Banner

Daca nu semnezi procesul verbal politistul nu iti mai da dovada cu drept de circulatie

Tweet this

http://www.www.www.urbaniulian.ro/?p=40681




Reclamati abuzurile la adresa office@asistentapentruconsumatori.ro sau la adresa: iulian.urban@gmail.com

Redirectioneaza 2% pentru Asociatia www.asistentapentruconsumatori.ro


9 Comentarii pana acum»

  1. asistentapentruconsumatori.ro said

    am March 11 2010 @ 2:19 pm

    Lupta noastra a celor de la Asociatia http://www.AsistentaPentruConsumatori.ro se duce impotriva abuzurilor la care sunt supusi consumatorii romani.
    Pentru asta avem nevoie ca voi, sa ne scrieti despre fraudele sau abuzurile la care sunteti supusi de catre comercianti sau autoritati.
    Noi preluam sesizarile voastre si ne luptam pentru ca drepturile sa va fie recunoscute.
    TOT CE AI DE FACUT ESTE SA NE SCRII LA ADRESA office@asistentapentruconsumatori.ro

  2. vrajitorul.eu said

    am March 11 2010 @ 2:19 pm

    INTRATI PE http://www.vrajitorul.eu/ – Magia afacerii dvs.
    informatii utile >> http://www.vrajitorul.eu/aplicatia/aplicatia.html

  3. Mircea Olaru, said

    am March 11 2010 @ 8:06 pm

    1.in legatura cu faptul ca anul acesta impozitul forfetar, ca taxi PFA, mi-a crescut cu 50% (2008/244 lei;2009/266 lei;2010/412 lei) fiind pensionar si colaborator la o firma autorizata.

    2. in sistemul de transport public persoane/taxi, exista o mare harababura: in mod vadit, fortand legea, s-au emis licente si la primariile de ‘catun’ de pe langa Buc. si asa de la 8.500 taxi/capitala s-a ajuns la cca 15000 de taxiuri care se calca in picoare; propunerea mea este ca cele care nu apartin capitalei sa aibe alte culori, cu toate ca un client are dreptul sa aleaga tot ce vrea el…

    3. aceasta incalceala se poate rezolva atunci cand Primaria PMB va adopta un tarif UNIC pt taxiurile sale si interdictia ca in Buc. sa se circule, cu alte atxiuri, la un tarif mai mic.

    4. primaria ar mai trebui sa ARONDEZE locurile de ‘asteptare clienti’ astfel ca sa se evite aglomerarile de taxi in locuri nearondate iar daca un taxi este apelat de un client dintr-o alta pozitie decat cea aromdata, acel taxi sa efectueze cursa, urmand ca in momentul cand devine liber sa se idrepte spre locul sau aromdat samd. Deci un taxi ‘strain’ nu are drept de stationare in Buc. ci eventual poate sa ia clienti in Buc. daca tot este adus aici de altii.

    5. tariful de transport/Km este diferentiat invocandu-se ‘economia de piata, concurentiala… dar in acet mod clientii sunt zapaciti si inselatui cu usurinta de /rekinii taxi’ care fac tot felul de smekerii…

    6. politia sa -si schimbe atitudinea si tratamentul in cazul taximetristilor care, chiar daca incalca prevederi elgate de stationare, oprire, etc sa fie atentionati si nu amendati, masura care se aplica chiar cu oarecare satisfactie de politie evident si pe fondul ‘rekinilor’ sau a altor masini care fac acest transport in mod nelegal

    credeti ca va puteti im plica in acest balamuk…? Sa va spun un ‘secret': cand patronii marilor firma (200-400 taxiuri in dotare) au sesizat ca sunt trasi pe sfoara de unui dintre angajatii ‘la plan’… au gasit medota de a se scadea tarifele/km… in asa fel incat soferul angajat la plan (1 mil./zi-schimb de 12 ore.. 400 de taxiuri cu 1 mil./zi cam cat castiga acesti patroni…?) sa nu mai aibe motiv ca nu au incasari… dar acesti bieti exploatati… mai trebuie sa lucre minimium 6-8 ore in plus ca sa-si castige si ei partea lor(combustibil, reparatii, amenzi si profit); asa exploatare nu este descrisa decat in cartile lui Karl marx !

  4. kkk said

    am March 12 2010 @ 2:51 am

    @mircea olaru

    ia auziti ce zice nena aista ca cica sa le interzica accesul celor care vor sa practice atarife mai mici si ca politia sa ii mingaie pe spate pe taximetristi si sa imi dea un pumn in gura mie ca sofer de rand! bravo domnule te-ai gandit mult? esti probabil unul din nesuferitii care de cum ia clientul in masina isi aprinde tigara si se ia in vorba cu el tine iarna rece in masina si vara sufocant ca deh ce are sunt la mine in masina si se asteapta ca pentru o cursa de 8 lei sai lasi 15! Nenea se vede ca esti pensionar comunist:) au plecat vremurile tale si nu se mai intorc niciodata, noi suntem la putere acum, generatia tanara si noi vom crea viitorul mai bun lipsiti de oameni ingusti la minte ca tine sau de securisto-comunistii de care ne-am cam saturat! Da boc nu e perfect si nici base da macar acolo is mai putini securisti!
    Asa ca lasane nene cu teoriile tale si vopsesteti tu masina in alta culoara, ca in logica ta nai de ce sa pupi curse pana la aeroport! Noapte buna si vise placute de taximetrist

  5. cineva said

    am March 12 2010 @ 10:13 pm

    Io nu pot sa inteleg cum vine asta cu semnatul procesului verbal.
    Intr-o tara in care se presupune (ideal) ca politaiul are dovezi CLARE si IREFUTABILE (video ca suntem in AD 2010) pentru procesul verbal pe care il alcatuieste la ce dracu mai trebuie semnat de contravenient/infractor ?? Exista in Romania vreun contravenient/infractor care sa-si recunoasca fapta ?
    Sau in felul asta se cern “prostii” de “jmekeri” ?

    Ori AI DOVEZI 110% si l-ai inhatat pe ala pe loc si l-ai bagat la racoare si nu iese de acolo pana nu plateste ori iti bati joc de logica si de bunul simtz si pui infractorul/contravenientul
    “sa se faca mic si sa se ia singur de urechi”.

  6. securistu de scarbici said

    am March 14 2010 @ 9:57 am

    NU SEMNAT PV LA MIJLOC…ADICA IL SEMNATI LA PRIMA RUBRIK SI LA ULTIMA…TOTI POLITISTII SUNT INFRACTORI! DAK VETI RETINE ACEST MIC ASPECT NU VETI AVEA PROBL PE VIITOR…REVIN

  7. zachi said

    am March 15 2010 @ 12:59 pm

    hm, 30 de ani inainte, scoala generala m-a facut Pionier. Si m-a pus la “patrula de circulatie”. Ce mandru eram. Duminica ne scotea pe strada (era si o strada) si stateam pe trotuar si dadeam din paletuta. Frumos. O batrana, cu o cosarca in spate, trece carosabilul printr-un loc nepermis. Vigilent, anunt tovarasul militian. Imi face semn sa tac. Nu era ‘Moartea Caprioarei’.. Era dezastru’ babei. Las-o sa treaca sa vezi ce-i fac. I-a luat 10 lei. Acum anunt politia. Vorbesc la Fetesti. Domnule, e un fenomen meteorologic deosebit, nu vedeti cate se intampla? Deja trecuse-ra 4 ambulante. Lasa-i. Amenda e mai mare ca nu au adaptat viteza la conditiile carosabilului. Politaii stateau la caldut in adapost si se inghesuiau unii pe altii: “te duci tu bai? a mai fost un accident”

  8. zachi said

    am March 15 2010 @ 1:05 pm

    trecusera

  9. Laurentiu Constatntinescu said

    am May 29 2012 @ 1:40 pm

    Dragi prieteni taximetristi … si clienti
    Legea 38/2003 (sau cum dracu isi zice) este neconcurentiala. Daca s-ar strange cativa sa de-a statul in judecata, ar sari toate consiliile locale in aer. Pot sa activez oriunde vreau ca taximetrist. Eu, ca si prestator de servicii, pot sa activez pe teritoriul tarii, oriunde. Platesc impozite pe raza unde sunt inregistrat. Pe acelasi principiu, o agentie de turism nu poate lua turisti din alta localitate si sa-i trimita la Kusadasi, pentru ca nu e inregistrata pe teritoriul respectiv.
    Cu cat creste concurenta, scade pretul. Este o lege a pietei. Acest lucru nu poate fi decat benefic pentru sanatatea pietei serviciilor taxi, pentru clienti care platesc un pret mai mic pentru un serviciu mai bun.
    Daca faceti calculele, 1 km facut de un taxi in Bucuresti, cu un Logan diesel, care nu papa mai mult de 6 litri la suta de kilometri daca nu te dai smeker pe sosea. Chiar si in conditiile unui litru de motorina de 6 RON, inseamna 36 RON /100km de mers decent, civilizat, 50-60 km/ora. Peste tot in lumea asta, daca mergi normal cu o masina si nu faci curse, intretinerea masinii te mai costa undeva la 15-20% in functie de marca, asta inseamna maxim 7 RON/100km, adica la 10000km sa cheltui 700RON (revizie periodica, ITP, o anvelopa) … repet >>> de mers civilizat. Daca te dai la ea si faci pe viteazul pe sosea, costurile cresc si cu 100%. Dar sa revenim la oamenii normali.
    Cu toate asigurarile, plus RCA, amenzi si toate cele reclamate mai sus … un taximetrist cheltuie maxim 7 lei pe km parcurs in Bucuresti unde e traficul cel mai odios.

    Tariful afisat este de 1.39ron … de unde deducem ca poate castiga 7 lei, respectivul prestator …. dar nu castiga … firma de taxi (daca e “la plan”) ii cere 100 ron pe zi … saracu, caci trebuie sa-i zicem asa, trebuie sa mearga primii 72km (cu client in masina) pentru maharul care da spagi la primaria capitalei si restul sa produca pentru: motorina si sa manance si el … doamne fereste de vreo amenda ca a trecut un pieton pe la coada ochiului si ce sa vezi nu a acordat prioritate la 100 metri … daca mai faci si o pana sau iti smulge unu oglinda te descurci … sau sa zicem ca-ti face clientul masina praf in interior … spalatoria e a ta … adica o cursa pierduta
    Nu mai blamati Pelicanii, arisii si altii ca ei … sunt oameni cu copii acasa, poate in scoli, ca si ai vostri, care locuiesc probabil intr-un bloc jegos unde e intretinerea 500ron pe luna iarna si alearga 14-16 ore pe zi sa faca 80 ron sa manance.

    Pe alt forum am vazut ca sunt blamati acesti oameni … ba chiar unii ameninta ca ii vor omora pe “pelicani” ca iau curse in Bucuresti … eu unul stau in Otopeni … ce sa fac?! sa iau ranga si sa “cosesc” pe care-l prind prin aeroport cu numere de Bucuresti? Sa fim civilizati … eu unul vad in fiecare taximetrist, un om care vrea sa munceasca pentru un scop … probabil pentru a-si hrani familia …

    Domnule senator … un coleg de-al dumneavoastra (din Iasi parca) promite sa schimbe legea Taximetriei, pentru ca oricine sa poata obtine o licenta taxi, si sa activeze pe piata muncii in conditii de concurenta a pietei … adica eu daca vreau sa merg cu masina mea prin Bucuresti la pretul de 4 RON / km, desi ceilalti au 1.4, s-o pot face, pe riscul falimentului meu … Nu vreau ca statul sa ma limiteze sa activez pe raza unei localitati si mai ales sa imi impuna 9500 licente pe Bucuresti.
    Credeti-ma ca acum sunt minim 15000 taxiuri in Bucuresti. Si nu se omoara nimeni.
    Binenteles ca 6500 sunt la limita legii si stau cu contractele de vanzare-cumparare in torpedo, fara data … daca sunt opriti de control … acum 5 minute mi-am vandut masina marii firme de taxiuri … sa fim seriosi … de ce trebuie sa lucreze asa? daca ar fi lasati liberi, si controlati daor sa-si plateasca impozitele, se vor cerne singure firmele, prin tarif, calitatea soferilor, serviciilor, masinilor, promptitudine, corectitudine etc.

    Lasati consumatorii sa cearna!
    Nu legile cretine, date in urma unor spagi … pardon lobby facut de oamenii de afaceri romani

Comment RSS · TrackBack URI

Lasa un comentariu

Nume: (Obligatoriu)

eMail: (Obligatoriu)

Site:

Comentariu: