nu numai c? pot citi, ei chiar înva?? legea circula?iei ?i ob?in permisul de conducere;
¨ Turismul a cunoscut o cre?tere nemaiîntâlnit?, ca urmare a sc?derii num?rului turi?tilor cu peste 50% fa?? de anul precedent;
¨ S-au luat m?suri hot?râte de înt?rire a economiei prin desfiin?area a câte 20 000 de intreprinderi lunar;
¨ De?i, prin str?duin?a guvernului, se produc anual 10 pâini pe cap de locuitor, fiecare cet??ean are asigurat? cel pu?in o pâine în fiecare zi;
¨ Agricultura noastr? poate hr?ni 80 de milioane de oameni, ca urmare peste 80% din mâncarea zilnic? a românului este adus? din alte ??ri;
¨ Petrolul produs de noi este cel mai ieftin din lume. Cum reu?im? Îl pl?tim cu pre?ul cel mai mare din Europa. Cu gazele se întâmpl? la fel;
¨ Construim în fiecare an sute de kilometri de autostrad? ?i ca urmare avem autostr?zi tot mai pu?ine;
¨ ?i gropile din carosabil devin tot mai numeroase întrucât le astup?m continuu cu asfalt;
¨ Oricare alt? ?ar? cu atâtea minuni adunate laolat? ar fi disp?rut demult. Noi exist?m!
Mai sunt ?i alte minuni în ?ara asta. În România, minunile nu se sfâr?esc niciodat?! ?i asta fiindc? ?i noi, românii, suntem un popor de poveste. Alegem mereu ?i mereu conduc?torii cei mai capabili de minun??ii!
Poveste adev?rat?, scris? de un cet??ean adev?rat al acestei ??ri adev?rate.
CIRCOTEL said
am March 11 2010 @ 4:31 pm
CITA PASIUNE…NU SINT MAGISTRAT, DAR VREAU SA INTELEGETI UN LUCRU, STIMATI CONCETATENI: SISTEM UNIC DE PENSII NU INSEAMNA CA TOTI VOR AVEA PENSII EGALE!!!!!GUNOIERUL NU VA FI EGAL CU ACADEMICIANUL, PROFESORUL CU PILOTUL, ELECTRICIANUL CU OFITERUL ANTITERO.ESTE O MARE MAGARIE A CELOR CARE AU LANSAT SLOGANUL “PENSII NESIMTITE”.EXISTA DOAR UNELE ABUZURI.ASA CUM SALARIILE SINT PE O SCALA DE LA 1 LA 15 SI PENSIILE TREBUIE SA URMEZE O SCALA.ASA E CORECT SI NU ALTFEL.
PRIVIND LUCRURILE DETASAT NU MI SE PARE CA UN MAGISTRAT PENSIONAR ESTE NESIMTIT DACA ARE 1100 SAU 1200 DE EURO PENSIE, CI DIMPOTRIVA.
CA SINT MAGISTRATI CARE NU MERITA RESPECTUL SOCIETATII ESTE O ALTA PROBLEMA.EXISTA MAGISTRATI “REBUTURI” CUM EXISTA SI DOCTORI, PROFESORI, OFITERI SAU ELECTRICIENI PROSTI, CORUPTI, HOTI ETC., DAR NU POTI CONSTRUI O SOCIETATE LIBERE PE EXCEPTII!!!!
FELICITARI SENATOR URBAN IULIAN.SPER SA NU TE DEA AFARA DIN PARTID PENTRU CA GINDESTI.SUCCES!
ZX6E said
am March 11 2010 @ 5:32 pm
Dar ca un magistrat sa ia pensie de 20 de ori cat un chirurg, vi se pare normal?
apocas said
am March 11 2010 @ 5:49 pm
nu se pune in discutie cat ia pensie ci dece nu vrea sa cotizeze la CAS, din care ar rezulta drepturile materiale respective,
cum pensia de la stat e o forma de solidaritate sociala, magistratii, ca fiind saracii neamului, trebuie asistati! nu-i asa?
iar referitor la raportul salariilor 1:15, cel al pensiilor (dat fiind forma de solidaritate, haiduceasca in esenta) trebuie sa fie simtitor mai mic.
adica si magistratii in cele din urma , sa contribuie la pensiile CAPistilor sau altele minime.
Seba said
am March 11 2010 @ 6:17 pm
Bravo Dora, esti tare!
Seba said
am March 11 2010 @ 6:23 pm
Domnule senator, de ce nu sustineti acelasi lucru si pentru politisti, pentru ca si pentru ei ar trebui “in primul rand sa asiguram conditiile de lucru si cariera care sa-i motiveze sa lupte cu marea coruptie. Si ei lupta cu aceeasi mare coruptie, si ei lucreaza cot la cot cu procurorii in dosare, ba chiar sunt supusi si unor riscuri in plus privind integritatea fizica. Si, in plus, le este interzis sa lucreze si altceva, chipurile din motive de incompatibilitate. Nu este fair-play!
Seba said
am March 11 2010 @ 6:48 pm
Cred ca este doar un gest interesat, un gest de bunavointa prin care va atrageti simpatie din randul judecatorilor iar acestia vor sti ca “domnul Urban s-a batut pentru ei” ca sa aiba pensii mari. Si unii dintre ei se vor simti obligati moral sa fie “recunoscatori”, la randul lor, atunci cand un dosar al societatii de recuperari creante “Urban&…” va ajunge in instanta. Mai un termen favorabil, mai o solutie corecta dar data mai rapid, etc. Un gest care face bine la afaceri! Sunt curios daca acest comentariu ramane…
Dona said
am March 11 2010 @ 8:38 pm
Deja faceam eforturi sa va respect! Acum imi e deja imposibil!
securistu de scarbici said
am March 14 2010 @ 10:12 am
TOVARASE SENATOR DA CUM FACEM SA-I SI RESPONSABILIZAM,SA LE IMPOZITAM AVERILE FABULOASE OBTINUTE DIN CORUPTIE CU 90%,SA-I ARESTAM PT DECIZII OCULTE?UN JURIST FRUSTRAT
someone said
am March 14 2010 @ 4:13 pm
Credeam cu totul altceva despre dvs senatoare, dar se pare ca trebuie sa raman la crezul meu la care aproape renuntasem, si anume ca toti cei ce ajung la Bucuresti sa faca politica sunt niste curve de oameni, sunt niste manjiti cu toate jegurile, pentru ca nu-i asa altfel n-ar putea ajunge acolo, n-ar putea fi senatori, n-ar putea fi guvernanti, n-ar putea fi parlamentari, n-ar putea fi presedinti…E conditie obligatorie caracterul infect !
Chiar credeam ca tara asta o sa aiba o sansa la revenire…defapt…no way…
Cine e diferit macar 1% de caracterul romanesc eu zic ca tre sa plece repejor si sa-si ia pana si pisica cu el, ca nici ea nu cred ca mai vrea sa traiasca printre romanii din Romania !
gabriel said
am March 15 2010 @ 12:21 pm
Nu cred ca poti sa te intorci impotriva judecatorilor si procurorilor cand ai afaceri legate de ei. (Firma de recuperari creante Urban si Asociatii)
Deci NO COMMENT
someone said
am March 15 2010 @ 9:51 pm
@ Gabriel : Cred ca ai dreptate, dar eu stiu ca daca esti om integru, ramai mereu la fel, indiferent de ce firma ai, indiferent in ce cercuri te invarti, tu tii cu dreptatea si atat. Nu te lasi ca o carpa, purtat de vant, dupa cum bate ca sa-ti mearga si tie bine. Ca in felul asta ajungi un jeg, care se muta dintr-un partid in altul depinde care e la putere sau ceva….
Asa ca, dezamagitor, inca o data, domnul Urban !
Lucian Popescu said
am March 18 2010 @ 5:35 pm
Stimate domule senator,
Primiti, va rugam, respectuoase multumiri si intreaga noastra apreciere pentru pozitia exemplara, profesionista, clara si transanta pe care ati binevoit a o exprima oe site-ul Juridice.ro referitor la incalificabilul proiect de lege a pensiilor.
Ne dorm ca pozitia Dvs.sa fie impartasita de cat mai multi dintre parlamentarii juristi, iar argumentele pe care suntem siguri ca le veti dezvolta sa-i lamureasca si sa-i convinga si pe distinsii Dvs.colegi ce au alte profesii. Aici nu este vorba de pastrarea unor asa zise privilegii, ci de incalcari grosolane ale Constitutiei, ale unor principii fundamentale de drept ce functioneaza inca de la senatusconcultul din Roma antica, de norme de drept international public asumate de Statul roman si devenite drept intern, precum si de practica neechivoca a CEDO. In materialul pe care am avut indrazneala sa vi-l remitem spre informare am dezvoltat toate acestea si le-am argumentat irefutabil.
Primit, va rugam, cuvenitele multumiri si deplina noastra consideratie.
Magistrat pensionar Lucian Popescu,
Secretar general al Asociatiei Nationale a Magistratilor Pensionari din Romania
politicianul said
am April 17 2010 @ 7:47 am
D-le Iulian, ROMANII au o vorba:”Tot tziganu-si lauda ciocanu’!”Ca jurist e de’ntzeles , ca om politic care se vrea vertical,nu!Adica sustineti pensii speciale , dar nu pentru toti cei care le-au avut si meritat de la Cuza ,incoace…DE CE???
rastoaca olivia said
am May 9 2010 @ 2:24 pm
umflatii corupt sa aiba nu?
nu este corect ce faceti in unele legi!
si mai ales ca tineti partea cui nu trebuie!!!!
in rest e/esti asa si asa!
nici un politician nu este drept si nici poporul nu este grozav.
concluzie:poporul si guvernul/partidele sint varza!